Candidature facile
1
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

MS Excel
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
          1 sélectionné
            Fonctions
            1 sélectionné
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • MS Excel
                          • Français
                          • Néerlandais
                          • Outlook
                          • Communication
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Agent/e d'accueil
                          • Superviseur/se de la Logistique
                          • Adjoint du directeur
                          • Acheteur/se-Vendeur/se
                          • Adjoint d'ingénieure
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Adjoint/e de réception
                          • Adjoint/e en soins de santé

                          Afficher plus
                          MS Excel
                          Supprimer tous les filtres

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          1


                          Temps de trajet

                          Compétences


                          MS Excel
                          21






                          Fonctions

                          Administration
                          21











                          20 résultats pour Alternant E En Informatique à Saint Josse Ten Noode dans un rayon de 30 km

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 20 offres d’emploi similaires.

                          Management Assistant

                          Sander Brussels
                          Bruxelles Centre
                          Télétravail possible
                          Saisie, mise en forme et relecture d'avis, documents juridiques, rapports et correspondances (email/courrier).
                          Saisie, mise en forme et relecture d'avis, documents juridiques, rapports et correspondances (email/courrier).
                          plus

                          Vliegende receptionist nationaal

                          Randstad
                          Brussel
                          Candidature facile
                          Ben je op zoek naar een boeiende en veelzijdige baan waarin geen dag hetzelfde is ? Als vliegende receptionist(e) werk je 39 uur per week in een variabel uurrooster van maandag tot en met vrijdag. * Professioneel beantwoorden van telefoongesprekken met een vriendelijke en aangename stem * Hartelijk en enthousiast ontvangen van bezoekers * Flexibel aanpassen aan nieuwe en wisselende werkomgevingen * Afhankelijk van de klant kunnen administratieve en facilitaire taken onderdeel van je werk zijn * Je hebt een aangename telefoonstem en een dynamische uitstraling * Flexibiliteit is jouw tweede natuur en je past je moeiteloos aan in verschillende werkomgevingen * Je bent computervaardig en maakt efficiënt gebruik van Excel,
                          Ben je op zoek naar een boeiende en veelzijdige baan waarin geen dag hetzelfde is ? Als vliegende receptionist(e) werk je 39 uur per week in een variabel uurrooster van maandag tot en met vrijdag. * Professioneel beantwoorden van telefoongesprekken met een vriendelijke en aangename stem * Hartelijk en enthousiast ontvangen van bezoekers * Flexibel aanpassen aan nieuwe en wisselende werkomgevingen * Afhankelijk van de klant kunnen administratieve en facilitaire taken onderdeel van je werk zijn * Je hebt een aangename telefoonstem en een dynamische uitstraling * Flexibiliteit is jouw tweede natuur en je past je moeiteloos aan in verschillende werkomgevingen * Je bent computervaardig en maakt efficiënt gebruik van Excel,
                          plus
                          Obelisk is een HR-consultancy organisatie die mensen en organisaties versterkt in hun leer- en ontwikkeltrajecten. We organiseren opleidingen, coachings en verandertrajecten op maat. Als student ondersteun je onze projectcoördinatoren, en salescollega's bij de praktische en administratieve organisatie van deze trajecten. Je werkt ondersteunend aan binnen projectwerking, marketing en sales. • je stelt brieven op en bevestigt afspraken • Je volgt aanwezigheden van deelnemers op, vraagt afwezigheidsattesten op en beheert de prestaties in de databank • je verwerkt evaluaties en vult projectdossiers aan • je ondersteunt bij facturatievoorbereiding en andere administratieve taken • je helpt bij het v oorber
                          Obelisk is een HR-consultancy organisatie die mensen en organisaties versterkt in hun leer- en ontwikkeltrajecten. We organiseren opleidingen, coachings en verandertrajecten op maat. Als student ondersteun je onze projectcoördinatoren, en salescollega's bij de praktische en administratieve organisatie van deze trajecten. Je werkt ondersteunend aan binnen projectwerking, marketing en sales. • je stelt brieven op en bevestigt afspraken • Je volgt aanwezigheden van deelnemers op, vraagt afwezigheidsattesten op en beheert de prestaties in de databank • je verwerkt evaluaties en vult projectdossiers aan • je ondersteunt bij facturatievoorbereiding en andere administratieve taken • je helpt bij het v oorber
                          plus
                          Receptelis de specialist en marktleider in ontvangstbeleving . Onze receptionisten maken van iedere ontvangst ee warm welkom.n Steeds met de glimlach, een aanstekelijk enthousiasme en een oprechte interesse in mensen. Als onthaalbediende bij Brussels Airport Company in Zaventem zorg jij ervoor dat bezoekers en klanten zich meteen welkom voelen. * Je beantwoordt en verbindt binnenkomende telefoongesprekken op een correcte en efficiënte manier door. * Je helpt bij taken zoals het verwerken van post en het behandelen van lost & found in de ontvangstruimte. Badges & toegang:Je maakt parkeerkaarten en bezoekersbadges aan, zodat alles vlot verloopt. Met jou gastvrije, gestructureerde en proactieve aanpakw zorg je voor een professioneel
                          Receptelis de specialist en marktleider in ontvangstbeleving . Onze receptionisten maken van iedere ontvangst ee warm welkom.n Steeds met de glimlach, een aanstekelijk enthousiasme en een oprechte interesse in mensen. Als onthaalbediende bij Brussels Airport Company in Zaventem zorg jij ervoor dat bezoekers en klanten zich meteen welkom voelen. * Je beantwoordt en verbindt binnenkomende telefoongesprekken op een correcte en efficiënte manier door. * Je helpt bij taken zoals het verwerken van post en het behandelen van lost & found in de ontvangstruimte. Badges & toegang:Je maakt parkeerkaarten en bezoekersbadges aan, zodat alles vlot verloopt. Met jou gastvrije, gestructureerde en proactieve aanpakw zorg je voor een professioneel
                          plus
                          Receptelis de specialist en marktleider in ontvangstbeleving . Onze receptionisten maken van iedere ontvangst ee warm welkom.n Steeds met de glimlach, een aanstekelijk enthousiasme en een oprechte interesse in mensen. Als onthaalbediende bij Brussels Airport Company in Zaventem zorg jij ervoor dat bezoekers en klanten zich meteen welkom voelen. * Je beantwoordt en verbindt binnenkomende telefoongesprekken op een correcte en efficiënte manier door. * Je helpt bij taken zoals het verwerken van post en het behandelen van lost & found in de ontvangstruimte. Badges & toegang:Je maakt parkeerkaarten en bezoekersbadges aan, zodat alles vlot verloopt. Met jou gastvrije, gestructureerde en proactieve aanpakw zorg je voor een professioneel
                          Receptelis de specialist en marktleider in ontvangstbeleving . Onze receptionisten maken van iedere ontvangst ee warm welkom.n Steeds met de glimlach, een aanstekelijk enthousiasme en een oprechte interesse in mensen. Als onthaalbediende bij Brussels Airport Company in Zaventem zorg jij ervoor dat bezoekers en klanten zich meteen welkom voelen. * Je beantwoordt en verbindt binnenkomende telefoongesprekken op een correcte en efficiënte manier door. * Je helpt bij taken zoals het verwerken van post en het behandelen van lost & found in de ontvangstruimte. Badges & toegang:Je maakt parkeerkaarten en bezoekersbadges aan, zodat alles vlot verloopt. Met jou gastvrije, gestructureerde en proactieve aanpakw zorg je voor een professioneel
                          plus
                          Receptelis de specialist en marktleider in ontvangstbeleving . Onze receptionisten maken van iedere ontvangst ee warm welkom.n Steeds met de glimlach, een aanstekelijk enthousiasme en een oprechte interesse in mensen. Als onthaalbediende bij Brussels Airport Company in Zaventem zorg jij ervoor dat bezoekers en klanten zich meteen welkom voelen. * Je beantwoordt en verbindt binnenkomende telefoongesprekken op een correcte en efficiënte manier door. * Je helpt bij taken zoals het verwerken van post en het behandelen van lost & found in de ontvangstruimte. Badges & toegang:Je maakt parkeerkaarten en bezoekersbadges aan, zodat alles vlot verloopt. Met jou gastvrije, gestructureerde en proactieve aanpakw zorg je voor een professioneel
                          Receptelis de specialist en marktleider in ontvangstbeleving . Onze receptionisten maken van iedere ontvangst ee warm welkom.n Steeds met de glimlach, een aanstekelijk enthousiasme en een oprechte interesse in mensen. Als onthaalbediende bij Brussels Airport Company in Zaventem zorg jij ervoor dat bezoekers en klanten zich meteen welkom voelen. * Je beantwoordt en verbindt binnenkomende telefoongesprekken op een correcte en efficiënte manier door. * Je helpt bij taken zoals het verwerken van post en het behandelen van lost & found in de ontvangstruimte. Badges & toegang:Je maakt parkeerkaarten en bezoekersbadges aan, zodat alles vlot verloopt. Met jou gastvrije, gestructureerde en proactieve aanpakw zorg je voor een professioneel
                          plus
                          Une entreprise industrielle en plein essor, grâce à la contribution active de chaque employé. En pleine croissance, l'entreprise valorise les profils expérimentés capables d'apporter une vision. En tant qu'Office Manager, vous êtes le point d'ancrage de l'entreprise. Vous soutenez directement le , tout en étant un relais essentiel pour les équipes internes. Votre impact est transversal : vous aidez l'organisation à gagner en efficacité, en clarté et en professionnalisme. * Mettre en place des process pour renforcer l'efficacité des fonctions support. * Mettre en place de nouvelles collaborations et négocier les conditions. Dans ce rôle, vous rejoignez une équipe expérimentée techniquement, prête à accueillir vos conse
                          Une entreprise industrielle en plein essor, grâce à la contribution active de chaque employé. En pleine croissance, l'entreprise valorise les profils expérimentés capables d'apporter une vision. En tant qu'Office Manager, vous êtes le point d'ancrage de l'entreprise. Vous soutenez directement le , tout en étant un relais essentiel pour les équipes internes. Votre impact est transversal : vous aidez l'organisation à gagner en efficacité, en clarté et en professionnalisme. * Mettre en place des process pour renforcer l'efficacité des fonctions support. * Mettre en place de nouvelles collaborations et négocier les conditions. Dans ce rôle, vous rejoignez une équipe expérimentée techniquement, prête à accueillir vos conse
                          plus
                          Je bent een echte multitasker en vindt het leuk om snel te schakelen tussen verschillende taken en afdelingen. * Verwerken en controleren van binnenkomende en uitgaande documenten. * Ondersteunen bij orderverwerking en facturatie. * Beheren van documenten en dossiers. * Agendabeheer en het maken van afspraken. * Ad hoc ondersteuning van het management en andere teams. * Je bent vlot met MS Office (Excel, Word, Outlook) en leert snel nieuwe systemen aan. * Perfecte kennis Nederlands en een goede kennis Engels (Frans is een pluspunt).
                          Je bent een echte multitasker en vindt het leuk om snel te schakelen tussen verschillende taken en afdelingen. * Verwerken en controleren van binnenkomende en uitgaande documenten. * Ondersteunen bij orderverwerking en facturatie. * Beheren van documenten en dossiers. * Agendabeheer en het maken van afspraken. * Ad hoc ondersteuning van het management en andere teams. * Je bent vlot met MS Office (Excel, Word, Outlook) en leert snel nieuwe systemen aan. * Perfecte kennis Nederlands en een goede kennis Engels (Frans is een pluspunt).
                          plus
                          Dit ga je doen In deze rol ben je verantwoordelijk voor het leiden van de dagelijkse operatie van 1 ploeg (wisselend vroeg/laat) van het distributiecentrum met zijn verschillende afdelingen (inpak, uitpak, expeditie, picking, eshop packing en retouren) met als doel het zo efficiënt en effectief mogelijk uitvoeren van de logistieke activiteiten binnen de vooropgestelde termijnen, targets en budgetten. Jouw werkzaamheden bestaan uit: Leiderschap: - Je geeft hiërarchisch leiding binnen de kaders van het HR-beleid en biedt richting aan teamleiders en logistiek personeel. - Je stuurt, beoordeelt, motiveert, begeleidt en coacht medewerkers op een manier die past bij hun individuele situatie. - Je evalueert en stuurt teamleiders en operatore
                          Dit ga je doen In deze rol ben je verantwoordelijk voor het leiden van de dagelijkse operatie van 1 ploeg (wisselend vroeg/laat) van het distributiecentrum met zijn verschillende afdelingen (inpak, uitpak, expeditie, picking, eshop packing en retouren) met als doel het zo efficiënt en effectief mogelijk uitvoeren van de logistieke activiteiten binnen de vooropgestelde termijnen, targets en budgetten. Jouw werkzaamheden bestaan uit: Leiderschap: - Je geeft hiërarchisch leiding binnen de kaders van het HR-beleid en biedt richting aan teamleiders en logistiek personeel. - Je stuurt, beoordeelt, motiveert, begeleidt en coacht medewerkers op een manier die past bij hun individuele situatie. - Je evalueert en stuurt teamleiders en operatore
                          plus
                          Dit ga je doen In deze rol ben je verantwoordelijk voor het leiden van de dagelijkse operatie van 1 ploeg (wisselend vroeg/laat) van het distributiecentrum met zijn verschillende afdelingen (inpak, uitpak, expeditie, picking, eshop packing en retouren) met als doel het zo efficiënt en effectief mogelijk uitvoeren van de logistieke activiteiten binnen de vooropgestelde termijnen, targets en budgetten. Jouw werkzaamheden bestaan uit: Leiderschap: - Je geeft hiërarchisch leiding binnen de kaders van het HR-beleid en biedt richting aan teamleiders en logistiek personeel. - Je stuurt, beoordeelt, motiveert, begeleidt en coacht medewerkers op een manier die past bij hun individuele situatie. - Je evalueert en stuurt teamleiders en operatore
                          Dit ga je doen In deze rol ben je verantwoordelijk voor het leiden van de dagelijkse operatie van 1 ploeg (wisselend vroeg/laat) van het distributiecentrum met zijn verschillende afdelingen (inpak, uitpak, expeditie, picking, eshop packing en retouren) met als doel het zo efficiënt en effectief mogelijk uitvoeren van de logistieke activiteiten binnen de vooropgestelde termijnen, targets en budgetten. Jouw werkzaamheden bestaan uit: Leiderschap: - Je geeft hiërarchisch leiding binnen de kaders van het HR-beleid en biedt richting aan teamleiders en logistiek personeel. - Je stuurt, beoordeelt, motiveert, begeleidt en coacht medewerkers op een manier die past bij hun individuele situatie. - Je evalueert en stuurt teamleiders en operatore
                          plus
                          Contacten en administratie geven je energie. Je staat onze dossierbeheerders, klanten en leveranciers bij zowel telefonisch, per mail als aan ons onthaal. Je bent dan ook iemand die beschikt over een goede dosis inzicht en een sterke hands-on mentaliteit. Je bent in staat om structuur te behouden en je flexibel op te stellen. Je beschikt over snelle vingers en een goed taalgebruik om de briefwisseling en mailverkeer te beantwoorden. Je computerskils op vlak van Word, Excel en Outlook zijn uitmuntend. Je hebt geen schrik om nieuwe programma's te ontdekken en je in te werken in deze systemen. Verder sta je in om de planning van de herstellingswerken op te volgen van offerte t.e.m. de budgetopvolging en de uitbetaling. D
                          Contacten en administratie geven je energie. Je staat onze dossierbeheerders, klanten en leveranciers bij zowel telefonisch, per mail als aan ons onthaal. Je bent dan ook iemand die beschikt over een goede dosis inzicht en een sterke hands-on mentaliteit. Je bent in staat om structuur te behouden en je flexibel op te stellen. Je beschikt over snelle vingers en een goed taalgebruik om de briefwisseling en mailverkeer te beantwoorden. Je computerskils op vlak van Word, Excel en Outlook zijn uitmuntend. Je hebt geen schrik om nieuwe programma's te ontdekken en je in te werken in deze systemen. Verder sta je in om de planning van de herstellingswerken op te volgen van offerte t.e.m. de budgetopvolging en de uitbetaling. D
                          plus
                          Dit ga je doen In deze rol ben je verantwoordelijk voor het leiden van de dagelijkse operatie van 1 ploeg (wisselend vroeg/laat) van het distributiecentrum met zijn verschillende afdelingen (inpak, uitpak, expeditie, picking, eshop packing en retouren) met als doel het zo efficiënt en effectief mogelijk uitvoeren van de logistieke activiteiten binnen de vooropgestelde termijnen, targets en budgetten. Jouw werkzaamheden bestaan uit: Leiderschap: - Je geeft hiërarchisch leiding binnen de kaders van het HR-beleid en biedt richting aan teamleiders en logistiek personeel. - Je stuurt, beoordeelt, motiveert, begeleidt en coacht medewerkers op een manier die past bij hun individuele situatie. - Je evalueert en stuurt teamleiders en operatore
                          Dit ga je doen In deze rol ben je verantwoordelijk voor het leiden van de dagelijkse operatie van 1 ploeg (wisselend vroeg/laat) van het distributiecentrum met zijn verschillende afdelingen (inpak, uitpak, expeditie, picking, eshop packing en retouren) met als doel het zo efficiënt en effectief mogelijk uitvoeren van de logistieke activiteiten binnen de vooropgestelde termijnen, targets en budgetten. Jouw werkzaamheden bestaan uit: Leiderschap: - Je geeft hiërarchisch leiding binnen de kaders van het HR-beleid en biedt richting aan teamleiders en logistiek personeel. - Je stuurt, beoordeelt, motiveert, begeleidt en coacht medewerkers op een manier die past bij hun individuele situatie. - Je evalueert en stuurt teamleiders en operatore
                          plus
                          Voor onze Managing Director zijn wij op zoek naar een discrete, goed georganiseerde en proactieve Personal Assistant. Iemand die niet alleen sterk is in administratie, maar ook mee denkt, vooruit plant en zorgt voor structuur in de snel bewegende sector van groenten en fruit. Ben jij die proactieve, discrete en servicegerichte professional met een passie voor organiseren en ontzorgen op topniveau? Jij zorgt ervoor dat zijn dag vlekkeloos verloopt, zodat de MD zich volledig kan richten op de strategische en operationele leiding van het bedrijf. * Beheren van de complexe agenda, waarbij je snel schakelt en continu vooruitdenkt. * Voorbereiden, plannen en notuleren van vergaderingen. * Filteren, beantwoorden en structure
                          Voor onze Managing Director zijn wij op zoek naar een discrete, goed georganiseerde en proactieve Personal Assistant. Iemand die niet alleen sterk is in administratie, maar ook mee denkt, vooruit plant en zorgt voor structuur in de snel bewegende sector van groenten en fruit. Ben jij die proactieve, discrete en servicegerichte professional met een passie voor organiseren en ontzorgen op topniveau? Jij zorgt ervoor dat zijn dag vlekkeloos verloopt, zodat de MD zich volledig kan richten op de strategische en operationele leiding van het bedrijf. * Beheren van de complexe agenda, waarbij je snel schakelt en continu vooruitdenkt. * Voorbereiden, plannen en notuleren van vergaderingen. * Filteren, beantwoorden en structure
                          plus
                          Samen sterk in zorg, innovatie en wetenschap - Wij zijn een warm en vooruitstrevend ziekenhuis waar innovatie, onderzoek en patiëntgerichte zorg hand in hand gaan. Maak deel uit van ons team en bouw mee aan zorg die inspireert! voortdurende uitbreiding van onze activiteiten zoeken wij regelmatig enthousiaste en fijne collega's! * Je doet de administratieve intake en opvolging van buitenlandse patiëntendossiers. * Je beheert en verwerkt de administratief de medische dossiers. * Empathisch en patiëntgericht:Je hebt graag contact met pa je hebt oog voor de mens achter de patiënt en straalt rust en vertrouwen uit. * Stressbestendig en flexibel: je houdt het hoofd koel in uitdagende situat
                          Samen sterk in zorg, innovatie en wetenschap - Wij zijn een warm en vooruitstrevend ziekenhuis waar innovatie, onderzoek en patiëntgerichte zorg hand in hand gaan. Maak deel uit van ons team en bouw mee aan zorg die inspireert! voortdurende uitbreiding van onze activiteiten zoeken wij regelmatig enthousiaste en fijne collega's! * Je doet de administratieve intake en opvolging van buitenlandse patiëntendossiers. * Je beheert en verwerkt de administratief de medische dossiers. * Empathisch en patiëntgericht:Je hebt graag contact met pa je hebt oog voor de mens achter de patiënt en straalt rust en vertrouwen uit. * Stressbestendig en flexibel: je houdt het hoofd koel in uitdagende situat
                          plus
                          Gestion des documents : Organiser, mettre à jour et conserver les documents d'achat et les bases de données avec une grande précision et en toute confidentialité. * Formation : Une licence en administration des affaires, en gestion de la chaîne d'approvisionnement / achats ou dans un domaine connexe est préférable. * Compétences interpersonnelles : Excellentes compétences en matière d'organisation, de communication et de gestion du temps. Capacité à effectuer plusieurs tâches à la fois et à établir des priorités dans un environnement en constante évolution. * Résolution de problèmes : Solides compétences en matière d'analyse et de résolution de problèmes, avec un sens aigu du détail.
                          Gestion des documents : Organiser, mettre à jour et conserver les documents d'achat et les bases de données avec une grande précision et en toute confidentialité. * Formation : Une licence en administration des affaires, en gestion de la chaîne d'approvisionnement / achats ou dans un domaine connexe est préférable. * Compétences interpersonnelles : Excellentes compétences en matière d'organisation, de communication et de gestion du temps. Capacité à effectuer plusieurs tâches à la fois et à établir des priorités dans un environnement en constante évolution. * Résolution de problèmes : Solides compétences en matière d'analyse et de résolution de problèmes, avec un sens aigu du détail.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Het opmaken van offertes/facturen en opvolging * Periodieke rapporten opstellen en samenvatten. * Communicatievaardig met de klanten en leveranciers. * Je bent gemotiveerd, neemt intiatief en kan zelfstandig werken. * Vacature opstart als deeltijds of flexi, uren en dagen bespreekbaar, eventueel later naar een voltijdse betrekking
                          Het opmaken van offertes/facturen en opvolging * Periodieke rapporten opstellen en samenvatten. * Communicatievaardig met de klanten en leveranciers. * Je bent gemotiveerd, neemt intiatief en kan zelfstandig werken. * Vacature opstart als deeltijds of flexi, uren en dagen bespreekbaar, eventueel later naar een voltijdse betrekking
                          plus
                          Na een recente fusie worden jaarlijks ongeveer 5.000 verkoopfacturen per entiteit en per project elektronisch opgesteld. Daarom zoeken we een veelzijdige medewerker met analytisch inzicht die, na een grondige opleiding, deze administratieve en facturatieprocessen zelfstandig kan beheren en het klantenbestand up-to-date houdt. ¿Je rapporteert aan de Verificatie Divisie, lid van het Directiecomité en verantwoordelijke voor facturatieprocessen. ¿Je werkt nauw samen met de , de certificatie-experten en met de boekhoudkundige afdeling ¿Je maakt klanten aan in het klantenbeheersysteem en onderhoudt dagelijks de klantengegevens. ¿Je beheert de volledige klantenadministratie en organiseert en archiveert de documentatie op een gestructureerde
                          Na een recente fusie worden jaarlijks ongeveer 5.000 verkoopfacturen per entiteit en per project elektronisch opgesteld. Daarom zoeken we een veelzijdige medewerker met analytisch inzicht die, na een grondige opleiding, deze administratieve en facturatieprocessen zelfstandig kan beheren en het klantenbestand up-to-date houdt. ¿Je rapporteert aan de Verificatie Divisie, lid van het Directiecomité en verantwoordelijke voor facturatieprocessen. ¿Je werkt nauw samen met de , de certificatie-experten en met de boekhoudkundige afdeling ¿Je maakt klanten aan in het klantenbeheersysteem en onderhoudt dagelijks de klantengegevens. ¿Je beheert de volledige klantenadministratie en organiseert en archiveert de documentatie op een gestructureerde
                          plus
                          Je biedt administratieve ondersteuning voor het team schade en productie * Je biedt logistieke ondersteuning door het toewijzen van de verschillende dossiers en het scannen van documenten * En eerste ervaring in administratie of verzekeringen is en plus * Je kan goed overweg met Microsoft Word en Excel * Je kan je aanpassen aan verschillende omgevingen en taken (aanpassingsvermogen) * Je bent punctueel en je hebt oog voor detail * Je kan autonoom en proactief werken * Je hebt een enthousiaste en dynamische * Een gevarieerde functie in een bedrijf in volle expansie met mogelijkheden tot doorgroeien en professionele opleidingen * Werken in een omgeving waar sociale impact en solidaritei
                          Je biedt administratieve ondersteuning voor het team schade en productie * Je biedt logistieke ondersteuning door het toewijzen van de verschillende dossiers en het scannen van documenten * En eerste ervaring in administratie of verzekeringen is en plus * Je kan goed overweg met Microsoft Word en Excel * Je kan je aanpassen aan verschillende omgevingen en taken (aanpassingsvermogen) * Je bent punctueel en je hebt oog voor detail * Je kan autonoom en proactief werken * Je hebt een enthousiaste en dynamische * Een gevarieerde functie in een bedrijf in volle expansie met mogelijkheden tot doorgroeien en professionele opleidingen * Werken in een omgeving waar sociale impact en solidaritei
                          plus
                          facturatie opstellen en bezorgen aan de klanten * klanten telefonisch en per e-mail informeren over o.a. bestellingen, leveringstermijnen,... * Je bent vertrouwd met MS Office en kunt vlot overweg met Word en Excel.
                          facturatie opstellen en bezorgen aan de klanten * klanten telefonisch en per e-mail informeren over o.a. bestellingen, leveringstermijnen,... * Je bent vertrouwd met MS Office en kunt vlot overweg met Word en Excel.
                          plus
                          Hou je van boekhouding en personeelsmanagement en coördineer je graag het werk van je collega's? FINN en Gosselin & de Walque zijn zopas samengegaan om Belgisch marktleider te worden in strategische communicatie en public affairs. Met ons team van 55 experten bedienen we vooraanstaande klanten en werken we op de meest interessante opdrachten. Leden van ons team waren voor , , en beursgenoteerde bedrijven, vicepresident van een succesvolle tech-startup in Berlijn, oprichter van een influencermarketingbureau in San Francisco en journalisten voor nationale media. Als onderdeel van Only, een Europese groep van creatieve ondernemers, combineren we ambitie met een cultuur die gericht is op samenwerking en resultaten. We zijn op zoek naar ee
                          Hou je van boekhouding en personeelsmanagement en coördineer je graag het werk van je collega's? FINN en Gosselin & de Walque zijn zopas samengegaan om Belgisch marktleider te worden in strategische communicatie en public affairs. Met ons team van 55 experten bedienen we vooraanstaande klanten en werken we op de meest interessante opdrachten. Leden van ons team waren voor , , en beursgenoteerde bedrijven, vicepresident van een succesvolle tech-startup in Berlijn, oprichter van een influencermarketingbureau in San Francisco en journalisten voor nationale media. Als onderdeel van Only, een Europese groep van creatieve ondernemers, combineren we ambitie met een cultuur die gericht is op samenwerking en resultaten. We zijn op zoek naar ee
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche avec 1 offres d'emploi dans d'autres régions

                          Als onze management assistent ben je de spin in het web voor ons team en je bouwt mee aan het fundament van onze organisatie. We beloven je nu al dat je niet vast zal roesten, want je takenpakket is heel divers en uitdagend. * Ondersteunen van administratieve en processen. * Verzorgen van de lay-out van documenten, invoeren en beheren van data. * Beantwoorden van telefonische oproepen en het ontvangen van klanten. * Beheer van inkomende en uitgaande correspondentie, waaronder e-mails en post. * Ervaring heeft met tools zoals Exact Online en Excel. * Vloeiend Nederlands spreekt, en een goede basis heeft in Frans en Engels. * Proactief, zelfstandig en zorgvuldig werkt. * Dynamisch is
                          Als onze management assistent ben je de spin in het web voor ons team en je bouwt mee aan het fundament van onze organisatie. We beloven je nu al dat je niet vast zal roesten, want je takenpakket is heel divers en uitdagend. * Ondersteunen van administratieve en processen. * Verzorgen van de lay-out van documenten, invoeren en beheren van data. * Beantwoorden van telefonische oproepen en het ontvangen van klanten. * Beheer van inkomende en uitgaande correspondentie, waaronder e-mails en post. * Ervaring heeft met tools zoals Exact Online en Excel. * Vloeiend Nederlands spreekt, en een goede basis heeft in Frans en Engels. * Proactief, zelfstandig en zorgvuldig werkt. * Dynamisch is
                          plus

                          Ces jobs pourraient également vous intéresser

                          Een toonaangevend bedrijf in de automotive sector in Vilvoorde is op zoek naar een gedreven Sales Administrator die een sleutelrol wil spelen in het administratieve proces van de organisatie. Interesse in deze functie als Sales Administrator? * Robert Walters * Vilvoorde * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - De organisatie staat bekend om haar professionele dienstverlening, klantgerichtheid en dynamische werkomgeving. Ter versterking van het commerciële team zoeken zij iemand die nauwkeurig werkt, vlot communiceert en energie haalt uit een combinatie van administratie, planning en klantencontact. * Je doet de voorbereiding van dossiers: je ontvangt de dossiers van , bestelt de wagens, kijkt na of er ombouw nodig is en bestelt eventueel de accessoires. * Je vraagt nummerplaten aan. * Je z
                          Een toonaangevend bedrijf in de automotive sector in Vilvoorde is op zoek naar een gedreven Sales Administrator die een sleutelrol wil spelen in het administratieve proces van de organisatie. Interesse in deze functie als Sales Administrator? * Robert Walters * Vilvoorde * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - De organisatie staat bekend om haar professionele dienstverlening, klantgerichtheid en dynamische werkomgeving. Ter versterking van het commerciële team zoeken zij iemand die nauwkeurig werkt, vlot communiceert en energie haalt uit een combinatie van administratie, planning en klantencontact. * Je doet de voorbereiding van dossiers: je ontvangt de dossiers van , bestelt de wagens, kijkt na of er ombouw nodig is en bestelt eventueel de accessoires. * Je vraagt nummerplaten aan. * Je z
                          plus
                          NOUVEAU
                          We are looking for a mature and autonomous Office Manager who enjoys being closely involved in the business and takes initiative with confidence. * You have experience in a similar role as Office Manager, Management Assistant, PA or EA. In this role, you will support the day-to-day operations of a fast-growing, international HR group with office in Zaventem and help ensure everything runs smoothly behind the scenes. * Office & Facilities Management: You manage and vendors, office supplies and marketing materials, facilities and maintenance, gifts, and the company car fleet. * You are comfortable working with MS Office, especially Outlook * ARCADIUS * Zaventem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Solliciteer als één van de eersten - Intr
                          We are looking for a mature and autonomous Office Manager who enjoys being closely involved in the business and takes initiative with confidence. * You have experience in a similar role as Office Manager, Management Assistant, PA or EA. In this role, you will support the day-to-day operations of a fast-growing, international HR group with office in Zaventem and help ensure everything runs smoothly behind the scenes. * Office & Facilities Management: You manage and vendors, office supplies and marketing materials, facilities and maintenance, gifts, and the company car fleet. * You are comfortable working with MS Office, especially Outlook * ARCADIUS * Zaventem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Solliciteer als één van de eersten - Intr
                          plus
                          Voor een internationaal bedrijf actief in de farmaceutische sector, gevestigd in Vilvoorde, zijn wij op zoek naar een Customer Service Medewerker. * Heeft ervaring in customer service, ordermanagement of supply chain, idealiter binnen een gereguleerde sector zoals farma of life sciences. * Robert Walters * Vilvoorde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - In deze functie speel jij een cruciale rol in het garanderen van een vlotte orderverwerking en een hoog niveau van klanttevredenheid binnen een gereguleerde en internationale omgeving. Jij fungeert als centraal aanspreekpunt voor klanten en interne met betrekking tot bestellingen. Je zorgt voor een correcte en tijdige verwerking van orders en volgt deze op van aanvraag tot levering. * Invoeren, verwerken en opvolgen van klantorders in het ER
                          Voor een internationaal bedrijf actief in de farmaceutische sector, gevestigd in Vilvoorde, zijn wij op zoek naar een Customer Service Medewerker. * Heeft ervaring in customer service, ordermanagement of supply chain, idealiter binnen een gereguleerde sector zoals farma of life sciences. * Robert Walters * Vilvoorde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - In deze functie speel jij een cruciale rol in het garanderen van een vlotte orderverwerking en een hoog niveau van klanttevredenheid binnen een gereguleerde en internationale omgeving. Jij fungeert als centraal aanspreekpunt voor klanten en interne met betrekking tot bestellingen. Je zorgt voor een correcte en tijdige verwerking van orders en volgt deze op van aanvraag tot levering. * Invoeren, verwerken en opvolgen van klantorders in het ER
                          plus
                          Exeprience as an Office Assistant or Management Assistant Are you open to working afternoon/evening? Excel Careers and Excel Interim is a Recruitment Consultancy specialized in administrative support profiles such as receptionists, management assistants, executive / personal assistants, , sales and marketing assistants, , customer service, digital marketing officers, etc. For one of our clients, a law firm located in Brussels, we are currently looking for an evening (11.30am until 8pm) . * Excellent knowledge of Microsoft Office tools * Supervise office facilities and manage office supply orders. * EXCEL CAREERS * Bruxelles * Interimwerk met optie 'vast werk' * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Sollici
                          Exeprience as an Office Assistant or Management Assistant Are you open to working afternoon/evening? Excel Careers and Excel Interim is a Recruitment Consultancy specialized in administrative support profiles such as receptionists, management assistants, executive / personal assistants, , sales and marketing assistants, , customer service, digital marketing officers, etc. For one of our clients, a law firm located in Brussels, we are currently looking for an evening (11.30am until 8pm) . * Excellent knowledge of Microsoft Office tools * Supervise office facilities and manage office supply orders. * EXCEL CAREERS * Bruxelles * Interimwerk met optie 'vast werk' * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Sollici
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Alternant E En Informatique à Saint Josse Ten Noode?

                          Salaire moyen par an
                          31.900 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Alternant E En Informatique à Saint Josse Ten Noode est de 31.900 €. Les salaires de Alternant E En Informatique à Saint Josse Ten Noode vont de 26.800 € à 40.600 €.