Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Néerlandais
                          • MS Office Suite
                          • Français
                          • Administration
                          • Communication
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Bachelier
                          • Adjoint/e au recrutement
                          • Adjoint/e de vente
                          • Agent/e d'accueil
                          • Ingénieur/e
                          • Adjoint du directeur
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Administrateur/trice de chantier

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          19


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Secteur de la vente
                          24


                          IT
                          16




                          72 résultats pour Administrateur Trice De Back Office à As dans un rayon de 30 km

                          Manager Backoffice Verzekeringen

                          Motmans & Partners
                          Stevoort
                          Solliciteer als één van de eersten - Om hun backoffice-team verder te versterken en de groei van het kantoor duurzaam te ondersteunen, zoeken ze een ervaren Manager Backoffice Verzekeringen. Als Manager Backoffice Verzekeringen sta je aan het roer van de administratieve kern van het kantoor. Je stuurt op resultaat, met oog voor mensen en processen, en leidt een team dat de ruggengraat vormt van een efficiënte en klantgerichte verzekeringswerking. * Neem de eindverantwoordelijkheid op voor alle backofficeprocessen: productie, schadebeheer, productvergelijking, marktanalyse en algemene administratie. * Bewaak de kwaliteit, volledigheid en compliance van alle administratieve processen, en zet actief in op digitalisering en optimalisatie. * Stem nauw af met de salesafdeling over acceptatievoorwaarden en vertaal marktinzichten naar heldere adviezen en commerciële ondersteu
                          Solliciteer als één van de eersten - Om hun backoffice-team verder te versterken en de groei van het kantoor duurzaam te ondersteunen, zoeken ze een ervaren Manager Backoffice Verzekeringen. Als Manager Backoffice Verzekeringen sta je aan het roer van de administratieve kern van het kantoor. Je stuurt op resultaat, met oog voor mensen en processen, en leidt een team dat de ruggengraat vormt van een efficiënte en klantgerichte verzekeringswerking. * Neem de eindverantwoordelijkheid op voor alle backofficeprocessen: productie, schadebeheer, productvergelijking, marktanalyse en algemene administratie. * Bewaak de kwaliteit, volledigheid en compliance van alle administratieve processen, en zet actief in op digitalisering en optimalisatie. * Stem nauw af met de salesafdeling over acceptatievoorwaarden en vertaal marktinzichten naar heldere adviezen en commerciële ondersteu
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 71 offres d’emploi similaires.

                          Solliciteer als één van de eersten - Jij verbindt bedrijven met de juiste talenten waarbij de focus ligt op arbeidersprofielen en helpt zo zowel onze klanten als je eigen kantoor groeien. * Je bouwt actief mee aan de groei van je kantoor door onze klantenportefeuille uit te breiden. * Je verdiept je in de noden van je klanten en helpt hen om de juiste mensen te vinden. * Je legt waardevolle contacten in de regio en versterkt je netwerk elke dag. * Dankzij jouw expertise in uitzendarbeid word je kennispartner voor klanten en prospecten. * Je motiveert en ondersteunt je op de binnendienst, zodat jullie samen sterker staan. * Met doordachte analyses en rapporten bepaal je de beste strategie voor succe
                          Solliciteer als één van de eersten - Jij verbindt bedrijven met de juiste talenten waarbij de focus ligt op arbeidersprofielen en helpt zo zowel onze klanten als je eigen kantoor groeien. * Je bouwt actief mee aan de groei van je kantoor door onze klantenportefeuille uit te breiden. * Je verdiept je in de noden van je klanten en helpt hen om de juiste mensen te vinden. * Je legt waardevolle contacten in de regio en versterkt je netwerk elke dag. * Dankzij jouw expertise in uitzendarbeid word je kennispartner voor klanten en prospecten. * Je motiveert en ondersteunt je op de binnendienst, zodat jullie samen sterker staan. * Met doordachte analyses en rapporten bepaal je de beste strategie voor succe
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - with travel to the Amsterdam office) - Must be fluent in Dutch and English * De volledige wervingscyclus beheren, van het plaatsen van een vacature tot het onderhandelen over een aanbod * Samenwerken met om de functievereisten te begrijpen en overtuigende functiebeschrijvingen te maken * Op de hoogte blijven van trends in de sector en beste praktijken op het gebied van IT-werving * Kennis van de Belgische en Nederlandse arbeidswetgeving is een pré - Deze hybride functie biedt de flexibiliteit om 2-3 dagen per week vanuit ons kantoor in Hasselt te werken, met af en toe een reis naar onze locatie in Amsterdam.
                          Solliciteer als één van de eersten - with travel to the Amsterdam office) - Must be fluent in Dutch and English * De volledige wervingscyclus beheren, van het plaatsen van een vacature tot het onderhandelen over een aanbod * Samenwerken met om de functievereisten te begrijpen en overtuigende functiebeschrijvingen te maken * Op de hoogte blijven van trends in de sector en beste praktijken op het gebied van IT-werving * Kennis van de Belgische en Nederlandse arbeidswetgeving is een pré - Deze hybride functie biedt de flexibiliteit om 2-3 dagen per week vanuit ons kantoor in Hasselt te werken, met af en toe een reis naar onze locatie in Amsterdam.
                          plus
                          Office Manager mét pit! * de juridische kant van media en reclame ; En als het even kan doen we nét dat ietsje meer dan de rest. And that's where you come in : Een groeiend en bruisend kantoor is niets zonder een organisatorische Rots-In-De-Branding. Word jij onze Office Manager in ons gloednieuw kantoor in Hasselt? Je maakt uitgaande facturen op, stuurt ze uit, en volgt de betaling ervan op. * Je vormt een tandem met het management team voor het beheren van al onze klantenprojecten in onze softwaretool Teamleader : je volgt de geplande, gepresteerde en gefactureerde uren op en zorgt dat alles up-to-date blijft. * Je zorgt ervoor dat het kantoor een aangename plek is waar je vlot kan werken , o.a. door het op peil houden van de stock
                          Office Manager mét pit! * de juridische kant van media en reclame ; En als het even kan doen we nét dat ietsje meer dan de rest. And that's where you come in : Een groeiend en bruisend kantoor is niets zonder een organisatorische Rots-In-De-Branding. Word jij onze Office Manager in ons gloednieuw kantoor in Hasselt? Je maakt uitgaande facturen op, stuurt ze uit, en volgt de betaling ervan op. * Je vormt een tandem met het management team voor het beheren van al onze klantenprojecten in onze softwaretool Teamleader : je volgt de geplande, gepresteerde en gefactureerde uren op en zorgt dat alles up-to-date blijft. * Je zorgt ervoor dat het kantoor een aangename plek is waar je vlot kan werken , o.a. door het op peil houden van de stock
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Als Interim Consultant ben je de ambassadeur van onze waarden. Je neemt een sleutelpositie in: het eerste aanspreekpunt voor kandidaten en klanten, en je vormt de perfecte link tussen talenten en bedrijven. De juiste kandidaat vinden en op de juiste plek plaatsen, met oog voor een kwalitatieve en menselijke opvolging. * De beste kandidaten voorstellen aan klanten * Vaardig met IT-tools (Microsoft Office Suite) * Tweetalig Frans/Nederlands (pluspunt) en volledig mee met de waarden van Daoust: “Welcome to the Family” & “We love solutions
                          Solliciteer als één van de eersten - Als Interim Consultant ben je de ambassadeur van onze waarden. Je neemt een sleutelpositie in: het eerste aanspreekpunt voor kandidaten en klanten, en je vormt de perfecte link tussen talenten en bedrijven. De juiste kandidaat vinden en op de juiste plek plaatsen, met oog voor een kwalitatieve en menselijke opvolging. * De beste kandidaten voorstellen aan klanten * Vaardig met IT-tools (Microsoft Office Suite) * Tweetalig Frans/Nederlands (pluspunt) en volledig mee met de waarden van Daoust: “Welcome to the Family” & “We love solutions
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - We hechten enorm veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en aan onze diverse verbintenissen, vooral op het gebied van duurzaamheid. Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan, of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management. Als Interim Consultant ben je de ambassadeur van onze waarden. Je neemt een sleutelpositie in: het eerste aanspreekpunt voor kandidaten en klanten, en je vormt de perfecte link tussen talenten en bedrijven. * Vaardig met IT-tools (Microsoft Office Suite) * Tweetalig Frans/Nederlands (pluspunt) en volledig mee met de waarden van Daoust: “Welcome to the Family” & “We love sol
                          Solliciteer als één van de eersten - We hechten enorm veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en aan onze diverse verbintenissen, vooral op het gebied van duurzaamheid. Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan, of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management. Als Interim Consultant ben je de ambassadeur van onze waarden. Je neemt een sleutelpositie in: het eerste aanspreekpunt voor kandidaten en klanten, en je vormt de perfecte link tussen talenten en bedrijven. * Vaardig met IT-tools (Microsoft Office Suite) * Tweetalig Frans/Nederlands (pluspunt) en volledig mee met de waarden van Daoust: “Welcome to the Family” & “We love sol
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Dan ben jij de geknipte persoon voor deze job! Je waarborgt de systeembeveiliging van de productieomgeving door het installeren en beheren van whitelisting-software (McAfee/Trellix) op productiemachines, het uitschakelen en opvolgen van onnodige services (hardening), en het proactief patchen en verhelpen van technische kwetsbaarheden op OT-assets. Je bent verantwoordelijk voor de bedrijfscontinuïteit door het creëren, beheren en bij problemen terugzetten van cruciale machineback-ups met Acronis, en zorgt tevens voor het beheer van gebruikerswachtwoorden. Daarnaast bied je all-round technische ondersteuning op de werkvloer door het dagelijks beheren van alle technische assets in CMS-software, het oplossen van ad-hoc netwerkproblemen
                          Solliciteer als één van de eersten - Dan ben jij de geknipte persoon voor deze job! Je waarborgt de systeembeveiliging van de productieomgeving door het installeren en beheren van whitelisting-software (McAfee/Trellix) op productiemachines, het uitschakelen en opvolgen van onnodige services (hardening), en het proactief patchen en verhelpen van technische kwetsbaarheden op OT-assets. Je bent verantwoordelijk voor de bedrijfscontinuïteit door het creëren, beheren en bij problemen terugzetten van cruciale machineback-ups met Acronis, en zorgt tevens voor het beheer van gebruikerswachtwoorden. Daarnaast bied je all-round technische ondersteuning op de werkvloer door het dagelijks beheren van alle technische assets in CMS-software, het oplossen van ad-hoc netwerkproblemen
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Dan is deze functie als Office Manager bij Youvi jou op het lijf geschreven! Je krijgt de kans om mee te bouwen aan het groeiend netwerk van Youvi in Limburg. Je werft nieuwe collega's aan en leidt hen, samen met de , salesgericht op. Je staat de bij in hun dagelijkse activiteiten en jouw eigen inbreng wordt sterk gewaardeerd. Je volgt wekelijks de cijfers op en presenteert deze op een gestructureerde manier. Je stuurt de positief aan en springt zelf bij waar nodig. * Je hebt ervaring in de uitzendsector of een gelijkaardige commerciële functie.
                          Solliciteer als één van de eersten - Dan is deze functie als Office Manager bij Youvi jou op het lijf geschreven! Je krijgt de kans om mee te bouwen aan het groeiend netwerk van Youvi in Limburg. Je werft nieuwe collega's aan en leidt hen, samen met de , salesgericht op. Je staat de bij in hun dagelijkse activiteiten en jouw eigen inbreng wordt sterk gewaardeerd. Je volgt wekelijks de cijfers op en presenteert deze op een gestructureerde manier. Je stuurt de positief aan en springt zelf bij waar nodig. * Je hebt ervaring in de uitzendsector of een gelijkaardige commerciële functie.
                          plus
                          Facturatie: Je genereert nauwkeurig aankoop-, verkoop- en transportfacturen op basis van de ingegeven transportinformatie. * Rapportage: Je rapporteert rechtstreeks aan de . * IT-vaardigheden: Je hebt een uitstekende kennis van Microsoft Office.
                          Facturatie: Je genereert nauwkeurig aankoop-, verkoop- en transportfacturen op basis van de ingegeven transportinformatie. * Rapportage: Je rapporteert rechtstreeks aan de . * IT-vaardigheden: Je hebt een uitstekende kennis van Microsoft Office.
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Dan hebben wij de perfecte job voor jou! In deze dynamische rol ben jij de stem én het gezicht van de organisatie. * Klachten opvolgen en analyseren, zodat interne teams ermee aan de slag kunnen. * Jij ademt klantvriendelijkheid en denkt commercieel mee met de klant én ons bedrijf. * Heb je daarnaast ervaring met MS Office, ERP- en CRM-systemen?
                          Solliciteer als één van de eersten - Dan hebben wij de perfecte job voor jou! In deze dynamische rol ben jij de stem én het gezicht van de organisatie. * Klachten opvolgen en analyseren, zodat interne teams ermee aan de slag kunnen. * Jij ademt klantvriendelijkheid en denkt commercieel mee met de klant én ons bedrijf. * Heb je daarnaast ervaring met MS Office, ERP- en CRM-systemen?
                          plus
                          Je neemt een centrale rol op in het personeelsbeleid en draagt actief bij aan de strategische koers van de organisatie. Als lid van het lokale managementteam help je de organisatie vooruit te denken op vlak van mens en beleid. * Herkennen van knelpunten binnen de organisatie en deze vertalen naar gerichte acties of verbetertrajecten. * Uitwerken van initiatieven die de tevredenheid en retentie van medewerkers bevorderen, met oog voor kostenbeheersing. * In kaart brengen en rapporteren van HR-gegevens en trends aan de siteleiding en Europese . * Grondige kennis van de Belgische sociale en arbeidswetgeving en ervaring met sociaal overleg. * Vlot met systemen zoals Protime, Workday, e-Bblox en Office-toepassingen. Frais de déplacement
                          Je neemt een centrale rol op in het personeelsbeleid en draagt actief bij aan de strategische koers van de organisatie. Als lid van het lokale managementteam help je de organisatie vooruit te denken op vlak van mens en beleid. * Herkennen van knelpunten binnen de organisatie en deze vertalen naar gerichte acties of verbetertrajecten. * Uitwerken van initiatieven die de tevredenheid en retentie van medewerkers bevorderen, met oog voor kostenbeheersing. * In kaart brengen en rapporteren van HR-gegevens en trends aan de siteleiding en Europese . * Grondige kennis van de Belgische sociale en arbeidswetgeving en ervaring met sociaal overleg. * Vlot met systemen zoals Protime, Workday, e-Bblox en Office-toepassingen. Frais de déplacement
                          plus
                          Als Administratief Bediende Back Office ben jij verantwoordelijk voor de opvolging van de productieorders van A-Z. MANPOWER OFFICE PEOPLE is specialist in de rekrutering van bediendeprofielen. Voor onze klant actief in metaalsector zijn wij op zoek Administratief Bediende Back Office Sales te Genk. Herken je jezelf in dit profiel als Administratief Bediende Back Office? Interesse in deze uitdaging als Administratief Bediende Back Office Sales? Solliciteer als één van de eersten - Wij gaan steeds voor de 'perfecte match' tussen werkgever en sollicitant! * Klanten informeren over de status van hun orders
                          Als Administratief Bediende Back Office ben jij verantwoordelijk voor de opvolging van de productieorders van A-Z. MANPOWER OFFICE PEOPLE is specialist in de rekrutering van bediendeprofielen. Voor onze klant actief in metaalsector zijn wij op zoek Administratief Bediende Back Office Sales te Genk. Herken je jezelf in dit profiel als Administratief Bediende Back Office? Interesse in deze uitdaging als Administratief Bediende Back Office Sales? Solliciteer als één van de eersten - Wij gaan steeds voor de 'perfecte match' tussen werkgever en sollicitant! * Klanten informeren over de status van hun orders
                          plus
                          Dicht bij de klant, breed in expertise - Mijn klant is overtuigd dat waardevol ondernemerschap de motor is van welvaart. Dan ben jij de Junior Accountant die we zoeken! Voor een familiaal bedrijf in de bouwsector zijn we op zoek naar een nauwkeurige en loyale, juridische, administratieve kracht die houdt van structuur en verantwoordelijkheid. Zij zoeken een ervaren Financieel Adviseur die zowel thuis is in beleggingen, verzekeringen als kredieten en die klanten stap voor stap begeleidt naar de juiste keuz - Hier krijg je de ruimte om je kennis uit te breiden, verantwoordelijkheid te nemen en door - Je bent ambitieus en wil jouw klanten zo goed mogelijk ondersteunen in de Nederlandse taal . The Day 2 the Office (1x per 6 weken) – ieder
                          Dicht bij de klant, breed in expertise - Mijn klant is overtuigd dat waardevol ondernemerschap de motor is van welvaart. Dan ben jij de Junior Accountant die we zoeken! Voor een familiaal bedrijf in de bouwsector zijn we op zoek naar een nauwkeurige en loyale, juridische, administratieve kracht die houdt van structuur en verantwoordelijkheid. Zij zoeken een ervaren Financieel Adviseur die zowel thuis is in beleggingen, verzekeringen als kredieten en die klanten stap voor stap begeleidt naar de juiste keuz - Hier krijg je de ruimte om je kennis uit te breiden, verantwoordelijkheid te nemen en door - Je bent ambitieus en wil jouw klanten zo goed mogelijk ondersteunen in de Nederlandse taal . The Day 2 the Office (1x per 6 weken) – ieder
                          plus

                          Juridisch adviseur (voltijds)

                          POM Limburg
                          Corda Campus gebouw 6 B, Kempische Steenweg 303/bus 101, 3500 Hasselt, België
                          Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel gesproken als geschreven, en bent vlot met de courante Office-toepassingen. Solliciteer als één van de eersten - Werk jij graag aan projecten die impact hebben op de economische ontwikkeling van Limburg? Help jij ons bij de juridische materies en ondersteun je graag je met jouw inzichten? Dan ben jij de juridische adviseur die wij zoeken. Toelichting Organisatie POM Limburg is de economische regisseur van het Limburgse provinciebestuur. * Je begeleidt juridische dossiers en licht deze toe op de beheerraden van POM Limburg. * Je ondersteunt waar nodig in vastgoeddossiers en bij de ontwikkeling van bedrijventerreinen, in nauwe samenwerking met de collega-juristen en van Team Economische Ruimte. * Je behandelt adviesdossiers, bijvoorbeeld bij de beoordeling of een terugkooprecht op bedrijventerreinen wordt uitgeoefend.
                          Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel gesproken als geschreven, en bent vlot met de courante Office-toepassingen. Solliciteer als één van de eersten - Werk jij graag aan projecten die impact hebben op de economische ontwikkeling van Limburg? Help jij ons bij de juridische materies en ondersteun je graag je met jouw inzichten? Dan ben jij de juridische adviseur die wij zoeken. Toelichting Organisatie POM Limburg is de economische regisseur van het Limburgse provinciebestuur. * Je begeleidt juridische dossiers en licht deze toe op de beheerraden van POM Limburg. * Je ondersteunt waar nodig in vastgoeddossiers en bij de ontwikkeling van bedrijventerreinen, in nauwe samenwerking met de collega-juristen en van Team Economische Ruimte. * Je behandelt adviesdossiers, bijvoorbeeld bij de beoordeling of een terugkooprecht op bedrijventerreinen wordt uitgeoefend.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Je coördineert het onderhoud van hardware en software, en waakt over back-upbeheer, dataveiligheid en de correcte toepassing van ICT-governance. Solliciteer als één van de eersten - Doel van de functie - Als ICT-coördinator geef je mee vorm aan de digitale toekomst van Wonen in Limburg. Je vertaalt de strategische visie van Wonen in Limburg naar een sterk en innovatief ICT-beleid. * Je ondersteunt de directie bij het uitwerken, coördineren en evalueren van een toekomstgericht ICT-beleid. * Je rolt een efficiënte ICT-governance uit die toelaat om prioriteiten, middelen en projecten af te stemmen op de organisatiebrede strategie. De muren die je optrekt * Je organiseert, optimaliseert en evalueert de we
                          Je coördineert het onderhoud van hardware en software, en waakt over back-upbeheer, dataveiligheid en de correcte toepassing van ICT-governance. Solliciteer als één van de eersten - Doel van de functie - Als ICT-coördinator geef je mee vorm aan de digitale toekomst van Wonen in Limburg. Je vertaalt de strategische visie van Wonen in Limburg naar een sterk en innovatief ICT-beleid. * Je ondersteunt de directie bij het uitwerken, coördineren en evalueren van een toekomstgericht ICT-beleid. * Je rolt een efficiënte ICT-governance uit die toelaat om prioriteiten, middelen en projecten af te stemmen op de organisatiebrede strategie. De muren die je optrekt * Je organiseert, optimaliseert en evalueert de we
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Je werkt in tandem met de en maakt deel uit van het service team samen met 5 andere . Na een grondige opleiding ga je ter plaatse bij onze klant in de regio van België. * Je bent verantwoordelijk voor het preventief onderhoud, het oplossen van storingen en reparaties van onze waterzuiveringsinstallaties bij de klant. * Je ondersteunt de in complexe of dringende interventies. * Je bent het centraal aanspreekpunt van de klant en geeft hen technische feedback op regelmatige basis. Om hen optimaal te woord te staan, houd je jezelf op de hoogte van de laatste technologische ontwikkelingen. * Je werkt vlot samen met de verschillende afdelingen (backoffice, sales, etc.) om onze klanten ee
                          Solliciteer als één van de eersten - Je werkt in tandem met de en maakt deel uit van het service team samen met 5 andere . Na een grondige opleiding ga je ter plaatse bij onze klant in de regio van België. * Je bent verantwoordelijk voor het preventief onderhoud, het oplossen van storingen en reparaties van onze waterzuiveringsinstallaties bij de klant. * Je ondersteunt de in complexe of dringende interventies. * Je bent het centraal aanspreekpunt van de klant en geeft hen technische feedback op regelmatige basis. Om hen optimaal te woord te staan, houd je jezelf op de hoogte van de laatste technologische ontwikkelingen. * Je werkt vlot samen met de verschillende afdelingen (backoffice, sales, etc.) om onze klanten ee
                          plus
                          NOUVEAU
                          Manpower Office People specialiseert zich in de selectie en rekrutering van administratieve en kantoorfuncties in allerlei sectoren. Solliciteer als één van de eersten - Manpower Office People Limburg zoekt een nieuwe collega! Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Als HR Recruiter word jij verantwoordelijk voor de selectie en rekrutering van deze bediendeprofielen. Wat houdt de job precies in? Je duikt diep in de zee van talent, speurend naar de juiste match! Via gestructureerde diepte-interviews ontrafel je de unieke vaardigheden van jouw kandidaten en leg je de puzzelstukjes voor de perfecte match met onze vacatures moeiteloos samen. Je biedt een luisterend oor aan
                          Manpower Office People specialiseert zich in de selectie en rekrutering van administratieve en kantoorfuncties in allerlei sectoren. Solliciteer als één van de eersten - Manpower Office People Limburg zoekt een nieuwe collega! Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Als HR Recruiter word jij verantwoordelijk voor de selectie en rekrutering van deze bediendeprofielen. Wat houdt de job precies in? Je duikt diep in de zee van talent, speurend naar de juiste match! Via gestructureerde diepte-interviews ontrafel je de unieke vaardigheden van jouw kandidaten en leg je de puzzelstukjes voor de perfecte match met onze vacatures moeiteloos samen. Je biedt een luisterend oor aan
                          plus
                          § Je bent back-up voor de aan het onthaal - Solliciteer als één van de eersten § Je maakt en plant afspraken in zowel voor de klanten als de zorgverstrekkers § Je bent het aanspreekpunt voor zowel de klanten als de zorgverstrekkers en mutualiteiten § Je verzorgt de ingave en de opvolging van orders § Je factureert naar klanten toe en doet de nodige opvolging § Je staat in voor de verwerking en opvolging van de mails en briefwisseling § Je zorgt voor aanvragen en verwerking van dossiers naar de mutualiteiten, zorgkassen en verzekeringen toe § Je behaalde een Bachelor Office Management of je beschikt over relevante ervaring § Je hebt in
                          § Je bent back-up voor de aan het onthaal - Solliciteer als één van de eersten § Je maakt en plant afspraken in zowel voor de klanten als de zorgverstrekkers § Je bent het aanspreekpunt voor zowel de klanten als de zorgverstrekkers en mutualiteiten § Je verzorgt de ingave en de opvolging van orders § Je factureert naar klanten toe en doet de nodige opvolging § Je staat in voor de verwerking en opvolging van de mails en briefwisseling § Je zorgt voor aanvragen en verwerking van dossiers naar de mutualiteiten, zorgkassen en verzekeringen toe § Je behaalde een Bachelor Office Management of je beschikt over relevante ervaring § Je hebt in
                          plus
                          Back-up voorzien voor de Senior Accountant op toegewezen dossiers - Solliciteer als één van de eersten - In deze rol speel je een belangrijke rol in het vlot laten verlopen van onze financiële processen én draag je bij aan de groei van een dynamische, vooruitstrevende partner in digitale transformatie. * Back-up ondersteuning bieden aan andere wanneer nodig * IT-minded en vertrouwd met Microsoft Office, vooral Word en Excel
                          Back-up voorzien voor de Senior Accountant op toegewezen dossiers - Solliciteer als één van de eersten - In deze rol speel je een belangrijke rol in het vlot laten verlopen van onze financiële processen én draag je bij aan de groei van een dynamische, vooruitstrevende partner in digitale transformatie. * Back-up ondersteuning bieden aan andere wanneer nodig * IT-minded en vertrouwd met Microsoft Office, vooral Word en Excel
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Willemen Infra – toonaangevende Belgische wegenbouwer - is op 1 juli 2018 ontstaan uit de fusie tussen Aswebo, Aannemingen Van Wellen en de infra-afdeling van Kumpen. Willemen Infra beheerst alle aspecten van de wegenbouw. Niet alleen de algemene grond- en asfaltwerken, maar ook alle ondersteunende diensten hebben wij in eigen beheer. Met haar 4 regio's is Willemen Infra vertegenwoordigd van de Kust tot de Ardennen. Wij maken met Willemen Infra integraal deel uit van de Willemen Groep. De groep omvat tal van aannemingsbedrijven, toeleveranciers en projectontwikkelaars. Voor uitdagende projecten in binnen- en buitenland bedenken zij de oplossingen van morgen, dit me
                          Solliciteer als één van de eersten - Willemen Infra – toonaangevende Belgische wegenbouwer - is op 1 juli 2018 ontstaan uit de fusie tussen Aswebo, Aannemingen Van Wellen en de infra-afdeling van Kumpen. Willemen Infra beheerst alle aspecten van de wegenbouw. Niet alleen de algemene grond- en asfaltwerken, maar ook alle ondersteunende diensten hebben wij in eigen beheer. Met haar 4 regio's is Willemen Infra vertegenwoordigd van de Kust tot de Ardennen. Wij maken met Willemen Infra integraal deel uit van de Willemen Groep. De groep omvat tal van aannemingsbedrijven, toeleveranciers en projectontwikkelaars. Voor uitdagende projecten in binnen- en buitenland bedenken zij de oplossingen van morgen, dit me
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten * Onderdelen opzoeken, bestellen en voorzien voor de werkplaats Back-up Service Advisor * Voltijdse job (39u/week) met 4-daagse werkweek (extra vrije dag in de week!)
                          Solliciteer als één van de eersten * Onderdelen opzoeken, bestellen en voorzien voor de werkplaats Back-up Service Advisor * Voltijdse job (39u/week) met 4-daagse werkweek (extra vrije dag in de week!)
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Kumpen is gespecialiseerd in de renovatie van gas-, water- en rioleringsstelsels en kiest bewust voor het type renovatietechnieken die tegemoetkomen aan de logische verwachtingen van de mensen en de omgeving: duurzame en sleufloze toepassingen die weinig of geen overlast met zich meebrengen. Hoe bouw jij mee aan de strafste plannen? * Je bent de drijvende kracht die projecten vlot en zelfstandig afwerkt binnen de afgesproken termijn en budget; * Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van één grote werf of meerdere kleinere werven; * Je bent de spilfiguur tussen de opdrachtgever, onze binnendienst en uitvoeringsteams; * Je analyseert de dossiers, stelt de uitvoeringsplanningen proactief op en bewaakt de kwaliteit en de voortgang van de werken; * Je bepaalt met een kritisch oog de werkmethodes en optimaliseert alle uitvoeringsfas
                          Solliciteer als één van de eersten - Kumpen is gespecialiseerd in de renovatie van gas-, water- en rioleringsstelsels en kiest bewust voor het type renovatietechnieken die tegemoetkomen aan de logische verwachtingen van de mensen en de omgeving: duurzame en sleufloze toepassingen die weinig of geen overlast met zich meebrengen. Hoe bouw jij mee aan de strafste plannen? * Je bent de drijvende kracht die projecten vlot en zelfstandig afwerkt binnen de afgesproken termijn en budget; * Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van één grote werf of meerdere kleinere werven; * Je bent de spilfiguur tussen de opdrachtgever, onze binnendienst en uitvoeringsteams; * Je analyseert de dossiers, stelt de uitvoeringsplanningen proactief op en bewaakt de kwaliteit en de voortgang van de werken; * Je bepaalt met een kritisch oog de werkmethodes en optimaliseert alle uitvoeringsfas
                          plus
                          NOUVEAU
                          Solliciteer als één van de eersten - Je denkt actief mee en deelt jouw kennis met je teamgenoten, de klant en andere stakeholders om tot positieve resultaten te komen. - Je werkt volgens de regels van de kunst en hebt oog voor het kleinste detail. - Je werkt op één van onze kantoren (Hasselt, Gent, Leuven) of vanuit jouw home office, maar bent ook flexibel wat betreft verplaatsingen naar onze klanten.
                          Solliciteer als één van de eersten - Je denkt actief mee en deelt jouw kennis met je teamgenoten, de klant en andere stakeholders om tot positieve resultaten te komen. - Je werkt volgens de regels van de kunst en hebt oog voor het kleinste detail. - Je werkt op één van onze kantoren (Hasselt, Gent, Leuven) of vanuit jouw home office, maar bent ook flexibel wat betreft verplaatsingen naar onze klanten.
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Als FTTH Fiber Designer speel je een sleutelrol in de ondersteuning van een grootschalig glasvezelproject zowel in Belgïe als Griekenland. Je helpt mee aan de ontwikkeling van geavanceerde FTTH-netwerken die de basis vormen voor de digitale groei in de regio. Je werkt nauw samen met internationale projectteams, lokale partners en telecomoperatoren om netwerkdesigns te realiseren die voldoen aan de technische vereisten en projectstandaarden. * Je bent ICT-minded, beheerst MS Office vloeien en staat open om nieuwe softwareplatformen te leren
                          Solliciteer als één van de eersten - Als FTTH Fiber Designer speel je een sleutelrol in de ondersteuning van een grootschalig glasvezelproject zowel in Belgïe als Griekenland. Je helpt mee aan de ontwikkeling van geavanceerde FTTH-netwerken die de basis vormen voor de digitale groei in de regio. Je werkt nauw samen met internationale projectteams, lokale partners en telecomoperatoren om netwerkdesigns te realiseren die voldoen aan de technische vereisten en projectstandaarden. * Je bent ICT-minded, beheerst MS Office vloeien en staat open om nieuwe softwareplatformen te leren
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Administrateur Trice De Back Office à As?

                          Salaire moyen par an
                          39.900 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Administrateur Trice De Back Office à As est de 39.900 €. Les salaires de Administrateur Trice De Back Office à As vont de 35.000 € à 50.800 €.