Candidature facile
1
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Comptabilité
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
            1 sélectionné
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Comptabilité
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Administration
                          • Communication
                          • Payroll et Salaire
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Agent/e payeur/euse
                          • Collaborateur comptable confirmé
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e au responsable comptable
                          • Chargé/e d'opérations comptables
                          • Chef financier
                          • Classeur/se
                          • Commis aux comptes recevables

                          Afficher plus
                          Comptabilité
                          Supprimer tous les filtres

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          6


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Comptabilité
                          60












                          39 résultats pour Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Bornem dans un rayon de 30 km

                          AR-Accountant

                          Dixon Finance
                          Schelle
                          Télétravail possible
                          Je komt terecht in een dynamische en duurzame supply chain-omgeving, waar digitalisering, teamwork en klantgerichtheid hand in hand gaan. De Finance-afdeling speelt hierbij een sleutelrol in het garanderen van nauwkeurige en efficiënte processen. * Je behandelt vragen van klanten over facturen en betalingen * Je monitort klantaccounts en zorgt ervoor dat betalingen correct worden toegewezen * Je volgt openstaande facturen proactief op en onderneemt passende acties * Je verstuurt facturen en zorgt voor een correcte upload in klantenportalen * Je werkt nauw samen met het sales team om klantenservice te verbeteren en issues snel op te lossen * Je onderhoudt de klantenadministratie en verstuurt periodiek saldostatements *
                          Je komt terecht in een dynamische en duurzame supply chain-omgeving, waar digitalisering, teamwork en klantgerichtheid hand in hand gaan. De Finance-afdeling speelt hierbij een sleutelrol in het garanderen van nauwkeurige en efficiënte processen. * Je behandelt vragen van klanten over facturen en betalingen * Je monitort klantaccounts en zorgt ervoor dat betalingen correct worden toegewezen * Je volgt openstaande facturen proactief op en onderneemt passende acties * Je verstuurt facturen en zorgt voor een correcte upload in klantenportalen * Je werkt nauw samen met het sales team om klantenservice te verbeteren en issues snel op te lossen * Je onderhoudt de klantenadministratie en verstuurt periodiek saldostatements *
                          plus
                          En dáár kom jij in beeld. Jij bent de persoon die rust brengt in wat voor anderen chaos lijkt: de brug tussen cijfers, mensen en processen. Je houdt het overzicht, bewaakt de betalingen en zorgt dat cashflow stroomt. * Je volgt openstaande betalingen op en zorgt dat klanten niet vergeten wat ze nog verschuldigd zijn. * Je duikt in debiteurenanalyses, spot trends en lost disputen op vóór ze problemen worden. * Je beheert klantendata, houdt het incassotraject scherp in de gaten en voorkomt blokkades in het orderproces. * Je werkt samen met , incassobureaus en om de beste aanpak te bepalen. * En als echte AAA'er denk je altijd verder: hoe kunnen we dit proces slimmer, sneller of menselijker maken? En je hebt dat zeldzame
                          En dáár kom jij in beeld. Jij bent de persoon die rust brengt in wat voor anderen chaos lijkt: de brug tussen cijfers, mensen en processen. Je houdt het overzicht, bewaakt de betalingen en zorgt dat cashflow stroomt. * Je volgt openstaande betalingen op en zorgt dat klanten niet vergeten wat ze nog verschuldigd zijn. * Je duikt in debiteurenanalyses, spot trends en lost disputen op vóór ze problemen worden. * Je beheert klantendata, houdt het incassotraject scherp in de gaten en voorkomt blokkades in het orderproces. * Je werkt samen met , incassobureaus en om de beste aanpak te bepalen. * En als echte AAA'er denk je altijd verder: hoe kunnen we dit proces slimmer, sneller of menselijker maken? En je hebt dat zeldzame
                          plus
                          NOUVEAU
                          Sterk in cijfers, klaar voor meer autonomie en internationale dossiers? Een groeiend accountancykantoor met stevige roots in Brussel en een ambitieuze vestiging in Antwerpen zoekt een Senior Accountant die zin heeft om mee te bouwen aan een kantoor in volle expansie. Geen improvisatiecultuur, geen cowboypraktijken: je krijgt de stabiliteit van een gevestigde organisatie, gecombineerd met de impact en zichtbaarheid van een kleiner team. * Begeleidt klanten in hun en fiscale verplichtingen * Zorg voor btw-aangiftes, jaarrekeningen, fiscale formulieren en rapporteringen * Analyseer cijfers en vertaal ze naar begrijpbare adviezen * Werk nauw samen met interne uit tax en accounting * Optimaliseer processen en werk met digitale tools (Exact
                          Sterk in cijfers, klaar voor meer autonomie en internationale dossiers? Een groeiend accountancykantoor met stevige roots in Brussel en een ambitieuze vestiging in Antwerpen zoekt een Senior Accountant die zin heeft om mee te bouwen aan een kantoor in volle expansie. Geen improvisatiecultuur, geen cowboypraktijken: je krijgt de stabiliteit van een gevestigde organisatie, gecombineerd met de impact en zichtbaarheid van een kleiner team. * Begeleidt klanten in hun en fiscale verplichtingen * Zorg voor btw-aangiftes, jaarrekeningen, fiscale formulieren en rapporteringen * Analyseer cijfers en vertaal ze naar begrijpbare adviezen * Werk nauw samen met interne uit tax en accounting * Optimaliseer processen en werk met digitale tools (Exact
                          plus
                          Onze klant is een internationale logistieke dienstverlener actief in transport, warehousing en geïntegreerde supply-chainoplossingen. Je komt terecht in een hecht finance team waar korte communicatielijnen, duidelijke processen en samenwerking centraal staan. Dit geeft jou de kans om je eigen entiteiten volledig in handen te nemen en zo een zichtbare impact te maken op de financiële kwaliteit en betrouwbaarheid van de cijfers. Als Senior Accountant sta je mee garant voor een correcte, tijdige en kwalitatieve financiële rapportering binnen een groeiende internationale omgeving. * Reconciliaties en balanscontroles uitvoeren voor correcte en volledige financiële data. * Het maand- en jaarafsluitproces beheren en zorgen v
                          Onze klant is een internationale logistieke dienstverlener actief in transport, warehousing en geïntegreerde supply-chainoplossingen. Je komt terecht in een hecht finance team waar korte communicatielijnen, duidelijke processen en samenwerking centraal staan. Dit geeft jou de kans om je eigen entiteiten volledig in handen te nemen en zo een zichtbare impact te maken op de financiële kwaliteit en betrouwbaarheid van de cijfers. Als Senior Accountant sta je mee garant voor een correcte, tijdige en kwalitatieve financiële rapportering binnen een groeiende internationale omgeving. * Reconciliaties en balanscontroles uitvoeren voor correcte en volledige financiële data. * Het maand- en jaarafsluitproces beheren en zorgen v
                          plus
                          In samenwerking met de en de ben je verantwoordelijke voor de payroll. Hierbij zoek je altijd naar optimalisatie van de payrollprocessen en denkt mee na over de mogelijkheden op vlak van compensation & benefits. Verder neem je ook administratieve taken op zoals contractopmaak, opvolging van de verzekeringen, contacten met RVA en mutualiteiten. Je verzorgt de rapportage over het personeel voor directie en je collega's. Je vervult een ondersteunende en adviserende rol op vlak van personeelsbeleid en administratie. - Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en kan je - Je kan cijfermatig en analytisch werken. - Je bent in staat om met oog voor juistheid en detail te werken. - Discreet, respectvol, in staat om zel
                          In samenwerking met de en de ben je verantwoordelijke voor de payroll. Hierbij zoek je altijd naar optimalisatie van de payrollprocessen en denkt mee na over de mogelijkheden op vlak van compensation & benefits. Verder neem je ook administratieve taken op zoals contractopmaak, opvolging van de verzekeringen, contacten met RVA en mutualiteiten. Je verzorgt de rapportage over het personeel voor directie en je collega's. Je vervult een ondersteunende en adviserende rol op vlak van personeelsbeleid en administratie. - Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en kan je - Je kan cijfermatig en analytisch werken. - Je bent in staat om met oog voor juistheid en detail te werken. - Discreet, respectvol, in staat om zel
                          plus
                          Je komt terecht in een hecht en ondersteunend finance-team onder leiding van een ervaren . * Opvolgen van klantenbetalingen en betalingsachterstanden. * Contact met internationale klanten in het Nederlands en Engels (BE/NL/DE/ENG). * Inboeken en verwerken van inkomende facturen (grondstoffen, diensten). * Controleren van uitgaande en binnenkomende transacties. * Opstellen van rapportages zoals cashflow en aging rapporten. * Sterk financieel inzicht, nauwkeurigheid en verantwoordelijkheidsgevoel. * Communicatief en sociaal sterk, zowel zelfstandig als in team. * Een klein, hecht team met lange anciënniteit en een rustige, professionele werksfeer.
                          Je komt terecht in een hecht en ondersteunend finance-team onder leiding van een ervaren . * Opvolgen van klantenbetalingen en betalingsachterstanden. * Contact met internationale klanten in het Nederlands en Engels (BE/NL/DE/ENG). * Inboeken en verwerken van inkomende facturen (grondstoffen, diensten). * Controleren van uitgaande en binnenkomende transacties. * Opstellen van rapportages zoals cashflow en aging rapporten. * Sterk financieel inzicht, nauwkeurigheid en verantwoordelijkheidsgevoel. * Communicatief en sociaal sterk, zowel zelfstandig als in team. * Een klein, hecht team met lange anciënniteit en een rustige, professionele werksfeer.
                          plus
                          Istanbul Food is op zoek naar een kantoormedewerker die een passie heeft voor nauwkeurigheid en cijfers. Ben jij een gedreven en veelzijdige persoon die van aanpakken weet? In deze rol zul je verantwoordelijk zijn voor het uitvoeren van voorlopige boekhoudkundige taken en het ondersteunen van ons team. * Uitvoeren van voorlopige boekhoudkundige taken, zoals het bijhouden van inkomsten en uitgaven * Ondersteunen van het team bij administratieve taken en projecten * Communiceren met klanten en in het NederlandsTurks * Assisteren bij algemene kantoorwerkzaamheden, waaronder het beheren van documenten en het plannen van afspraken * Oog voor detail en nauwkeurigheid * Goede organisatorische vaardigheden en
                          Istanbul Food is op zoek naar een kantoormedewerker die een passie heeft voor nauwkeurigheid en cijfers. Ben jij een gedreven en veelzijdige persoon die van aanpakken weet? In deze rol zul je verantwoordelijk zijn voor het uitvoeren van voorlopige boekhoudkundige taken en het ondersteunen van ons team. * Uitvoeren van voorlopige boekhoudkundige taken, zoals het bijhouden van inkomsten en uitgaven * Ondersteunen van het team bij administratieve taken en projecten * Communiceren met klanten en in het NederlandsTurks * Assisteren bij algemene kantoorwerkzaamheden, waaronder het beheren van documenten en het plannen van afspraken * Oog voor detail en nauwkeurigheid * Goede organisatorische vaardigheden en
                          plus
                          Als administratief bediende op onze boekhoudkundige dienst ben je een essentiële schakel binnen ons team. * Algemene administratieve ondersteuning van de dienst boekhouding - Ben jij nauwkeurig, cijfermatig sterk en heb je een passie voor boekhouding? Je ondersteunt de dagelijkse werking van de dienst en zorgt voor een correcte verwerking van allerlei boekhoudkundige taken. * Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen * Je werkt nauwkeurig en gestructureerd * Je spreekt en schrijft vlot Nederlands
                          Als administratief bediende op onze boekhoudkundige dienst ben je een essentiële schakel binnen ons team. * Algemene administratieve ondersteuning van de dienst boekhouding - Ben jij nauwkeurig, cijfermatig sterk en heb je een passie voor boekhouding? Je ondersteunt de dagelijkse werking van de dienst en zorgt voor een correcte verwerking van allerlei boekhoudkundige taken. * Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen * Je werkt nauwkeurig en gestructureerd * Je spreekt en schrijft vlot Nederlands
                          plus
                          Je hebt een relevant diploma of minimum 5 jaarervaring in een vergelijkbare payroll- of HR-administratieve functie. Burger Brands Belgium , maakt deel uit van de groep (Quick Service Restaur QSRPant Platform) en is de drijvende kracht achter de merken en in België en Luxe Quickmbu Burger King * Burger King: Internationale hamburgerketen waarvoor QSRP de Master Franchise bezit in Italië, België en Luxemburg. * Quick: Belgische hamburgerketen, actief in België en Luxemburg. * Dunkin': Bekend om koffie en een breed assortiment aan zoetigheden in Frankrijk. * Chick&Cheez: Een nieuw merk in ontwikkeling in België én Nederland. Als Payroll Officer ondersteun je onze op het hoofdkantoor en met een correcte en tijdige loonverwerking, administratieve opvolging en actuele HR-kennis. Je maakt deel uit van een hecht team dat nauw samenwerkt met SD Worx en verantwoordelijk is voor
                          Je hebt een relevant diploma of minimum 5 jaarervaring in een vergelijkbare payroll- of HR-administratieve functie. Burger Brands Belgium , maakt deel uit van de groep (Quick Service Restaur QSRPant Platform) en is de drijvende kracht achter de merken en in België en Luxe Quickmbu Burger King * Burger King: Internationale hamburgerketen waarvoor QSRP de Master Franchise bezit in Italië, België en Luxemburg. * Quick: Belgische hamburgerketen, actief in België en Luxemburg. * Dunkin': Bekend om koffie en een breed assortiment aan zoetigheden in Frankrijk. * Chick&Cheez: Een nieuw merk in ontwikkeling in België én Nederland. Als Payroll Officer ondersteun je onze op het hoofdkantoor en met een correcte en tijdige loonverwerking, administratieve opvolging en actuele HR-kennis. Je maakt deel uit van een hecht team dat nauw samenwerkt met SD Worx en verantwoordelijk is voor
                          plus
                          NOUVEAU
                          En werk jij graag in een dynamische omgeving waar frisse ideeën en out-of-the-box denken gewaardeerd worden? ViTeS is een maatwerkbedrijf waar we mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt werk en opleiding op maat geven. Wij zijn actief in Vlaams-Brabant (met uitzondering van Hageland) en Brussel. ViTeS is een tewerkstellingsinitiatief met 729 werknemers uit 59 verschillende landen, 11 Kringwinkels, 1 KiloMet en 4 HUB's. Zo zijn wij jouw circulaire en sociale compagnon. * Je zorgt samen met je voor een vlekkeloze personeels- en loonadministratie van A tot Z. * Je verwerkt maandelijks de loonafsluitingen via eBlox Payroll en beheert het tijdsregistratiesysteem Protime. * Je stelt arbeidsovereenkomsten en andere social
                          En werk jij graag in een dynamische omgeving waar frisse ideeën en out-of-the-box denken gewaardeerd worden? ViTeS is een maatwerkbedrijf waar we mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt werk en opleiding op maat geven. Wij zijn actief in Vlaams-Brabant (met uitzondering van Hageland) en Brussel. ViTeS is een tewerkstellingsinitiatief met 729 werknemers uit 59 verschillende landen, 11 Kringwinkels, 1 KiloMet en 4 HUB's. Zo zijn wij jouw circulaire en sociale compagnon. * Je zorgt samen met je voor een vlekkeloze personeels- en loonadministratie van A tot Z. * Je verwerkt maandelijks de loonafsluitingen via eBlox Payroll en beheert het tijdsregistratiesysteem Protime. * Je stelt arbeidsovereenkomsten en andere social
                          plus
                          In het payroll services team zijn 2 rollen te identificeren: Payroll Services officer en Payroll Case Officer. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het correct verwerken en inbrengen van alle nodige masterdata en time informatie om een correcte loonsberekening te verzekeren. * zorgen voor de verwerking en opvolging van specifieke populaties die manuele acties vereisen * oplossen van DMFA-fouten en meewerken aan preventieve oplossingen samen met de en * uitvoeren van controles op uitzonderlijke berekeningen en het corrigeren van vorige loonperiodes * onderzoeken van vragen of problemen, oplossen van fouten en duidelijke antwoorden formuleren voor medewerkers * up-to-date houden van documentatie voor eindgebruikers en time admins * bijwerken van werkinstructies om de efficiëntie en duidelijkheid te vergroten * oplossen van negatieve lonen en masterdata fouten in ...
                          In het payroll services team zijn 2 rollen te identificeren: Payroll Services officer en Payroll Case Officer. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het correct verwerken en inbrengen van alle nodige masterdata en time informatie om een correcte loonsberekening te verzekeren. * zorgen voor de verwerking en opvolging van specifieke populaties die manuele acties vereisen * oplossen van DMFA-fouten en meewerken aan preventieve oplossingen samen met de en * uitvoeren van controles op uitzonderlijke berekeningen en het corrigeren van vorige loonperiodes * onderzoeken van vragen of problemen, oplossen van fouten en duidelijke antwoorden formuleren voor medewerkers * up-to-date houden van documentatie voor eindgebruikers en time admins * bijwerken van werkinstructies om de efficiëntie en duidelijkheid te vergroten * oplossen van negatieve lonen en masterdata fouten in ...
                          plus
                          Eerste aanspreekpunt voor , klanten en over admin-gerelateerde vragen - We kijken naar de persoon achter de cv en nemen onze tijd om jou echt te leren kennen. Onze consultants geven tips over jouw cv en gaan op zoek naar een job die 100% bij je past. En daar waar je anders bent, sta je sterker. Met zijn 200 medewerkers helpt Select Projects klanten bij het realiseren van technische of wetenschappelijke projecte en. Om ons team in Antwerpen en onze groei algemeen verder te versterken, zijn wij op zoek naar Facturatie- en HR medewerker. een Binnen het Backoffice team zorg je voor een foutloos facturatieproces (50%) en ondersteun je tegelijk HR (50%) bij diverse administratieve taken. Taken en verantwoor
                          Eerste aanspreekpunt voor , klanten en over admin-gerelateerde vragen - We kijken naar de persoon achter de cv en nemen onze tijd om jou echt te leren kennen. Onze consultants geven tips over jouw cv en gaan op zoek naar een job die 100% bij je past. En daar waar je anders bent, sta je sterker. Met zijn 200 medewerkers helpt Select Projects klanten bij het realiseren van technische of wetenschappelijke projecte en. Om ons team in Antwerpen en onze groei algemeen verder te versterken, zijn wij op zoek naar Facturatie- en HR medewerker. een Binnen het Backoffice team zorg je voor een foutloos facturatieproces (50%) en ondersteun je tegelijk HR (50%) bij diverse administratieve taken. Taken en verantwoor
                          plus
                          Je bent een administratieve duizendpoot met gevoel voor cijfers en denkt graag mee. Na een recente fusie worden jaarlijks ongeveer 5.000 verkoopfacturen per entiteit en per project elektronisch opgesteld. Daarom zoeken we een veelzijdige medewerker met analytisch inzicht die, na een grondige opleiding, deze administratieve en facturatieprocessen zelfstandig kan beheren en het klantenbestand up-to-date houdt. ¿Je rapporteert aan de Verificatie Divisie, lid van het Directiecomité en verantwoordelijke voor facturatieprocessen. ¿Je werkt nauw samen met de , de certificatie-experten en met de boekhoudkundige afdeling ¿Je maakt klanten aan in het klantenbeheersysteem en onderhoudt dagelijks de klantengegevens. ¿Je beheert de volledige klant
                          Je bent een administratieve duizendpoot met gevoel voor cijfers en denkt graag mee. Na een recente fusie worden jaarlijks ongeveer 5.000 verkoopfacturen per entiteit en per project elektronisch opgesteld. Daarom zoeken we een veelzijdige medewerker met analytisch inzicht die, na een grondige opleiding, deze administratieve en facturatieprocessen zelfstandig kan beheren en het klantenbestand up-to-date houdt. ¿Je rapporteert aan de Verificatie Divisie, lid van het Directiecomité en verantwoordelijke voor facturatieprocessen. ¿Je werkt nauw samen met de , de certificatie-experten en met de boekhoudkundige afdeling ¿Je maakt klanten aan in het klantenbeheersysteem en onderhoudt dagelijks de klantengegevens. ¿Je beheert de volledige klant
                          plus
                          3–5 jaar ervaring in een boekhoudkundig- of financieel administratieve functie. Ons administratief-financieel team heeft versterking nodig van iemand die meer brengt dan administratie alleen: iemand die boekhoudkundige kennis combineert met fiscale inzichten en een analytische blik om door te groeien naar controller. * Klaarzetten van afschrijvingen, investeringsfiches en voorzieningen. * Controleren van facturatie, kostenplaatsen en projectgegevens. * Herkennen en verwerken van verworpen kosten en autofiscaliteit. * Opvolgen van wagens, materiaal, investeringen en leasecontracten. * Voorbereiden van maand- en kwartaalafsluit. * Rapportages naar Belgisch management en internationale groep. * Sterke kennis van BTW, afs
                          3–5 jaar ervaring in een boekhoudkundig- of financieel administratieve functie. Ons administratief-financieel team heeft versterking nodig van iemand die meer brengt dan administratie alleen: iemand die boekhoudkundige kennis combineert met fiscale inzichten en een analytische blik om door te groeien naar controller. * Klaarzetten van afschrijvingen, investeringsfiches en voorzieningen. * Controleren van facturatie, kostenplaatsen en projectgegevens. * Herkennen en verwerken van verworpen kosten en autofiscaliteit. * Opvolgen van wagens, materiaal, investeringen en leasecontracten. * Voorbereiden van maand- en kwartaalafsluit. * Rapportages naar Belgisch management en internationale groep. * Sterke kennis van BTW, afs
                          plus
                          Wij zijn een jong en groeiend accountantskantoor in Stekene. Met slimme software zoals Silverfin, Exact en Octopus maken we ons werk efficiënter én inzichtelijker. •Beheren en opvolgen van klantendossiers zowel vennootschappen als eenmanszaken (boekhouding, btw, jaarrekeningen, belastingen) •Samenwerken in een jong en ambitieus team •Je bent nauwkeurig, communicatief en oplossingsgericht
                          Wij zijn een jong en groeiend accountantskantoor in Stekene. Met slimme software zoals Silverfin, Exact en Octopus maken we ons werk efficiënter én inzichtelijker. •Beheren en opvolgen van klantendossiers zowel vennootschappen als eenmanszaken (boekhouding, btw, jaarrekeningen, belastingen) •Samenwerken in een jong en ambitieus team •Je bent nauwkeurig, communicatief en oplossingsgericht
                          plus

                          Payroll & Personnel Administration Officer

                          SECURITAS
                          Machelen
                          Télétravail possible
                          Candidature facile
                          Wij hechten veel belang aan onze waarden: integriteit, hulpvaardigheid en waakzaamheid. Bij Securitas streven we ernaar om de toekomst van onze sector te vormen door innovatieve oplossingen te ontwikkelen die technologie en menselijke expertise combineren. * Loonverwerking: Het nauwkeurig beheren, controleren en verwerken van de payroll voor een deel van onze arbeiders en operationele bedienden. * Personeelsadministratie: Beheer van personeelsdossiers, controle van nieuwe medewerkersdossiers en opvolging van correcte administratieve verwerking. * Sociale documenten: Opstellen van documenten zoals C4's, vakantie-attesten en attesten voor het ziekenfonds. * Interactie met externe partijen: Contacten onderhouden met o.a. RVA, ziekenfondsen en vakbonden i
                          Wij hechten veel belang aan onze waarden: integriteit, hulpvaardigheid en waakzaamheid. Bij Securitas streven we ernaar om de toekomst van onze sector te vormen door innovatieve oplossingen te ontwikkelen die technologie en menselijke expertise combineren. * Loonverwerking: Het nauwkeurig beheren, controleren en verwerken van de payroll voor een deel van onze arbeiders en operationele bedienden. * Personeelsadministratie: Beheer van personeelsdossiers, controle van nieuwe medewerkersdossiers en opvolging van correcte administratieve verwerking. * Sociale documenten: Opstellen van documenten zoals C4's, vakantie-attesten en attesten voor het ziekenfonds. * Interactie met externe partijen: Contacten onderhouden met o.a. RVA, ziekenfondsen en vakbonden i
                          plus
                          Een groep van ontdekkers, aanpakkers en uitvinders die inventief, ondernemend en volhardend zijn. Taken en verantwoordelijkheden * Als Payroll Officer sta je in voor de correcte loonadministratie van onze arbeiders die vallen onder het Paritair Comité 124 (Bouw) en 121 (Industriële schoonmaak). * Je begeleidt nieuwe bij de ondertekening van hun contract en andere administratieve procedures. * Afwezigheden volg je administratief op, rapporteer je waar noodzakelijk en documenteer je. * Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze arbeiderspopulatie omtrent alles rond sociale wetgeving en arbeidsvoorwaarden denk daarbij aan: verlof, vakantie, overuren, sociale documentatie. * Je blijft steeds op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen binnen sociale wetge
                          Een groep van ontdekkers, aanpakkers en uitvinders die inventief, ondernemend en volhardend zijn. Taken en verantwoordelijkheden * Als Payroll Officer sta je in voor de correcte loonadministratie van onze arbeiders die vallen onder het Paritair Comité 124 (Bouw) en 121 (Industriële schoonmaak). * Je begeleidt nieuwe bij de ondertekening van hun contract en andere administratieve procedures. * Afwezigheden volg je administratief op, rapporteer je waar noodzakelijk en documenteer je. * Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze arbeiderspopulatie omtrent alles rond sociale wetgeving en arbeidsvoorwaarden denk daarbij aan: verlof, vakantie, overuren, sociale documentatie. * Je blijft steeds op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen binnen sociale wetge
                          plus
                          Ben jij een administratieve duizendpoot die nauwkeurigheid en discretie hoog in het vaandel draagt? * Registreren en opvolgen van verzekeringen (hospitalisatie, groepsverzekering, arbeidsongevallenverzekering, brandverzekering, vrijwilligersverzekering, …) * Verwerken van wijzigingen zoals in- en uitdiensttreding of contractaanpassingen * Beheren van verzekeringen in het kader van schadedossiers en verzamelen van bewijsstukken * Controleren en voorbereiden van facturen en premies * Bijhouden van polisdocumenten en interne richtlijnen * Verzamelen en controleren van urenregistraties, overuren, verlof, … * Invoeren en actualiseren van personeelsgegevens in HR- of payrollsystemen * Beheren van de prestat
                          Ben jij een administratieve duizendpoot die nauwkeurigheid en discretie hoog in het vaandel draagt? * Registreren en opvolgen van verzekeringen (hospitalisatie, groepsverzekering, arbeidsongevallenverzekering, brandverzekering, vrijwilligersverzekering, …) * Verwerken van wijzigingen zoals in- en uitdiensttreding of contractaanpassingen * Beheren van verzekeringen in het kader van schadedossiers en verzamelen van bewijsstukken * Controleren en voorbereiden van facturen en premies * Bijhouden van polisdocumenten en interne richtlijnen * Verzamelen en controleren van urenregistraties, overuren, verlof, … * Invoeren en actualiseren van personeelsgegevens in HR- of payrollsystemen * Beheren van de prestat
                          plus
                          Wat verwachten we van jou als TECHNISCH ADMINISTRATIEF BEDIENDE? Wij gaan steeds voor de 'perfecte match' tussen werkgever en sollicitant! * Correcte en tijdige verwerking van lonen * Aanspreekpunt voor bij vragen over loon en verlof * Procesverbeteringen signaleren en implementeren * Ervaring als PAYROLL OFFICER en bachelor diploma of gelijkwaardig * Basiskennis sociale wetgeving en PC 121/PC 200 * Nauwkeurig, flexibel en communicatief * Leergierig en op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen * Aantrekkelijk loon met maaltijd- en ecocheques * 26 verlofdagen en groeps- en hospitalisatieverzekering * Warme werksfeer en fijne collega's
                          Wat verwachten we van jou als TECHNISCH ADMINISTRATIEF BEDIENDE? Wij gaan steeds voor de 'perfecte match' tussen werkgever en sollicitant! * Correcte en tijdige verwerking van lonen * Aanspreekpunt voor bij vragen over loon en verlof * Procesverbeteringen signaleren en implementeren * Ervaring als PAYROLL OFFICER en bachelor diploma of gelijkwaardig * Basiskennis sociale wetgeving en PC 121/PC 200 * Nauwkeurig, flexibel en communicatief * Leergierig en op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen * Aantrekkelijk loon met maaltijd- en ecocheques * 26 verlofdagen en groeps- en hospitalisatieverzekering * Warme werksfeer en fijne collega's
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 20 offres d’emploi similaires.

                          Brussels Kart, situé à Grand-Bigard, est un site événementiel et d'exposition qui comprend des salles polyvalentes, une brasserie, un karting, des vols en hélicoptère et des halls d'exposition avec un grand parking. En vue de renforcer notre département comptabilité, nous sommes à la recherche d'un(e) Aide comptable. En tant qu'Aide comptable votre mission est de réaliser les opérations comptables et extra-comptables sous la supervision du . * Effectuer diverses tâches administratives. * Vous êtes titulaire d'un diplôme en comptabilité ou équivalent par expérience. * Vous avez l'esprit d'équipe et êtes polyvalent(e). * Un poste varié et passionnant au sein d'une entreprise familiale, dynamique et en pleine croissance. * Un package sal
                          Brussels Kart, situé à Grand-Bigard, est un site événementiel et d'exposition qui comprend des salles polyvalentes, une brasserie, un karting, des vols en hélicoptère et des halls d'exposition avec un grand parking. En vue de renforcer notre département comptabilité, nous sommes à la recherche d'un(e) Aide comptable. En tant qu'Aide comptable votre mission est de réaliser les opérations comptables et extra-comptables sous la supervision du . * Effectuer diverses tâches administratives. * Vous êtes titulaire d'un diplôme en comptabilité ou équivalent par expérience. * Vous avez l'esprit d'équipe et êtes polyvalent(e). * Un poste varié et passionnant au sein d'une entreprise familiale, dynamique et en pleine croissance. * Un package sal
                          plus
                          • Vous contribuerez au développement et à la mise en œuvre de nos prescriptions pour les audits intégrés QSE * Vous avez un diplôme en sécurité niveau 2 ou 1
                          • Vous contribuerez au développement et à la mise en œuvre de nos prescriptions pour les audits intégrés QSE * Vous avez un diplôme en sécurité niveau 2 ou 1
                          plus
                          Wil je een sleutelrol opnemen in een groeiend kantoor en op termijn misschien zelfs doorgroeien tot medevennoot? Wij zijn een multidisciplinair accountancykantoor met vestigingen in Deerlijk en Ronse. Samen met een 20-tal enthousiaste combineren we sterke expertise met een persoonlijke en betrokken aanpak. * Fiscaal en juridisch advies * vermogens- en successieplanning * A-Z beheer van klantendossiers: verwerking, controle, btw-aangiften, vennootschaps- en personenbelasting. * Afsluitingen & rapportering: voorbereiden van jaarrekeningen, tussentijdse cijfers en analyses. * Klantenadvies: proactieve fiscale begeleiding, optimalisaties signaleren en helder toelichten. * Kwaliteitscontrole: nakijken van dossiers die door collega's zijn v
                          Wil je een sleutelrol opnemen in een groeiend kantoor en op termijn misschien zelfs doorgroeien tot medevennoot? Wij zijn een multidisciplinair accountancykantoor met vestigingen in Deerlijk en Ronse. Samen met een 20-tal enthousiaste combineren we sterke expertise met een persoonlijke en betrokken aanpak. * Fiscaal en juridisch advies * vermogens- en successieplanning * A-Z beheer van klantendossiers: verwerking, controle, btw-aangiften, vennootschaps- en personenbelasting. * Afsluitingen & rapportering: voorbereiden van jaarrekeningen, tussentijdse cijfers en analyses. * Klantenadvies: proactieve fiscale begeleiding, optimalisaties signaleren en helder toelichten. * Kwaliteitscontrole: nakijken van dossiers die door collega's zijn v
                          plus
                          NOUVEAU
                          Hotel Serwir maakt deel uit van de familiale hotelgroep Stars of Flanders onder leiding van de broers Serge en Dimitri Vermeersch. Daarnaast is de groep ook eigenaar van het Gosset Hotel te Groot-Bijgaarden en B&B brasserie Charl's te Knokke-Heist. Hotel Serwir heeft 78 elegante kamers van Comfort tot Superior, een gezellige brasserie waar altijd iets te beleven is, een prachtige feestzaal met podium, ideaal voor recepties, personeels- en huwelijksfeesten en volledig uitgeruste vergaderzalen voor seminaries met of zonder hotelverblijf. Als nachtreceptionist(e) ben je het eerste aanspreekpunt en dus ons visitekaartje. - in- en uitchecken van gasten - beperkte administratie tijdens de nachtshift, zodat de ochtendshift vlot kan starten - preventieve toezichtrondes - je l
                          Hotel Serwir maakt deel uit van de familiale hotelgroep Stars of Flanders onder leiding van de broers Serge en Dimitri Vermeersch. Daarnaast is de groep ook eigenaar van het Gosset Hotel te Groot-Bijgaarden en B&B brasserie Charl's te Knokke-Heist. Hotel Serwir heeft 78 elegante kamers van Comfort tot Superior, een gezellige brasserie waar altijd iets te beleven is, een prachtige feestzaal met podium, ideaal voor recepties, personeels- en huwelijksfeesten en volledig uitgeruste vergaderzalen voor seminaries met of zonder hotelverblijf. Als nachtreceptionist(e) ben je het eerste aanspreekpunt en dus ons visitekaartje. - in- en uitchecken van gasten - beperkte administratie tijdens de nachtshift, zodat de ochtendshift vlot kan starten - preventieve toezichtrondes - je l
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Bornem?

                          Salaire moyen par an
                          33.300 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Bornem est de 33.300 €. Les salaires de Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Bornem vont de 26.900 € à 41.300 €.