Candidature facile
1
Date
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Service client
Le triPertinence
Date
    Temps de trajet
    Méthode de candidature
      Langue du job
        Compétences
          Fonctions
          1 sélectionné
            Secteur
              Région
                Ville
                  Expérience
                    Type de contrat
                      Régime de travail

                        Jobs populaires

                        • Service client
                        • Néerlandais
                        • Français
                        • Administration
                        • Communication
                        • Aftersales
                        • Adjoint/e au service à la clientèle
                        • Adjoint/e administratif/ve
                        • Adjoint/e polyvalent
                        • Adjoint/e service après-vente
                        • Administrateur/teuse support technique
                        • Agent/e technique
                        • Assistant/e support
                        • Chargé/e de mission
                        • Chef

                        Afficher plus

                        Emplacements

                        Service client
                        Supprimer tous les filtres

                        Date

                        7 derniers jours
                        9

                        Temps de trajet

                        Compétences








                        Fonctions

                        Service client
                        12








                        9 résultats pour Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Tongres dans un rayon de 30 km

                        Nous avons étendu votre recherche à plus de 9 offres d’emploi similaires.

                        Team Leader Call Center (Ans bij Luik/Liège)

                        Goudwisselkantoor BE
                        Ans
                        Candidature facile
                        Welkom bij Goudwisselkantoor, dé plek waar we met veel kennis en kunde taxeren, inkopen en verkopen. Wat ooit begon als een kleinschalig familiebedrijf, is in veertig jaar gegroeid tot een internationale speler op de markt van de in-en verkoop van sieraden, goud, edelmetalen, valuta en waardevolle objecten. Inmiddels telt onze familie meer dan vierhonderd collega's in Nederland, Duitsland en België. We schrijven bewust 'familie', want we delen niet dezelfde achternaam, maar wel dezelfde passie, interesse in elkaar en in onze klanten. Bij ons werken mensen graag en intensief samen en staan alle deuren gewoon open. Specifiek voor België zijn we gestart in december 2015 en ondertussen zijn er 60 kantoren actief en hebben we meer dan 100 FTE in dienst. En we zoeken jou om deze ambities met ons waar te maken. De teamleader optimaliseert samen met de CSCC met zijn of haar t
                        Welkom bij Goudwisselkantoor, dé plek waar we met veel kennis en kunde taxeren, inkopen en verkopen. Wat ooit begon als een kleinschalig familiebedrijf, is in veertig jaar gegroeid tot een internationale speler op de markt van de in-en verkoop van sieraden, goud, edelmetalen, valuta en waardevolle objecten. Inmiddels telt onze familie meer dan vierhonderd collega's in Nederland, Duitsland en België. We schrijven bewust 'familie', want we delen niet dezelfde achternaam, maar wel dezelfde passie, interesse in elkaar en in onze klanten. Bij ons werken mensen graag en intensief samen en staan alle deuren gewoon open. Specifiek voor België zijn we gestart in december 2015 en ondertussen zijn er 60 kantoren actief en hebben we meer dan 100 FTE in dienst. En we zoeken jou om deze ambities met ons waar te maken. De teamleader optimaliseert samen met de CSCC met zijn of haar t
                        plus

                        Allround Aftersales Medewerk(st)er

                        Garage Segers Bvba
                        HASSELT
                        Ter versterking van ons aftersales team zijn wij op zoek naar een gedreven en polyvalente naverkoopsmedewerker. * Onderdelen opzoeken, bestellen en voorzien voor de werkplaats * Communicatie met klanten, en * Telefoons en e-mails behandelen * Klanten ontvangen en afspraken inplannen * Facturatie en algemene ondersteuning * Transport van onderdelen en autoruiten * Klantgericht en behulpzaam * Nauwkeurig en stressbestendig * Planmatig en flexibel ingesteld * Communicatief en sociaal * Administratief en commercieel sterk * ICT-vaardig en vlot met courante software * Technische kennis en affiniteit met automobielsector *
                        Ter versterking van ons aftersales team zijn wij op zoek naar een gedreven en polyvalente naverkoopsmedewerker. * Onderdelen opzoeken, bestellen en voorzien voor de werkplaats * Communicatie met klanten, en * Telefoons en e-mails behandelen * Klanten ontvangen en afspraken inplannen * Facturatie en algemene ondersteuning * Transport van onderdelen en autoruiten * Klantgericht en behulpzaam * Nauwkeurig en stressbestendig * Planmatig en flexibel ingesteld * Communicatief en sociaal * Administratief en commercieel sterk * ICT-vaardig en vlot met courante software * Technische kennis en affiniteit met automobielsector *
                        plus

                        Customer Care Employee

                        Industrial & Building Supplies and Services NV [IBSS NV]
                        HASSELT
                        Wij bieden een breed en zorgvuldig samengesteld assortiment van kwaliteitsproducten, ondersteund door een snelle, betrouwbare, klantgerichte en persoonlijke service in de taal van de klant. Wij geloven in het realiseren van duurzame resultaten en het toegankelijk maken van vakwerk — zowel online als persoonlijk. Onze dienstverlening is altijd beschikbaar en gekenmerkt door betrokkenheid en deskundigheid. Als internationale one-stop-shop streeft Klium naar een toekomst waarin vakmanschap, innovatie en duurzaamheid elkaar versterken. Samen met onze klanten en zetten wij koers richting een circulaire en verantwoorde aanpak. Wij blijven voortdurend in beweging, met als doel om professioneel bouwen en onderhouden eenvoudig
                        Wij bieden een breed en zorgvuldig samengesteld assortiment van kwaliteitsproducten, ondersteund door een snelle, betrouwbare, klantgerichte en persoonlijke service in de taal van de klant. Wij geloven in het realiseren van duurzame resultaten en het toegankelijk maken van vakwerk — zowel online als persoonlijk. Onze dienstverlening is altijd beschikbaar en gekenmerkt door betrokkenheid en deskundigheid. Als internationale one-stop-shop streeft Klium naar een toekomst waarin vakmanschap, innovatie en duurzaamheid elkaar versterken. Samen met onze klanten en zetten wij koers richting een circulaire en verantwoorde aanpak. Wij blijven voortdurend in beweging, met als doel om professioneel bouwen en onderhouden eenvoudig
                        plus
                        Als Customer Service Medewerker zorg je voor een correcte en snelle klantenservice. * Dagelijkse opvolging van de openstaande reservaties en wagenparkcontrole bij de agentschappen * Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en / of het Frans * Je hebt een luisterend oor en denkt in oplossingen in plaats van problemen
                        Als Customer Service Medewerker zorg je voor een correcte en snelle klantenservice. * Dagelijkse opvolging van de openstaande reservaties en wagenparkcontrole bij de agentschappen * Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en / of het Frans * Je hebt een luisterend oor en denkt in oplossingen in plaats van problemen
                        plus
                        M / V / XFull-time / Day work / Hasselt / Limited experience / Clerk / Interim, fixed contract option / T309/509547 - Je zorgt ervoor dat hun vragen snel en professioneel worden beantwoord en problemen efficiënt worden opgelost. * Het snel en adequaat reageren op meldingen van storingen in het elektriciteits- en aardgasnet. * Het begeleiden van klanten bij nieuwe aansluitingen en het aanpassen van bestaande aansluitingen. En ben je vaardig met computers? * Kun jij goed omgaan met druk en onverwachte situaties? * Ben je bereid om je kennis en vaardigheden voortdurend te ontwikkelen? * Een klantvriendelijke instelling en een echte teamspeler . * Goede computerkennis en vaardigheid in he
                        M / V / XFull-time / Day work / Hasselt / Limited experience / Clerk / Interim, fixed contract option / T309/509547 - Je zorgt ervoor dat hun vragen snel en professioneel worden beantwoord en problemen efficiënt worden opgelost. * Het snel en adequaat reageren op meldingen van storingen in het elektriciteits- en aardgasnet. * Het begeleiden van klanten bij nieuwe aansluitingen en het aanpassen van bestaande aansluitingen. En ben je vaardig met computers? * Kun jij goed omgaan met druk en onverwachte situaties? * Ben je bereid om je kennis en vaardigheden voortdurend te ontwikkelen? * Een klantvriendelijke instelling en een echte teamspeler . * Goede computerkennis en vaardigheid in he
                        plus
                        Je zorgt ervoor dat hun vragen snel en professioneel worden beantwoord en problemen efficiënt worden opgelost. * Het snel en adequaat reageren op meldingen van storingen in het elektriciteits- en aardgasnet. * Het begeleiden van klanten bij nieuwe aansluitingen en het aanpassen van bestaande aansluitingen. En ben je vaardig met computers? * Kun jij goed omgaan met druk en onverwachte situaties? * Ben je bereid om je kennis en vaardigheden voortdurend te ontwikkelen? * Een klantvriendelijke instelling en een echte teamspeler . * Goede computerkennis en vaardigheid in het gebruik van moderne communicatietools. * Flexibiliteit en bereidheid om te werken in een veranderlijke omgeving. * F
                        Je zorgt ervoor dat hun vragen snel en professioneel worden beantwoord en problemen efficiënt worden opgelost. * Het snel en adequaat reageren op meldingen van storingen in het elektriciteits- en aardgasnet. * Het begeleiden van klanten bij nieuwe aansluitingen en het aanpassen van bestaande aansluitingen. En ben je vaardig met computers? * Kun jij goed omgaan met druk en onverwachte situaties? * Ben je bereid om je kennis en vaardigheden voortdurend te ontwikkelen? * Een klantvriendelijke instelling en een echte teamspeler . * Goede computerkennis en vaardigheid in het gebruik van moderne communicatietools. * Flexibiliteit en bereidheid om te werken in een veranderlijke omgeving. * F
                        plus
                        Je zorgt ervoor dat hun vragen snel en professioneel worden beantwoord en problemen efficiënt worden opgelost. * Het snel en adequaat reageren op meldingen van storingen in het elektriciteits- en aardgasnet. * Het begeleiden van klanten bij nieuwe aansluitingen en het aanpassen van bestaande aansluitingen. En ben je vaardig met computers? * Kun jij goed omgaan met druk en onverwachte situaties? * Ben je bereid om je kennis en vaardigheden voortdurend te ontwikkelen? * Een klantvriendelijke instelling en een echte teamspeler . * Goede computerkennis en vaardigheid in het gebruik van moderne communicatietools. * Flexibiliteit en bereidheid om te werken in een veranderlijke omgeving. * F
                        Je zorgt ervoor dat hun vragen snel en professioneel worden beantwoord en problemen efficiënt worden opgelost. * Het snel en adequaat reageren op meldingen van storingen in het elektriciteits- en aardgasnet. * Het begeleiden van klanten bij nieuwe aansluitingen en het aanpassen van bestaande aansluitingen. En ben je vaardig met computers? * Kun jij goed omgaan met druk en onverwachte situaties? * Ben je bereid om je kennis en vaardigheden voortdurend te ontwikkelen? * Een klantvriendelijke instelling en een echte teamspeler . * Goede computerkennis en vaardigheid in het gebruik van moderne communicatietools. * Flexibiliteit en bereidheid om te werken in een veranderlijke omgeving. * F
                        plus
                        Zoek jij een uitdagende job in de ICT, waarbij beschikbaarheid van systemen en support naar eindgebruikers centraal staat? Wij zijn RPM, een groeiende beursgenoteerde Amerikaanse onderneming, die wereldleider is op het gebied van speciale coatings, kitten, bouwmaterialen en aanverwante diensten. Je levert support (1ste, 2de en 3de lijns) op diverse vlakken, gaande van VMware, Win OS 2022/2025, O365 tot AS400. Hiernaast zal je ook te maken krijgen met Cisco-netwerken, Barracuda firewalls en 3cx als VoIP centrale. Jouw interne klanten zijn onze gebruikers, welke in België, Nederland, Frankrijk, Duitsland en UK gebaseerd zijn. * Je hebt een sterke kennis van Windows 11 en Windows 2022/25. * Basiskennis van netwerken, O365 en ERP is een must. * Kennis van
                        Zoek jij een uitdagende job in de ICT, waarbij beschikbaarheid van systemen en support naar eindgebruikers centraal staat? Wij zijn RPM, een groeiende beursgenoteerde Amerikaanse onderneming, die wereldleider is op het gebied van speciale coatings, kitten, bouwmaterialen en aanverwante diensten. Je levert support (1ste, 2de en 3de lijns) op diverse vlakken, gaande van VMware, Win OS 2022/2025, O365 tot AS400. Hiernaast zal je ook te maken krijgen met Cisco-netwerken, Barracuda firewalls en 3cx als VoIP centrale. Jouw interne klanten zijn onze gebruikers, welke in België, Nederland, Frankrijk, Duitsland en UK gebaseerd zijn. * Je hebt een sterke kennis van Windows 11 en Windows 2022/25. * Basiskennis van netwerken, O365 en ERP is een must. * Kennis van
                        plus
                        Ben jij commercieel ingesteld en krijg je energie van het helpen van klanten? Gebruik je graag je kennis van producten, diensten en klanten om het verschil te maken? We investeren fors in E-Business en innovaties. De mensen bij Kramp zijn enthousiast, professioneel en betrokken. We spreken de taal van onze klanten, begrijpen hun uitdagingen en verdienen hun vertrouwen om hun verwachtingen te overtreffen. Onze belofte \\\"It's that easy\\\" zit verankerd in onze cultuur en DNA. ... je ontwikkelen en realiseren! Onze klanten staan centraal, en jij zorgt ervoor dat zij een geweldige ervaring hebben in het contact met Kramp. Als Customer Service Specialist ben je het aanspreekpunt voor onze klanten en . Door goed te luist
                        Ben jij commercieel ingesteld en krijg je energie van het helpen van klanten? Gebruik je graag je kennis van producten, diensten en klanten om het verschil te maken? We investeren fors in E-Business en innovaties. De mensen bij Kramp zijn enthousiast, professioneel en betrokken. We spreken de taal van onze klanten, begrijpen hun uitdagingen en verdienen hun vertrouwen om hun verwachtingen te overtreffen. Onze belofte \\\"It's that easy\\\" zit verankerd in onze cultuur en DNA. ... je ontwikkelen en realiseren! Onze klanten staan centraal, en jij zorgt ervoor dat zij een geweldige ervaring hebben in het contact met Kramp. Als Customer Service Specialist ben je het aanspreekpunt voor onze klanten en . Door goed te luist
                        plus

                        Nous avons étendu votre recherche avec 3 offres d'emploi dans d'autres régions

                        Vous vous y connaissez en électronique et en électromécanique ? Et vous vous débrouillez sans problème en solo chez le client ? En tant que Technicien(ne) de Systèmes de sécurité, vous veillez à ce que nos clients – des particuliers aux multinationales – dorment sur leurs deux oreilles. Nous vous préparons en 45 heures dans notre propre centre de formation. * Vous vous perfectionnez en permanence dans le domaine de la sécurité (techniques et produits). * D'un diplôme A2 en électronique/électromécanique où équivalent par expérience; Dans votre sac à dos : des connaissances de base en IP et réseaux est un plus; * Vous avez une très bonne connaissance en français òu néerlandais et vous avez une bonne base de l'autre lang
                        Vous vous y connaissez en électronique et en électromécanique ? Et vous vous débrouillez sans problème en solo chez le client ? En tant que Technicien(ne) de Systèmes de sécurité, vous veillez à ce que nos clients – des particuliers aux multinationales – dorment sur leurs deux oreilles. Nous vous préparons en 45 heures dans notre propre centre de formation. * Vous vous perfectionnez en permanence dans le domaine de la sécurité (techniques et produits). * D'un diplôme A2 en électronique/électromécanique où équivalent par expérience; Dans votre sac à dos : des connaissances de base en IP et réseaux est un plus; * Vous avez une très bonne connaissance en français òu néerlandais et vous avez une bonne base de l'autre lang
                        plus
                        En tant que leader du marché belge des services de restauration et des services facilitaires, nous contribuons à un avenir durable, à un impact positif sur l'environnement et à un environnement de travail sûr pour tous nos collaborateurs grâce à nos valeurs fondamentales que sont l'esprit d'équipe, l'esprit de service et l'esprit de progrès. En tant que Client Relationship Manager au sein du segment des soins aux seniors, vous êtes l'interlocuteur des clients et vous dirigez les opérationnelles dans la région Flandre/Bruxelles. * People Management : vous travaillez en étroite collaboration avec les , qui vous rapportent, et veillez au respect des politiques et procédures de l'entreprise. En tant que « People Manager » expérimenté, vous gérez les aspects RH au sein des équipes, tels que le recrutement,
                        En tant que leader du marché belge des services de restauration et des services facilitaires, nous contribuons à un avenir durable, à un impact positif sur l'environnement et à un environnement de travail sûr pour tous nos collaborateurs grâce à nos valeurs fondamentales que sont l'esprit d'équipe, l'esprit de service et l'esprit de progrès. En tant que Client Relationship Manager au sein du segment des soins aux seniors, vous êtes l'interlocuteur des clients et vous dirigez les opérationnelles dans la région Flandre/Bruxelles. * People Management : vous travaillez en étroite collaboration avec les , qui vous rapportent, et veillez au respect des politiques et procédures de l'entreprise. En tant que « People Manager » expérimenté, vous gérez les aspects RH au sein des équipes, tels que le recrutement,
                        plus
                        Als Klantendienst en Administratief Medewerker bij Bpost zal je terechtkomen op de business afdeling voor pakketjes. Elke dag brengen we, vandaag meer dan ooit, brieven en pakjes op de juiste bestemming. En zo brengen we ook mensen dichter bij elkaar. En mocht je daar deel van uitmaken, dan daar mag je terecht fier op zijn. Bpost is gelegen in Neder-Over-Heembeek; makkelijk te bereiken met de auto en het openbaar vervoer. Je helpt de business klanten telefonisch zo goed mogelijk verder bij problemen in verband met pakketjes en verwerkt daarnaast backoffice dossiers. Af en toe word je ook ingeschakeld om andere collega's van andere teams te ondersteunen en mails te beantwoorden. * Je hebt een zeer goede kennis van het
                        Als Klantendienst en Administratief Medewerker bij Bpost zal je terechtkomen op de business afdeling voor pakketjes. Elke dag brengen we, vandaag meer dan ooit, brieven en pakjes op de juiste bestemming. En zo brengen we ook mensen dichter bij elkaar. En mocht je daar deel van uitmaken, dan daar mag je terecht fier op zijn. Bpost is gelegen in Neder-Over-Heembeek; makkelijk te bereiken met de auto en het openbaar vervoer. Je helpt de business klanten telefonisch zo goed mogelijk verder bij problemen in verband met pakketjes en verwerkt daarnaast backoffice dossiers. Af en toe word je ook ingeschakeld om andere collega's van andere teams te ondersteunen en mails te beantwoorden. * Je hebt een zeer goede kennis van het
                        plus

                        Ces jobs pourraient également vous intéresser

                        TRIXXO * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                        TRIXXO * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                        plus
                        Jouw passie voor sociale wetgeving en payroll komt helemaal van pas in deze job. * Acerta Career Center * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ontzorg klanten en voorzie een perfecte loonadministratie. Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.550 collega's – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. We zijn fier op wat we samen bereiken. Wat ga je doen? * Je kan multitasken en bent het eerste aanspreekpunt voor klanten voor al hun loontechnische en sociaal-juridische vragen.
                        Jouw passie voor sociale wetgeving en payroll komt helemaal van pas in deze job. * Acerta Career Center * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ontzorg klanten en voorzie een perfecte loonadministratie. Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.550 collega's – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. We zijn fier op wat we samen bereiken. Wat ga je doen? * Je kan multitasken en bent het eerste aanspreekpunt voor klanten voor al hun loontechnische en sociaal-juridische vragen.
                        plus
                        Als Commercieel Adviseur word jij het eerste aanspreekpunt voor klanten van een internationale grootbank. * Je bent commercieel ingesteld, communiceert vlot en weet klanten te overtuigen. * Randstad * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Tijdens een intensief opleidingstraject dompelen we je onder in de bankwereld: je leert onze producten en diensten kennen en ontdekt hoe je klanten op een professionele én warme manier te woord staat. Jouw verantwoordelijkheden * Je bent een adviseur op afstand: je helpt klanten telefonisch. * Je luistert actief, ontdekt commerciële opportuniteiten en stelt oplossingen voor die perfect aansluiten bij de behoeften van de klant. * Je adviseert klanten over het gebruik van bank- en verzekeringsproducten. Jouw profiel * Je beschikt over een Bachelor- of Masterdiploma. * Je b
                        Als Commercieel Adviseur word jij het eerste aanspreekpunt voor klanten van een internationale grootbank. * Je bent commercieel ingesteld, communiceert vlot en weet klanten te overtuigen. * Randstad * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Tijdens een intensief opleidingstraject dompelen we je onder in de bankwereld: je leert onze producten en diensten kennen en ontdekt hoe je klanten op een professionele én warme manier te woord staat. Jouw verantwoordelijkheden * Je bent een adviseur op afstand: je helpt klanten telefonisch. * Je luistert actief, ontdekt commerciële opportuniteiten en stelt oplossingen voor die perfect aansluiten bij de behoeften van de klant. * Je adviseert klanten over het gebruik van bank- en verzekeringsproducten. Jouw profiel * Je beschikt over een Bachelor- of Masterdiploma. * Je b
                        plus
                        Als Contact Center Manager ben je verantwoordelijk voor de strategische en operationele aansturing van het CCC. Ons Customer Contact Center (CCC) is het hart van die beleving. Contact * Carglass - Dan ben jij misschien onze nieuwe Contact . * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Bij Carglass® draait alles om mensen: onze klanten én onze medewerkers. Hier zorgen we ervoor dat elke klant zich gehoord en geholpen voelt. Wil jij een sleutelrol spelen in het creëren van die uitzonderlijke ervaring? Werken bij Carglass®, da's elke dag aan de slag gaan in een sterk team met drive, trots en plezier. Als deel van de grote, internationale Belron®-groep groeien we volop met een sterk netwerk. Elk jaar helpen we met 850 medewerkers in België en Luxemburg meer dan 300.000 klanten
                        Als Contact Center Manager ben je verantwoordelijk voor de strategische en operationele aansturing van het CCC. Ons Customer Contact Center (CCC) is het hart van die beleving. Contact * Carglass - Dan ben jij misschien onze nieuwe Contact . * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Bij Carglass® draait alles om mensen: onze klanten én onze medewerkers. Hier zorgen we ervoor dat elke klant zich gehoord en geholpen voelt. Wil jij een sleutelrol spelen in het creëren van die uitzonderlijke ervaring? Werken bij Carglass®, da's elke dag aan de slag gaan in een sterk team met drive, trots en plezier. Als deel van de grote, internationale Belron®-groep groeien we volop met een sterk netwerk. Elk jaar helpen we met 850 medewerkers in België en Luxemburg meer dan 300.000 klanten
                        plus
                        DEKRA Belgium NV zoekt een gemotiveerde schadebeheerder voor de afdeling Claims - Wat houdt de functie Schadebeheerder rechtsbijstand op de afdeling Claims in? Als schadebeheerder rechtsbijstand krijg je te maken met interne en externe contacten zoals verzekerden, kantoren, experten, advocaten … Wat wordt er als Schadebeheerder rechtsbijstand van jou verwacht? * DEKRA Belgium NV * Herk-de-Stad * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Je bent verantwoordelijk voor het afhandelen en beheren van schadedossiers, maar ook voor het verdedigen van de belangen van onze opdrachtgever of zijn verzekerde. Klantgerichte oplossingen zijn belangrijk om tot een positief resultaat te komen. Die contacten benader je op de meest klantvriendelijke manier wa
                        DEKRA Belgium NV zoekt een gemotiveerde schadebeheerder voor de afdeling Claims - Wat houdt de functie Schadebeheerder rechtsbijstand op de afdeling Claims in? Als schadebeheerder rechtsbijstand krijg je te maken met interne en externe contacten zoals verzekerden, kantoren, experten, advocaten … Wat wordt er als Schadebeheerder rechtsbijstand van jou verwacht? * DEKRA Belgium NV * Herk-de-Stad * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Je bent verantwoordelijk voor het afhandelen en beheren van schadedossiers, maar ook voor het verdedigen van de belangen van onze opdrachtgever of zijn verzekerde. Klantgerichte oplossingen zijn belangrijk om tot een positief resultaat te komen. Die contacten benader je op de meest klantvriendelijke manier wa
                        plus
                        Wij zijn op zoek naar een nauwkeurige en gedreven calculator voor een functie binnen een professionele en mensgerichte werkomgeving. * Intelect Leuven * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Je sluit aan bij een bouwbedrijf met een sterke reputatie in kwalitatieve projecten. Ze staan bekend om hun professionele aanpak en respect voor werknemers. Jouw verantwoordelijkheden - In deze rol ben je verantwoordelijk voor het volledige traject van prijscalculaties binnen diverse bouwprojecten. - Het analyseren van plannen en het lastenboek, en deze vertalen naar een correcte prijszetting in offertes. - Het bepalen van de benodigde materialen en afmetingen. - Contact onderhouden met en om prijzen op te vragen en te vergelijken. - Rekening houden met materialen, onderdelen en werkuren bij het opstellen van be
                        Wij zijn op zoek naar een nauwkeurige en gedreven calculator voor een functie binnen een professionele en mensgerichte werkomgeving. * Intelect Leuven * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Je sluit aan bij een bouwbedrijf met een sterke reputatie in kwalitatieve projecten. Ze staan bekend om hun professionele aanpak en respect voor werknemers. Jouw verantwoordelijkheden - In deze rol ben je verantwoordelijk voor het volledige traject van prijscalculaties binnen diverse bouwprojecten. - Het analyseren van plannen en het lastenboek, en deze vertalen naar een correcte prijszetting in offertes. - Het bepalen van de benodigde materialen en afmetingen. - Contact onderhouden met en om prijzen op te vragen en te vergelijken. - Rekening houden met materialen, onderdelen en werkuren bij het opstellen van be
                        plus
                        Wat doe je als HR Consultant? * Daoust * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Als werken je trots maakt, dan is Daoust het bedrijf voor jou! Bij ons draait alles om een prachtig avontuur, gedreven door onze kernwaarden, toekomstgerichte visie en ons streven naar continuïteit. We hechten enorm veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en aan onze diverse verbintenissen, vooral op het gebied van duurzaamheid. Het is dan ook met trots dat we al vijf jaar op rij erkend worden als Top Employer, en in 2023 het CO2 Neutraal-label hebben ontvangen. Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan, of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management. Welcome to the Family ! Jo
                        Wat doe je als HR Consultant? * Daoust * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Als werken je trots maakt, dan is Daoust het bedrijf voor jou! Bij ons draait alles om een prachtig avontuur, gedreven door onze kernwaarden, toekomstgerichte visie en ons streven naar continuïteit. We hechten enorm veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en aan onze diverse verbintenissen, vooral op het gebied van duurzaamheid. Het is dan ook met trots dat we al vijf jaar op rij erkend worden als Top Employer, en in 2023 het CO2 Neutraal-label hebben ontvangen. Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan, of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management. Welcome to the Family ! Jo
                        plus
                        Jouw rol als medior dossierbeheerder * Austin Bright * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Dit modern en ambitieus boekhoudkantoor in Hasselt telt een 16-tal collega's en maakt deel uit van een samenwerkingsverband tussen verschillende kantoren over Vlaanderen. Geen hoofdkantoor, geen top-down mentaliteit - elk kantoor behoudt zijn eigenheid, cultuur en beslissingsvrijheid. Wat wél gedeeld wordt? Kennis, collegialiteit en ondersteuning. En precies in Hasselt vind je een troef die hen uniek maakt: een sterke specialisatie in successieplanning en BTW - Het kantoor heeft een duidelijke doelstelling: verder groeien, zowel in expertise als in team. Jij kan daar een belangrijke rol in spelen. Jouw verantwoordelijkheden - Met minstens drie jaar ervaring binnen een accountantskantoor
                        Jouw rol als medior dossierbeheerder * Austin Bright * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Dit modern en ambitieus boekhoudkantoor in Hasselt telt een 16-tal collega's en maakt deel uit van een samenwerkingsverband tussen verschillende kantoren over Vlaanderen. Geen hoofdkantoor, geen top-down mentaliteit - elk kantoor behoudt zijn eigenheid, cultuur en beslissingsvrijheid. Wat wél gedeeld wordt? Kennis, collegialiteit en ondersteuning. En precies in Hasselt vind je een troef die hen uniek maakt: een sterke specialisatie in successieplanning en BTW - Het kantoor heeft een duidelijke doelstelling: verder groeien, zowel in expertise als in team. Jij kan daar een belangrijke rol in spelen. Jouw verantwoordelijkheden - Met minstens drie jaar ervaring binnen een accountantskantoor
                        plus
                        Randstad * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Pas afgestudeerd of toe aan een switch in je carrière? Voor een bekende grootbank in Hasselt zijn wij op zoek naar een Commercieel adviseur. Je komt terecht in een toekomstgerichte organisatie die inzet op duurzaamheid, innovatie en persoonlijke groei. Jouw verantwoordelijkheden - Als Commercieel Adviseur ben jij het eerste aanspreekpunt voor particuliere klanten via telefonisch contact. Je biedt geen standaardoplossingen, maar advies op maat. Wat ga je doen? * Je behandelt inkomende oproepen op een professionele en klantgerichte manier en signaleert daarbij actief commerciële kansen. * Je luistert actief, stelt de juiste vragen en biedt advies dat echt helpt. * Je bouwt duurzame relaties op waarin vertrouwen en betrokkenheid centraal staan. * Je werkt nauw samen met om telkens de beste opl
                        Randstad * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Pas afgestudeerd of toe aan een switch in je carrière? Voor een bekende grootbank in Hasselt zijn wij op zoek naar een Commercieel adviseur. Je komt terecht in een toekomstgerichte organisatie die inzet op duurzaamheid, innovatie en persoonlijke groei. Jouw verantwoordelijkheden - Als Commercieel Adviseur ben jij het eerste aanspreekpunt voor particuliere klanten via telefonisch contact. Je biedt geen standaardoplossingen, maar advies op maat. Wat ga je doen? * Je behandelt inkomende oproepen op een professionele en klantgerichte manier en signaleert daarbij actief commerciële kansen. * Je luistert actief, stelt de juiste vragen en biedt advies dat echt helpt. * Je bouwt duurzame relaties op waarin vertrouwen en betrokkenheid centraal staan. * Je werkt nauw samen met om telkens de beste opl
                        plus
                        Ben jij klantgericht, tweetalig (Nederlands/Frans) en op zoek naar een nieuwe uitdaging als call agent outbound? * Robert Half * Hasselt * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Voor een gevestigde organisatie in de regio Hasselt zoeken wij een enthousiaste collega die servicegericht te werk gaat. Wat ga je doen? * Je belt actief uit naar potentiële en bestaande klanten in zowel het Nederlands als Frans; * Je biedt ondersteuning bij het beantwoorden van vragen en geeft advies op maat; * Je verwerkt klantgegevens accuraat in het systeem en volgt dossiers op; * Je draagt actief bij aan een positieve klantbeleving. Wat vragen wij? * Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands én Frans; * Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden; * Klantvriendelijkheid staat bij jou centraal; * Je werkt vlot met compu
                        Ben jij klantgericht, tweetalig (Nederlands/Frans) en op zoek naar een nieuwe uitdaging als call agent outbound? * Robert Half * Hasselt * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Voor een gevestigde organisatie in de regio Hasselt zoeken wij een enthousiaste collega die servicegericht te werk gaat. Wat ga je doen? * Je belt actief uit naar potentiële en bestaande klanten in zowel het Nederlands als Frans; * Je biedt ondersteuning bij het beantwoorden van vragen en geeft advies op maat; * Je verwerkt klantgegevens accuraat in het systeem en volgt dossiers op; * Je draagt actief bij aan een positieve klantbeleving. Wat vragen wij? * Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands én Frans; * Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden; * Klantvriendelijkheid staat bij jou centraal; * Je werkt vlot met compu
                        plus
                        Voor een dynamisch en innovatief bedrijf gespecialiseerd in internationale transport- en handelsoplossingen gaan we op zoek naar een Facturatiemedewerker (m/v/x). * Robert Half * Lummen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Het bedrijf is gelegen in Lummen. Je komt terecht in een enthousiast team dat streeft naar continue verbetering. Het kantoor is modern en een werkplek waar ruimte is voor groei. * Gegevensverwerking: Je registreert en verwerkt transportdata zorgvuldig in onze systemen. * Controle en aanvulling: Je gaat actief op zoek naar ontbrekende gegevens in verschillende bestanden. * Facturatie: Je genereert nauwkeurig aankoop-, verkoop- en transportfacturen op basis van de ingegeven transportinformatie. * Procesoptimalisatie: Je denkt mee over verbeteringen binnen het facturatieproces. * Rapportage: Je rapporteert rechtstreeks aan
                        Voor een dynamisch en innovatief bedrijf gespecialiseerd in internationale transport- en handelsoplossingen gaan we op zoek naar een Facturatiemedewerker (m/v/x). * Robert Half * Lummen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Het bedrijf is gelegen in Lummen. Je komt terecht in een enthousiast team dat streeft naar continue verbetering. Het kantoor is modern en een werkplek waar ruimte is voor groei. * Gegevensverwerking: Je registreert en verwerkt transportdata zorgvuldig in onze systemen. * Controle en aanvulling: Je gaat actief op zoek naar ontbrekende gegevens in verschillende bestanden. * Facturatie: Je genereert nauwkeurig aankoop-, verkoop- en transportfacturen op basis van de ingegeven transportinformatie. * Procesoptimalisatie: Je denkt mee over verbeteringen binnen het facturatieproces. * Rapportage: Je rapporteert rechtstreeks aan
                        plus
                        Jouw rol als AP Teamlead - Je wordt hét aanspreekpunt binnen AP en bouwt actief mee aan een futureproof finance-afdeling. * Aansturen, begeleiden en ondersteunen van een ervaren AP-crew van 3 medewerkers, met focus op samenwerking en kwaliteit. * Samenwerken met de , en teams van aankoop, logistiek en IT om de financiële flow te versterken. Kortom: een sleutelpositie met een breed mandaat om de AP-afdeling mee te professionaliseren en naar een hoger niveau te tillen. * Dixon Finance * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wil jij een sleutelrol opnemen binnen een sterk groeiende, internationale organisatie waar digitalisering, teamwork en innovatie centraal staan? Dan is deze functie op jouw maat geschreven! Je
                        Jouw rol als AP Teamlead - Je wordt hét aanspreekpunt binnen AP en bouwt actief mee aan een futureproof finance-afdeling. * Aansturen, begeleiden en ondersteunen van een ervaren AP-crew van 3 medewerkers, met focus op samenwerking en kwaliteit. * Samenwerken met de , en teams van aankoop, logistiek en IT om de financiële flow te versterken. Kortom: een sleutelpositie met een breed mandaat om de AP-afdeling mee te professionaliseren en naar een hoger niveau te tillen. * Dixon Finance * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wil jij een sleutelrol opnemen binnen een sterk groeiende, internationale organisatie waar digitalisering, teamwork en innovatie centraal staan? Dan is deze functie op jouw maat geschreven! Je
                        plus
                        Als Team Lead Accounts Payable stuur je het crediteurenteam aan en zorg je voor een tijdige en correcte verwerking van inkomende facturen. * Aansturen, coachen en ontwikkelen van het Accounts Payable team (3 medewerkers); * Minimaal 5 jaar ervaring binnen een accounts payable omgeving, met een aantoonbare ervaring in het aansturen van een team. Je vertegenwoordigt Accounts Payable en draagt bij aan systeem- of ERP-implementaties of andere projecten (eg Peppol-integratie); Werken bij Carglass®, da's elke dag aan de slag gaan in een sterk team met drive, trots en plezier. * Carglass * Bilzen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Ben jij een financiële professional met leide
                        Als Team Lead Accounts Payable stuur je het crediteurenteam aan en zorg je voor een tijdige en correcte verwerking van inkomende facturen. * Aansturen, coachen en ontwikkelen van het Accounts Payable team (3 medewerkers); * Minimaal 5 jaar ervaring binnen een accounts payable omgeving, met een aantoonbare ervaring in het aansturen van een team. Je vertegenwoordigt Accounts Payable en draagt bij aan systeem- of ERP-implementaties of andere projecten (eg Peppol-integratie); Werken bij Carglass®, da's elke dag aan de slag gaan in een sterk team met drive, trots en plezier. * Carglass * Bilzen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Ben jij een financiële professional met leide
                        plus

                        Jobs populaires


                        Afficher plus

                        Quel est le salaire moyen pour Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Tongres?

                        Salaire moyen par an
                        33.300 €

                        Le salaire moyen pour les emplois Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Tongres est de 33.300 €. Les salaires de Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Tongres vont de 26.900 € à 41.300 €.