Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

7 derniers jours
Le triPertinence
Date
1 sélectionné
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
            1 sélectionné
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • Français
                          • Néerlandais
                          • Communication
                          • MS Office Suite
                          • MS Excel
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Agent/e d'accueil
                          • Adjoint du directeur
                          • Agent/e de backoffice
                          • Bachelier
                          • Chef/fe de Bureau
                          • Classeur/se
                          • Adjoint/e commercial/e
                          • Batelier/ère

                          Afficher plus
                          7 derniers jours
                          Supprimer tous les filtres

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          6

                          7 derniers jours
                          27

                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          27









                          26 résultats pour Agent E Préposé E Aux Réclamations à Anvers dans un rayon de 30 km

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 26 offres d’emploi similaires.

                          Freelance Office Manager

                          ARCADIUS
                          hybrid
                          Télétravail possible
                          ARCADIUS * hybrid * Freelance * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Become part of our network of freelancers! Our clients regularly call in our outsourcing service to temporary reinforce their teams or to replace one of their permanent co-workers for a limited period. Vos responsabilités - You will work on site at our clients in the larger Brussels area or in your home office, according to the needs of the moment and you will integrate a team or work on an autonomous basis. You will be asked to take care of all types of administrative support duties and responsibilities: agenda management, travel organisation, expense notes, event organisation, budget management, financial administration, support to projects (e.g. marketing), typical management assistant tasks, etc. Projects can range from 1 month to 12 mont
                          ARCADIUS * hybrid * Freelance * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Become part of our network of freelancers! Our clients regularly call in our outsourcing service to temporary reinforce their teams or to replace one of their permanent co-workers for a limited period. Vos responsabilités - You will work on site at our clients in the larger Brussels area or in your home office, according to the needs of the moment and you will integrate a team or work on an autonomous basis. You will be asked to take care of all types of administrative support duties and responsibilities: agenda management, travel organisation, expense notes, event organisation, budget management, financial administration, support to projects (e.g. marketing), typical management assistant tasks, etc. Projects can range from 1 month to 12 mont
                          plus
                          NOUVEAU
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor de verzekeringsdossiers van jouw klanten. Je werkt voornamelijk met zelfstandigen en kleine ondernemingen. * klantcontact en aanspreekpunt: Je bent de contactpersoon van jouw klanten voor verschillende BOAR-verzekeringstakken, zoals oa auto, brand, aansprakelijkheid en arbeidsongevallen. Je bouwt een langetermijnrelatie op met jouw klanten door hen te adviseren over hun verzekeringen en te helpen met hun specifieke vragen. Dankzij jouw inzet maken wij samen onze klanten nog meer tevreden! * verzekeringsdossiers en administratie: Je verwerkt de verzekeringsdossiers op een correcte manier en zorgt voor een efficiënte en tijdige opvolging. Dit omvat het onderzoeken en beantwoorden van klant
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor de verzekeringsdossiers van jouw klanten. Je werkt voornamelijk met zelfstandigen en kleine ondernemingen. * klantcontact en aanspreekpunt: Je bent de contactpersoon van jouw klanten voor verschillende BOAR-verzekeringstakken, zoals oa auto, brand, aansprakelijkheid en arbeidsongevallen. Je bouwt een langetermijnrelatie op met jouw klanten door hen te adviseren over hun verzekeringen en te helpen met hun specifieke vragen. Dankzij jouw inzet maken wij samen onze klanten nog meer tevreden! * verzekeringsdossiers en administratie: Je verwerkt de verzekeringsdossiers op een correcte manier en zorgt voor een efficiënte en tijdige opvolging. Dit omvat het onderzoeken en beantwoorden van klant
                          plus
                          NOUVEAU
                          Carrefour Belgium * Zemst * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Maak deel uit van Carrefour en ontmoet meer dan 9.500 gemotiveerde medewerkers! Vanuit onze 705 winkels of vanuit het hoofdkantoor zetten we ons elke dag in om onze klanten tevreden te stellen en werken we samen aan ons doel: Wereldleider worden in de voedseltransitie voor iedereen! Jouw verantwoordelijkheden - Opdracht - Als commercieel assistent.e in onze winkels, * Leidt en coördineert je de dagelijkse werking van het team. Als dirigent organiseer je de goederenstroom op de verkoopvloer en voert je de werking van de food- en non-food teams uit. * Je bent verantwoordelijk voor het aanvullen van de rekken en het weergeven van promoties, zodat onze klanten gemakkelijk kunnen winkelen. * Je bent polyvalent samen met van andere afdelingen, want wij hechten veel w
                          Carrefour Belgium * Zemst * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Maak deel uit van Carrefour en ontmoet meer dan 9.500 gemotiveerde medewerkers! Vanuit onze 705 winkels of vanuit het hoofdkantoor zetten we ons elke dag in om onze klanten tevreden te stellen en werken we samen aan ons doel: Wereldleider worden in de voedseltransitie voor iedereen! Jouw verantwoordelijkheden - Opdracht - Als commercieel assistent.e in onze winkels, * Leidt en coördineert je de dagelijkse werking van het team. Als dirigent organiseer je de goederenstroom op de verkoopvloer en voert je de werking van de food- en non-food teams uit. * Je bent verantwoordelijk voor het aanvullen van de rekken en het weergeven van promoties, zodat onze klanten gemakkelijk kunnen winkelen. * Je bent polyvalent samen met van andere afdelingen, want wij hechten veel w
                          plus
                          NOUVEAU
                          SECURITAS * Beveren - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij iemand die graag een sleutelrol speelt in het operationeel en gastvrij houden van een dynamische werkomgeving? Als receptioniste op onze kerncentrale bied je een boeiende werkomgeving waar elke dag anders is. Jouw verantwoordelijkheden - Als receptioniste ben jij het visitekaartje van ons bedrijf. Je verwelkomt bezoekers met een glimlach en zorgt ervoor dat ze zich meteen thuis voelen. Je bent verantwoordelijk voor het beantwoorden van telefoontjes en het ondersteunen van administratieve taken. Je bent een cruciale schakel in ons team en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt - Jouw profiel * Goede communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels. * Ervaring met administratieve taken en het gebruik van Microsoft Office. * Een proactieve houding en oog voor detail.
                          SECURITAS * Beveren - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij iemand die graag een sleutelrol speelt in het operationeel en gastvrij houden van een dynamische werkomgeving? Als receptioniste op onze kerncentrale bied je een boeiende werkomgeving waar elke dag anders is. Jouw verantwoordelijkheden - Als receptioniste ben jij het visitekaartje van ons bedrijf. Je verwelkomt bezoekers met een glimlach en zorgt ervoor dat ze zich meteen thuis voelen. Je bent verantwoordelijk voor het beantwoorden van telefoontjes en het ondersteunen van administratieve taken. Je bent een cruciale schakel in ons team en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt - Jouw profiel * Goede communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels. * Ervaring met administratieve taken en het gebruik van Microsoft Office. * Een proactieve houding en oog voor detail.
                          plus
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Jouw dag als polyvalent dossierbeheerder - Als Polyvalent Dossierbeheerder BOAR ben je flexibel inzetbaar voor onze verschillende kantoren om hen tijdelijk bij te staan op vlak van dossierbeheer. Je werkt op de verschillende niet-leven takken (BOAR) voor particulieren, zelfstandigen en kleine ondernemingen. Je doet dit hoofdzakelijk vanuit onze hoofdzetel in Antwerpen of vanuit je eigen thuiskantoor, met occasionele verplaatsingen naar de verschillende kantoren. Je adviseert hen over hun verzekeringen en helpt met hun specifieke vragen. Dankzij jouw inzet maken wij samen onze klanten nog meer tevreden! * verzekeringsdossiers en administratie: Je verwerkt de verzekeringsdossiers op een correcte manier en zorgt voor een efficiënte en tijdige opvolging.
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Jouw dag als polyvalent dossierbeheerder - Als Polyvalent Dossierbeheerder BOAR ben je flexibel inzetbaar voor onze verschillende kantoren om hen tijdelijk bij te staan op vlak van dossierbeheer. Je werkt op de verschillende niet-leven takken (BOAR) voor particulieren, zelfstandigen en kleine ondernemingen. Je doet dit hoofdzakelijk vanuit onze hoofdzetel in Antwerpen of vanuit je eigen thuiskantoor, met occasionele verplaatsingen naar de verschillende kantoren. Je adviseert hen over hun verzekeringen en helpt met hun specifieke vragen. Dankzij jouw inzet maken wij samen onze klanten nog meer tevreden! * verzekeringsdossiers en administratie: Je verwerkt de verzekeringsdossiers op een correcte manier en zorgt voor een efficiënte en tijdige opvolging.
                          plus
                          Carrefour Belgium * Zemst * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Maak deel uit van Carrefour en ontmoet meer dan 9.500 gemotiveerde medewerkers! Vanuit onze 705 winkels of vanuit het hoofdkantoor zetten we ons elke dag in om onze klanten tevreden te stellen en werken we samen aan ons doel: Wereldleider worden in de voedseltransitie voor iedereen! Jouw verantwoordelijkheden - Opdracht - Als commercieel assistent.e in onze winkels, * Leidt en coördineert je de dagelijkse werking van het team. Als dirigent organiseer je de goederenstroom op de verkoopvloer en voert je de werking van de food- en non-food teams uit. * Je bent verantwoordelijk voor het aanvullen van de rekken en het weergeven van promoties, zodat onze klanten gemakkelijk kunnen winkelen. * Je bent polyvalent samen met van andere afdelingen, want wij hechten veel waarde aan samenwerking.
                          Carrefour Belgium * Zemst * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Maak deel uit van Carrefour en ontmoet meer dan 9.500 gemotiveerde medewerkers! Vanuit onze 705 winkels of vanuit het hoofdkantoor zetten we ons elke dag in om onze klanten tevreden te stellen en werken we samen aan ons doel: Wereldleider worden in de voedseltransitie voor iedereen! Jouw verantwoordelijkheden - Opdracht - Als commercieel assistent.e in onze winkels, * Leidt en coördineert je de dagelijkse werking van het team. Als dirigent organiseer je de goederenstroom op de verkoopvloer en voert je de werking van de food- en non-food teams uit. * Je bent verantwoordelijk voor het aanvullen van de rekken en het weergeven van promoties, zodat onze klanten gemakkelijk kunnen winkelen. * Je bent polyvalent samen met van andere afdelingen, want wij hechten veel waarde aan samenwerking.
                          plus
                          Intelect Mechelen * Willebroek * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Onze klant is een KMO in de luxesector. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij iemand die graag het overzicht bewaart, graag werkt in een luxueuze omgeving, en energie krijgt van een gevarieerde dag? Dan is deze functie als Office Assistant zeker iets voor jou. - Je ondersteunt bij betalingen en boekhouding. - Je onderhoudt de personeelsadministratie. - Je denkt actief mee en ondersteunt het team waar nodig. Van koffie voorzien voor klanten tot het organiseren van memorabele teambuildings. Klinkt dit als dé veelzijdige administratieve uitdaging voor jou? Solliciteer dan vandaag nog! Jouw profiel - Je hebt een eerste administratieve ervaring achter de rug. - Je werkt discreet en nauwkeurig. - Je communiceert vlot in het Nederlands, Frans én Engels
                          Intelect Mechelen * Willebroek * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Onze klant is een KMO in de luxesector. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij iemand die graag het overzicht bewaart, graag werkt in een luxueuze omgeving, en energie krijgt van een gevarieerde dag? Dan is deze functie als Office Assistant zeker iets voor jou. - Je ondersteunt bij betalingen en boekhouding. - Je onderhoudt de personeelsadministratie. - Je denkt actief mee en ondersteunt het team waar nodig. Van koffie voorzien voor klanten tot het organiseren van memorabele teambuildings. Klinkt dit als dé veelzijdige administratieve uitdaging voor jou? Solliciteer dan vandaag nog! Jouw profiel - Je hebt een eerste administratieve ervaring achter de rug. - Je werkt discreet en nauwkeurig. - Je communiceert vlot in het Nederlands, Frans én Engels
                          plus
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Als Office Manager ben jij dé organisator achter de schermen van het kantoor. Heb je organisatietalent, een hands-on mentaliteit en weet je van aanpakken? Dan is deze functie écht iets voor jou! Jouw verantwoordelijkheden - verantwoordelijk voor de dagelijkse werking van het kantoor - coördineer je de , volg je administratieve processen op en stuur je het backoffice-team aan. combineer je administratieve taken met persoonlijk contact - werk je mee aan het opstellen en bewaken van offertes, zorgt voor de opvolging van prijsafspraken, en biedt ondersteuning aan onze commerciële buitendienst. Jouw profiel • Je bent een echte doener, neemt initiatief en behoudt het overzicht – ook als het druk is.
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Als Office Manager ben jij dé organisator achter de schermen van het kantoor. Heb je organisatietalent, een hands-on mentaliteit en weet je van aanpakken? Dan is deze functie écht iets voor jou! Jouw verantwoordelijkheden - verantwoordelijk voor de dagelijkse werking van het kantoor - coördineer je de , volg je administratieve processen op en stuur je het backoffice-team aan. combineer je administratieve taken met persoonlijk contact - werk je mee aan het opstellen en bewaken van offertes, zorgt voor de opvolging van prijsafspraken, en biedt ondersteuning aan onze commerciële buitendienst. Jouw profiel • Je bent een echte doener, neemt initiatief en behoudt het overzicht – ook als het druk is.
                          plus
                          Robert Half * Wilrijk * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Robert Half is momenteel op zoek naar een Onthaalmedewerker (m/v/x). Onze klant, gelegen in Wilrijk, is een dynamisch familiebedrijf, gespecialiseerd in hoogwaardige keukenapparaten. Het bedrijf staat bekend om haar klantgerichte aanpak en haar focus op kwaliteit en service. Ze bedienen zowel zakelijke partners als consumenten via diverse distributiekanalen, waaronder een fysieke showroom en een online platform. Werken bij deze klant betekent bijdragen aan een open en dynamische werkomgeving waar collegialiteit en professionele groei centraal staan. * Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en in de showroom en zorgt voor een warm en professioneel onthaal; * Je beantwoordt vragen en verwijst klanten door naar de juiste collega of afdeling;
                          Robert Half * Wilrijk * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Robert Half is momenteel op zoek naar een Onthaalmedewerker (m/v/x). Onze klant, gelegen in Wilrijk, is een dynamisch familiebedrijf, gespecialiseerd in hoogwaardige keukenapparaten. Het bedrijf staat bekend om haar klantgerichte aanpak en haar focus op kwaliteit en service. Ze bedienen zowel zakelijke partners als consumenten via diverse distributiekanalen, waaronder een fysieke showroom en een online platform. Werken bij deze klant betekent bijdragen aan een open en dynamische werkomgeving waar collegialiteit en professionele groei centraal staan. * Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en in de showroom en zorgt voor een warm en professioneel onthaal; * Je beantwoordt vragen en verwijst klanten door naar de juiste collega of afdeling;
                          plus
                          Sales Talents * KRUIBEKE * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wij zoeken een Office Manager in Kruibeke voor een internationaal groeiend bedrijf, gespecialiseerd in binnen- en buitenverlichting. Al ruim 30 jaar actief, met een internationale tak die inmiddels 14 jaar bestaat. Zij leveren hun producten in meer dan 35 landen, rechtstreeks vanuit de vestigingen in Duitsland. Op vandaag zijn zij aanwezig in verschillende verkoopkanalen, waaronder meubelzaken, verlichtingspeciaalzaken, DIY-winkels (zoals Hubo) en e-commerce (gestuurd vanuit Nederland). In België zijn zij al 10 jaar succesvol actief en hebben hier een stevige groei gerealiseerd. Jouw verantwoordelijkheden - Als Office Manager ben jij het centrale aanspreekpunt en de motor achter een soepel draaiend kantoor.
                          Sales Talents * KRUIBEKE * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wij zoeken een Office Manager in Kruibeke voor een internationaal groeiend bedrijf, gespecialiseerd in binnen- en buitenverlichting. Al ruim 30 jaar actief, met een internationale tak die inmiddels 14 jaar bestaat. Zij leveren hun producten in meer dan 35 landen, rechtstreeks vanuit de vestigingen in Duitsland. Op vandaag zijn zij aanwezig in verschillende verkoopkanalen, waaronder meubelzaken, verlichtingspeciaalzaken, DIY-winkels (zoals Hubo) en e-commerce (gestuurd vanuit Nederland). In België zijn zij al 10 jaar succesvol actief en hebben hier een stevige groei gerealiseerd. Jouw verantwoordelijkheden - Als Office Manager ben jij het centrale aanspreekpunt en de motor achter een soepel draaiend kantoor.
                          plus
                          Prima Mundo * SINT-KATELIJNE-WAVER - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij een administratieve alleskunner met een scherp oog voor detail? Houd je ervan om in een dynamische omgeving te werken waar geen enkele dag hetzelfde is? Dan ben jij misschien wel één van de 2 administratieve duizendpoten die wij zoeken! Functieomschrijving - Als administratieve duizendpoot ondersteun je verschillende interne diensten (verkoop, boekhouding, transport, …) . Je bent een echte multitasker en vindt het leuk om snel te schakelen tussen verschillende taken en afdelingen. * Verwerken en controleren van binnenkomende en uitgaande documenten. * Ondersteunen bij orderverwerking en facturatie. * Beheren van documenten en dossiers. * Archiveren. * Agendabeheer en het maken van afspraken. * Ad hoc ondersteuning van het management en andere teams. Jouw profiel
                          Prima Mundo * SINT-KATELIJNE-WAVER - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij een administratieve alleskunner met een scherp oog voor detail? Houd je ervan om in een dynamische omgeving te werken waar geen enkele dag hetzelfde is? Dan ben jij misschien wel één van de 2 administratieve duizendpoten die wij zoeken! Functieomschrijving - Als administratieve duizendpoot ondersteun je verschillende interne diensten (verkoop, boekhouding, transport, …) . Je bent een echte multitasker en vindt het leuk om snel te schakelen tussen verschillende taken en afdelingen. * Verwerken en controleren van binnenkomende en uitgaande documenten. * Ondersteunen bij orderverwerking en facturatie. * Beheren van documenten en dossiers. * Archiveren. * Agendabeheer en het maken van afspraken. * Ad hoc ondersteuning van het management en andere teams. Jouw profiel
                          plus
                          Spotwatch Bv * Berchem, 2600 Antwerpen, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Introductie - Om de capaciteit te kunnen uitbreiden is SPOTWATCH op zoek naar een administratief medewerker / beeldtechnicus met een hart voor de zorgsector die een veelzijdige rol zal vervullen in de ondersteuning van ons team in Berchem. Je zal hoofdzakelijk werken op onze locatie in Berchem, maar inzetbaarheid op meerdere locaties (Aalter of Hasselt) is een plus. Functieomschrijving * Je maakt en beheert afspraken. * Je beantwoordt telefoongesprekken en e-mails, en je geeft informatie aan bezoekers, artsen en andere betrokkenen. * Je onthaalt mensen, geeft hen uitleg en je beantwoordt hun vragen. * Je verwerkt dossiers en werkt informatie in ons systeem bij. * Je rekent af met bezoekers. * Je doet administratieve taken.
                          Spotwatch Bv * Berchem, 2600 Antwerpen, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Introductie - Om de capaciteit te kunnen uitbreiden is SPOTWATCH op zoek naar een administratief medewerker / beeldtechnicus met een hart voor de zorgsector die een veelzijdige rol zal vervullen in de ondersteuning van ons team in Berchem. Je zal hoofdzakelijk werken op onze locatie in Berchem, maar inzetbaarheid op meerdere locaties (Aalter of Hasselt) is een plus. Functieomschrijving * Je maakt en beheert afspraken. * Je beantwoordt telefoongesprekken en e-mails, en je geeft informatie aan bezoekers, artsen en andere betrokkenen. * Je onthaalt mensen, geeft hen uitleg en je beantwoordt hun vragen. * Je verwerkt dossiers en werkt informatie in ons systeem bij. * Je rekent af met bezoekers. * Je doet administratieve taken.
                          plus
                          Bimona * Antwerpen - Solliciteer als één van de eersten - Company - Binnen een organisatie die complexe infrastructuren beheert en voortdurend innoveert om haar dienstverlening te verbeteren, zijn we op zoek naar een ervaren Management Assistant om ons Leadership Team binnen Asset Management te versterken. We bouwen aan de toekomst van onze organisatie en zoeken iemand die graag mee richting geeft aan onze groei. Klinkt dat als iets voor jou? Lees dan zeker verder. Functieomschrijving - Je beheert en coördineert de agenda van het Leadership Team binnen het departement Asset Management. Je plant afspraken, ontvangt en zorgt dat alle praktische details vlekkeloos geregeld zijn. Je organiseert meetings met interne en externe partners, inclusief het reserveren van vergaderzalen. Je bereidt presentaties voor op basis van aangeleverde informatie.
                          Bimona * Antwerpen - Solliciteer als één van de eersten - Company - Binnen een organisatie die complexe infrastructuren beheert en voortdurend innoveert om haar dienstverlening te verbeteren, zijn we op zoek naar een ervaren Management Assistant om ons Leadership Team binnen Asset Management te versterken. We bouwen aan de toekomst van onze organisatie en zoeken iemand die graag mee richting geeft aan onze groei. Klinkt dat als iets voor jou? Lees dan zeker verder. Functieomschrijving - Je beheert en coördineert de agenda van het Leadership Team binnen het departement Asset Management. Je plant afspraken, ontvangt en zorgt dat alle praktische details vlekkeloos geregeld zijn. Je organiseert meetings met interne en externe partners, inclusief het reserveren van vergaderzalen. Je bereidt presentaties voor op basis van aangeleverde informatie.
                          plus
                          Stappers Advocaten * ANTWERPEN - Samen met je maak je deel uit van ons secretariaatsteam en voer je een gevarieerde functie uit. Je staat in voor zowel het (telefonisch) onthaal van bezoekers als de administratieve ondersteuning (backoffice) van onze advocaten. * Onthaal van bezoekers en advocaten: je bent het eerste aanspreekpunt, ontvangt iedereen vriendelijk en professioneel, en zorgt voor een correcte doorverwijzing; * Beantwoorden en doorschakelen van inkomende telefoons; * Opmaak en verwerking van documenten in Word, PowerPoint en Excel; * Uittypen van briefwisseling, e-mails, conclusies en andere juridische documenten; * Behandeling van inkomende en uitgaande post; * Opmaak en verzending van de uitgaande facturatie; * Klassement en archivering van dossiers; * Bestellingen van kantoormateriaal. Jouw profiel
                          Stappers Advocaten * ANTWERPEN - Samen met je maak je deel uit van ons secretariaatsteam en voer je een gevarieerde functie uit. Je staat in voor zowel het (telefonisch) onthaal van bezoekers als de administratieve ondersteuning (backoffice) van onze advocaten. * Onthaal van bezoekers en advocaten: je bent het eerste aanspreekpunt, ontvangt iedereen vriendelijk en professioneel, en zorgt voor een correcte doorverwijzing; * Beantwoorden en doorschakelen van inkomende telefoons; * Opmaak en verwerking van documenten in Word, PowerPoint en Excel; * Uittypen van briefwisseling, e-mails, conclusies en andere juridische documenten; * Behandeling van inkomende en uitgaande post; * Opmaak en verzending van de uitgaande facturatie; * Klassement en archivering van dossiers; * Bestellingen van kantoormateriaal. Jouw profiel
                          plus
                          NOUVEAU
                          Flora Carpets NV * WILRIJK - Solliciteer als één van de eersten - Introductie * Wij zijn een dynamische groothandel in tapijten, actief op de Europese markt. Ons bedrijf staat bekend om kwaliteit, betrouwbaarheid en klantgerichtheid. Door onze groei zijn wij op zoek naar een gemotiveerde Administratief Bediende die ons team wil versterken. Jouw verantwoordelijkheden * Jouw functie * Je ondersteunt de dagelijkse werking van het kantoor en werkt samen met uit de logistieke en commerciële afdelingen. Je hebt een echte octopusmentaliteit: je schakelt vlot tussen verschillende taken en houdt het overzicht. * Takenpakket * Verwerken en opvolgen van bestellingen, leveringen en facturen * Administratieve ondersteuning van verkoop en logistiek * Opmaak en beheer van documenten, lijsten en rapporten * Algemene kantoorondersteuning - Profiel * Je spreekt en schrijft vlot Nederla
                          Flora Carpets NV * WILRIJK - Solliciteer als één van de eersten - Introductie * Wij zijn een dynamische groothandel in tapijten, actief op de Europese markt. Ons bedrijf staat bekend om kwaliteit, betrouwbaarheid en klantgerichtheid. Door onze groei zijn wij op zoek naar een gemotiveerde Administratief Bediende die ons team wil versterken. Jouw verantwoordelijkheden * Jouw functie * Je ondersteunt de dagelijkse werking van het kantoor en werkt samen met uit de logistieke en commerciële afdelingen. Je hebt een echte octopusmentaliteit: je schakelt vlot tussen verschillende taken en houdt het overzicht. * Takenpakket * Verwerken en opvolgen van bestellingen, leveringen en facturen * Administratieve ondersteuning van verkoop en logistiek * Opmaak en beheer van documenten, lijsten en rapporten * Algemene kantoorondersteuning - Profiel * Je spreekt en schrijft vlot Nederla
                          plus
                          Zuidnatie * Haven 468, 2030 Antwerpen, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Zuidnatie is op zoek naar een dynamisch en ambitieus logistiek dossierbeheerder (m/v/x) om zich vast te bijten in A-Z dossiers! Functieomschrijving - Ben je gebeten door logistieke expeditie en wil je de opvolging van cargo van A tot Z of zogenaamd “one-stop-shop” mee uitbreiden en organiseren? In deze functie volg je goederen verder op in de logistieke keten en kan je ze fysiek bekijken bij aankomst/vertrek op onze terminal. * Je start import- en export-dossiers op voor je vaste klantenportefeuille en zorgt voor correcte verwerking in onze systemen. * Om de afwikkeling van je dossiers succesvol af te ronden kom je in contact met verschillende interne en externe stakeholders: rederijen, transporteurs, interne douaneafdeling, interne transportafdeling, onze eigen magazijn
                          Zuidnatie * Haven 468, 2030 Antwerpen, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Zuidnatie is op zoek naar een dynamisch en ambitieus logistiek dossierbeheerder (m/v/x) om zich vast te bijten in A-Z dossiers! Functieomschrijving - Ben je gebeten door logistieke expeditie en wil je de opvolging van cargo van A tot Z of zogenaamd “one-stop-shop” mee uitbreiden en organiseren? In deze functie volg je goederen verder op in de logistieke keten en kan je ze fysiek bekijken bij aankomst/vertrek op onze terminal. * Je start import- en export-dossiers op voor je vaste klantenportefeuille en zorgt voor correcte verwerking in onze systemen. * Om de afwikkeling van je dossiers succesvol af te ronden kom je in contact met verschillende interne en externe stakeholders: rederijen, transporteurs, interne douaneafdeling, interne transportafdeling, onze eigen magazijn
                          plus
                          Koppert Belgie B.V * Mechelen, België - Introductie - Koppert is internationaal marktleider op het gebied van biologische en natuurlijke . Wereldwijd zetten wij ons in voor gezonde, weerbare en vitale gewassen. Jouw taken/verantwoordelijkheden - Als bij Koppert België ben je verantwoordelijk voor de van het hele team voornamelijk op gebied van customer service en logistiek/transport. Je kan in functie van de noden van de organisatie, ook flexibel ingeschakeld worden voor andere taken of opdrachten.gewasbeschermingbestuivingallround administratief medewerker - Preview - Je ondersteunt bij inkoopprocessen: inkooporders invoeren, inkooporders controleren + ontvangen, lead-time orders plaatsen. Je ondersteunt bij verkoopprocessen: verkooporders invoeren, bevestigen, uitprinten, klaarmaken voor magazijn, weerkerende bestellingen inboeken in samenspraak met , leveringen van
                          Koppert Belgie B.V * Mechelen, België - Introductie - Koppert is internationaal marktleider op het gebied van biologische en natuurlijke . Wereldwijd zetten wij ons in voor gezonde, weerbare en vitale gewassen. Jouw taken/verantwoordelijkheden - Als bij Koppert België ben je verantwoordelijk voor de van het hele team voornamelijk op gebied van customer service en logistiek/transport. Je kan in functie van de noden van de organisatie, ook flexibel ingeschakeld worden voor andere taken of opdrachten.gewasbeschermingbestuivingallround administratief medewerker - Preview - Je ondersteunt bij inkoopprocessen: inkooporders invoeren, inkooporders controleren + ontvangen, lead-time orders plaatsen. Je ondersteunt bij verkoopprocessen: verkooporders invoeren, bevestigen, uitprinten, klaarmaken voor magazijn, weerkerende bestellingen inboeken in samenspraak met , leveringen van
                          plus
                          Metallooks BVBA * BOORTMEERBEEK - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij een administratieve duizendpoot met een uitnodigende glimlach? Voor onze toonzaal zoeken wij een enthousiast en georganiseerd talent dat klanten professioneel ontvangt en begeleidt, zowel face-to-face, telefonisch als via e-mail. Als visitekaartje van ons bedrijf speel je een essentiële rol in de communicatie en klantbeleving. Jouw verantwoordelijkheden - Uitvoeren van administratieve taken - Facturatie en alles klaarmaken voor boekhouding - Opvolgen van offertes - Post verwerken - Je bent klantvriendelijk en hebt een verzorgd voorkomen - Administratie is jouw specialiteit - Je beantwoord vlot telefoons - Je verwerkt post en maakt alles klaar voor onze boekhouding - Je handelt e-mails af en volgt verkoopdossiers op - Je maakt de planning voor afspraken - Je werkt punctueel - J
                          Metallooks BVBA * BOORTMEERBEEK - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij een administratieve duizendpoot met een uitnodigende glimlach? Voor onze toonzaal zoeken wij een enthousiast en georganiseerd talent dat klanten professioneel ontvangt en begeleidt, zowel face-to-face, telefonisch als via e-mail. Als visitekaartje van ons bedrijf speel je een essentiële rol in de communicatie en klantbeleving. Jouw verantwoordelijkheden - Uitvoeren van administratieve taken - Facturatie en alles klaarmaken voor boekhouding - Opvolgen van offertes - Post verwerken - Je bent klantvriendelijk en hebt een verzorgd voorkomen - Administratie is jouw specialiteit - Je beantwoord vlot telefoons - Je verwerkt post en maakt alles klaar voor onze boekhouding - Je handelt e-mails af en volgt verkoopdossiers op - Je maakt de planning voor afspraken - Je werkt punctueel - J
                          plus
                          * DP Construct * KAPELLE-OP-DEN-BOS Solliciteer als één van de eersten Introductie * Administratieve taken uitvoeren, zoals klasseren, orderverwerking enz.. * Het opmaken van offertes/facturen en opvolging * Periodieke rapporten opstellen en samenvatten. * Communicatievaardig met de klanten en leveranciers. Jouw profiel * Hulp in de boekhouding (kennis boekhouding) kennis Exact,Taxaz pluspunt * Kennis Excel,Word goed * Je werkt nauwkeurig * Je bent gemotiveerd, neemt intiatief en kan zelfstandig werken. * Kennis van bouw is een pluspunt, maar niet vereist Ons aanbod * Vacature opstart als deeltijds of flexi, uren en dagen bespreekbaar, eventueel later naar een voltijdse betrekking Alleen soliciteren als je direct beschikbaar bent Opstart bespreekbaar
                          * DP Construct * KAPELLE-OP-DEN-BOS Solliciteer als één van de eersten Introductie * Administratieve taken uitvoeren, zoals klasseren, orderverwerking enz.. * Het opmaken van offertes/facturen en opvolging * Periodieke rapporten opstellen en samenvatten. * Communicatievaardig met de klanten en leveranciers. Jouw profiel * Hulp in de boekhouding (kennis boekhouding) kennis Exact,Taxaz pluspunt * Kennis Excel,Word goed * Je werkt nauwkeurig * Je bent gemotiveerd, neemt intiatief en kan zelfstandig werken. * Kennis van bouw is een pluspunt, maar niet vereist Ons aanbod * Vacature opstart als deeltijds of flexi, uren en dagen bespreekbaar, eventueel later naar een voltijdse betrekking Alleen soliciteren als je direct beschikbaar bent Opstart bespreekbaar
                          plus
                          Prima Mundo * SINT-KATELIJNE-WAVER - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor onze Managing Director zijn wij op zoek naar een discrete, goed georganiseerde en proactieve Personal Assistant. Iemand die niet alleen sterk is in administratie, maar ook mee denkt, vooruit plant en zorgt voor structuur in de snel bewegende sector van groenten en fruit. Ben jij die proactieve, discrete en servicegerichte professional met een passie voor organiseren en ontzorgen op topniveau? Dan zijn wij op zoek naar jou! Jouw verantwoordelijkheden - Als Personal Assistant ondersteun je de (MD) in de breedste zin van het woord. Jij zorgt ervoor dat zijn dag vlekkeloos verloopt, zodat de MD zich volledig kan richten op de strategische en operationele leiding van het bedrijf. * Beheren van de complexe agenda, waarbij je snel schakelt en continu vooruitdenkt.
                          Prima Mundo * SINT-KATELIJNE-WAVER - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor onze Managing Director zijn wij op zoek naar een discrete, goed georganiseerde en proactieve Personal Assistant. Iemand die niet alleen sterk is in administratie, maar ook mee denkt, vooruit plant en zorgt voor structuur in de snel bewegende sector van groenten en fruit. Ben jij die proactieve, discrete en servicegerichte professional met een passie voor organiseren en ontzorgen op topniveau? Dan zijn wij op zoek naar jou! Jouw verantwoordelijkheden - Als Personal Assistant ondersteun je de (MD) in de breedste zin van het woord. Jij zorgt ervoor dat zijn dag vlekkeloos verloopt, zodat de MD zich volledig kan richten op de strategische en operationele leiding van het bedrijf. * Beheren van de complexe agenda, waarbij je snel schakelt en continu vooruitdenkt.
                          plus
                          CenEnergy nv * 2630 Aartselaar, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bij CenEnergy werken we elke dag aan de toekomst van elektrisch laden. Jouw verantwoordelijkheden - Als Backoffice Medewerker Elektrische Laadoplossingen ben jij de verbindende schakel tussen onze op het terrein en onze klanten. Terwijl de installaties worden uitgevoerd, zorg jij vanuit de backoffice dat alles perfect geconfigureerd, geactiveerd en administratief opgevolgd wordt. Je behoudt het overzicht, communiceert vlot en zorgt ervoor dat elk project tot in de puntjes wordt afgewerkt. * Activeren en configureren van laadpalen via onze online backofficeplatformen * Ondersteunen van tijdens installatie en oplevering * Opstellen en opvolgen van installatieoffertes met oog voor detail * Zorgen voor een vlotte administratieve verwerking en naleving van deadlines
                          CenEnergy nv * 2630 Aartselaar, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bij CenEnergy werken we elke dag aan de toekomst van elektrisch laden. Jouw verantwoordelijkheden - Als Backoffice Medewerker Elektrische Laadoplossingen ben jij de verbindende schakel tussen onze op het terrein en onze klanten. Terwijl de installaties worden uitgevoerd, zorg jij vanuit de backoffice dat alles perfect geconfigureerd, geactiveerd en administratief opgevolgd wordt. Je behoudt het overzicht, communiceert vlot en zorgt ervoor dat elk project tot in de puntjes wordt afgewerkt. * Activeren en configureren van laadpalen via onze online backofficeplatformen * Ondersteunen van tijdens installatie en oplevering * Opstellen en opvolgen van installatieoffertes met oog voor detail * Zorgen voor een vlotte administratieve verwerking en naleving van deadlines
                          plus
                          T&D Service BV * WILRIJK - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Binnen de T&D Group zijn wij voor één van onze klanten te Wilrijk op zoek naar een goedlachse, polyvalente onthaalbediende. Kom jij alle dagen met de glimlach naar het werk? Jouw verantwoordelijkheden * Verwelkomen en omkadering van iedereen die zich aanmeldt aan het Onthaal * Overhandigen dagpas (indien nodig) * Bezoekers aanmelden * Beheer van toegangen * Communicatie met en * Specifiek Wilrijk: bedienen slagboom bezoekersparking & leveranciers * Specifiek Leuven: overhandigen tickets parking Minckelers/De Bond * Registratie in Excel sheet * Telefoonoproepen beantwoorden voor interne/externe klanten * Contacteren en doorverbinden van de gevraagde partij * Interne vragen beantwoorden en/of doorverbinden of doorverwijzen * Reservaties vergaderzalen * Boekingen inbrengen in geselecteerd SW-pa
                          T&D Service BV * WILRIJK - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Binnen de T&D Group zijn wij voor één van onze klanten te Wilrijk op zoek naar een goedlachse, polyvalente onthaalbediende. Kom jij alle dagen met de glimlach naar het werk? Jouw verantwoordelijkheden * Verwelkomen en omkadering van iedereen die zich aanmeldt aan het Onthaal * Overhandigen dagpas (indien nodig) * Bezoekers aanmelden * Beheer van toegangen * Communicatie met en * Specifiek Wilrijk: bedienen slagboom bezoekersparking & leveranciers * Specifiek Leuven: overhandigen tickets parking Minckelers/De Bond * Registratie in Excel sheet * Telefoonoproepen beantwoorden voor interne/externe klanten * Contacteren en doorverbinden van de gevraagde partij * Interne vragen beantwoorden en/of doorverbinden of doorverwijzen * Reservaties vergaderzalen * Boekingen inbrengen in geselecteerd SW-pa
                          plus
                          J.B.T. HOLDING * MALLE - Solliciteer als één van de eersten - Wie zijn wij? D.K. Invest is een familiaal vastgoedbedrijf met ruim 50 jaar ervaring. We ontwikkelen, beheren en verhuren vastgoed in België en Nederland. Dit is voornamelijk bedrijfsmatig (magazijnen, kantoren,…) maar ook residentieel vastgoed. Wij geloven in een persoonlijke aanpak, waarbij eerlijkheid en vertrouwen de basis vormen voor elke samenwerking. We investeren niet alleen in vastgoed, maar ook in standvastige relaties binnen ons eigen team, met onze huurders, vaste partners en adviseurs. Zo willen we bijdragen aan een leefbare en faire omgeving voor de huidige en toekomstige generaties. De nieuwe generatie binnen ons familiebedrijf is recent gestart met het optimaliseren en professionaliseren van onze processen. Daarom zoeken we voor ons kantoor in Malle een enthousiaste Boekhoudkundig & Administ
                          J.B.T. HOLDING * MALLE - Solliciteer als één van de eersten - Wie zijn wij? D.K. Invest is een familiaal vastgoedbedrijf met ruim 50 jaar ervaring. We ontwikkelen, beheren en verhuren vastgoed in België en Nederland. Dit is voornamelijk bedrijfsmatig (magazijnen, kantoren,…) maar ook residentieel vastgoed. Wij geloven in een persoonlijke aanpak, waarbij eerlijkheid en vertrouwen de basis vormen voor elke samenwerking. We investeren niet alleen in vastgoed, maar ook in standvastige relaties binnen ons eigen team, met onze huurders, vaste partners en adviseurs. Zo willen we bijdragen aan een leefbare en faire omgeving voor de huidige en toekomstige generaties. De nieuwe generatie binnen ons familiebedrijf is recent gestart met het optimaliseren en professionaliseren van onze processen. Daarom zoeken we voor ons kantoor in Malle een enthousiaste Boekhoudkundig & Administ
                          plus
                          IButler * KONTICH - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - POSGARD ondersteunt klanten bij het nog efficiënter runnen van de horecazaak of food shop. De food markten zijn in volle beweging. Nu zoeken wij nieuwe collega's voor ons tof team in sterke groei. De afdeling Customer success ondersteunt de klanten bij alle klantgerichte aspecten van de eenvoudig te gebruiken oplossingen. * Eenvoudig te bedienen kassa systeem en handheld modules * Gebruiksvriendelijke verkoop tools zoals website, webshop, tafelreservatie & klantenkaart modules voor de klanten * Gemakkelijk beheren van de zaak, producten, personeel en omzetcijfers - Jouw verantwoordelijkheden - Als Administratief customer success medewerker - part-time of full-time - ben je verantwoordelijk voor het pro-actief opvolgen van de klanten van POSGARD vanuit het kantoor.
                          IButler * KONTICH - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - POSGARD ondersteunt klanten bij het nog efficiënter runnen van de horecazaak of food shop. De food markten zijn in volle beweging. Nu zoeken wij nieuwe collega's voor ons tof team in sterke groei. De afdeling Customer success ondersteunt de klanten bij alle klantgerichte aspecten van de eenvoudig te gebruiken oplossingen. * Eenvoudig te bedienen kassa systeem en handheld modules * Gebruiksvriendelijke verkoop tools zoals website, webshop, tafelreservatie & klantenkaart modules voor de klanten * Gemakkelijk beheren van de zaak, producten, personeel en omzetcijfers - Jouw verantwoordelijkheden - Als Administratief customer success medewerker - part-time of full-time - ben je verantwoordelijk voor het pro-actief opvolgen van de klanten van POSGARD vanuit het kantoor.
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Agent E Préposé E Aux Réclamations à Anvers?

                          Salaire moyen par an
                          37.500 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Agent E Préposé E Aux Réclamations à Anvers est de 37.500 €. Les salaires de Agent E Préposé E Aux Réclamations à Anvers vont de 30.600 € à 45.900 €.