Candidature facile
3
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Administration
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
          1 sélectionné
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • MS Office Suite
                          • Service client
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e de vente
                          • Adjoint/e informatique
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Chargé/e de mission
                          • Inspecteur/rice de Levage
                          • Agent de terrain
                          • Agent/e de maintenance

                          Afficher plus
                          Administration
                          Supprimer tous les filtres

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          36


                          Temps de trajet

                          Compétences


                          Administration
                          132






                          Fonctions

                          Administration
                          26






                          124 résultats pour Amazon Web Services à Pulle dans un rayon de 30 km

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 124 offres d’emploi similaires.

                          Customer Service Medewerker

                          ART of People
                          Mechelen
                          ART of People * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Novacel is een onderdeel van de Franse groep Chargeurs en staat wereldwijd bekend als marktleider in het ontwikkelen en het vervaardigen van zelfklevende folies voor oppervlaktebescherming. Deze ISO-gecertificeerde fabrikant beschikt over meer dan 55 jaar knowhow en is dé specialist binnen talrijke, vaak heel uiteenlopende industrieën. Zowel op het gebied van technologie, design als ecologie is Novacel bovendien voortdurend in evolutie. Jouw verantwoordelijkheden - Deze nummer één speler is op zoek naar een Customer Care Medewerker (80%) te Mechelen. Waar kom je terecht? Je komt terecht in een omgeving waar precisie en persoonlijke service samenkomen. Het Belgische team is hecht en gedreven. Samen staan jullie in voor een feilloze service aan klan
                          ART of People * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Novacel is een onderdeel van de Franse groep Chargeurs en staat wereldwijd bekend als marktleider in het ontwikkelen en het vervaardigen van zelfklevende folies voor oppervlaktebescherming. Deze ISO-gecertificeerde fabrikant beschikt over meer dan 55 jaar knowhow en is dé specialist binnen talrijke, vaak heel uiteenlopende industrieën. Zowel op het gebied van technologie, design als ecologie is Novacel bovendien voortdurend in evolutie. Jouw verantwoordelijkheden - Deze nummer één speler is op zoek naar een Customer Care Medewerker (80%) te Mechelen. Waar kom je terecht? Je komt terecht in een omgeving waar precisie en persoonlijke service samenkomen. Het Belgische team is hecht en gedreven. Samen staan jullie in voor een feilloze service aan klan
                          plus
                          NOUVEAU
                          Harbour Plus * Brasschaat * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Harbour Plus is een selectiekantoor met specialisaties in Maritime & Logistics, HSEQ en Office. Onze meerwaarde is dat we steeds binnen onze niche werken en zo perfect vanuit onze ervaring kunnen spreken. De persoonlijke toets krijgt u er bovenop! Onze klant is actief binnen de logistieke sector en ondersteunt internationale supply chain operaties. Ter versterking van het team zoeken we een analytisch sterke Operations Analyst die data omzet in inzichten, verbeteringen en concrete actiepunten. Jouw verantwoordelijkheden • Onthaal van klanten en leveranciers, zowel telefonisch als ter plaatse • Administratieve opvolging van dossiers van A tot Z • Eerste aanspreekpunt voor telefoons, mails en binnenkomende vragen • Coördineren van afspraken, plaatsbezoeken en planningen
                          Harbour Plus * Brasschaat * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Harbour Plus is een selectiekantoor met specialisaties in Maritime & Logistics, HSEQ en Office. Onze meerwaarde is dat we steeds binnen onze niche werken en zo perfect vanuit onze ervaring kunnen spreken. De persoonlijke toets krijgt u er bovenop! Onze klant is actief binnen de logistieke sector en ondersteunt internationale supply chain operaties. Ter versterking van het team zoeken we een analytisch sterke Operations Analyst die data omzet in inzichten, verbeteringen en concrete actiepunten. Jouw verantwoordelijkheden • Onthaal van klanten en leveranciers, zowel telefonisch als ter plaatse • Administratieve opvolging van dossiers van A tot Z • Eerste aanspreekpunt voor telefoons, mails en binnenkomende vragen • Coördineren van afspraken, plaatsbezoeken en planningen
                          plus
                          NOUVEAU
                          BMW JOY'N US * Patrick Smets Lier * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij administratief sterk, klantgericht en op zoek naar een boeiende functie in de automotive sector? Dan is deze job iets voor jou! Voor onze carrosserie in Heist-op-den-Berg zoeken wij een Service Advisor Carrosserie om het team te versterken. Jouw verantwoordelijkheden * Professioneel en vriendelijk onthalen van klanten. * Aanmaken en nauwkeurig opvolgen van klantendossiers. * Verzamelen en verwerken van klantgegevens, schadedocumenten, foto's en verzekeringsinformatie. * Actief opvolgen van goedkeuringen van verzekeringsmaatschappijen en bijhouden van alle communicatie. * Contact onderhouden met klanten, verzekeraars en andere partners over lopende schadedossiers. * Navragen en opvolgen van goedkeuringen en afspraken.
                          BMW JOY'N US * Patrick Smets Lier * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij administratief sterk, klantgericht en op zoek naar een boeiende functie in de automotive sector? Dan is deze job iets voor jou! Voor onze carrosserie in Heist-op-den-Berg zoeken wij een Service Advisor Carrosserie om het team te versterken. Jouw verantwoordelijkheden * Professioneel en vriendelijk onthalen van klanten. * Aanmaken en nauwkeurig opvolgen van klantendossiers. * Verzamelen en verwerken van klantgegevens, schadedocumenten, foto's en verzekeringsinformatie. * Actief opvolgen van goedkeuringen van verzekeringsmaatschappijen en bijhouden van alle communicatie. * Contact onderhouden met klanten, verzekeraars en andere partners over lopende schadedossiers. * Navragen en opvolgen van goedkeuringen en afspraken.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Sint-Katelijne-Waver * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Introductie - Voor één van onze klanten zoeken wij een Customer Service Medewerker. Ben jij administratief sterk en heb je een hart voor klanten? Dan is dit misschien wel jouw volgende job! Jouw verantwoordelijkheden - Je verwerkt bestellingen van A tot Z en volgt ze nauwgezet op. - Je coördineert het transport van goederen en zorgt dat alles vlot verloopt. - Je volgt klantendossiers en betalingen op, zowel telefonisch als via mail. Zie jij jezelf in deze rol? Solliciteer vandaag nog en maak deel uit van een enthousiast en gedreven team! Jouw profiel - Je hebt al een eerste ervaring opgedaan in een administratieve rol. - Je bent communicatief en denkt mee met de klant. - Je spreekt en schrijft perfect Nederlands en hebt een goede kennis Frans en Engels.
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Sint-Katelijne-Waver * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Introductie - Voor één van onze klanten zoeken wij een Customer Service Medewerker. Ben jij administratief sterk en heb je een hart voor klanten? Dan is dit misschien wel jouw volgende job! Jouw verantwoordelijkheden - Je verwerkt bestellingen van A tot Z en volgt ze nauwgezet op. - Je coördineert het transport van goederen en zorgt dat alles vlot verloopt. - Je volgt klantendossiers en betalingen op, zowel telefonisch als via mail. Zie jij jezelf in deze rol? Solliciteer vandaag nog en maak deel uit van een enthousiast en gedreven team! Jouw profiel - Je hebt al een eerste ervaring opgedaan in een administratieve rol. - Je bent communicatief en denkt mee met de klant. - Je spreekt en schrijft perfect Nederlands en hebt een goede kennis Frans en Engels.
                          plus
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Antwerpen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als Service technieker krijg je veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Je vertrekt met je eigen servicewagen naar klanten verspreid over België en Nederland om storingen snel en efficiënt op te lossen. - Oplossen van mechanische, elektrotechnische en besturingstechnische storingen; - Lezen en interpreteren van elektrische schema's; - Technische ondersteuning bieden aan onderhoudsmonteurs; - Correct bijhouden van administratie en rapportering; - Deelnemen aan de storingsdienst (avond/weekend); - Klanten professioneel en vriendelijk te woord staan. Voor je zelfstandig op pad gaat, krijg je een uitgebreid inwerktraject: je loopt mee met ervaren monteurs en volgt technische trainingen om onze producten door en door te leren
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Antwerpen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als Service technieker krijg je veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Je vertrekt met je eigen servicewagen naar klanten verspreid over België en Nederland om storingen snel en efficiënt op te lossen. - Oplossen van mechanische, elektrotechnische en besturingstechnische storingen; - Lezen en interpreteren van elektrische schema's; - Technische ondersteuning bieden aan onderhoudsmonteurs; - Correct bijhouden van administratie en rapportering; - Deelnemen aan de storingsdienst (avond/weekend); - Klanten professioneel en vriendelijk te woord staan. Voor je zelfstandig op pad gaat, krijg je een uitgebreid inwerktraject: je loopt mee met ervaren monteurs en volgt technische trainingen om onze producten door en door te leren
                          plus
                          Robert Half * Antwerpen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Customer Care Executive (m/v/x) - Export - Regio Antwerpen - Bij onze klant actief binnen de logistieke sector, zijn ze volop in beweging! Door de sterke groei en de toenemende vraag naar logistieke oplossingen breiden ze hun team uit. In 2026 focussen ze op innovatie en het versterken van hun lokale rol in de wereldwijde supply chain. Daarom zoeken ze jou om mee te bouwen aan hun toekomst. Klaar om het verschil te maken? Lees snel deze vacature en stuur je CV en motivatie door! Wat ga je doen? Als Customer Care Executive - Export ben je verantwoordelijk voor de volledige customer journey van hun klanten. Het is jouw doel om hen optimaal te ontzorgen. Je neemt het ownership op jou om onze klanten van A-Z doorheen alle fases van hun klantendossier te begeleiden
                          Robert Half * Antwerpen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Customer Care Executive (m/v/x) - Export - Regio Antwerpen - Bij onze klant actief binnen de logistieke sector, zijn ze volop in beweging! Door de sterke groei en de toenemende vraag naar logistieke oplossingen breiden ze hun team uit. In 2026 focussen ze op innovatie en het versterken van hun lokale rol in de wereldwijde supply chain. Daarom zoeken ze jou om mee te bouwen aan hun toekomst. Klaar om het verschil te maken? Lees snel deze vacature en stuur je CV en motivatie door! Wat ga je doen? Als Customer Care Executive - Export ben je verantwoordelijk voor de volledige customer journey van hun klanten. Het is jouw doel om hen optimaal te ontzorgen. Je neemt het ownership op jou om onze klanten van A-Z doorheen alle fases van hun klantendossier te begeleiden
                          plus
                          Harbour Plus * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Als administratief medewerker op de douaneafdeling ben je samen met je team verantwoordelijk voor de afhandeling van alle douaneformaliteiten binnen het logistieke proces, waaronder invoer-, doorvoer- en uitvoeractiviteiten. Je onderhoudt nauwe contacten met operationele medewerkers, klanten en diverse douanediensten voor het uitwisselen van informatie. Jouw verantwoordelijkheden • Het aanmaken van een dossier door registratie van ontvangen gegevens in het softwaresysteem; • Het controleren van de juistheid van de aangeleverde gegevens, douanecodes en -tarieven; • Het opstellen van documenten ter voorbereiding op en het doorsturen van de douaneaangifte; • Het opvolgen en afronden van opdrachten met betrekking tot de douanetransacties. Jouw profiel
                          Harbour Plus * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Als administratief medewerker op de douaneafdeling ben je samen met je team verantwoordelijk voor de afhandeling van alle douaneformaliteiten binnen het logistieke proces, waaronder invoer-, doorvoer- en uitvoeractiviteiten. Je onderhoudt nauwe contacten met operationele medewerkers, klanten en diverse douanediensten voor het uitwisselen van informatie. Jouw verantwoordelijkheden • Het aanmaken van een dossier door registratie van ontvangen gegevens in het softwaresysteem; • Het controleren van de juistheid van de aangeleverde gegevens, douanecodes en -tarieven; • Het opstellen van documenten ter voorbereiding op en het doorsturen van de douaneaangifte; • Het opvolgen en afronden van opdrachten met betrekking tot de douanetransacties. Jouw profiel
                          plus
                          Intelect Mechelen * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een printshop in regio Mechelen. Als Allround administratief medewerker ben je een belangrijke schakel in dit kleine team. Jouw verantwoordelijkheden - Ben je op zoek naar een deeltijdse job voor de volgende dagen: maandag, woensdag en vrijdag? Onze klant, een printshop in regio Mechelen, is op zoek naar een Allround medewerker. Dit is jouw kans! Je beheert de dagelijkse acitiviteiten in de shop. Dit betekent dat je de bestellingen zal voorbereiden en de printopdrachten zal uitvoeren. Je biedt eveneens advies aan de klanten die langskomen in de shop. Daarnaast zorg je voor een nauwkeurige verwerking van de bestellingen en zorg je dat de shop steeds opgeruimd is. Jouw profiel - Je bent op zoek naar een deeltijdse job: maandag, woensdag en vrijd
                          Intelect Mechelen * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een printshop in regio Mechelen. Als Allround administratief medewerker ben je een belangrijke schakel in dit kleine team. Jouw verantwoordelijkheden - Ben je op zoek naar een deeltijdse job voor de volgende dagen: maandag, woensdag en vrijdag? Onze klant, een printshop in regio Mechelen, is op zoek naar een Allround medewerker. Dit is jouw kans! Je beheert de dagelijkse acitiviteiten in de shop. Dit betekent dat je de bestellingen zal voorbereiden en de printopdrachten zal uitvoeren. Je biedt eveneens advies aan de klanten die langskomen in de shop. Daarnaast zorg je voor een nauwkeurige verwerking van de bestellingen en zorg je dat de shop steeds opgeruimd is. Jouw profiel - Je bent op zoek naar een deeltijdse job: maandag, woensdag en vrijd
                          plus
                          Our coworkers build their own way inside the company, the services and the expertise. * Excellent interpersonal and communication skills with the ability to sell SGS services to clients.
                          Our coworkers build their own way inside the company, the services and the expertise. * Excellent interpersonal and communication skills with the ability to sell SGS services to clients.
                          plus
                          Monitor HR Consulting * 2030 * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Organisatie - Datacenter United is de enige volledig onafhankelijke Belgische datacenteroperator, met 14 state-of-the-art datacenters verspreid over 12 strategische locaties, waaronder Antwerpen, Brussel, Gent, Zaventem, Mechelen, Oostkamp, Moeskroen en Hasselt. Met een echte nationale dekking bieden ze carrier-neutrale colocatie-, connectiviteits- en cloudoplossingen die ondernemingen en publieke organisaties maximale beschikbaarheid, veiligheid en schaalbaarheid garanderen. Met Tier IV-gecertificeerde veerkracht, SLA-garanties tot 99,999% en een duidelijke duurzaamheidsroadmap richting 2030 bouwt Datacenter United aan de betrouwbare en klimaatbestendige digitale ruggengraat van de Belgische economie en samenleving. Functie
                          Monitor HR Consulting * 2030 * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Organisatie - Datacenter United is de enige volledig onafhankelijke Belgische datacenteroperator, met 14 state-of-the-art datacenters verspreid over 12 strategische locaties, waaronder Antwerpen, Brussel, Gent, Zaventem, Mechelen, Oostkamp, Moeskroen en Hasselt. Met een echte nationale dekking bieden ze carrier-neutrale colocatie-, connectiviteits- en cloudoplossingen die ondernemingen en publieke organisaties maximale beschikbaarheid, veiligheid en schaalbaarheid garanderen. Met Tier IV-gecertificeerde veerkracht, SLA-garanties tot 99,999% en een duidelijke duurzaamheidsroadmap richting 2030 bouwt Datacenter United aan de betrouwbare en klimaatbestendige digitale ruggengraat van de Belgische economie en samenleving. Functie
                          plus
                          NOUVEAU
                          Intelect Herentals * Ranst * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Het bedrijf, regio Ranst, is sinds lange tijd actief binnen de bouwsector. In het algemeen dragen ze expertise en serviceverlening hoog in het vaandel. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij serviceverlenend aangelegd? Haal jij voldoening uit het voorthelpen van klanten? Als After Sales Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten! Klanten komen bij jou terecht met zowel vragen als herstellingsaanvragen. Wanneer er een aanvraag voor een herstelling binnenkomt, controleer jij of die specifieke klant nog recht heeft op garantie of niet. Daarna plan je een technieker in, rekening houdend met andere herstellingen die al op de planning staan. Uiteraard houd je de klant ook op de hoogte wanneer de technieker langskomt.
                          Intelect Herentals * Ranst * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Het bedrijf, regio Ranst, is sinds lange tijd actief binnen de bouwsector. In het algemeen dragen ze expertise en serviceverlening hoog in het vaandel. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij serviceverlenend aangelegd? Haal jij voldoening uit het voorthelpen van klanten? Als After Sales Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten! Klanten komen bij jou terecht met zowel vragen als herstellingsaanvragen. Wanneer er een aanvraag voor een herstelling binnenkomt, controleer jij of die specifieke klant nog recht heeft op garantie of niet. Daarna plan je een technieker in, rekening houdend met andere herstellingen die al op de planning staan. Uiteraard houd je de klant ook op de hoogte wanneer de technieker langskomt.
                          plus
                          NOUVEAU
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Onze afdeling Employee Benefits helpt onze klanten bij het opzetten van sociale zekerheidsplannen voor loontrekkenden. Onze adviseurs ontwikkelen plannen op maat en werken mee aan een goede implementatie en communicatie. Jouw verantwoordelijkheden * Je bent dé gesprekspartner en vertrouwenspersoon voor je eigen klantenportefeuille. * Je helpt je klanten verder met vragen aangaande employee benefits verzekeringen (pensioen, overlijden, bonusplannen, werkonbekwaamheid, hospitalisatie,…) * Je treedt op als raadgever. * Je verzorgt van A tot Z het administratief beheer van de verzekeringsdossiers en controleert daarbij nauwkeurig de administratieve stukken en dossiers van je klanten.
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Onze afdeling Employee Benefits helpt onze klanten bij het opzetten van sociale zekerheidsplannen voor loontrekkenden. Onze adviseurs ontwikkelen plannen op maat en werken mee aan een goede implementatie en communicatie. Jouw verantwoordelijkheden * Je bent dé gesprekspartner en vertrouwenspersoon voor je eigen klantenportefeuille. * Je helpt je klanten verder met vragen aangaande employee benefits verzekeringen (pensioen, overlijden, bonusplannen, werkonbekwaamheid, hospitalisatie,…) * Je treedt op als raadgever. * Je verzorgt van A tot Z het administratief beheer van de verzekeringsdossiers en controleert daarbij nauwkeurig de administratieve stukken en dossiers van je klanten.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Hans Anders Opticiens België bvba * Schoten * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij de gediplomeerde audioloog die we zoeken? Bij Hans Anders zijn we niet alleen experts in optiek, maar ook specialisten in audiologie. In steeds meer van onze vestigingen vind je een audioloog, en om onze klanten optimaal te bedienen, zoeken we enthousiaste en gedreven collega's! Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen? Als audioloog bij Hans Anders ben je een specialist, adviseur en betrokken collega. Jij bent degene die deskundig en passend advies geeft aan onze klanten. Met jouw praktische ervaring en theoretische kennis verleen je altijd optimale service bij het volledige aanmeet- en verkoopproces van hoortoestellen en bijbehorende producten. Je voert gehoor- en audiometrische testen uit en zorgt ervoor dat elke kl
                          Hans Anders Opticiens België bvba * Schoten * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij de gediplomeerde audioloog die we zoeken? Bij Hans Anders zijn we niet alleen experts in optiek, maar ook specialisten in audiologie. In steeds meer van onze vestigingen vind je een audioloog, en om onze klanten optimaal te bedienen, zoeken we enthousiaste en gedreven collega's! Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen? Als audioloog bij Hans Anders ben je een specialist, adviseur en betrokken collega. Jij bent degene die deskundig en passend advies geeft aan onze klanten. Met jouw praktische ervaring en theoretische kennis verleen je altijd optimale service bij het volledige aanmeet- en verkoopproces van hoortoestellen en bijbehorende producten. Je voert gehoor- en audiometrische testen uit en zorgt ervoor dat elke kl
                          plus
                          NOUVEAU
                          Homini nv * ANTWERPEN - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor ons team logistiek & distributie zoeken we een Customer Service Representative Export - Je bent zelf verantwoordelijk voor het complete traject van de klant, van begin tot eind. Jij ontzorgt klanten volledig en begeleidt hen door alle fases van hun dossier. Dagelijkse taken omvatten het klantvriendelijk en proactief beantwoorden van vragen, opmerkingen en klachten, in samenwerking met interne en externe . Je bewaakt zorgvuldig de administratieve opvolging en werkt volgens de geldende bedrijfsprocedures. * Helpdesk support voor klanten met exportvragen; * Begeleiding en opvolging van klantendossiers van A tot Z; * Oplossen van issues in overleg met andere afdelingen; * Zorgdragen voor een correcte en volledige rapportage en documentatie; * Gebruik en beheer van CRM-systemen voor optimale kl
                          Homini nv * ANTWERPEN - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor ons team logistiek & distributie zoeken we een Customer Service Representative Export - Je bent zelf verantwoordelijk voor het complete traject van de klant, van begin tot eind. Jij ontzorgt klanten volledig en begeleidt hen door alle fases van hun dossier. Dagelijkse taken omvatten het klantvriendelijk en proactief beantwoorden van vragen, opmerkingen en klachten, in samenwerking met interne en externe . Je bewaakt zorgvuldig de administratieve opvolging en werkt volgens de geldende bedrijfsprocedures. * Helpdesk support voor klanten met exportvragen; * Begeleiding en opvolging van klantendossiers van A tot Z; * Oplossen van issues in overleg met andere afdelingen; * Zorgdragen voor een correcte en volledige rapportage en documentatie; * Gebruik en beheer van CRM-systemen voor optimale kl
                          plus
                          NOUVEAU

                          Inspecteur Hefwerktuigen - Regio Antwerpen/Limburg

                          SGS Group Belgium
                          Mechelen
                          Candidature facile
                          SGS Statutory Services Belgium vzw is binnen de SGS Groep Belgium actief in de sector van de statutaire inspecties, en dit voornamelijk in het domein van indienststellingen en keuringen van bouwkranen, graafmachines, hoogwerkers en andere werftoestellen, liften, elektrische installaties, opslagtanks, leidingen, drukapparatuur, enz. Daarnaast omvat het dienstenpakket ook veiligheidscoördinatie, expertise of audits met betrekking tot o.a. machine –en brandveiligheid, constructies, groene energie.
                          SGS Statutory Services Belgium vzw is binnen de SGS Groep Belgium actief in de sector van de statutaire inspecties, en dit voornamelijk in het domein van indienststellingen en keuringen van bouwkranen, graafmachines, hoogwerkers en andere werftoestellen, liften, elektrische installaties, opslagtanks, leidingen, drukapparatuur, enz. Daarnaast omvat het dienstenpakket ook veiligheidscoördinatie, expertise of audits met betrekking tot o.a. machine –en brandveiligheid, constructies, groene energie.
                          plus
                          Coomans Trade Import * ANTWERPEN * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Coomans Trade import is een familiebedrijf dat Runds/Lamsvlees van hoge kwaliteit levert aan de meeste kwaliteitszoekende groothandels in heel Europa. Momenteel zijn wij op zoek naar een collega die klantgericht, professioneel en zelfstandig kan werken in een klein team bij een familiebedrijf. Je werkt graag in een dynamische context met strakke deadlines waarbij snel schakelen, georganiseerd en nauwkeurig werken essentieel zijn. Jouw verantwoordelijkheden - Als logistiek team zijn jullie samen verantwoordelijk voor een kwalitatieve verwerking van de inkoop- & verkooporders en het organiseren van transporten naar onze klanten. Jouw profiel - Je bent communicatief sterk en drukt jezelf mondeling en schriftelijk goed uit in het Nederlands, En
                          Coomans Trade Import * ANTWERPEN * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Coomans Trade import is een familiebedrijf dat Runds/Lamsvlees van hoge kwaliteit levert aan de meeste kwaliteitszoekende groothandels in heel Europa. Momenteel zijn wij op zoek naar een collega die klantgericht, professioneel en zelfstandig kan werken in een klein team bij een familiebedrijf. Je werkt graag in een dynamische context met strakke deadlines waarbij snel schakelen, georganiseerd en nauwkeurig werken essentieel zijn. Jouw verantwoordelijkheden - Als logistiek team zijn jullie samen verantwoordelijk voor een kwalitatieve verwerking van de inkoop- & verkooporders en het organiseren van transporten naar onze klanten. Jouw profiel - Je bent communicatief sterk en drukt jezelf mondeling en schriftelijk goed uit in het Nederlands, En
                          plus
                          NOUVEAU
                          Autajon Labels Belgium NV * WOMMELGEM - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor onze site in Wommelgem zijn wij op zoek naar een enthousiaste Administratieve Support Customer Service die ons team halftijds komt versterken. Als administratieve ondersteuning van het Customer Service team speel je een belangrijke rol in het vlot laten verlopen van de dagelijkse werking. Afdrukken, kopiëren en digitaal verwerken van documenten - Klasseren en archiveren van dossiers, zowel fysiek als digitaal - Ondersteunen bij de verwerking en voorbereiding van orders - Orders en documenten intern rondbrengen naar de juiste afdelingen - Controleren en up-to-date houden van administratieve gegevens - Algemene administratieve ondersteuning van het customer service team waar nodig - Dankzij jouw nauwkeurige aanpak kunnen je collega's zich focussen op de klanten. Jouw profiel
                          Autajon Labels Belgium NV * WOMMELGEM - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor onze site in Wommelgem zijn wij op zoek naar een enthousiaste Administratieve Support Customer Service die ons team halftijds komt versterken. Als administratieve ondersteuning van het Customer Service team speel je een belangrijke rol in het vlot laten verlopen van de dagelijkse werking. Afdrukken, kopiëren en digitaal verwerken van documenten - Klasseren en archiveren van dossiers, zowel fysiek als digitaal - Ondersteunen bij de verwerking en voorbereiding van orders - Orders en documenten intern rondbrengen naar de juiste afdelingen - Controleren en up-to-date houden van administratieve gegevens - Algemene administratieve ondersteuning van het customer service team waar nodig - Dankzij jouw nauwkeurige aanpak kunnen je collega's zich focussen op de klanten. Jouw profiel
                          plus
                          NOUVEAU
                          Bogaerts Greenhouse Logistics BVBA * HOOGSTRATEN - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Problemen zijn er om op te lossen en klanten zijn er om geholpen te worden. Kan jij je helemaal vinden in die gedachtegang? Dan is deze vacature misschien wel iets voor jou! De kwaliteit en het serviceniveau van onze producten en ons bedrijf begint bij onze techniekers en dus ook bij jou! * Je analyseert de problemen die zich voordoen bij de gebruikte machines van onze klanten. * Je repareert, onderhoudt en verbetert de tuinbouwmachines. * Je zorgt voor het onderhoud en reviseren van de huur en tweedehandsvloot. * Je bent mede aanspreekpunt voor klanten die hun machine binnen brengen voor reparatie. * Je bereidt het werk voor van je techniekers in the field door de nodige onderdelen en hulpmiddelen te verzamelen, alsook te monteren en de bijhorende zaken administratie
                          Bogaerts Greenhouse Logistics BVBA * HOOGSTRATEN - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Problemen zijn er om op te lossen en klanten zijn er om geholpen te worden. Kan jij je helemaal vinden in die gedachtegang? Dan is deze vacature misschien wel iets voor jou! De kwaliteit en het serviceniveau van onze producten en ons bedrijf begint bij onze techniekers en dus ook bij jou! * Je analyseert de problemen die zich voordoen bij de gebruikte machines van onze klanten. * Je repareert, onderhoudt en verbetert de tuinbouwmachines. * Je zorgt voor het onderhoud en reviseren van de huur en tweedehandsvloot. * Je bent mede aanspreekpunt voor klanten die hun machine binnen brengen voor reparatie. * Je bereidt het werk voor van je techniekers in the field door de nodige onderdelen en hulpmiddelen te verzamelen, alsook te monteren en de bijhorende zaken administratie
                          plus
                          NOUVEAU
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Wat zijn jouw verantwoordelijkheden? Als dossierbeheerder binnen de afdeling Social Profit en Public (= ziekenhuizen, overheden, onderwijsinstellingen en woonzorgcentra's) ben jij de spil in het beheer van verzekeringsdossiers voor jouw eigen klantenportefeuille. Je ondersteunt onze die de commerciële contacten met jouw klanten onderhouden. * Je beantwoordt vragen van klanten, zowel telefonisch als schriftelijk, en volgt hun verzekeringsdossiers proactief en oplossingsgericht op. Jouw advies maakt het verschil! * Je voert administratieve taken rondom jouw dossiers nauwkeurig, effectief en tijdig uit. * Je bereidt klantenbezoeken en overzichten voor en informeert de over belangrijke signalen, ontwikkelingen en kansen.
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Wat zijn jouw verantwoordelijkheden? Als dossierbeheerder binnen de afdeling Social Profit en Public (= ziekenhuizen, overheden, onderwijsinstellingen en woonzorgcentra's) ben jij de spil in het beheer van verzekeringsdossiers voor jouw eigen klantenportefeuille. Je ondersteunt onze die de commerciële contacten met jouw klanten onderhouden. * Je beantwoordt vragen van klanten, zowel telefonisch als schriftelijk, en volgt hun verzekeringsdossiers proactief en oplossingsgericht op. Jouw advies maakt het verschil! * Je voert administratieve taken rondom jouw dossiers nauwkeurig, effectief en tijdig uit. * Je bereidt klantenbezoeken en overzichten voor en informeert de over belangrijke signalen, ontwikkelingen en kansen.
                          plus
                          Helan * 1910 Kampenhout, België - earlyApplicant - Introductie - Description Voor onze klant te Kampenhout, een groothandel in horecaproducten, zijn wij op zoek naar een Balieverantwoordelijke. Wij zijn op zoek naar een die het DNA voor de volle 100% in zich draagt. Je gaat dus steeds voor een onberispelijke met de nodige glimlach. Description Our one of the leading companies in Air-, and Road freight, with headquater in Tokyo. We are looking for a Junior HR Officer. You will play a pivotal role within the Human Resources department, supporting various HR functions and ensuring smooth operations within the organization. This position involves a broad range of responsibilities, including recruitment, employee relations, performance management, training andcustomerSea - Description Bij Start People zijn we voor onze klant Helan op zoek naar gedreven Klantenadviseurs die
                          Helan * 1910 Kampenhout, België - earlyApplicant - Introductie - Description Voor onze klant te Kampenhout, een groothandel in horecaproducten, zijn wij op zoek naar een Balieverantwoordelijke. Wij zijn op zoek naar een die het DNA voor de volle 100% in zich draagt. Je gaat dus steeds voor een onberispelijke met de nodige glimlach. Description Our one of the leading companies in Air-, and Road freight, with headquater in Tokyo. We are looking for a Junior HR Officer. You will play a pivotal role within the Human Resources department, supporting various HR functions and ensuring smooth operations within the organization. This position involves a broad range of responsibilities, including recruitment, employee relations, performance management, training andcustomerSea - Description Bij Start People zijn we voor onze klant Helan op zoek naar gedreven Klantenadviseurs die
                          plus
                          Monitor HR Consulting * Olen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Jouw kennis van software, hardware, netwerk en systemen zal je ten volle kunnen inzetten! Wil jij terechtkomen in een technische rol met veel variatie, klantencontact en ruimte om te leren? Lees dan zeker verder. DOBIT is een groeiend bedrijf gelegen in hartje Olen. Hun passie: digitale schermcommunicatie en alles wat daarbij komt kijken. Als één van de eersten in de Benelux erkenden ze de mogelijkheden van touchscreens, een toen zeer jonge en vernieuwende technologie. Intussen zijn ze uitgegroeid tot dé specialist op vlak van touchscreens, digital signage, audio-oplossingen en vergaderzaaltechnologie en dit in verschillende sectoren. Denk hierbij aan de vele schermen die je tegenkomt in de winkelstraten of een grote video wall met spattende content die je aandacht trekt tijdens het shoppen.
                          Monitor HR Consulting * Olen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Jouw kennis van software, hardware, netwerk en systemen zal je ten volle kunnen inzetten! Wil jij terechtkomen in een technische rol met veel variatie, klantencontact en ruimte om te leren? Lees dan zeker verder. DOBIT is een groeiend bedrijf gelegen in hartje Olen. Hun passie: digitale schermcommunicatie en alles wat daarbij komt kijken. Als één van de eersten in de Benelux erkenden ze de mogelijkheden van touchscreens, een toen zeer jonge en vernieuwende technologie. Intussen zijn ze uitgegroeid tot dé specialist op vlak van touchscreens, digital signage, audio-oplossingen en vergaderzaaltechnologie en dit in verschillende sectoren. Denk hierbij aan de vele schermen die je tegenkomt in de winkelstraten of een grote video wall met spattende content die je aandacht trekt tijdens het shoppen.
                          plus
                          Sankyo Tateyama Europe BVBA * DUFFEL - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - ALUMINIUM is ons ding! In onze fabriek in Duffel produceren we profielen voor diverse innovatieve oplossingen voor de meest uiteenlopende toepassingen. We werken voor diverse industrieën, waaronder auto- en vliegtuigbouw. Jouw verantwoordelijkheden -Je bent het aanspreekpunt voor de klanten bij bestellingen en vragen. Je zorgt voor een optimale communicatie met de klant en je bouwt een sterke verstandhouding op. -Je onderzoekt vragen van de klanten, je bespreekt de mogelijkheden, je geeft advies en je werkt offertes uit. -Je beheert de contracten en je rapporteert daarover. Je ondersteunt de salesmanager bij contractonderhandeling. -In samenspraak met productie en met de klanten beheer je de klachten op vlotte en efficiënte manier.
                          Sankyo Tateyama Europe BVBA * DUFFEL - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - ALUMINIUM is ons ding! In onze fabriek in Duffel produceren we profielen voor diverse innovatieve oplossingen voor de meest uiteenlopende toepassingen. We werken voor diverse industrieën, waaronder auto- en vliegtuigbouw. Jouw verantwoordelijkheden -Je bent het aanspreekpunt voor de klanten bij bestellingen en vragen. Je zorgt voor een optimale communicatie met de klant en je bouwt een sterke verstandhouding op. -Je onderzoekt vragen van de klanten, je bespreekt de mogelijkheden, je geeft advies en je werkt offertes uit. -Je beheert de contracten en je rapporteert daarover. Je ondersteunt de salesmanager bij contractonderhandeling. -In samenspraak met productie en met de klanten beheer je de klachten op vlotte en efficiënte manier.
                          plus
                          Gosselin Group * BRASSCHAAT - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij iemand die graag het verschil maakt voor klanten, graag overzicht bewaart en energie haalt uit een vlot georganiseerde administratie? Krijg je voldoening van klanten écht verder helpen — van het eerste contact tot de afgewerkte verhuis? Dan ben jij misschien wel de nieuwe Customer Service Executive die we zoeken bij Verhuizingen Meys. Jouw verantwoordelijkheden - Als Customer Service Executive ben je het eerste aanspreekpunt voor onze verhuis- en selfstorageklanten. Je zorgt voor een warm onthaal, een correcte administratieve opvolging en je ondersteunt het interne team met planning, communicatie en facturatie. Met jouw nauwkeurige en klantgerichte aanpak garandeer je dat elk dossier professioneel en vlot wordt afgehandeld. * Onthaal van klanten en leveranciers, zowel telefonisch
                          Gosselin Group * BRASSCHAAT - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij iemand die graag het verschil maakt voor klanten, graag overzicht bewaart en energie haalt uit een vlot georganiseerde administratie? Krijg je voldoening van klanten écht verder helpen — van het eerste contact tot de afgewerkte verhuis? Dan ben jij misschien wel de nieuwe Customer Service Executive die we zoeken bij Verhuizingen Meys. Jouw verantwoordelijkheden - Als Customer Service Executive ben je het eerste aanspreekpunt voor onze verhuis- en selfstorageklanten. Je zorgt voor een warm onthaal, een correcte administratieve opvolging en je ondersteunt het interne team met planning, communicatie en facturatie. Met jouw nauwkeurige en klantgerichte aanpak garandeer je dat elk dossier professioneel en vlot wordt afgehandeld. * Onthaal van klanten en leveranciers, zowel telefonisch
                          plus
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Als Office Manager ben jij dé organisator achter de schermen van het kantoor. Heb je organisatietalent, een hands-on mentaliteit en weet je van aanpakken? Dan is deze functie écht iets voor jou! Jouw verantwoordelijkheden - verantwoordelijk voor de dagelijkse werking van het kantoor - coördineer je de orderverwerking, volg je administratieve processen op en stuur je het backoffice-team aan. combineer je administratieve taken met persoonlijk contact - werk je mee aan het opstellen en bewaken van offertes, zorgt voor de opvolging van prijsafspraken, en biedt ondersteuning aan onze commerciële buitendienst. Jouw profiel • Je bent een echte doener, neemt initiatief en behoudt het overzicht – ook als het druk is.
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Als Office Manager ben jij dé organisator achter de schermen van het kantoor. Heb je organisatietalent, een hands-on mentaliteit en weet je van aanpakken? Dan is deze functie écht iets voor jou! Jouw verantwoordelijkheden - verantwoordelijk voor de dagelijkse werking van het kantoor - coördineer je de orderverwerking, volg je administratieve processen op en stuur je het backoffice-team aan. combineer je administratieve taken met persoonlijk contact - werk je mee aan het opstellen en bewaken van offertes, zorgt voor de opvolging van prijsafspraken, en biedt ondersteuning aan onze commerciële buitendienst. Jouw profiel • Je bent een echte doener, neemt initiatief en behoudt het overzicht – ook als het druk is.
                          plus
                          NOUVEAU

                          Jobs populaires


                          Afficher plus