Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Communication
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
          1 sélectionné
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • IT
                          • Communication
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Administration
                          • Management
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Apprenti/e
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Adjoint du directeur
                          • Adjoint/e au personnel
                          • Agent/e commercial/e en assurances
                          • Agent/e d'accueil
                          • Agent/e de conduite
                          • Agent/e technique

                          Afficher plus
                          Communication
                          Supprimer tous les filtres

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          3


                          Temps de trajet

                          Compétences


                          Communication
                          45






                          Fonctions

                          IT
                          10






                          29 résultats pour Agent E Commercial E En Assurances à Brielen dans un rayon de 30 km

                          COMMERCIEEL SCHADEBEHEERDER

                          Verzekeringskantoor Dewulf
                          LENDELEDE
                          Je beheert de nieuwe en bestaande schadedossiers en volgt deze nauwkeuring op. Je hebt hierbij nauw contact met de maatschappij en de klant. Bent u dynamisch, klantgericht en administratief nauwkeurig? Je persoonlijkheid en gedrevenheid zijn evenzeer belangrijk.
                          Je beheert de nieuwe en bestaande schadedossiers en volgt deze nauwkeuring op. Je hebt hierbij nauw contact met de maatschappij en de klant. Bent u dynamisch, klantgericht en administratief nauwkeurig? Je persoonlijkheid en gedrevenheid zijn evenzeer belangrijk.
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 28 offres d’emploi similaires.

                          Heb je al een rijke ervaring achter de rug als Senior Java Developer en zoek jij een tof bedrijf waar je kan samenwerken met die dezelfde passie in IT & development delen in regio Roeselare? Hecht jij ook belang aan een goede work-life balance én de kans op verdere groei op professioneel vlak? Je hebt de kans om te werken bij een internationaal groeiend bedrijf, dit wil zeggen: dat je deel zal uitmaken van een innovatieve en dynamische werkomgeving; maar die de 'personal touch' blijft belangrijk vinden en een werkomgeving wenst te creëren waar dat zaken bespreekbaar zijn. Hier zal je als werknemer de kans krijgen om aan boeiende en uitdagende projecten te werken, waarbij technologische vernieuwing en experiment centraal staan. Er is een duidelijk en t
                          Heb je al een rijke ervaring achter de rug als Senior Java Developer en zoek jij een tof bedrijf waar je kan samenwerken met die dezelfde passie in IT & development delen in regio Roeselare? Hecht jij ook belang aan een goede work-life balance én de kans op verdere groei op professioneel vlak? Je hebt de kans om te werken bij een internationaal groeiend bedrijf, dit wil zeggen: dat je deel zal uitmaken van een innovatieve en dynamische werkomgeving; maar die de 'personal touch' blijft belangrijk vinden en een werkomgeving wenst te creëren waar dat zaken bespreekbaar zijn. Hier zal je als werknemer de kans krijgen om aan boeiende en uitdagende projecten te werken, waarbij technologische vernieuwing en experiment centraal staan. Er is een duidelijk en t
                          plus
                          Deze familiale kmo gevestigd in Komen is gespecialiseerd in het ontwerp, de productie en de afwerking van diverse profielen en panelen voor verschillende toepassingen in de bouwsector, interieurinrichting, meubelindustrie, doe-het-zelf-centra. Het succes van het bedrijf steunt op permanente kwaliteitscontrole, klantgerichte flexibiliteit en de dagelijkse inzet van hun medewerkers. * Dankzij jouw persoonlijke flair en aanpak groei je snel uit tot aanspreekpersoon voor klanten in binnen-en buitenland. * Je volgt het orderboek op samen met productie, warehouse en transport en communiceert met de klant over de leveringen. * Klanten kunnen bij jou terecht voor informatie over de producten en services. * Je beschikt over sterk commerciële <
                          Deze familiale kmo gevestigd in Komen is gespecialiseerd in het ontwerp, de productie en de afwerking van diverse profielen en panelen voor verschillende toepassingen in de bouwsector, interieurinrichting, meubelindustrie, doe-het-zelf-centra. Het succes van het bedrijf steunt op permanente kwaliteitscontrole, klantgerichte flexibiliteit en de dagelijkse inzet van hun medewerkers. * Dankzij jouw persoonlijke flair en aanpak groei je snel uit tot aanspreekpersoon voor klanten in binnen-en buitenland. * Je volgt het orderboek op samen met productie, warehouse en transport en communiceert met de klant over de leveringen. * Klanten kunnen bij jou terecht voor informatie over de producten en services. * Je beschikt over sterk commerciële <
                          plus
                          Je komt terecht bij een Belgisch bedrijf met een moderne visie op werken, waar innovatie en gebruiksgemak centraal staan. Binnen het kantoor heerst een open en positieve sfeer, waar collega's elkaar helpen, successen delen en ook ruimte maken voor plezier. Als Administratief Bediende maak je deel uit van een team van vier collega's die verspreid werken over Kortrijk, Antwerpen en Wallonië. * Je verwerkt en beheert correspondentie en e-mails, en zorgt voor een correcte archivering zodat informatie altijd toegankelijk blijft. * Je voert gegevens in en houdt deze up-to-date in interne systemen en databases. * Je verwerkt en controleert contracten, bewaakt deadlines en ondersteunt bij het
                          Je komt terecht bij een Belgisch bedrijf met een moderne visie op werken, waar innovatie en gebruiksgemak centraal staan. Binnen het kantoor heerst een open en positieve sfeer, waar collega's elkaar helpen, successen delen en ook ruimte maken voor plezier. Als Administratief Bediende maak je deel uit van een team van vier collega's die verspreid werken over Kortrijk, Antwerpen en Wallonië. * Je verwerkt en beheert correspondentie en e-mails, en zorgt voor een correcte archivering zodat informatie altijd toegankelijk blijft. * Je voert gegevens in en houdt deze up-to-date in interne systemen en databases. * Je verwerkt en controleert contracten, bewaakt deadlines en ondersteunt bij het
                          plus
                          Veillez à atteindre les objectifs fixés en matière de qualité, sécurité, volumes, déchets et efficacité. * Intervenez en cas d'écarts, optimisez le déroulement du processus de production et participez activement aux projets et processus d'amélioration. * Vous justifiez d'une expérience pertinente en management dans un environnement de production automatisé. * Vous êtes un excellent people manager, un vrai team player et vous êtes doté(e) d'excellents compétences en communication. * Vous êtes titulaire du certificat de conseiller en prévention niveau III ou êtes prêt(e) à l'obtenir. * Un package salarial attractif en rapport avec votre expérience, complété par une voiture de société et des avantages extra-légaux.
                          Veillez à atteindre les objectifs fixés en matière de qualité, sécurité, volumes, déchets et efficacité. * Intervenez en cas d'écarts, optimisez le déroulement du processus de production et participez activement aux projets et processus d'amélioration. * Vous justifiez d'une expérience pertinente en management dans un environnement de production automatisé. * Vous êtes un excellent people manager, un vrai team player et vous êtes doté(e) d'excellents compétences en communication. * Vous êtes titulaire du certificat de conseiller en prévention niveau III ou êtes prêt(e) à l'obtenir. * Un package salarial attractif en rapport avec votre expérience, complété par une voiture de société et des avantages extra-légaux.
                          plus
                          Woon je in West-Vlaanderen en ben je klaar voor een veelzijdige uitdaging? * Halftijds ontwikkelen: Je werkt actief mee aan onze maatwerk ERP-oplossing en andere interne projecten. Microservices in Kubernetes, gebouwd met .NET Core, SQL Server, en Angular 16 voor de front-end. Je coördineert de backlog, faciliteert samenwerking en zorgt dat alles volgens de Scrum-principes soepel verloopt. Je werkt halftijds hands-on mee aan de verdere ontwikkeling van onze ERP oplossing op maat en andere interne projecten. Deze oplossingen maken gebruik van een microservices architectuur gehost in Kubernetes, gebouwd op .NET Core en SQL server met Angular 16 als front-end. Je zorgt ervoor dat het team efficiënt en volgens Scrum principes kan werken, coördineert de ba
                          Woon je in West-Vlaanderen en ben je klaar voor een veelzijdige uitdaging? * Halftijds ontwikkelen: Je werkt actief mee aan onze maatwerk ERP-oplossing en andere interne projecten. Microservices in Kubernetes, gebouwd met .NET Core, SQL Server, en Angular 16 voor de front-end. Je coördineert de backlog, faciliteert samenwerking en zorgt dat alles volgens de Scrum-principes soepel verloopt. Je werkt halftijds hands-on mee aan de verdere ontwikkeling van onze ERP oplossing op maat en andere interne projecten. Deze oplossingen maken gebruik van een microservices architectuur gehost in Kubernetes, gebouwd op .NET Core en SQL server met Angular 16 als front-end. Je zorgt ervoor dat het team efficiënt en volgens Scrum principes kan werken, coördineert de ba
                          plus
                          Ons team focust op 2 segmenten: totaalprojecten (volledig interieur) en binnenschrijnwerk (technische deuren en vast meubilair). - Als Administratief Medewerker Calculatie ondersteun je de calculatiedienst door prijsaanvragen op te maken en uit te sturen, en inkomende offertes te verwerken en te vergelijken met het lastenboek . - Je zorgt ervoor dat alle gegevens correct in het calculatieprogramma worden ingevoerd en biedt administratieve ondersteuning bij de opstart van nieuwe werven. - Daarnaast analyseer/controleer je meetstaten en lastenboeken op een nauwkeurige en consistente manier. - Je speelt een cruciale rol in het administratieve proces van de calculatieafdeling, waarbij je zorgt voor e efficiënte en nauwkeu
                          Ons team focust op 2 segmenten: totaalprojecten (volledig interieur) en binnenschrijnwerk (technische deuren en vast meubilair). - Als Administratief Medewerker Calculatie ondersteun je de calculatiedienst door prijsaanvragen op te maken en uit te sturen, en inkomende offertes te verwerken en te vergelijken met het lastenboek . - Je zorgt ervoor dat alle gegevens correct in het calculatieprogramma worden ingevoerd en biedt administratieve ondersteuning bij de opstart van nieuwe werven. - Daarnaast analyseer/controleer je meetstaten en lastenboeken op een nauwkeurige en consistente manier. - Je speelt een cruciale rol in het administratieve proces van de calculatieafdeling, waarbij je zorgt voor e efficiënte en nauwkeu
                          plus
                          Met een focus op efficiëntie en klanttevredenheid streven ze ernaar om hun producten op tijd en in topconditie bij de klanten te bezorgen. * Het laden en lossen van goederen * Tussen 4u en 6u begin jij aan jouw route, gemiddeld 12u/dag werken - Een luisterend oor dat de wensen dan nog eens dubbel en dik waarmaakt. * Laden en lossen hoort bij de job, fysiek werk schrikt je dus niet af * Je hebt een goede kennis van het Nederlands , dit omwille van de interne veiligheid en communicatie - Je zal starten tussen 4u en 6u 's ochtends en werkt gemiddel 12 uur per dagd . * Veel aandacht voor persoonlijke groei en ontwikkeling * Werken met moderne vrachtwagens en apparatuur
                          Met een focus op efficiëntie en klanttevredenheid streven ze ernaar om hun producten op tijd en in topconditie bij de klanten te bezorgen. * Het laden en lossen van goederen * Tussen 4u en 6u begin jij aan jouw route, gemiddeld 12u/dag werken - Een luisterend oor dat de wensen dan nog eens dubbel en dik waarmaakt. * Laden en lossen hoort bij de job, fysiek werk schrikt je dus niet af * Je hebt een goede kennis van het Nederlands , dit omwille van de interne veiligheid en communicatie - Je zal starten tussen 4u en 6u 's ochtends en werkt gemiddel 12 uur per dagd . * Veel aandacht voor persoonlijke groei en ontwikkeling * Werken met moderne vrachtwagens en apparatuur
                          plus
                          Stad en OCMW Nieuwpoort gaat volop voor de verdere professionalisering van de stadsdiensten en is op zoek naar nieuwe werknemers die mee willen bouwen aan een stad in volle verandering en vernieuwing. Bent u geboeid door de werking van een openbaar bestuur, werkt u graag mee aan een optimale dienstverlening voor onze bewoners en bezoekers en staat u open om de beleidslijnen van onze kuststad mee uit te denken? De deskundige HR (talent en welzijn) ondersteunt het personeelsbeleid op vlak van werving&selectie en welzijn. * Meehelpen vormgeven HR-beleid (o.a. werving en selectie, ziekteverzuim beleid, welzijnsbeleid, arbeidsongevallen en hospitalisatieverzekering, ...) * Optimaliseren van het personeelsbudget en -bezetting * Opvolgen van de rechtspositieregeling en diverse reglementen * Plannen en organiseren * Teamwerk en samenwerking * Wetgeving en regelgeving * Werkin
                          Stad en OCMW Nieuwpoort gaat volop voor de verdere professionalisering van de stadsdiensten en is op zoek naar nieuwe werknemers die mee willen bouwen aan een stad in volle verandering en vernieuwing. Bent u geboeid door de werking van een openbaar bestuur, werkt u graag mee aan een optimale dienstverlening voor onze bewoners en bezoekers en staat u open om de beleidslijnen van onze kuststad mee uit te denken? De deskundige HR (talent en welzijn) ondersteunt het personeelsbeleid op vlak van werving&selectie en welzijn. * Meehelpen vormgeven HR-beleid (o.a. werving en selectie, ziekteverzuim beleid, welzijnsbeleid, arbeidsongevallen en hospitalisatieverzekering, ...) * Optimaliseren van het personeelsbudget en -bezetting * Opvolgen van de rechtspositieregeling en diverse reglementen * Plannen en organiseren * Teamwerk en samenwerking * Wetgeving en regelgeving * Werkin
                          plus
                          Leer je graag nieuwe mensen en nieuwe bedrijven kennen? Hou je van opleidingen volgen en van leuke uitdagingen? We werven je aan op onze payroll en outsourcen je bij verschillende boekhoudkantoren en kmo's. * Je verwerkt dossiers bij verschillende klanten en in diverse sectoren. * Onder toezicht van een ITAA-verantwoordelijke van het kantoor zorg je voor de ondersteuning betreffende opvolging en optimalisatie van de dossiers rond btw, vennootschapsbelasting, ondersteuning jaarafsluit en personenbelasting. * Per project kunnen de taken anders zijn, wij houden telkens rekening met jouw ervaring en voorkeur. * Indien je gelijkwaardige ervaring en kennis hebt, kom je ook in aanmerking. * Bijleren is je favoriete bezigheid
                          Leer je graag nieuwe mensen en nieuwe bedrijven kennen? Hou je van opleidingen volgen en van leuke uitdagingen? We werven je aan op onze payroll en outsourcen je bij verschillende boekhoudkantoren en kmo's. * Je verwerkt dossiers bij verschillende klanten en in diverse sectoren. * Onder toezicht van een ITAA-verantwoordelijke van het kantoor zorg je voor de ondersteuning betreffende opvolging en optimalisatie van de dossiers rond btw, vennootschapsbelasting, ondersteuning jaarafsluit en personenbelasting. * Per project kunnen de taken anders zijn, wij houden telkens rekening met jouw ervaring en voorkeur. * Indien je gelijkwaardige ervaring en kennis hebt, kom je ook in aanmerking. * Bijleren is je favoriete bezigheid
                          plus
                          GEM ONE * Spinnerijstraat 99, 8500 Kortrijk, Belgium * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Who are we looking for? We're GemOne, a start-up global tech company, and part of the TVH group. We're GemOne, a start-up global tech company. We work in the field of telematics. Tele-what-ics??! Yes, we're fully aware that telematics isn't something most people know a lot about. But if you're willing to learn and you have skills to share, then you might just find out that this company, role, and industry are a perfect fit for you. We co-create cloud-based solutions and the necessary hardware components to gather data from industrial equipment, which our customers then use to streamline their industrial fleet management. In a nutshell, we make technology that helps companies look after their industrial machinery and business better —
                          GEM ONE * Spinnerijstraat 99, 8500 Kortrijk, Belgium * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Who are we looking for? We're GemOne, a start-up global tech company, and part of the TVH group. We're GemOne, a start-up global tech company. We work in the field of telematics. Tele-what-ics??! Yes, we're fully aware that telematics isn't something most people know a lot about. But if you're willing to learn and you have skills to share, then you might just find out that this company, role, and industry are a perfect fit for you. We co-create cloud-based solutions and the necessary hardware components to gather data from industrial equipment, which our customers then use to streamline their industrial fleet management. In a nutshell, we make technology that helps companies look after their industrial machinery and business better —
                          plus
                          Picanol Group * Ieper * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Psicontrol is part of Picanol Group, a business unit of Tessenderlo Group (Euronext: TESB). Are you passionate about designing advanced electronics for motor drives and control systems? Join our engineering team and play a key role in developing cutting-edge solutions for industrial and residential applications. Your tasks - Job Description * Lead the design and architecture of electronic control systems for motor drives, including inverter topologies, gate drivers, and feedback systems. * Translate system-level requirements into robust electronics designs, integrating power electronics, embedded control, communication interfaces, and mechanical constraints. * Collaborate with cross-functional teams (Hardware, Software, Test, Production, Logistics, S
                          Picanol Group * Ieper * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Psicontrol is part of Picanol Group, a business unit of Tessenderlo Group (Euronext: TESB). Are you passionate about designing advanced electronics for motor drives and control systems? Join our engineering team and play a key role in developing cutting-edge solutions for industrial and residential applications. Your tasks - Job Description * Lead the design and architecture of electronic control systems for motor drives, including inverter topologies, gate drivers, and feedback systems. * Translate system-level requirements into robust electronics designs, integrating power electronics, embedded control, communication interfaces, and mechanical constraints. * Collaborate with cross-functional teams (Hardware, Software, Test, Production, Logistics, S
                          plus
                          Emob is een toonaangevende webwinkel die gespecialiseerd is op het gebied van interieur en decoratie . Met een team van 8 geëngageerde collega's leveren we meubelen en accessoires in verschillende Europese landen. * Je creëert commerciële en informatieve content voor onze website en dat in verschillende talen. * Samen met je dichte sta je in voor het schrijven van blog- en categorieteksten waarbij de focus op SEO ligt. * Je werkt mee aan onze social mediastrategie , nieuwsbrieven en andere communicatiedragers om de visibiliteit en branding van Emob te optimaliseren. Je komt terecht in een groeiende en ambitieuze KMO waar jij een verschil kan maken. Daarnaast bieden we een leuke jobinhoud, een interessante verloning , 20 dagen verlo vr
                          Emob is een toonaangevende webwinkel die gespecialiseerd is op het gebied van interieur en decoratie . Met een team van 8 geëngageerde collega's leveren we meubelen en accessoires in verschillende Europese landen. * Je creëert commerciële en informatieve content voor onze website en dat in verschillende talen. * Samen met je dichte sta je in voor het schrijven van blog- en categorieteksten waarbij de focus op SEO ligt. * Je werkt mee aan onze social mediastrategie , nieuwsbrieven en andere communicatiedragers om de visibiliteit en branding van Emob te optimaliseren. Je komt terecht in een groeiende en ambitieuze KMO waar jij een verschil kan maken. Daarnaast bieden we een leuke jobinhoud, een interessante verloning , 20 dagen verlo vr
                          plus
                          NOUVEAU
                          Ga aan de slag met klanten die actief zijn in sectoren als mode, e-commerce, distributie en productie. Wij zijn een ervaren Odoo Partner in België en helpen bedrijven vooruit met slimme, doordachte ERP-oplossingen. Odoo is voor ons meer dan software, het is een manier om kostbare tijd te winnen, kosten te drukken en frustraties weg te nemen. We luisteren, analyseren en bouwen op maat: duidelijk en efficiënt. Tijdswinst, gestroomlijnde processen en meetbaar rendement. Daarom vertrouwen zoveel bedrijven op ons, en behoren wij tot de meest gewaardeerde Odoo Partners in België, met een van de hoogste klantretentiepercentages wereldwijd. Wij brengen structuur, helderheid en groei. En we zeggen waar het op staat. Dat trakte
                          Ga aan de slag met klanten die actief zijn in sectoren als mode, e-commerce, distributie en productie. Wij zijn een ervaren Odoo Partner in België en helpen bedrijven vooruit met slimme, doordachte ERP-oplossingen. Odoo is voor ons meer dan software, het is een manier om kostbare tijd te winnen, kosten te drukken en frustraties weg te nemen. We luisteren, analyseren en bouwen op maat: duidelijk en efficiënt. Tijdswinst, gestroomlijnde processen en meetbaar rendement. Daarom vertrouwen zoveel bedrijven op ons, en behoren wij tot de meest gewaardeerde Odoo Partners in België, met een van de hoogste klantretentiepercentages wereldwijd. Wij brengen structuur, helderheid en groei. En we zeggen waar het op staat. Dat trakte
                          plus
                          Taken en verantwoordelijkheden - je werkt ter ondersteuning en uitvoering van algemene administratieve taken - verwerken, controleren en archiveren van inkomende en uitgaande correspondentie - beantwoorden van e-mails en post en doorverwijzen van vragen naar de juiste persoon - invoeren en bijhouden van gegevens in administratieve systemen en verzorgen van de mondelingeen schriftelijke communicatie hierover - je verwerkt de ingave van correcte data, de actualisatie van relevante gegevens, documenten coderen, klasseren en archiveren, briefwisselingen afpunten en controleren - je signaleert proactief eventuele afwijkingen en werkt mee aan het verbeteren van de administratieve taken - je
                          Taken en verantwoordelijkheden - je werkt ter ondersteuning en uitvoering van algemene administratieve taken - verwerken, controleren en archiveren van inkomende en uitgaande correspondentie - beantwoorden van e-mails en post en doorverwijzen van vragen naar de juiste persoon - invoeren en bijhouden van gegevens in administratieve systemen en verzorgen van de mondelingeen schriftelijke communicatie hierover - je verwerkt de ingave van correcte data, de actualisatie van relevante gegevens, documenten coderen, klasseren en archiveren, briefwisselingen afpunten en controleren - je signaleert proactief eventuele afwijkingen en werkt mee aan het verbeteren van de administratieve taken - je
                          plus
                          Ben jij gepassioneerd door vastgoed en bezit je een aanstekelijke commerciële drive? Wil je graag stage lopen bij een bloeiende vastgoedgroep met een duidelijke visie en ambitie? Dewaele Vastgoedgroep is dé grootste onafhankelijke vastgoedmakelaar van ons land en daar zijn we trots op! Onze ultieme ambitie klinkt als volgt: wij willen een levenspartner worden in wonen en ondernemen. Jij krijgt de kans om mee te springen op onze hogesnelheidstrein van innovatie en groei. Bij opstart word je verwelkomd door een enthousiast team die jou graag meeneemt in onze werkwijze en steeds klaar staat om een nauwe begeleiding te garanderen. - Algemene administratieve ondersteuning in de flow van verhuur- en/of verkoopdossiers - Voorbereiden van verhuur- en/of verkoopovereenkomsten - Intakegesprekken en huisbezoeken bijwonen - Flyeren / ondersteunen bij prospectie - Telefonisch en p
                          Ben jij gepassioneerd door vastgoed en bezit je een aanstekelijke commerciële drive? Wil je graag stage lopen bij een bloeiende vastgoedgroep met een duidelijke visie en ambitie? Dewaele Vastgoedgroep is dé grootste onafhankelijke vastgoedmakelaar van ons land en daar zijn we trots op! Onze ultieme ambitie klinkt als volgt: wij willen een levenspartner worden in wonen en ondernemen. Jij krijgt de kans om mee te springen op onze hogesnelheidstrein van innovatie en groei. Bij opstart word je verwelkomd door een enthousiast team die jou graag meeneemt in onze werkwijze en steeds klaar staat om een nauwe begeleiding te garanderen. - Algemene administratieve ondersteuning in de flow van verhuur- en/of verkoopdossiers - Voorbereiden van verhuur- en/of verkoopovereenkomsten - Intakegesprekken en huisbezoeken bijwonen - Flyeren / ondersteunen bij prospectie - Telefonisch en p
                          plus
                          Als Inside Sales Agent ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en help je hen om de juiste auto én aanvullende diensten te kiezen. We bieden particuliere klanten een breed en dagelijks wisselend assortiment en de mogelijkheid om hun aankoop volledig online af te ronden. Bij Autohero combineer je technologie, klantgerichtheid en sales-expertise in één rol. Ons enthousiaste team groeit snel, en met jouw commerciële talent draag je direct bij aan het succes van Autohero in België én Europa. * Telefonisch en via e-mail opvolgen van die via ons platform binnenkomen. * De behoefte van de klant in kaart brengen en adviseren over de meest geschikte auto en diensten. * Beantwoorden
                          Als Inside Sales Agent ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en help je hen om de juiste auto én aanvullende diensten te kiezen. We bieden particuliere klanten een breed en dagelijks wisselend assortiment en de mogelijkheid om hun aankoop volledig online af te ronden. Bij Autohero combineer je technologie, klantgerichtheid en sales-expertise in één rol. Ons enthousiaste team groeit snel, en met jouw commerciële talent draag je direct bij aan het succes van Autohero in België én Europa. * Telefonisch en via e-mail opvolgen van die via ons platform binnenkomen. * De behoefte van de klant in kaart brengen en adviseren over de meest geschikte auto en diensten. * Beantwoorden
                          plus
                          Ben jij een enthousiaste en communicatieve persoon met een passie voor klantenservice? Als klantenadviseur speel je een cruciale rol in de serviceverlening van Fluvius, dat de netten voor elektriciteit, aardgas en warmte beheert. * Snel en adequaat reageren op storingen in het elektriciteits- of aardgasnet. * Ondersteunen van klanten bij nieuwe aansluitingen en eventuele vervangingen of uitbreidingen. * Vind je het leuk om problemen op te lossen en klanten te helpen met hun vragen? * Ben je bereid om te werken in wisselende uren, inclusief een late shift en af en toe op zaterdag? * Een klantgerichte instelling en servicegericht denken. * Een positieve en proactieve houding, met focus op resultaat en k
                          Ben jij een enthousiaste en communicatieve persoon met een passie voor klantenservice? Als klantenadviseur speel je een cruciale rol in de serviceverlening van Fluvius, dat de netten voor elektriciteit, aardgas en warmte beheert. * Snel en adequaat reageren op storingen in het elektriciteits- of aardgasnet. * Ondersteunen van klanten bij nieuwe aansluitingen en eventuele vervangingen of uitbreidingen. * Vind je het leuk om problemen op te lossen en klanten te helpen met hun vragen? * Ben je bereid om te werken in wisselende uren, inclusief een late shift en af en toe op zaterdag? * Een klantgerichte instelling en servicegericht denken. * Een positieve en proactieve houding, met focus op resultaat en k
                          plus
                          Wij zijn hét Vlaamse multi-utility bedrijf dat bouwt aan de netwerken voor morgen: wij beheren 6,6 miljoen aansluitingen voor elektriciteit, gas, warmte en riolering. Ook monteer, installeer en onderhoud je elektriciteitsnetwerken, cabines en hoogspanningsapparatuur. Defecten op het laagspannings- en openbare verlichtingsnet spoor je op en herstel je. En onveilige situaties los je op. Onderhoudswerk en herstellingen op het elektriciteitsnetwerk doorvoeren. Solliciteer voor technieker aansluitingen en maak onze klanten bij met nieuwe aansluitingen, herstel meters en leer heel wat bij over elektriciteit. Heb je deze kennis en ervaring? Je bent technisch geschoold en hebt eerder met elek
                          Wij zijn hét Vlaamse multi-utility bedrijf dat bouwt aan de netwerken voor morgen: wij beheren 6,6 miljoen aansluitingen voor elektriciteit, gas, warmte en riolering. Ook monteer, installeer en onderhoud je elektriciteitsnetwerken, cabines en hoogspanningsapparatuur. Defecten op het laagspannings- en openbare verlichtingsnet spoor je op en herstel je. En onveilige situaties los je op. Onderhoudswerk en herstellingen op het elektriciteitsnetwerk doorvoeren. Solliciteer voor technieker aansluitingen en maak onze klanten bij met nieuwe aansluitingen, herstel meters en leer heel wat bij over elektriciteit. Heb je deze kennis en ervaring? Je bent technisch geschoold en hebt eerder met elek
                          plus
                          “Hoewel een bedrijf is met een rijke historie en gevestigd is in oude gebouwen in Roeselare, zijn we voortdurend bezig met vernieuwing en innovatie om aan de top van onze sector te blijven. We investeren in nieuwe technologieën zoals robotica, en zorgen voor moderne aanpassingen in onze faciliteiten. Laat je dus niet afschrikken, want onze drang naar vooruitgang maakt een geweldige plek om te werken en te groeien. We staan in voor toelevering van gespecialiseerd las-, frees en lakwerk van vnl middelgrote en grote series. Als productanalist bij JONCKHEERE subcontracting volg je projecten op van begin tot eind en fungeer je als contactpersoon tussen de klant en onze interne afdelingen (productie, inkoop, planning, verkoop en kwaliteit). Je bewaakt de technische en kwaliteitsaspecten van de producten en zorgt ervoor dat alle klantvragen en -eisen opgevolgd en opgelost wo
                          “Hoewel een bedrijf is met een rijke historie en gevestigd is in oude gebouwen in Roeselare, zijn we voortdurend bezig met vernieuwing en innovatie om aan de top van onze sector te blijven. We investeren in nieuwe technologieën zoals robotica, en zorgen voor moderne aanpassingen in onze faciliteiten. Laat je dus niet afschrikken, want onze drang naar vooruitgang maakt een geweldige plek om te werken en te groeien. We staan in voor toelevering van gespecialiseerd las-, frees en lakwerk van vnl middelgrote en grote series. Als productanalist bij JONCKHEERE subcontracting volg je projecten op van begin tot eind en fungeer je als contactpersoon tussen de klant en onze interne afdelingen (productie, inkoop, planning, verkoop en kwaliteit). Je bewaakt de technische en kwaliteitsaspecten van de producten en zorgt ervoor dat alle klantvragen en -eisen opgevolgd en opgelost wo
                          plus
                          Powerland is een innovatieve en snelgroeiende speler op het gebied van elektrische mobiliteit en is gespecialiseerd in laadoplossingen, batterijopslagsystemen (BESS), zonnepanelen en slimme energiesturing. We groeien snel – en zoeken versterking van iemand die graag autonoom werkt en verantwoordelijkheid neemt. Tegelijk sta je er nooit alleen voor: je wordt ondersteund door een sterk Customer Service Team, dat je bijstaat met technische hulp op afstand én je administratief werk verlicht. * Storingen analyseren en oplossen aan laadpalen, snelladers en batterijsystemen * Preventief onderhoud uitvoeren en nieuwe installaties opstarten * Rapporteren en terugkoppelen naar het serviceteam * De kwaliteit
                          Powerland is een innovatieve en snelgroeiende speler op het gebied van elektrische mobiliteit en is gespecialiseerd in laadoplossingen, batterijopslagsystemen (BESS), zonnepanelen en slimme energiesturing. We groeien snel – en zoeken versterking van iemand die graag autonoom werkt en verantwoordelijkheid neemt. Tegelijk sta je er nooit alleen voor: je wordt ondersteund door een sterk Customer Service Team, dat je bijstaat met technische hulp op afstand én je administratief werk verlicht. * Storingen analyseren en oplossen aan laadpalen, snelladers en batterijsystemen * Preventief onderhoud uitvoeren en nieuwe installaties opstarten * Rapporteren en terugkoppelen naar het serviceteam * De kwaliteit
                          plus
                          Met specialisaties in Direct and Indirect Tax, Social Law, Private Governance (Estate Planning), Business and Commercial Law, en Corporate & M&A Law, zorgen wij ervoor dat onze cliënten complexe regelgeving met vertrouwen navigeren. Deloitte is een wereldwijd toonaangevend professioneel dienstverlenend bedrijf dat diensten met toegevoegde waarde biedt op het gebied van audit & assurance, risk advisory, accounting, tax & legal, consulting en financial advisory. Wij bieden diensten aan een grote verscheidenheid aan cliënten, van nationale en internationale ondernemingen, kleine, snelgroeiende en grote organisaties tot overheidsinstellingen en overheidsinstanties. Bij Tax and Legal Services bieden we uitgebreide fiscale en juridische ond
                          Met specialisaties in Direct and Indirect Tax, Social Law, Private Governance (Estate Planning), Business and Commercial Law, en Corporate & M&A Law, zorgen wij ervoor dat onze cliënten complexe regelgeving met vertrouwen navigeren. Deloitte is een wereldwijd toonaangevend professioneel dienstverlenend bedrijf dat diensten met toegevoegde waarde biedt op het gebied van audit & assurance, risk advisory, accounting, tax & legal, consulting en financial advisory. Wij bieden diensten aan een grote verscheidenheid aan cliënten, van nationale en internationale ondernemingen, kleine, snelgroeiende en grote organisaties tot overheidsinstellingen en overheidsinstanties. Bij Tax and Legal Services bieden we uitgebreide fiscale en juridische ond
                          plus
                          Als Administratief Medewerker bij Hansea maak je deel uit van een enthousiast team dat dagelijks streeft naar een vlotte service voor onze klanten en medewerkers. Je zorgt ervoor dat alle administratieve processen correct en tijdig verlopen, met een belangrijke focus op maandafsluitingen, loonverwerking en personeelsadministratie. Je bent een belangrijke schakel in het ondersteunen van de dagelijkse werking van onze organisatie, waarbij teamspirit, betrokkenheid en heldere communicatie centraal staan. * Je verzamelt en verwerkt kasstukken voor de boekhouding en kent de juiste kostenrekeningen toe. * Je stelt facturen op voor de verschillende afdelingen en bezorgt de gegevens voor buitenlandse btw-aangiftes aan onze externe partner. * Je verzorgt de vo
                          Als Administratief Medewerker bij Hansea maak je deel uit van een enthousiast team dat dagelijks streeft naar een vlotte service voor onze klanten en medewerkers. Je zorgt ervoor dat alle administratieve processen correct en tijdig verlopen, met een belangrijke focus op maandafsluitingen, loonverwerking en personeelsadministratie. Je bent een belangrijke schakel in het ondersteunen van de dagelijkse werking van onze organisatie, waarbij teamspirit, betrokkenheid en heldere communicatie centraal staan. * Je verzamelt en verwerkt kasstukken voor de boekhouding en kent de juiste kostenrekeningen toe. * Je stelt facturen op voor de verschillende afdelingen en bezorgt de gegevens voor buitenlandse btw-aangiftes aan onze externe partner. * Je verzorgt de vo
                          plus
                          Voel je je helemaal thuis op een heftruck en heb je de ambitie om door te groeien op logistiek niveau? Trots zijn op meer dan 20 jaar werk in een internationaal en ambitieus bedrijf. “En dat Sioen zo dicht bij mijn deur ligt, is nog zo'n groot voordeel. “Werken bij Sioen is heel fijn: er is altijd ambiance en iedereen staat steeds klaar om elkaar te helpen. Het geeft me een gevoel van zelfstandigheid en dat motiveert!” Hands-on met veel afwisseling en interactie“Ik heb zowel contact met productie als met het kantoor, die interactie is top!” Zelfs in een groot bedrijf als Sioen staan Nick en zijn collega's dicht genoeg om vlot te communiceren. Sioen en Nick, da's een perfect match! Ik hou van de dynamiek tussen de verschillende dienste
                          Voel je je helemaal thuis op een heftruck en heb je de ambitie om door te groeien op logistiek niveau? Trots zijn op meer dan 20 jaar werk in een internationaal en ambitieus bedrijf. “En dat Sioen zo dicht bij mijn deur ligt, is nog zo'n groot voordeel. “Werken bij Sioen is heel fijn: er is altijd ambiance en iedereen staat steeds klaar om elkaar te helpen. Het geeft me een gevoel van zelfstandigheid en dat motiveert!” Hands-on met veel afwisseling en interactie“Ik heb zowel contact met productie als met het kantoor, die interactie is top!” Zelfs in een groot bedrijf als Sioen staan Nick en zijn collega's dicht genoeg om vlot te communiceren. Sioen en Nick, da's een perfect match! Ik hou van de dynamiek tussen de verschillende dienste
                          plus
                          Om onze interne SHEQ-dienst in Roeselare verder te versterken, zoeken we een HSE/SHEQ Coördinator met e hands-on aanpaken en e passie voor duurzame processene n . Ben jij iemand die graag pragmatische bruggen slaat tussen beleid en praktijk, tussen analyse en actie? DESOTEC is een internationaal milieudienstenbedrijf dat helpt de planeet te beschermen met duurzame mobiele filtratieoplossingen voor vloeistoffen en gassen. Onze doelstelling en missie? Je draagt bij aan de implementatie en verdere uitbouw van het kwaliteits-, veiligheids- en milieubeleid , en vertaalt dit naar duidelijke en haalbare acties op de werkvloer. Je ondersteunt alle op de sites in Roeselare en Izegem om steeds met de hoogste aa
                          Om onze interne SHEQ-dienst in Roeselare verder te versterken, zoeken we een HSE/SHEQ Coördinator met e hands-on aanpaken en e passie voor duurzame processene n . Ben jij iemand die graag pragmatische bruggen slaat tussen beleid en praktijk, tussen analyse en actie? DESOTEC is een internationaal milieudienstenbedrijf dat helpt de planeet te beschermen met duurzame mobiele filtratieoplossingen voor vloeistoffen en gassen. Onze doelstelling en missie? Je draagt bij aan de implementatie en verdere uitbouw van het kwaliteits-, veiligheids- en milieubeleid , en vertaalt dit naar duidelijke en haalbare acties op de werkvloer. Je ondersteunt alle op de sites in Roeselare en Izegem om steeds met de hoogste aa
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Agent E Commercial E En Assurances à Brielen?

                          Salaire moyen par an
                          35.700 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Agent E Commercial E En Assurances à Brielen est de 35.700 €. Les salaires de Agent E Commercial E En Assurances à Brielen vont de 29.000 € à 44.000 €.