Date
Options télétravail
Temps de trajet
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Administration
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Langue du job
        Compétences
        1 sélectionné
          Fonctions
            Secteur
              Région
                Ville
                  Expérience
                    Type de contrat
                      Régime de travail

                        Jobs populaires

                        • Administration
                        • Néerlandais
                        • Français
                        • Communication
                        • Vente
                        • MS Excel
                        • Adjoint/e administratif/ve
                        • Adjoint du directeur
                        • Adjoint/e de vente
                        • Administrateur/trice comptabilité
                        • Agent/e commercial/e en assurances
                        • Agent/e préposé/e aux réclamations
                        • Assistant/e en gestion de la qualité
                        • Classeur/se
                        • Adjoint/e au Directeur de Magasin

                        Afficher plus
                        Administration
                        Supprimer tous les filtres

                        Date

                        7 derniers jours
                        25

                        Temps de trajet

                        Compétences


                        Administration
                        30






                        Fonctions

                        Administration
                        9






                        24 résultats pour Agent E Commercial E En Assurances à Brielen dans un rayon de 30 km

                        Commercieel medewerker bank en verzekeringen

                        DMVD BV
                        KORTRIJK
                        Als commercieel medewerker kom je terecht in een dynamisch team binnen ons bank- en verzekeringskantoor Fintro - DMVD Kortrijk. We hebben functies als adviseur kredieten maar ook dagelijkse bank en sparen en beleggen. - dagelijks contact met klanten (particulieren en professionelen) om deze job goed en vlot uit te voeren stellen we allerhande zaken ter beschikking zoals bureel, laptop, nodige opleidingen en bijscholingen, mentor binnen het kantoor, aangename werkplek etc. we bieden een marktconforme verloning aan incl maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatie, groep, bedrijfswagen (indien effectief commerciële functie) en bonussen. de ingesteldheid en motivatie is voor ons veel belangrijker alsook de sociale skills om binnen ons tea
                        Als commercieel medewerker kom je terecht in een dynamisch team binnen ons bank- en verzekeringskantoor Fintro - DMVD Kortrijk. We hebben functies als adviseur kredieten maar ook dagelijkse bank en sparen en beleggen. - dagelijks contact met klanten (particulieren en professionelen) om deze job goed en vlot uit te voeren stellen we allerhande zaken ter beschikking zoals bureel, laptop, nodige opleidingen en bijscholingen, mentor binnen het kantoor, aangename werkplek etc. we bieden een marktconforme verloning aan incl maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatie, groep, bedrijfswagen (indien effectief commerciële functie) en bonussen. de ingesteldheid en motivatie is voor ons veel belangrijker alsook de sociale skills om binnen ons tea
                        plus
                        Je beheert de nieuwe en bestaande schadedossiers en volgt deze nauwkeuring op. Je hebt hierbij nauw contact met de maatschappij en de klant. Bent u dynamisch, klantgericht en administratief nauwkeurig? Je persoonlijkheid en gedrevenheid zijn evenzeer belangrijk.
                        Je beheert de nieuwe en bestaande schadedossiers en volgt deze nauwkeuring op. Je hebt hierbij nauw contact met de maatschappij en de klant. Bent u dynamisch, klantgericht en administratief nauwkeurig? Je persoonlijkheid en gedrevenheid zijn evenzeer belangrijk.
                        plus

                        Nous avons étendu votre recherche à plus de 22 offres d’emploi similaires.

                        Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands en hebt een degelijke basisk
                        Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands en hebt een degelijke basisk
                        plus
                        Je komt terecht bij een Belgisch bedrijf met een moderne visie op werken, waar innovatie en gebruiksgemak centraal staan. Binnen het kantoor heerst een open en positieve sfeer, waar collega's elkaar helpen, successen delen en ook ruimte maken voor plezier. Als Administratief Bediende maak je deel uit van een team van vier collega's die verspreid werken over Kortrijk, Antwerpen en Wallonië. * Je verwerkt en beheert correspondentie en e-mails, en zorgt voor een correcte archivering zodat informatie altijd toegankelijk blijft. * Je voert gegevens in en houdt deze up-to-date in interne systemen en databases. * Je verwerkt en controleert contracten, bewaakt deadlines en ondersteunt bij het
                        Je komt terecht bij een Belgisch bedrijf met een moderne visie op werken, waar innovatie en gebruiksgemak centraal staan. Binnen het kantoor heerst een open en positieve sfeer, waar collega's elkaar helpen, successen delen en ook ruimte maken voor plezier. Als Administratief Bediende maak je deel uit van een team van vier collega's die verspreid werken over Kortrijk, Antwerpen en Wallonië. * Je verwerkt en beheert correspondentie en e-mails, en zorgt voor een correcte archivering zodat informatie altijd toegankelijk blijft. * Je voert gegevens in en houdt deze up-to-date in interne systemen en databases. * Je verwerkt en controleert contracten, bewaakt deadlines en ondersteunt bij het
                        plus
                        Met jarenlange ervaring en uitgebreide expertise – van draaien en frezen tot vonkerosie en vlakslijpen – leveren we hoogwaardige precisiecomponenten voor uiteenlopende toepassingen en sectoren. * Je bent verantwoordelijk voor het controleren van de kwaliteit van afgewerkte producten om ervoor te zorgen dat deze voldoen aan de vereiste specificaties en normen. * Aan de hand van technische tekeningen en beschikbare meetinstrumenten (zoals schuifmaten) controleer je onderdelen op afmetingen, vorm en afwerkingsniveau. * Je verzorgt de nodige administratie, waaronder een nauwkeurige documentatie van resultaten en kwaliteitsgegevens in ons ERP-systeem. * Je draagt bij aan het opzetten en verbeteren van methodes voor procesc
                        Met jarenlange ervaring en uitgebreide expertise – van draaien en frezen tot vonkerosie en vlakslijpen – leveren we hoogwaardige precisiecomponenten voor uiteenlopende toepassingen en sectoren. * Je bent verantwoordelijk voor het controleren van de kwaliteit van afgewerkte producten om ervoor te zorgen dat deze voldoen aan de vereiste specificaties en normen. * Aan de hand van technische tekeningen en beschikbare meetinstrumenten (zoals schuifmaten) controleer je onderdelen op afmetingen, vorm en afwerkingsniveau. * Je verzorgt de nodige administratie, waaronder een nauwkeurige documentatie van resultaten en kwaliteitsgegevens in ons ERP-systeem. * Je draagt bij aan het opzetten en verbeteren van methodes voor procesc
                        plus
                        Ons team focust op 2 segmenten: totaalprojecten (volledig interieur) en binnenschrijnwerk (technische deuren en vast meubilair). - Als Administratief Medewerker Calculatie ondersteun je de calculatiedienst door prijsaanvragen op te maken en uit te sturen, en inkomende offertes te verwerken en te vergelijken met het lastenboek . - Je zorgt ervoor dat alle gegevens correct in het calculatieprogramma worden ingevoerd en biedt administratieve ondersteuning bij de opstart van nieuwe werven. - Daarnaast analyseer/controleer je meetstaten en lastenboeken op een nauwkeurige en consistente manier. - Je speelt een cruciale rol in het administratieve proces van de calculatieafdeling, waarbij je zorgt voor e efficiënte en nauwkeu
                        Ons team focust op 2 segmenten: totaalprojecten (volledig interieur) en binnenschrijnwerk (technische deuren en vast meubilair). - Als Administratief Medewerker Calculatie ondersteun je de calculatiedienst door prijsaanvragen op te maken en uit te sturen, en inkomende offertes te verwerken en te vergelijken met het lastenboek . - Je zorgt ervoor dat alle gegevens correct in het calculatieprogramma worden ingevoerd en biedt administratieve ondersteuning bij de opstart van nieuwe werven. - Daarnaast analyseer/controleer je meetstaten en lastenboeken op een nauwkeurige en consistente manier. - Je speelt een cruciale rol in het administratieve proces van de calculatieafdeling, waarbij je zorgt voor e efficiënte en nauwkeu
                        plus
                        Met jarenlange ervaring en uitgebreide expertise – van draaien en frezen tot vonkerosie en vlakslijpen – leveren we hoogwaardige precisiecomponenten voor uiteenlopende toepassingen en sectoren. * Je bent verantwoordelijk voor het controleren van de kwaliteit van afgewerkte producten om ervoor te zorgen dat deze voldoen aan de vereiste specificaties en normen. * Aan de hand van technische tekeningen en beschikbare meetinstrumenten (zoals schuifmaten) controleer je onderdelen op afmetingen, vorm en afwerkingsniveau. * Je verzorgt de nodige administratie, waaronder een nauwkeurige documentatie van resultaten en kwaliteitsgegevens in ons ERP-systeem. * Je draagt bij aan het opzetten en verbeteren van methodes voor procesc
                        Met jarenlange ervaring en uitgebreide expertise – van draaien en frezen tot vonkerosie en vlakslijpen – leveren we hoogwaardige precisiecomponenten voor uiteenlopende toepassingen en sectoren. * Je bent verantwoordelijk voor het controleren van de kwaliteit van afgewerkte producten om ervoor te zorgen dat deze voldoen aan de vereiste specificaties en normen. * Aan de hand van technische tekeningen en beschikbare meetinstrumenten (zoals schuifmaten) controleer je onderdelen op afmetingen, vorm en afwerkingsniveau. * Je verzorgt de nodige administratie, waaronder een nauwkeurige documentatie van resultaten en kwaliteitsgegevens in ons ERP-systeem. * Je draagt bij aan het opzetten en verbeteren van methodes voor procesc
                        plus
                        Maxi Zoo is de grootste dierenwinkelketen in Europa en blijft groeien. We leggen niet alleen dieren en hun baasjes in de watten, maar ook onze collega's. Een open cultuur met respect voor alle karakters, waar we openstaan voor feedback en verantwoordelijkheid opnemen. * Samen met de en ondersteund door de ben je de eindverantwoordelijke in het toegewezen filiaal. * Als rechterhand van de help je met administratieve en taken. * Een team delegeren, ondersteunen, motiveren en coachen om uitstekende resultaten te behalen? * Als een geoliede machine zorgen jij en het team samen voor een nette winkel, waar onze klanten zich thuis voelen én naar willen blijven terugkomen. * Je past de procedures netjes toe en controleert of
                        Maxi Zoo is de grootste dierenwinkelketen in Europa en blijft groeien. We leggen niet alleen dieren en hun baasjes in de watten, maar ook onze collega's. Een open cultuur met respect voor alle karakters, waar we openstaan voor feedback en verantwoordelijkheid opnemen. * Samen met de en ondersteund door de ben je de eindverantwoordelijke in het toegewezen filiaal. * Als rechterhand van de help je met administratieve en taken. * Een team delegeren, ondersteunen, motiveren en coachen om uitstekende resultaten te behalen? * Als een geoliede machine zorgen jij en het team samen voor een nette winkel, waar onze klanten zich thuis voelen én naar willen blijven terugkomen. * Je past de procedures netjes toe en controleert of
                        plus
                        en jouw werkdag is nooit helemaal dezelfde. Je combineert software implementaties en project management met consulting op maat van de klanten. Je komt terecht bij een bedrijf dat je de nodige tools en coaching geeft om succesvol te presteren binnen je job. Gedurende het project organiseert u workshops met de klant waarin de software uitvoerig gedemonstreerd én geconfigureerd wordt volgens de noden en verwachtingen van de klant. * Aan de hand van een uitstekend project management op basis van onze eigen methodologie zorgt u voor een goede opvolging van het project, zodat de nodige specificaties van de klant tijdig geïmplementeerd geraken én de Go-Live datum behaald wordt. Je volgt de klanten nauwkeurig en proactief op en zorgt ervoor d
                        en jouw werkdag is nooit helemaal dezelfde. Je combineert software implementaties en project management met consulting op maat van de klanten. Je komt terecht bij een bedrijf dat je de nodige tools en coaching geeft om succesvol te presteren binnen je job. Gedurende het project organiseert u workshops met de klant waarin de software uitvoerig gedemonstreerd én geconfigureerd wordt volgens de noden en verwachtingen van de klant. * Aan de hand van een uitstekend project management op basis van onze eigen methodologie zorgt u voor een goede opvolging van het project, zodat de nodige specificaties van de klant tijdig geïmplementeerd geraken én de Go-Live datum behaald wordt. Je volgt de klanten nauwkeurig en proactief op en zorgt ervoor d
                        plus
                        We zijn momenteel op zoek naar een gemotiveerde logopedist(e) die op onze campussen Rumbeke en Torhout aan de slag gaat. * Je stelt logopedische diagnoses bij patiënten met taal- en spraakproblemen. * Je behandelt patiënten en volgt hun evolutie op. * Je werkt mee in de stemkliniek en werkt met volwassen patiënten met neurologische aandoeningen en geriatrische patiënten. * Je staat in voor de administratieve opvolging van de uitgevoerde behandeling (registratie behandelingen, opmaak van onderzoeks- en evaluatieverslagen,…). * Adviezen formuleren en beslissingen nemen is iets wat je vlot doet. * Je toont inlevingsvermogen en kan je vlot aanpassen aan een grote diversiteit aan patiënten. * Klantgericht denken en handele
                        We zijn momenteel op zoek naar een gemotiveerde logopedist(e) die op onze campussen Rumbeke en Torhout aan de slag gaat. * Je stelt logopedische diagnoses bij patiënten met taal- en spraakproblemen. * Je behandelt patiënten en volgt hun evolutie op. * Je werkt mee in de stemkliniek en werkt met volwassen patiënten met neurologische aandoeningen en geriatrische patiënten. * Je staat in voor de administratieve opvolging van de uitgevoerde behandeling (registratie behandelingen, opmaak van onderzoeks- en evaluatieverslagen,…). * Adviezen formuleren en beslissingen nemen is iets wat je vlot doet. * Je toont inlevingsvermogen en kan je vlot aanpassen aan een grote diversiteit aan patiënten. * Klantgericht denken en handele
                        plus
                        Ter versterking van ons Projectteam zoeken wij een gemotiveerde First Line Support Medewerker die onze collega's ondersteunt in het gebruik van het gestandaardiseerde ERP-systeem – een pakket op maat van drukkerijen en labelspecialisten. Je ondersteunt hen bij het efficiënt gebruiken van het systeem, en zorgt zo mee voor vlotte en foutloze processen in productie, administratie en logistiek. Analyseren en oplossen van eerstelijnsproblemen, of deze correct doorgeven aan de tweede lijn. Duidelijke documentatie voorzien van oplossingen en bijdragen aan kennisdeling. Actief meedenken over structurele verbeteringen aan processen en gebruikerservaring. Je bouwt bruggen tussen gebruikers, de sites en het operationele teams binnen Asteria. Je
                        Ter versterking van ons Projectteam zoeken wij een gemotiveerde First Line Support Medewerker die onze collega's ondersteunt in het gebruik van het gestandaardiseerde ERP-systeem – een pakket op maat van drukkerijen en labelspecialisten. Je ondersteunt hen bij het efficiënt gebruiken van het systeem, en zorgt zo mee voor vlotte en foutloze processen in productie, administratie en logistiek. Analyseren en oplossen van eerstelijnsproblemen, of deze correct doorgeven aan de tweede lijn. Duidelijke documentatie voorzien van oplossingen en bijdragen aan kennisdeling. Actief meedenken over structurele verbeteringen aan processen en gebruikerservaring. Je bouwt bruggen tussen gebruikers, de sites en het operationele teams binnen Asteria. Je
                        plus
                        Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheid, discretie en vertrouwen de basis vormen van alles wat we doen. Wij begeleiden cliënten op een duidelijke en betrokken manier bij belangrijke juridische en notariële beslissingen. Ons kantoor is centraal gelegen in Torhout, waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheiddiscretie, e vertrouwenn de basis vormen van alles wat we doen. Ons kantoor is centraal gelegen i Torhoutn , waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. * Een actieve rol spelen in de verbetering van onze dienstverlening aan cliënten door uniforme aktemodellen op te stellen
                        Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheid, discretie en vertrouwen de basis vormen van alles wat we doen. Wij begeleiden cliënten op een duidelijke en betrokken manier bij belangrijke juridische en notariële beslissingen. Ons kantoor is centraal gelegen in Torhout, waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheiddiscretie, e vertrouwenn de basis vormen van alles wat we doen. Ons kantoor is centraal gelegen i Torhoutn , waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. * Een actieve rol spelen in de verbetering van onze dienstverlening aan cliënten door uniforme aktemodellen op te stellen
                        plus
                        Voor onze klant Carpenter Belgium BV, marktleider in schuimproducten voor diverse industriële toepassingen, zijn we voor de productiesite in Roeselare op zoek naar een generalistische HR Business Partner op voltijdse basis die energie haalt uit zowel menselijk contact als payroll en HR-administratie. * Ben je voor de site in Roeselare het aanspreekpunt voor alle HR-gerelateerde vragen en verantwoordelijk voor alle operationele HR-taken zoals payroll, tijdsregistratie, opvolging en administratie voor tijdelijke werknemers, ziekteverzuim, evaluaties & arbeidsongevallen. * Ga je samen met alle betrokkenen op zoek naar de juiste HR-oplossing om de lokale noden van de business op te vangen op vlak van rekrutering, ontwikkeling & opleiding en andere. * Ben je contactpersoon voor de sociale partners , lid va
                        Voor onze klant Carpenter Belgium BV, marktleider in schuimproducten voor diverse industriële toepassingen, zijn we voor de productiesite in Roeselare op zoek naar een generalistische HR Business Partner op voltijdse basis die energie haalt uit zowel menselijk contact als payroll en HR-administratie. * Ben je voor de site in Roeselare het aanspreekpunt voor alle HR-gerelateerde vragen en verantwoordelijk voor alle operationele HR-taken zoals payroll, tijdsregistratie, opvolging en administratie voor tijdelijke werknemers, ziekteverzuim, evaluaties & arbeidsongevallen. * Ga je samen met alle betrokkenen op zoek naar de juiste HR-oplossing om de lokale noden van de business op te vangen op vlak van rekrutering, ontwikkeling & opleiding en andere. * Ben je contactpersoon voor de sociale partners , lid va
                        plus
                        Taken en verantwoordelijkheden - je werkt ter ondersteuning en uitvoering van algemene administratieve taken - verwerken, controleren en archiveren van inkomende en uitgaande correspondentie - beantwoorden van e-mails en post en doorverwijzen van vragen naar de juiste persoon - invoeren en bijhouden van gegevens in administratieve systemen en verzorgen van de mondelingeen schriftelijke communicatie hierover - je verwerkt de ingave van correcte data, de actualisatie van relevante gegevens, documenten coderen, klasseren en archiveren, briefwisselingen afpunten en controleren - je signaleert proactief eventuele afwijkingen en werkt mee aan het verbeteren van de administratieve taken - je
                        Taken en verantwoordelijkheden - je werkt ter ondersteuning en uitvoering van algemene administratieve taken - verwerken, controleren en archiveren van inkomende en uitgaande correspondentie - beantwoorden van e-mails en post en doorverwijzen van vragen naar de juiste persoon - invoeren en bijhouden van gegevens in administratieve systemen en verzorgen van de mondelingeen schriftelijke communicatie hierover - je verwerkt de ingave van correcte data, de actualisatie van relevante gegevens, documenten coderen, klasseren en archiveren, briefwisselingen afpunten en controleren - je signaleert proactief eventuele afwijkingen en werkt mee aan het verbeteren van de administratieve taken - je
                        plus
                        Als Inside Sales Agent ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en help je hen om de juiste auto én aanvullende diensten te kiezen. We bieden particuliere klanten een breed en dagelijks wisselend assortiment en de mogelijkheid om hun aankoop volledig online af te ronden. Bij Autohero combineer je technologie, klantgerichtheid en sales-expertise in één rol. Ons enthousiaste team groeit snel, en met jouw commerciële talent draag je direct bij aan het succes van Autohero in België én Europa. * Telefonisch en via e-mail opvolgen van die via ons platform binnenkomen. * De behoefte van de klant in kaart brengen en adviseren over de meest geschikte auto en diensten. * Beantwoorden
                        Als Inside Sales Agent ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en help je hen om de juiste auto én aanvullende diensten te kiezen. We bieden particuliere klanten een breed en dagelijks wisselend assortiment en de mogelijkheid om hun aankoop volledig online af te ronden. Bij Autohero combineer je technologie, klantgerichtheid en sales-expertise in één rol. Ons enthousiaste team groeit snel, en met jouw commerciële talent draag je direct bij aan het succes van Autohero in België én Europa. * Telefonisch en via e-mail opvolgen van die via ons platform binnenkomen. * De behoefte van de klant in kaart brengen en adviseren over de meest geschikte auto en diensten. * Beantwoorden
                        plus
                        Ben jij de analytisch ingestelde, proactieve en punctuele boekhouder die wij zoeken? Lees onze vacature en solliciteer vandaag nog! * We staan dichtbij onze klanten en zetten steeds in op de allerbeste service, zowel in verkoop als naverkoop . * We hebben een team van 85 medewerkers die dagelijks het beste van zichzelf geven en graag plezier maken. * We geloven in kernwaarden als respect, klanttevredenheid en integriteit , en streven ernaar om verwachtingen te overtreffen. * Onze missie is om onze klanten, zowel bedrijven als particulieren, een complete en persoonlijke mobiliteitsoplossing op maat te bieden van nieuwe en tweedehandswagens . * Innovatie en duurzaamheidstaan centraal binnen Bariseau Mottrie; zo breidden
                        Ben jij de analytisch ingestelde, proactieve en punctuele boekhouder die wij zoeken? Lees onze vacature en solliciteer vandaag nog! * We staan dichtbij onze klanten en zetten steeds in op de allerbeste service, zowel in verkoop als naverkoop . * We hebben een team van 85 medewerkers die dagelijks het beste van zichzelf geven en graag plezier maken. * We geloven in kernwaarden als respect, klanttevredenheid en integriteit , en streven ernaar om verwachtingen te overtreffen. * Onze missie is om onze klanten, zowel bedrijven als particulieren, een complete en persoonlijke mobiliteitsoplossing op maat te bieden van nieuwe en tweedehandswagens . * Innovatie en duurzaamheidstaan centraal binnen Bariseau Mottrie; zo breidden
                        plus
                        Als Administratief Medewerker bij Hansea maak je deel uit van een enthousiast team dat dagelijks streeft naar een vlotte service voor onze klanten en medewerkers. Je zorgt ervoor dat alle administratieve processen correct en tijdig verlopen, met een belangrijke focus op maandafsluitingen, loonverwerking en personeelsadministratie. Je bent een belangrijke schakel in het ondersteunen van de dagelijkse werking van onze organisatie, waarbij teamspirit, betrokkenheid en heldere communicatie centraal staan. * Je verzamelt en verwerkt kasstukken voor de boekhouding en kent de juiste kostenrekeningen toe. * Je stelt facturen op voor de verschillende afdelingen en bezorgt de gegevens voor buitenlandse btw-aangiftes aan onze externe partner. * Je verzorgt de vo
                        Als Administratief Medewerker bij Hansea maak je deel uit van een enthousiast team dat dagelijks streeft naar een vlotte service voor onze klanten en medewerkers. Je zorgt ervoor dat alle administratieve processen correct en tijdig verlopen, met een belangrijke focus op maandafsluitingen, loonverwerking en personeelsadministratie. Je bent een belangrijke schakel in het ondersteunen van de dagelijkse werking van onze organisatie, waarbij teamspirit, betrokkenheid en heldere communicatie centraal staan. * Je verzamelt en verwerkt kasstukken voor de boekhouding en kent de juiste kostenrekeningen toe. * Je stelt facturen op voor de verschillende afdelingen en bezorgt de gegevens voor buitenlandse btw-aangiftes aan onze externe partner. * Je verzorgt de vo
                        plus
                        Je groeit in een eindverantwoordelijke rol voor finance & HR en neemt gaandeweg de taken over. * Digitalisering trekken – Je optimaliseert de financiële processen: automatisering van facturatie en betalingen, digitalisering van documenten, e-invoicing, en verbeterde rapportering in het ERP. * Boekhouding & rapportering – Je voert de boekhouding van onze entiteiten, beheert klanten/leveranciers, verwerkt bankverrichtingen en betalingen, boekt lonen en bewaakt de kaspositie. Je maakt maandelijkse resultaten en zorgt voor heldere rapportering aan de . * Facturatie & debiteuren – Je houdt projecten en data in het ERP up-to-date, factureert (deelfacturatie o.b.v. projectvoortgang), beheert openstaande posten en volgt openstaande facturen o
                        Je groeit in een eindverantwoordelijke rol voor finance & HR en neemt gaandeweg de taken over. * Digitalisering trekken – Je optimaliseert de financiële processen: automatisering van facturatie en betalingen, digitalisering van documenten, e-invoicing, en verbeterde rapportering in het ERP. * Boekhouding & rapportering – Je voert de boekhouding van onze entiteiten, beheert klanten/leveranciers, verwerkt bankverrichtingen en betalingen, boekt lonen en bewaakt de kaspositie. Je maakt maandelijkse resultaten en zorgt voor heldere rapportering aan de . * Facturatie & debiteuren – Je houdt projecten en data in het ERP up-to-date, factureert (deelfacturatie o.b.v. projectvoortgang), beheert openstaande posten en volgt openstaande facturen o
                        plus
                        Werk je graag in een hecht team en wil je jezelf verder ontwikkelen? Dat aanbod is erg ruim en gaat van technische trainingen (zoals veiligheid en software) tot en met opleidingen over soft skills (zoals communiceren met klanten en efficiënt werken). Als ontwerper netten doe je ervaring en kennis op volgens je eigen tempo. Wij zijn hét Vlaamse multi-utility bedrijf dat bouwt aan de netwerken voor morgen: wij beheren 6,6 miljoen aansluitingen voor elektriciteit, gas, warmte en riolering. Dat betekent dat je ons elektriciteitsnet efficiënt ontwerpt, dossiers administratief voorbereidt en de benodigde materialen bepaalt om kostenramingen en offertes op te stellen. Groei door, professioneel en persoonlijk
                        Werk je graag in een hecht team en wil je jezelf verder ontwikkelen? Dat aanbod is erg ruim en gaat van technische trainingen (zoals veiligheid en software) tot en met opleidingen over soft skills (zoals communiceren met klanten en efficiënt werken). Als ontwerper netten doe je ervaring en kennis op volgens je eigen tempo. Wij zijn hét Vlaamse multi-utility bedrijf dat bouwt aan de netwerken voor morgen: wij beheren 6,6 miljoen aansluitingen voor elektriciteit, gas, warmte en riolering. Dat betekent dat je ons elektriciteitsnet efficiënt ontwerpt, dossiers administratief voorbereidt en de benodigde materialen bepaalt om kostenramingen en offertes op te stellen. Groei door, professioneel en persoonlijk
                        plus
                        Ben je een ervaren heftruckchauffeur en wil je jouw vaardigheden inzetten in ons magazijn in Ardooie? Trots zijn op meer dan 20 jaar werk in een internationaal en ambitieus bedrijf. “En dat Sioen zo dicht bij mijn deur ligt, is nog zo'n groot voordeel. “Werken bij Sioen is heel fijn: er is altijd ambiance en iedereen staat steeds klaar om elkaar te helpen. Het geeft me een gevoel van zelfstandigheid en dat motiveert!” Hands-on met veel afwisseling en interactie“Ik heb zowel contact met productie als met het kantoor, die interactie is top!” Zelfs in een groot bedrijf als Sioen staan Nick en zijn collega's dicht genoeg om vlot te communiceren. Sioen en Nick, da's een perfect match! Ik hou van de dynamiek tussen de verschillende diensten
                        Ben je een ervaren heftruckchauffeur en wil je jouw vaardigheden inzetten in ons magazijn in Ardooie? Trots zijn op meer dan 20 jaar werk in een internationaal en ambitieus bedrijf. “En dat Sioen zo dicht bij mijn deur ligt, is nog zo'n groot voordeel. “Werken bij Sioen is heel fijn: er is altijd ambiance en iedereen staat steeds klaar om elkaar te helpen. Het geeft me een gevoel van zelfstandigheid en dat motiveert!” Hands-on met veel afwisseling en interactie“Ik heb zowel contact met productie als met het kantoor, die interactie is top!” Zelfs in een groot bedrijf als Sioen staan Nick en zijn collega's dicht genoeg om vlot te communiceren. Sioen en Nick, da's een perfect match! Ik hou van de dynamiek tussen de verschillende diensten
                        plus
                        Om onze interne SHEQ-dienst in Roeselare verder te versterken, zoeken we een HSE/SHEQ Coördinator met e hands-on aanpaken en e passie voor duurzame processene n . Ben jij iemand die graag pragmatische bruggen slaat tussen beleid en praktijk, tussen analyse en actie? DESOTEC is een internationaal milieudienstenbedrijf dat helpt de planeet te beschermen met duurzame mobiele filtratieoplossingen voor vloeistoffen en gassen. Onze doelstelling en missie? Je draagt bij aan de implementatie en verdere uitbouw van het kwaliteits-, veiligheids- en milieubeleid , en vertaalt dit naar duidelijke en haalbare acties op de werkvloer. Je ondersteunt alle op de sites in Roeselare en Izegem om steeds met de hoogste aa
                        Om onze interne SHEQ-dienst in Roeselare verder te versterken, zoeken we een HSE/SHEQ Coördinator met e hands-on aanpaken en e passie voor duurzame processene n . Ben jij iemand die graag pragmatische bruggen slaat tussen beleid en praktijk, tussen analyse en actie? DESOTEC is een internationaal milieudienstenbedrijf dat helpt de planeet te beschermen met duurzame mobiele filtratieoplossingen voor vloeistoffen en gassen. Onze doelstelling en missie? Je draagt bij aan de implementatie en verdere uitbouw van het kwaliteits-, veiligheids- en milieubeleid , en vertaalt dit naar duidelijke en haalbare acties op de werkvloer. Je ondersteunt alle op de sites in Roeselare en Izegem om steeds met de hoogste aa
                        plus
                        Raes Constructis een toonaangevende speler op vlak van industriebouw, bewaarloodsen en logistieke centra. Vanuit hun vestiging in Gullegem werken ze met hun team van 15 bedienden en 25 arbeiders nieuwbouwprojecten uit voor klanten in België en Frankrijk . Raes Construct realiseert op vandaag 30 miljoen euro omzet en staat gekend om degelijke bedrijfsvoering en financiële stabiliteit. Met focus op kwaliteit en duurzame relaties met klanten streven ze ernaar om hun positie in de bouwsector te bestendigen en te versterken. Deze persoon zal een cruciale rol spelen in de generatiewissel en de opvolging door de zoon van de huidige zaakvoerders. * Je beheert de inkomende en uitgaande facturatie en voert beta
                        Raes Constructis een toonaangevende speler op vlak van industriebouw, bewaarloodsen en logistieke centra. Vanuit hun vestiging in Gullegem werken ze met hun team van 15 bedienden en 25 arbeiders nieuwbouwprojecten uit voor klanten in België en Frankrijk . Raes Construct realiseert op vandaag 30 miljoen euro omzet en staat gekend om degelijke bedrijfsvoering en financiële stabiliteit. Met focus op kwaliteit en duurzame relaties met klanten streven ze ernaar om hun positie in de bouwsector te bestendigen en te versterken. Deze persoon zal een cruciale rol spelen in de generatiewissel en de opvolging door de zoon van de huidige zaakvoerders. * Je beheert de inkomende en uitgaande facturatie en voert beta
                        plus
                        Zonnepanelen en windmolenparken, elektrische voertuigen en slimme laadpalen, thuisbatterijen en energiedelen Het vraagt om een elektriciteitsnet dat meer aankan. Wij zijn hét Vlaamse multi-utility bedrijf dat bouwt aan de netwerken voor morgen: wij beheren 6,6 miljoen aansluitingen voor elektriciteit, gas, warmte en riolering. Een Fluviusser kan vertrouwen op collega's en staat klaar voor anderen. Intern en extern samenwerken is ongelooflijk belangrijk om alles in elkaar te doen klikken. We gaan altijd voor een prettige teamgeest en zijn blij als je zelf initiatief neemt. Jij kan bijdragen aan ons gezamenlijke doel, met je unieke competenties en talent, je achtergrond en persoonlijkheid. En de job van
                        Zonnepanelen en windmolenparken, elektrische voertuigen en slimme laadpalen, thuisbatterijen en energiedelen Het vraagt om een elektriciteitsnet dat meer aankan. Wij zijn hét Vlaamse multi-utility bedrijf dat bouwt aan de netwerken voor morgen: wij beheren 6,6 miljoen aansluitingen voor elektriciteit, gas, warmte en riolering. Een Fluviusser kan vertrouwen op collega's en staat klaar voor anderen. Intern en extern samenwerken is ongelooflijk belangrijk om alles in elkaar te doen klikken. We gaan altijd voor een prettige teamgeest en zijn blij als je zelf initiatief neemt. Jij kan bijdragen aan ons gezamenlijke doel, met je unieke competenties en talent, je achtergrond en persoonlijkheid. En de job van
                        plus
                        We zijn op zoek naar een gemotiveerde en energieke Senior Sales Advisor met een passie voor wagens. Ben jij commercieel ingesteld en houd je van A-Z klantenopvolging? * We staan dichtbij onze klanten en zetten steeds in op de allerbeste service, zowel in verkoop als naverkoopKlantentevredenheid. * Als gedreven familiebedrijf met bijna 100 jaar ervaring binnen de automobielsector zijn we een gevestigde waarde waar je de kans krijgt om jouw talenten te ontwikkelen en te groeien in de richting die het best bij jou aansluit. * We hebben een team van 85 medewerkers die dagelijks het beste van zichzelf geven en graag plezier maken. * We geloven in kernwaarden als respect, klanttevredenheid en integriteit , en streven ernaar om verwachtingen te overtreffen.
                        We zijn op zoek naar een gemotiveerde en energieke Senior Sales Advisor met een passie voor wagens. Ben jij commercieel ingesteld en houd je van A-Z klantenopvolging? * We staan dichtbij onze klanten en zetten steeds in op de allerbeste service, zowel in verkoop als naverkoopKlantentevredenheid. * Als gedreven familiebedrijf met bijna 100 jaar ervaring binnen de automobielsector zijn we een gevestigde waarde waar je de kans krijgt om jouw talenten te ontwikkelen en te groeien in de richting die het best bij jou aansluit. * We hebben een team van 85 medewerkers die dagelijks het beste van zichzelf geven en graag plezier maken. * We geloven in kernwaarden als respect, klanttevredenheid en integriteit , en streven ernaar om verwachtingen te overtreffen.
                        plus

                        Nous avons étendu votre recherche avec 6 offres d'emploi dans d'autres régions

                        Trots zijn op meer dan 20 jaar werk in een internationaal en ambitieus bedrijf. “En dat Sioen zo dicht bij mijn deur ligt, is nog zo'n groot voordeel. “Werken bij Sioen is heel fijn: er is altijd ambiance en iedereen staat steeds klaar om elkaar te helpen. Het geeft me een gevoel van zelfstandigheid en dat motiveert!” Hands-on met veel afwisseling en interactie“Ik heb zowel contact met productie als met het kantoor, die interactie is top!” Zelfs in een groot bedrijf als Sioen staan Nick en zijn collega's dicht genoeg om vlot te communiceren. Sioen en Nick, da's een perfect match! Ik hou van de dynamiek tussen de verschillende dienstenAls we aan Deborah vragen wat Passioen voor haar is, dan is het antwoord duidelijk: Professionaliteit, innovatie
                        Trots zijn op meer dan 20 jaar werk in een internationaal en ambitieus bedrijf. “En dat Sioen zo dicht bij mijn deur ligt, is nog zo'n groot voordeel. “Werken bij Sioen is heel fijn: er is altijd ambiance en iedereen staat steeds klaar om elkaar te helpen. Het geeft me een gevoel van zelfstandigheid en dat motiveert!” Hands-on met veel afwisseling en interactie“Ik heb zowel contact met productie als met het kantoor, die interactie is top!” Zelfs in een groot bedrijf als Sioen staan Nick en zijn collega's dicht genoeg om vlot te communiceren. Sioen en Nick, da's een perfect match! Ik hou van de dynamiek tussen de verschillende dienstenAls we aan Deborah vragen wat Passioen voor haar is, dan is het antwoord duidelijk: Professionaliteit, innovatie
                        plus

                        Jobs populaires


                        Afficher plus

                        Quel est le salaire moyen pour Agent E Commercial E En Assurances à Brielen?

                        Salaire moyen par an
                        35.700 €

                        Le salaire moyen pour les emplois Agent E Commercial E En Assurances à Brielen est de 35.700 €. Les salaires de Agent E Commercial E En Assurances à Brielen vont de 29.000 € à 44.000 €.