Date
Options télétravail
Temps de trajet
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Administration
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Langue du job
        Compétences
        1 sélectionné
          Fonctions
            Secteur
              Région
                Ville
                  Expérience
                    Type de contrat
                      Régime de travail

                        Jobs populaires

                        • Administration
                        • Néerlandais
                        • Français
                        • Communication
                        • Planification
                        • Logistique
                        • Adjoint/e administratif/ve
                        • Adjoint/e polyvalent
                        • Adjoint du directeur
                        • Adjoint/e au personnel
                        • Adjoint/e au service à la clientèle
                        • Adjoint/e de réception
                        • Adjoint/e logistique
                        • Adjoint/e service après-vente
                        • Administrateur/trice d'équipe

                        Afficher plus
                        Administration
                        Supprimer tous les filtres

                        Date

                        Nouveaux jobs dernières 24h
                        3


                        Temps de trajet

                        Compétences


                        Administration
                        24






                        Fonctions

                        Administration
                        7






                        18 résultats pour Agent E De Reporting à Lanaken dans un rayon de 30 km

                        Nous avons étendu votre recherche à plus de 18 offres d’emploi similaires.

                        Dienstenchequeconsulent(e) Hasselt

                        TRIXXO
                        Hasselt
                        Solliciteer als één van de eersten - Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Zorgen voor een uitgebreide opleiding en geven je de kans om tijdens je inwerkstage de kneepjes van het vak te leren van je collega's
                        Solliciteer als één van de eersten - Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Zorgen voor een uitgebreide opleiding en geven je de kans om tijdens je inwerkstage de kneepjes van het vak te leren van je collega's
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Zorgen voor een uitgebreide opleiding en geven je de kans om tijdens je inwerkstage de kneepjes van het vak te leren van je collega's
                        Solliciteer als één van de eersten - Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Zorgen voor een uitgebreide opleiding en geven je de kans om tijdens je inwerkstage de kneepjes van het vak te leren van je collega's
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Pour l'un de nos clients leader mondial dans l'industrie de la chaussure nous somme à la recherche d'un Team Lead Operations. En tant que Team Lead Operations, vous assurez la performance et la qualité des opérations, garantissant que les objectifs sont atteints tout en favorisant un environnement de travail sain et motivant. * Coacher, développer, motiver, évaluer les équipes de manière continue. * Proposer les changements nécessaires dans les équipes et s'occuper de l'administration liée aux équipes. * Organiser et planifier l'exécution des objectifs journaliers à atteindre tout en tenant compte des procédures opérationnelles, organisationnelles et en respectant les règles de sécurité. * Effectuer des reporting journaliers et réguliers. * Être responsable des délais, de la qualité des travaux réalisés et du climat de travail posi
                        Solliciteer als één van de eersten - Pour l'un de nos clients leader mondial dans l'industrie de la chaussure nous somme à la recherche d'un Team Lead Operations. En tant que Team Lead Operations, vous assurez la performance et la qualité des opérations, garantissant que les objectifs sont atteints tout en favorisant un environnement de travail sain et motivant. * Coacher, développer, motiver, évaluer les équipes de manière continue. * Proposer les changements nécessaires dans les équipes et s'occuper de l'administration liée aux équipes. * Organiser et planifier l'exécution des objectifs journaliers à atteindre tout en tenant compte des procédures opérationnelles, organisationnelles et en respectant les règles de sécurité. * Effectuer des reporting journaliers et réguliers. * Être responsable des délais, de la qualité des travaux réalisés et du climat de travail posi
                        plus
                        NOUVEAU
                        Solliciteer als één van de eersten - Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant.
                        Solliciteer als één van de eersten - Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant.
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Wij zijn een bedrijf in beweging met een constante blik op de toekomst. Als Assistent(e) van de technische dienst sben jij de spil tussen onze klanten, techniekers en de technische coördinator. Je zorgt ervoor dat de planning en communicatie vlot verlopen en ondersteunt onze technische dienst bij hun dagelijkse werking. * Je bent het eerste telefonische aanspreekpunt tvan de technische dienst voor onze klanten. * Je ondersteunt de ebij het inplannen van interventies. * Je volgt de dagelijkse en wekelijkse planning evan onze techniekers op. * Je communiceert met klanten en interne afdelingen over de geplande interventies. * Je bereidt werkopdrachten evoor door
                        Solliciteer als één van de eersten - Wij zijn een bedrijf in beweging met een constante blik op de toekomst. Als Assistent(e) van de technische dienst sben jij de spil tussen onze klanten, techniekers en de technische coördinator. Je zorgt ervoor dat de planning en communicatie vlot verlopen en ondersteunt onze technische dienst bij hun dagelijkse werking. * Je bent het eerste telefonische aanspreekpunt tvan de technische dienst voor onze klanten. * Je ondersteunt de ebij het inplannen van interventies. * Je volgt de dagelijkse en wekelijkse planning evan onze techniekers op. * Je communiceert met klanten en interne afdelingen over de geplande interventies. * Je bereidt werkopdrachten evoor door
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Wij begeleiden de verkoop van nieuwbouwprojecten en residentieel vastgoed, met een bijzondere focus op het hogere marktsegment. Klantgerichtheid, professionaliteit en teamwork vormen de kern van onze werking. Dit omvat onder meer het samenstellen van het verkoopdossiers, het opvragen van documenten bij eigenaars en officiële instanties, het opstellen van contracten en de opvolging van de facturatie. Verhuurdossiers: Je ondersteunt de administratieve afhandeling van verhuurdossiers, waaronder het opmaken van huurcontracten, het organiseren van plaatsbeschrijvingen, de registratie van contracten en de regeling van nutsvoorzieningen. Marketing: Je werkt mee aan de opmaak van verkoopbr
                        Solliciteer als één van de eersten - Wij begeleiden de verkoop van nieuwbouwprojecten en residentieel vastgoed, met een bijzondere focus op het hogere marktsegment. Klantgerichtheid, professionaliteit en teamwork vormen de kern van onze werking. Dit omvat onder meer het samenstellen van het verkoopdossiers, het opvragen van documenten bij eigenaars en officiële instanties, het opstellen van contracten en de opvolging van de facturatie. Verhuurdossiers: Je ondersteunt de administratieve afhandeling van verhuurdossiers, waaronder het opmaken van huurcontracten, het organiseren van plaatsbeschrijvingen, de registratie van contracten en de regeling van nutsvoorzieningen. Marketing: Je werkt mee aan de opmaak van verkoopbr
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Voor het leukste team van het land, in het grootste speelgoedparadijs van de Benelux, zijn wij bij Nolmans Retail Support opzoek naar een administratief bediende voor de logistieke afdeling. Nolmans Retail Support is een snelgroeiend familiebedrijf dat logistieke en administratieve diensten verleent aan de 90 DreamLand speelgoedwinkels verspreid over België en Nederland. Ben jij de Luigi voor onze Mario, de Lilo voor onze Stitch, de controller voor onze PlayStation? * Je rapporteert aan de & Logistics. * De administratieve werking van het magazijn leid je volledig in goede banen; * Zorgvuldig verwerk je alle aanpassingen in de inventaris; Je kan sparren met
                        Solliciteer als één van de eersten - Voor het leukste team van het land, in het grootste speelgoedparadijs van de Benelux, zijn wij bij Nolmans Retail Support opzoek naar een administratief bediende voor de logistieke afdeling. Nolmans Retail Support is een snelgroeiend familiebedrijf dat logistieke en administratieve diensten verleent aan de 90 DreamLand speelgoedwinkels verspreid over België en Nederland. Ben jij de Luigi voor onze Mario, de Lilo voor onze Stitch, de controller voor onze PlayStation? * Je rapporteert aan de & Logistics. * De administratieve werking van het magazijn leid je volledig in goede banen; * Zorgvuldig verwerk je alle aanpassingen in de inventaris; Je kan sparren met
                        plus
                        NOUVEAU
                        Solliciteer als één van de eersten - Je bent een belangrijke schakel in het ondersteunen van de dagelijkse werking van onze organisatie, waarbij teamspirit, betrokkenheid en heldere communicatie centraal staan. * Je verzamelt en verwerkt kasstukken voor de boekhouding en kent de juiste kostenrekeningen toe. * Je stelt facturen op voor de verschillende afdelingen en bezorgt de gegevens voor buitenlandse btw-aangiftes aan onze externe partner. * Je verwerkt inkomende facturen via het e-platform in samenwerking met de boekhouding. * Je verzorgt de volledige personeelsadministratie: opmaak van contracten, beheer van digitale personeelsdossiers en planning van medische onderzoeken. * Je beheert het prestatiebeheer en verwerkt de lonen voor arbeiders en bedienden, inclusief thematische verloven. * Je beheert de administratie en planning van opleidingen.
                        Solliciteer als één van de eersten - Je bent een belangrijke schakel in het ondersteunen van de dagelijkse werking van onze organisatie, waarbij teamspirit, betrokkenheid en heldere communicatie centraal staan. * Je verzamelt en verwerkt kasstukken voor de boekhouding en kent de juiste kostenrekeningen toe. * Je stelt facturen op voor de verschillende afdelingen en bezorgt de gegevens voor buitenlandse btw-aangiftes aan onze externe partner. * Je verwerkt inkomende facturen via het e-platform in samenwerking met de boekhouding. * Je verzorgt de volledige personeelsadministratie: opmaak van contracten, beheer van digitale personeelsdossiers en planning van medische onderzoeken. * Je beheert het prestatiebeheer en verwerkt de lonen voor arbeiders en bedienden, inclusief thematische verloven. * Je beheert de administratie en planning van opleidingen.
                        plus
                        NOUVEAU
                        Solliciteer als één van de eersten - Wij streven ernaar om een gevarieerd aanbod te bieden dat verder gaat dan de conventionele wellness-normen, wat in Europa als bijzonder wordt beschouwd. Klantvriendelijkheid en de hoogste kwaliteit zijn onze prioriteit. * De functie zal voornamelijk bestaan uit het uitvoeren van administratieve taken bij de HR-Afdeling. * Je organiseert en beheert de HR-administratie: onderhouden van personeelsdossiers en databases in HR-software, opvolgen en verwerken van e-mails. * Je kan personeelsplanningen inzetten in het systeem: nauwkeurig invoeren van planningen van verschillende afdelingen, wijzigingen invoeren in het tijdsregistratiesysteem, ondersteuning bieden bij de opmaak van de planning van de verschillende afdelingen e.a. * GSM permanentie 1 keer om de 3 weken (+ vervanging collega tijdens de vakantieperiode) : 1 week avond ...
                        Solliciteer als één van de eersten - Wij streven ernaar om een gevarieerd aanbod te bieden dat verder gaat dan de conventionele wellness-normen, wat in Europa als bijzonder wordt beschouwd. Klantvriendelijkheid en de hoogste kwaliteit zijn onze prioriteit. * De functie zal voornamelijk bestaan uit het uitvoeren van administratieve taken bij de HR-Afdeling. * Je organiseert en beheert de HR-administratie: onderhouden van personeelsdossiers en databases in HR-software, opvolgen en verwerken van e-mails. * Je kan personeelsplanningen inzetten in het systeem: nauwkeurig invoeren van planningen van verschillende afdelingen, wijzigingen invoeren in het tijdsregistratiesysteem, ondersteuning bieden bij de opmaak van de planning van de verschillende afdelingen e.a. * GSM permanentie 1 keer om de 3 weken (+ vervanging collega tijdens de vakantieperiode) : 1 week avond ...
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Een succesformule, want de groep bestaat momenteel uit 8 brasseries, 8 hotels en 5 vergader- of feestlocaties. Om onze permanente groei te kunnen blijven garanderen zijn wij op zoek naar e Allround Medewerker Ontbijt& Receptieen (24 u/week) met passie voor de horeca voor Hotel Brasserie De Groene HendrickxHasseltin . Ontvangst en bediening van de hotelgasten met een glimlach :-) Je staat in voor o.a. de ontbijtservice: n. • Afruimen van de tafels en opnieuw indek ken. Je biedt de nodige (toeristische) info omtrent het hotel en de omgeving aan de hotelgasten. Je bewaakt de kwaliteitsnormen voor een 3*hotel. Je bent het gezicht en tevens het visiteka
                        Solliciteer als één van de eersten - Een succesformule, want de groep bestaat momenteel uit 8 brasseries, 8 hotels en 5 vergader- of feestlocaties. Om onze permanente groei te kunnen blijven garanderen zijn wij op zoek naar e Allround Medewerker Ontbijt& Receptieen (24 u/week) met passie voor de horeca voor Hotel Brasserie De Groene HendrickxHasseltin . Ontvangst en bediening van de hotelgasten met een glimlach :-) Je staat in voor o.a. de ontbijtservice: n. • Afruimen van de tafels en opnieuw indek ken. Je biedt de nodige (toeristische) info omtrent het hotel en de omgeving aan de hotelgasten. Je bewaakt de kwaliteitsnormen voor een 3*hotel. Je bent het gezicht en tevens het visiteka
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Sta je graag in voor de begeleiding van een ploegje van vijf tot acht medewerkers? Word je enthousiast van het werken met mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt? * Je begeleidt een team van (doelgroep)medewerkers met de uitvoering van onze opdrachten. * Je werkt zelf de hele dag 100% mee op de werkvloer. kortgeschoolde werklozen) resultaatsgericht in op de werkvloer. * Je bent medeverantwoordelijk voor de inwerking van nieuwe medewerkers. * Je communiceert beleefd en vriendelijk met de klant op de werf. * Je bewaakt de timing en kwaliteit van je werf. * Je houdt steeds het algemeen belang en de toekomst van Manus als bedrijf in
                        Solliciteer als één van de eersten - Sta je graag in voor de begeleiding van een ploegje van vijf tot acht medewerkers? Word je enthousiast van het werken met mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt? * Je begeleidt een team van (doelgroep)medewerkers met de uitvoering van onze opdrachten. * Je werkt zelf de hele dag 100% mee op de werkvloer. kortgeschoolde werklozen) resultaatsgericht in op de werkvloer. * Je bent medeverantwoordelijk voor de inwerking van nieuwe medewerkers. * Je communiceert beleefd en vriendelijk met de klant op de werf. * Je bewaakt de timing en kwaliteit van je werf. * Je houdt steeds het algemeen belang en de toekomst van Manus als bedrijf in
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten * Onderdelen opzoeken, bestellen en voorzien voor de werkplaats * Voltijdse job (39u/week) met 4-daagse werkweek (extra vrije dag in de week!)
                        Solliciteer als één van de eersten * Onderdelen opzoeken, bestellen en voorzien voor de werkplaats * Voltijdse job (39u/week) met 4-daagse werkweek (extra vrije dag in de week!)
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Krijg je de zaken altijd snel geregeld? Vandaag verwerken we de orders van zo'n 150 Belgische webshops die actief zijn in uiteenlopende branches. Ons team is verantwoordelijk voor de opslag, picking, packing en verzending van e-commerce bestellingen naar bestemmingen in heel Europa - Je lost er niet alleen logistieke vragen op maar doet ook regelmatig verzendprojecten, organiseert stockchecks, woont meetings met de klant bij, enz. Jij bent werkelijk de logistieke oren, ogen en handen van deze webwinkels. De hele dag stil zitten achter je computer is er zeker niet bij, regelmatig duik je met een logistieke queeste het warehouse in . In tegenstelling tot andere customer service jobs sta je bij ons nooit in contact me
                        Solliciteer als één van de eersten - Krijg je de zaken altijd snel geregeld? Vandaag verwerken we de orders van zo'n 150 Belgische webshops die actief zijn in uiteenlopende branches. Ons team is verantwoordelijk voor de opslag, picking, packing en verzending van e-commerce bestellingen naar bestemmingen in heel Europa - Je lost er niet alleen logistieke vragen op maar doet ook regelmatig verzendprojecten, organiseert stockchecks, woont meetings met de klant bij, enz. Jij bent werkelijk de logistieke oren, ogen en handen van deze webwinkels. De hele dag stil zitten achter je computer is er zeker niet bij, regelmatig duik je met een logistieke queeste het warehouse in . In tegenstelling tot andere customer service jobs sta je bij ons nooit in contact me
                        plus
                        Als bij Koppert België ben je verantwoordelijk voor de van het hele team voornamelijk op gebied van customer service en logistiek/transport. Je kan in functie van de noden van de organisatie, ook flexibel ingeschakeld worden voor andere taken of opdrachten.gewasbeschermingbestuivingallround administratief medewerker - Je behandelt daarbij de binnenkomende vragen of stuurt door naar dienst waar nodig. Je komt terecht in een klein team waarbij je de kans krijgt om ideeën uit te wisselen en jezelf te ontplooien.
                        Als bij Koppert België ben je verantwoordelijk voor de van het hele team voornamelijk op gebied van customer service en logistiek/transport. Je kan in functie van de noden van de organisatie, ook flexibel ingeschakeld worden voor andere taken of opdrachten.gewasbeschermingbestuivingallround administratief medewerker - Je behandelt daarbij de binnenkomende vragen of stuurt door naar dienst waar nodig. Je komt terecht in een klein team waarbij je de kans krijgt om ideeën uit te wisselen en jezelf te ontplooien.
                        plus
                        de juridische kant van media en reclame ; En als het even kan doen we nét dat ietsje meer dan de rest. And that's where you come in : Een groeiend en bruisend kantoor is niets zonder een organisatorische Rots-In-De-Branding. Je maakt uitgaande facturen op, stuurt ze uit, en volgt de betaling ervan op. * Je vormt een tandem met het management team voor het beheren van al onze klantenprojecten in onze softwaretool Teamleader : je volgt de geplande, gepresteerde en gefactureerde uren op en zorgt dat alles up-to-date blijft. * Je zorgt ervoor dat het kantoor een aangename plek is waar je vlot kan werken , o.a. door het op peil houden van de stock kantoorbenodigdheden/drank/…, behandelen van ingaande en uitgaande post, organisatie van kleine events en gezellige team moment
                        de juridische kant van media en reclame ; En als het even kan doen we nét dat ietsje meer dan de rest. And that's where you come in : Een groeiend en bruisend kantoor is niets zonder een organisatorische Rots-In-De-Branding. Je maakt uitgaande facturen op, stuurt ze uit, en volgt de betaling ervan op. * Je vormt een tandem met het management team voor het beheren van al onze klantenprojecten in onze softwaretool Teamleader : je volgt de geplande, gepresteerde en gefactureerde uren op en zorgt dat alles up-to-date blijft. * Je zorgt ervoor dat het kantoor een aangename plek is waar je vlot kan werken , o.a. door het op peil houden van de stock kantoorbenodigdheden/drank/…, behandelen van ingaande en uitgaande post, organisatie van kleine events en gezellige team moment
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Manpower Office People specialiseert zich in de selectie en rekrutering van administratieve en kantoorfuncties in allerlei sectoren. Als HR Recruiter word jij verantwoordelijk voor de selectie en rekrutering van deze bediendeprofielen. Wat houdt de job precies in? Je duikt diep in de zee van talent, speurend naar de juiste match! Via gestructureerde diepte-interviews ontrafel je de unieke vaardigheden van jouw kandidaten en leg je de puzzelstukjes voor de perfecte match met onze vacatures moeiteloos samen. Je biedt een luisterend oor aan zowel klant als kandidaat om goed in kaart te brengen wat de noden zijn,
                        Solliciteer als één van de eersten - Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Manpower Office People specialiseert zich in de selectie en rekrutering van administratieve en kantoorfuncties in allerlei sectoren. Als HR Recruiter word jij verantwoordelijk voor de selectie en rekrutering van deze bediendeprofielen. Wat houdt de job precies in? Je duikt diep in de zee van talent, speurend naar de juiste match! Via gestructureerde diepte-interviews ontrafel je de unieke vaardigheden van jouw kandidaten en leg je de puzzelstukjes voor de perfecte match met onze vacatures moeiteloos samen. Je biedt een luisterend oor aan zowel klant als kandidaat om goed in kaart te brengen wat de noden zijn,
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - MANPOWER OFFICE PEOPLE is specialist in de rekrutering van bediendenprofielen. Wij gaan steeds voor de perfecte match tussen werkgever en sollicitant! Voor onze klant te Zonhoven actief in de voedingssector zoeken wij een COMMERCIEEL ASSISTENT(E) om de commerciële binnendienst te versterken. Als Administratief Commercieel Assistent ben jij de essentiële schakel tussen de klanten en interne afdelingen. * Coördineren van de logistieke flow en zorgen voor tijdige leveringen * Beheren van de voorraadniveaus om continuïteit te waarborgen * Reeds een 5tal jaar ervaring in een commerciële binnendienst functie bij voorkeur in de voedingssector of een andere productieomgevi
                        Solliciteer als één van de eersten - MANPOWER OFFICE PEOPLE is specialist in de rekrutering van bediendenprofielen. Wij gaan steeds voor de perfecte match tussen werkgever en sollicitant! Voor onze klant te Zonhoven actief in de voedingssector zoeken wij een COMMERCIEEL ASSISTENT(E) om de commerciële binnendienst te versterken. Als Administratief Commercieel Assistent ben jij de essentiële schakel tussen de klanten en interne afdelingen. * Coördineren van de logistieke flow en zorgen voor tijdige leveringen * Beheren van de voorraadniveaus om continuïteit te waarborgen * Reeds een 5tal jaar ervaring in een commerciële binnendienst functie bij voorkeur in de voedingssector of een andere productieomgevi
                        plus

                        Nous avons étendu votre recherche avec 6 offres d'emploi dans d'autres régions

                        Collignon, filiale de Eiffage Energie Systèmes, est une entreprise spécialisée dans la conception, l'étude, la réalisation et la maintenance d'installations électriques, HVAC et industrielles. Faisant partie du Groupe Eiffage (plus de 70.000 collaborateurs), l'entreprise bénéficie de la puissance d'un grand groupe et offre ainsi de multiples opportunités de développement et de carrière à ses employés. Vous rejoignez une équipe payroll constituée de 3 collaborateurs et répondez en direct à la . * Vous assurez la gestion administrative complète des documents HR relatifs à la paie, ce inclut la rédaction et le suivi rigoureux des contrats de travail et des avenants et tout autre document RH. * Vous fournissez des réponses claires, précis
                        Collignon, filiale de Eiffage Energie Systèmes, est une entreprise spécialisée dans la conception, l'étude, la réalisation et la maintenance d'installations électriques, HVAC et industrielles. Faisant partie du Groupe Eiffage (plus de 70.000 collaborateurs), l'entreprise bénéficie de la puissance d'un grand groupe et offre ainsi de multiples opportunités de développement et de carrière à ses employés. Vous rejoignez une équipe payroll constituée de 3 collaborateurs et répondez en direct à la . * Vous assurez la gestion administrative complète des documents HR relatifs à la paie, ce inclut la rédaction et le suivi rigoureux des contrats de travail et des avenants et tout autre document RH. * Vous fournissez des réponses claires, précis
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - DVClex est un cabinet d'avocats pluridisciplinaire actif depuis 2003, intervenant dans de nombreux domaines (assurances, droit de la famille, droit pénal, baux, contrats, etc.). Leur mission : offrir un suivi rigoureux des dossiers, une transparence totale et une relation de confiance avec chaque client. Dans le cadre de son développement, nous recrutons un e Secrétaire Juridique pour leur bureau situé à Liège. * Accueillir les clients et assurer la première prise de contact. Vous travaillerez en collaboration avec l'ensemble des de DCVlex et serez formé e par vos collègues. * Maîtrise du français (oral et écrit) ; la connaissance du néerlandais ou de l'anglais est un plus. * Connaissance de Secib = atout. * Opportunités : formation interne et développement de compétences juridiques. Processus de recrutement - Vous pensez être la p
                        Solliciteer als één van de eersten - DVClex est un cabinet d'avocats pluridisciplinaire actif depuis 2003, intervenant dans de nombreux domaines (assurances, droit de la famille, droit pénal, baux, contrats, etc.). Leur mission : offrir un suivi rigoureux des dossiers, une transparence totale et une relation de confiance avec chaque client. Dans le cadre de son développement, nous recrutons un e Secrétaire Juridique pour leur bureau situé à Liège. * Accueillir les clients et assurer la première prise de contact. Vous travaillerez en collaboration avec l'ensemble des de DCVlex et serez formé e par vos collègues. * Maîtrise du français (oral et écrit) ; la connaissance du néerlandais ou de l'anglais est un plus. * Connaissance de Secib = atout. * Opportunités : formation interne et développement de compétences juridiques. Processus de recrutement - Vous pensez être la p
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Als juridisch medewerker binnen de schadediensten, geef je juridisch advies aan klanten (ondernemingen, zelfstandigen en particulieren) die een rechtsbijstandsverzekering afgesloten hebben. Deze rechtsbijstandsverzekering biedt aangesloten klanten de mogelijkheid tot juridisch advies indien zij geconfronteerd worden met conflictsituaties. * Contractrecht: vragen van ondernemingen over de inhoud van contracten met hun leveranciers, aannemingsdossiers, allerhande contractuele geschillen,.. * Fiscaal en administratief recht: conflicten met de overheid over belastingen, milieuvergunningen, ruimtelijke ordening,... * Je analyseert een geschil, de relevante bewijselementen, de wetgeving, de rechtspraak e
                        Solliciteer als één van de eersten - Als juridisch medewerker binnen de schadediensten, geef je juridisch advies aan klanten (ondernemingen, zelfstandigen en particulieren) die een rechtsbijstandsverzekering afgesloten hebben. Deze rechtsbijstandsverzekering biedt aangesloten klanten de mogelijkheid tot juridisch advies indien zij geconfronteerd worden met conflictsituaties. * Contractrecht: vragen van ondernemingen over de inhoud van contracten met hun leveranciers, aannemingsdossiers, allerhande contractuele geschillen,.. * Fiscaal en administratief recht: conflicten met de overheid over belastingen, milieuvergunningen, ruimtelijke ordening,... * Je analyseert een geschil, de relevante bewijselementen, de wetgeving, de rechtspraak e
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Als onze management assistent ben je de spin in het web voor ons team en je bouwt mee aan het fundament van onze organisatie. * Verzorgen van de lay-out van documenten, invoeren en beheren van data.
                        Solliciteer als één van de eersten - Als onze management assistent ben je de spin in het web voor ons team en je bouwt mee aan het fundament van onze organisatie. * Verzorgen van de lay-out van documenten, invoeren en beheren van data.
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Met een directe impact op het verlagen van energieverbruik en het ondersteunen van de decarbonisatie bij onze klanten, word jij Technical Expert en bied je oplossingen om HVAC-installaties beter te laten presteren. * volg de werken op die voortkomen uit optimalisatieacties * waak over de veiligheid van alle betrokkenen (Equans en onderaannemers) * mee te werken aan energie-dienstenaanbiedingen op van de klant * vlot op de werf voor analyse, diagnose, afstellingen en metingen - Zin om mee te werken aan de multitechnische uitdagingen van morgen? Je werkt aan uitdagende, gevarieerde projecten en helpt onze klanten bij de 3 grote transities van vandaag: de energietransitie, de industriële transitie en de digitale transitie. Je krijgt de kans om te werken met de nieuwste technologieën en jouw skills verder te ontplooien.
                        Solliciteer als één van de eersten - Met een directe impact op het verlagen van energieverbruik en het ondersteunen van de decarbonisatie bij onze klanten, word jij Technical Expert en bied je oplossingen om HVAC-installaties beter te laten presteren. * volg de werken op die voortkomen uit optimalisatieacties * waak over de veiligheid van alle betrokkenen (Equans en onderaannemers) * mee te werken aan energie-dienstenaanbiedingen op van de klant * vlot op de werf voor analyse, diagnose, afstellingen en metingen - Zin om mee te werken aan de multitechnische uitdagingen van morgen? Je werkt aan uitdagende, gevarieerde projecten en helpt onze klanten bij de 3 grote transities van vandaag: de energietransitie, de industriële transitie en de digitale transitie. Je krijgt de kans om te werken met de nieuwste technologieën en jouw skills verder te ontplooien.
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten Reporting to the of the branch where he/she is based, the Trainee Branch Manager will undergo training for a maximum period of two years, during which time the incumbent will assist with all Management Functions, including but not limited to: – Administration (Staff Management, Payroll, Accounting, Debt Recovery and Control); – Sales (Client visits, Business Development, Representation of the Company, Quotations); – Technical (Fleet Management, Import and Export Management, Inventory, Planning & Scheduling) The candidate will, during the training period, be requested and will be expected to perform one or more replacement assignments in countries across the European network.
                        Solliciteer als één van de eersten Reporting to the of the branch where he/she is based, the Trainee Branch Manager will undergo training for a maximum period of two years, during which time the incumbent will assist with all Management Functions, including but not limited to: – Administration (Staff Management, Payroll, Accounting, Debt Recovery and Control); – Sales (Client visits, Business Development, Representation of the Company, Quotations); – Technical (Fleet Management, Import and Export Management, Inventory, Planning & Scheduling) The candidate will, during the training period, be requested and will be expected to perform one or more replacement assignments in countries across the European network.
                        plus

                        Ces jobs pourraient également vous intéresser

                        Jouw passie voor sociale wetgeving en payroll komt helemaal van pas in deze job. * Acerta Career Center * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ontzorg klanten en voorzie een perfecte loonadministratie. Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.550 collega's – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. We zijn fier op wat we samen bereiken. Wat ga je doen? * Je kan multitasken en bent het eerste aanspreekpunt voor klanten voor al hun loontechnische en sociaal-juridische vragen.
                        Jouw passie voor sociale wetgeving en payroll komt helemaal van pas in deze job. * Acerta Career Center * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ontzorg klanten en voorzie een perfecte loonadministratie. Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.550 collega's – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. We zijn fier op wat we samen bereiken. Wat ga je doen? * Je kan multitasken en bent het eerste aanspreekpunt voor klanten voor al hun loontechnische en sociaal-juridische vragen.
                        plus

                        Jobs populaires


                        Afficher plus

                        Quel est le salaire moyen pour Agent E De Reporting à Lanaken?

                        Salaire moyen par an
                        34.900 €

                        Le salaire moyen pour les emplois Agent E De Reporting à Lanaken est de 34.900 €. Les salaires de Agent E De Reporting à Lanaken vont de 28.200 € à 42.300 €.