Date
Options télétravail
Temps de trajet
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

MS Office Suite
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Langue du job
        Compétences
        1 sélectionné
          Fonctions
            Secteur
              Région
                Ville
                  Expérience
                    Type de contrat
                      Régime de travail

                        Jobs populaires

                        • Secteur de la vente
                        • MS Office Suite
                        • Néerlandais
                        • Français
                        • MS Excel
                        • Vente
                        • Adjoint/e administratif/ve
                        • Adjoint/e au personnel
                        • Adjoint/e de vente
                        • Adjoint/e logistique
                        • Administrateur comptable
                        • Agent/e d'expansion des entreprises
                        • Bachelier
                        • Expert/e Support
                        • Account Executive

                        Afficher plus

                        Emplacements

                        MS Office Suite
                        Supprimer tous les filtres

                        Date

                        Nouveaux jobs dernières 24h
                        1


                        Temps de trajet

                        Compétences


                        MS Office Suite
                        25






                        Fonctions

                        Administration
                        7






                        18 résultats pour Administration à Adinkerke dans un rayon de 30 km

                        Administratief bediende afdeling verkoop

                        Lithobeton
                        GISTEL
                        Lithobeton * GISTEL - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Lithobeton NV is een dynamisch familiebedrijf, al 75 jaar jong, gevestigd in Gistel en Baudour. Wij zijn gespecialiseerd in de productie van prefab betonproducten voor water- en infrastructuurwerken en prefab betoncabines. Om onze verkoopadministratie in goede banen te leiden, zoeken we een gemotiveerde collega binnen onze verkoopafdeling. Jouw verantwoordelijkheden - Wie ben jij? Als administratief medewerker speel je een belangrijke rol bij de vlotte verwerking van documenten binnen de dienst verkoop. • Je ondersteunt de bij hun dagelijkse taken; • Je beheert de administratieve flow van opmaak van offertes tot doorboeken naar bestellingen; • Je zorgt dat elk document correct en uniform verwerkt wordt; • Administratieve opvolging en up-to-date houden van klanten- en klachtendossiers. Jouw profie
                        Lithobeton * GISTEL - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Lithobeton NV is een dynamisch familiebedrijf, al 75 jaar jong, gevestigd in Gistel en Baudour. Wij zijn gespecialiseerd in de productie van prefab betonproducten voor water- en infrastructuurwerken en prefab betoncabines. Om onze verkoopadministratie in goede banen te leiden, zoeken we een gemotiveerde collega binnen onze verkoopafdeling. Jouw verantwoordelijkheden - Wie ben jij? Als administratief medewerker speel je een belangrijke rol bij de vlotte verwerking van documenten binnen de dienst verkoop. • Je ondersteunt de bij hun dagelijkse taken; • Je beheert de administratieve flow van opmaak van offertes tot doorboeken naar bestellingen; • Je zorgt dat elk document correct en uniform verwerkt wordt; • Administratieve opvolging en up-to-date houden van klanten- en klachtendossiers. Jouw profie
                        plus
                        Transport Wybo * POPERINGE - Solliciteer als één van de eersten - Taken en verantwoordelijkheden - je werkt ter ondersteuning en uitvoering van algemene administratieve taken - verwerken, controleren en archiveren van inkomende en uitgaande correspondentie - beantwoorden van e-mails en post en doorverwijzen van vragen naar de juiste persoon - invoeren en bijhouden van gegevens in administratieve systemen en verzorgen van de mondelingeen schriftelijke communicatie hierover - je verwerkt de ingave van correcte data, de actualisatie van relevante gegevens, documenten coderen, klasseren en archiveren, briefwisselingen afpunten en controleren - je signaleert proactief eventuele afwijkingen en werkt mee aan het verbeteren van de administratieve taken - je staat in voor het onthaal van bezoekers en behandelt telefonische oproepen
                        Transport Wybo * POPERINGE - Solliciteer als één van de eersten - Taken en verantwoordelijkheden - je werkt ter ondersteuning en uitvoering van algemene administratieve taken - verwerken, controleren en archiveren van inkomende en uitgaande correspondentie - beantwoorden van e-mails en post en doorverwijzen van vragen naar de juiste persoon - invoeren en bijhouden van gegevens in administratieve systemen en verzorgen van de mondelingeen schriftelijke communicatie hierover - je verwerkt de ingave van correcte data, de actualisatie van relevante gegevens, documenten coderen, klasseren en archiveren, briefwisselingen afpunten en controleren - je signaleert proactief eventuele afwijkingen en werkt mee aan het verbeteren van de administratieve taken - je staat in voor het onthaal van bezoekers en behandelt telefonische oproepen
                        plus
                        Manpower * Oostende * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - MANPOWER Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. We gaan telkens voluit voor de 'Perfect Match' tussen werkgever en sollicitant! Welcome to a world of opportunity! Onze klant is een gevestigde speler in de bouwsector en staat bekend om zijn innovatieve oplossingen en sterke familiale waarden. Als administratief bediende kom je terecht in een organisatie waar samenwerking en kwaliteit centraal staan. Je werkt in een omgeving waar jouw inzet en nauwkeurigheid echt het verschil maken. Het team is hecht, de sfeer is positief en er is ruimte om mee te denken over verbeteringen. Wil jij een rol waarin jouw administratieve talenten tot hun recht komen? Dan is deze functie als administratief bediende iets voor jou. Jouw verantwoordelijkheden
                        Manpower * Oostende * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - MANPOWER Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. We gaan telkens voluit voor de 'Perfect Match' tussen werkgever en sollicitant! Welcome to a world of opportunity! Onze klant is een gevestigde speler in de bouwsector en staat bekend om zijn innovatieve oplossingen en sterke familiale waarden. Als administratief bediende kom je terecht in een organisatie waar samenwerking en kwaliteit centraal staan. Je werkt in een omgeving waar jouw inzet en nauwkeurigheid echt het verschil maken. Het team is hecht, de sfeer is positief en er is ruimte om mee te denken over verbeteringen. Wil jij een rol waarin jouw administratieve talenten tot hun recht komen? Dan is deze functie als administratief bediende iets voor jou. Jouw verantwoordelijkheden
                        plus
                        Lithobeton * GISTEL - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Lithobeton NV is een dynamisch familiebedrijf, al 75 jaar jong, gevestigd in Gistel en Baudour. Wij zijn gespecialiseerd in de productie van prefab betonproducten voor water- en infrastructuurwerken en prefab betoncabines. Om onze verkoopadministratie in goede banen te leiden, zoeken we een gemotiveerde collega binnen onze verkoopafdeling. Jouw verantwoordelijkheden - Wie ben jij? Als administratief medewerker speel je een belangrijke rol bij de vlotte verwerking van documenten binnen de dienst verkoop. • Je ondersteunt de bij hun dagelijkse taken; • Je beheert de administratieve flow van opmaak van offertes tot doorboeken naar bestellingen; • Je zorgt dat elk document correct en uniform verwerkt wordt; • Administratieve opvolging en up-to-date houden van klanten- en klachtendossiers. Jouw profie
                        Lithobeton * GISTEL - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Lithobeton NV is een dynamisch familiebedrijf, al 75 jaar jong, gevestigd in Gistel en Baudour. Wij zijn gespecialiseerd in de productie van prefab betonproducten voor water- en infrastructuurwerken en prefab betoncabines. Om onze verkoopadministratie in goede banen te leiden, zoeken we een gemotiveerde collega binnen onze verkoopafdeling. Jouw verantwoordelijkheden - Wie ben jij? Als administratief medewerker speel je een belangrijke rol bij de vlotte verwerking van documenten binnen de dienst verkoop. • Je ondersteunt de bij hun dagelijkse taken; • Je beheert de administratieve flow van opmaak van offertes tot doorboeken naar bestellingen; • Je zorgt dat elk document correct en uniform verwerkt wordt; • Administratieve opvolging en up-to-date houden van klanten- en klachtendossiers. Jouw profie
                        plus
                        Dekeyzer-Ossaer NV * KOEKELARE - Solliciteer als één van de eersten - Zo ziet je dag er uit - Als medewerker op de boekhoudafdeling vervul je een uitvoerende en ondersteunende rol. Samen met je zorg je ervoor dat de algemene boekhoudkundige administratie correct en tijdig wordt uitgevoerd. Na een grondige opleiding neem je een aantal specifieke taken voor jouw rekening. Je start je werkdag steevast met het bijwerken van het financieel dagboek. Dit vormt de basis voor een correcte opvolging van de openstaande klantenfacturen. Daarnaast draag je mee de verantwoordelijkheid voor de controle van aankoopfacturen. Deze worden automatisch ingelezen, maar bij afwijkingen weet jij snel waar het fout loopt en hoe dit op te lossen. Mogelijk sta je ook in voor het beheer van het verzekeringsdossier en het materiaalbeheer. Daarnaast boek je aankoop-, kosten- en interimfacturen in.
                        Dekeyzer-Ossaer NV * KOEKELARE - Solliciteer als één van de eersten - Zo ziet je dag er uit - Als medewerker op de boekhoudafdeling vervul je een uitvoerende en ondersteunende rol. Samen met je zorg je ervoor dat de algemene boekhoudkundige administratie correct en tijdig wordt uitgevoerd. Na een grondige opleiding neem je een aantal specifieke taken voor jouw rekening. Je start je werkdag steevast met het bijwerken van het financieel dagboek. Dit vormt de basis voor een correcte opvolging van de openstaande klantenfacturen. Daarnaast draag je mee de verantwoordelijkheid voor de controle van aankoopfacturen. Deze worden automatisch ingelezen, maar bij afwijkingen weet jij snel waar het fout loopt en hoe dit op te lossen. Mogelijk sta je ook in voor het beheer van het verzekeringsdossier en het materiaalbeheer. Daarnaast boek je aankoop-, kosten- en interimfacturen in.
                        plus
                        Transport Wybo * POPERINGE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * Verwerken van de administratieve verrichtingen in Navitrans Logistics software + SAP; * CMR vrachtbrieven consequent verwerken (zendingsnummers, transportadministratie, …); * correcte ingave transportdata, inboeken en verwerken van aan- en verkoopfacturen; * afpunten van klanten en leveranciers (controle op ordernummers, klanten- en leveranciersgegevens), documenten coderen, klasseren en archiveren; * je signaleert proactief eventuele afwijkingen in het ERP pakket; * nauw samenwerken met de andere van de administratie, planning en warehouse; * meewerken aan het in kaart brengen van de administratieve processen. Jouw profiel * Ervaring met ERP-toepassingen (Navitrans / Transics) is plus, goede MS Office kennis (Excel);
                        Transport Wybo * POPERINGE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * Verwerken van de administratieve verrichtingen in Navitrans Logistics software + SAP; * CMR vrachtbrieven consequent verwerken (zendingsnummers, transportadministratie, …); * correcte ingave transportdata, inboeken en verwerken van aan- en verkoopfacturen; * afpunten van klanten en leveranciers (controle op ordernummers, klanten- en leveranciersgegevens), documenten coderen, klasseren en archiveren; * je signaleert proactief eventuele afwijkingen in het ERP pakket; * nauw samenwerken met de andere van de administratie, planning en warehouse; * meewerken aan het in kaart brengen van de administratieve processen. Jouw profiel * Ervaring met ERP-toepassingen (Navitrans / Transics) is plus, goede MS Office kennis (Excel);
                        plus
                        GOM * West-Vlaanderen, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bij Facilicom zijn mensen het hart van ons succes. Functieomschrijving - Als Supervisor Schoonmaak ben jij de spilfiguur tussen de klant, jouw schoonmaakteams en de organisatie. Jij zorgt dat alles op rolletjes loopt en dat de kwaliteit altijd top is. * Je stuurt schoonmaakteams aan op verschillende locaties in regio West - Vlaanderen. * Je begeleidt, coacht en motiveert zodat ze elke dag het beste uit zichzelf halen. * Je bewaakt de kwaliteit van het schoonmaakwerk en grijpt in waar nodig. * Je maakt en beheert de planning en zorgt voor een vlotte organisatie. * Je houdt de administratie en personeelsdossiers correct bij. * Je bent verantwoordelijk voor opleiding, aanwerving en coaching van medewerkers. * Je onderhoudt een open en professionele relatie met de klant en denkt actief mee
                        GOM * West-Vlaanderen, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bij Facilicom zijn mensen het hart van ons succes. Functieomschrijving - Als Supervisor Schoonmaak ben jij de spilfiguur tussen de klant, jouw schoonmaakteams en de organisatie. Jij zorgt dat alles op rolletjes loopt en dat de kwaliteit altijd top is. * Je stuurt schoonmaakteams aan op verschillende locaties in regio West - Vlaanderen. * Je begeleidt, coacht en motiveert zodat ze elke dag het beste uit zichzelf halen. * Je bewaakt de kwaliteit van het schoonmaakwerk en grijpt in waar nodig. * Je maakt en beheert de planning en zorgt voor een vlotte organisatie. * Je houdt de administratie en personeelsdossiers correct bij. * Je bent verantwoordelijk voor opleiding, aanwerving en coaching van medewerkers. * Je onderhoudt een open en professionele relatie met de klant en denkt actief mee
                        plus
                        Nautic Estate * WESTENDE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Heb jij een passie voor vastgoed en ben je klaar om het verschil te maken? Wil jij je vaardigheden ontwikkelen en de groei van ons kantoor versterken? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als commercieel/administratief medewerker ligt de nadruk op het ondersteunen van de verkooptak. * Je gaat actief op zoek naar nieuwe eigendommen te koop en onderhoudt contact met potentiële . * Je volgt bestaande leads in onze database op, houdt het marktaanbod nauwlettend bij en zorgt ervoor dat elke kans benut wordt. * Je organiseert en begeleidt plaatsbezoeken van eigendommen, waarbij je jouw commerciële flair inzet om zowel verkopers als kopers te overtuigen en tot een verkoop te komen. * Je zorgt voor een correcte en gestructureerde afhandeling van in- en verkoopdossiers, contracten en andere administratie g
                        Nautic Estate * WESTENDE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Heb jij een passie voor vastgoed en ben je klaar om het verschil te maken? Wil jij je vaardigheden ontwikkelen en de groei van ons kantoor versterken? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als commercieel/administratief medewerker ligt de nadruk op het ondersteunen van de verkooptak. * Je gaat actief op zoek naar nieuwe eigendommen te koop en onderhoudt contact met potentiële . * Je volgt bestaande leads in onze database op, houdt het marktaanbod nauwlettend bij en zorgt ervoor dat elke kans benut wordt. * Je organiseert en begeleidt plaatsbezoeken van eigendommen, waarbij je jouw commerciële flair inzet om zowel verkopers als kopers te overtuigen en tot een verkoop te komen. * Je zorgt voor een correcte en gestructureerde afhandeling van in- en verkoopdossiers, contracten en andere administratie g
                        plus
                        * Forrez Vlaanderen NV * IEPER Solliciteer als één van de eersten Introductie Om het Forrez team te versterken in ons filiaal in Zillebeke, zijn wij momenteel op zoek naar een baliemedewerker. * Instaan voor een professionele ontvangst van de klanten in het filiaal; * Beantwoorden van telefonische oproepen en beheren van de mailbox; * Up-to-date houden van de klantengegevens in het systeem; * Opmaken van de werkplanning voor de medewerkers; * Daarnaast zet jij je ook dagelijks in om te zorgen voor een optimale klantentevredenheid. * Enkele jaren ervaring in een administratieve functie; * Positief en klantvriendelijk ingesteld; * Jij communiceert vlot in het Nederlands en spreekt ook een woordje Engels en Frans; * Goede basiskennis van MS Office (o.a. Excel)en geen schrik om een nieuw programma te leren kennen; * Zelfstandige werker die vlot de structuur kan bewaren.
                        * Forrez Vlaanderen NV * IEPER Solliciteer als één van de eersten Introductie Om het Forrez team te versterken in ons filiaal in Zillebeke, zijn wij momenteel op zoek naar een baliemedewerker. * Instaan voor een professionele ontvangst van de klanten in het filiaal; * Beantwoorden van telefonische oproepen en beheren van de mailbox; * Up-to-date houden van de klantengegevens in het systeem; * Opmaken van de werkplanning voor de medewerkers; * Daarnaast zet jij je ook dagelijks in om te zorgen voor een optimale klantentevredenheid. * Enkele jaren ervaring in een administratieve functie; * Positief en klantvriendelijk ingesteld; * Jij communiceert vlot in het Nederlands en spreekt ook een woordje Engels en Frans; * Goede basiskennis van MS Office (o.a. Excel)en geen schrik om een nieuw programma te leren kennen; * Zelfstandige werker die vlot de structuur kan bewaren.
                        plus
                        Tui Group * Oostende, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben je gepassioneerd door HR en klaar om een cruciale rol te spelen in de ondersteuning van ons team? Word onze nieuwe HR Support Specialist bij TUI in Oostende. * Fungeer als eerste contactpersoon voor managers, medewerkers, HR Business Partners en salarisadministratie collega's voor alle HR-administratieve zaken. * Ondersteun de implementatie van HR-strategieën en zorg voor naleving van bedrijfsbeleid en geldende wetgeving. * Beheer verzuim- en verlofregelingen, inclusief administratie, opvolging en communicatie met alle betrokken partijen. * Verzorg personeelsadministratie, zoals het opstellen van nieuwe arbeidscontracten en het bijhouden van nauwkeurige gegevens in onze HR-systemen. * Adviseer en over verzuim- en verlofregelingen, en escaleer complexe vragen naar de juiste specialist
                        Tui Group * Oostende, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben je gepassioneerd door HR en klaar om een cruciale rol te spelen in de ondersteuning van ons team? Word onze nieuwe HR Support Specialist bij TUI in Oostende. * Fungeer als eerste contactpersoon voor managers, medewerkers, HR Business Partners en salarisadministratie collega's voor alle HR-administratieve zaken. * Ondersteun de implementatie van HR-strategieën en zorg voor naleving van bedrijfsbeleid en geldende wetgeving. * Beheer verzuim- en verlofregelingen, inclusief administratie, opvolging en communicatie met alle betrokken partijen. * Verzorg personeelsadministratie, zoals het opstellen van nieuwe arbeidscontracten en het bijhouden van nauwkeurige gegevens in onze HR-systemen. * Adviseer en over verzuim- en verlofregelingen, en escaleer complexe vragen naar de juiste specialist
                        plus
                        Tui Group * Oostende, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben je gepassioneerd door HR en klaar om een cruciale rol te spelen in de ondersteuning van ons team? Word onze nieuwe HR Support Specialist bij TUI in Oostende. * Fungeer als eerste contactpersoon voor managers, medewerkers, HR Business Partners en salarisadministratie collega's voor alle HR-administratieve zaken. * Ondersteun de implementatie van HR-strategieën en zorg voor naleving van bedrijfsbeleid en geldende wetgeving. * Beheer verzuim- en verlofregelingen, inclusief administratie, opvolging en communicatie met alle betrokken partijen. * Verzorg personeelsadministratie, zoals het opstellen van nieuwe arbeidscontracten en het bijhouden van nauwkeurige gegevens in onze HR-systemen. * Adviseer en over verzuim- en verlofregelingen, en escaleer complexe vragen naar de juiste specialist
                        Tui Group * Oostende, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben je gepassioneerd door HR en klaar om een cruciale rol te spelen in de ondersteuning van ons team? Word onze nieuwe HR Support Specialist bij TUI in Oostende. * Fungeer als eerste contactpersoon voor managers, medewerkers, HR Business Partners en salarisadministratie collega's voor alle HR-administratieve zaken. * Ondersteun de implementatie van HR-strategieën en zorg voor naleving van bedrijfsbeleid en geldende wetgeving. * Beheer verzuim- en verlofregelingen, inclusief administratie, opvolging en communicatie met alle betrokken partijen. * Verzorg personeelsadministratie, zoals het opstellen van nieuwe arbeidscontracten en het bijhouden van nauwkeurige gegevens in onze HR-systemen. * Adviseer en over verzuim- en verlofregelingen, en escaleer complexe vragen naar de juiste specialist
                        plus
                        Delanghe NV * OOSTENDE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij op zoek naar een boeiende job met menselijk contact, afwisseling én een goede work-life balans? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou! Als officiële partner van ENGIE-Electrabel én verdeler van Telenet en BASE, staan we elke dag paraat voor onze klanten in een netwerk van een 10-tal kantoren. Wij zijn een dynamische en groeiende organisatie die inzet op service, kwaliteit, klantgerichtheid en professionaliteit. Om ons directieteam en de afgevaardigd bestuurder te versterken, creëren we een nieuwe sleutelpositie: Management Assistent. Jouw verantwoordelijkheden - In deze functie ben jij de organisatorische spil die ervoor zorgt dat de dagelijkse werking van directie en bestuur vlot verloopt. Dankzij jouw ervaring, maturiteit en discretie kan het management zich focussen op de kernopdrach
                        Delanghe NV * OOSTENDE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij op zoek naar een boeiende job met menselijk contact, afwisseling én een goede work-life balans? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou! Als officiële partner van ENGIE-Electrabel én verdeler van Telenet en BASE, staan we elke dag paraat voor onze klanten in een netwerk van een 10-tal kantoren. Wij zijn een dynamische en groeiende organisatie die inzet op service, kwaliteit, klantgerichtheid en professionaliteit. Om ons directieteam en de afgevaardigd bestuurder te versterken, creëren we een nieuwe sleutelpositie: Management Assistent. Jouw verantwoordelijkheden - In deze functie ben jij de organisatorische spil die ervoor zorgt dat de dagelijkse werking van directie en bestuur vlot verloopt. Dankzij jouw ervaring, maturiteit en discretie kan het management zich focussen op de kernopdrach
                        plus
                        Westhoektalent GCV * POPERINGE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Sterk verleden, mooie toekomst! Sinds 1930 is dit familiebedrij gegroeid naar 400 medewerkers en toch kom je nog steeds terecht in een familiale collegiale sfeer. Met de 4de generatie aan het roer, investeren zij in de toekomst. De nieuwe generatie hecht groot belang aan thema's als duurzaamheid, digitalisering en loopbaanontwikkeling. Een hoge betrokkenheid en engagement zijn echte kernwaarden. Werknemers met een lange carrière zijn daarom dan ook geen uitzondering en daar zijn ze trots op! Word jij hun nieuwe aankoop- en logistiek medewerker? Jouw verantwoordelijkheden - Als aankoopmedewerker ben jij een onmisbare schakel in het aankoopproces. * Je verwerkt leveringsbonnen van grondstoffen en aankoopmaterialen in het ERP-systeem.
                        Westhoektalent GCV * POPERINGE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Sterk verleden, mooie toekomst! Sinds 1930 is dit familiebedrij gegroeid naar 400 medewerkers en toch kom je nog steeds terecht in een familiale collegiale sfeer. Met de 4de generatie aan het roer, investeren zij in de toekomst. De nieuwe generatie hecht groot belang aan thema's als duurzaamheid, digitalisering en loopbaanontwikkeling. Een hoge betrokkenheid en engagement zijn echte kernwaarden. Werknemers met een lange carrière zijn daarom dan ook geen uitzondering en daar zijn ze trots op! Word jij hun nieuwe aankoop- en logistiek medewerker? Jouw verantwoordelijkheden - Als aankoopmedewerker ben jij een onmisbare schakel in het aankoopproces. * Je verwerkt leveringsbonnen van grondstoffen en aankoopmaterialen in het ERP-systeem.
                        plus
                        Vokans Vzw * Oost-Vlaanderen, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Functiebeschrijving - Ben je een gepassioneerd verkoper en heb je een doorgedreven kennis van HR-thema's? Dan is werken voor Vokans iets voor jou. Lees snel verder en solliciteer vandaag nog! Over het bedrijf - Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol - Als accountmanager identificeer je nieuwe kansen, werk je oplossingen op maat uit die aansluiten bij specifieke klantenbehoeften, bouw je sterke klantrelaties uit en draag je bij aan het verspreiden van kennis rond soft HR-thema's. Takenpakket * Vokans in de markt zetten en genereren van commerciële opportuniteiten met het oog op omzetgroei * Optreden als adviserende intermediair tussen prospecten/klanten en Vokans * Analyseren van behoeften van prospecten/klanten en integreren van kwalitat
                        Vokans Vzw * Oost-Vlaanderen, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Functiebeschrijving - Ben je een gepassioneerd verkoper en heb je een doorgedreven kennis van HR-thema's? Dan is werken voor Vokans iets voor jou. Lees snel verder en solliciteer vandaag nog! Over het bedrijf - Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol - Als accountmanager identificeer je nieuwe kansen, werk je oplossingen op maat uit die aansluiten bij specifieke klantenbehoeften, bouw je sterke klantrelaties uit en draag je bij aan het verspreiden van kennis rond soft HR-thema's. Takenpakket * Vokans in de markt zetten en genereren van commerciële opportuniteiten met het oog op omzetgroei * Optreden als adviserende intermediair tussen prospecten/klanten en Vokans * Analyseren van behoeften van prospecten/klanten en integreren van kwalitat
                        plus
                        EQUANS * West-Vlaanderen, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Thank you for your interest in Equans! Our website is under maintenance for 2 days however if you see a position you are interested in and would like to contact us please emai . Jouw verantwoordelijkheden - Wat als jouw commerciële skills konden leiden tot winnende offertes? In een klein team van 3 sales managers volg je hoofdzakelijk de verkoopdossiers van diverse operationele diensten. Dit omvat zowel geografisch als inhoudelijk de volledige technische onderhoudsmarkt in Vlaanderen met nadruk op Oost- en West-Vlaanderen; zowel B2B als B2G. Het becijferen van de dossiers gebeurt door de calculatiedienst, administratief word je ondersteund bij de opmaak van de dossiers en je operationele collega's geven groen licht voor de offerte. Jouw werklocatie - Jouw Equans-uitvalsbasis - Wat ga
                        EQUANS * West-Vlaanderen, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Thank you for your interest in Equans! Our website is under maintenance for 2 days however if you see a position you are interested in and would like to contact us please emai . Jouw verantwoordelijkheden - Wat als jouw commerciële skills konden leiden tot winnende offertes? In een klein team van 3 sales managers volg je hoofdzakelijk de verkoopdossiers van diverse operationele diensten. Dit omvat zowel geografisch als inhoudelijk de volledige technische onderhoudsmarkt in Vlaanderen met nadruk op Oost- en West-Vlaanderen; zowel B2B als B2G. Het becijferen van de dossiers gebeurt door de calculatiedienst, administratief word je ondersteund bij de opmaak van de dossiers en je operationele collega's geven groen licht voor de offerte. Jouw werklocatie - Jouw Equans-uitvalsbasis - Wat ga
                        plus
                        Tui Group * Oostende, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Altijd willen weten hoe we de prijs van je volgende vakantie bepalen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Versterk als enthousiaste stagiair(e) de afdeling Yield Management bij TUI in Oostende. Bij de afdeling Yield Management zorgen we voor een optimale prijszetting van onze pakketvakanties. Hiermee spelen we in op vraag en aanbod en optimaliseren we de marge en bezettingsgraad op onze vliegtuigen om zo onze targets te behalen. Daarnaast waken we ook over onze beddenvoorraad, zodat we genoeg aanbod hebben voor onze klanten. Bij Yield werken we nauw samen met verschillende afdelingen binnen België, zoals de collega's van Yield Seat Only en product management. Daarnaast hebben we ook vaak contact met onze collega's in Nederland rond het afstemmen van offer-aanvragen en met hotelpartners. Over
                        Tui Group * Oostende, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Altijd willen weten hoe we de prijs van je volgende vakantie bepalen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Versterk als enthousiaste stagiair(e) de afdeling Yield Management bij TUI in Oostende. Bij de afdeling Yield Management zorgen we voor een optimale prijszetting van onze pakketvakanties. Hiermee spelen we in op vraag en aanbod en optimaliseren we de marge en bezettingsgraad op onze vliegtuigen om zo onze targets te behalen. Daarnaast waken we ook over onze beddenvoorraad, zodat we genoeg aanbod hebben voor onze klanten. Bij Yield werken we nauw samen met verschillende afdelingen binnen België, zoals de collega's van Yield Seat Only en product management. Daarnaast hebben we ook vaak contact met onze collega's in Nederland rond het afstemmen van offer-aanvragen en met hotelpartners. Over
                        plus
                        beauvent CVBA * Oostende, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Beauvent is een hernieuwbare energiecoöperatie, gevestigd in Oostende. Met 14 enthousiaste medewerkers maken wij elke dag actief werk van de energietransitie. De voorbije jaren realiseerden we zo al meer dan 200 zonne-installaties, 5 windturbines, 6 warmtecentrales en 1 warmtenet. En samen met 9000 burgers haalden we hiervoor meer dan 18 miljoen euro op! Onze coöperatie groeit en investeert steeds meer. Om deze sterke groei te structureren, zoeken we een administratief en financieel talent dat ons team voltijds (of 4/5) kan versterken. Heb je een voorliefde voor cijfers, klantencontacten en structuur? En wil je die gave gebruiken om mee te bouwen aan een duurzamere wereld? Lees dan even verder. Wat zul je voornamelijk doen?
                        beauvent CVBA * Oostende, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Beauvent is een hernieuwbare energiecoöperatie, gevestigd in Oostende. Met 14 enthousiaste medewerkers maken wij elke dag actief werk van de energietransitie. De voorbije jaren realiseerden we zo al meer dan 200 zonne-installaties, 5 windturbines, 6 warmtecentrales en 1 warmtenet. En samen met 9000 burgers haalden we hiervoor meer dan 18 miljoen euro op! Onze coöperatie groeit en investeert steeds meer. Om deze sterke groei te structureren, zoeken we een administratief en financieel talent dat ons team voltijds (of 4/5) kan versterken. Heb je een voorliefde voor cijfers, klantencontacten en structuur? En wil je die gave gebruiken om mee te bouwen aan een duurzamere wereld? Lees dan even verder. Wat zul je voornamelijk doen?
                        plus
                        beauvent CVBA * Oostende, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Beauvent is een hernieuwbare energiecoöperatie, gevestigd in Oostende. Met 14 enthousiaste medewerkers maken wij elke dag actief werk van de energietransitie. De voorbije jaren realiseerden we zo al meer dan 200 zonne-installaties, 5 windturbines, 6 warmtecentrales en 1 warmtenet. En samen met 9000 burgers haalden we hiervoor meer dan 18 miljoen euro op! Onze coöperatie groeit en investeert steeds meer. Om deze sterke groei te structureren, zoeken we een administratief en financieel talent dat ons team voltijds (of 4/5) kan versterken. Heb je een voorliefde voor cijfers, klantencontacten en structuur? En wil je die gave gebruiken om mee te bouwen aan een duurzamere wereld? Lees dan even verder. Wat zul je voornamelijk doen?
                        beauvent CVBA * Oostende, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Beauvent is een hernieuwbare energiecoöperatie, gevestigd in Oostende. Met 14 enthousiaste medewerkers maken wij elke dag actief werk van de energietransitie. De voorbije jaren realiseerden we zo al meer dan 200 zonne-installaties, 5 windturbines, 6 warmtecentrales en 1 warmtenet. En samen met 9000 burgers haalden we hiervoor meer dan 18 miljoen euro op! Onze coöperatie groeit en investeert steeds meer. Om deze sterke groei te structureren, zoeken we een administratief en financieel talent dat ons team voltijds (of 4/5) kan versterken. Heb je een voorliefde voor cijfers, klantencontacten en structuur? En wil je die gave gebruiken om mee te bouwen aan een duurzamere wereld? Lees dan even verder. Wat zul je voornamelijk doen?
                        plus

                        Nous avons étendu votre recherche avec 7 offres d'emploi dans d'autres régions

                        Bachelor's Degree in Computer Science, Information Technology, Engineering, Business, or related field AND 4+ years experience in cloud/infrastructure technologies, information technology (IT) consulting/support, systems administration, network operations, software development/support, technology solutions, practice development, architecture, and/or consulting * Bachelor's Degree in Computer Science, Information Technology, Engineering, Business, or related field AND 8+ years experience in cloud/infrastructure technologies, information technology (IT) consulting/support, systems administration, network operations, software development/support, technology solutions, practice development, architecture, and/or consulting
                        Bachelor's Degree in Computer Science, Information Technology, Engineering, Business, or related field AND 4+ years experience in cloud/infrastructure technologies, information technology (IT) consulting/support, systems administration, network operations, software development/support, technology solutions, practice development, architecture, and/or consulting * Bachelor's Degree in Computer Science, Information Technology, Engineering, Business, or related field AND 8+ years experience in cloud/infrastructure technologies, information technology (IT) consulting/support, systems administration, network operations, software development/support, technology solutions, practice development, architecture, and/or consulting
                        plus
                        GB Foods Belgium * België - Solliciteer als één van de eersten - Functieomschrijving - GBfoods Belgium maakt deel uit van de GBfoods-groep. Bij GBfoods bieden we culinaire oplossingen in verschillende landen in Europa en Afrika met prestigieuze toonaangevende lokale merken, waaronder D&L, Lacroix, Imperial, Blå Band, Royco, Aïki, Liebig, Gallina Blanca, Erasco, Bama en Grand'Italia. Ons doel, \\\"Celebrating local flavours\\\", is om elke lokale gemeenschap waar we deel van uitmaken te versterken en te koesteren, en om hun authentieke smaken te vieren en naar voren te brengen. Onze lokale merken zijn al meer dan een eeuw aanwezig in de keukens van onze consumenten en hebben zich gevestigd als authentiek geliefde merken, diepgeworteld in de lokale cultuur. Vandaag zijn we met een omzet van ongeveer 1,2 miljard euro en een team van meer dan 3.300 mensen het voorkeursmer
                        GB Foods Belgium * België - Solliciteer als één van de eersten - Functieomschrijving - GBfoods Belgium maakt deel uit van de GBfoods-groep. Bij GBfoods bieden we culinaire oplossingen in verschillende landen in Europa en Afrika met prestigieuze toonaangevende lokale merken, waaronder D&L, Lacroix, Imperial, Blå Band, Royco, Aïki, Liebig, Gallina Blanca, Erasco, Bama en Grand'Italia. Ons doel, \\\"Celebrating local flavours\\\", is om elke lokale gemeenschap waar we deel van uitmaken te versterken en te koesteren, en om hun authentieke smaken te vieren en naar voren te brengen. Onze lokale merken zijn al meer dan een eeuw aanwezig in de keukens van onze consumenten en hebben zich gevestigd als authentiek geliefde merken, diepgeworteld in de lokale cultuur. Vandaag zijn we met een omzet van ongeveer 1,2 miljard euro en een team van meer dan 3.300 mensen het voorkeursmer
                        plus
                        NOUVEAU
                        Aldi Roeselare * Flandre Occidentale - Solliciteer als één van de eersten - Als dispatcher ben je verantwoordelijk voor de internationale opvolgingen. * Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van alle operationele en administratieve taken in het bedrijf met betrekking tot transport; * Je bent een coördinatiepunt en aanspreekpunt voor transporteurs, chauffeurs; * Je volgt chauffeurs en subcontractors op zodat leveringen op tijd gebeuren; * Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van orders in relevante systemen; * Je ondersteunt de dagelijkse planning en draagt bij tot het bekomen van de best mogelijke oplossing; * De klantentevredenheid waarborgen door je probleemoplossend vermogen en het beperken van risico's; * Je ziet er op toe dat er binnen de gestelde termijn aan de eisen van de klant wordt voldaan, de nodige communicatie met alle betrokken partijen hier
                        Aldi Roeselare * Flandre Occidentale - Solliciteer als één van de eersten - Als dispatcher ben je verantwoordelijk voor de internationale opvolgingen. * Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van alle operationele en administratieve taken in het bedrijf met betrekking tot transport; * Je bent een coördinatiepunt en aanspreekpunt voor transporteurs, chauffeurs; * Je volgt chauffeurs en subcontractors op zodat leveringen op tijd gebeuren; * Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van orders in relevante systemen; * Je ondersteunt de dagelijkse planning en draagt bij tot het bekomen van de best mogelijke oplossing; * De klantentevredenheid waarborgen door je probleemoplossend vermogen en het beperken van risico's; * Je ziet er op toe dat er binnen de gestelde termijn aan de eisen van de klant wordt voldaan, de nodige communicatie met alle betrokken partijen hier
                        plus
                        GB Foods Belgium * Vlaams Gewest, België - Solliciteer als één van de eersten - Job description - GBfoods Belgium maakt deel uit van de GBfoods-groep. Ons doel, \\\"Celebrating local flavours\\\", is om elke lokale gemeenschap waar we deel van uitmaken te versterken en te koesteren, en om hun authentieke smaken te vieren en naar voren te brengen. Onze lokale merken zijn al meer dan een eeuw aanwezig in de keukens van onze consumenten en hebben zich gevestigd als authentiek geliefde merken, diepgeworteld in de lokale cultuur. Vandaag zijn we met een omzet van ongeveer 1,2 miljard euro en een team van meer dan 3.300 mensen het voorkeursmerk van miljoenen consumenten. GBfoods Belgium vertegenwoordigt o.a. de merken D&L, Liebig, Royco, Aïki, Lacroix, De Blauwe Hand and Oxo. Om ons Sales team te versterken, zijn we momenteel op zoek naar een freelance Business Developer vo
                        GB Foods Belgium * Vlaams Gewest, België - Solliciteer als één van de eersten - Job description - GBfoods Belgium maakt deel uit van de GBfoods-groep. Ons doel, \\\"Celebrating local flavours\\\", is om elke lokale gemeenschap waar we deel van uitmaken te versterken en te koesteren, en om hun authentieke smaken te vieren en naar voren te brengen. Onze lokale merken zijn al meer dan een eeuw aanwezig in de keukens van onze consumenten en hebben zich gevestigd als authentiek geliefde merken, diepgeworteld in de lokale cultuur. Vandaag zijn we met een omzet van ongeveer 1,2 miljard euro en een team van meer dan 3.300 mensen het voorkeursmerk van miljoenen consumenten. GBfoods Belgium vertegenwoordigt o.a. de merken D&L, Liebig, Royco, Aïki, Lacroix, De Blauwe Hand and Oxo. Om ons Sales team te versterken, zijn we momenteel op zoek naar een freelance Business Developer vo
                        plus
                        Meditech Bvba * België - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * Je staat voor de eerstelijnsopvang van de telefoons van onze klanten. * Je luistert naar de vragen of problemen van de klant en je helpt waar kan met de problemen op te lossen van op afstand. * Je neemt contact op met onze klanten voor het plannen van het onderhoud, interventies, opleidingen en opstarten van onze robots. * Het opvolgen van werktaken van de externe partners. * Veel administratief en bel werk. * FR en NL is een must! * Je werkt nauw samen met onze . Jouw profiel * Je hebt een secundair of hoger diploma richting administratie; enige technische kennis is een plus * Je bent administratief sterk onderlegd. * Je hebt een luisterend oor voor onze klanten. * Je neemt initiatief in het organiseren en uitvoeren van je werk
                        Meditech Bvba * België - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * Je staat voor de eerstelijnsopvang van de telefoons van onze klanten. * Je luistert naar de vragen of problemen van de klant en je helpt waar kan met de problemen op te lossen van op afstand. * Je neemt contact op met onze klanten voor het plannen van het onderhoud, interventies, opleidingen en opstarten van onze robots. * Het opvolgen van werktaken van de externe partners. * Veel administratief en bel werk. * FR en NL is een must! * Je werkt nauw samen met onze . Jouw profiel * Je hebt een secundair of hoger diploma richting administratie; enige technische kennis is een plus * Je bent administratief sterk onderlegd. * Je hebt een luisterend oor voor onze klanten. * Je neemt initiatief in het organiseren en uitvoeren van je werk
                        plus
                        ISS Facility Services * Luxemburg, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Intro - Wat ga je doen? Als administratief bediende Health & Safety ben jij de spilfiguur in het uitbouwen en onderhouden van een veilige en gezonde werkomgeving. Je combineert jouw kennis van welzijnswetgeving met een sterk administratief talent. Je zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes gedocumenteerd, opgevolgd en gecommuniceerd wordt. Je rapporteert rechtstreeks aan de van ISS Facility Services. In Deze Rol Help Je De En De Preventie-adviseurs Door Hen Te Ondersteunen Met Heel Wat Administratieve Taken En Projecten * Opstellen, beheren en actualiseren van risicoanalyses, procedures en werkvergunningen. * Coördineren van interne en externe audits (ISO 45001, VCA, enz.). * Rapporteren van incidenten, near misses en preventieve
                        ISS Facility Services * Luxemburg, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Intro - Wat ga je doen? Als administratief bediende Health & Safety ben jij de spilfiguur in het uitbouwen en onderhouden van een veilige en gezonde werkomgeving. Je combineert jouw kennis van welzijnswetgeving met een sterk administratief talent. Je zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes gedocumenteerd, opgevolgd en gecommuniceerd wordt. Je rapporteert rechtstreeks aan de van ISS Facility Services. In Deze Rol Help Je De En De Preventie-adviseurs Door Hen Te Ondersteunen Met Heel Wat Administratieve Taken En Projecten * Opstellen, beheren en actualiseren van risicoanalyses, procedures en werkvergunningen. * Coördineren van interne en externe audits (ISO 45001, VCA, enz.). * Rapporteren van incidenten, near misses en preventieve
                        plus
                        Arémis Vzw * België * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Kom jij ons versterken als nieuwe Business Developer? Aremis Belgium is op zoek naar een dynamische, autonome en klantgerichte Business Developer met commerciële flair. AREMIS in enkele woorden… Met een 140tal specialisten in 4 landen en meer dan 25 jaar ervaring, begeleidt AREMIS ondernemingen in het beheer van vastgoed, de werkomgeving en diensten voor gebruikers en gebouwen. De helft van deze medewerkers behoren tot AREMIS Belgium. De huidige uitdagingen - De evolutie in de manieren van werken is erg versneld sinds een drietal jaren naar meer en meer hybride. Dit heeft projecten gegenereerd in verband met de creatie en inrichting van de geschikte werkomgeving, de aan medewerkers aangeboden 'experience', de verdere digitalisering van het beheer van de
                        Arémis Vzw * België * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Kom jij ons versterken als nieuwe Business Developer? Aremis Belgium is op zoek naar een dynamische, autonome en klantgerichte Business Developer met commerciële flair. AREMIS in enkele woorden… Met een 140tal specialisten in 4 landen en meer dan 25 jaar ervaring, begeleidt AREMIS ondernemingen in het beheer van vastgoed, de werkomgeving en diensten voor gebruikers en gebouwen. De helft van deze medewerkers behoren tot AREMIS Belgium. De huidige uitdagingen - De evolutie in de manieren van werken is erg versneld sinds een drietal jaren naar meer en meer hybride. Dit heeft projecten gegenereerd in verband met de creatie en inrichting van de geschikte werkomgeving, de aan medewerkers aangeboden 'experience', de verdere digitalisering van het beheer van de
                        plus

                        Jobs populaires


                        Afficher plus