Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • Planification
                          • Vente
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e de vente
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Agent/e technique
                          • Accompagnant/e
                          • Adjoint/e informatique
                          • Administrateur/trice de chantier
                          • Agent/e de fabrication
                          • Assistant/e support

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          17


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          31



                          IT
                          12



                          103 résultats pour Administration à Gossoncourt dans un rayon de 30 km

                          Administratief Bediende met Commerciële Skills

                          Robert Half
                          Sint-Truiden
                          Robert Half * Sint-Truiden * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een administratief talent met commerciële flair en een bachelor denkniveau? Voor een groeiende organisatie in Sint-Truiden zijn wij op zoek naar een fulltime Administratief Bediende (m/v/x) die niet alleen nauwkeurig werkt, maar ook communicatief en klantgericht is. * Je verzorgt diverse administratieve taken en ondersteunt de werking van het kantoor. * Je staat klanten professioneel te woord - telefonisch, via e-mail en fysiek - en bouwt zo mee aan sterke klantrelaties. * Je verwerkt inkomende en uitgaande communicatie en houdt dossiers up-to-date. * Je ondersteunt commerciële acties en denkt proactief mee over kansen voor het bedrijf. * Je werkt samen met en schakelt vlot tussen meerdere taken.
                          Robert Half * Sint-Truiden * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een administratief talent met commerciële flair en een bachelor denkniveau? Voor een groeiende organisatie in Sint-Truiden zijn wij op zoek naar een fulltime Administratief Bediende (m/v/x) die niet alleen nauwkeurig werkt, maar ook communicatief en klantgericht is. * Je verzorgt diverse administratieve taken en ondersteunt de werking van het kantoor. * Je staat klanten professioneel te woord - telefonisch, via e-mail en fysiek - en bouwt zo mee aan sterke klantrelaties. * Je verwerkt inkomende en uitgaande communicatie en houdt dossiers up-to-date. * Je ondersteunt commerciële acties en denkt proactief mee over kansen voor het bedrijf. * Je werkt samen met en schakelt vlot tussen meerdere taken.
                          plus
                          Manpower * TIENEN * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - MANPOWER OFFICE PEOPLE is specialist in de rekrutering van bediendeprofielen. Wij gaan steeds voor de 'perfecte match' tussen werkgever en sollicitant! Voor onze klant actief in de sector van professionele reinigingsmachines en professionele onderhoudsproducten zijn wij op zoek naar een COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF BEDIENDE met plaats tewerkstelling TIENEN. Jouw verantwoordelijkheden - Als COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF BEDIENDE ben je verantwoordelijk voor de commerciële en binnen de onderneming. * Behandelen van commerciële correspondentie (offertes, prijslijsten, presentatiemappen, …) * Opvolgen van bestellingen van A tot Z * Opstellen van technische fiches met de nodige klantgegevens * Beheren en opvolgen van de stock
                          Manpower * TIENEN * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - MANPOWER OFFICE PEOPLE is specialist in de rekrutering van bediendeprofielen. Wij gaan steeds voor de 'perfecte match' tussen werkgever en sollicitant! Voor onze klant actief in de sector van professionele reinigingsmachines en professionele onderhoudsproducten zijn wij op zoek naar een COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF BEDIENDE met plaats tewerkstelling TIENEN. Jouw verantwoordelijkheden - Als COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF BEDIENDE ben je verantwoordelijk voor de commerciële en binnen de onderneming. * Behandelen van commerciële correspondentie (offertes, prijslijsten, presentatiemappen, …) * Opvolgen van bestellingen van A tot Z * Opstellen van technische fiches met de nodige klantgegevens * Beheren en opvolgen van de stock
                          plus
                          TRIXXO * Diest * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek
                          TRIXXO * Diest * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek
                          plus
                          NOUVEAU
                          Dixon Finance * Halen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Over het bedrijf - Onze klant is een innovatieve distributeur van medische apparatuur en diagnostische oplossingen, actief in België, Nederland en Luxemburg. Vanuit een warm, familiaal hoofdkantoor werken ze dagelijks aan betrouwbare technologie voor ziekenhuizen, laboratoria en medische praktijken. De organisatie zit midden in een sterke groeibeweging, ondersteund door private equity, en bereidt zich voor op meerdere toekomstige overnames. Je komt terecht in een hechte, ondersteunende cultuur waar teamspirit, flexibiliteit en samenwerking centraal staan. Door de groei ontstaat een nieuwe rol binnen het management een kans om structuur en visie te brengen in een dynamische omgeving.
                          Dixon Finance * Halen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Over het bedrijf - Onze klant is een innovatieve distributeur van medische apparatuur en diagnostische oplossingen, actief in België, Nederland en Luxemburg. Vanuit een warm, familiaal hoofdkantoor werken ze dagelijks aan betrouwbare technologie voor ziekenhuizen, laboratoria en medische praktijken. De organisatie zit midden in een sterke groeibeweging, ondersteund door private equity, en bereidt zich voor op meerdere toekomstige overnames. Je komt terecht in een hechte, ondersteunende cultuur waar teamspirit, flexibiliteit en samenwerking centraal staan. Door de groei ontstaat een nieuwe rol binnen het management een kans om structuur en visie te brengen in een dynamische omgeving.
                          plus
                          NOUVEAU
                          INBW * Louvain la neuve * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Vision - in BW veut être un partenaire économique et environnemental efficient et innovant sur son territoire, dans un contexte en évolution constante et au travers des 2 axes principaux que sont la digitalisation et la décarbonation. * Répondre le mieux possible aux préoccupations locales des associés et des "clients-citoyens" ; * Une image positive (gouvernance, services efficaces) ; * Le changement climatique et la performance énergétique ; * La promotion d'un environnement de travail épanouissant ; * La communication - Mission * le développement économique et territorial ; * la gestion du cycle de l'eau ; * la gestion du cycle des déchets. Dès lors, in BW s'engage à offrir, dans le cadre de ses métiers, un service de grande qualité aux associés, aux "clients-
                          INBW * Louvain la neuve * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Vision - in BW veut être un partenaire économique et environnemental efficient et innovant sur son territoire, dans un contexte en évolution constante et au travers des 2 axes principaux que sont la digitalisation et la décarbonation. * Répondre le mieux possible aux préoccupations locales des associés et des "clients-citoyens" ; * Une image positive (gouvernance, services efficaces) ; * Le changement climatique et la performance énergétique ; * La promotion d'un environnement de travail épanouissant ; * La communication - Mission * le développement économique et territorial ; * la gestion du cycle de l'eau ; * la gestion du cycle des déchets. Dès lors, in BW s'engage à offrir, dans le cadre de ses métiers, un service de grande qualité aux associés, aux "clients-
                          plus
                          Dixon Supply Chain * Halen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij een organisatorisch talent dat graag de touwtjes in handen neemt? Als Planner ben jij de spil tussen klanten, techniekers en interne afdelingen. Jij zorgt ervoor dat de planning van installaties, onderhoud en herstellingen van medische apparatuur bij ziekenhuizen en laboratoria in de Benelux efficiënt en vlot verloopt. Dankzij jouw oog voor detail en sterke communicatieve vaardigheden weet je elke interventie perfect te coördineren — van de eerste melding tot de finale opvolging. Jouw verantwoordelijkheden * Opstellen, opvolgen en optimaliseren van de dagelijkse planning van de . * Inplannen van onderhoud, installaties en interventies bij klanten in overleg met interne teams. * Prioriteiten stellen en snel schakelen bij onvoorziene situat
                          Dixon Supply Chain * Halen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij een organisatorisch talent dat graag de touwtjes in handen neemt? Als Planner ben jij de spil tussen klanten, techniekers en interne afdelingen. Jij zorgt ervoor dat de planning van installaties, onderhoud en herstellingen van medische apparatuur bij ziekenhuizen en laboratoria in de Benelux efficiënt en vlot verloopt. Dankzij jouw oog voor detail en sterke communicatieve vaardigheden weet je elke interventie perfect te coördineren — van de eerste melding tot de finale opvolging. Jouw verantwoordelijkheden * Opstellen, opvolgen en optimaliseren van de dagelijkse planning van de . * Inplannen van onderhoud, installaties en interventies bij klanten in overleg met interne teams. * Prioriteiten stellen en snel schakelen bij onvoorziene situat
                          plus

                          Retail District Manager Belgique FR/NL

                          Habeas
                          Tournai, Charleroi, Louvain-la-Neuve, Rocourt, Liège et Bruxelles
                          Habeas * Tournai, Charleroi, Louvain-la-Neuve, Rocourt, Liège et Bruxelles * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Société - Levi Strauss & Co. fait partie des plus grandes entreprises mondiales du secteur de l'habillement. C'est avec Levis Strauss que l'histoire du jeans a débuté et perdure depuis plus de 150 ans en tant que marque emblématique aujourd'hui. Les projets et partenariats de la marque reposent sur trois axes majeurs : climat, consommation et communauté. Levis est depuis longtemps défenseur de la durabilité et ses ambitions actuelles sont encore plus audacieuses. Levi Strauss possède près de 500 boutiques à travers le monde et vend ses produits dans plus de 100 pays. Mission - En tant que District Manager Belgique, vous pilotez et coordonnez l'ensemble des opérations quotidiennes des 6 points de vente situés en B
                          Habeas * Tournai, Charleroi, Louvain-la-Neuve, Rocourt, Liège et Bruxelles * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Société - Levi Strauss & Co. fait partie des plus grandes entreprises mondiales du secteur de l'habillement. C'est avec Levis Strauss que l'histoire du jeans a débuté et perdure depuis plus de 150 ans en tant que marque emblématique aujourd'hui. Les projets et partenariats de la marque reposent sur trois axes majeurs : climat, consommation et communauté. Levis est depuis longtemps défenseur de la durabilité et ses ambitions actuelles sont encore plus audacieuses. Levi Strauss possède près de 500 boutiques à travers le monde et vend ses produits dans plus de 100 pays. Mission - En tant que District Manager Belgique, vous pilotez et coordonnez l'ensemble des opérations quotidiennes des 6 points de vente situés en B
                          plus
                          Carrefour Belgium * 3500 * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Maak deel uit van Carrefour en ontmoet meer dan 9.500 gemotiveerde medewerkers! Vanuit onze 705 winkels of vanuit het hoofdkantoor zetten we ons elke dag in om onze klanten tevreden te stellen en werken we samen aan ons doel: Wereldleider worden in de voedseltransitie voor iedereen! Jouw verantwoordelijkheden - Ben je net afgestudeerd of heb je minder dan twee jaar werkervaring? Heb je altijd al een winkel onder jouw hoede willen hebben, teams willen leiden en belangrijke beslissingen willen nemen? Dan hebben we goed nieuws voor jou: Carrefour is op zoek naar een gemotiveerde Young Graduate die woonachtig is in de Provincie Limburg. Waar gaat het over? Het is een programma van 2 jaar waarmee jonge afgestudeerden een ontdekkingsreis door verschillende functies in
                          Carrefour Belgium * 3500 * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Maak deel uit van Carrefour en ontmoet meer dan 9.500 gemotiveerde medewerkers! Vanuit onze 705 winkels of vanuit het hoofdkantoor zetten we ons elke dag in om onze klanten tevreden te stellen en werken we samen aan ons doel: Wereldleider worden in de voedseltransitie voor iedereen! Jouw verantwoordelijkheden - Ben je net afgestudeerd of heb je minder dan twee jaar werkervaring? Heb je altijd al een winkel onder jouw hoede willen hebben, teams willen leiden en belangrijke beslissingen willen nemen? Dan hebben we goed nieuws voor jou: Carrefour is op zoek naar een gemotiveerde Young Graduate die woonachtig is in de Provincie Limburg. Waar gaat het over? Het is een programma van 2 jaar waarmee jonge afgestudeerden een ontdekkingsreis door verschillende functies in
                          plus
                          Intelect Leuven * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Een verkoper van additieven in de voedingssector. Dit bedrijf is een distributeur en heeft zelf geen productie-omgeving. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij op zoek naar een uitdagende administratieve rol waarbij je de spil bent in het proces van orderverwerking en klantenservice? Dan is deze functie als Backoffice Support iets voor jou! - Het efficiënt verwerken van binnenkomende bestellingen. - Stockbeheer: beschikbaarheid van het product controleren of bijbestellen. - Leverbonnen opmaken voor het magazijn. - Vragen van klanten rond kwaliteit beantwoorden. - Facturen opmaken en controleren - Debiteurenbeheer. Klinkt deze administratieve klantgerichte job als de nieuwe uitdaging voor jou? Solliciteer dan nu via - Jouw profiel
                          Intelect Leuven * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Een verkoper van additieven in de voedingssector. Dit bedrijf is een distributeur en heeft zelf geen productie-omgeving. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij op zoek naar een uitdagende administratieve rol waarbij je de spil bent in het proces van orderverwerking en klantenservice? Dan is deze functie als Backoffice Support iets voor jou! - Het efficiënt verwerken van binnenkomende bestellingen. - Stockbeheer: beschikbaarheid van het product controleren of bijbestellen. - Leverbonnen opmaken voor het magazijn. - Vragen van klanten rond kwaliteit beantwoorden. - Facturen opmaken en controleren - Debiteurenbeheer. Klinkt deze administratieve klantgerichte job als de nieuwe uitdaging voor jou? Solliciteer dan nu via - Jouw profiel
                          plus

                          Dossierbeheerder

                          Acerta Career Center
                          Zaventem • Leuven
                          Télétravail possible
                          Acerta Career Center * Zaventem • Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Help startende hun dromen te realiseren - Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.500 collega's – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. We zijn fier op wat we samen bereiken. Wat ga je doen? * Je start met een boeiende opleiding. Daarna zal je het gezicht en eerste aanspreekpunt zijn voor al onze starters en zelfstandigen. * Klanten kunnen bij jou terecht voor advies op maat. Bovendien detecteer je kansen en bied je de juiste dienstverlening aan.
                          Acerta Career Center * Zaventem • Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Help startende hun dromen te realiseren - Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.500 collega's – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. We zijn fier op wat we samen bereiken. Wat ga je doen? * Je start met een boeiende opleiding. Daarna zal je het gezicht en eerste aanspreekpunt zijn voor al onze starters en zelfstandigen. * Klanten kunnen bij jou terecht voor advies op maat. Bovendien detecteer je kansen en bied je de juiste dienstverlening aan.
                          plus
                          MetiSelect * Waver * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een toonaangevende producent binnen de HVAC-sector, gespecialiseerd in innovatieve oplossingen voor vloerverwarming, warmtepomptechnologie en hydraulische systemen. Door hun sterke groei versterken ze hun intern team met een medewerker die instaat voor het voorbereiden en opvolgen van . Functie * Je bent het centrale aanspreekpunt voor de voorbereiding van offertes en projecten in vloerverwarming. * Je verzamelt technische en commerciële informatie van klanten, maakt het dossier compleet, analyseert de plannen en zorgt dat alles klaarstaat zodat de interne projectflow efficiënt kan verlopen. * Je werkt nauw samen met onze en het . * Verzamelen en structureren van technische gegevens (plannen, lastenboeken, projectinfo)
                          MetiSelect * Waver * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een toonaangevende producent binnen de HVAC-sector, gespecialiseerd in innovatieve oplossingen voor vloerverwarming, warmtepomptechnologie en hydraulische systemen. Door hun sterke groei versterken ze hun intern team met een medewerker die instaat voor het voorbereiden en opvolgen van . Functie * Je bent het centrale aanspreekpunt voor de voorbereiding van offertes en projecten in vloerverwarming. * Je verzamelt technische en commerciële informatie van klanten, maakt het dossier compleet, analyseert de plannen en zorgt dat alles klaarstaat zodat de interne projectflow efficiënt kan verlopen. * Je werkt nauw samen met onze en het . * Verzamelen en structureren van technische gegevens (plannen, lastenboeken, projectinfo)
                          plus
                          DEKRA Belgium NV * Herk-de-Stad * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Klaar om het verschil te maken? Ben jij iemand die graag de touwtjes in handen neemt, je team motiveert en processen naar een hoger niveau tilt? Dan is de functie van Teamleader Claims bij DEKRA écht iets voor jou! Wat ga je doen? * Jij bent de drijvende kracht achter ons Claims Nationaal-team, dat instaat voor de schaderegeling/afhandeling van A tot Z (autoschade). * Je coacht, motiveert en ondersteunt je dagelijks, en zorgt dat iedereen met goesting aan de slag blijft. * Met jouw helikopterview bewaak je de administratieve en operationele processen en zorg je ervoor dat alles op wieltjes loopt. * Je kijkt kritisch naar bestaande werkwijzen en zoekt voortdurend naar verbeteringen — efficiëntie en kwaliteit staan voorop.
                          DEKRA Belgium NV * Herk-de-Stad * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Klaar om het verschil te maken? Ben jij iemand die graag de touwtjes in handen neemt, je team motiveert en processen naar een hoger niveau tilt? Dan is de functie van Teamleader Claims bij DEKRA écht iets voor jou! Wat ga je doen? * Jij bent de drijvende kracht achter ons Claims Nationaal-team, dat instaat voor de schaderegeling/afhandeling van A tot Z (autoschade). * Je coacht, motiveert en ondersteunt je dagelijks, en zorgt dat iedereen met goesting aan de slag blijft. * Met jouw helikopterview bewaak je de administratieve en operationele processen en zorg je ervoor dat alles op wieltjes loopt. * Je kijkt kritisch naar bestaande werkwijzen en zoekt voortdurend naar verbeteringen — efficiëntie en kwaliteit staan voorop.
                          plus
                          Motmans & Partners * Stevoort * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Organisatie - Nagels & Cuypers, gevestigd in Stevoort-Hasselt, is een onafhankelijke verzekeringsmakelaar die ondernemers en KMO's begeleidt met doordachte en op gemaakte oplossingen. Dankzij hun diepgaande expertise in zowel schade- als levensverzekeringen en hun efficiënte, klantgerichte aanpak, zijn ze voor veel klanten een vaste waarde en vertrouwenspartner. Het kantoor koppelt professioneel advies aan snelheid, betrouwbaarheid en een sterk georganiseerde werking. Om hun backoffice-team verder te versterken en de groei van het kantoor duurzaam te ondersteunen, zoeken ze een ervaren Manager Backoffice Verzekeringen. Een leidinggevende met stevige inhoudelijke bagage en een sterk gevoel voor organisatie, die zowel mensen als processen naar een hoger nivea
                          Motmans & Partners * Stevoort * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Organisatie - Nagels & Cuypers, gevestigd in Stevoort-Hasselt, is een onafhankelijke verzekeringsmakelaar die ondernemers en KMO's begeleidt met doordachte en op gemaakte oplossingen. Dankzij hun diepgaande expertise in zowel schade- als levensverzekeringen en hun efficiënte, klantgerichte aanpak, zijn ze voor veel klanten een vaste waarde en vertrouwenspartner. Het kantoor koppelt professioneel advies aan snelheid, betrouwbaarheid en een sterk georganiseerde werking. Om hun backoffice-team verder te versterken en de groei van het kantoor duurzaam te ondersteunen, zoeken ze een ervaren Manager Backoffice Verzekeringen. Een leidinggevende met stevige inhoudelijke bagage en een sterk gevoel voor organisatie, die zowel mensen als processen naar een hoger nivea
                          plus
                          A&S Careers * Overijse * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - De dienst Publieke Ruimte maakt deel uit van de afdeling Grondgebiedzaken van het lokaal bestuur Overijse. De dienst staat in voor het beheer en onderhoud van de volledige publieke ruimte, inclusief wegen, rioleringen, nutsleidingen en groenvoorzieningen. Locatie: Administratief Centrum De Vuurmolen, Begijnhof 17, 3090 Overijse. * Groenonderhoud (uitvoerend) * Wegen & Logistiek (uitvoerend) * Administratieve dienst ter ondersteuning van projecten en operationele werking - De missie: een veilige, propere en toegankelijke publieke ruimte voor alle inwoners. Jouw verantwoordelijkheden - Als diensthoofd Publieke Ruimte ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse werking, planning en strategische uitbouw van de dienst.
                          A&S Careers * Overijse * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - De dienst Publieke Ruimte maakt deel uit van de afdeling Grondgebiedzaken van het lokaal bestuur Overijse. De dienst staat in voor het beheer en onderhoud van de volledige publieke ruimte, inclusief wegen, rioleringen, nutsleidingen en groenvoorzieningen. Locatie: Administratief Centrum De Vuurmolen, Begijnhof 17, 3090 Overijse. * Groenonderhoud (uitvoerend) * Wegen & Logistiek (uitvoerend) * Administratieve dienst ter ondersteuning van projecten en operationele werking - De missie: een veilige, propere en toegankelijke publieke ruimte voor alle inwoners. Jouw verantwoordelijkheden - Als diensthoofd Publieke Ruimte ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse werking, planning en strategische uitbouw van de dienst.
                          plus
                          Robert Walters * Overijse * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Een bedrijf in Overijse is op zoek naar een AP Specialist. In deze rol ben jij verantwoordelijk voor een vlotte en correcte verwerking van de leveranciersadministratie. Heb jij een opleiding in boekhouding of al een paar jaar relevante werkervaring opgedaan, oog voor detail en zin om mee te groeien met een ambitieus bedrijf? Lees dan verder. * Verwerken en registreren van inkomende leveranciersfacturen in ons ERP systeem. * Opvolging van goedkeuringen, voorbereiden en vervolgens uitvoeren van betalingen aan leveranciers. * Beantwoorden van vragen van leveranciers en collega's over betalingen en facturen. * Opvolgen van openstaande leverancierssaldi en bewaken van betalingstermijnen. * Controleren en verwerken van banktransacties.
                          Robert Walters * Overijse * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Een bedrijf in Overijse is op zoek naar een AP Specialist. In deze rol ben jij verantwoordelijk voor een vlotte en correcte verwerking van de leveranciersadministratie. Heb jij een opleiding in boekhouding of al een paar jaar relevante werkervaring opgedaan, oog voor detail en zin om mee te groeien met een ambitieus bedrijf? Lees dan verder. * Verwerken en registreren van inkomende leveranciersfacturen in ons ERP systeem. * Opvolging van goedkeuringen, voorbereiden en vervolgens uitvoeren van betalingen aan leveranciers. * Beantwoorden van vragen van leveranciers en collega's over betalingen en facturen. * Opvolgen van openstaande leverancierssaldi en bewaken van betalingstermijnen. * Controleren en verwerken van banktransacties.
                          plus
                          Robert Walters * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Een toonaangevende zorgorganisatie in Leuven zoekt een gedreven IT-systeembeheerder die mee wil bouwen aan betrouwbare, gebruiksvriendelijke en veilige digitale oplossingen voor medewerkers, artsen en ondersteunende diensten. In een omgeving waar zorgcontinuïteit centraal staat, speelt IT een cruciale rol. De nieuwe collega komt terecht in een hecht team dat nauw samenwerkt met medische en administratieve diensten, actief meedenkt over nieuwe systemen en projecten van A tot Z ondersteunt. * Je beheert, implementeert en onderhoudt de volledige IT-infrastructuur, waaronder systemen, netwerken, telefonie, back-up- en herstelsystemen. * Je draagt zorg voor een uitgebreid landschap aan interfaces en koppelingen tussen uiteenlopende medische toestellen, toepassingen en
                          Robert Walters * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Een toonaangevende zorgorganisatie in Leuven zoekt een gedreven IT-systeembeheerder die mee wil bouwen aan betrouwbare, gebruiksvriendelijke en veilige digitale oplossingen voor medewerkers, artsen en ondersteunende diensten. In een omgeving waar zorgcontinuïteit centraal staat, speelt IT een cruciale rol. De nieuwe collega komt terecht in een hecht team dat nauw samenwerkt met medische en administratieve diensten, actief meedenkt over nieuwe systemen en projecten van A tot Z ondersteunt. * Je beheert, implementeert en onderhoudt de volledige IT-infrastructuur, waaronder systemen, netwerken, telefonie, back-up- en herstelsystemen. * Je draagt zorg voor een uitgebreid landschap aan interfaces en koppelingen tussen uiteenlopende medische toestellen, toepassingen en
                          plus
                          Sales Talents * Diest * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant betreft een snelgroeiende Belgische scale-up met de missie om de renovatiesector in Europa te vernieuwen. Zij bieden zelfstandigen in de bouwsector een uniek platform dat hen helpt om hun administratief beheer te vereenvoudigen, van boekhouding tot planning en projectrendabiliteit. In plaats van betaalde leads, werken ze met abonnementen voor maximale transparantie en controle. We zijn voor hen op zoek naar Business Developer voor de regio Oostelijk gedeelte Vlaams-Brabant. Jouw verantwoordelijkheden - Als Business Developer speel je een sleutelrol in onze groeistrategie. Je wordt het gezicht van ons bedrijf in jouw regio, waar je actief op zoek gaat naar nieuwe klanten en bestaande relaties versterkt.
                          Sales Talents * Diest * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant betreft een snelgroeiende Belgische scale-up met de missie om de renovatiesector in Europa te vernieuwen. Zij bieden zelfstandigen in de bouwsector een uniek platform dat hen helpt om hun administratief beheer te vereenvoudigen, van boekhouding tot planning en projectrendabiliteit. In plaats van betaalde leads, werken ze met abonnementen voor maximale transparantie en controle. We zijn voor hen op zoek naar Business Developer voor de regio Oostelijk gedeelte Vlaams-Brabant. Jouw verantwoordelijkheden - Als Business Developer speel je een sleutelrol in onze groeistrategie. Je wordt het gezicht van ons bedrijf in jouw regio, waar je actief op zoek gaat naar nieuwe klanten en bestaande relaties versterkt.
                          plus
                          Ijsedal Maatwerkbedrijf Vzw * OVERIJSE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Je assisteert in vele facetten de administratie van de afdeling Maatwerk. Deze afdeling groepeert de activiteiten voedselverpakking, repetitieve werkjes, conditioneren. Je werkt samen met het Afdelingshoofd Maatwerk. Je rapporteert aan deze persoon. - Behandelen inkomende telefoonoproepen (backup) - Registreren bestellingen in Navision en aanmaken bestellingsdossiers - Hulp bij de project administratie - Aankoop van projectgoederen (op aangeven werkleiders) - Aanmaak en opvolging van de productieorders voor de voedselverpakking - Prefacturatie : administratief klaarmaken afgewerkte orders voor facturatie - Andere Administratieve taken - Onthaal klanten en leveranciers (backup) o Registratie en opvolging anomalieën en incidenten
                          Ijsedal Maatwerkbedrijf Vzw * OVERIJSE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Je assisteert in vele facetten de administratie van de afdeling Maatwerk. Deze afdeling groepeert de activiteiten voedselverpakking, repetitieve werkjes, conditioneren. Je werkt samen met het Afdelingshoofd Maatwerk. Je rapporteert aan deze persoon. - Behandelen inkomende telefoonoproepen (backup) - Registreren bestellingen in Navision en aanmaken bestellingsdossiers - Hulp bij de project administratie - Aankoop van projectgoederen (op aangeven werkleiders) - Aanmaak en opvolging van de productieorders voor de voedselverpakking - Prefacturatie : administratief klaarmaken afgewerkte orders voor facturatie - Andere Administratieve taken - Onthaal klanten en leveranciers (backup) o Registratie en opvolging anomalieën en incidenten
                          plus
                          NOUVEAU
                          * CE Repair Services Tervuren Bv * OVERIJSE Solliciteer als één van de eersten Introductie Voor ons bedrijf, gelegen te OVERIJSE zijn wij op zoek naar een voltijdse medewerker voor de planning. Jouw verantwoordelijkheden Onderstaande punten behoren tot jouw takenpakket. * Telefonisch contact met klanten voor het inplannen van afspraken, * Je bent het aanspreekpunt voor klanten/leveranciers/winkels indien er vragen zijn over reparatiedossiers. * Dagelijks nagaan of de planning van de komende dagen logisch staat opgesteld. (Aan de hand van postcodes) Aanpassingen uitvoeren in overleg met . Jouw profiel * Je bent ordelijk, * Je bent georganiseerd, * Je bent communicatief, * Je kan zelfstandig werken maar overlegt met indien nodig, * Je bent flexibel, * Je bent klantgericht
                          * CE Repair Services Tervuren Bv * OVERIJSE Solliciteer als één van de eersten Introductie Voor ons bedrijf, gelegen te OVERIJSE zijn wij op zoek naar een voltijdse medewerker voor de planning. Jouw verantwoordelijkheden Onderstaande punten behoren tot jouw takenpakket. * Telefonisch contact met klanten voor het inplannen van afspraken, * Je bent het aanspreekpunt voor klanten/leveranciers/winkels indien er vragen zijn over reparatiedossiers. * Dagelijks nagaan of de planning van de komende dagen logisch staat opgesteld. (Aan de hand van postcodes) Aanpassingen uitvoeren in overleg met . Jouw profiel * Je bent ordelijk, * Je bent georganiseerd, * Je bent communicatief, * Je kan zelfstandig werken maar overlegt met indien nodig, * Je bent flexibel, * Je bent klantgericht
                          plus
                          Sliding Glass * TIENEN - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bij Sliding Glass staan we voor maatwerk, kwaliteit en innovatie. Onze glazen schuifwandsystemen combineren esthetiek en techniek en worden volledig in eigen beheer ontworpen, geproduceerd en geplaatst. Door onze sterke groei zijn we op zoek naar een gemotiveerde en gestructureerde nieuwe medewerker om ons team te versterken. Jouw verantwoordelijkheden - Als interne werkvoorbereider speel je een sleutelrol in het efficiënt voorbereiden en coördineren van onze projecten. Je bent het centrale aanspreekpunt tussen sales, productie, leveranciers en klanten en zorgt ervoor dat alles van offerte tot oplevering vlot en gestructureerd verloopt. * invoeren en beheren van projecten in ons ERP-systeem; * verzenden van orderbevestigingen en bewaken van leveringen; * administratieve aansturing van de produ
                          Sliding Glass * TIENEN - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bij Sliding Glass staan we voor maatwerk, kwaliteit en innovatie. Onze glazen schuifwandsystemen combineren esthetiek en techniek en worden volledig in eigen beheer ontworpen, geproduceerd en geplaatst. Door onze sterke groei zijn we op zoek naar een gemotiveerde en gestructureerde nieuwe medewerker om ons team te versterken. Jouw verantwoordelijkheden - Als interne werkvoorbereider speel je een sleutelrol in het efficiënt voorbereiden en coördineren van onze projecten. Je bent het centrale aanspreekpunt tussen sales, productie, leveranciers en klanten en zorgt ervoor dat alles van offerte tot oplevering vlot en gestructureerd verloopt. * invoeren en beheren van projecten in ons ERP-systeem; * verzenden van orderbevestigingen en bewaken van leveringen; * administratieve aansturing van de produ
                          plus
                          Special Cleaning Benelux srl * GOETSENHOVEN - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Functieomschrijving - Als administratieve rechterhand van de sta je in voor het volledige administratieve proces van A tot Z. Je zorgt dat de organisatie vlot draait door bestellingen, planning en administratie nauwkeurig op te volgen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en ondersteunt de in alle dagelijkse operationele taken. Administratieve ondersteuning * Opstellen, verwerken en archiveren van werkbonnen * Offertes voorbereiden (en eventueel opmaken) * Voorbereiden van facturatie en verwerken van uitgevoerde prestaties * Algemeen klassement en beheer van documenten * Ondersteuning bij klanten- en leveranciersadministratie - Aankoop & logistieke opvolging * Materialen en verbruiksproducten bestellen bij vaste leveranciers
                          Special Cleaning Benelux srl * GOETSENHOVEN - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Functieomschrijving - Als administratieve rechterhand van de sta je in voor het volledige administratieve proces van A tot Z. Je zorgt dat de organisatie vlot draait door bestellingen, planning en administratie nauwkeurig op te volgen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en ondersteunt de in alle dagelijkse operationele taken. Administratieve ondersteuning * Opstellen, verwerken en archiveren van werkbonnen * Offertes voorbereiden (en eventueel opmaken) * Voorbereiden van facturatie en verwerken van uitgevoerde prestaties * Algemeen klassement en beheer van documenten * Ondersteuning bij klanten- en leveranciersadministratie - Aankoop & logistieke opvolging * Materialen en verbruiksproducten bestellen bij vaste leveranciers
                          plus
                          DYLS CONSTRUCT * LEUVEN - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Jij verloor je hart aan de bouwsector. Onze mensen op de werf kunnen op jou bouwen. Jij bent de krak in administratie die ons bouwteam ondersteunt als zij de muren van onze nieuwste realisaties optrekken. Je hebt een rechtstreekse lijn met onze verschillende leveranciers en van een correcte check-in-@-work maakt jouw hart een sprongetje van geluk. Dan is Dyls op zoek naar jou! Als steunpilaar van ons buitengewoon bouwteam maak jij het verschil. Welkom bij team Dyls! * Je zorgt voor een vliegende start van elk project: je verzamelt alle nodige gegevens, vraagt vergunningen en nutsvoorzieningen aan, verwerkt KLIP-plannen en dient dossiers in via het Omgevingsloket. * Je vormt het eerste aanspreekpunt tussen , en . * Je ondersteunt bij het opstellen en controleren van alle bouwdos
                          DYLS CONSTRUCT * LEUVEN - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Jij verloor je hart aan de bouwsector. Onze mensen op de werf kunnen op jou bouwen. Jij bent de krak in administratie die ons bouwteam ondersteunt als zij de muren van onze nieuwste realisaties optrekken. Je hebt een rechtstreekse lijn met onze verschillende leveranciers en van een correcte check-in-@-work maakt jouw hart een sprongetje van geluk. Dan is Dyls op zoek naar jou! Als steunpilaar van ons buitengewoon bouwteam maak jij het verschil. Welkom bij team Dyls! * Je zorgt voor een vliegende start van elk project: je verzamelt alle nodige gegevens, vraagt vergunningen en nutsvoorzieningen aan, verwerkt KLIP-plannen en dient dossiers in via het Omgevingsloket. * Je vormt het eerste aanspreekpunt tussen , en . * Je ondersteunt bij het opstellen en controleren van alle bouwdos
                          plus
                          Houbrechts Bouwmarkt NV * ALKEN - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Verantwoordelijk voor verschillende administratieve taken met betrekking tot aankoop en verkoop. Bestellingen plaatsen bij onze leveranciers en ervoor zorgen dat deze correct worden verwerkt. Telefoonoproepen beantwoorden en klanten professioneel te woord staan. Efficient beheren van inkomende mails en deze tijdig en adequaat beantwoorden. Administratieve ondersteuning bieden aan de toonzaal en het verkoopteam. Bijstaan in de administratie van de facturatie. Jouw profiel - Uitstekende communicatieve vaardigheden,zowel mondeling als schriftelijk. Klantgericht met een vriendelijken en professionele houding. Kennis van bouwmaterialen en -producten is een groot pluspunt. Ervaring met Microsoft Office-toepassingen,zoals Word ,Exel en Outlook.
                          Houbrechts Bouwmarkt NV * ALKEN - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Verantwoordelijk voor verschillende administratieve taken met betrekking tot aankoop en verkoop. Bestellingen plaatsen bij onze leveranciers en ervoor zorgen dat deze correct worden verwerkt. Telefoonoproepen beantwoorden en klanten professioneel te woord staan. Efficient beheren van inkomende mails en deze tijdig en adequaat beantwoorden. Administratieve ondersteuning bieden aan de toonzaal en het verkoopteam. Bijstaan in de administratie van de facturatie. Jouw profiel - Uitstekende communicatieve vaardigheden,zowel mondeling als schriftelijk. Klantgericht met een vriendelijken en professionele houding. Kennis van bouwmaterialen en -producten is een groot pluspunt. Ervaring met Microsoft Office-toepassingen,zoals Word ,Exel en Outlook.
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus