Candidature facile
5
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Administration
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
          1 sélectionné
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • MS Excel
                          • MS Office Suite
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Classeur/se
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Adjoint/e de vente
                          • Adjoint/e logistique
                          • Agent/e payeur/euse
                          • Agent/e d'accueil
                          • Administrateur comptable
                          • Chargé/e de mission

                          Afficher plus
                          Administration
                          Supprimer tous les filtres

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          33


                          Temps de trajet

                          Compétences


                          Administration
                          255






                          Fonctions

                          Administration
                          121






                          209 résultats pour Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Bornem dans un rayon de 30 km

                          All round administratief support

                          Aura Projects Bvba
                          Romeinsesteenweg 566, Grimbergen
                          Voor ons kantoor zoeken we een Allround Admin Support die instaat voor een vlotte werking van het dagelijkse reilen en zeilen. Als Allround Admin Support ben jij het eerste aanspreekpunt voor en externen. Hou je van afwisseling en zorg jij graag dat alles op rolletjes loopt? Je ondersteunt onze interne werking, coördineert events, sociale media en teambuildings, en zorgt ervoor dat ons kantoor tiptop in orde blijft. Daarnaast bied je basis IT- en telefoniesupport en beheer je digitale documenten en verzorg je de verzending ervan. * Coördineren en praktisch organiseren van interne events, meetings en teambuildings. * Aanspreekpunt voor eerste lijn IT-vragen (hardware b
                          Voor ons kantoor zoeken we een Allround Admin Support die instaat voor een vlotte werking van het dagelijkse reilen en zeilen. Als Allround Admin Support ben jij het eerste aanspreekpunt voor en externen. Hou je van afwisseling en zorg jij graag dat alles op rolletjes loopt? Je ondersteunt onze interne werking, coördineert events, sociale media en teambuildings, en zorgt ervoor dat ons kantoor tiptop in orde blijft. Daarnaast bied je basis IT- en telefoniesupport en beheer je digitale documenten en verzorg je de verzending ervan. * Coördineren en praktisch organiseren van interne events, meetings en teambuildings. * Aanspreekpunt voor eerste lijn IT-vragen (hardware b
                          plus
                          NOUVEAU
                          Onze klanten zijn decoratiewinkels, meubelzaken en tuincentra. Het takenpakket bestaat voornamelijk uit facturatie, coördinatie met de en klantencontact. De belangrijkste markten zijn België en Frankrijk. Rasteli is een bedrijf met 12 medewerkers en gevestigd in een aangename locatie in Deurne.
                          Onze klanten zijn decoratiewinkels, meubelzaken en tuincentra. Het takenpakket bestaat voornamelijk uit facturatie, coördinatie met de en klantencontact. De belangrijkste markten zijn België en Frankrijk. Rasteli is een bedrijf met 12 medewerkers en gevestigd in een aangename locatie in Deurne.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Wij zijn een dienstverlenend bedrijf te Dendermonde en we zijn op zoek naar een deeltijds/voltijds administratief bediende. * Je hebt een eerste ervaring in een administratieve functie * Coördinatie tussen het sociaal secretariaat en de klanten (opsturen van loonbrieven, facturen, opvolgen afwezigheidslijsten,….) * Je bent communicatief en stressbestendig * Kennis van het Engels en het Frans * Deeltijdse/voltijdse tewerkstelling van maandag tot en met vrijdag
                          Wij zijn een dienstverlenend bedrijf te Dendermonde en we zijn op zoek naar een deeltijds/voltijds administratief bediende. * Je hebt een eerste ervaring in een administratieve functie * Coördinatie tussen het sociaal secretariaat en de klanten (opsturen van loonbrieven, facturen, opvolgen afwezigheidslijsten,….) * Je bent communicatief en stressbestendig * Kennis van het Engels en het Frans * Deeltijdse/voltijdse tewerkstelling van maandag tot en met vrijdag
                          plus
                          Jouw rol als Administratief medewerker Met zo'n 1850 collega's in België en een internationale aanwezigheid, bieden we jou een stabiele en inspirerende werkomgeving en bouwen we elke dag aan een betere toekomst. SGS vormt een belangrijke schakel in het keuringsproces van diverse chemische stoffen en petroleumproducten die in de haven van Antwerpen geproduceerd worden of die via vrachtwagens, treinen en schepen de haven binnenkomen. * Verwerken van alle binnenkomende opdrachten: orders aanmaken en werkopdrachten doorsturen naar het labo; * Zorgen dat alles correct en op tijd in het systeem staat. Kortom: jij zorgt voor structuur en zekerheid in een wereld vol beweging. Ben jij nauwkeurig, zelfstandig en dol op cijfers? Wil je werken in een dynamische omgeving waar wetenschap en administratie samenkomen? * Je bent een administratieve topper die houdt van nauwkeurig en g
                          Jouw rol als Administratief medewerker Met zo'n 1850 collega's in België en een internationale aanwezigheid, bieden we jou een stabiele en inspirerende werkomgeving en bouwen we elke dag aan een betere toekomst. SGS vormt een belangrijke schakel in het keuringsproces van diverse chemische stoffen en petroleumproducten die in de haven van Antwerpen geproduceerd worden of die via vrachtwagens, treinen en schepen de haven binnenkomen. * Verwerken van alle binnenkomende opdrachten: orders aanmaken en werkopdrachten doorsturen naar het labo; * Zorgen dat alles correct en op tijd in het systeem staat. Kortom: jij zorgt voor structuur en zekerheid in een wereld vol beweging. Ben jij nauwkeurig, zelfstandig en dol op cijfers? Wil je werken in een dynamische omgeving waar wetenschap en administratie samenkomen? * Je bent een administratieve topper die houdt van nauwkeurig en g
                          plus
                          In het kader van verdere groei zijn we op zoek naar een Administratief Medewerker. SGS staat voor zekerheid en kwaliteit, wereldwijd erkend als de pionier in inspectie, controle, analyse en certificering. Met meer dan 2600 kantoren en een toegewijd team van bijna 90.000 professionals over de hele wereld, werken we samen aan een betere toekomst. In België geven ca 1900 collega's dagelijks het beste van zichzelf om onze klanten zo efficiënt en professioneel mogelijk verder te helpen. Werk je bij SGS dan werk je in een open en ondersteunende cultuur, waar mensen elkaar respecteren en helpen om te groeien en te slagen. Je kan groeien in een bedrijf dat de thuisbasis is van wereldwijde kennis en expertise en dat je in staat stelt om te werken met en te leren van experten. * Je bent een kei in administratie en krijgt een voldaan gevoel wanneer alle info netjes ...
                          In het kader van verdere groei zijn we op zoek naar een Administratief Medewerker. SGS staat voor zekerheid en kwaliteit, wereldwijd erkend als de pionier in inspectie, controle, analyse en certificering. Met meer dan 2600 kantoren en een toegewijd team van bijna 90.000 professionals over de hele wereld, werken we samen aan een betere toekomst. In België geven ca 1900 collega's dagelijks het beste van zichzelf om onze klanten zo efficiënt en professioneel mogelijk verder te helpen. Werk je bij SGS dan werk je in een open en ondersteunende cultuur, waar mensen elkaar respecteren en helpen om te groeien en te slagen. Je kan groeien in een bedrijf dat de thuisbasis is van wereldwijde kennis en expertise en dat je in staat stelt om te werken met en te leren van experten. * Je bent een kei in administratie en krijgt een voldaan gevoel wanneer alle info netjes ...
                          plus
                          Jouw rol als Administratief Medewerker met labo-achtergrond - Met zo'n 1850 collega's in België en een internationale aanwezigheid, bieden we jou een stabiele en inspirerende werkomgeving en bouwen we elke dag aan een betere toekomst. SGS vormt een belangrijke schakel in het keuringsproces van diverse chemische stoffen en petroleumproducten die in de haven van Antwerpen geproduceerd worden of die via vrachtwagens, treinen en schepen de haven binnenkomen. * Verwerking van opdrachten: bevestigen, interpreteren en aanmaken van werkopdrachten voor onze laboranten; Ben jij een nauwkeurig persoon met een labo-/wetenschappelijke achtergrond en ben je op zoek naar een meer administratieve rol? * Bachelor in een wetenschappelijke richting (che
                          Jouw rol als Administratief Medewerker met labo-achtergrond - Met zo'n 1850 collega's in België en een internationale aanwezigheid, bieden we jou een stabiele en inspirerende werkomgeving en bouwen we elke dag aan een betere toekomst. SGS vormt een belangrijke schakel in het keuringsproces van diverse chemische stoffen en petroleumproducten die in de haven van Antwerpen geproduceerd worden of die via vrachtwagens, treinen en schepen de haven binnenkomen. * Verwerking van opdrachten: bevestigen, interpreteren en aanmaken van werkopdrachten voor onze laboranten; Ben jij een nauwkeurig persoon met een labo-/wetenschappelijke achtergrond en ben je op zoek naar een meer administratieve rol? * Bachelor in een wetenschappelijke richting (che
                          plus
                          Als administratief medewerker op de douaneafdeling ben je samen met je team verantwoordelijk voor de afhandeling van alle douaneformaliteiten binnen het logistieke proces, waaronder invoer-, doorvoer- en uitvoeractiviteiten. Je onderhoudt nauwe contacten met operationele , klanten en diverse douanediensten voor het uitwisselen van informatie. • Het controleren van de juistheid van de aangeleverde gegevens, douanecodes en -tarieven; • Het opstellen van documenten ter voorbereiding op en het doorsturen van de douaneaangifte; • Het opvolgen en afronden van opdrachten met betrekking tot de douanetransacties. • Je hebt ervaring in een vergelijkbare functie en/of heeft reeds gewerkt op een douaneafdeling of douanedocumenten verwerkt; • Je hebt bij voorkeur
                          Als administratief medewerker op de douaneafdeling ben je samen met je team verantwoordelijk voor de afhandeling van alle douaneformaliteiten binnen het logistieke proces, waaronder invoer-, doorvoer- en uitvoeractiviteiten. Je onderhoudt nauwe contacten met operationele , klanten en diverse douanediensten voor het uitwisselen van informatie. • Het controleren van de juistheid van de aangeleverde gegevens, douanecodes en -tarieven; • Het opstellen van documenten ter voorbereiding op en het doorsturen van de douaneaangifte; • Het opvolgen en afronden van opdrachten met betrekking tot de douanetransacties. • Je hebt ervaring in een vergelijkbare functie en/of heeft reeds gewerkt op een douaneafdeling of douanedocumenten verwerkt; • Je hebt bij voorkeur
                          plus
                          Als wereldleider op het gebied van inspectie, controle, analyse en certificering, staan wij garant voor kwaliteit en integriteit. In België geven ca 1850 collega's dagelijks het beste van zichzelf om onze klanten zo efficiënt en professioneel mogelijk verder te helpen. Het laboratorium van de divisie Agriculture, Food and Life is toonaangevend voor analyse van grondstoffen, halffabricaten en eindproducten in de voedingssector. Wij verlenen diensten aan ondernemingen in industriële segmenten, KMO en retail. * Je ontvangt de voedingstalen en interpreteert de opdrachten; * Je registreert de stalen en opdrachten in het LIMS systeem; * Je staat in voor de doorstroming en dispatching van de voedingstalen naar onze labo's; * Je hebt een ople
                          Als wereldleider op het gebied van inspectie, controle, analyse en certificering, staan wij garant voor kwaliteit en integriteit. In België geven ca 1850 collega's dagelijks het beste van zichzelf om onze klanten zo efficiënt en professioneel mogelijk verder te helpen. Het laboratorium van de divisie Agriculture, Food and Life is toonaangevend voor analyse van grondstoffen, halffabricaten en eindproducten in de voedingssector. Wij verlenen diensten aan ondernemingen in industriële segmenten, KMO en retail. * Je ontvangt de voedingstalen en interpreteert de opdrachten; * Je registreert de stalen en opdrachten in het LIMS systeem; * Je staat in voor de doorstroming en dispatching van de voedingstalen naar onze labo's; * Je hebt een ople
                          plus
                          Als Administratief Medewerker heb je een heel allround takenpakket. * algemene administratieve ondersteuning: eerstelijnstelefoon beantwoorden alsook algemene mailbox * administratief ondersteunen van zoals verwerken van prijsaanvragen, offertes en verdere opvolging * iemand die mee wil denken met de groei en efficiënte/procedures kunnen toelichten * correcte verloning aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering * klein en fijn familiaal team waar je met open armen wordt onthaald
                          Als Administratief Medewerker heb je een heel allround takenpakket. * algemene administratieve ondersteuning: eerstelijnstelefoon beantwoorden alsook algemene mailbox * administratief ondersteunen van zoals verwerken van prijsaanvragen, offertes en verdere opvolging * iemand die mee wil denken met de groei en efficiënte/procedures kunnen toelichten * correcte verloning aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering * klein en fijn familiaal team waar je met open armen wordt onthaald
                          plus
                          Je werkt nauw samen met jouw Inkopers en met jouw interesse en kennis van de vastgoedwereld ondersteun je hen zo goed als mogelijk. * Detecteren van kansen en prospectie: je onderhoudt een goed contact met verschillende gemeentes en steden om op de hoogte te blijven waar er bouwopportuniteiten zijn * Passie voor vastgoed en je bent op de hoogte van de RUP (Ruimtelijk Uitvoeringsplan) * Je bent communicatief en punctueel sterk. * Je komt terecht in een familiale KMO met een passie voor bouw en mensen waar kwaliteit en innovatie voorop staan * Je krijgt de ruimte voor persoonlijke groei, ondernemerschap en een langdurige samenwerking * Contract van onbepaalde duur en je kan rekenen op een correct salari
                          Je werkt nauw samen met jouw Inkopers en met jouw interesse en kennis van de vastgoedwereld ondersteun je hen zo goed als mogelijk. * Detecteren van kansen en prospectie: je onderhoudt een goed contact met verschillende gemeentes en steden om op de hoogte te blijven waar er bouwopportuniteiten zijn * Passie voor vastgoed en je bent op de hoogte van de RUP (Ruimtelijk Uitvoeringsplan) * Je bent communicatief en punctueel sterk. * Je komt terecht in een familiale KMO met een passie voor bouw en mensen waar kwaliteit en innovatie voorop staan * Je krijgt de ruimte voor persoonlijke groei, ondernemerschap en een langdurige samenwerking * Contract van onbepaalde duur en je kan rekenen op een correct salari
                          plus
                          Voor een kleinschalige KMO zijn we op zoek naar een administratieve duizendpoot, iemand die voldoening haalt uit multitasken en van alle markten thuis is. Een kleinschalige KMO die uitblinkt door service en kwaliteit, actief in de reinigingsbranche. Je staat hier in voor het onthaal, eerste lijnstelefonie en -mails. Je zorgt ervoor dat de professionele klanten terecht kunnen met hun vragen en tijdig geÔnformeerd worden over hun lopende orders. Daarnaast sta je in voor een stukje economaat, personeelsadministratie en eventueel ondersteuning voor de boekhouding. laat ons snel iets weten en solliciteer! - Je spreekt en schrijft uitstekend Nederlands, andere talen zijn een pluspunt - Collega's met "can do" attitude en tea
                          Voor een kleinschalige KMO zijn we op zoek naar een administratieve duizendpoot, iemand die voldoening haalt uit multitasken en van alle markten thuis is. Een kleinschalige KMO die uitblinkt door service en kwaliteit, actief in de reinigingsbranche. Je staat hier in voor het onthaal, eerste lijnstelefonie en -mails. Je zorgt ervoor dat de professionele klanten terecht kunnen met hun vragen en tijdig geÔnformeerd worden over hun lopende orders. Daarnaast sta je in voor een stukje economaat, personeelsadministratie en eventueel ondersteuning voor de boekhouding. laat ons snel iets weten en solliciteer! - Je spreekt en schrijft uitstekend Nederlands, andere talen zijn een pluspunt - Collega's met "can do" attitude en tea
                          plus
                          Jouw dag als polyvalent dossierbeheerder - Als Polyvalent Dossierbeheerder BOAR ben je flexibel inzetbaar voor onze verschillende kantoren om hen tijdelijk bij te staan op vlak van dossierbeheer. Je werkt op de verschillende niet-leven takken (BOAR) voor particulieren, zelfstandigen en kleine ondernemingen. Je adviseert hen over hun verzekeringen en helpt met hun specifieke vragen. * verzekeringsdossiers en administratie: Je verwerkt de verzekeringsdossiers op een correcte manier en zorgt voor een efficiënte en tijdige opvolging. Dit omvat het onderzoeken en beantwoorden van klantenvragen. Door het analyseren van de polisvoorwaarden bij de verschillende verzekeringsmaatschappijen bied je de klant de beste tarieven en
                          Jouw dag als polyvalent dossierbeheerder - Als Polyvalent Dossierbeheerder BOAR ben je flexibel inzetbaar voor onze verschillende kantoren om hen tijdelijk bij te staan op vlak van dossierbeheer. Je werkt op de verschillende niet-leven takken (BOAR) voor particulieren, zelfstandigen en kleine ondernemingen. Je adviseert hen over hun verzekeringen en helpt met hun specifieke vragen. * verzekeringsdossiers en administratie: Je verwerkt de verzekeringsdossiers op een correcte manier en zorgt voor een efficiënte en tijdige opvolging. Dit omvat het onderzoeken en beantwoorden van klantenvragen. Door het analyseren van de polisvoorwaarden bij de verschillende verzekeringsmaatschappijen bied je de klant de beste tarieven en
                          plus
                          Harbour Plus is een selectiekantoor met specialisaties in Maritime & Logistics, HSEQ en Office. Onze meerwaarde is dat we steeds binnen onze niche werken en zo perfect vanuit onze ervaring kunnen spreken. Voor een sterke speler actief in natiewerk en breakbulk in de regio Antwerpen zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder breakbulk. Je komt terecht in een hecht team waar ownership, proactiviteit en operationele betrokkenheid centraal staan. In deze rol combineer je dossierbeheer met aanwezigheid op de kaai en werk je nauw samen met en operationele diensten. • Je start breakbulk-dossiers op voor je vaste klantenportefeuille en zorgt voor correcte verwerking in onze systemen. • Om de afwikkeling van je dossiers succesvol af te ronden kom je in contact
                          Harbour Plus is een selectiekantoor met specialisaties in Maritime & Logistics, HSEQ en Office. Onze meerwaarde is dat we steeds binnen onze niche werken en zo perfect vanuit onze ervaring kunnen spreken. Voor een sterke speler actief in natiewerk en breakbulk in de regio Antwerpen zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder breakbulk. Je komt terecht in een hecht team waar ownership, proactiviteit en operationele betrokkenheid centraal staan. In deze rol combineer je dossierbeheer met aanwezigheid op de kaai en werk je nauw samen met en operationele diensten. • Je start breakbulk-dossiers op voor je vaste klantenportefeuille en zorgt voor correcte verwerking in onze systemen. • Om de afwikkeling van je dossiers succesvol af te ronden kom je in contact
                          plus
                          Dan is deze functie als Office Assistant zeker iets voor jou. Ben jij iemand die graag het overzicht bewaart, graag werkt in een luxueuze omgeving, en energie krijgt van een gevarieerde dag? - Je ondersteunt bij betalingen en boekhouding. - Je denkt actief mee en ondersteunt het team waar nodig. - Je werkt discreet en nauwkeurig. - Je communiceert vlot in het Nederlands, Frans én Engels - Je bent klantgericht, communicatief sterk en professioneel in je aanpak. Een afwisselende functie met veel verantwoordelijkheid en ruimte om je rol zelf mee vorm te geven. Je komt terecht in een warm en groeiend team. We bieden een marktconform loon en een werkomgeving waar professionaliteit en sfeer
                          Dan is deze functie als Office Assistant zeker iets voor jou. Ben jij iemand die graag het overzicht bewaart, graag werkt in een luxueuze omgeving, en energie krijgt van een gevarieerde dag? - Je ondersteunt bij betalingen en boekhouding. - Je denkt actief mee en ondersteunt het team waar nodig. - Je werkt discreet en nauwkeurig. - Je communiceert vlot in het Nederlands, Frans én Engels - Je bent klantgericht, communicatief sterk en professioneel in je aanpak. Een afwisselende functie met veel verantwoordelijkheid en ruimte om je rol zelf mee vorm te geven. Je komt terecht in een warm en groeiend team. We bieden een marktconform loon en een werkomgeving waar professionaliteit en sfeer
                          plus
                          Als bestekkenmaker adviseer je klanten en over de beste oplossingen en de financiële aspecten van autoschadeherstel. * Je fungeert als schakel tussen de klanten en de werkplaats. * Je staat in voor de schade-inspectie en plant de herstelwerkzaamheden in. * Je onderhoudt contacten met lease- en verzekeringsmaatschappijen en de - betrokken tussenpersonen en experts. * Nadien zorg je voor een nauwkeurige administratieve afhandeling en facturering. * Iemand die graag het heft in eigen handen neemt en zelfstandig kan werken. * Een gemotiveerde en nieuwsgierige BMW fan, die continu op de hoogte wil blijven van de nieuwste ontwikkelingen. * Werkplezier en jobzekerheid in een voltijdse, vaste
                          Als bestekkenmaker adviseer je klanten en over de beste oplossingen en de financiële aspecten van autoschadeherstel. * Je fungeert als schakel tussen de klanten en de werkplaats. * Je staat in voor de schade-inspectie en plant de herstelwerkzaamheden in. * Je onderhoudt contacten met lease- en verzekeringsmaatschappijen en de - betrokken tussenpersonen en experts. * Nadien zorg je voor een nauwkeurige administratieve afhandeling en facturering. * Iemand die graag het heft in eigen handen neemt en zelfstandig kan werken. * Een gemotiveerde en nieuwsgierige BMW fan, die continu op de hoogte wil blijven van de nieuwste ontwikkelingen. * Werkplezier en jobzekerheid in een voltijdse, vaste
                          plus
                          Je komt terecht in een dynamische en duurzame supply chain-omgeving, waar digitalisering, teamwork en klantgerichtheid hand in hand gaan. De Finance-afdeling speelt hierbij een sleutelrol in het garanderen van nauwkeurige en efficiënte processen. * Je behandelt vragen van klanten over facturen en betalingen * Je monitort klantaccounts en zorgt ervoor dat betalingen correct worden toegewezen * Je volgt openstaande facturen proactief op en onderneemt passende acties * Je verstuurt facturen en zorgt voor een correcte upload in klantenportalen * Je werkt nauw samen met het sales team om klantenservice te verbeteren en issues snel op te lossen * Je onderhoudt de klantenadministratie en verstuurt periodiek saldostatements *
                          Je komt terecht in een dynamische en duurzame supply chain-omgeving, waar digitalisering, teamwork en klantgerichtheid hand in hand gaan. De Finance-afdeling speelt hierbij een sleutelrol in het garanderen van nauwkeurige en efficiënte processen. * Je behandelt vragen van klanten over facturen en betalingen * Je monitort klantaccounts en zorgt ervoor dat betalingen correct worden toegewezen * Je volgt openstaande facturen proactief op en onderneemt passende acties * Je verstuurt facturen en zorgt voor een correcte upload in klantenportalen * Je werkt nauw samen met het sales team om klantenservice te verbeteren en issues snel op te lossen * Je onderhoudt de klantenadministratie en verstuurt periodiek saldostatements *
                          plus
                          Onze klant, een zeer gekende groeiende speler in de logistieke sector en vlot bereikbaar met zowel de wagen als het openbaar vervoer is op zoek naar een ervaren financieel bediende. Je maakt deel uit van een iets kleiner team specifiek op deze site, maar overkoepelend bestaat het team uit meer dan 70 medewerkers en 18 nationaliteiten. * Inboeken, verwerken en controleren (PO nummers) van facturen voor België, Nederland en andere landen * Openstaande betalingen van klanten en leveranciers opvolgen * Ondersteunen bij de maandafsluit en financiële rapportages opstellen * Nederlands en Engels * Je hebt een scherp oog voor detail, een gestructureerde manier van werken en bent analytisch en oplossingsgericht - Wij bieden jo
                          Onze klant, een zeer gekende groeiende speler in de logistieke sector en vlot bereikbaar met zowel de wagen als het openbaar vervoer is op zoek naar een ervaren financieel bediende. Je maakt deel uit van een iets kleiner team specifiek op deze site, maar overkoepelend bestaat het team uit meer dan 70 medewerkers en 18 nationaliteiten. * Inboeken, verwerken en controleren (PO nummers) van facturen voor België, Nederland en andere landen * Openstaande betalingen van klanten en leveranciers opvolgen * Ondersteunen bij de maandafsluit en financiële rapportages opstellen * Nederlands en Engels * Je hebt een scherp oog voor detail, een gestructureerde manier van werken en bent analytisch en oplossingsgericht - Wij bieden jo
                          plus
                          Als Allround administratief medewerker ben je een belangrijke schakel in dit kleine team. Ben je op zoek naar een deeltijdse job voor de volgende dagen: maandag, woensdag en vrijdag? Dit betekent dat je de bestellingen zal voorbereiden en de printopdrachten zal uitvoeren. Daarnaast zorg je voor een nauwkeurige verwerking van de bestellingen en zorg je dat de shop steeds opgeruimd is. - Je bent op zoek naar een deeltijdse job: maandag, woensdag en vrijdag. - Je bent punctueel en altijd vriendelijk voor de klanten.
                          Als Allround administratief medewerker ben je een belangrijke schakel in dit kleine team. Ben je op zoek naar een deeltijdse job voor de volgende dagen: maandag, woensdag en vrijdag? Dit betekent dat je de bestellingen zal voorbereiden en de printopdrachten zal uitvoeren. Daarnaast zorg je voor een nauwkeurige verwerking van de bestellingen en zorg je dat de shop steeds opgeruimd is. - Je bent op zoek naar een deeltijdse job: maandag, woensdag en vrijdag. - Je bent punctueel en altijd vriendelijk voor de klanten.
                          plus
                          Vanbreda Dekerf is een vaste waarde in Ternat en omstreken. Ondernemingen, zelfstandigen en particulieren kunnen er terecht voor een breed gamma aan bedrijfs- en privéverzekeringen. Je bouwt een vertrouwensrelatie op, je geeft advies waar mogelijk en je begeleidt onze klanten in het beheer en de uitbreiding van hun verzekeringsportefeuille. * Je bent de interne gesprekspartner, adviseur en vertrouwenspersoon van jouw klanten. * Je volgt zelfstandig, nauwkeurig en gestructureerd de volledige polisadministratie op voor jouw verzekeringstakken. Je kent de polisvoorwaarden en maakt polissen op maat. * Je voert alle daarmee samenhangende administratieve taken tijdig en correct uit. * Je onderhoudt en legt
                          Vanbreda Dekerf is een vaste waarde in Ternat en omstreken. Ondernemingen, zelfstandigen en particulieren kunnen er terecht voor een breed gamma aan bedrijfs- en privéverzekeringen. Je bouwt een vertrouwensrelatie op, je geeft advies waar mogelijk en je begeleidt onze klanten in het beheer en de uitbreiding van hun verzekeringsportefeuille. * Je bent de interne gesprekspartner, adviseur en vertrouwenspersoon van jouw klanten. * Je volgt zelfstandig, nauwkeurig en gestructureerd de volledige polisadministratie op voor jouw verzekeringstakken. Je kent de polisvoorwaarden en maakt polissen op maat. * Je voert alle daarmee samenhangende administratieve taken tijdig en correct uit. * Je onderhoudt en legt
                          plus
                          Team: 9 collega's | Hecht, warm en professioneel - Samen zorgen we voor een professionele en tegelijkertijd warme werkomgeving waar samenwerking centraal staat. In deze functie ben je een belangrijke schakel binnen onze administratieve en financiële processen. Je houdt van structuur, nauwkeurigheid en hebt zin om mee te denken over hoe we als organisatie nóg beter kunnen worden. * Opstellen en opvolgen van offertes, opdrachtbrieven en facturen * Aanmaken en up-to-date houden van cliëntdossiers * Monitoren en rapporteren van budgetten, registraties en facturatie * Signaleren van verbetermogelijkheden en actief meedenken over optimalisaties * Diverse administratieve taken ter ondersteuning van onze plan
                          Team: 9 collega's | Hecht, warm en professioneel - Samen zorgen we voor een professionele en tegelijkertijd warme werkomgeving waar samenwerking centraal staat. In deze functie ben je een belangrijke schakel binnen onze administratieve en financiële processen. Je houdt van structuur, nauwkeurigheid en hebt zin om mee te denken over hoe we als organisatie nóg beter kunnen worden. * Opstellen en opvolgen van offertes, opdrachtbrieven en facturen * Aanmaken en up-to-date houden van cliëntdossiers * Monitoren en rapporteren van budgetten, registraties en facturatie * Signaleren van verbetermogelijkheden en actief meedenken over optimalisaties * Diverse administratieve taken ter ondersteuning van onze plan
                          plus
                          NOUVEAU
                          Ben jij administratief sterk, gestructureerd en werk je graag ondersteunend binnen HR? In deze functie speel je een centrale rol in de administratieve opvolging van HR-processen en ondersteun je zowel rekrutering als personeelsadministratie. * Je volgt online rekruteringscampagnes administratief op, telefonisch en via e-mail. * Je verwerkt administratief in- en uitdiensttredingen. * Je bereidt personeelsdata voor voor maandelijkse en jaarlijkse rapportering. * Je hebt sterke sociale en communicatieve vaardigheden. * Je werkt gestructureerd, efficiënt en nauwkeurig. * Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een goede basiskennis van het Frans en het Engels. * Een aantrekkelijk salaris (2500-3000 bruto/maand) aangevuld m
                          Ben jij administratief sterk, gestructureerd en werk je graag ondersteunend binnen HR? In deze functie speel je een centrale rol in de administratieve opvolging van HR-processen en ondersteun je zowel rekrutering als personeelsadministratie. * Je volgt online rekruteringscampagnes administratief op, telefonisch en via e-mail. * Je verwerkt administratief in- en uitdiensttredingen. * Je bereidt personeelsdata voor voor maandelijkse en jaarlijkse rapportering. * Je hebt sterke sociale en communicatieve vaardigheden. * Je werkt gestructureerd, efficiënt en nauwkeurig. * Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een goede basiskennis van het Frans en het Engels. * Een aantrekkelijk salaris (2500-3000 bruto/maand) aangevuld m
                          plus
                          Als Finance Support Medewerker ben je iemand die graag het overzicht bewaart, energie haalt uit een goed georganiseerde mailbox en oogt hebt voor detail. * je volgt dagelijks de centrale finance mailbox op, vragen van leveranciers beantwoorden en berichten tijdig doorspelen naar de juiste collega's * je bekijkt de geplande betaaldata en koppelt dit terug aan leveranciers * je archiveert en klasseert documenten op een overzichtelijke en digitale manier * je werkt nauwkeurig, gestructureerd en met een sterke verantwoordelijkheidszin * je communiceert helder en professioneel in Nederlands en Frans * een administratieve rol binnen een hecht en behulpzaam team
                          Als Finance Support Medewerker ben je iemand die graag het overzicht bewaart, energie haalt uit een goed georganiseerde mailbox en oogt hebt voor detail. * je volgt dagelijks de centrale finance mailbox op, vragen van leveranciers beantwoorden en berichten tijdig doorspelen naar de juiste collega's * je bekijkt de geplande betaaldata en koppelt dit terug aan leveranciers * je archiveert en klasseert documenten op een overzichtelijke en digitale manier * je werkt nauwkeurig, gestructureerd en met een sterke verantwoordelijkheidszin * je communiceert helder en professioneel in Nederlands en Frans * een administratieve rol binnen een hecht en behulpzaam team
                          plus
                          Je komt terecht in een team dat dagelijks klanten ondersteunt rond financieringen, leasing en verzekeringen, voornamelijk voor vrachtwagens. * Je ondersteunt de sales en je vanuit het hoofdkantoor in Asse met een correcte en efficiënte backofficewerking. * Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten met vragen over financieringen, leasingdossiers en verzekeringen. * Je onderhoudt nauwe contacten met interne en externe en bouwt een duurzame vertrouwensrelatie op met klanten, dealers en andere stakeholders. * Je werkt nauw samen met verschillende afdelingen en ondersteunt hen bij het realiseren van de doelstellingen. * Je maakt deel uit van een aparte divisie die klanten bezoekt; jij beheert het administratieve luik en wordt gecontacteerd voor alle vragen rond leasing en financieringen. * Je hebt ervaring in een backofficefunctie en communiceert vlot en professioneel,
                          Je komt terecht in een team dat dagelijks klanten ondersteunt rond financieringen, leasing en verzekeringen, voornamelijk voor vrachtwagens. * Je ondersteunt de sales en je vanuit het hoofdkantoor in Asse met een correcte en efficiënte backofficewerking. * Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten met vragen over financieringen, leasingdossiers en verzekeringen. * Je onderhoudt nauwe contacten met interne en externe en bouwt een duurzame vertrouwensrelatie op met klanten, dealers en andere stakeholders. * Je werkt nauw samen met verschillende afdelingen en ondersteunt hen bij het realiseren van de doelstellingen. * Je maakt deel uit van een aparte divisie die klanten bezoekt; jij beheert het administratieve luik en wordt gecontacteerd voor alle vragen rond leasing en financieringen. * Je hebt ervaring in een backofficefunctie en communiceert vlot en professioneel,
                          plus
                          In samenwerking met de en de ben je verantwoordelijke voor de payroll. Hierbij zoek je altijd naar optimalisatie van de payrollprocessen en denkt mee na over de mogelijkheden op vlak van compensation & benefits. Verder neem je ook administratieve taken op zoals contractopmaak, opvolging van de verzekeringen, contacten met RVA en mutualiteiten. Je verzorgt de rapportage over het personeel voor directie en je collega's. Je vervult een ondersteunende en adviserende rol op vlak van personeelsbeleid en administratie. - Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en kan je - Je kan cijfermatig en analytisch werken. - Je bent in staat om met oog voor juistheid en detail te werken. - Discreet, respectvol, in staat om zel
                          In samenwerking met de en de ben je verantwoordelijke voor de payroll. Hierbij zoek je altijd naar optimalisatie van de payrollprocessen en denkt mee na over de mogelijkheden op vlak van compensation & benefits. Verder neem je ook administratieve taken op zoals contractopmaak, opvolging van de verzekeringen, contacten met RVA en mutualiteiten. Je verzorgt de rapportage over het personeel voor directie en je collega's. Je vervult een ondersteunende en adviserende rol op vlak van personeelsbeleid en administratie. - Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en kan je - Je kan cijfermatig en analytisch werken. - Je bent in staat om met oog voor juistheid en detail te werken. - Discreet, respectvol, in staat om zel
                          plus
                          Een toonaangevend bedrijf in de automotive sector in Vilvoorde is op zoek naar een gedreven Sales Administrator die een sleutelrol wil spelen in het administratieve proces van de organisatie. Interesse in deze functie als Sales Administrator? De organisatie staat bekend om haar professionele dienstverlening, klantgerichtheid en dynamische werkomgeving. Ter versterking van het commerciële team zoeken zij iemand die nauwkeurig werkt, vlot communiceert en energie haalt uit een combinatie van administratie, planning en klantencontact. * Je doet de voorbereiding van dossiers: je ontvangt de dossiers van , bestelt de wagens, kijkt na of er ombouw nodig is en bestelt eventueel de accessoires. * Je zorgt dat alle documenten en papieren van de wagen in orde zi
                          Een toonaangevend bedrijf in de automotive sector in Vilvoorde is op zoek naar een gedreven Sales Administrator die een sleutelrol wil spelen in het administratieve proces van de organisatie. Interesse in deze functie als Sales Administrator? De organisatie staat bekend om haar professionele dienstverlening, klantgerichtheid en dynamische werkomgeving. Ter versterking van het commerciële team zoeken zij iemand die nauwkeurig werkt, vlot communiceert en energie haalt uit een combinatie van administratie, planning en klantencontact. * Je doet de voorbereiding van dossiers: je ontvangt de dossiers van , bestelt de wagens, kijkt na of er ombouw nodig is en bestelt eventueel de accessoires. * Je zorgt dat alle documenten en papieren van de wagen in orde zi
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Bornem?

                          Salaire moyen par an
                          33.300 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Bornem est de 33.300 €. Les salaires de Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Bornem vont de 26.900 € à 41.300 €.