Candidature facile
1
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Comptabilité
                          • Français
                          • Néerlandais
                          • Bilan
                          • Rapport
                          • Codage
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Comptable en fiduciaire
                          • Collaborateur comptable confirmé
                          • Comptable Senior
                          • Accountant
                          • Adjoint/e de trésorerie
                          • Agent/e d'encadrement
                          • Business Development Manager
                          • Classeur/se

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          5


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Comptabilité
                          31






                          32 résultats pour Administrateur comptable à Duffel dans un rayon de 30 km

                          Finance Support Medewerker

                          Stegmann Belgium (BVBA)
                          Temse
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Temse * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Als Finance Support Medewerker ben je iemand die graag het overzicht bewaart, energie haalt uit een goed georganiseerde mailbox en oogt hebt voor detail. Jouw verantwoordelijkheden * je volgt dagelijks de centrale finance mailbox op, vragen van leveranciers beantwoorden en berichten tijdig doorspelen naar de juiste collega's * je controleert of de vermelde facturen correct in het systeem staan * je controleert de goedkeuringsflow * je bekijkt de geplande betaaldata en koppelt dit terug aan leveranciers * je gaat aankoopfacturen inboeken * je archiveert en klasseert documenten op een overzichtelijke en digitale manier * je ondersteunt de finance bij ad-hoc administratieve taken - Jouw profiel
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Temse * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Als Finance Support Medewerker ben je iemand die graag het overzicht bewaart, energie haalt uit een goed georganiseerde mailbox en oogt hebt voor detail. Jouw verantwoordelijkheden * je volgt dagelijks de centrale finance mailbox op, vragen van leveranciers beantwoorden en berichten tijdig doorspelen naar de juiste collega's * je controleert of de vermelde facturen correct in het systeem staan * je controleert de goedkeuringsflow * je bekijkt de geplande betaaldata en koppelt dit terug aan leveranciers * je gaat aankoopfacturen inboeken * je archiveert en klasseert documenten op een overzichtelijke en digitale manier * je ondersteunt de finance bij ad-hoc administratieve taken - Jouw profiel
                          plus
                          NOUVEAU
                          Dixon Finance * Schelle * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor een organisatie die Europees marktleider is in het circulair beheren van herbruikbare verpakkingen zijn we op zoek naar versterking voor de Accountingafdeling. Je komt terecht in een dynamische en duurzame supply chain-omgeving, waar digitalisering, teamwork en klantgerichtheid hand in hand gaan. De Finance-afdeling speelt hierbij een sleutelrol in het garanderen van nauwkeurige en efficiënte processen. Jouw verantwoordelijkheden * Je behandelt vragen van klanten over facturen en betalingen * Je monitort klantaccounts en zorgt ervoor dat betalingen correct worden toegewezen * Je volgt openstaande facturen proactief op en onderneemt passende acties * Je verstuurt facturen en zorgt voor een correcte upload in klantenportalen
                          Dixon Finance * Schelle * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor een organisatie die Europees marktleider is in het circulair beheren van herbruikbare verpakkingen zijn we op zoek naar versterking voor de Accountingafdeling. Je komt terecht in een dynamische en duurzame supply chain-omgeving, waar digitalisering, teamwork en klantgerichtheid hand in hand gaan. De Finance-afdeling speelt hierbij een sleutelrol in het garanderen van nauwkeurige en efficiënte processen. Jouw verantwoordelijkheden * Je behandelt vragen van klanten over facturen en betalingen * Je monitort klantaccounts en zorgt ervoor dat betalingen correct worden toegewezen * Je volgt openstaande facturen proactief op en onderneemt passende acties * Je verstuurt facturen en zorgt voor een correcte upload in klantenportalen
                          plus

                          AP/AR Accountant

                          Robert Half
                          Woluwe-Saint-Lambert
                          Télétravail possible
                          Robert Half * Woluwe-Saint-Lambert * Tijdelijk werk, interim, projectbasis * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Robert Half is momenteel op zoek naar een AP/AR Accountant (M/V/X) voor een interim opdracht van 4 maanden. Het bedrijf, een Belgische groep actief in de constructiesector op internationaal niveau, is gelegen aan de oostkant van Brussel. * Verwerken van onkostennota's; * Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen; * Opvolgen van betalingen en versturen van rappels; * Boeken van bankuitreksels; * Ondersteuning bij reconciliaties; * Periodieke rapporten opstellen over openstaande vordering. * Beschikken over een bachelor- of masterdiploma in boekhouding; * Uitstekende beheersing van het Nederlands en het Engels hebben, een goede kennis van het Frans is een troef; * Minstens 3 jaar ervaring hebben binnen een gelijkaardige functi
                          Robert Half * Woluwe-Saint-Lambert * Tijdelijk werk, interim, projectbasis * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Robert Half is momenteel op zoek naar een AP/AR Accountant (M/V/X) voor een interim opdracht van 4 maanden. Het bedrijf, een Belgische groep actief in de constructiesector op internationaal niveau, is gelegen aan de oostkant van Brussel. * Verwerken van onkostennota's; * Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen; * Opvolgen van betalingen en versturen van rappels; * Boeken van bankuitreksels; * Ondersteuning bij reconciliaties; * Periodieke rapporten opstellen over openstaande vordering. * Beschikken over een bachelor- of masterdiploma in boekhouding; * Uitstekende beheersing van het Nederlands en het Engels hebben, een goede kennis van het Frans is een troef; * Minstens 3 jaar ervaring hebben binnen een gelijkaardige functi
                          plus
                          Robert Half * Berchem * Tijdelijk werk, interim, projectbasis * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Robert Half is momenteel op zoek naar een Ervaren Finance & Administration Officer voor een project van 3 à 4 maanden. Voor een beursgenoteerd vastgoedbedrijf dat toonaangevende winkelpanden beheert zoeken we een Finance & Administration Officer. Het kantoor is gelegen in Antwerpen. * Administratieve ondersteuning van de en beheerteam (huurders, panden, contracten); * Verwerken van AP-facturen en bankboekingen; * Ondersteuning bij maand-, kwartaal- en jaarafsluiting én consolidatie; * Beheren van interne fee-afstemmingen en intragroep-posities; * Manueel verwerken en uploaden van data via centrale mailbox en ERP; * Meewerken aan optimalisatie en automatisatieprojecten; * Opstellen van persberichten, jaarverslagen en RvB-documentatie;
                          Robert Half * Berchem * Tijdelijk werk, interim, projectbasis * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Robert Half is momenteel op zoek naar een Ervaren Finance & Administration Officer voor een project van 3 à 4 maanden. Voor een beursgenoteerd vastgoedbedrijf dat toonaangevende winkelpanden beheert zoeken we een Finance & Administration Officer. Het kantoor is gelegen in Antwerpen. * Administratieve ondersteuning van de en beheerteam (huurders, panden, contracten); * Verwerken van AP-facturen en bankboekingen; * Ondersteuning bij maand-, kwartaal- en jaarafsluiting én consolidatie; * Beheren van interne fee-afstemmingen en intragroep-posities; * Manueel verwerken en uploaden van data via centrale mailbox en ERP; * Meewerken aan optimalisatie en automatisatieprojecten; * Opstellen van persberichten, jaarverslagen en RvB-documentatie;
                          plus
                          Parte * Zaventem, België - Solliciteer als één van de eersten - Job description - Ben je op zoek naar eenfinance functie die allesbehalve standaard is? Wil je jouw financieel inzicht engezond boerenverstandécht laten werken? Dan ben jij mogelijk DE persoon die we zoeken voor onsgloednieuw, modern kantoor in Zaventem. Jouw verantwoordelijkheden - Jij draagt de financiële verantwoordelijkheid van A tot Z. Concreet betekent dit * Afrekenen van kosten met gebruik van verdeelsleutels. * Input, controle en analyse van facturen in onze digitale tool. * verhaal achter de cijfers. * Als schattenbewaker bewaak je te allen tijde het reservekapitaal en geef je financieel advies op basis van jouw bevindingen. * Veelvuldig contact met diverse ( en extern). * Het financiële plaatje bij schadedossiers volg je met plezier op. * Verantwoordelijkheid voor de opvolging van betalingen en
                          Parte * Zaventem, België - Solliciteer als één van de eersten - Job description - Ben je op zoek naar eenfinance functie die allesbehalve standaard is? Wil je jouw financieel inzicht engezond boerenverstandécht laten werken? Dan ben jij mogelijk DE persoon die we zoeken voor onsgloednieuw, modern kantoor in Zaventem. Jouw verantwoordelijkheden - Jij draagt de financiële verantwoordelijkheid van A tot Z. Concreet betekent dit * Afrekenen van kosten met gebruik van verdeelsleutels. * Input, controle en analyse van facturen in onze digitale tool. * verhaal achter de cijfers. * Als schattenbewaker bewaak je te allen tijde het reservekapitaal en geef je financieel advies op basis van jouw bevindingen. * Veelvuldig contact met diverse ( en extern). * Het financiële plaatje bij schadedossiers volg je met plezier op. * Verantwoordelijkheid voor de opvolging van betalingen en
                          plus
                          Mistras Group BVBA * ANTWERPEN - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Mistras Group België (sector industriële inspectie & technische services) is in volle groei. Ons administratief-financieel team heeft versterking nodig van iemand die meer brengt dan administratie alleen: iemand die boekhoudkundige kennis combineert met fiscale inzichten en een analytische blik om door te groeien naar . Jouw verantwoordelijkheden * Voorbereiden van btw-aangiften (incl. verlegging & intracom). * Klaarzetten van afschrijvingen, investeringsfiches en voorzieningen. * Controleren van facturatie, kostenplaatsen en projectgegevens. * Herkennen en verwerken van verworpen kosten en autofiscaliteit. * Opvolgen van wagens, materiaal, investeringen en leasecontracten. * Voorbereiden van maand- en kwartaalafsluit. * Rapportages naar Belgisch management en internationale groep.
                          Mistras Group BVBA * ANTWERPEN - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Mistras Group België (sector industriële inspectie & technische services) is in volle groei. Ons administratief-financieel team heeft versterking nodig van iemand die meer brengt dan administratie alleen: iemand die boekhoudkundige kennis combineert met fiscale inzichten en een analytische blik om door te groeien naar . Jouw verantwoordelijkheden * Voorbereiden van btw-aangiften (incl. verlegging & intracom). * Klaarzetten van afschrijvingen, investeringsfiches en voorzieningen. * Controleren van facturatie, kostenplaatsen en projectgegevens. * Herkennen en verwerken van verworpen kosten en autofiscaliteit. * Opvolgen van wagens, materiaal, investeringen en leasecontracten. * Voorbereiden van maand- en kwartaalafsluit. * Rapportages naar Belgisch management en internationale groep.
                          plus
                          Voor ons nieuwe hoofdkantoor (HQ) in Wemmel zoeken we een gedreven Financieel Administratief Medewerker die mee wil bouwen aan de financiële organisatie van ons bedrijf. Als Financieel Administratief Medewerker krijg je de kans om stap voor stap te groeien in het financiële vakgebied.
                          Voor ons nieuwe hoofdkantoor (HQ) in Wemmel zoeken we een gedreven Financieel Administratief Medewerker die mee wil bouwen aan de financiële organisatie van ons bedrijf. Als Financieel Administratief Medewerker krijg je de kans om stap voor stap te groeien in het financiële vakgebied.
                          plus
                          SECURITAS * Machelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - We help make your world a safer place. Wij hechten veel belang aan onze waarden: integriteit, hulpvaardigheid en waakzaamheid. Vacatureomschrijving - Als Treasury Officer ben je verantwoordelijk voor de correcte en tijdige uitvoering van diverse treasury- en financiële processen. Je werkt nauw samen met interne en externe en zorgt voor een vlotte opvolging van de dagelijkse cashflow, betalingen en rapporteringen. * de dagelijkse banken en webshopbetalingen verwerkt voor de verschillende vennootschappen; * domiciliaties behandelt en domiciliatiemandaten beheert; * het opvolgen en corrigeren van unallocated bedragen voor je rekening neemt; * de maandelijkse kasafsluiting coördineert en uitvoert; * dagelijkse bankinstructies voorbereidt en toeziet op een
                          SECURITAS * Machelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - We help make your world a safer place. Wij hechten veel belang aan onze waarden: integriteit, hulpvaardigheid en waakzaamheid. Vacatureomschrijving - Als Treasury Officer ben je verantwoordelijk voor de correcte en tijdige uitvoering van diverse treasury- en financiële processen. Je werkt nauw samen met interne en externe en zorgt voor een vlotte opvolging van de dagelijkse cashflow, betalingen en rapporteringen. * de dagelijkse banken en webshopbetalingen verwerkt voor de verschillende vennootschappen; * domiciliaties behandelt en domiciliatiemandaten beheert; * het opvolgen en corrigeren van unallocated bedragen voor je rekening neemt; * de maandelijkse kasafsluiting coördineert en uitvoert; * dagelijkse bankinstructies voorbereidt en toeziet op een
                          plus
                          SECURITAS * Machelen, België - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als Treasury Officer ben je verantwoordelijk voor de correcte en tijdige uitvoering van diverse treasury- en financiële processen. Je werkt nauw samen met interne en externe en zorgt voor een vlotte opvolging van de dagelijkse cashflow, betalingen en rapporteringen. * de dagelijkse banken en webshopbetalingen verwerkt voor de verschillende vennootschappen; * domiciliaties behandelt en domiciliatiemandaten beheert; * het opvolgen en corrigeren van unallocated bedragen voor je rekening neemt; * de maandelijkse kasafsluiting coördineert en uitvoert; * dagelijkse bankinstructies voorbereidt en toeziet op een correcte uitvoering; * bankuittreksels boekt en reconciliatie doet met het grootboek; * maandelijkse btw-aangiftes en intracommunautaire listings opstelt en zorgt voor tij
                          SECURITAS * Machelen, België - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als Treasury Officer ben je verantwoordelijk voor de correcte en tijdige uitvoering van diverse treasury- en financiële processen. Je werkt nauw samen met interne en externe en zorgt voor een vlotte opvolging van de dagelijkse cashflow, betalingen en rapporteringen. * de dagelijkse banken en webshopbetalingen verwerkt voor de verschillende vennootschappen; * domiciliaties behandelt en domiciliatiemandaten beheert; * het opvolgen en corrigeren van unallocated bedragen voor je rekening neemt; * de maandelijkse kasafsluiting coördineert en uitvoert; * dagelijkse bankinstructies voorbereidt en toeziet op een correcte uitvoering; * bankuittreksels boekt en reconciliatie doet met het grootboek; * maandelijkse btw-aangiftes en intracommunautaire listings opstelt en zorgt voor tij
                          plus
                          Easi SA * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Taken - Als Business Consultant voor onze oplossing Adfinity is het jouw missie om deze oplossingen te implementeren bij onze klanten en deze te configureren volgens hun specifieke behoeften. Jouw rol draait dus ook om actief luisteren en het begrijpen van de wereld van de klant. Je beheert niet één enkele klant op lange termijn, maar veel verschillende klanten en projecten tegelijk. * Deelnemen aan de implementatie van onze Adfinity oplossingen ter plaatse bij onze klanten * De tool(s) configureren zodat het perfect aan de behoeften van de klant voldoet * Behoeften van de klanten analyseren en evalueren voor specifieke verzoeken * Zelfstandig je agenda beheren, evenals een portefeuille van een vijftiental cliënten * Een sterke band met onze klanten onderhouden door jouw professioneel advies
                          Easi SA * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Taken - Als Business Consultant voor onze oplossing Adfinity is het jouw missie om deze oplossingen te implementeren bij onze klanten en deze te configureren volgens hun specifieke behoeften. Jouw rol draait dus ook om actief luisteren en het begrijpen van de wereld van de klant. Je beheert niet één enkele klant op lange termijn, maar veel verschillende klanten en projecten tegelijk. * Deelnemen aan de implementatie van onze Adfinity oplossingen ter plaatse bij onze klanten * De tool(s) configureren zodat het perfect aan de behoeften van de klant voldoet * Behoeften van de klanten analyseren en evalueren voor specifieke verzoeken * Zelfstandig je agenda beheren, evenals een portefeuille van een vijftiental cliënten * Een sterke band met onze klanten onderhouden door jouw professioneel advies
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 22 offres d’emploi similaires.

                          Sander Brussels * Zaventem * Freelance, Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Nous sommes actuellement à la recherche un.e gestionnaire de dossiers en fiduciaire, disposant d'une expérience confirmée de 3 à 4 ans minimum. Rejoignez un cabinet en pleine accélération en périphérie bruxelloise et repositionnez votre trajectoire professionnelle vers des missions à forte valeur ajoutée. Basée à Zaventem et active également dans le Brabant wallon, cette structure à la croissance naturelle mise sur le développement des talents et la mobilité interne. Vous évoluerez dans un environnement collaboratif où l'innovation, la polyvalence et la prise d'initiative sont les leviers de votre évolution. Autonomie, flexibilité et exposition clients rythmeront votre quotidien : vous accompagnerez un portefeuille varié, multinationales, scale-ups
                          Sander Brussels * Zaventem * Freelance, Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Nous sommes actuellement à la recherche un.e gestionnaire de dossiers en fiduciaire, disposant d'une expérience confirmée de 3 à 4 ans minimum. Rejoignez un cabinet en pleine accélération en périphérie bruxelloise et repositionnez votre trajectoire professionnelle vers des missions à forte valeur ajoutée. Basée à Zaventem et active également dans le Brabant wallon, cette structure à la croissance naturelle mise sur le développement des talents et la mobilité interne. Vous évoluerez dans un environnement collaboratif où l'innovation, la polyvalence et la prise d'initiative sont les leviers de votre évolution. Autonomie, flexibilité et exposition clients rythmeront votre quotidien : vous accompagnerez un portefeuille varié, multinationales, scale-ups
                          plus
                          Austin Bright * Grimbergen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Et si vous rejoigniez une fiduciaire où l'exigence ne rime pas avec pression, mais avec plaisir de travailler ? Bienvenue à Grimbergen, au sein d'un bureau qui a su garder l'essentiel : une organisation carrée, une ambiance simple et chaleureuse, et une croissance maîtrisée depuis près de 50 ans. Avec plus de 30 collaborateurs et une clientèle fidèle, cette fiduciaire est l'exemple même de la structure solide qui avance sereinement. Ici, pas de course contre la montre, pas de journées interminables : pas d'heures supplémentaires, pas de surcharge, mais une organisation intelligente, 100 % digitalisée, où chacun peut évoluer à son rythme. Le ton est direct, les relations transparentes, et la confiance est totale : tant que le travail est f
                          Austin Bright * Grimbergen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Et si vous rejoigniez une fiduciaire où l'exigence ne rime pas avec pression, mais avec plaisir de travailler ? Bienvenue à Grimbergen, au sein d'un bureau qui a su garder l'essentiel : une organisation carrée, une ambiance simple et chaleureuse, et une croissance maîtrisée depuis près de 50 ans. Avec plus de 30 collaborateurs et une clientèle fidèle, cette fiduciaire est l'exemple même de la structure solide qui avance sereinement. Ici, pas de course contre la montre, pas de journées interminables : pas d'heures supplémentaires, pas de surcharge, mais une organisation intelligente, 100 % digitalisée, où chacun peut évoluer à son rythme. Le ton est direct, les relations transparentes, et la confiance est totale : tant que le travail est f
                          plus
                          NOUVEAU
                          Austin Bright * Zaventem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - À la recherche d'un environnement où vous pouvez vraiment évoluer, apprendre et prendre du plaisir à travailler ? Cette fiduciaire située à Zaventem vous offre exactement cela : un cadre dynamique, professionnel et orienté clients, sans jamais perdre l'aspect humain. Avec 15 collaborateurs aux parcours très variés, cette fiduciaire a su créer un équilibre entre expertise solide et innovation moderne. La digitalisation est déjà bien avancée, ce qui vous garantit un flux de travail fluide, rapide et sans lourdeurs administratives. Petit indépendant, PME, entrepreneur international… les profils de clients sont variés, multilingues et passionnants. Ici, on ne fait pas que gérer la comptabilité : on construit des relations durables, basées sur l
                          Austin Bright * Zaventem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - À la recherche d'un environnement où vous pouvez vraiment évoluer, apprendre et prendre du plaisir à travailler ? Cette fiduciaire située à Zaventem vous offre exactement cela : un cadre dynamique, professionnel et orienté clients, sans jamais perdre l'aspect humain. Avec 15 collaborateurs aux parcours très variés, cette fiduciaire a su créer un équilibre entre expertise solide et innovation moderne. La digitalisation est déjà bien avancée, ce qui vous garantit un flux de travail fluide, rapide et sans lourdeurs administratives. Petit indépendant, PME, entrepreneur international… les profils de clients sont variés, multilingues et passionnants. Ici, on ne fait pas que gérer la comptabilité : on construit des relations durables, basées sur l
                          plus
                          NOUVEAU
                          Un cabinet de conseil implanté à Zaventem recrute un comptable à fort potentiel, prêt à piloter en la supervisant au quotidien. Même sans expérience en people management, vous serez coaché pour occuper une posture de leadership avec votre équipe comptable. * Vous supervisez / corrigez / peaufinez le travail d'une équipe de 3 à 5 comptables
                          Un cabinet de conseil implanté à Zaventem recrute un comptable à fort potentiel, prêt à piloter en la supervisant au quotidien. Même sans expérience en people management, vous serez coaché pour occuper une posture de leadership avec votre équipe comptable. * Vous supervisez / corrigez / peaufinez le travail d'une équipe de 3 à 5 comptables
                          plus
                          Cette fiduciaire, véritable famille de comptables dévoués, recherche un(e) profil confirmé de min 5 ans d'expérience, prêt à gérer des dossiers complexes et à encadrer une dynamique. Tu évolueras dans un environnement où l'excellence comptable se mêle à l'innovation, avec une clientèle variée et des responsabilités stimulantes. * Supervision et accompagnement d'une équipe de comptables expérimentés.
                          Cette fiduciaire, véritable famille de comptables dévoués, recherche un(e) profil confirmé de min 5 ans d'expérience, prêt à gérer des dossiers complexes et à encadrer une dynamique. Tu évolueras dans un environnement où l'excellence comptable se mêle à l'innovation, avec une clientèle variée et des responsabilités stimulantes. * Supervision et accompagnement d'une équipe de comptables expérimentés.
                          plus
                          Il était une fois un bureau comptable à Schaerbeek… Dans cette histoire, un nouveau chapitre s'ouvre : l'arrivée d'un(e) comptable motivé(e) de 3 ans d'expérience, prêt(e) à gérer une quarantaine de dossiers variés, principalement des sociétés ISOC, et à évoluer vers une autonomie complète sous l'œil bienveillant d'experts-comptables. * Gérer le processus comptable de A à Y, des documents financiers aux préparations de bilans. * Évoluer progressivement vers l'autonomie, grâce à l'encadrement des gérants et experts-comptables.
                          Il était une fois un bureau comptable à Schaerbeek… Dans cette histoire, un nouveau chapitre s'ouvre : l'arrivée d'un(e) comptable motivé(e) de 3 ans d'expérience, prêt(e) à gérer une quarantaine de dossiers variés, principalement des sociétés ISOC, et à évoluer vers une autonomie complète sous l'œil bienveillant d'experts-comptables. * Gérer le processus comptable de A à Y, des documents financiers aux préparations de bilans. * Évoluer progressivement vers l'autonomie, grâce à l'encadrement des gérants et experts-comptables.
                          plus
                          Austin Bright * Jette * Freelance, Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Elle réunit aujourd'hui une vingtaine de collaborateurs, principalement de jeunes profils dynamiques, au service d'une clientèle composée en majorité de grandes entreprises. Structure réputée pour son haut niveau d'exigence, elle offre un cadre comparable à une "mini Big4", mais avec une ambiance humaine et accessible. Ici, chaque collaborateur est suivi, écouté et accompagné dans son évolution. La fiduciaire est 100 % digitalisée, tournée vers l'avenir et offre une flexibilité réelle : télétravail hebdomadaire, liberté d'organisation en cours de journée, équilibre vie privée / vie pro respecté. Vous cherchez un poste évolutif, stimulant et stable dans un environnement moderne ? Vous êtes au bon endroit. Vos responsabilités * Encoda
                          Austin Bright * Jette * Freelance, Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Elle réunit aujourd'hui une vingtaine de collaborateurs, principalement de jeunes profils dynamiques, au service d'une clientèle composée en majorité de grandes entreprises. Structure réputée pour son haut niveau d'exigence, elle offre un cadre comparable à une "mini Big4", mais avec une ambiance humaine et accessible. Ici, chaque collaborateur est suivi, écouté et accompagné dans son évolution. La fiduciaire est 100 % digitalisée, tournée vers l'avenir et offre une flexibilité réelle : télétravail hebdomadaire, liberté d'organisation en cours de journée, équilibre vie privée / vie pro respecté. Vous cherchez un poste évolutif, stimulant et stable dans un environnement moderne ? Vous êtes au bon endroit. Vos responsabilités * Encoda
                          plus
                          Responsabilités clés en tant que comptable en fiduciaire - Profil recherché pour un comptable expérimenté - Offre pour comptable en fiduciaire
                          Responsabilités clés en tant que comptable en fiduciaire - Profil recherché pour un comptable expérimenté - Offre pour comptable en fiduciaire
                          plus
                          Facile d'accès (métro tout proche, parking gratuit), le bureau réunit 3 associés experts-comptables et une équipe d'une dizaine de collaborateurs aux profils complémentaires.
                          Facile d'accès (métro tout proche, parking gratuit), le bureau réunit 3 associés experts-comptables et une équipe d'une dizaine de collaborateurs aux profils complémentaires.
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Administrateur comptable à Duffel?

                          Salaire moyen par an
                          37.000 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Administrateur comptable à Duffel est de 37.000 €. Les salaires de Administrateur comptable à Duffel vont de 29.400 € à 44.600 €.