Candidature facile
2
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • Vente
                          • Service client
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e de vente
                          • Agent/e d'accueil
                          • Account Executive
                          • Agent/e de backoffice
                          • Agent/e de conditionnement
                          • Architecte de solutions de Cloud Computing
                          • Adjoint/e marketing

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          12


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          27


                          IT
                          22




                          146 résultats pour Agent E De Backoffice à Binkom dans un rayon de 30 km

                          AP Accountant Specialist | Belgisch bekend bedrijf

                          Sander Antwerpen
                          Tervuren
                          Télétravail possible
                          Solliciteer als één van de eersten - Sander Finance zoekt een AP Accountant Specialist voor een Belgisch bekend bedrijf binnen de gezondheidssector gevestigd in de regio Tervuren. Het bedrijf investeert eveneens sterk in de professionele ontwikkeling van zijn medewerkers, met een duidelijke focus op kennisdeling, trainingen en opleidingen. Al meer dan 15 jaar speelt het bedrijf een belangrijke rol binnen de snelgroeiende gezondheidssector. Ter uitbreiding van het team in de regio Tervuren zijn we daarom op zoek naar een AP Accountant Specialist. * Geniet van 32 vakantiedagen om de balans tussen werk en privé te respecteren.
                          Solliciteer als één van de eersten - Sander Finance zoekt een AP Accountant Specialist voor een Belgisch bekend bedrijf binnen de gezondheidssector gevestigd in de regio Tervuren. Het bedrijf investeert eveneens sterk in de professionele ontwikkeling van zijn medewerkers, met een duidelijke focus op kennisdeling, trainingen en opleidingen. Al meer dan 15 jaar speelt het bedrijf een belangrijke rol binnen de snelgroeiende gezondheidssector. Ter uitbreiding van het team in de regio Tervuren zijn we daarom op zoek naar een AP Accountant Specialist. * Geniet van 32 vakantiedagen om de balans tussen werk en privé te respecteren.
                          plus
                          Je helpt mee tijdens de ontvangst van de goederen en zorgt voor een goed overzicht in de backoffice. Vanuit onze 705 winkels of vanuit het hoofdkantoor zetten we ons elke dag in om onze klanten tevreden te stellen en werken we samen aan ons doel: Wereldleider worden in de voedseltransitie voor iedereen! * Leidt en coördineert je de dagelijkse werking van het team. Als dirigent organiseer je de goederenstroom op de verkoopvloer en sorteer je de goederen in de stockroom. * Je bent verantwoordelijk voor het aanvullen van de rekken en het weergeven van promoties, zodat onze klanten gemakkelijk kunnen winkelen. * Bij afwezigheid van de afdelingsmanager neem je het operatio
                          Je helpt mee tijdens de ontvangst van de goederen en zorgt voor een goed overzicht in de backoffice. Vanuit onze 705 winkels of vanuit het hoofdkantoor zetten we ons elke dag in om onze klanten tevreden te stellen en werken we samen aan ons doel: Wereldleider worden in de voedseltransitie voor iedereen! * Leidt en coördineert je de dagelijkse werking van het team. Als dirigent organiseer je de goederenstroom op de verkoopvloer en sorteer je de goederen in de stockroom. * Je bent verantwoordelijk voor het aanvullen van de rekken en het weergeven van promoties, zodat onze klanten gemakkelijk kunnen winkelen. * Bij afwezigheid van de afdelingsmanager neem je het operatio
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. In deze functie ben je een belangrijke schakel binnen onze backoffice van Payroll Services. * Dossiers opvolgen van A tot Z: Je informeert klanten over mogelijke verminderingen en vrijstellingen, controleert voordelen en helpt bij aanvragen bij de overheid. * Procesoptimalisatie: Je denkt actief mee over verbeteringen, analyseert risico's, test nieuwe processen en volgt de uitrol op. * Wetgeving & systemen: Je test aanpassingen in het loonsysteem wanneer de wetgeving verandert. * Signaalfunctie: Je detecteer
                          Solliciteer als één van de eersten - Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. In deze functie ben je een belangrijke schakel binnen onze backoffice van Payroll Services. * Dossiers opvolgen van A tot Z: Je informeert klanten over mogelijke verminderingen en vrijstellingen, controleert voordelen en helpt bij aanvragen bij de overheid. * Procesoptimalisatie: Je denkt actief mee over verbeteringen, analyseert risico's, test nieuwe processen en volgt de uitrol op. * Wetgeving & systemen: Je test aanpassingen in het loonsysteem wanneer de wetgeving verandert. * Signaalfunctie: Je detecteer
                          plus
                          Een verkoper van additieven in de voedingssector. Ben jij op zoek naar een uitdagende administratieve rol waarbij je de spil bent in het proces van orderverwerking en klantenservice? Dan is deze functie als Backoffice Support iets voor jou! Klinkt deze administratieve klantgerichte job als de nieuwe uitdaging voor jou?
                          Een verkoper van additieven in de voedingssector. Ben jij op zoek naar een uitdagende administratieve rol waarbij je de spil bent in het proces van orderverwerking en klantenservice? Dan is deze functie als Backoffice Support iets voor jou! Klinkt deze administratieve klantgerichte job als de nieuwe uitdaging voor jou?
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Het grote voordeel van de syndicus wereld is dat elke dag er anders kan uit zien. Je bent efficiënt in het communiceren met anderen om snel te achterhalen hoe je de persoon kan verder helpen. Je beschikt over snelle vingers en een goed taalgebruik om de briefwisseling en mailverkeer te beantwoorden. Verder sta je in om de planning van de herstellingswerken op te volgen van offerte t.e.m. de budgetopvolging en de uitbetaling. Daarom blijf je ook in elk dossier in nauw contact met de betrokken , en/of huurders. Een goede dosis diplomatie en een kritische geest helpen je vlot omgaan met de verschillende actoren. Je bent een belangrijke en vriendelijke schakel binnen I
                          Solliciteer als één van de eersten - Het grote voordeel van de syndicus wereld is dat elke dag er anders kan uit zien. Je bent efficiënt in het communiceren met anderen om snel te achterhalen hoe je de persoon kan verder helpen. Je beschikt over snelle vingers en een goed taalgebruik om de briefwisseling en mailverkeer te beantwoorden. Verder sta je in om de planning van de herstellingswerken op te volgen van offerte t.e.m. de budgetopvolging en de uitbetaling. Daarom blijf je ook in elk dossier in nauw contact met de betrokken , en/of huurders. Een goede dosis diplomatie en een kritische geest helpen je vlot omgaan met de verschillende actoren. Je bent een belangrijke en vriendelijke schakel binnen I
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 141 offres d’emploi similaires.

                          Om hun backoffice-team verder te versterken en de groei van het kantoor duurzaam te ondersteunen, zoeken ze een ervaren Manager Backoffice Verzekeringen. Als Manager Backoffice Verzekeringen sta je aan het roer van de administratieve kern van het kantoor. Solliciteer als één van de eersten - Je stuurt op resultaat, met oog voor mensen en processen, en leidt een team dat de ruggengraat vormt van een efficiënte en klantgerichte verzekeringswerking. * Neem de eindverantwoordelijkheid op voor alle backofficeprocessen: productie, schadebeheer, productvergelijking, marktanalyse en algemene administratie. * Bewaak de kwaliteit, volledigheid en compliance van alle administratieve processen, en zet actief in op digitalisering
                          Om hun backoffice-team verder te versterken en de groei van het kantoor duurzaam te ondersteunen, zoeken ze een ervaren Manager Backoffice Verzekeringen. Als Manager Backoffice Verzekeringen sta je aan het roer van de administratieve kern van het kantoor. Solliciteer als één van de eersten - Je stuurt op resultaat, met oog voor mensen en processen, en leidt een team dat de ruggengraat vormt van een efficiënte en klantgerichte verzekeringswerking. * Neem de eindverantwoordelijkheid op voor alle backofficeprocessen: productie, schadebeheer, productvergelijking, marktanalyse en algemene administratie. * Bewaak de kwaliteit, volledigheid en compliance van alle administratieve processen, en zet actief in op digitalisering
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands perfect en hebt een sterke basis in
                          Solliciteer als één van de eersten - Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands perfect en hebt een sterke basis in
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands perfect en hebt een sterke basis in
                          Solliciteer als één van de eersten - Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands perfect en hebt een sterke basis in
                          plus
                          Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Zorgen voor een uitgebreide opleiding en geven je de kans om tijdens je inwerkstage de kneepjes van het vak te leren van je collega's
                          Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Zorgen voor een uitgebreide opleiding en geven je de kans om tijdens je inwerkstage de kneepjes van het vak te leren van je collega's
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands perfect en hebt een sterke basis in
                          Solliciteer als één van de eersten - Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands perfect en hebt een sterke basis in
                          plus
                          Travaillez dans la société ayant la meilleure réputation de son secteur (4,9/5) * Profitez de formations techniques et commerciales approfondies pour développer vos compétences * Évoluez au sein d'une entreprise en pleine croissance, offrant de nombreuses opportunités. * Bénéficiez d'un salaire mensuel très attractif de 4300 EUR Brut et d'autres avantages - Bienvenue chez BATIT PROTECT, où le bien-être au travail et le service client sont au cœur de nos préoccupations. BATIT PROTECT propose différentes solutions qui ont toutes pour missions d'améliorer la santé et le bien-être des habitants ainsi que de protéger l'environnement en diminuant l'empreinte énergétique des foyers. * installe différentes solutions de ventilation pour traiter l'environnement
                          Travaillez dans la société ayant la meilleure réputation de son secteur (4,9/5) * Profitez de formations techniques et commerciales approfondies pour développer vos compétences * Évoluez au sein d'une entreprise en pleine croissance, offrant de nombreuses opportunités. * Bénéficiez d'un salaire mensuel très attractif de 4300 EUR Brut et d'autres avantages - Bienvenue chez BATIT PROTECT, où le bien-être au travail et le service client sont au cœur de nos préoccupations. BATIT PROTECT propose différentes solutions qui ont toutes pour missions d'améliorer la santé et le bien-être des habitants ainsi que de protéger l'environnement en diminuant l'empreinte énergétique des foyers. * installe différentes solutions de ventilation pour traiter l'environnement
                          plus
                          Microsoft * Zaventem, Flemish Brabant, Belgium * Stage, Vast contract, bepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Overview - Come build community, explore your passions and do your best work at Microsoft with thousands of University interns from every corner of the world. This opportunity will allow you to bring your aspirations, talent, potential—and excitement for the journey ahead. This is your chance to bring your solutions and ideas to life while working on cutting-edge technology. Microsoft's mission is to empower every person and every organization on the planet to achieve more. As employees we come together with a growth mindset, innovate to empower others, and collaborate to realize our shared goals. Each day we build on our values of respect, integrity, and accountability to create a culture of inclusion where everyone can thrive at work and beyond. Re
                          Microsoft * Zaventem, Flemish Brabant, Belgium * Stage, Vast contract, bepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Overview - Come build community, explore your passions and do your best work at Microsoft with thousands of University interns from every corner of the world. This opportunity will allow you to bring your aspirations, talent, potential—and excitement for the journey ahead. This is your chance to bring your solutions and ideas to life while working on cutting-edge technology. Microsoft's mission is to empower every person and every organization on the planet to achieve more. As employees we come together with a growth mindset, innovate to empower others, and collaborate to realize our shared goals. Each day we build on our values of respect, integrity, and accountability to create a culture of inclusion where everyone can thrive at work and beyond. Re
                          plus
                          Microsoft * Zaventem, Flemish Brabant, Belgium * Stage, Vast contract, bepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Overview - Come build community, explore your passions and do your best work at Microsoft with thousands of University interns from every corner of the world. This opportunity will allow you to bring your aspirations, talent, potential—and excitement for the journey ahead. Responsibilities - As a Customer Success Account Management Intern, you will develop, maintain, and build upon foundational relationships with key customer stakeholders and technical professionals to enable quality solution delivery. This opportunity will allow you to guide and lead conversations to facilitate the achievement of customer business objectives; lead the execution of program planning and customer-facing program reviews.
                          Microsoft * Zaventem, Flemish Brabant, Belgium * Stage, Vast contract, bepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Overview - Come build community, explore your passions and do your best work at Microsoft with thousands of University interns from every corner of the world. This opportunity will allow you to bring your aspirations, talent, potential—and excitement for the journey ahead. Responsibilities - As a Customer Success Account Management Intern, you will develop, maintain, and build upon foundational relationships with key customer stakeholders and technical professionals to enable quality solution delivery. This opportunity will allow you to guide and lead conversations to facilitate the achievement of customer business objectives; lead the execution of program planning and customer-facing program reviews.
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Nous recherchons activement un(e) Conseiller(ère) Showroom bilingue (FR/NL) pour rejoindre une enseigne haut de gamme spécialisée dans le mobilier de luxe et le design d'intérieur. Basé(e) à Zaventem, vous jouerez un rôle essentiel dans l'accueil, l'accompagnement et la fidélisation d'une clientèle exigeante, composée notamment d'architectes, de décorateurs et de particuliers exclusifs. Vous intégrerez une organisation à taille humaine, alliant élégance et modernité, et plaçant l'écoute, l'innovation et la personnalisation au cœur de son approche. * Établir une relation de confiance avec une clientèle exigeante et haut de gamme. * Rester informé(e) sur les nouvelles tendances en matière de décoration et de design. * Expérience dans la vente de mobilier ou de décoration intérieure, idéalement dans un environnement haut de gamme
                          Solliciteer als één van de eersten - Nous recherchons activement un(e) Conseiller(ère) Showroom bilingue (FR/NL) pour rejoindre une enseigne haut de gamme spécialisée dans le mobilier de luxe et le design d'intérieur. Basé(e) à Zaventem, vous jouerez un rôle essentiel dans l'accueil, l'accompagnement et la fidélisation d'une clientèle exigeante, composée notamment d'architectes, de décorateurs et de particuliers exclusifs. Vous intégrerez une organisation à taille humaine, alliant élégance et modernité, et plaçant l'écoute, l'innovation et la personnalisation au cœur de son approche. * Établir une relation de confiance avec une clientèle exigeante et haut de gamme. * Rester informé(e) sur les nouvelles tendances en matière de décoration et de design. * Expérience dans la vente de mobilier ou de décoration intérieure, idéalement dans un environnement haut de gamme
                          plus

                          Business Development Manager Cloud Managed Services

                          Talents4You N.V.
                          Zaventem
                          Télétravail possible
                          Candidature facile
                          Solliciteer als één van de eersten
                          Solliciteer als één van de eersten
                          Ensemble avec notre société mère allemande, WAGO BeLux façonne la technologie de demain. En outre, nous contribuons à relever les défis d'aujourd'hui et de demain. * Vous préparez, en collaboration avec l'équipe de vente, les dossiers commerciaux. * Vous êtes précis(e) sur le plan administratif et apprenez couramment de nouveaux logiciels utilisateur. * Vous êtes titulaire d'un diplôme de bachelier ou équivalent par expérience. * Vous êtes bilingue (néerlandais/français) et avez une bonne connaissance de l'anglais. * Vous avez le sens des responsabilités et vous assurez que vos dossiers soient traités correctement de A à Z. Que pouvez-vous attendre de nous ? * Un environnement de travail moderne et ergonomique, doté d
                          Ensemble avec notre société mère allemande, WAGO BeLux façonne la technologie de demain. En outre, nous contribuons à relever les défis d'aujourd'hui et de demain. * Vous préparez, en collaboration avec l'équipe de vente, les dossiers commerciaux. * Vous êtes précis(e) sur le plan administratif et apprenez couramment de nouveaux logiciels utilisateur. * Vous êtes titulaire d'un diplôme de bachelier ou équivalent par expérience. * Vous êtes bilingue (néerlandais/français) et avez une bonne connaissance de l'anglais. * Vous avez le sens des responsabilités et vous assurez que vos dossiers soient traités correctement de A à Z. Que pouvez-vous attendre de nous ? * Un environnement de travail moderne et ergonomique, doté d
                          plus
                          NOUVEAU
                          Le Decathlon Wavre est à la recherche de son nouveau Responsable de rayon Mobilité ! Tu es passionné.e par le cyclisme, la mobilité urbaine et tu rêves de transformer le rayon vélo en un véritable centre d'expertise et de services ? Le magasin Decathlon Wavre est à la recherche de son Responsable Mobilité, un.e véritable entrepreneur.e pour piloter l'essor du vélo dans toute la région ! Si tu es un.e leader qui voit des solutions là où d'autres voient des problèmes, et qui a l'énergie de développer une équipe technique et commerciale sur le terrain, ton aventure commence à Wavre ! * Travailler à temps plein (soit 36h/semaine) et être activement présent.e sur le terrain, en tant que membre de l'équipe, en lien avec tes clients et ton offre de produits et services. * Contribuer à l'élaboration et la mise en œuvre de notre projet.
                          Le Decathlon Wavre est à la recherche de son nouveau Responsable de rayon Mobilité ! Tu es passionné.e par le cyclisme, la mobilité urbaine et tu rêves de transformer le rayon vélo en un véritable centre d'expertise et de services ? Le magasin Decathlon Wavre est à la recherche de son Responsable Mobilité, un.e véritable entrepreneur.e pour piloter l'essor du vélo dans toute la région ! Si tu es un.e leader qui voit des solutions là où d'autres voient des problèmes, et qui a l'énergie de développer une équipe technique et commerciale sur le terrain, ton aventure commence à Wavre ! * Travailler à temps plein (soit 36h/semaine) et être activement présent.e sur le terrain, en tant que membre de l'équipe, en lien avec tes clients et ton offre de produits et services. * Contribuer à l'élaboration et la mise en œuvre de notre projet.
                          plus
                          Je werkt in een backoffice omgeving en zorgt voor een correcte afhandeling van de processen binnen het team rekening RSZ/Schuldbeheer/Opleidingsverlof. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. Bij potentiële risico's trek je aan de alarmbel en doe je voorstellen om deze te beperken. Je krijgt de ruimte om op jouw unieke manier je stempel te drukken in hr. Je hebt ook de mogelijkheid om thuis te werken met een forfaitaire thuiswerkvergoeding van €120 netto/maand. Je krijgt de mogelijkheid tot het leasen van een fiets of wagen, aankoop van een smartphone of tablet, teru
                          Je werkt in een backoffice omgeving en zorgt voor een correcte afhandeling van de processen binnen het team rekening RSZ/Schuldbeheer/Opleidingsverlof. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. Bij potentiële risico's trek je aan de alarmbel en doe je voorstellen om deze te beperken. Je krijgt de ruimte om op jouw unieke manier je stempel te drukken in hr. Je hebt ook de mogelijkheid om thuis te werken met een forfaitaire thuiswerkvergoeding van €120 netto/maand. Je krijgt de mogelijkheid tot het leasen van een fiets of wagen, aankoop van een smartphone of tablet, teru
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - communauté de 9000 experts basés dans 23 pays, tous prêts à relever les challenges dans le domaine du Testing, de l'Inspection et de la Certification (TIC) dans la construction, les infrastructures et l'industrie. SOCOTEC soutient et accélère la transformation du secteur et œuvre à la construction de la ville du futur. Les experts de SOCOTEC Belgium SRL accompagnent nos clients depuis la conception, la construction jusqu'à l'exploitation, la maintenance et la rénovation des infrastructures et des systèmes associés. Rejoindre les équipes de SOCOTEC Belgium SRL, c'est faire le choix d'être un expert du contrôle de la qualité, de la vulnérabilité du bâti et de l'optim
                          Solliciteer als één van de eersten - communauté de 9000 experts basés dans 23 pays, tous prêts à relever les challenges dans le domaine du Testing, de l'Inspection et de la Certification (TIC) dans la construction, les infrastructures et l'industrie. SOCOTEC soutient et accélère la transformation du secteur et œuvre à la construction de la ville du futur. Les experts de SOCOTEC Belgium SRL accompagnent nos clients depuis la conception, la construction jusqu'à l'exploitation, la maintenance et la rénovation des infrastructures et des systèmes associés. Rejoindre les équipes de SOCOTEC Belgium SRL, c'est faire le choix d'être un expert du contrôle de la qualité, de la vulnérabilité du bâti et de l'optim
                          plus
                          NOUVEAU
                          Rejoignez Carrefour Belgium et rencontrez plus de 9.500 employé e s motivé e s ! Depuis nos 705 magasins ou du siège, nous nous engageons à satisfaire nos clients chaque jour et travaillons ensemble vers un objectif commun : devenir le leader de la transition alimentaire pour tous ! Le Conseiller Financier au sein de Carrefour Belgium participe à l'élaboration, au développement et à la mise en place des méthodes et outils de travail adéquats dans le cadre de la stratégie des magasins franchisés Carrefour Market et Express. * l'utilisation optimale des ressources dans l'acquisition de nouveaux points de vente ou le maintien du parc existant * la mise en place de la stratégie et des politiques définis par la Direction sur la rentabilité
                          Rejoignez Carrefour Belgium et rencontrez plus de 9.500 employé e s motivé e s ! Depuis nos 705 magasins ou du siège, nous nous engageons à satisfaire nos clients chaque jour et travaillons ensemble vers un objectif commun : devenir le leader de la transition alimentaire pour tous ! Le Conseiller Financier au sein de Carrefour Belgium participe à l'élaboration, au développement et à la mise en place des méthodes et outils de travail adéquats dans le cadre de la stratégie des magasins franchisés Carrefour Market et Express. * l'utilisation optimale des ressources dans l'acquisition de nouveaux points de vente ou le maintien du parc existant * la mise en place de la stratégie et des politiques définis par la Direction sur la rentabilité
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Sinds 2005 zetten we het comfort en de gezondheid van onze kwetsbare medemensen voorop. Met onze 'In Caring Hands' en met vertrouwen, initiatief en verantwoordelijkheid in het achterhoofd geven we ieders levenskwaliteit een duwtje in de rug. We zijn op zoek naar een collega met het hart op de juiste plaats en een passie voor ouderenzorg. Dan ben jij namelijk de persoon die we zoeken! Je stelt mee de menu's in samenwerking met het keukenteam en verleent dieetadvies aan de bewoners. Je stelt een voedingsprogramma op aangepast aan de behoeften van de bewoners. * Je verleent voedingsadvies aan de bewoners * Dieetvoeding afstemmen voor de bewoners volge
                          Solliciteer als één van de eersten - Sinds 2005 zetten we het comfort en de gezondheid van onze kwetsbare medemensen voorop. Met onze 'In Caring Hands' en met vertrouwen, initiatief en verantwoordelijkheid in het achterhoofd geven we ieders levenskwaliteit een duwtje in de rug. We zijn op zoek naar een collega met het hart op de juiste plaats en een passie voor ouderenzorg. Dan ben jij namelijk de persoon die we zoeken! Je stelt mee de menu's in samenwerking met het keukenteam en verleent dieetadvies aan de bewoners. Je stelt een voedingsprogramma op aangepast aan de behoeften van de bewoners. * Je verleent voedingsadvies aan de bewoners * Dieetvoeding afstemmen voor de bewoners volge
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Dan ben jij misschien de persoon die we zoeken! Word jij het stralende eerste gezicht én de waakzame blik van een internationale speler in Zaventem? Ons doel is om de wereld een veiligere plek te maken door onze klanten verschillende diensten aan te bieden zoals permanente bewaking, technologische oplossingen
                          Solliciteer als één van de eersten - Dan ben jij misschien de persoon die we zoeken! Word jij het stralende eerste gezicht én de waakzame blik van een internationale speler in Zaventem? Ons doel is om de wereld een veiligere plek te maken door onze klanten verschillende diensten aan te bieden zoals permanente bewaking, technologische oplossingen
                          plus
                          Als student ondersteun je onze projectcoördinatoren, marketingverantwoordelijke en salescollega's bij de praktische en administratieve organisatie van deze trajecten. • je helpt bij de administratieve voorbereiding van opleidingen (materiaal klaarzetten, aanwezigheidslijsten verzamelen, intakes uitsturen via Google Forms…) • Je volgt aanwezigheden van deelnemers op, vraagt afwezigheidsattesten op en beheert de prestaties in de databank • je werkt mee aan de lay-out van presentaties of interne communicatie • je ondersteunt bij de opmaak van offertes en presentaties voor klanten • je volgt een bachelor of masteropleiding (bijvoorbeeld in de richting psychologie, communicatie, organisatiewetenschappen, marketing, …) We zoeken iemand voor in de zomerperiode die minimum 2 dagen per week beschikbaar is, met een voorkeur voor vaste dagen.
                          Als student ondersteun je onze projectcoördinatoren, marketingverantwoordelijke en salescollega's bij de praktische en administratieve organisatie van deze trajecten. • je helpt bij de administratieve voorbereiding van opleidingen (materiaal klaarzetten, aanwezigheidslijsten verzamelen, intakes uitsturen via Google Forms…) • Je volgt aanwezigheden van deelnemers op, vraagt afwezigheidsattesten op en beheert de prestaties in de databank • je werkt mee aan de lay-out van presentaties of interne communicatie • je ondersteunt bij de opmaak van offertes en presentaties voor klanten • je volgt een bachelor of masteropleiding (bijvoorbeeld in de richting psychologie, communicatie, organisatiewetenschappen, marketing, …) We zoeken iemand voor in de zomerperiode die minimum 2 dagen per week beschikbaar is, met een voorkeur voor vaste dagen.
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Agent E De Backoffice à Binkom?

                          Salaire moyen par an
                          32.400 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Agent E De Backoffice à Binkom est de 32.400 €. Les salaires de Agent E De Backoffice à Binkom vont de 27.200 € à 41.400 €.