Candidature facile
1
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • Vente
                          • MS Office Suite
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Account Executive
                          • Adjoint/e polyvalent
                          • Administrateur/trice de magasin
                          • Architecte de solutions de Cloud Computing
                          • Automaticien/ne
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Adjoint/e de vente
                          • Administrateur/trice comptabilité

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          11


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          24

                          IT
                          15





                          65 résultats pour Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Moustier dans un rayon de 30 km

                          Administratief Medewerker

                          Robert Half
                          Ronse
                          Als Administratief Medewerker ben jij het gezicht en de stem van het kantoor. Voor een kleinschalig advocatenkantoor in Ronse zoeken wij een Administratief Medewerker (m/v/x) die graag een centrale rol opneemt binnen het team. Ben jij administratief sterk, klantgericht en op zoek naar een warme werkomgeving? * Je ontvangt klanten en met een glimlach; * Na een korte opleiding stel je aktes op en verzorg je de facturatie; * Je ondersteunt bij de algemene en allround administratie van het kantoor. * Je communiceert vlot in het Nederlands en durft ook Frans te spreken om klanten correct verder te helpen; * Je haalt energie uit het ontzorgen van een kleine organisatie en combineert administratieve taken graag met klantenco
                          Als Administratief Medewerker ben jij het gezicht en de stem van het kantoor. Voor een kleinschalig advocatenkantoor in Ronse zoeken wij een Administratief Medewerker (m/v/x) die graag een centrale rol opneemt binnen het team. Ben jij administratief sterk, klantgericht en op zoek naar een warme werkomgeving? * Je ontvangt klanten en met een glimlach; * Na een korte opleiding stel je aktes op en verzorg je de facturatie; * Je ondersteunt bij de algemene en allround administratie van het kantoor. * Je communiceert vlot in het Nederlands en durft ook Frans te spreken om klanten correct verder te helpen; * Je haalt energie uit het ontzorgen van een kleine organisatie en combineert administratieve taken graag met klantenco
                          plus
                          Als cijfermatig sterke, administratief bediende versterk je het Finance-team. Bij dit kantoor (regio Waregem) zoeken we iemand die voldoening haalt uit perfect kloppende cijfers en die met een scherp oog elk detail ziet. Ben jij klaar om mee te draaien in een team waar nauwkeurigheid en vertrouwen het verschil maken? Je zorgt samen met je voor een vlotte, correcte en efficiënte financiële administratie. * Je bereidt betalingen voor en volgt ze op. * Je bent een rustige, nauwkeurige werker die energie haalt uit cijfers en administratie. * Je behoudt gemakkelijk jouw focus en je vindt het belangrijk dat financiële processen tot in de puntjes kloppen. * Je bent cijfermatig sterk, je houdt van structuur en je werkt detailgericht. Je komt
                          Als cijfermatig sterke, administratief bediende versterk je het Finance-team. Bij dit kantoor (regio Waregem) zoeken we iemand die voldoening haalt uit perfect kloppende cijfers en die met een scherp oog elk detail ziet. Ben jij klaar om mee te draaien in een team waar nauwkeurigheid en vertrouwen het verschil maken? Je zorgt samen met je voor een vlotte, correcte en efficiënte financiële administratie. * Je bereidt betalingen voor en volgt ze op. * Je bent een rustige, nauwkeurige werker die energie haalt uit cijfers en administratie. * Je behoudt gemakkelijk jouw focus en je vindt het belangrijk dat financiële processen tot in de puntjes kloppen. * Je bent cijfermatig sterk, je houdt van structuur en je werkt detailgericht. Je komt
                          plus
                          Ben jij een georganiseerde duizendpoot die graag overzicht houdt en processen vlot laat verlopen? * Dagelijkse planning van het werkatelier opstellen en opvolgen, inclusief transporten en deadlines. * Kwaliteitsproblemen registreren, opvolgen en communiceren met en team voor correcte uitvoering. * CRM en administratie up-to-date houden. * Correcte en tijdige facturatie, verwerken van inkomende facturen . * Betalingen opvolgen, klanten professioneel contacteren en rapportering verzorgen voor management. * Je ziet werk, vereenvoudigt processen en houdt van orde en structuur. * Je bent punctueel, nauwkeurig en hebt sterke Excel-vaardigheden. * Naast een perfecte kennis Nederlands
                          Ben jij een georganiseerde duizendpoot die graag overzicht houdt en processen vlot laat verlopen? * Dagelijkse planning van het werkatelier opstellen en opvolgen, inclusief transporten en deadlines. * Kwaliteitsproblemen registreren, opvolgen en communiceren met en team voor correcte uitvoering. * CRM en administratie up-to-date houden. * Correcte en tijdige facturatie, verwerken van inkomende facturen . * Betalingen opvolgen, klanten professioneel contacteren en rapportering verzorgen voor management. * Je ziet werk, vereenvoudigt processen en houdt van orde en structuur. * Je bent punctueel, nauwkeurig en hebt sterke Excel-vaardigheden. * Naast een perfecte kennis Nederlands
                          plus
                          Il/elle garantit la fiabilité des informations financières, optimise la performance économique, pilote le budget, les prévisions et le reporting, tout en jouant un rôle clé dans l'alignement du groupe avec les objectifs stratégiques. * Construire des forecasts cohérents en s'appuyant sur les données opérationnelles et commerciales. * Appliquer et respecter les normes comptables en vigueur (BE GAAP, et IFRS en atout). * Améliorer en continu les procédures financières et les flux d'information. * Encadrer deux Junior Controllers répartis sur différents sites ; les accompagner dans leur montée en compétences et renforcer leur autonomie. * Garantir le respect des deadlines groupe, en particulier la clôture mensuelle (15 du mois). * Master en Finance, Business Administration ou équivalen * Minimum 8 ans d'expérience en financial et business controlling
                          Il/elle garantit la fiabilité des informations financières, optimise la performance économique, pilote le budget, les prévisions et le reporting, tout en jouant un rôle clé dans l'alignement du groupe avec les objectifs stratégiques. * Construire des forecasts cohérents en s'appuyant sur les données opérationnelles et commerciales. * Appliquer et respecter les normes comptables en vigueur (BE GAAP, et IFRS en atout). * Améliorer en continu les procédures financières et les flux d'information. * Encadrer deux Junior Controllers répartis sur différents sites ; les accompagner dans leur montée en compétences et renforcer leur autonomie. * Garantir le respect des deadlines groupe, en particulier la clôture mensuelle (15 du mois). * Master en Finance, Business Administration ou équivalen * Minimum 8 ans d'expérience en financial et business controlling
                          plus
                          Je beheert en onderhoudt de artikeldata in het ERP-systeem (Business Central) en zorgt voor een correcte en tijdige input. * Je verzamelt alle noodzakelijke gegevens en stemt indien nodig af met klanten of interne teams. * Je creëert en wijzigt artikeldata en bewaakt continu de datakwaliteit. * Je analyseert het huidige masterdataproces en denkt actief mee over optimalisaties. * Je formuleert verbeteringsvoorstellen, implementeert deze en volgt ze verder op. * Bij nieuwe producten of projecten neem je een coördinerende rol op en geef je advies rond datagebruik en richtlijnen. * Je werkt mee aan procedure-uitwerking en documentatie. * Je fungeert als intern aanspreekpunt voor masterdat
                          Je beheert en onderhoudt de artikeldata in het ERP-systeem (Business Central) en zorgt voor een correcte en tijdige input. * Je verzamelt alle noodzakelijke gegevens en stemt indien nodig af met klanten of interne teams. * Je creëert en wijzigt artikeldata en bewaakt continu de datakwaliteit. * Je analyseert het huidige masterdataproces en denkt actief mee over optimalisaties. * Je formuleert verbeteringsvoorstellen, implementeert deze en volgt ze verder op. * Bij nieuwe producten of projecten neem je een coördinerende rol op en geef je advies rond datagebruik en richtlijnen. * Je werkt mee aan procedure-uitwerking en documentatie. * Je fungeert als intern aanspreekpunt voor masterdat
                          plus
                          Je doet de aankoop van materialen en benodigdheden voor onze projecten. Je berekent kleinere offertes en ondersteunt bij prijsaanvragen. Je boekt aankoopfacturen in en volgt deze administratief op. Je bent het eerste aanspreekpunt aan het onthaal: vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Je beheert en beantwoordt e-mails en telefoons van klanten, leveranciers en collega's. Je bent administratief sterk en werkt nauwkeurig. Je hebt affiniteit met cijfers én techniek. Je bent klantgericht, stressbestendig en communicatief. Je spreekt en schrijft vlot Nederlands (Frans is een pluspunt).
                          Je doet de aankoop van materialen en benodigdheden voor onze projecten. Je berekent kleinere offertes en ondersteunt bij prijsaanvragen. Je boekt aankoopfacturen in en volgt deze administratief op. Je bent het eerste aanspreekpunt aan het onthaal: vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Je beheert en beantwoordt e-mails en telefoons van klanten, leveranciers en collega's. Je bent administratief sterk en werkt nauwkeurig. Je hebt affiniteit met cijfers én techniek. Je bent klantgericht, stressbestendig en communicatief. Je spreekt en schrijft vlot Nederlands (Frans is een pluspunt).
                          plus
                          Als allround administratief bediende word je binnen ons klein, maar hecht officeteam multifunctioneel ingezet. Zo behandel je helder en vriendelijk alle inkomende calls van onze klanten en navigeer je probleemloos door alle mogelijke vragen, ook per mail. Je put bestellingen in, je coördineert en informeert correct over levertijden en werkt nauw samen met je van zowel binnen- als buitendienst. Vanuit deze ervaring en met een stevige rugzak qua kennis ben je na enkele maanden klaargestoomd om een aantal administratieve projecten in volle autonomie tot een vlot einde te volbrengen. In dit alles bewaak je telkens het overzicht en door jouw proactieve houding buig je vastberaden elke uitdaging om naar een opportuniteit. Probleemoplossend handelen, nauwkeu
                          Als allround administratief bediende word je binnen ons klein, maar hecht officeteam multifunctioneel ingezet. Zo behandel je helder en vriendelijk alle inkomende calls van onze klanten en navigeer je probleemloos door alle mogelijke vragen, ook per mail. Je put bestellingen in, je coördineert en informeert correct over levertijden en werkt nauw samen met je van zowel binnen- als buitendienst. Vanuit deze ervaring en met een stevige rugzak qua kennis ben je na enkele maanden klaargestoomd om een aantal administratieve projecten in volle autonomie tot een vlot einde te volbrengen. In dit alles bewaak je telkens het overzicht en door jouw proactieve houding buig je vastberaden elke uitdaging om naar een opportuniteit. Probleemoplossend handelen, nauwkeu
                          plus
                          NOUVEAU
                          Ben jij een administratieve duizendpoot, sociaal en heb je een talenknobbel en een scherp organisatietalent? Heb je daarnaast een hart voor landbouw en logistiek? Wij zijn een familiebedrijf gespecialiseerd in de handel en het transport van levend pluimvee voor consumptie. Vanuit onze vestiging in Anzegem verzorgen we dagelijks de logistiek en planning voor klanten in België, Nederland en Frankrijk. Betrouwbaarheid, teamwork en een no-nonsense mentaliteit zitten in ons DNA. Zo leer je onze werking, klanten en partners goed kennen. * Documenten voor FAVV, dierenwelzijn en veterinaire diensten * Traceerbaarheid van ladingen en correcte registratie * Je werkt georganiseerd, zelfstandig <
                          Ben jij een administratieve duizendpoot, sociaal en heb je een talenknobbel en een scherp organisatietalent? Heb je daarnaast een hart voor landbouw en logistiek? Wij zijn een familiebedrijf gespecialiseerd in de handel en het transport van levend pluimvee voor consumptie. Vanuit onze vestiging in Anzegem verzorgen we dagelijks de logistiek en planning voor klanten in België, Nederland en Frankrijk. Betrouwbaarheid, teamwork en een no-nonsense mentaliteit zitten in ons DNA. Zo leer je onze werking, klanten en partners goed kennen. * Documenten voor FAVV, dierenwelzijn en veterinaire diensten * Traceerbaarheid van ladingen en correcte registratie * Je werkt georganiseerd, zelfstandig <
                          plus
                          Om onze verdere groei te ondersteunen, zijn we op zoek naar een Administratief Bediende die houdt van structuur én energie krijgt van mensen. Nicolas De Bruyn Business Academy is een snelgroeiende onderneming en dé plek voor ondernemers die klaar zijn voor een persoonlijke én zakelijke doorbraak. Zo creëren wij een buitengewoon resultaat op vlak van leiderschap en begeleiden elke ondernemer naar een meetbaar eindresultaat. Wij helpen ondernemers buitengewone resultaten te behalen op vlak van leiderschap en begeleiden hen stap voor stap naar concrete, meetbare doelen. Bij ons krijgt elke ondernemer de beste begeleiding én de persoonlijke aandacht die nodig is om dromen om te zetten in realiteit. In deze veelzijdige functie combineer je administratieve
                          Om onze verdere groei te ondersteunen, zijn we op zoek naar een Administratief Bediende die houdt van structuur én energie krijgt van mensen. Nicolas De Bruyn Business Academy is een snelgroeiende onderneming en dé plek voor ondernemers die klaar zijn voor een persoonlijke én zakelijke doorbraak. Zo creëren wij een buitengewoon resultaat op vlak van leiderschap en begeleiden elke ondernemer naar een meetbaar eindresultaat. Wij helpen ondernemers buitengewone resultaten te behalen op vlak van leiderschap en begeleiden hen stap voor stap naar concrete, meetbare doelen. Bij ons krijgt elke ondernemer de beste begeleiding én de persoonlijke aandacht die nodig is om dromen om te zetten in realiteit. In deze veelzijdige functie combineer je administratieve
                          plus
                          Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Administration Officer die zich thuis voelt in een dynamische werkomgeving! Ben jij op zoek naar een veelzijdige functie binnen een groeiend team en ben je graag de spil in de dagelijkse administratieve operatie? * Je zit aan het onthaal en ontvangt alle met veel enthousiasme * Telefonie - agenda en emailbeheer neem je voor jouw rekening * Kredietdossiers aanmaken, bijhouden en opvolgen * Invoer en controle van klantgegevens * Voorbereiden en verzenden van kredietaanvragen naar interne afdelingen of externe partijen * Controle van volledigheid en juistheid van documenten * Berekenen en controleren van kredietvoorwaarden: rente, aflossingsschema's,… * Communicatie met klanten, de
                          Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Administration Officer die zich thuis voelt in een dynamische werkomgeving! Ben jij op zoek naar een veelzijdige functie binnen een groeiend team en ben je graag de spil in de dagelijkse administratieve operatie? * Je zit aan het onthaal en ontvangt alle met veel enthousiasme * Telefonie - agenda en emailbeheer neem je voor jouw rekening * Kredietdossiers aanmaken, bijhouden en opvolgen * Invoer en controle van klantgegevens * Voorbereiden en verzenden van kredietaanvragen naar interne afdelingen of externe partijen * Controle van volledigheid en juistheid van documenten * Berekenen en controleren van kredietvoorwaarden: rente, aflossingsschema's,… * Communicatie met klanten, de
                          plus
                          Administratieve ondersteuning van de , de calculatie en de boekhouding. Administratief Bediende (Omgevingswerken) De onderneming Steenhaut is een toonaangevende speler in de groene sector met meer dan 50 jaar expertise in tuin- en landschapsaanleg. Hun ervaren team realiseert duurzame, esthetische en functionele buitenomgevingen voor zowel particuliere klanten als de publieke sector. Vanuit hun vestiging in Deerlijk biedt Steenhaut een breed aanbod aan: van ontwerp en aanleg van tuinen tot onderhoud, rioleringswerken, verhardingen en wegeniswerken. Hun aanpak is gestoeld op vakmanschap, innovatie en klantgerichtheid, met een sterke focus op kwaliteit en precisie. * Je ontvangt de eerstelijnstelefonie en ondersteunt het office management. * Je beheert de prijsaanvragen en vraagt de nodige offertes op in samenspraak met de .
                          Administratieve ondersteuning van de , de calculatie en de boekhouding. Administratief Bediende (Omgevingswerken) De onderneming Steenhaut is een toonaangevende speler in de groene sector met meer dan 50 jaar expertise in tuin- en landschapsaanleg. Hun ervaren team realiseert duurzame, esthetische en functionele buitenomgevingen voor zowel particuliere klanten als de publieke sector. Vanuit hun vestiging in Deerlijk biedt Steenhaut een breed aanbod aan: van ontwerp en aanleg van tuinen tot onderhoud, rioleringswerken, verhardingen en wegeniswerken. Hun aanpak is gestoeld op vakmanschap, innovatie en klantgerichtheid, met een sterke focus op kwaliteit en precisie. * Je ontvangt de eerstelijnstelefonie en ondersteunt het office management. * Je beheert de prijsaanvragen en vraagt de nodige offertes op in samenspraak met de .
                          plus
                          We zijn op zoek naar een administratief talent dat zorgt voor een goede samenwerking tussen klanten en externe/interne diensten in de sector van de hondenverzorging. Stel je voor: je start je dag met een verse kop koffie, terwijl de kantoorhonden vrolijk door de gang dartelen en je begroeten met een kwispel. Je opent je inbox en jij zorgt ervoor dat deze orders snel, foutloos en met een glimlach verwerkt worden. Je voert en volgt transporten op, zorgt dat alles op rolletjes loopt en springt meteen in als er zich een probleem of uitdaging voordoet. Met jouw geduldige en vriendelijke aanpak ben je het aanspreekpunt en het klankbord voor onze klanten. Je maakt ook offertes op en telefonisch ben je commun
                          We zijn op zoek naar een administratief talent dat zorgt voor een goede samenwerking tussen klanten en externe/interne diensten in de sector van de hondenverzorging. Stel je voor: je start je dag met een verse kop koffie, terwijl de kantoorhonden vrolijk door de gang dartelen en je begroeten met een kwispel. Je opent je inbox en jij zorgt ervoor dat deze orders snel, foutloos en met een glimlach verwerkt worden. Je voert en volgt transporten op, zorgt dat alles op rolletjes loopt en springt meteen in als er zich een probleem of uitdaging voordoet. Met jouw geduldige en vriendelijke aanpak ben je het aanspreekpunt en het klankbord voor onze klanten. Je maakt ook offertes op en telefonisch ben je commun
                          plus

                          Jr. HR Generalist

                          Group Hugo Ceusters-SMCS N.V.
                          Berchem, 2600 Antwerpen, België
                          Je werkgever is Ceusters NV , een fijn familiebedrijf dat een brede waaier van diensten aan commercieel vastgoed in België aanbied, gaande van advies rond ontwikkeling tot exploitatie, marketing en het beheer ervan (). Ceusters is op de Belgische markt één van de grootste dienstverleners en dus een solide en sterke speler met langetermijnvisie. * Je beheert de vacatures van A tot Z. Dit gaat van de intake met de hiring manager tot het schrijven van de vacaturetekst en het kiezen van de juiste kanalen (o.a. via LinkedIn, social media, jobboards, …); * Je denkt mee na over onze employer branding en implementeert de besproken acties; * Je draag mee de verantwoordelijkheid over training en development; * Je bent mee verantwoordelijk voor het implementeren en coördineren van HR processen en -initiatieven; * Je identificeert proactief kansen voor de verbetering van HR-proce
                          Je werkgever is Ceusters NV , een fijn familiebedrijf dat een brede waaier van diensten aan commercieel vastgoed in België aanbied, gaande van advies rond ontwikkeling tot exploitatie, marketing en het beheer ervan (). Ceusters is op de Belgische markt één van de grootste dienstverleners en dus een solide en sterke speler met langetermijnvisie. * Je beheert de vacatures van A tot Z. Dit gaat van de intake met de hiring manager tot het schrijven van de vacaturetekst en het kiezen van de juiste kanalen (o.a. via LinkedIn, social media, jobboards, …); * Je denkt mee na over onze employer branding en implementeert de besproken acties; * Je draag mee de verantwoordelijkheid over training en development; * Je bent mee verantwoordelijk voor het implementeren en coördineren van HR processen en -initiatieven; * Je identificeert proactief kansen voor de verbetering van HR-proce
                          plus
                          Voor de verdere commerciële uitbouw van onze activiteiten zijn wij op zoek naar een administratieve duizendpoot. * Jij bent de belangrijkste schakel tussen De Sutter en de klanten * Het aanmaken en opvolgen van en beveiligingsdossiers * Samenstellen en opvolgen van de dagelijkse planning van de * Proactief en gemotiveerd meewerken aan de verdere groei van ons kantoor * Je bent een vlotte, vriendelijke en gemotiveerde communicator * Je bent klantgericht en zoekt creatief mee naar oplossingen * Je kan een Franstalige en Engelstalige klant goed te woord staan en helpen * Uitdagende carrièremogelijkheden in een motiverende en creatieve werkomgeving * De nodige toeters en
                          Voor de verdere commerciële uitbouw van onze activiteiten zijn wij op zoek naar een administratieve duizendpoot. * Jij bent de belangrijkste schakel tussen De Sutter en de klanten * Het aanmaken en opvolgen van en beveiligingsdossiers * Samenstellen en opvolgen van de dagelijkse planning van de * Proactief en gemotiveerd meewerken aan de verdere groei van ons kantoor * Je bent een vlotte, vriendelijke en gemotiveerde communicator * Je bent klantgericht en zoekt creatief mee naar oplossingen * Je kan een Franstalige en Engelstalige klant goed te woord staan en helpen * Uitdagende carrièremogelijkheden in een motiverende en creatieve werkomgeving * De nodige toeters en
                          plus
                          Voeren en/of controleren van boekhoudingen van KMO dossiers - Verwerking van de facturen en stukken, opmaken BTW aangiften, afsluiting van KMO dossiers, opstellen jaarrekeningen. Voorbereiden en opstellen van diverse fiscale aangiften (personenbelasting en vennootschapsbelasting)
                          Voeren en/of controleren van boekhoudingen van KMO dossiers - Verwerking van de facturen en stukken, opmaken BTW aangiften, afsluiting van KMO dossiers, opstellen jaarrekeningen. Voorbereiden en opstellen van diverse fiscale aangiften (personenbelasting en vennootschapsbelasting)
                          plus
                          Onze klant is een toonaangevend bedrijf in de bouw in Waregem en is op zoek naar een administratief bediende ter vervanging van een zwangerschap. Als Administratief Medewerker ben jij de spilfiguur in onze administratieve flow. We gaan telkens voluit voor de 'perfect match' tussen werkgever en sollicitant. Je zorgt ervoor dat alle processen correct en tijdig verlopen, van het inschrijven van nieuwe bestellingen tot het opmaken van leveringsbonnen. Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor inkomende telefoons en ontvang je en klanten die hun leveringen komen afhalen. Je werkt graag allround, neemt initiatief en denkt mee over het optimaliseren van onze administratieve processen. * Inschrijven van nieuwe bestellingen in het systeem
                          Onze klant is een toonaangevend bedrijf in de bouw in Waregem en is op zoek naar een administratief bediende ter vervanging van een zwangerschap. Als Administratief Medewerker ben jij de spilfiguur in onze administratieve flow. We gaan telkens voluit voor de 'perfect match' tussen werkgever en sollicitant. Je zorgt ervoor dat alle processen correct en tijdig verlopen, van het inschrijven van nieuwe bestellingen tot het opmaken van leveringsbonnen. Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor inkomende telefoons en ontvang je en klanten die hun leveringen komen afhalen. Je werkt graag allround, neemt initiatief en denkt mee over het optimaliseren van onze administratieve processen. * Inschrijven van nieuwe bestellingen in het systeem
                          plus
                          We gaan telkens voluit voor de 'Perfect Match' tussen werkgever en sollicitant! Onze klant is een bloeiende, familiale KMO in Geraardsbergen, gekend om haar warme werksfeer en korte communicatielijnen. * Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen * Voorbereiden van betalingen en opvolgen van openstaande posten * Je bent digitaal onderlegd en je kan vlot werken met MS Office en je snel inwerken in een boekhoudprogramma * Nauwkeurig, gestructureerd en oog voor detail zijn kwaliteiten waarin je jezelf herkent * Tot slot ben je leergierig en kan je je op eigen houtje verplaatsen * Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling - Alle kandidaturen worden met de nodige discretie behartigd en onze klant kan re
                          We gaan telkens voluit voor de 'Perfect Match' tussen werkgever en sollicitant! Onze klant is een bloeiende, familiale KMO in Geraardsbergen, gekend om haar warme werksfeer en korte communicatielijnen. * Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen * Voorbereiden van betalingen en opvolgen van openstaande posten * Je bent digitaal onderlegd en je kan vlot werken met MS Office en je snel inwerken in een boekhoudprogramma * Nauwkeurig, gestructureerd en oog voor detail zijn kwaliteiten waarin je jezelf herkent * Tot slot ben je leergierig en kan je je op eigen houtje verplaatsen * Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling - Alle kandidaturen worden met de nodige discretie behartigd en onze klant kan re
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 48 offres d’emploi similaires.

                          We combineren technisch vakmanschap met een persoonlijke aanpak en korte communicatielijnen. Ben jij iemand met een passie voor bouwen én ontwerpen? Je combineert bouwkundig en technisch inzicht met oog voor detail, en zorgt ervoor dat onze werven tot in de puntjes voorbereid zijn. * Je werkt plannen uit op basis van architectuur- of opmetingsplannen en vertaalt ze naar uitvoeringsklare tekeningen in 2D en/of 3D. * Je integreert technieken zoals elektriciteit, verwarming, ventilatie en sanitair in het uitvoeringsplan zodat alles perfect klopt op de werf. * Kennis van ruwbouw, technieken en afwerking; inzicht in interieurdetails is een plus. * Vlot met CAD- en ontwerptools (AutoCAD, SketchUp, Revit of vergelijkbaar). *
                          We combineren technisch vakmanschap met een persoonlijke aanpak en korte communicatielijnen. Ben jij iemand met een passie voor bouwen én ontwerpen? Je combineert bouwkundig en technisch inzicht met oog voor detail, en zorgt ervoor dat onze werven tot in de puntjes voorbereid zijn. * Je werkt plannen uit op basis van architectuur- of opmetingsplannen en vertaalt ze naar uitvoeringsklare tekeningen in 2D en/of 3D. * Je integreert technieken zoals elektriciteit, verwarming, ventilatie en sanitair in het uitvoeringsplan zodat alles perfect klopt op de werf. * Kennis van ruwbouw, technieken en afwerking; inzicht in interieurdetails is een plus. * Vlot met CAD- en ontwerptools (AutoCAD, SketchUp, Revit of vergelijkbaar). *
                          plus
                          Je bent dus flexibel naar taakinhoud toe, en je bent graag polyvalent bezig. Trislot staat in de wereld van filtratie gekend om kwalitatieve en nauwkeurige producten af te leveren. Dit wordt gerealiseerd dankzij ons volledig team dat de geproduceerde stukken met zorg en zin voor kwaliteit afwerkt. * Je wordt oa ingezet voor het op maat snijden en slijpen van geproduceerde stukken, voor het beitsen (chemisch behandelen) en ontvetten van inox producten, enz. * Je staat in contact met de verschillende productieafdelingen, en houdt de planning van de aan jou toegekende taken nauwlettend in het oog. * Je bent een belangrijke schakel in ons productieproces en het afleveren van kwaliteit. * Je bent een teamplayer en helpt je
                          Je bent dus flexibel naar taakinhoud toe, en je bent graag polyvalent bezig. Trislot staat in de wereld van filtratie gekend om kwalitatieve en nauwkeurige producten af te leveren. Dit wordt gerealiseerd dankzij ons volledig team dat de geproduceerde stukken met zorg en zin voor kwaliteit afwerkt. * Je wordt oa ingezet voor het op maat snijden en slijpen van geproduceerde stukken, voor het beitsen (chemisch behandelen) en ontvetten van inox producten, enz. * Je staat in contact met de verschillende productieafdelingen, en houdt de planning van de aan jou toegekende taken nauwlettend in het oog. * Je bent een belangrijke schakel in ons productieproces en het afleveren van kwaliteit. * Je bent een teamplayer en helpt je
                          plus
                          NOUVEAU
                          Raison pour laquelle nous sommes fiers d'être reconnus comme Top Employer depuis 5 ans ; et d'avoir reçu le label CO2 Neutral en 2023. Partenaire incontournable de l'emploi en Belgique, Daoust t'accompagne à chaque étape de carrière, que ce soit grâce à l'Interim & Recruitment, le Home Services ou le Career Management. * Accueillir les et agir en tant que point de contact * Formation de niveau bachelier ou expérience équivalente en logistique * Environnement international en pleine croissance
                          Raison pour laquelle nous sommes fiers d'être reconnus comme Top Employer depuis 5 ans ; et d'avoir reçu le label CO2 Neutral en 2023. Partenaire incontournable de l'emploi en Belgique, Daoust t'accompagne à chaque étape de carrière, que ce soit grâce à l'Interim & Recruitment, le Home Services ou le Career Management. * Accueillir les et agir en tant que point de contact * Formation de niveau bachelier ou expérience équivalente en logistique * Environnement international en pleine croissance
                          plus
                          L'acquisition, le stockage et l'approvisionnement en matériels leur coûtent en effet un temps précieux. Plus que jamais, nous croyons aujourd'hui en notre rôle d'inspirateur et de caisse de résonance. * Vous serez épaulé dans vos tâches par le service interne et votre chef de district avec qui vous travaillez en étroite collaboration - Que recevrez-vous en échange ? Postulez en ligne dès maintenant !
                          L'acquisition, le stockage et l'approvisionnement en matériels leur coûtent en effet un temps précieux. Plus que jamais, nous croyons aujourd'hui en notre rôle d'inspirateur et de caisse de résonance. * Vous serez épaulé dans vos tâches par le service interne et votre chef de district avec qui vous travaillez en étroite collaboration - Que recevrez-vous en échange ? Postulez en ligne dès maintenant !
                          plus
                          NOUVEAU
                          Rejoignez l'équipe Agro en tant que Team Superviseur , sous la responsabilité du de votre Business Unit ! * Vous participez aux concertations de travail et au maintien opérationnel du parc de machines, en travaillant en étroite collaboration avec les des différentes Business Units de production et le personnel technique du service agronomique. * Vous garantissez le maintien de l'ordre et de la propreté de votre environnement de travail, conformément aux directives applicables en matière de sécurité, de qualité et de respect de l'environnement. * Vous êtes ouvert à travailler en horaires postés (5h-13h / 13h-21h / 21h-5h) * Vous êtes autonome tout en ayant l'esprit d'équipe * Un climat de travail agréable au sein d'une équipe dynamique et toujours en r
                          Rejoignez l'équipe Agro en tant que Team Superviseur , sous la responsabilité du de votre Business Unit ! * Vous participez aux concertations de travail et au maintien opérationnel du parc de machines, en travaillant en étroite collaboration avec les des différentes Business Units de production et le personnel technique du service agronomique. * Vous garantissez le maintien de l'ordre et de la propreté de votre environnement de travail, conformément aux directives applicables en matière de sécurité, de qualité et de respect de l'environnement. * Vous êtes ouvert à travailler en horaires postés (5h-13h / 13h-21h / 21h-5h) * Vous êtes autonome tout en ayant l'esprit d'équipe * Un climat de travail agréable au sein d'une équipe dynamique et toujours en r
                          plus
                          Ben jij een technisch gedreven en hands-on ingenieur met passie voor elektrische installaties, automatisatie en securityprojecten? Werk je graag in een omgeving waar veiligheid, kwaliteit en innovatie centraal staan en waar jouw werk een directe impact heeft op belangrijke bouw- en automatisatieprojecten? Voor een internationale speler regio Puurs zijn we op zoek naar een Project Engineer die projecten van A tot Z kan opvolgen en ook zelf hands-on technisch kan ondersteunen. Als Project Engineer ben je verantwoordelijk voor het volledige traject van projecten en fungeer je als schakel tussen en interne . * Vertalen van technische behoeften naar ontwerpen volgens geldende normen en regelgeving * Coördineren van
                          Ben jij een technisch gedreven en hands-on ingenieur met passie voor elektrische installaties, automatisatie en securityprojecten? Werk je graag in een omgeving waar veiligheid, kwaliteit en innovatie centraal staan en waar jouw werk een directe impact heeft op belangrijke bouw- en automatisatieprojecten? Voor een internationale speler regio Puurs zijn we op zoek naar een Project Engineer die projecten van A tot Z kan opvolgen en ook zelf hands-on technisch kan ondersteunen. Als Project Engineer ben je verantwoordelijk voor het volledige traject van projecten en fungeer je als schakel tussen en interne . * Vertalen van technische behoeften naar ontwerpen volgens geldende normen en regelgeving * Coördineren van
                          plus
                          Inbreng tot kwaliteit- en rendementsverbetering - Algemene kennis en bediening, instelling + controle van de productielijn - Geldende veiligheids-, milieu-, energie- en kwaliteitsvoorschriften respecteren en laten respecteren - Orde en netheid respecteren, 5S - Op een veilige, milieuvriendelijke en kwaliteitsvolle manier produceren - Als polyvalente medewerker bent u inzetbaar in verschillende functies. Je vlindert tussen de afdelingen en bewaakt de kwaliteit en efficiëntie van het proces. Zelfstandigheid, vlotte communicatievaardigheden, zin voor initiatief, hands-on mentaliteit en stressbestendigheid worden vereist. Machine stilleggen en overste verwittigen bij kwaliteit NOK
                          Inbreng tot kwaliteit- en rendementsverbetering - Algemene kennis en bediening, instelling + controle van de productielijn - Geldende veiligheids-, milieu-, energie- en kwaliteitsvoorschriften respecteren en laten respecteren - Orde en netheid respecteren, 5S - Op een veilige, milieuvriendelijke en kwaliteitsvolle manier produceren - Als polyvalente medewerker bent u inzetbaar in verschillende functies. Je vlindert tussen de afdelingen en bewaakt de kwaliteit en efficiëntie van het proces. Zelfstandigheid, vlotte communicatievaardigheden, zin voor initiatief, hands-on mentaliteit en stressbestendigheid worden vereist. Machine stilleggen en overste verwittigen bij kwaliteit NOK
                          plus
                          Envoyer les ordres de travail vers le planificateur et en assurer le suivi administratif ; * Préparer les ordres de travail en précisant le travail à réaliser et le mode opératoire adéquat (en réalisant la préparation des pièces de rechange, l'analyse des risques et la préparation du permis de travail, en identifiant les ressources et compétences nécessaires et la durée estimée de l'intervention.) ; * Participer au suivi et à la mise à jour de la gestion documentaire pour la maintenance en collaboration avec le pôle fiabilité ; * Apporter, en tant qu'expert dans votre domaine, le support nécessaire aux équipe du pôle exécution. * Bachelier en électrotechnique ou équivalent par expérience ; Envoyez-nous votre candidature et venez mettr
                          Envoyer les ordres de travail vers le planificateur et en assurer le suivi administratif ; * Préparer les ordres de travail en précisant le travail à réaliser et le mode opératoire adéquat (en réalisant la préparation des pièces de rechange, l'analyse des risques et la préparation du permis de travail, en identifiant les ressources et compétences nécessaires et la durée estimée de l'intervention.) ; * Participer au suivi et à la mise à jour de la gestion documentaire pour la maintenance en collaboration avec le pôle fiabilité ; * Apporter, en tant qu'expert dans votre domaine, le support nécessaire aux équipe du pôle exécution. * Bachelier en électrotechnique ou équivalent par expérience ; Envoyez-nous votre candidature et venez mettr
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Moustier?

                          Salaire moyen par an
                          33.300 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Moustier est de 33.300 €. Les salaires de Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Moustier vont de 26.900 € à 41.300 €.