Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Administration
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
          1 sélectionné
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • Planification
                          • Service client
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e au Directeur de Magasin
                          • Adjoint/e polyvalent
                          • Adjoint du directeur
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Adjoint/e de réception
                          • Adjoint/e de vente
                          • Adjoint/e marketing
                          • Adjoint/e service après-vente

                          Afficher plus
                          Administration
                          Supprimer tous les filtres

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          4


                          Temps de trajet

                          Compétences


                          Administration
                          21






                          Fonctions

                          Administration
                          6






                          18 résultats pour Alternant E En Informatique à Tirlemont dans un rayon de 30 km

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 18 offres d’emploi similaires.

                          Dienstenchequeconsulent(e) Hasselt

                          TRIXXO
                          Hasselt
                          Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands en Engels perfect * Bent een ware kameleon: je beschikt over heel wat aanpassingsvermogen en houdt van variatie
                          Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands en Engels perfect * Bent een ware kameleon: je beschikt over heel wat aanpassingsvermogen en houdt van variatie
                          plus
                          Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands perfect
                          Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands perfect
                          plus
                          Obelisk is een HR-consultancy organisatie die mensen en organisaties versterkt in hun leer- en ontwikkeltrajecten. We organiseren opleidingen, coachings en verandertrajecten op maat. Als student ondersteun je onze projectcoördinatoren, en salescollega's bij de praktische en administratieve organisatie van deze trajecten. Je werkt ondersteunend aan binnen projectwerking, marketing en sales. • je stelt brieven op en bevestigt afspraken • Je volgt aanwezigheden van deelnemers op, vraagt afwezigheidsattesten op en beheert de prestaties in de databank • je verwerkt evaluaties en vult projectdossiers aan • je ondersteunt bij facturatievoorbereiding en andere administratieve taken • je helpt bij het v oorber
                          Obelisk is een HR-consultancy organisatie die mensen en organisaties versterkt in hun leer- en ontwikkeltrajecten. We organiseren opleidingen, coachings en verandertrajecten op maat. Als student ondersteun je onze projectcoördinatoren, en salescollega's bij de praktische en administratieve organisatie van deze trajecten. Je werkt ondersteunend aan binnen projectwerking, marketing en sales. • je stelt brieven op en bevestigt afspraken • Je volgt aanwezigheden van deelnemers op, vraagt afwezigheidsattesten op en beheert de prestaties in de databank • je verwerkt evaluaties en vult projectdossiers aan • je ondersteunt bij facturatievoorbereiding en andere administratieve taken • je helpt bij het v oorber
                          plus
                          NOUVEAU
                          Als magazijnier en productiemedewerker ben je verantwoordelijk voor zowel de correcte assemblage van onze producten – op basis van specifieke klantenorders – als voor een breed scala aan logistieke taken. Ongeveer 70% van je werkzaamheden bevinden zich in het magazijn (logistieke activiteiten), terwijl de overige 30% gericht zijn op de productie en assemblage van onze producten. Je zorgt voor een efficiënt en kwaliteitsvol verloop van het orderpick- en verpakkingsproces, voert controles uit op inkomende goederen, beheert de voorraad en waakt over orde en netheid in het magazijn. * Assembleren van producten op basis van productieorders en stuklijsten * Uitvoeren van mechanische en fijnmechanische assemblage, inclusief soldeerwerk * Uit
                          Als magazijnier en productiemedewerker ben je verantwoordelijk voor zowel de correcte assemblage van onze producten – op basis van specifieke klantenorders – als voor een breed scala aan logistieke taken. Ongeveer 70% van je werkzaamheden bevinden zich in het magazijn (logistieke activiteiten), terwijl de overige 30% gericht zijn op de productie en assemblage van onze producten. Je zorgt voor een efficiënt en kwaliteitsvol verloop van het orderpick- en verpakkingsproces, voert controles uit op inkomende goederen, beheert de voorraad en waakt over orde en netheid in het magazijn. * Assembleren van producten op basis van productieorders en stuklijsten * Uitvoeren van mechanische en fijnmechanische assemblage, inclusief soldeerwerk * Uit
                          plus
                          Als Customer Service Medewerker zorg je voor een correcte en snelle klantenservice. * Dagelijkse opvolging van de openstaande reservaties en wagenparkcontrole bij de agentschappen * Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en / of het Frans * Je hebt een luisterend oor en denkt in oplossingen in plaats van problemen
                          Als Customer Service Medewerker zorg je voor een correcte en snelle klantenservice. * Dagelijkse opvolging van de openstaande reservaties en wagenparkcontrole bij de agentschappen * Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en / of het Frans * Je hebt een luisterend oor en denkt in oplossingen in plaats van problemen
                          plus
                          NOUVEAU
                          Maxi Zoo is de grootste dierenwinkelketen in Europa en blijft groeien. We leggen niet alleen dieren en hun baasjes in de watten, maar ook onze collega's. Een open cultuur met respect voor alle karakters, waar we openstaan voor feedback en verantwoordelijkheid opnemen. * Samen met de Store Manager en ondersteund door de District Manager ben je de eindverantwoordelijke in het toegewezen filiaal. * Als rechterhand van de Store Manager help je met administratieve en leidinggevende taken. * Een team delegeren, ondersteunen, motiveren en coachen om uitstekende resultaten te behalen? * Als een geoliede machine zorgen jij en het team samen voor een nette winkel, waar onze klanten zich thuis voelen én naar willen blijven terugkomen. * Je past
                          Maxi Zoo is de grootste dierenwinkelketen in Europa en blijft groeien. We leggen niet alleen dieren en hun baasjes in de watten, maar ook onze collega's. Een open cultuur met respect voor alle karakters, waar we openstaan voor feedback en verantwoordelijkheid opnemen. * Samen met de Store Manager en ondersteund door de District Manager ben je de eindverantwoordelijke in het toegewezen filiaal. * Als rechterhand van de Store Manager help je met administratieve en leidinggevende taken. * Een team delegeren, ondersteunen, motiveren en coachen om uitstekende resultaten te behalen? * Als een geoliede machine zorgen jij en het team samen voor een nette winkel, waar onze klanten zich thuis voelen én naar willen blijven terugkomen. * Je past
                          plus
                          Ter versterking van ons aftersales team zijn wij op zoek naar een gedreven en polyvalente naverkoopsmedewerker. * Onderdelen opzoeken, bestellen en voorzien voor de werkplaats * Communicatie met klanten, en * Telefoons en e-mails behandelen * Klanten ontvangen en afspraken inplannen * Facturatie en algemene ondersteuning * Transport van onderdelen en autoruiten * Klantgericht en behulpzaam * Nauwkeurig en stressbestendig * Planmatig en flexibel ingesteld * Communicatief en sociaal * Administratief en commercieel sterk * ICT-vaardig en vlot met courante software * Technische kennis en affiniteit met automobielsector * Tal van extralega
                          Ter versterking van ons aftersales team zijn wij op zoek naar een gedreven en polyvalente naverkoopsmedewerker. * Onderdelen opzoeken, bestellen en voorzien voor de werkplaats * Communicatie met klanten, en * Telefoons en e-mails behandelen * Klanten ontvangen en afspraken inplannen * Facturatie en algemene ondersteuning * Transport van onderdelen en autoruiten * Klantgericht en behulpzaam * Nauwkeurig en stressbestendig * Planmatig en flexibel ingesteld * Communicatief en sociaal * Administratief en commercieel sterk * ICT-vaardig en vlot met courante software * Technische kennis en affiniteit met automobielsector * Tal van extralega
                          plus
                          NOUVEAU
                          Wij zijn op zoek naar een dynamisch en georganiseerd individu om ons team te versterken als Marketing Assistent & Office Manager. Deze dubbelrol is van cruciaal belang om onze marketinginspanningen te ondersteunen en tegelijkertijd een vlotte kantoorwerking te garanderen. • Assisteren bij de ontwikkeling en uitvoering van marketingcampagnes, inclusief social media, e-mailmarketing en contentcreatie. • Beheren en updaten van de bedrijfswebsite en sociale media-accounts om de merkzichtbaarheid te vergroten. • Creëren van marketingmaterialen, presentaties en rapporten ter ondersteuning van verkoop- en promotieactiviteiten. • Helpen bij het organiseren van evenementen, beurzen en tentoonstellingen. • Samenwerken met exter
                          Wij zijn op zoek naar een dynamisch en georganiseerd individu om ons team te versterken als Marketing Assistent & Office Manager. Deze dubbelrol is van cruciaal belang om onze marketinginspanningen te ondersteunen en tegelijkertijd een vlotte kantoorwerking te garanderen. • Assisteren bij de ontwikkeling en uitvoering van marketingcampagnes, inclusief social media, e-mailmarketing en contentcreatie. • Beheren en updaten van de bedrijfswebsite en sociale media-accounts om de merkzichtbaarheid te vergroten. • Creëren van marketingmaterialen, presentaties en rapporten ter ondersteuning van verkoop- en promotieactiviteiten. • Helpen bij het organiseren van evenementen, beurzen en tentoonstellingen. • Samenwerken met exter
                          plus
                          Als Administratief Medewerker bij Hansea maak je deel uit van een enthousiast team dat dagelijks streeft naar een vlotte service voor onze klanten en medewerkers. Je zorgt ervoor dat alle administratieve processen correct en tijdig verlopen, met een belangrijke focus op maandafsluitingen, loonverwerking en personeelsadministratie. Je bent een belangrijke schakel in het ondersteunen van de dagelijkse werking van onze organisatie, waarbij teamspirit, betrokkenheid en heldere communicatie centraal staan. * Je verzamelt en verwerkt kasstukken voor de boekhouding en kent de juiste kostenrekeningen toe. * Je stelt facturen op voor de verschillende afdelingen en bezorgt de gegevens voor buitenlandse btw-aangiftes aan onze externe partner. * Je verzorgt de vo
                          Als Administratief Medewerker bij Hansea maak je deel uit van een enthousiast team dat dagelijks streeft naar een vlotte service voor onze klanten en medewerkers. Je zorgt ervoor dat alle administratieve processen correct en tijdig verlopen, met een belangrijke focus op maandafsluitingen, loonverwerking en personeelsadministratie. Je bent een belangrijke schakel in het ondersteunen van de dagelijkse werking van onze organisatie, waarbij teamspirit, betrokkenheid en heldere communicatie centraal staan. * Je verzamelt en verwerkt kasstukken voor de boekhouding en kent de juiste kostenrekeningen toe. * Je stelt facturen op voor de verschillende afdelingen en bezorgt de gegevens voor buitenlandse btw-aangiftes aan onze externe partner. * Je verzorgt de vo
                          plus
                          Combineer je zorg voor mensen met je passie voor wetenschap en draag bij aan de ontwikkeling van nieuwe behandelingen voor ALS. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven clinical trial assistant om ons team te versterken. In deze rol word je ingeschakeld in het team voor het opvolgen van klinische studies binnen het domein van de neuromusculaire aandoeningen en meer specifiek voor ALS (Amyotrofische laterale scleros e). Als grootste universitaire ziekenhuis van België wil UZ Leuven grenzen verleggen door gespecialiseerde zorg en innovatieve behandelingen te combineren met menselijke aandacht en respect voor elke persoon. Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere
                          Combineer je zorg voor mensen met je passie voor wetenschap en draag bij aan de ontwikkeling van nieuwe behandelingen voor ALS. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven clinical trial assistant om ons team te versterken. In deze rol word je ingeschakeld in het team voor het opvolgen van klinische studies binnen het domein van de neuromusculaire aandoeningen en meer specifiek voor ALS (Amyotrofische laterale scleros e). Als grootste universitaire ziekenhuis van België wil UZ Leuven grenzen verleggen door gespecialiseerde zorg en innovatieve behandelingen te combineren met menselijke aandacht en respect voor elke persoon. Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere
                          plus
                          Gespecialiseerd in industriële gassen en debietmeting. Verantwoordelijkheden en taken • Offertes opmaken en opvolgen • Contact onderhouden met klanten en • Een kwalitatieve dienstverlening voorstellen en waarborgen
                          Gespecialiseerd in industriële gassen en debietmeting. Verantwoordelijkheden en taken • Offertes opmaken en opvolgen • Contact onderhouden met klanten en • Een kwalitatieve dienstverlening voorstellen en waarborgen
                          plus
                          We helpen uiteenlopende klanten, van grote bedrijven tot Start-ups en Scale-ups , en we zijn sterk in het bijstaan van onze klanten op vlak van:s * digitaal ondernemen (tech en software bedrijven, E-commerce, Artificial intelligence, …); * de juridische kant van media en reclame ; We onderscheiden ons van andere advocatenkantoren omdat we écht meedenken en connecteren met onze klanten. We zijn ook betaalbaar en transparant in onze afspraken. En als het even kan doen we nét dat ietsje meer dan de rest. En dat werkt: meer en meer klanten kiezen voor ons, en we blijven erg hoge reviewscores halen . And that's where you come in : Een groeiend en bruisend kantoor is niets zonder een organi
                          We helpen uiteenlopende klanten, van grote bedrijven tot Start-ups en Scale-ups , en we zijn sterk in het bijstaan van onze klanten op vlak van:s * digitaal ondernemen (tech en software bedrijven, E-commerce, Artificial intelligence, …); * de juridische kant van media en reclame ; We onderscheiden ons van andere advocatenkantoren omdat we écht meedenken en connecteren met onze klanten. We zijn ook betaalbaar en transparant in onze afspraken. En als het even kan doen we nét dat ietsje meer dan de rest. En dat werkt: meer en meer klanten kiezen voor ons, en we blijven erg hoge reviewscores halen . And that's where you come in : Een groeiend en bruisend kantoor is niets zonder een organi
                          plus
                          Ze kunnen daarvoor rekenen op 150 multidisciplinaire experts en een brede waaier aan industriële labo's verspreid over 8 Belgische sites, ondersteund door het meest uitgebreide innovatienetwerk van het land. Dit is een projectgerichte opdracht voor een ervaren die technisch eigenaarschap kan opnemen, de migratieaanpak kan ontwerpen en veilige, efficiënte oplossingen kan implementeren in samenwerking met het interne IT-team. Je speelt een sleutelrol in het vormgeven van onze toekomstige hybride infrastructuur, waarbij je zorgt voor een vlotte overgang en de nodige kennis en documentatie opbouwt voor duurzaam intern beheer. Ontwerp, configureer en implementeer de nieuwe cloudomgeving volgens best practices op het vlak van schaalbaarheid, beveiliging en kostenefficiëntie
                          Ze kunnen daarvoor rekenen op 150 multidisciplinaire experts en een brede waaier aan industriële labo's verspreid over 8 Belgische sites, ondersteund door het meest uitgebreide innovatienetwerk van het land. Dit is een projectgerichte opdracht voor een ervaren die technisch eigenaarschap kan opnemen, de migratieaanpak kan ontwerpen en veilige, efficiënte oplossingen kan implementeren in samenwerking met het interne IT-team. Je speelt een sleutelrol in het vormgeven van onze toekomstige hybride infrastructuur, waarbij je zorgt voor een vlotte overgang en de nodige kennis en documentatie opbouwt voor duurzaam intern beheer. Ontwerp, configureer en implementeer de nieuwe cloudomgeving volgens best practices op het vlak van schaalbaarheid, beveiliging en kostenefficiëntie
                          plus
                          The Lodge-groupstaat voor sfeervol logeren, dineren en vergaderen in historische gebouwen. Een succesformule, want de groep bestaat momenteel uit 8 brasseries, 8 hotels en 5 vergader- of feestlocaties. Dit ongedwongen karakter overheerst in al The Lodge-brasseries en hotels, waar eigenheid en gastvrijheid hoog in het vaandel staan. Ontvangst en bediening van de hotelgasten met een glimlach :-) • Overzicht buffet houden en bijvullen waar nod ig. • Afruimen van de tafels en opnieuw indek ken. • Afwas en opkuis ontbijt Taken receptie:jtzaal. Je biedt de nodige (toeristische) info omtrent het hotel en de omgeving aan de hotelgasten. Je verzorgt een vlotte communicatie tussen receptie hotel, ontbijt en hou
                          The Lodge-groupstaat voor sfeervol logeren, dineren en vergaderen in historische gebouwen. Een succesformule, want de groep bestaat momenteel uit 8 brasseries, 8 hotels en 5 vergader- of feestlocaties. Dit ongedwongen karakter overheerst in al The Lodge-brasseries en hotels, waar eigenheid en gastvrijheid hoog in het vaandel staan. Ontvangst en bediening van de hotelgasten met een glimlach :-) • Overzicht buffet houden en bijvullen waar nod ig. • Afruimen van de tafels en opnieuw indek ken. • Afwas en opkuis ontbijt Taken receptie:jtzaal. Je biedt de nodige (toeristische) info omtrent het hotel en de omgeving aan de hotelgasten. Je verzorgt een vlotte communicatie tussen receptie hotel, ontbijt en hou
                          plus
                          Ben jij klaar om deel uit te maken van een ambitieus en gezellig team? Wil je meebouwen aan een groeiend kantoor waar klanten én collega's zich thuis voelen? Dan zijn wij op zoek naar jou Bij KMG Accountants – een kantoor dat inzet op digitalisering, persoonlijke aanpak en kwaliteit – zoeken we voor onze vestiging in Tremelo een administratieve motor. Dankzij jouw ondersteuning blijven processen vlot verlopen en hebben collega's en klanten altijd de juiste informatie op het juiste moment. Een greep uit jouw takenpakket: * Je bewaakt de kwaliteit en volledigheid van administratieve gegevens * Je zorgt voor een correcte administratie en houdt dossiers up-to-date * Je beheert afspraken, planningen en procedures * Je staat in voor het kla
                          Ben jij klaar om deel uit te maken van een ambitieus en gezellig team? Wil je meebouwen aan een groeiend kantoor waar klanten én collega's zich thuis voelen? Dan zijn wij op zoek naar jou Bij KMG Accountants – een kantoor dat inzet op digitalisering, persoonlijke aanpak en kwaliteit – zoeken we voor onze vestiging in Tremelo een administratieve motor. Dankzij jouw ondersteuning blijven processen vlot verlopen en hebben collega's en klanten altijd de juiste informatie op het juiste moment. Een greep uit jouw takenpakket: * Je bewaakt de kwaliteit en volledigheid van administratieve gegevens * Je zorgt voor een correcte administratie en houdt dossiers up-to-date * Je beheert afspraken, planningen en procedures * Je staat in voor het kla
                          plus
                          Samen met de en ondersteund door de ben je de eindverantwoordelijke in het toegewezen filiaal. Als rechterhand van de help je met administratieve en taken. Delegeert, ondersteunt, motiveert en coacht een team om uitstekende resultaten te behalen. Zorgen voor een nette winkel waar klanten zich thuis voelen en willen terugkomen. Past procedures netjes toe en controleert of het team dit ook doet. Fungeert als rolmodel en zorgt voor een aangename werksfeer. Verantwoordelijkheid, peoplemanagement, administratie en klantencontacten. Open en eerlijk, en goede communicatie in het Nederlands. Drift en passie om doelen te behalen en een team mee te krijgen. Geen stresskonijn; kan omgaan met ver
                          Samen met de en ondersteund door de ben je de eindverantwoordelijke in het toegewezen filiaal. Als rechterhand van de help je met administratieve en taken. Delegeert, ondersteunt, motiveert en coacht een team om uitstekende resultaten te behalen. Zorgen voor een nette winkel waar klanten zich thuis voelen en willen terugkomen. Past procedures netjes toe en controleert of het team dit ook doet. Fungeert als rolmodel en zorgt voor een aangename werksfeer. Verantwoordelijkheid, peoplemanagement, administratie en klantencontacten. Open en eerlijk, en goede communicatie in het Nederlands. Drift en passie om doelen te behalen en een team mee te krijgen. Geen stresskonijn; kan omgaan met ver
                          plus
                          Trucks, bouwvoertuigen en Bestelwagens die onze klanten blindelings vertrouwen: dat is waar wij al meer dan 50 jaar voor gaan. Met 4 Renault Trucks vestigingen in Berlaar, Wommelgem, Herent en Kruibeke biedt Van Hove Garages voertuigen aan in een zeer ruime regio. Zo houden wij ons ook bezig met trailer-, laadklep- en tachoservice. Tevens voeren wij carrosseriewerkzaamheden uit in Herent en heeft onze vestiging in Kruibeke een technische keuring op de site. Als extra service is er ook nog Van Hove Mobiel, dat instaat voor de verhuur van minibussen, bestelwagens, vrachtwagens en trekkers op korte en lange termijn. Voor onze site te HERENT is van Hove garages op zoek naar een gemotiveerde en ervaren VERKOPER voor de vrachtwagens. * Als verkoper beheer j
                          Trucks, bouwvoertuigen en Bestelwagens die onze klanten blindelings vertrouwen: dat is waar wij al meer dan 50 jaar voor gaan. Met 4 Renault Trucks vestigingen in Berlaar, Wommelgem, Herent en Kruibeke biedt Van Hove Garages voertuigen aan in een zeer ruime regio. Zo houden wij ons ook bezig met trailer-, laadklep- en tachoservice. Tevens voeren wij carrosseriewerkzaamheden uit in Herent en heeft onze vestiging in Kruibeke een technische keuring op de site. Als extra service is er ook nog Van Hove Mobiel, dat instaat voor de verhuur van minibussen, bestelwagens, vrachtwagens en trekkers op korte en lange termijn. Voor onze site te HERENT is van Hove garages op zoek naar een gemotiveerde en ervaren VERKOPER voor de vrachtwagens. * Als verkoper beheer j
                          plus

                          Commercieel Recruiter

                          Yellow Selectie Brussel
                          Aarschot, België
                          Télétravail possible
                          Met onze bijna 20 jaar ervaring hebben we een sterke expertise en een uitgebreid netwerk opgebouwd in de technische sector (bouw, metaal, HVAC, industrie …). Yellow Selectie, actief over heel Vlaanderen en de regio Brussel en staat voor een persoonlijke aanpak en duidelijke afspraken: “Zeggen wat we doen en doen wat we zeggen. Als Commercieel Outbound medewerker ben jij de eerste centrale en organisatorische schakel tussen lokale bedrijven en onze kandidaten. Jij zorgt ervoor dat potentiële klanten kennis maken met Yellow Selectie en legt de basis voor een succesvolle samenwerking. * Inplannen van afspraken met bedrijven om onze dienstverlening voor te stellen - altijd voor een vaste job (geen interim) - en zorgen voo
                          Met onze bijna 20 jaar ervaring hebben we een sterke expertise en een uitgebreid netwerk opgebouwd in de technische sector (bouw, metaal, HVAC, industrie …). Yellow Selectie, actief over heel Vlaanderen en de regio Brussel en staat voor een persoonlijke aanpak en duidelijke afspraken: “Zeggen wat we doen en doen wat we zeggen. Als Commercieel Outbound medewerker ben jij de eerste centrale en organisatorische schakel tussen lokale bedrijven en onze kandidaten. Jij zorgt ervoor dat potentiële klanten kennis maken met Yellow Selectie en legt de basis voor een succesvolle samenwerking. * Inplannen van afspraken met bedrijven om onze dienstverlening voor te stellen - altijd voor een vaste job (geen interim) - en zorgen voo
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche avec 3 offres d'emploi dans d'autres régions

                          Antwerpen en 3 dagen thuiswerk. Als juridisch medewerker binnen de schadediensten, geef je juridisch advies aan klanten (ondernemingen, zelfstandigen en particulieren) die een rechtsbijstandsverzekering afgesloten hebben. * Fiscaal en administratief recht: conflicten met de overheid over belastingen, milieuvergunningen, ruimtelijke ordening,... * Je beheert een eigen portefeuille aan dossiers en klantenvragen van A tot Z. * Je analyseert een geschil, de relevante bewijselementen, de wetgeving, de rechtspraak en de overeenkomsten en conventies, interpreteert deze om zo de positie en een passend advies te bepalen. * Je treedt in contact met verschillende mogelijke externe partijen zoals verzekeringsmaatschappijen, verzekerden, experts, makelaars
                          Antwerpen en 3 dagen thuiswerk. Als juridisch medewerker binnen de schadediensten, geef je juridisch advies aan klanten (ondernemingen, zelfstandigen en particulieren) die een rechtsbijstandsverzekering afgesloten hebben. * Fiscaal en administratief recht: conflicten met de overheid over belastingen, milieuvergunningen, ruimtelijke ordening,... * Je beheert een eigen portefeuille aan dossiers en klantenvragen van A tot Z. * Je analyseert een geschil, de relevante bewijselementen, de wetgeving, de rechtspraak en de overeenkomsten en conventies, interpreteert deze om zo de positie en een passend advies te bepalen. * Je treedt in contact met verschillende mogelijke externe partijen zoals verzekeringsmaatschappijen, verzekerden, experts, makelaars
                          plus
                          NOUVEAU
                          Als onze management assistent ben je de spin in het web voor ons team en je bouwt mee aan het fundament van onze organisatie. We beloven je nu al dat je niet vast zal roesten, want je takenpakket is heel divers en uitdagend. * Ondersteunen van administratieve en processen. * Verzorgen van de lay-out van documenten, invoeren en beheren van data. * Beantwoorden van telefonische oproepen en het ontvangen van klanten. * Beheer van inkomende en uitgaande correspondentie, waaronder e-mails en post. * Ervaring heeft met tools zoals Exact Online en Excel. * Vloeiend Nederlands spreekt, en een goede basis heeft in Frans en Engels. * Proactief, zelfstandig en zorgvuldig werkt. * Dynamisch is
                          Als onze management assistent ben je de spin in het web voor ons team en je bouwt mee aan het fundament van onze organisatie. We beloven je nu al dat je niet vast zal roesten, want je takenpakket is heel divers en uitdagend. * Ondersteunen van administratieve en processen. * Verzorgen van de lay-out van documenten, invoeren en beheren van data. * Beantwoorden van telefonische oproepen en het ontvangen van klanten. * Beheer van inkomende en uitgaande correspondentie, waaronder e-mails en post. * Ervaring heeft met tools zoals Exact Online en Excel. * Vloeiend Nederlands spreekt, en een goede basis heeft in Frans en Engels. * Proactief, zelfstandig en zorgvuldig werkt. * Dynamisch is
                          plus
                          Wat als jij HVAC-installaties terug op hun optimale prestaties zou brengen en zo meehelpt aan een groenere toekomst voor België? Met een directe impact op het verlagen van energieverbruik en het ondersteunen van de decarbonisatie bij onze klanten, word jij Technical Expert en bied je oplossingen om HVAC-installaties beter te laten presteren. * breng HVAC-installaties terug naar hun nominale prestaties, verbeter comfort en verlaag verbruik * voer technische inventarissen, controles, analyses en meetcampagnes uit (debieten, temperaturen, drukken, regeling…) * volg HVAC-werken en het inregelen van systemen op * stel diagnoses van HVAC-installaties en doe voorstellen voor correctieve acties * voer hydraulische en aëraulische inregelingen,
                          Wat als jij HVAC-installaties terug op hun optimale prestaties zou brengen en zo meehelpt aan een groenere toekomst voor België? Met een directe impact op het verlagen van energieverbruik en het ondersteunen van de decarbonisatie bij onze klanten, word jij Technical Expert en bied je oplossingen om HVAC-installaties beter te laten presteren. * breng HVAC-installaties terug naar hun nominale prestaties, verbeter comfort en verlaag verbruik * voer technische inventarissen, controles, analyses en meetcampagnes uit (debieten, temperaturen, drukken, regeling…) * volg HVAC-werken en het inregelen van systemen op * stel diagnoses van HVAC-installaties en doe voorstellen voor correctieve acties * voer hydraulische en aëraulische inregelingen,
                          plus

                          Ces jobs pourraient également vous intéresser

                          Jouw passie voor sociale wetgeving en payroll komt helemaal van pas in deze job. * Acerta Career Center * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ontzorg klanten en voorzie een perfecte loonadministratie. Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.550 collega's – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. We zijn fier op wat we samen bereiken. Wat ga je doen? * Je kan multitasken en bent het eerste aanspreekpunt voor klanten voor al hun loontechnische en sociaal-juridische vragen.
                          Jouw passie voor sociale wetgeving en payroll komt helemaal van pas in deze job. * Acerta Career Center * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ontzorg klanten en voorzie een perfecte loonadministratie. Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.550 collega's – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. We zijn fier op wat we samen bereiken. Wat ga je doen? * Je kan multitasken en bent het eerste aanspreekpunt voor klanten voor al hun loontechnische en sociaal-juridische vragen.
                          plus
                          Als Commercieel Adviseur word jij het eerste aanspreekpunt voor klanten van een internationale grootbank. * Je bent commercieel ingesteld, communiceert vlot en weet klanten te overtuigen. * Randstad * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Tijdens een intensief opleidingstraject dompelen we je onder in de bankwereld: je leert onze producten en diensten kennen en ontdekt hoe je klanten op een professionele én warme manier te woord staat. Jouw verantwoordelijkheden * Je bent een adviseur op afstand: je helpt klanten telefonisch. * Je luistert actief, ontdekt commerciële opportuniteiten en stelt oplossingen voor die perfect aansluiten bij de behoeften van de klant. * Je adviseert klanten over het gebruik van bank- en verzekeringsproducten. Jouw profiel * Je beschikt over een Bachelor- of Masterdiploma. * Je b
                          Als Commercieel Adviseur word jij het eerste aanspreekpunt voor klanten van een internationale grootbank. * Je bent commercieel ingesteld, communiceert vlot en weet klanten te overtuigen. * Randstad * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Tijdens een intensief opleidingstraject dompelen we je onder in de bankwereld: je leert onze producten en diensten kennen en ontdekt hoe je klanten op een professionele én warme manier te woord staat. Jouw verantwoordelijkheden * Je bent een adviseur op afstand: je helpt klanten telefonisch. * Je luistert actief, ontdekt commerciële opportuniteiten en stelt oplossingen voor die perfect aansluiten bij de behoeften van de klant. * Je adviseert klanten over het gebruik van bank- en verzekeringsproducten. Jouw profiel * Je beschikt over een Bachelor- of Masterdiploma. * Je b
                          plus
                          Randstad * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Pas afgestudeerd of toe aan een switch in je carrière? Voor een bekende grootbank in Hasselt zijn wij op zoek naar een Commercieel adviseur. Je komt terecht in een toekomstgerichte organisatie die inzet op duurzaamheid, innovatie en persoonlijke groei. Jouw verantwoordelijkheden - Als Commercieel Adviseur ben jij het eerste aanspreekpunt voor particuliere klanten via telefonisch contact. Je biedt geen standaardoplossingen, maar advies op maat. Wat ga je doen? * Je behandelt inkomende oproepen op een professionele en klantgerichte manier en signaleert daarbij actief commerciële kansen. * Je luistert actief, stelt de juiste vragen en biedt advies dat echt helpt. * Je bouwt duurzame relaties op waarin vertrouwen en betrokkenheid centraal staan. * Je werkt nauw samen met om telkens de beste opl
                          Randstad * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Pas afgestudeerd of toe aan een switch in je carrière? Voor een bekende grootbank in Hasselt zijn wij op zoek naar een Commercieel adviseur. Je komt terecht in een toekomstgerichte organisatie die inzet op duurzaamheid, innovatie en persoonlijke groei. Jouw verantwoordelijkheden - Als Commercieel Adviseur ben jij het eerste aanspreekpunt voor particuliere klanten via telefonisch contact. Je biedt geen standaardoplossingen, maar advies op maat. Wat ga je doen? * Je behandelt inkomende oproepen op een professionele en klantgerichte manier en signaleert daarbij actief commerciële kansen. * Je luistert actief, stelt de juiste vragen en biedt advies dat echt helpt. * Je bouwt duurzame relaties op waarin vertrouwen en betrokkenheid centraal staan. * Je werkt nauw samen met om telkens de beste opl
                          plus
                          Voor een dynamisch en innovatief bedrijf gespecialiseerd in internationale transport- en handelsoplossingen gaan we op zoek naar een Facturatiemedewerker (m/v/x). * Robert Half * Lummen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Het bedrijf is gelegen in Lummen. Je komt terecht in een enthousiast team dat streeft naar continue verbetering. Het kantoor is modern en een werkplek waar ruimte is voor groei. * Gegevensverwerking: Je registreert en verwerkt transportdata zorgvuldig in onze systemen. * Controle en aanvulling: Je gaat actief op zoek naar ontbrekende gegevens in verschillende bestanden. * Facturatie: Je genereert nauwkeurig aankoop-, verkoop- en transportfacturen op basis van de ingegeven transportinformatie. * Procesoptimalisatie: Je denkt mee over verbeteringen binnen het facturatieproces. * Rapportage: Je rapporteert rechtstreeks aan
                          Voor een dynamisch en innovatief bedrijf gespecialiseerd in internationale transport- en handelsoplossingen gaan we op zoek naar een Facturatiemedewerker (m/v/x). * Robert Half * Lummen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Het bedrijf is gelegen in Lummen. Je komt terecht in een enthousiast team dat streeft naar continue verbetering. Het kantoor is modern en een werkplek waar ruimte is voor groei. * Gegevensverwerking: Je registreert en verwerkt transportdata zorgvuldig in onze systemen. * Controle en aanvulling: Je gaat actief op zoek naar ontbrekende gegevens in verschillende bestanden. * Facturatie: Je genereert nauwkeurig aankoop-, verkoop- en transportfacturen op basis van de ingegeven transportinformatie. * Procesoptimalisatie: Je denkt mee over verbeteringen binnen het facturatieproces. * Rapportage: Je rapporteert rechtstreeks aan
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Alternant E En Informatique à Tirlemont?

                          Salaire moyen par an
                          31.900 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Alternant E En Informatique à Tirlemont est de 31.900 €. Les salaires de Alternant E En Informatique à Tirlemont vont de 26.800 € à 40.600 €.