Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Transport et Logistique
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • MS Office Suite
                          • Planification
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e de vente
                          • Agent/e d'accueil
                          • Conseiller en prévention
                          • Adjoint/e au personnel
                          • Adjoint/e logistique
                          • Adjoint/e polyvalent
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Administrateur/trice comptabilité

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          16


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          36






                          112 résultats pour Administration à Bredene dans un rayon de 30 km

                          Administratief medewerker Kandidaten & Toewijzingen

                          Vivendo
                          Brugge
                          Vivendo * Brugge * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Vivendo is één van de 41 woonmaatschappijen in Vlaanderen, met focus op Noord West-Vlaanderen (Beernem, Brugge, Damme, Jabbeke, Oostkamp en Zedelgem). Wij hebben als doel de woonvoorwaarden van de meest behoeftige gezinnen en alleenstaanden te verbeteren door te zorgen voor een voldoende aanbod aan betaalbare, kwaliteitsvolle en duurzame sociale huur- en koopwoningen. Als woonmaatschappij beheren we op vandaag meer dan 6500 woongelegenheden. In het kader van de verdere professionele uitbouw van onze organisatie zoeken wij voor onze vestiging(en) in Brugge een Kandidaten & Toewijzingen. Jouw verantwoordelijkheden * Je staat in voor de inschrijving en opvolging van de kandidaat huurders in het Centraal Inschrijvingsregister en begeleidt de kandidaat-huurders
                          Vivendo * Brugge * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Vivendo is één van de 41 woonmaatschappijen in Vlaanderen, met focus op Noord West-Vlaanderen (Beernem, Brugge, Damme, Jabbeke, Oostkamp en Zedelgem). Wij hebben als doel de woonvoorwaarden van de meest behoeftige gezinnen en alleenstaanden te verbeteren door te zorgen voor een voldoende aanbod aan betaalbare, kwaliteitsvolle en duurzame sociale huur- en koopwoningen. Als woonmaatschappij beheren we op vandaag meer dan 6500 woongelegenheden. In het kader van de verdere professionele uitbouw van onze organisatie zoeken wij voor onze vestiging(en) in Brugge een Kandidaten & Toewijzingen. Jouw verantwoordelijkheden * Je staat in voor de inschrijving en opvolging van de kandidaat huurders in het Centraal Inschrijvingsregister en begeleidt de kandidaat-huurders
                          plus
                          NOUVEAU
                          Vivendo * Brugge * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Vivendo is één van de 41 woonmaatschappijen in Vlaanderen, met focus op Noord West-Vlaanderen (Beernem, Brugge, Damme, Jabbeke, Oostkamp en Zedelgem). Wij hebben als doel de woonvoorwaarden van de meest behoeftige gezinnen en alleenstaanden te verbeteren door te zorgen voor een voldoende aanbod aan betaalbare, kwaliteitsvolle en duurzame sociale huur- en koopwoningen. Als woonmaatschappij beheren we op vandaag meer dan 6500 woongelegenheden. In het kader van de verdere professionele uitbouw van onze organisatie zoeken wij voor onze vestiging(en) in Brugge een technisch toezichter. Jouw verantwoordelijkheden - Als technisch toezichter sta je in voor plaatsbeschrijvingen en opvolging van herstel- en onderhoudswerken aan onze woongelegenheden! Ga jij de volge
                          Vivendo * Brugge * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Vivendo is één van de 41 woonmaatschappijen in Vlaanderen, met focus op Noord West-Vlaanderen (Beernem, Brugge, Damme, Jabbeke, Oostkamp en Zedelgem). Wij hebben als doel de woonvoorwaarden van de meest behoeftige gezinnen en alleenstaanden te verbeteren door te zorgen voor een voldoende aanbod aan betaalbare, kwaliteitsvolle en duurzame sociale huur- en koopwoningen. Als woonmaatschappij beheren we op vandaag meer dan 6500 woongelegenheden. In het kader van de verdere professionele uitbouw van onze organisatie zoeken wij voor onze vestiging(en) in Brugge een technisch toezichter. Jouw verantwoordelijkheden - Als technisch toezichter sta je in voor plaatsbeschrijvingen en opvolging van herstel- en onderhoudswerken aan onze woongelegenheden! Ga jij de volge
                          plus
                          NOUVEAU
                          Russell Recruitment & More BV * Jabbeke * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Russell Recruitment & More specialiseert zich in rekrutering en selectie van bediendeprofielen, technische (on)geschoolde profielen en kaderleden voor alle sectoren. Dit voor vaste aanwervingen. Wij zoeken de ideale match tussen jou en jouw toekomstige werkgever en streven hierbij uiteraard naar een lange termijnrelatie. Ben jij een echte cijferexpert met oog voor detail en een passie voor mensen? Vanuit het hoofdkantoor van onze klant zorg je voor een foutloze en tijdige loonverwerking van al de medewerkers. Je wordt een vaste waarde binnen het HR-team en werkt nauw samen met je collega's om de organisatie elke dag optimaal te ondersteunen. Jouw verantwoordelijkheden - In deze functie ben je verantwoordelijk voor een nauwkeurige, co
                          Russell Recruitment & More BV * Jabbeke * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Russell Recruitment & More specialiseert zich in rekrutering en selectie van bediendeprofielen, technische (on)geschoolde profielen en kaderleden voor alle sectoren. Dit voor vaste aanwervingen. Wij zoeken de ideale match tussen jou en jouw toekomstige werkgever en streven hierbij uiteraard naar een lange termijnrelatie. Ben jij een echte cijferexpert met oog voor detail en een passie voor mensen? Vanuit het hoofdkantoor van onze klant zorg je voor een foutloze en tijdige loonverwerking van al de medewerkers. Je wordt een vaste waarde binnen het HR-team en werkt nauw samen met je collega's om de organisatie elke dag optimaal te ondersteunen. Jouw verantwoordelijkheden - In deze functie ben je verantwoordelijk voor een nauwkeurige, co
                          plus
                          BMW JOY'N US * Cocquyt, Brugge * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Wat ga jij doen als Junior Sales Advisor bij Cocquyt? * Dankzij jouw product- en mensenkennis slaag je erin dé droomwagen van de klant samen te stellen op basis van zijn/haar behoeften. Je streeft commerciële targets na, enerzijds wat betreft de verkoop van wagens, anderzijds wat betreft de financiële producten en diensten. * Je spoort opportuniteiten op door het actief benaderen van potentiële klanten. * Naast een commerciële flair verzeker je een correcte administratieve afhandeling en goede opvolging van het klantenbestand en de verkoopdossiers. * Dankzij een professionele en kwalitatieve opvolging garandeer je een zo hoog mogelijke klanttevredenheid. * Je rapporteert aan je salesmanager over jouw verkoopresultaten, klantenopvolging en geplande activiteiten. Waarmee kan je ons team verster
                          BMW JOY'N US * Cocquyt, Brugge * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Wat ga jij doen als Junior Sales Advisor bij Cocquyt? * Dankzij jouw product- en mensenkennis slaag je erin dé droomwagen van de klant samen te stellen op basis van zijn/haar behoeften. Je streeft commerciële targets na, enerzijds wat betreft de verkoop van wagens, anderzijds wat betreft de financiële producten en diensten. * Je spoort opportuniteiten op door het actief benaderen van potentiële klanten. * Naast een commerciële flair verzeker je een correcte administratieve afhandeling en goede opvolging van het klantenbestand en de verkoopdossiers. * Dankzij een professionele en kwalitatieve opvolging garandeer je een zo hoog mogelijke klanttevredenheid. * Je rapporteert aan je salesmanager over jouw verkoopresultaten, klantenopvolging en geplande activiteiten. Waarmee kan je ons team verster
                          plus
                          Aquaduin * Koksijde * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Laat je onderdompelen in onze organisatie - Bij Aquaduin werken we met passie: een hecht team van 50 collega's zet zich elke dag in om natuurgebieden te beschermen en iedereen van betrouwbaar drinkwater te voorzien. Samen zorgen we ervoor dat onze regio kan rekenen op kwaliteit, duurzaamheid en betrokkenheid. Daarom zoeken we een HR-manager die ons team centraal zet. Je ondersteunt , motiveert hen en zorgt voor een samenhangend HR-beleid waarin mensen kunnen groeien en hun talenten volledig benutten. Zo draag je direct bij aan een sterke, betrokken organisatie die topkwaliteit water levert en een fijne plek is om te werken. Jouw verantwoordelijkheden * Je bent het aanspreekpunt voor en : of het nu gaat om groeigesprekken, coachings
                          Aquaduin * Koksijde * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Laat je onderdompelen in onze organisatie - Bij Aquaduin werken we met passie: een hecht team van 50 collega's zet zich elke dag in om natuurgebieden te beschermen en iedereen van betrouwbaar drinkwater te voorzien. Samen zorgen we ervoor dat onze regio kan rekenen op kwaliteit, duurzaamheid en betrokkenheid. Daarom zoeken we een HR-manager die ons team centraal zet. Je ondersteunt , motiveert hen en zorgt voor een samenhangend HR-beleid waarin mensen kunnen groeien en hun talenten volledig benutten. Zo draag je direct bij aan een sterke, betrokken organisatie die topkwaliteit water levert en een fijne plek is om te werken. Jouw verantwoordelijkheden * Je bent het aanspreekpunt voor en : of het nu gaat om groeigesprekken, coachings
                          plus
                          Daoust * Knokke * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Als werken je trots maakt, dan is Daoust het bedrijf voor jou! Bij ons draait alles om een prachtig avontuur, gedreven door onze kernwaarden, toekomstgerichte visie en ons streven naar continuïteit. We hechten enorm veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en aan onze diverse verbintenissen, vooral op het gebied van duurzaamheid. Het is dan ook met trots dat we al vijf jaar op rij erkend worden als Top Employer, en in 2023 het CO2 Neutraal-label hebben ontvangen. Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan, of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management. Welcome to the Family ! Jouw verantwoordelijkheden
                          Daoust * Knokke * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Als werken je trots maakt, dan is Daoust het bedrijf voor jou! Bij ons draait alles om een prachtig avontuur, gedreven door onze kernwaarden, toekomstgerichte visie en ons streven naar continuïteit. We hechten enorm veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en aan onze diverse verbintenissen, vooral op het gebied van duurzaamheid. Het is dan ook met trots dat we al vijf jaar op rij erkend worden als Top Employer, en in 2023 het CO2 Neutraal-label hebben ontvangen. Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan, of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management. Welcome to the Family ! Jouw verantwoordelijkheden
                          plus
                          NOUVEAU
                          Daoust * Blankenberge * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Daoust is een Belgisch familiebedrijf met meer dan 70 jaar ervaring in interim, rekrutering en loopbaanbegeleiding. Met meer dan 80 jobcenters in het hele land zijn we een vaste waarde op de Belgische arbeidsmarkt. We zetten sterk in op kwaliteit, opleiding en de groei van onze medewerkers. Onze kernwaarden Welcome to the Family en We love solutions vormen de basis van onze manier van werken, zowel intern als extern. Daoust werd al meerdere jaren op rij erkend als Top Employer en draagt actief bij aan duurzame tewerkstelling. Jouw verantwoordelijkheden - Als HR Consultant ben jij het vaste aanspreekpunt voor zowel kandidaten als klanten. Jij zorgt dat alles vlot draait: van rekrutering en selectie tot opvolging en administratie.
                          Daoust * Blankenberge * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Daoust is een Belgisch familiebedrijf met meer dan 70 jaar ervaring in interim, rekrutering en loopbaanbegeleiding. Met meer dan 80 jobcenters in het hele land zijn we een vaste waarde op de Belgische arbeidsmarkt. We zetten sterk in op kwaliteit, opleiding en de groei van onze medewerkers. Onze kernwaarden Welcome to the Family en We love solutions vormen de basis van onze manier van werken, zowel intern als extern. Daoust werd al meerdere jaren op rij erkend als Top Employer en draagt actief bij aan duurzame tewerkstelling. Jouw verantwoordelijkheden - Als HR Consultant ben jij het vaste aanspreekpunt voor zowel kandidaten als klanten. Jij zorgt dat alles vlot draait: van rekrutering en selectie tot opvolging en administratie.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Robert Half * Wingene * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Robert Half zoekt een Allround Boekhouder/Administratief Medewerker (m/v/x) - Wingene - Wil jij werken in een innovatieve en groeiende onderneming actief in ramen, deuren en buitenschrijnwerk? Je komt terecht in een West-Vlaamse KMO met een familiale sfeer. De organisatie is actief op de professionele en particuliere markt en staat bekend om haar kwalitatieve aanpak en nauwe samenwerking. Rol - Als Allround Boekhouder/Administratief Medewerker ben je zowel verantwoordelijk voor de boekhouding als bijhorende administratieve taken. o Cashflow beheren; o Facturatie van A-Z; o Credit control; o Betaallijsten opstellen in samenwerking met de en betalingen uitvoeren; o BTW-aangifte voorbereiden in samenspraak met het extern boekhoudkantoor;
                          Robert Half * Wingene * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Robert Half zoekt een Allround Boekhouder/Administratief Medewerker (m/v/x) - Wingene - Wil jij werken in een innovatieve en groeiende onderneming actief in ramen, deuren en buitenschrijnwerk? Je komt terecht in een West-Vlaamse KMO met een familiale sfeer. De organisatie is actief op de professionele en particuliere markt en staat bekend om haar kwalitatieve aanpak en nauwe samenwerking. Rol - Als Allround Boekhouder/Administratief Medewerker ben je zowel verantwoordelijk voor de boekhouding als bijhorende administratieve taken. o Cashflow beheren; o Facturatie van A-Z; o Credit control; o Betaallijsten opstellen in samenwerking met de en betalingen uitvoeren; o BTW-aangifte voorbereiden in samenspraak met het extern boekhoudkantoor;
                          plus
                          Hoorcentrum Aerts BVBA * Brugge, België - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Je staat in voor een professioneel en gastvrij ontvangst op verschillende locaties. Daarnaast bied je administratieve en logistieke ondersteuning naar klanten en toe. Taken - Wat zijn jouw verantwoordelijkheden? * je staat in voor het klantenonthaal * je verstrekt algemene informatie over hoorapparaten, hulpmiddelen en terugbetalingsbeleid aan de klant, volgt op en verwijst indien nodig door naar de * je beheert informatie / documentatie en houdt deze up to date vb. klantendossiers * je beheert de agenda van de * je doet het voorraadbeheer en plaatst bestellingen * je staat in voor de kassa administratie * je reinigt hoorapparaten * je neemt documenten / pakketten aan * je zorgt voor orde en netheid in het filiaa - Jouw profiel - Profiel - Wie ben jij?
                          Hoorcentrum Aerts BVBA * Brugge, België - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Je staat in voor een professioneel en gastvrij ontvangst op verschillende locaties. Daarnaast bied je administratieve en logistieke ondersteuning naar klanten en toe. Taken - Wat zijn jouw verantwoordelijkheden? * je staat in voor het klantenonthaal * je verstrekt algemene informatie over hoorapparaten, hulpmiddelen en terugbetalingsbeleid aan de klant, volgt op en verwijst indien nodig door naar de * je beheert informatie / documentatie en houdt deze up to date vb. klantendossiers * je beheert de agenda van de * je doet het voorraadbeheer en plaatst bestellingen * je staat in voor de kassa administratie * je reinigt hoorapparaten * je neemt documenten / pakketten aan * je zorgt voor orde en netheid in het filiaa - Jouw profiel - Profiel - Wie ben jij?
                          plus
                          NOUVEAU
                          Vince-Immo * KNOKKE-HEIST - Solliciteer als één van de eersten - De rol van syndicus omvat drie belangrijke pijlers: administratief, technisch en financieel beheer van gebouwen. We zoeken een gemotiveerde medewerker die ons kan ondersteunen in zowel het administratieve als het technische beheer van gebouwen. De functie richt zich op het volledige beheer van de gebouwen en het coördineren van onderhoud en renovaties. * Administratief beheer van gebouwen en dossiers * Technisch beheer van de gebouwen, inclusief het opvolgen van onderhoud en renovaties * Beantwoorden van mails en telefonie * Allereerst administratieve ondersteuning bieden aan de * Voorbereiden van de dagorde voor de algemene vergaderingen * Notuleren tijdens de algemene vergaderingen * Offertes aanvragen voor geplande herstellingswerken * Zorgdragen voor schadeaangiften en de opvolging en afhandeling van
                          Vince-Immo * KNOKKE-HEIST - Solliciteer als één van de eersten - De rol van syndicus omvat drie belangrijke pijlers: administratief, technisch en financieel beheer van gebouwen. We zoeken een gemotiveerde medewerker die ons kan ondersteunen in zowel het administratieve als het technische beheer van gebouwen. De functie richt zich op het volledige beheer van de gebouwen en het coördineren van onderhoud en renovaties. * Administratief beheer van gebouwen en dossiers * Technisch beheer van de gebouwen, inclusief het opvolgen van onderhoud en renovaties * Beantwoorden van mails en telefonie * Allereerst administratieve ondersteuning bieden aan de * Voorbereiden van de dagorde voor de algemene vergaderingen * Notuleren tijdens de algemene vergaderingen * Offertes aanvragen voor geplande herstellingswerken * Zorgdragen voor schadeaangiften en de opvolging en afhandeling van
                          plus
                          Belivert BVBA * Zedelgem, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor BeliVert in Zedelgem gaan we op zoek naar een . Bouw met hen mee aan groene energieoplossingen! BeliVert, gevestigd in Zedelgem, is een groeiend bedrijf dat totaaloplossingen aanbiedt voor groene energie: zonnepanelen, laadpalen, batterijopslag en meer. Ze werken uitsluitend met premium merken en leveren topkwaliteit dankzij hun vakmensen. Ze ontzorgen hun klanten volledig en zetten in op efficiëntie, duurzaamheid en sterke service. \\\"HR Mentor, selectiekantoor in Maldegem, is het resultaat van een jarenlange ervaring in het zoeken, selecteren en ontwikkelen van menselijk kapitaal. Matchen van kandidaten met onze klanten is hetgeen dat ons drijft! Sinds 2010 heeft HR Mentor een breed klantenbestand uitgebouwd in regio West & Oost-Vlaanderen.
                          Belivert BVBA * Zedelgem, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor BeliVert in Zedelgem gaan we op zoek naar een . Bouw met hen mee aan groene energieoplossingen! BeliVert, gevestigd in Zedelgem, is een groeiend bedrijf dat totaaloplossingen aanbiedt voor groene energie: zonnepanelen, laadpalen, batterijopslag en meer. Ze werken uitsluitend met premium merken en leveren topkwaliteit dankzij hun vakmensen. Ze ontzorgen hun klanten volledig en zetten in op efficiëntie, duurzaamheid en sterke service. \\\"HR Mentor, selectiekantoor in Maldegem, is het resultaat van een jarenlange ervaring in het zoeken, selecteren en ontwikkelen van menselijk kapitaal. Matchen van kandidaten met onze klanten is hetgeen dat ons drijft! Sinds 2010 heeft HR Mentor een breed klantenbestand uitgebouwd in regio West & Oost-Vlaanderen.
                          plus
                          Flanders Road Services NV * ZEEBRUGGE * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Over ons - Wij zijn een familiaal transportbedrijf met stevige wortels in Zeebrugge. Al generaties lang staan we bekend om onze betrouwbaarheid, flexibiliteit en persoonlijke aanpak. Om onze verdere groei te ondersteunen, zoeken wij een ervaren Hoofd van de Administratie die structuur brengt, overzicht houdt en graag meebouwt aan de toekomst van ons bedrijf. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol Als Hoofd van de Administratie ben jij de spilfiguur die ervoor zorgt dat onze interne organisatie vlot draait. Je neemt de leiding over alle administratieve processen en werkt nauw samen met de zaakvoerder en het operationele team. * Boekhouding & rapportering: opvolgen van de financiële administratie, voorbereiding van de maand- en jaarafsluitin
                          Flanders Road Services NV * ZEEBRUGGE * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Over ons - Wij zijn een familiaal transportbedrijf met stevige wortels in Zeebrugge. Al generaties lang staan we bekend om onze betrouwbaarheid, flexibiliteit en persoonlijke aanpak. Om onze verdere groei te ondersteunen, zoeken wij een ervaren Hoofd van de Administratie die structuur brengt, overzicht houdt en graag meebouwt aan de toekomst van ons bedrijf. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol Als Hoofd van de Administratie ben jij de spilfiguur die ervoor zorgt dat onze interne organisatie vlot draait. Je neemt de leiding over alle administratieve processen en werkt nauw samen met de zaakvoerder en het operationele team. * Boekhouding & rapportering: opvolgen van de financiële administratie, voorbereiding van de maand- en jaarafsluitin
                          plus
                          Korian Belgium NV * Koninklijke Baan 5, 8420 De Haan, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Introductie - Korian België is sinds 2005 actief in de residentiële zorg voor ouderen en kwetsbaren, alsook in de thuiszorg, thuisverpleging en thuiszorgwinkels. Elke dag staan 10.000 medewerkers in voor de zorg van meer dan 13.000 bewoners in 116 voorzieningen verspreid over gans België. Daarnaast werken er nog 600 medewerkers in de thuiszorg, waaronder een 150-tal zelfstandige verpleegkundigen in de thuisverpleging. Zorgjobs.beis dé gratis jobsite voor werkzoekenden in de zorgsector. Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voo
                          Korian Belgium NV * Koninklijke Baan 5, 8420 De Haan, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Introductie - Korian België is sinds 2005 actief in de residentiële zorg voor ouderen en kwetsbaren, alsook in de thuiszorg, thuisverpleging en thuiszorgwinkels. Elke dag staan 10.000 medewerkers in voor de zorg van meer dan 13.000 bewoners in 116 voorzieningen verspreid over gans België. Daarnaast werken er nog 600 medewerkers in de thuiszorg, waaronder een 150-tal zelfstandige verpleegkundigen in de thuisverpleging. Zorgjobs.beis dé gratis jobsite voor werkzoekenden in de zorgsector. Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voo
                          plus
                          VZW Net! Werk Staden VZW * STADEN - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Wij zijn een dienstencheqeonderneming met sociale finaliteit uit Staden die huishoudelijke hulp voor particulieren organiseert. Een onderneming die “persoonlijk werken” hoog in het vaandel draagt en werknemers kansen biedt. We zijn op zoek naar een rechterhand voor de verantwoordelijke. Je ondersteunt mee de werking van het kantoorgebeuren, waarbij je nauw betrokken wordt bij het reilen en zeilen van de totale organisatie. klantenonthaal, plannen en organiseren, werkroosters aanpassen en opvolgen, telefoongesprekken voeren met klanten en werknemers, algemene administratie. Menselijke contacten zijn een groot onderdeel van de job, die op een correcte administratieve manier moeten afgewerkt worden. Jouw profiel * graag mét en vóór mensen werken * goed kunnen plannen en organiseren
                          VZW Net! Werk Staden VZW * STADEN - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Wij zijn een dienstencheqeonderneming met sociale finaliteit uit Staden die huishoudelijke hulp voor particulieren organiseert. Een onderneming die “persoonlijk werken” hoog in het vaandel draagt en werknemers kansen biedt. We zijn op zoek naar een rechterhand voor de verantwoordelijke. Je ondersteunt mee de werking van het kantoorgebeuren, waarbij je nauw betrokken wordt bij het reilen en zeilen van de totale organisatie. klantenonthaal, plannen en organiseren, werkroosters aanpassen en opvolgen, telefoongesprekken voeren met klanten en werknemers, algemene administratie. Menselijke contacten zijn een groot onderdeel van de job, die op een correcte administratieve manier moeten afgewerkt worden. Jouw profiel * graag mét en vóór mensen werken * goed kunnen plannen en organiseren
                          plus
                          * Chaos Management Bv * TORHOUT Solliciteer als één van de eersten Introductie Dit bedrijf zoekt een extra team member ter ondersteuning van het onthaal en de administratie. Jouw verantwoordelijkheden * Je bent verantwoordelijk voor alle data entry van de dienst aan- af- en doorvoer. * Algemene administratieve taken: Orders invoeren, pakbonnen controleren en klasseren, aankoopbordellen verwerken, invoeren gegevens vd weegbrug,... * Daarnaast sta je in voor het onthaal en telefonie * Ad hoc administratieve taken * Je kan reeds een mooie, succesvolle administratieve ervaring voorleggen. * Je bent uitermate stressbestendig gezien je snel moet kunnen schakelen en je prioriteiten moet kunnen stellen doorheen de dag/week. * Je hebt er geen probleem mee om je uit te drukken in het Engels en Frans.
                          * Chaos Management Bv * TORHOUT Solliciteer als één van de eersten Introductie Dit bedrijf zoekt een extra team member ter ondersteuning van het onthaal en de administratie. Jouw verantwoordelijkheden * Je bent verantwoordelijk voor alle data entry van de dienst aan- af- en doorvoer. * Algemene administratieve taken: Orders invoeren, pakbonnen controleren en klasseren, aankoopbordellen verwerken, invoeren gegevens vd weegbrug,... * Daarnaast sta je in voor het onthaal en telefonie * Ad hoc administratieve taken * Je kan reeds een mooie, succesvolle administratieve ervaring voorleggen. * Je bent uitermate stressbestendig gezien je snel moet kunnen schakelen en je prioriteiten moet kunnen stellen doorheen de dag/week. * Je hebt er geen probleem mee om je uit te drukken in het Engels en Frans.
                          plus
                          Immo Europe * KOKSIJDE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben je een organisatietalent dat houdt van afwisseling, structuur én mensen helpen? Krijg je energie van een vlot draaiende planning én een tevreden klant? En zie je jezelf meewerken aan de vakantiebeleving van duizenden mensen aan onze kust? Lees dan zeker verder! Bij Immo Europe zoeken we een commercieel/administratief bediende om onze dienst vakantieverhuur te versterken. Jouw verantwoordelijkheden - Welke uitdaging staat je te wachten? Als medewerker van de dienst vakantieverhuur ben je een onmisbare schakel tussen eigenaar en huurder. Je beheert het aanbod vakantiewoningen, zorgt voor een correcte administratie én houdt alles netjes op de rails — van boeking tot poetsplanning. Je dag? Geen enkele is dezelfde. De ene keer geef je telefonisch uitleg over een appartement met zeezicht, de and
                          Immo Europe * KOKSIJDE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben je een organisatietalent dat houdt van afwisseling, structuur én mensen helpen? Krijg je energie van een vlot draaiende planning én een tevreden klant? En zie je jezelf meewerken aan de vakantiebeleving van duizenden mensen aan onze kust? Lees dan zeker verder! Bij Immo Europe zoeken we een commercieel/administratief bediende om onze dienst vakantieverhuur te versterken. Jouw verantwoordelijkheden - Welke uitdaging staat je te wachten? Als medewerker van de dienst vakantieverhuur ben je een onmisbare schakel tussen eigenaar en huurder. Je beheert het aanbod vakantiewoningen, zorgt voor een correcte administratie én houdt alles netjes op de rails — van boeking tot poetsplanning. Je dag? Geen enkele is dezelfde. De ene keer geef je telefonisch uitleg over een appartement met zeezicht, de and
                          plus
                          VERZEKERINGEN VANDENBULCKE * STADEN - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ons kantoor, waar momenteel 5 medewerkers in dienst zijn, is op zoek naar een enthousiaste administratief bediende die een uitgesproken interesse heeft in administratief werk. Jouw verantwoordelijkheden - Als polyvalent bediende ben je bereid om bij te springen bij zowel de dienst productie als schade, op vlak van dossierbeheer en -verwerking. * Je zorgt voor de administratieve verwerking en aanpassing van verzekeringsdosssiers. * Je verwerkt de klantengegevens en polissen in ons beheerspakket BrokerCloud en zorgt ervoor dat alle informatie en gegevens van onze klanten op punt staan in onze systemen en voert eventuele wijzigingen door waar nodig. * Je zorgt voor een zorgvuldige follow-up van schadedossiers en bezorgt de klanten regelmatig feedback over het verloop van het dossier.
                          VERZEKERINGEN VANDENBULCKE * STADEN - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ons kantoor, waar momenteel 5 medewerkers in dienst zijn, is op zoek naar een enthousiaste administratief bediende die een uitgesproken interesse heeft in administratief werk. Jouw verantwoordelijkheden - Als polyvalent bediende ben je bereid om bij te springen bij zowel de dienst productie als schade, op vlak van dossierbeheer en -verwerking. * Je zorgt voor de administratieve verwerking en aanpassing van verzekeringsdosssiers. * Je verwerkt de klantengegevens en polissen in ons beheerspakket BrokerCloud en zorgt ervoor dat alle informatie en gegevens van onze klanten op punt staan in onze systemen en voert eventuele wijzigingen door waar nodig. * Je zorgt voor een zorgvuldige follow-up van schadedossiers en bezorgt de klanten regelmatig feedback over het verloop van het dossier.
                          plus
                          Provisions bv * BRUGGE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Provisions BV is een bedrijf dat gespecialiseerd is in internationale handel. De core business van het bedrijf draait rond import/export van alcoholische dranken. Verder zijn wij exclusieve distributeur van verschillende merken binnen de drankensector en ondersteunen wij onze klanten bij hun regionale verdeling. * Coördineren/administratieve opvolging van inkomende bestellingen en uitgaande leveringen in samenspraak met het sales team. * Beheren van de administratieve processen random inkoop- en verkooporders. * Verantwoordelijk in het beheer/ interne controle van het ERP systeem. * Controleren en verwerken van facturen, cmr's en andere douanedocumenten. * Eerste aanspreekpunt voor logistieke . (Opvolgen warehousing/ transport) * Beheren van de logistieke administratie en ervoor zorgen dat dez
                          Provisions bv * BRUGGE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Provisions BV is een bedrijf dat gespecialiseerd is in internationale handel. De core business van het bedrijf draait rond import/export van alcoholische dranken. Verder zijn wij exclusieve distributeur van verschillende merken binnen de drankensector en ondersteunen wij onze klanten bij hun regionale verdeling. * Coördineren/administratieve opvolging van inkomende bestellingen en uitgaande leveringen in samenspraak met het sales team. * Beheren van de administratieve processen random inkoop- en verkooporders. * Verantwoordelijk in het beheer/ interne controle van het ERP systeem. * Controleren en verwerken van facturen, cmr's en andere douanedocumenten. * Eerste aanspreekpunt voor logistieke . (Opvolgen warehousing/ transport) * Beheren van de logistieke administratie en ervoor zorgen dat dez
                          plus
                          Lithobeton * GISTEL - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Lithobeton NV is een dynamisch familiebedrijf, al 75 jaar jong, gevestigd in Gistel en Baudour. Wij zijn gespecialiseerd in de productie van prefab betonproducten voor water- en infrastructuurwerken en prefab betoncabines. Om onze verkoopadministratie in goede banen te leiden, zoeken we een gemotiveerde collega binnen onze verkoopafdeling. Jouw verantwoordelijkheden - Wie ben jij? Als administratief medewerker speel je een belangrijke rol bij de vlotte verwerking van documenten binnen de dienst verkoop. • Je ondersteunt de bij hun dagelijkse taken; • Je beheert de administratieve flow van opmaak van offertes tot doorboeken naar bestellingen; • Je zorgt dat elk document correct en uniform verwerkt wordt; • Administratieve opvolging en up-to-date houden van klanten- en klachtendossiers. Jouw profie
                          Lithobeton * GISTEL - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Lithobeton NV is een dynamisch familiebedrijf, al 75 jaar jong, gevestigd in Gistel en Baudour. Wij zijn gespecialiseerd in de productie van prefab betonproducten voor water- en infrastructuurwerken en prefab betoncabines. Om onze verkoopadministratie in goede banen te leiden, zoeken we een gemotiveerde collega binnen onze verkoopafdeling. Jouw verantwoordelijkheden - Wie ben jij? Als administratief medewerker speel je een belangrijke rol bij de vlotte verwerking van documenten binnen de dienst verkoop. • Je ondersteunt de bij hun dagelijkse taken; • Je beheert de administratieve flow van opmaak van offertes tot doorboeken naar bestellingen; • Je zorgt dat elk document correct en uniform verwerkt wordt; • Administratieve opvolging en up-to-date houden van klanten- en klachtendossiers. Jouw profie
                          plus
                          West-Deco NV * WAARDAMME - Solliciteer als één van de eersten - Welkom in ons familiebedrijf - Een pietje-precies met een warm hart voor klanten? Dan zoeken wij jou! Bij ons stap je binnen in een hecht team waar iedereen elkaar écht kent en waar service één van onze sterkste waarden is. Geen logge structuren, wel korte lijnen, oprechte betrokkenheid en samen de schouders eronder. En nu zoeken we een nieuwe collega die met evenveel zorg en enthousiasme onze klanten en orders opvolgt. Wat ga je doen? * Orders opmaken, controleren en opvolgen – jij zorgt dat alles klopt tot in de puntjes * Telefonisch klantencontact – je staat klanten professioneel én warm te woord * Klachtverwerking – volgens een duidelijke procedure en met een oplossingsgerichte mindset * Meedenken en commercieel ondersteunen – jij ziet kansen en weet klanten verder te helpen
                          West-Deco NV * WAARDAMME - Solliciteer als één van de eersten - Welkom in ons familiebedrijf - Een pietje-precies met een warm hart voor klanten? Dan zoeken wij jou! Bij ons stap je binnen in een hecht team waar iedereen elkaar écht kent en waar service één van onze sterkste waarden is. Geen logge structuren, wel korte lijnen, oprechte betrokkenheid en samen de schouders eronder. En nu zoeken we een nieuwe collega die met evenveel zorg en enthousiasme onze klanten en orders opvolgt. Wat ga je doen? * Orders opmaken, controleren en opvolgen – jij zorgt dat alles klopt tot in de puntjes * Telefonisch klantencontact – je staat klanten professioneel én warm te woord * Klachtverwerking – volgens een duidelijke procedure en met een oplossingsgerichte mindset * Meedenken en commercieel ondersteunen – jij ziet kansen en weet klanten verder te helpen
                          plus
                          Vandaele Robbie * OOSTDUINKERKE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Domein Rietvelde verhuurt vakantiewoningen in Oostduinkerke en zoekt een dynamische commercieel bediende. Jouw verantwoordelijkheden - Je werkt aan de zijde van de zaakvoerder en zorgt voor de promotie op sociale media. Je plaatst posts op de website en zet berichten op facebook. * Je beantwoordt de e-mails van klanten. * Je staat in voor de reservaties bij boekingen. * Je maakt de contracten op. * Je staat in voor het onthaal. * Je voert de controles uit op de eindschoonmaak. * Je maakt publiciteit voor het bedrijf via sociale media; site, Facebook, Instagram,... * Je beheert de website. * Je hebt kennis van digital marketing. Jouw profiel * Je hebt, bij voorkeur, een achtergrond in de toerisme-, evenementen- of hotelsector. * Je kan vlot werken met sociale media.
                          Vandaele Robbie * OOSTDUINKERKE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Domein Rietvelde verhuurt vakantiewoningen in Oostduinkerke en zoekt een dynamische commercieel bediende. Jouw verantwoordelijkheden - Je werkt aan de zijde van de zaakvoerder en zorgt voor de promotie op sociale media. Je plaatst posts op de website en zet berichten op facebook. * Je beantwoordt de e-mails van klanten. * Je staat in voor de reservaties bij boekingen. * Je maakt de contracten op. * Je staat in voor het onthaal. * Je voert de controles uit op de eindschoonmaak. * Je maakt publiciteit voor het bedrijf via sociale media; site, Facebook, Instagram,... * Je beheert de website. * Je hebt kennis van digital marketing. Jouw profiel * Je hebt, bij voorkeur, een achtergrond in de toerisme-, evenementen- of hotelsector. * Je kan vlot werken met sociale media.
                          plus
                          RAADHUIS B&F Bvba * SINT-ANDRIES - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Raadhuis, met kantoren in Brugge, Torhout, Knokke-Heist, Oostende, Kortrijk en Jabbeke, is de gemeenschappelijke naam van een groep onafhankelijke bedrijven. Onder één dak wordt een waaier aan complementaire diensten aangeboden zoals accountancy, bank & verzekeringen en vastgoed. Ter versterking van ons team kijken wij actief uit naar een administratief onthaalbediende. Zoek jij een job met afwisseling, warme collega's en een plek waar je als mens en medewerker wordt gewaardeerd? Dan is deze functie misschien wel jouw volgende uitdaging! Jobomschrijving * Als gezicht van Raadhuis sta jij in voor het onthaal van klanten, zowel op kantoor als telefonisch. * Je ondersteunt onze en door administratieve taken in een klantendossier voor je rekening te nemen (bv.KBO-inschrijving, publicatie
                          RAADHUIS B&F Bvba * SINT-ANDRIES - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Raadhuis, met kantoren in Brugge, Torhout, Knokke-Heist, Oostende, Kortrijk en Jabbeke, is de gemeenschappelijke naam van een groep onafhankelijke bedrijven. Onder één dak wordt een waaier aan complementaire diensten aangeboden zoals accountancy, bank & verzekeringen en vastgoed. Ter versterking van ons team kijken wij actief uit naar een administratief onthaalbediende. Zoek jij een job met afwisseling, warme collega's en een plek waar je als mens en medewerker wordt gewaardeerd? Dan is deze functie misschien wel jouw volgende uitdaging! Jobomschrijving * Als gezicht van Raadhuis sta jij in voor het onthaal van klanten, zowel op kantoor als telefonisch. * Je ondersteunt onze en door administratieve taken in een klantendossier voor je rekening te nemen (bv.KBO-inschrijving, publicatie
                          plus
                          Manpower * BRUGGE * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - MANPOWER Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. We gaan telkens voluit voor de 'Perfect Match' tussen werkgever en sollicitant! Welcome to a world of opportunity! Ben jij op zoek naar een stabiele werkgever met een warme, familiale sfeer? Dan zit je hier goed! Dit bedrijf is al decennialang actief in de logistieke sector en staat bekend om zijn betrouwbare dienstverlening en sterke teamgeest. Als bediende facturatie kom je terecht in een organisatie die inzet op samenwerking en persoonlijke groei. Jouw verantwoordelijkheden * In deze functie als bediende facturatie ben jij de spilfiguur in het facturatieproces. * Je zorgt ervoor dat alle verkoopfacturen correct en tijdig worden opgesteld en verzonden. * Je controleert transportorders, volgt tarieven op en signaleert afwijkingen waar
                          Manpower * BRUGGE * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - MANPOWER Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. We gaan telkens voluit voor de 'Perfect Match' tussen werkgever en sollicitant! Welcome to a world of opportunity! Ben jij op zoek naar een stabiele werkgever met een warme, familiale sfeer? Dan zit je hier goed! Dit bedrijf is al decennialang actief in de logistieke sector en staat bekend om zijn betrouwbare dienstverlening en sterke teamgeest. Als bediende facturatie kom je terecht in een organisatie die inzet op samenwerking en persoonlijke groei. Jouw verantwoordelijkheden * In deze functie als bediende facturatie ben jij de spilfiguur in het facturatieproces. * Je zorgt ervoor dat alle verkoopfacturen correct en tijdig worden opgesteld en verzonden. * Je controleert transportorders, volgt tarieven op en signaleert afwijkingen waar
                          plus
                          Immo Groep Cauwe NV * KNOKKE-HEIST - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Immo Cauwe zoekt een boekhoudkundig talent dat onze syndicafdeling op flexibele basis wil ondersteunen. Ideaal voor iemand met kennis van boekhouding of vastgoed die graag enkele dagen of uren per week wil meedraaien in een professionele maar warme werkomgeving. Wat je doet - In deze rol help je mee met de verwerking van facturen, verzekerings- en leveranciersdossiers en financiële opvolging voor onze gebouwen in mede-eigendom. Je werkt nauw samen met ons syndicteam en zorgt mee voor correcte en vlotte administratie. * Je boekt inkomende en uitgaande facturen in voor de verschillende gebouwen. * Je helpt leveranciersbetalingen en financiële verrichtingen voor te bereiden. * Je ondersteunt bij de opmaak van afrekeningen en jaaroverzichten voor mede-eigenaars.
                          Immo Groep Cauwe NV * KNOKKE-HEIST - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Immo Cauwe zoekt een boekhoudkundig talent dat onze syndicafdeling op flexibele basis wil ondersteunen. Ideaal voor iemand met kennis van boekhouding of vastgoed die graag enkele dagen of uren per week wil meedraaien in een professionele maar warme werkomgeving. Wat je doet - In deze rol help je mee met de verwerking van facturen, verzekerings- en leveranciersdossiers en financiële opvolging voor onze gebouwen in mede-eigendom. Je werkt nauw samen met ons syndicteam en zorgt mee voor correcte en vlotte administratie. * Je boekt inkomende en uitgaande facturen in voor de verschillende gebouwen. * Je helpt leveranciersbetalingen en financiële verrichtingen voor te bereiden. * Je ondersteunt bij de opmaak van afrekeningen en jaaroverzichten voor mede-eigenaars.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Sinmag Europe BVBA * ZUIENKERKE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw taken - Als Technical Customer Service medewerker ben je het technische aanspreekpunt voor onze professionele klanten in binnen- en buitenland. Je combineert technisch inzicht met klantgerichtheid: je begrijpt de werking van onze machines door en door en biedt klanten snelle, efficiënte ondersteuning bij hun vragen of problemen. Je onderhoudt dagelijks contact met klanten uit heel Europa, analyseert technische issues, stemt af met leveranciers en zorgt ervoor dat elk probleem tot in de puntjes wordt opgevolgd. * Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten met technische vragen na aankoop van hun machine. * Je analyseert problemen, denkt oplossingsgericht en coördineert de opvolging tot alles is afgerond. * Je staat in contact met leveranciers om terugkerende technische issues structureel aan
                          Sinmag Europe BVBA * ZUIENKERKE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw taken - Als Technical Customer Service medewerker ben je het technische aanspreekpunt voor onze professionele klanten in binnen- en buitenland. Je combineert technisch inzicht met klantgerichtheid: je begrijpt de werking van onze machines door en door en biedt klanten snelle, efficiënte ondersteuning bij hun vragen of problemen. Je onderhoudt dagelijks contact met klanten uit heel Europa, analyseert technische issues, stemt af met leveranciers en zorgt ervoor dat elk probleem tot in de puntjes wordt opgevolgd. * Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten met technische vragen na aankoop van hun machine. * Je analyseert problemen, denkt oplossingsgericht en coördineert de opvolging tot alles is afgerond. * Je staat in contact met leveranciers om terugkerende technische issues structureel aan
                          plus
                          NOUVEAU

                          Jobs populaires


                          Afficher plus