Candidature facile
2
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Administration
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
            1 sélectionné
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • Français
                          • Néerlandais
                          • Communication
                          • MS Excel
                          • Management
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Agent/e d'accueil
                          • Adjoint du directeur
                          • Opérateur/trice technique
                          • Superviseur/se de la Logistique
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Bachelier
                          • Batelier/ère
                          • Chargé/e de mission

                          Afficher plus
                          Administration
                          Supprimer tous les filtres

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          4


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          62












                          54 résultats pour Agent E Technique à Erembodegem dans un rayon de 30 km

                          Technical Support Operator (m/v/x) Jobs Available at ICI PARIS XL in Vilvorde, . Visit SeasonalJobs.com for Job Details and to Apply.

                          Ici Paris Xl
                          Vilvoorde, België
                          Technical Support Operator (m/v/x) Jobs Available at ICI PARIS XL in Vilvorde, . * Ici Paris Xl * Vilvoorde, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - ICI PARIS XL is een krachtige en dynamische internationale onderneming die deel uitmaakt van de AS Watson Group, 's werelds grootste retailer op het gebied van health & beauty. Jouw verantwoordelijkheden - Job Description - Dit ga je doen In deze functie ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen, beheren en onderhouden van de logistieke installaties binnen het Warehouse van ICI PARIS XL. Dit doe je in samenwerking met , warehouse management, , en externe partijen. De werkzaamheden van een Technical Support Operator bestaan uit: Hardware ondersteuning: Het ondersteunen van hardware projecten (installatie nieuwe tools, uitrol nieuwe toestellen, uitwerken procedures).
                          Technical Support Operator (m/v/x) Jobs Available at ICI PARIS XL in Vilvorde, . * Ici Paris Xl * Vilvoorde, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - ICI PARIS XL is een krachtige en dynamische internationale onderneming die deel uitmaakt van de AS Watson Group, 's werelds grootste retailer op het gebied van health & beauty. Jouw verantwoordelijkheden - Job Description - Dit ga je doen In deze functie ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen, beheren en onderhouden van de logistieke installaties binnen het Warehouse van ICI PARIS XL. Dit doe je in samenwerking met , warehouse management, , en externe partijen. De werkzaamheden van een Technical Support Operator bestaan uit: Hardware ondersteuning: Het ondersteunen van hardware projecten (installatie nieuwe tools, uitrol nieuwe toestellen, uitwerken procedures).
                          plus
                          Parfumerie Ici Paris XL NV * VILVOORDE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - ICI PARIS XL, onderdeel van de A.S. Watson Group, is dé luxe parfumerie van de Benelux. In België is ICI PARIS XL meer dan 50 jaar marktleider op parfumeriegebied. Vanuit Vilvoorde bevoorraden we meer dan 270 winkels verspreid over België, Nederland en Luxemburg. Onze sterke punten zijn een breed assortiment, persoonlijk advies, kwaliteit en aantrekkelijke prijzen. Als werkgever hebben wij veel te bieden: een professionele en ambitieuze organisatie, een moderne werkplek en betrokken en deskundige collega's. Voor Parbelux, de logistieke tak van ICI PARIS XL, zijn we op zoek naar een Technical Support Operator. Jouw verantwoordelijkheden - De functie - In deze functie ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen, beheren en onderhouden van de logistieke installaties binnen het W
                          Parfumerie Ici Paris XL NV * VILVOORDE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - ICI PARIS XL, onderdeel van de A.S. Watson Group, is dé luxe parfumerie van de Benelux. In België is ICI PARIS XL meer dan 50 jaar marktleider op parfumeriegebied. Vanuit Vilvoorde bevoorraden we meer dan 270 winkels verspreid over België, Nederland en Luxemburg. Onze sterke punten zijn een breed assortiment, persoonlijk advies, kwaliteit en aantrekkelijke prijzen. Als werkgever hebben wij veel te bieden: een professionele en ambitieuze organisatie, een moderne werkplek en betrokken en deskundige collega's. Voor Parbelux, de logistieke tak van ICI PARIS XL, zijn we op zoek naar een Technical Support Operator. Jouw verantwoordelijkheden - De functie - In deze functie ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen, beheren en onderhouden van de logistieke installaties binnen het W
                          plus
                          * Ici Paris Xl * Vilvoorde, België Solliciteer als één van de eersten Jouw verantwoordelijkheden Dit ga je doen In deze functie ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen, beheren en onderhouden van de logistieke installaties binnen het Warehouse van ICI PARIS XL. Dit doe je in samenwerking met teamleaders, warehouse management, trainers, operators en externe partijen. Dit ben jij * Talenkennis Reisafstand naar je nieuwe werk? Ons aanbod Dit krijg je ervoor terug * Een uitdagende en fulltime functie * Goede begeleiding * Professionele en enthousiaste collega's * Doorgroeimogelijkheden * Een goed salaris * Extra voordelen Je voelt je thuis in een informele werkomgeving waar verantwoordelijkheid, teamwork, ondernemerschap en een goede sfeer belangrijke uitgangspunten zijn. * Vilvoorde, Schaarbeeklei 499 * Minimaal 36 uur per week
                          * Ici Paris Xl * Vilvoorde, België Solliciteer als één van de eersten Jouw verantwoordelijkheden Dit ga je doen In deze functie ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen, beheren en onderhouden van de logistieke installaties binnen het Warehouse van ICI PARIS XL. Dit doe je in samenwerking met teamleaders, warehouse management, trainers, operators en externe partijen. Dit ben jij * Talenkennis Reisafstand naar je nieuwe werk? Ons aanbod Dit krijg je ervoor terug * Een uitdagende en fulltime functie * Goede begeleiding * Professionele en enthousiaste collega's * Doorgroeimogelijkheden * Een goed salaris * Extra voordelen Je voelt je thuis in een informele werkomgeving waar verantwoordelijkheid, teamwork, ondernemerschap en een goede sfeer belangrijke uitgangspunten zijn. * Vilvoorde, Schaarbeeklei 499 * Minimaal 36 uur per week
                          plus
                          Technical Support Operator (m/v/x) Jobs Available at ICI PARIS XL in Vilvorde. * Ici Paris Xl * Vilvoorde, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - ICI PARIS XL is een krachtige en dynamische internationale onderneming die deel uitmaakt van de AS Watson Group, 's werelds grootste retailer op het gebied van health & beauty. Jouw verantwoordelijkheden - Job Description - Dit ga je doen In deze functie ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen, beheren en onderhouden van de logistieke installaties binnen het Warehouse van ICI PARIS XL. Dit doe je in samenwerking met , warehouse management, , en externe partijen. De werkzaamheden van een Technical Support Operator bestaan uit: Hardware ondersteuning: Het ondersteunen van hardware projecten (installatie nieuwe tools, uitrol nieuwe toestellen, uitwerken procedures).
                          Technical Support Operator (m/v/x) Jobs Available at ICI PARIS XL in Vilvorde. * Ici Paris Xl * Vilvoorde, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - ICI PARIS XL is een krachtige en dynamische internationale onderneming die deel uitmaakt van de AS Watson Group, 's werelds grootste retailer op het gebied van health & beauty. Jouw verantwoordelijkheden - Job Description - Dit ga je doen In deze functie ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen, beheren en onderhouden van de logistieke installaties binnen het Warehouse van ICI PARIS XL. Dit doe je in samenwerking met , warehouse management, , en externe partijen. De werkzaamheden van een Technical Support Operator bestaan uit: Hardware ondersteuning: Het ondersteunen van hardware projecten (installatie nieuwe tools, uitrol nieuwe toestellen, uitwerken procedures).
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 50 offres d’emploi similaires.

                          Vous veillez à améliorer de façon continue votre maîtrise et connaissance des méthodes et techniques utiles à votre travail ; Vous vous tiendrez au courant de façon permanente de l'évolution des techniques, des procédures internes, des réglementations et recherches dans les matières dont vous êtes professionnellement chargé(e).
                          Vous veillez à améliorer de façon continue votre maîtrise et connaissance des méthodes et techniques utiles à votre travail ; Vous vous tiendrez au courant de façon permanente de l'évolution des techniques, des procédures internes, des réglementations et recherches dans les matières dont vous êtes professionnellement chargé(e).
                          plus
                          Nous offrons de nombreuses possibilités de formation interne et externe vous permettant de perfectionner en permanence vos compétences techniques et vos aptitudes personnelles.
                          Nous offrons de nombreuses possibilités de formation interne et externe vous permettant de perfectionner en permanence vos compétences techniques et vos aptitudes personnelles.
                          plus
                          EXCEL CAREERS * Bruxelles * Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Looking for a new exciting challenge in a Management Assistant role? We have a job for you! Excel Careers and Excel Interim is a Recruitment Consultancy specialized in administrative support profiles such as receptionists, management assistants, executive / , , sales and marketing assistants, , customer service, digital marketing officers, etc. We work with companies in a variety of sectors and offer both permanent and temporary contracts. We are currently recruiting a Management Assistant for one of our clients, a law firm located in Brussels, accessible by public transportation, to provide general support to the team/office. Vos responsabilités - Day-to-day follow-up of office operations - Management of incomi
                          EXCEL CAREERS * Bruxelles * Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Looking for a new exciting challenge in a Management Assistant role? We have a job for you! Excel Careers and Excel Interim is a Recruitment Consultancy specialized in administrative support profiles such as receptionists, management assistants, executive / , , sales and marketing assistants, , customer service, digital marketing officers, etc. We work with companies in a variety of sectors and offer both permanent and temporary contracts. We are currently recruiting a Management Assistant for one of our clients, a law firm located in Brussels, accessible by public transportation, to provide general support to the team/office. Vos responsabilités - Day-to-day follow-up of office operations - Management of incomi
                          plus
                          Sander Brussels * Bruxelles Centre * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Le secteur juridique évolue vite : exigences croissantes des clients, délais serrés, dossiers complexes et interactions constantes avec des internationaux. Dans ce contexte, le rôle d'un(e) Management Assistant est essentiel pour garantir la fluidité des opérations et permettre aux avocats de se concentrer sur leur cœur de métier : l'analyse, la stratégie et la défense des intérêts de leurs clients. Pour soutenir une d'avocats, nous recherchons un(e) Management Assistant polyvalent(e), structuré(e) et proactif(ve). Vous jouerez un rôle stratégique au sein d'un environnement exigeant et stimulant, où la précision, la confidentialité et la réactivité sont primordiales.
                          Sander Brussels * Bruxelles Centre * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Le secteur juridique évolue vite : exigences croissantes des clients, délais serrés, dossiers complexes et interactions constantes avec des internationaux. Dans ce contexte, le rôle d'un(e) Management Assistant est essentiel pour garantir la fluidité des opérations et permettre aux avocats de se concentrer sur leur cœur de métier : l'analyse, la stratégie et la défense des intérêts de leurs clients. Pour soutenir une d'avocats, nous recherchons un(e) Management Assistant polyvalent(e), structuré(e) et proactif(ve). Vous jouerez un rôle stratégique au sein d'un environnement exigeant et stimulant, où la précision, la confidentialité et la réactivité sont primordiales.
                          plus
                          Nationale Kamer van Gerechtsdeurwaarders * Sint-Gillis * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Notre organisation - La Chambre nationale des huissiers de justice (CNHB) est l'organe professionnel de tous les huissiers de justice, candidats-huissiers de justice et stagiaires-huissiers de justice de Belgique. En collaboration avec son centre d'expertise juridique et social (SAM-TES) et le fonds de solidarité (FoSo), la CNHB garantit un service qualitatif à la profession (soutien administratif et juridique, IT, communication et formation). Elle contrôle également le travail effectué par ses membres et veille à leurs intérêts. Nous sommes un partenaire fiable et transparent qui prend ses responsabilités, développe des relations honnêtes et tâche de trouver, de concert, des solutions qui collent aux besoins d
                          Nationale Kamer van Gerechtsdeurwaarders * Sint-Gillis * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Notre organisation - La Chambre nationale des huissiers de justice (CNHB) est l'organe professionnel de tous les huissiers de justice, candidats-huissiers de justice et stagiaires-huissiers de justice de Belgique. En collaboration avec son centre d'expertise juridique et social (SAM-TES) et le fonds de solidarité (FoSo), la CNHB garantit un service qualitatif à la profession (soutien administratif et juridique, IT, communication et formation). Elle contrôle également le travail effectué par ses membres et veille à leurs intérêts. Nous sommes un partenaire fiable et transparent qui prend ses responsabilités, développe des relations honnêtes et tâche de trouver, de concert, des solutions qui collent aux besoins d
                          plus

                          Deeltijdse onthaalbediende - Brussel (23,75u/week)

                          Randstad
                          Brussel
                          Candidature facile
                          Randstad * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Snel solliciteren - Introductie - Bij Randstad Professionals staan we voor een total front desk management. Een sterke planning en een performant back-upsysteem garanderen continuïteit aan het onthaal van onze klanten – voor receptie en telefonie. Jouw verantwoordelijkheden - Voor onze klant gevestigd in Brussel, zijn we op zoek naar een gemotiveerde, 3-talige receptionist(e). * week 1 : 8u-12u45 * week 2 : 13u30 - 18u15 - 23,75 uur/week - Het verzorgen van een gastvrije ontvangst, waardoor bezoekers zich direct op hun gemak voelen. - Het beheren van de receptie, vergaderzalen en andere gemeenschappelijke ruimtes om een nette en professionele uitstraling te behouden. - Het efficiënt beheren van inkomende en uitgaande communicatie, waaronder telefoongesprekken, post en koeriersdiensten.
                          Randstad * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Snel solliciteren - Introductie - Bij Randstad Professionals staan we voor een total front desk management. Een sterke planning en een performant back-upsysteem garanderen continuïteit aan het onthaal van onze klanten – voor receptie en telefonie. Jouw verantwoordelijkheden - Voor onze klant gevestigd in Brussel, zijn we op zoek naar een gemotiveerde, 3-talige receptionist(e). * week 1 : 8u-12u45 * week 2 : 13u30 - 18u15 - 23,75 uur/week - Het verzorgen van een gastvrije ontvangst, waardoor bezoekers zich direct op hun gemak voelen. - Het beheren van de receptie, vergaderzalen en andere gemeenschappelijke ruimtes om een nette en professionele uitstraling te behouden. - Het efficiënt beheren van inkomende en uitgaande communicatie, waaronder telefoongesprekken, post en koeriersdiensten.
                          plus
                          ARCADIUS * Zaventem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - We are looking for a mature and autonomous Office Manager who enjoys being closely involved in the business and takes initiative with confidence. In this role, you will support the day-to-day operations of a fast-growing, international HR group with office in Zaventem and help ensure everything runs smoothly behind the scenes. Vos responsabilités * Office & Facilities Management: You manage and vendors, office supplies and marketing materials, facilities and maintenance, gifts, and the company car fleet. * Administration & Contracts: You prepare and follow up contracts ( and clients), handle purchase orders and timesheets, and support the invoicing and billing process.
                          ARCADIUS * Zaventem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - We are looking for a mature and autonomous Office Manager who enjoys being closely involved in the business and takes initiative with confidence. In this role, you will support the day-to-day operations of a fast-growing, international HR group with office in Zaventem and help ensure everything runs smoothly behind the scenes. Vos responsabilités * Office & Facilities Management: You manage and vendors, office supplies and marketing materials, facilities and maintenance, gifts, and the company car fleet. * Administration & Contracts: You prepare and follow up contracts ( and clients), handle purchase orders and timesheets, and support the invoicing and billing process.
                          plus
                          Randstad * Berchem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Introductie - Bij Randstad Professional staan we voor een total front desk management. Een sterke planning en een performant back-upsysteem garanderen continuïteit aan het onthaal van onze klanten – voor receptie en telefonie. Jouw verantwoordelijkheden - Voor onze klant in Berchem zijn we op zoek naar een gemotiveerde receptionist(e). Je zal van maandag tem donderdag werken. Op maandag, dinsdag en donderdag werk je van 14u15 tot 17u30 ; op woensdag van 13u15 tot 17u30 - Wil jij deel uitmaken van ons dynamisch team? Aarzel dan zeker niet om met ons contact op te nemen. * Je bent het visitekaartje van ons bedrijf en onze klant en vertegenwoordigt onze waarden & normen in the field * Je zorgt voor het aannemen en doorverbinden van de inkomende telefoongesprekken
                          Randstad * Berchem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Introductie - Bij Randstad Professional staan we voor een total front desk management. Een sterke planning en een performant back-upsysteem garanderen continuïteit aan het onthaal van onze klanten – voor receptie en telefonie. Jouw verantwoordelijkheden - Voor onze klant in Berchem zijn we op zoek naar een gemotiveerde receptionist(e). Je zal van maandag tem donderdag werken. Op maandag, dinsdag en donderdag werk je van 14u15 tot 17u30 ; op woensdag van 13u15 tot 17u30 - Wil jij deel uitmaken van ons dynamisch team? Aarzel dan zeker niet om met ons contact op te nemen. * Je bent het visitekaartje van ons bedrijf en onze klant en vertegenwoordigt onze waarden & normen in the field * Je zorgt voor het aannemen en doorverbinden van de inkomende telefoongesprekken
                          plus
                          ECOLE EUROPEENNE DE BRUXELLES II * Bruxelles * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Un(e) Secrétaire Pour Les Cycles Maternel et Primaire. Temps plein (37h30 heures/semaine). Contrat de remplacement à durée déterminée. Les Ecoles européennes sont une organisation intergouvernementale, offrant une éducation multilingue, multiculturelle et multinationale. Le titulaire du poste assiste la Direction dans les tâches administratives, assure le fonctionnement de l'école maternelle-primaire et représente le point de contact entre le , les élèves, les parents et la Direction. Description de la fonction et tâches principales * Préparation des réunions (invitations, réservations, constitution des dossiers). * Gestion de l'agenda de la Direction. * Communication des informations pédagogiques aux , parents d'élève et servi
                          ECOLE EUROPEENNE DE BRUXELLES II * Bruxelles * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Un(e) Secrétaire Pour Les Cycles Maternel et Primaire. Temps plein (37h30 heures/semaine). Contrat de remplacement à durée déterminée. Les Ecoles européennes sont une organisation intergouvernementale, offrant une éducation multilingue, multiculturelle et multinationale. Le titulaire du poste assiste la Direction dans les tâches administratives, assure le fonctionnement de l'école maternelle-primaire et représente le point de contact entre le , les élèves, les parents et la Direction. Description de la fonction et tâches principales * Préparation des réunions (invitations, réservations, constitution des dossiers). * Gestion de l'agenda de la Direction. * Communication des informations pédagogiques aux , parents d'élève et servi
                          plus
                          Vous combinez connaissances techniques et compétences en leadership, et vous êtes le point de contact principal pour vos clients. En tant que Senior Accounting File Manager, vous aurez l'opportunité de valoriser pleinement vos compétences techniques et votre leadership.
                          Vous combinez connaissances techniques et compétences en leadership, et vous êtes le point de contact principal pour vos clients. En tant que Senior Accounting File Manager, vous aurez l'opportunité de valoriser pleinement vos compétences techniques et votre leadership.
                          plus
                          Candidature facile
                          Randstad * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Snel solliciteren - Introductie - Maak je carrière dynamisch als vliegende receptionist(e) bij Randstad Services. Ben je op zoek naar een boeiende en veelzijdige baan waarin geen dag hetzelfde is ? Bij Randstad Services bieden we jou de kans om jouw talenten te laten schitteren in een dynamische omgeving. Als in total front desk management zorgen we voor een professioneel onthaal bij onze klanten in diverse sectoren. Om continuïteit te garanderen zoeken we vliegende receptionisten die onze vaste receptionisten kunnen vervangen tijdens hun afwezigheid. Jouw verantwoordelijkheden - Wat houdt de functie in? Als vliegende receptionist(e) werk je 39 uur per week in een variabel uurrooster van maandag tot en met vrijdag. * Professioneel beantwoorden van telefoongesprekken met een vriendelijke en aangename stem
                          Randstad * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Snel solliciteren - Introductie - Maak je carrière dynamisch als vliegende receptionist(e) bij Randstad Services. Ben je op zoek naar een boeiende en veelzijdige baan waarin geen dag hetzelfde is ? Bij Randstad Services bieden we jou de kans om jouw talenten te laten schitteren in een dynamische omgeving. Als in total front desk management zorgen we voor een professioneel onthaal bij onze klanten in diverse sectoren. Om continuïteit te garanderen zoeken we vliegende receptionisten die onze vaste receptionisten kunnen vervangen tijdens hun afwezigheid. Jouw verantwoordelijkheden - Wat houdt de functie in? Als vliegende receptionist(e) werk je 39 uur per week in een variabel uurrooster van maandag tot en met vrijdag. * Professioneel beantwoorden van telefoongesprekken met een vriendelijke en aangename stem
                          plus
                          Aswebo * Gent, België - Solliciteer als één van de eersten - Over Willemen Infra - beheert als toonaangevend wegenbouwer alle aspecten van de wegenbouw en is lid van Willemen Groep, één van de grootste familiale bouwbedrijven in België. Willemen Infra - Om onze teams te versterken, zijn wij op zoek naar eendirectieassistent(e) /administratief medewerker voor ons kantoor in Drongen. Bij Willemen Infra spelen we een sleutelrol in belangrijke infrastructuurprojecten. We bieden alles onder één dak: van wegenwerken tot asfalt- en betonproductie, van laboratoria tot signalisatie- en onderhoudsdiensten. Je taken en verantwoordelijkheden * Opstellen en uitschrijven van verschillende documenten, vaak met juridische insteek; * Voorbereiden directievergaderingen en managementvergaderingen; * Algemene ondersteuning directie; * Briefwisseling opvolgen en opmaken; * Beheer algemene
                          Aswebo * Gent, België - Solliciteer als één van de eersten - Over Willemen Infra - beheert als toonaangevend wegenbouwer alle aspecten van de wegenbouw en is lid van Willemen Groep, één van de grootste familiale bouwbedrijven in België. Willemen Infra - Om onze teams te versterken, zijn wij op zoek naar eendirectieassistent(e) /administratief medewerker voor ons kantoor in Drongen. Bij Willemen Infra spelen we een sleutelrol in belangrijke infrastructuurprojecten. We bieden alles onder één dak: van wegenwerken tot asfalt- en betonproductie, van laboratoria tot signalisatie- en onderhoudsdiensten. Je taken en verantwoordelijkheden * Opstellen en uitschrijven van verschillende documenten, vaak met juridische insteek; * Voorbereiden directievergaderingen en managementvergaderingen; * Algemene ondersteuning directie; * Briefwisseling opvolgen en opmaken; * Beheer algemene
                          plus
                          Thermen Dilbeek. Be Nv * DILBEEK - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Altijd al willen werken in de leukste omgeving? Dan is dit je kans. Thermen Dilbeek zoekt een nieuwe aanwinst voor de receptie, waarbij je zal instaan om de klanten tweetalig te verwelkomen met een warme glimlach en een positieve uitstraling. Jouw verantwoordelijkheden - Dit alles doe je met de grootste klantvriendelijkheid waarbij je steeds het gezicht en stem bent van onze thermen. Jouw profiel - Je bent stressbestendig en kan je duidelijk maken in het Nederlands en Frans. Engels is een groot pluspunt. Multitasker is jouw middle name. Je hebt een verzorgde uitstraling en bent een positief en goedlachs persoon die iedereen op zijn/haar gemak stelt. Vaste klanten leer je bij naam en je zorgt ervoor dat elke klant met een lach vertrekt.
                          Thermen Dilbeek. Be Nv * DILBEEK - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Altijd al willen werken in de leukste omgeving? Dan is dit je kans. Thermen Dilbeek zoekt een nieuwe aanwinst voor de receptie, waarbij je zal instaan om de klanten tweetalig te verwelkomen met een warme glimlach en een positieve uitstraling. Jouw verantwoordelijkheden - Dit alles doe je met de grootste klantvriendelijkheid waarbij je steeds het gezicht en stem bent van onze thermen. Jouw profiel - Je bent stressbestendig en kan je duidelijk maken in het Nederlands en Frans. Engels is een groot pluspunt. Multitasker is jouw middle name. Je hebt een verzorgde uitstraling en bent een positief en goedlachs persoon die iedereen op zijn/haar gemak stelt. Vaste klanten leer je bij naam en je zorgt ervoor dat elke klant met een lach vertrekt.
                          plus
                          Robert Walters * Wemmel * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij administratief sterk, gestructureerd en werk je graag ondersteunend binnen HR? In deze functie speel je een centrale rol in de administratieve opvolging van HR-processen en ondersteun je zowel rekrutering als personeelsadministratie. Interesse? Solliciteer snel voor de functie als Administratieve HR Medewerker. * Je volgt online rekruteringscampagnes administratief op, telefonisch en via e-mail. * Je verwerkt administratief in- en uitdiensttredingen. * Je staat in voor de administratieve verwerking van personeelsgerelateerde zaken. * Je ondersteunt het finance team administratief. * Je bereidt personeelsdata voor voor maandelijkse en jaarlijkse rapportering. * Je werkt nauw samen met de . * Je rapporteert rechtstreeks aan de Finance
                          Robert Walters * Wemmel * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij administratief sterk, gestructureerd en werk je graag ondersteunend binnen HR? In deze functie speel je een centrale rol in de administratieve opvolging van HR-processen en ondersteun je zowel rekrutering als personeelsadministratie. Interesse? Solliciteer snel voor de functie als Administratieve HR Medewerker. * Je volgt online rekruteringscampagnes administratief op, telefonisch en via e-mail. * Je verwerkt administratief in- en uitdiensttredingen. * Je staat in voor de administratieve verwerking van personeelsgerelateerde zaken. * Je ondersteunt het finance team administratief. * Je bereidt personeelsdata voor voor maandelijkse en jaarlijkse rapportering. * Je werkt nauw samen met de . * Je rapporteert rechtstreeks aan de Finance
                          plus
                          Robert Walters * Bruxelles * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Dans le cadre d'une activité de direction en pleine structuration, une organisation privée dans le secteur alimentaire recherche un(e) Office Manager / Executive Assistant pour assurer un soutien administratif, organisationnel et exécutif de haut niveau. La fonction se situe dans un environnement exigeant, discret et parfaitement organisé, où professionnalisme, proactivité et confidentialité sont essentiels. Vos responsabilités en tant qu'Office Manager / Executive Assistant - Support exécutif et administratif * Gestion et coordination d'agendas complexes. * Organisation de réunions : planification, logistique, préparation et suivi. * Structuration, classement et mise à jour rigoureuse des dossiers. * Préparation, vérification et circulation de documents strat
                          Robert Walters * Bruxelles * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Dans le cadre d'une activité de direction en pleine structuration, une organisation privée dans le secteur alimentaire recherche un(e) Office Manager / Executive Assistant pour assurer un soutien administratif, organisationnel et exécutif de haut niveau. La fonction se situe dans un environnement exigeant, discret et parfaitement organisé, où professionnalisme, proactivité et confidentialité sont essentiels. Vos responsabilités en tant qu'Office Manager / Executive Assistant - Support exécutif et administratif * Gestion et coordination d'agendas complexes. * Organisation de réunions : planification, logistique, préparation et suivi. * Structuration, classement et mise à jour rigoureuse des dossiers. * Préparation, vérification et circulation de documents strat
                          plus
                          Draps Entertainment BV * 9160 Lokeren, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Draps Entertainment verzorgt boekingen en management van nationale en internationale artiesten voor openbare en corporate events, festivals en lokale organisaties. Om onze groei te versterken zoeken we een boekingsagent met sterk commercieel talent . Jouw verantwoordelijkheden - Je bouwt actief nieuwe klantrelaties uit: je gaat proactief op zoek naar kansen, volgt warme leads op en vertaalt die naar concrete boekingen. * Je onderhoudt de contacten met klanten, artiesten en managers en streeft naar lange termijn samenwerkingen. * Je maakt offertes op die overtuigen en je volgt het volledige traject op tot en met contract en facturatie. * Je vertegenwoordigt Draps Entertainment op events, showcases, festivals. * Je volgt de communicatie, website en social media op van het
                          Draps Entertainment BV * 9160 Lokeren, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Draps Entertainment verzorgt boekingen en management van nationale en internationale artiesten voor openbare en corporate events, festivals en lokale organisaties. Om onze groei te versterken zoeken we een boekingsagent met sterk commercieel talent . Jouw verantwoordelijkheden - Je bouwt actief nieuwe klantrelaties uit: je gaat proactief op zoek naar kansen, volgt warme leads op en vertaalt die naar concrete boekingen. * Je onderhoudt de contacten met klanten, artiesten en managers en streeft naar lange termijn samenwerkingen. * Je maakt offertes op die overtuigen en je volgt het volledige traject op tot en met contract en facturatie. * Je vertegenwoordigt Draps Entertainment op events, showcases, festivals. * Je volgt de communicatie, website en social media op van het
                          plus
                          Falko Hotel NV * Stationsstraat 54A/1860, 1861 Meise, België - Solliciteer als één van de eersten - Bedrijf - Falko Hotelis een stijlvol en comfortabel viersterrenhotel in Meise , op een steenworp van Brussel. Ons hotel combineert moderne elegantie met persoonlijke service en oog voor detail. Of u nu reist voor zaken of ontspanning, bij ons geniet u van: Een ruime en rustige kamer met alle hedendaagse voorzieningen Een uitgebreid ontbijtbuffet met verse producten Een gezellige bar voor een drankje of informele meeting Gratis Wi-Fi, private parking en volledige toegankelijkheid voor mindervaliden Wij hechten veel belang aan gastvrijheid, comfort en kwaliteit. Ons team staat elke dag klaar om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Even ontsnappen, tot rust komen of efficiënt werken — bij Falko Hotel voelt u zich meteen thuis. Jouw verantwoordelijkheden
                          Falko Hotel NV * Stationsstraat 54A/1860, 1861 Meise, België - Solliciteer als één van de eersten - Bedrijf - Falko Hotelis een stijlvol en comfortabel viersterrenhotel in Meise , op een steenworp van Brussel. Ons hotel combineert moderne elegantie met persoonlijke service en oog voor detail. Of u nu reist voor zaken of ontspanning, bij ons geniet u van: Een ruime en rustige kamer met alle hedendaagse voorzieningen Een uitgebreid ontbijtbuffet met verse producten Een gezellige bar voor een drankje of informele meeting Gratis Wi-Fi, private parking en volledige toegankelijkheid voor mindervaliden Wij hechten veel belang aan gastvrijheid, comfort en kwaliteit. Ons team staat elke dag klaar om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Even ontsnappen, tot rust komen of efficiënt werken — bij Falko Hotel voelt u zich meteen thuis. Jouw verantwoordelijkheden
                          plus
                          Falko Hotel NV * Stationsstraat 54A/1860, 1861 Meise, België - Solliciteer als één van de eersten - Bedrijf - Falko Hotelis een stijlvol en comfortabel viersterrenhotel in Meise , op een steenworp van Brussel. Ons hotel combineert moderne elegantie met persoonlijke service en oog voor detail. Of u nu reist voor zaken of ontspanning, bij ons geniet u van: Een ruime en rustige kamer met alle hedendaagse voorzieningen Een uitgebreid ontbijtbuffet met verse producten Een gezellige bar voor een drankje of informele meeting Gratis Wi-Fi, private parking en volledige toegankelijkheid voor mindervaliden Wij hechten veel belang aan gastvrijheid, comfort en kwaliteit. Ons team staat elke dag klaar om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Even ontsnappen, tot rust komen of efficiënt werken — bij Falko Hotel voelt u zich meteen thuis. Jouw verantwoordelijkheden
                          Falko Hotel NV * Stationsstraat 54A/1860, 1861 Meise, België - Solliciteer als één van de eersten - Bedrijf - Falko Hotelis een stijlvol en comfortabel viersterrenhotel in Meise , op een steenworp van Brussel. Ons hotel combineert moderne elegantie met persoonlijke service en oog voor detail. Of u nu reist voor zaken of ontspanning, bij ons geniet u van: Een ruime en rustige kamer met alle hedendaagse voorzieningen Een uitgebreid ontbijtbuffet met verse producten Een gezellige bar voor een drankje of informele meeting Gratis Wi-Fi, private parking en volledige toegankelijkheid voor mindervaliden Wij hechten veel belang aan gastvrijheid, comfort en kwaliteit. Ons team staat elke dag klaar om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Even ontsnappen, tot rust komen of efficiënt werken — bij Falko Hotel voelt u zich meteen thuis. Jouw verantwoordelijkheden
                          plus
                          Intelect Mechelen * Willebroek * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Onze klant is een KMO in de luxesector. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij iemand die graag het overzicht bewaart, graag werkt in een luxueuze omgeving, en energie krijgt van een gevarieerde dag? Dan is deze functie als Office Assistant zeker iets voor jou. - Je ondersteunt bij betalingen en boekhouding. - Je onderhoudt de personeelsadministratie. - Je denkt actief mee en ondersteunt het team waar nodig. Van koffie voorzien voor klanten tot het organiseren van memorabele teambuildings. Klinkt dit als dé veelzijdige administratieve uitdaging voor jou? Solliciteer dan vandaag nog! Jouw profiel - Je hebt een eerste administratieve ervaring achter de rug. - Je werkt discreet en nauwkeurig. - Je communiceert vlot in het Nederlands, Frans én Engels
                          Intelect Mechelen * Willebroek * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Onze klant is een KMO in de luxesector. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij iemand die graag het overzicht bewaart, graag werkt in een luxueuze omgeving, en energie krijgt van een gevarieerde dag? Dan is deze functie als Office Assistant zeker iets voor jou. - Je ondersteunt bij betalingen en boekhouding. - Je onderhoudt de personeelsadministratie. - Je denkt actief mee en ondersteunt het team waar nodig. Van koffie voorzien voor klanten tot het organiseren van memorabele teambuildings. Klinkt dit als dé veelzijdige administratieve uitdaging voor jou? Solliciteer dan vandaag nog! Jouw profiel - Je hebt een eerste administratieve ervaring achter de rug. - Je werkt discreet en nauwkeurig. - Je communiceert vlot in het Nederlands, Frans én Engels
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Agent E Technique à Erembodegem?

                          Salaire moyen par an
                          36.800 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Agent E Technique à Erembodegem est de 36.800 €. Les salaires de Agent E Technique à Erembodegem vont de 29.900 € à 45.100 €.