Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • MS Excel
                          • Logistique
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Classeur/se
                          • Adjoint/e polyvalent
                          • Agent/e payeur/euse
                          • Adjoint/e logistique
                          • Chargé/e de mission
                          • Administrateur comptable
                          • Agent/e d'accueil
                          • Agent/e de magasinage

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          18


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          78






                          130 résultats pour Adjoint E Polyvalent à Wetteren dans un rayon de 30 km

                          POLYVALENTE TECHNISCHE MEDEWERKER BUITENDIENST

                          Van Hoof
                          Opwijk
                          Van Hoof * Opwijk * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Wij zijn marktleider in Belgie en Noord Frankrijk voor HORECA TERRASSEN - Wij produceren windschermen, carports en parasols - Wij installeren windschermen, parasols, pergola's bij onze klanten, vooral Hotels, Restaurants en cafés en exporteren over gans Europa - Wij wensen onze bestaande installatie teams te versterken en verder uit te breiden - Jouw verantwoordelijkheden * Je zorgt voor een perfect afgewerkte installatie van onze producten bij de klanten * Je houdt hierbij rekening met de veiligheid en betrouwbaarheid van het geïnstalleerde terras, en draagt zo mee bij tot het aangename terrasjes beleving in Belgie * Je zal (op termijn) het team aansturen als teamleader * Je denkt mee aan concrete oplossingen in ondersteuning van de engineering en onders
                          Van Hoof * Opwijk * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Wij zijn marktleider in Belgie en Noord Frankrijk voor HORECA TERRASSEN - Wij produceren windschermen, carports en parasols - Wij installeren windschermen, parasols, pergola's bij onze klanten, vooral Hotels, Restaurants en cafés en exporteren over gans Europa - Wij wensen onze bestaande installatie teams te versterken en verder uit te breiden - Jouw verantwoordelijkheden * Je zorgt voor een perfect afgewerkte installatie van onze producten bij de klanten * Je houdt hierbij rekening met de veiligheid en betrouwbaarheid van het geïnstalleerde terras, en draagt zo mee bij tot het aangename terrasjes beleving in Belgie * Je zal (op termijn) het team aansturen als teamleader * Je denkt mee aan concrete oplossingen in ondersteuning van de engineering en onders
                          plus
                          * Human Capital Services bvba * Dendermonde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds Wij zijn een dienstverlenend bedrijf te Dendermonde en we zijn op zoek naar een deeltijds/voltijds administratief bediende. * Algemene administratie * Opmaak van facturen * Coördinatie tussen het sociaal secretariaat en de klanten (opsturen van loonbrieven, facturen, opvolgen afwezigheidslijsten,….) * Social media beheren * Assistentie bij fiscale dossiers (opleiding on the job) * Telefonie * Post * Je hebt een eerste ervaring in een administratieve functie * Vlotte kennis van WORD, EXCEL, OUTLOOK * Je bent communicatief en stressbestendig * Kennis van het Engels en het Frans * Een contract van onbepaalde duur * Je komt terecht in een leuk team * Deeltijdse/voltijdse tewerkstelling van maandag tot en met vrijdag * Snelle opstart
                          * Human Capital Services bvba * Dendermonde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds Wij zijn een dienstverlenend bedrijf te Dendermonde en we zijn op zoek naar een deeltijds/voltijds administratief bediende. * Algemene administratie * Opmaak van facturen * Coördinatie tussen het sociaal secretariaat en de klanten (opsturen van loonbrieven, facturen, opvolgen afwezigheidslijsten,….) * Social media beheren * Assistentie bij fiscale dossiers (opleiding on the job) * Telefonie * Post * Je hebt een eerste ervaring in een administratieve functie * Vlotte kennis van WORD, EXCEL, OUTLOOK * Je bent communicatief en stressbestendig * Kennis van het Engels en het Frans * Een contract van onbepaalde duur * Je komt terecht in een leuk team * Deeltijdse/voltijdse tewerkstelling van maandag tot en met vrijdag * Snelle opstart
                          plus
                          NOUVEAU
                          ARBALETT SRL * Ghent * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - We are actively seeking an experienced Sales Administration Executive to join an innovative international company specializing in cybersecurity. Based in Ghent, you will be responsible for the administrative and commercial follow-up of an existing client portfolio. You will play a key role in contract renewals, strengthening client relationships, and monitoring payments. Your responsibilities * Ensure contract renewals: anticipating deadlines, follow-ups, monitoring purchase orders, etc. * Maintain strong client relationships through rigorous follow-up of actions and related documentation. * Collaborate closely with Finance to ensure effective customer credit control, including payment monitoring, reminders, and collection actions.
                          ARBALETT SRL * Ghent * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - We are actively seeking an experienced Sales Administration Executive to join an innovative international company specializing in cybersecurity. Based in Ghent, you will be responsible for the administrative and commercial follow-up of an existing client portfolio. You will play a key role in contract renewals, strengthening client relationships, and monitoring payments. Your responsibilities * Ensure contract renewals: anticipating deadlines, follow-ups, monitoring purchase orders, etc. * Maintain strong client relationships through rigorous follow-up of actions and related documentation. * Collaborate closely with Finance to ensure effective customer credit control, including payment monitoring, reminders, and collection actions.
                          plus
                          BMW JOY'N US * Gregoir, Puurs-Sint-Amands * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wat ga je doen als bestekkenmaker bij BMW? * Als bestekkenmaker adviseer je klanten en over de beste oplossingen en de financiële aspecten van autoschadeherstel. * Je fungeert als schakel tussen de klanten en de werkplaats. * Je staat in voor de schade-inspectie en plant de herstelwerkzaamheden in. * Je bestelt de nodige onderdelen voor de herstelling, dit in samenspraak met de . * Je onderhoudt contacten met lease- en verzekeringsmaatschappijen en de - betrokken tussenpersonen en experts. * Nadien zorg je voor een nauwkeurige administratieve afhandeling en facturering. Waarmee kan je ons team versterken? * Je hebt ervaring binnen schadeherstel of auto expertise. * Iemand die graag het heft in eigen handen neemt en zelfstandig kan werken.
                          BMW JOY'N US * Gregoir, Puurs-Sint-Amands * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wat ga je doen als bestekkenmaker bij BMW? * Als bestekkenmaker adviseer je klanten en over de beste oplossingen en de financiële aspecten van autoschadeherstel. * Je fungeert als schakel tussen de klanten en de werkplaats. * Je staat in voor de schade-inspectie en plant de herstelwerkzaamheden in. * Je bestelt de nodige onderdelen voor de herstelling, dit in samenspraak met de . * Je onderhoudt contacten met lease- en verzekeringsmaatschappijen en de - betrokken tussenpersonen en experts. * Nadien zorg je voor een nauwkeurige administratieve afhandeling en facturering. Waarmee kan je ons team versterken? * Je hebt ervaring binnen schadeherstel of auto expertise. * Iemand die graag het heft in eigen handen neemt en zelfstandig kan werken.
                          plus
                          Project Assistant! Dan is de functie van Project Assistant je op het lijf geschreven! Als Project Assistant ben je verantwoordelijk voor een goede administratieve opvolging van de bestellingen en offertes, alsook voor het ondersteunen van de .
                          Project Assistant! Dan is de functie van Project Assistant je op het lijf geschreven! Als Project Assistant ben je verantwoordelijk voor een goede administratieve opvolging van de bestellingen en offertes, alsook voor het ondersteunen van de .
                          plus
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Ternat * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Introductie - Vanbreda Dekerf is een vaste waarde in Ternat en omstreken. Sinds 2024 maakt kantoor Dekerf deel uit van Vanbreda Risk & Benefits. Ondernemingen, zelfstandigen en particulieren kunnen er terecht voor een breed gamma aan bedrijfs- en privéverzekeringen. Jouw verantwoordelijkheden - Als commercieel dossierbeheerder volg je de verzekeringsdossiers van je klanten (voornamelijk ondernemingen) op van begin tot einde. Je bouwt een vertrouwensrelatie op, je geeft advies waar mogelijk en je begeleidt onze klanten in het beheer en de uitbreiding van hun verzekeringsportefeuille. * Je bent de interne gesprekspartner, adviseur en vertrouwenspersoon van jouw klanten. * Je volgt zelfstandig, nauwkeurig en gestructureerd de volledige polisadministratie op voor jouw ver
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Ternat * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Introductie - Vanbreda Dekerf is een vaste waarde in Ternat en omstreken. Sinds 2024 maakt kantoor Dekerf deel uit van Vanbreda Risk & Benefits. Ondernemingen, zelfstandigen en particulieren kunnen er terecht voor een breed gamma aan bedrijfs- en privéverzekeringen. Jouw verantwoordelijkheden - Als commercieel dossierbeheerder volg je de verzekeringsdossiers van je klanten (voornamelijk ondernemingen) op van begin tot einde. Je bouwt een vertrouwensrelatie op, je geeft advies waar mogelijk en je begeleidt onze klanten in het beheer en de uitbreiding van hun verzekeringsportefeuille. * Je bent de interne gesprekspartner, adviseur en vertrouwenspersoon van jouw klanten. * Je volgt zelfstandig, nauwkeurig en gestructureerd de volledige polisadministratie op voor jouw ver
                          plus
                          TopTalents * Oudenaarde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een georganiseerde duizendpoot die graag overzicht houdt en processen vlot laat verlopen? Voor onze partner, een familiale KMO zoeken we een Operationeel Administratief Coördinator die de rechterhand wordt van onze zaakvoerder. Jouw verantwoordelijkheden * Dagelijkse planning van het werkatelier opstellen en opvolgen, inclusief transporten en deadlines. * Kwaliteitsproblemen registreren, opvolgen en communiceren met en team voor correcte uitvoering. * CRM en administratie up-to-date houden. * Correcte en tijdige facturatie, verwerken van inkomende facturen . * Betalingen opvolgen, klanten professioneel contacteren en rapportering verzorgen voor management. Jouw profiel * Je ziet werk, vereenvoudigt processen en houdt van orde en structuur.
                          TopTalents * Oudenaarde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een georganiseerde duizendpoot die graag overzicht houdt en processen vlot laat verlopen? Voor onze partner, een familiale KMO zoeken we een Operationeel Administratief Coördinator die de rechterhand wordt van onze zaakvoerder. Jouw verantwoordelijkheden * Dagelijkse planning van het werkatelier opstellen en opvolgen, inclusief transporten en deadlines. * Kwaliteitsproblemen registreren, opvolgen en communiceren met en team voor correcte uitvoering. * CRM en administratie up-to-date houden. * Correcte en tijdige facturatie, verwerken van inkomende facturen . * Betalingen opvolgen, klanten professioneel contacteren en rapportering verzorgen voor management. Jouw profiel * Je ziet werk, vereenvoudigt processen en houdt van orde en structuur.
                          plus
                          TopTalents * Gent * Freelance * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze partner is een ambitieus en groeiend accountantskantoor dat zich inzet voor hoogwaardige, persoonlijke en digitale dienstverlening. Met een focus op zowel KMO's als grotere bedrijven, bieden ze financiële expertise, advies en ondersteuning op maat. Het kantoor combineert traditionele accountancy met moderne, digitale tools om dossiers efficiënt, accuraat en klantgericht te beheren. Voor hun verdere groei te ondersteunen zoeken we een gedreven freelance accountant / dossierbeheerder met sterke kennis van Belgische boekhouding en fiscaliteit, comfortabel met digitale boekhoudsoftware, klantgericht en nauwkeurig. Klaar om op freelance basis dossiers van A tot Z te beheren en mee te groeien met het kantoor. Jouw verantwoordelijkheden
                          TopTalents * Gent * Freelance * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze partner is een ambitieus en groeiend accountantskantoor dat zich inzet voor hoogwaardige, persoonlijke en digitale dienstverlening. Met een focus op zowel KMO's als grotere bedrijven, bieden ze financiële expertise, advies en ondersteuning op maat. Het kantoor combineert traditionele accountancy met moderne, digitale tools om dossiers efficiënt, accuraat en klantgericht te beheren. Voor hun verdere groei te ondersteunen zoeken we een gedreven freelance accountant / dossierbeheerder met sterke kennis van Belgische boekhouding en fiscaliteit, comfortabel met digitale boekhoudsoftware, klantgericht en nauwkeurig. Klaar om op freelance basis dossiers van A tot Z te beheren en mee te groeien met het kantoor. Jouw verantwoordelijkheden
                          plus
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Temse * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Als Finance Support Medewerker ben je iemand die graag het overzicht bewaart, energie haalt uit een goed georganiseerde mailbox en oogt hebt voor detail. Jouw verantwoordelijkheden * je volgt dagelijks de centrale finance mailbox op, vragen van leveranciers beantwoorden en berichten tijdig doorspelen naar de juiste collega's * je controleert of de vermelde facturen correct in het systeem staan * je controleert de goedkeuringsflow * je bekijkt de geplande betaaldata en koppelt dit terug aan leveranciers * je gaat aankoopfacturen inboeken * je archiveert en klasseert documenten op een overzichtelijke en digitale manier * je ondersteunt de finance collega's bij ad-hoc administratieve taken - Jouw profiel
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Temse * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Als Finance Support Medewerker ben je iemand die graag het overzicht bewaart, energie haalt uit een goed georganiseerde mailbox en oogt hebt voor detail. Jouw verantwoordelijkheden * je volgt dagelijks de centrale finance mailbox op, vragen van leveranciers beantwoorden en berichten tijdig doorspelen naar de juiste collega's * je controleert of de vermelde facturen correct in het systeem staan * je controleert de goedkeuringsflow * je bekijkt de geplande betaaldata en koppelt dit terug aan leveranciers * je gaat aankoopfacturen inboeken * je archiveert en klasseert documenten op een overzichtelijke en digitale manier * je ondersteunt de finance collega's bij ad-hoc administratieve taken - Jouw profiel
                          plus
                          NOUVEAU
                          Azuro * Flexibel met thuiswerk (min. 1d/week in Gent) * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij iemand die helemaal thuis is in het beheer van aanvullende pensioenen voor werknemers en/of zelfstandigen? Krijg je energie van klantencontact, zowel in het Nederlands als in het Frans? Dan hebben we goed nieuws: Azuro zoekt een Dossierbeheerder Employee Benefits die graag zelfstandig werkt, maar tegelijk houdt van samenwerking met experten in het vak. Beschik je over ervaring in groepsverzekeringen en zoek je een rol met echte autonomie en flexibiliteit? Lees dan zeker verder! Jouw verantwoordelijkheden - Als Dossierbeheerder Groepsverzekeringen kom je terecht bij een toonaangevende verzekeringsmaatschappij, waar je rapporteert aan de Operations Manager Leven.
                          Azuro * Flexibel met thuiswerk (min. 1d/week in Gent) * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij iemand die helemaal thuis is in het beheer van aanvullende pensioenen voor werknemers en/of zelfstandigen? Krijg je energie van klantencontact, zowel in het Nederlands als in het Frans? Dan hebben we goed nieuws: Azuro zoekt een Dossierbeheerder Employee Benefits die graag zelfstandig werkt, maar tegelijk houdt van samenwerking met experten in het vak. Beschik je over ervaring in groepsverzekeringen en zoek je een rol met echte autonomie en flexibiliteit? Lees dan zeker verder! Jouw verantwoordelijkheden - Als Dossierbeheerder Groepsverzekeringen kom je terecht bij een toonaangevende verzekeringsmaatschappij, waar je rapporteert aan de Operations Manager Leven.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Robert Half * Asse * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Robert Half is op zoek naar een Backoffice Medewerker Finance (M/V/X) Locatie: Asse - voltijds of 4/5e - Voor een gespecialiseerde divisie binnen een groot internationaal bedrijf is Robert Half op zoek naar een Backoffice Medewerker Finance (M/V/X). Je komt terecht in een team dat dagelijks klanten ondersteunt rond financieringen, leasing en verzekeringen, voornamelijk voor vrachtwagens. * Je ondersteunt de sales en je vanuit het hoofdkantoor in Asse met een correcte en efficiënte backofficewerking. * Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten met vragen over financieringen, leasingdossiers en verzekeringen. * Je staat in voor de volledige administratieve opvolging van dossiers van A tot Z.
                          Robert Half * Asse * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Robert Half is op zoek naar een Backoffice Medewerker Finance (M/V/X) Locatie: Asse - voltijds of 4/5e - Voor een gespecialiseerde divisie binnen een groot internationaal bedrijf is Robert Half op zoek naar een Backoffice Medewerker Finance (M/V/X). Je komt terecht in een team dat dagelijks klanten ondersteunt rond financieringen, leasing en verzekeringen, voornamelijk voor vrachtwagens. * Je ondersteunt de sales en je vanuit het hoofdkantoor in Asse met een correcte en efficiënte backofficewerking. * Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten met vragen over financieringen, leasingdossiers en verzekeringen. * Je staat in voor de volledige administratieve opvolging van dossiers van A tot Z.
                          plus
                          Austin Bright * Ghent * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Internationale fiduciaire speler - Jong en hecht team - Topkans voor - Wil jij meebouwen aan de toekomst van een wereldwijde speler binnen de fiduciaire sector? Onze klant is een toonaangevend kantoor actief in accountancy, belastingadvies en consultancy. Voor hun groeiend team in Gent zoeken zij een gedreven Junior Estate Planner / Tax Consultant / Fiscaal Jurist. Dit is jouw kans om je carrière te lanceren binnen een dynamisch, jong en collegiaal team waar expertise, innovatie en klantgerichtheid centraal staan. Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen? In deze rol word je een cruciale schakel in de begeleiding van particuliere en zakelijke klanten. * Klanten ondersteunen bij vermogens- en successieplanning, waarbij je zowel de burgerrech
                          Austin Bright * Ghent * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Internationale fiduciaire speler - Jong en hecht team - Topkans voor - Wil jij meebouwen aan de toekomst van een wereldwijde speler binnen de fiduciaire sector? Onze klant is een toonaangevend kantoor actief in accountancy, belastingadvies en consultancy. Voor hun groeiend team in Gent zoeken zij een gedreven Junior Estate Planner / Tax Consultant / Fiscaal Jurist. Dit is jouw kans om je carrière te lanceren binnen een dynamisch, jong en collegiaal team waar expertise, innovatie en klantgerichtheid centraal staan. Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen? In deze rol word je een cruciale schakel in de begeleiding van particuliere en zakelijke klanten. * Klanten ondersteunen bij vermogens- en successieplanning, waarbij je zowel de burgerrech
                          plus
                          Daoust * Gent * Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij nauwkeurig, cijfermatig sterk en op zoek naar een job waarin je écht impact hebt? Dan is deze vacature iets voor jou! Als Payroll Officer zorg jij ervoor dat onze uitzendkrachten in Vlaanderen correct en tijdig worden uitbetaald. Je werkt in een dynamische sector, midden in de actie, en krijgt de kans om je payroll-kennis verder uit te bouwen in verschillende sectoren en paritaire comités. En het mooiste? Je komt terecht in ons regionaal kantoor in Gent, waar je deel wordt van een enthousiast en collegiaal team. Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen? * Je verwerkt prestaties en loongegevens van uitzendkrachten. * Je controleert de loonlijsten en zorgt dat alles tot in de puntjes klopt.
                          Daoust * Gent * Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij nauwkeurig, cijfermatig sterk en op zoek naar een job waarin je écht impact hebt? Dan is deze vacature iets voor jou! Als Payroll Officer zorg jij ervoor dat onze uitzendkrachten in Vlaanderen correct en tijdig worden uitbetaald. Je werkt in een dynamische sector, midden in de actie, en krijgt de kans om je payroll-kennis verder uit te bouwen in verschillende sectoren en paritaire comités. En het mooiste? Je komt terecht in ons regionaal kantoor in Gent, waar je deel wordt van een enthousiast en collegiaal team. Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen? * Je verwerkt prestaties en loongegevens van uitzendkrachten. * Je controleert de loonlijsten en zorgt dat alles tot in de puntjes klopt.
                          plus
                          HR Talents * Gent * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een ervaren Payroll Expert met een passie voor cijfers én mensen? Krijg jij energie van een vlekkeloze loonverwerking en van het optimaliseren van payrollprocessen? Wil je jouw expertise inzetten binnen een groeiende organisatie in volle professionalisering? Dan is deze rol als Payroll Officer in Gent iets voor jou! Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol - Als Payroll Expert ben jij het kloppend hart van de loonadministratie en een betrouwbare partner voor zowel medewerkers als leidinggevenden. Je combineert operationele nauwkeurigheid met een adviserende rol rond loon- en compensatiebeleid. • Je bent verantwoordelijk voor de volledige payroll A–Z voor meerdere paritaire comités. • Je beheert en optimaliseert de loonverwerking in samenwerki
                          HR Talents * Gent * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een ervaren Payroll Expert met een passie voor cijfers én mensen? Krijg jij energie van een vlekkeloze loonverwerking en van het optimaliseren van payrollprocessen? Wil je jouw expertise inzetten binnen een groeiende organisatie in volle professionalisering? Dan is deze rol als Payroll Officer in Gent iets voor jou! Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol - Als Payroll Expert ben jij het kloppend hart van de loonadministratie en een betrouwbare partner voor zowel medewerkers als leidinggevenden. Je combineert operationele nauwkeurigheid met een adviserende rol rond loon- en compensatiebeleid. • Je bent verantwoordelijk voor de volledige payroll A–Z voor meerdere paritaire comités. • Je beheert en optimaliseert de loonverwerking in samenwerki
                          plus
                          Daoust * Gent * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Trots worden op je werk? Dan zit je goed bij Daoust! Met ervaring sinds 1954, familiewaarden aan de kern van onze onderneming en jaarlijkse erkenning als Top Employer kan je op Daoust rekenen om de job te vinden waar je je thuis voelt en trots op bent. Bovenop het vinden van een job kunnen we je ook begeleiden in elke fase van je professionele leven via onze Interim-, Selectie-, Outplacement-, Career Management- en dienstencheques afdelingen. Sluit je aan bij de grote Daoust familie en word ook trots op je job! Welcome to the Family ! Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij nauwkeurig, cijfermatig sterk en op zoek naar een job waarin je écht impact hebt? Dan is deze vacature iets voor jou! Als Payroll Officer zorg jij ervoor dat onze uitzendkrachten in Vlaanderen correct en t
                          Daoust * Gent * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Trots worden op je werk? Dan zit je goed bij Daoust! Met ervaring sinds 1954, familiewaarden aan de kern van onze onderneming en jaarlijkse erkenning als Top Employer kan je op Daoust rekenen om de job te vinden waar je je thuis voelt en trots op bent. Bovenop het vinden van een job kunnen we je ook begeleiden in elke fase van je professionele leven via onze Interim-, Selectie-, Outplacement-, Career Management- en dienstencheques afdelingen. Sluit je aan bij de grote Daoust familie en word ook trots op je job! Welcome to the Family ! Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij nauwkeurig, cijfermatig sterk en op zoek naar een job waarin je écht impact hebt? Dan is deze vacature iets voor jou! Als Payroll Officer zorg jij ervoor dat onze uitzendkrachten in Vlaanderen correct en t
                          plus
                          Robert Half * Puurs * Interimwerk met optie 'vast werk' * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Robert half is opzoek naar een financieel profiel. Voor één van de entiteiten binnen een internationale setting zijn we opzoek naar een ervaren administratief financieel bediende (M/V/X) op lange termijn voor de regio Puurs. Onze klant, een zeer gekende groeiende speler in de logistieke sector en vlot bereikbaar met zowel de wagen als het openbaar vervoer is op zoek naar een ervaren financieel bediende. Je maakt deel uit van een iets kleiner team specifiek op deze site, maar overkoepelend bestaat het team uit meer dan 70 medewerkers en 18 nationaliteiten. * Inboeken, verwerken en controleren (PO nummers) van facturen voor België, Nederland en andere landen * Openstaande betalingen van klanten en leveranciers opvolgen
                          Robert Half * Puurs * Interimwerk met optie 'vast werk' * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Robert half is opzoek naar een financieel profiel. Voor één van de entiteiten binnen een internationale setting zijn we opzoek naar een ervaren administratief financieel bediende (M/V/X) op lange termijn voor de regio Puurs. Onze klant, een zeer gekende groeiende speler in de logistieke sector en vlot bereikbaar met zowel de wagen als het openbaar vervoer is op zoek naar een ervaren financieel bediende. Je maakt deel uit van een iets kleiner team specifiek op deze site, maar overkoepelend bestaat het team uit meer dan 70 medewerkers en 18 nationaliteiten. * Inboeken, verwerken en controleren (PO nummers) van facturen voor België, Nederland en andere landen * Openstaande betalingen van klanten en leveranciers opvolgen
                          plus
                          Austin Bright * Eeklo * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben je toe aan de volgende stap in je carrière binnen accountancy? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou. Voor ons kantoor in Eeklo, gevestigd in een modern en lichtrijk gebouw met ruime werkplekken, zoeken we een ervaren Senior Dossierbeheerder. Onze kantoren zijn ingericht met oog voor comfort en welzijn: douches, ruime werkplekken en een gezellige chillruimte waar collegialiteit centraal staat - denk aan ontspanning, gezelschapsspelletjes en informele momenten samen. Dankzij onze gestructureerde en efficiënte werkwijze blijven overuren uitzonderlijk, zelfs tijdens drukkere periodes. We hechten veel belang aan persoonlijke begeleiding, continue opleiding en een positieve teamsfeer. Doorheen het jaar organiseren we verschillende activiteiten zoals een jaarlijkse ..
                          Austin Bright * Eeklo * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben je toe aan de volgende stap in je carrière binnen accountancy? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou. Voor ons kantoor in Eeklo, gevestigd in een modern en lichtrijk gebouw met ruime werkplekken, zoeken we een ervaren Senior Dossierbeheerder. Onze kantoren zijn ingericht met oog voor comfort en welzijn: douches, ruime werkplekken en een gezellige chillruimte waar collegialiteit centraal staat - denk aan ontspanning, gezelschapsspelletjes en informele momenten samen. Dankzij onze gestructureerde en efficiënte werkwijze blijven overuren uitzonderlijk, zelfs tijdens drukkere periodes. We hechten veel belang aan persoonlijke begeleiding, continue opleiding en een positieve teamsfeer. Doorheen het jaar organiseren we verschillende activiteiten zoals een jaarlijkse ..
                          plus
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Sint-Niklaas * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Als Administratief Medewerker heb je een heel allround takenpakket. * plannen van technische interventies * administratief ondersteunen van zoals verwerken van prijsaanvragen, offertes en verdere opvolging * facturatie op basis van afgesproken contracten: jaarlijkse kosten, licenties, uitgevoerde werkzaamheden * algemene administratieve ondersteuning: eerstelijnstelefoon beantwoorden alsook algemene mailbox - Jouw profiel * eerste ervaring binnen administratie * basiskennis met courante MS Office: Word, Excel, Outlook * iemand die mee wil denken met de groei en efficiënte/procedures kunnen toelichten * talenkennis: hoofdzakelijk Nederlands – indien Frans of Engels een sterke plus * sterke communicatieve vaardigheden - Ons aanbod
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Sint-Niklaas * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Als Administratief Medewerker heb je een heel allround takenpakket. * plannen van technische interventies * administratief ondersteunen van zoals verwerken van prijsaanvragen, offertes en verdere opvolging * facturatie op basis van afgesproken contracten: jaarlijkse kosten, licenties, uitgevoerde werkzaamheden * algemene administratieve ondersteuning: eerstelijnstelefoon beantwoorden alsook algemene mailbox - Jouw profiel * eerste ervaring binnen administratie * basiskennis met courante MS Office: Word, Excel, Outlook * iemand die mee wil denken met de groei en efficiënte/procedures kunnen toelichten * talenkennis: hoofdzakelijk Nederlands – indien Frans of Engels een sterke plus * sterke communicatieve vaardigheden - Ons aanbod
                          plus
                          Robert Walters * Ghent * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Voor een groeiend bedrijf actief binnen de medische sector zoeken we een Administratief & Boekhoudkundig Medewerker (4/5de) om het finance team te versterken. Je zorgt mee voor een vlotte financiële administratie en ondersteunt bij diverse boekhoudkundige taken. Je werkt nauwkeurig, georganiseerd en draagt bij aan de betrouwbaarheid van de financiële rapportering. Ben jij de perfecte kandidaat voor deze job? Solliciteer dan snel! * Je ondersteunt mee bij boekhoudkundige taken * Je beheert inkomende en uitgaande financiële transacties * Je registreert en volgt debiteuren en crediteuren correct op * Je controleert en verwerkt inkomende facturen en declaraties * Je ondersteunt bij de voorbereiding van financiële rapportages * Je beantwoordt vragen van collega's en externe partners
                          Robert Walters * Ghent * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Voor een groeiend bedrijf actief binnen de medische sector zoeken we een Administratief & Boekhoudkundig Medewerker (4/5de) om het finance team te versterken. Je zorgt mee voor een vlotte financiële administratie en ondersteunt bij diverse boekhoudkundige taken. Je werkt nauwkeurig, georganiseerd en draagt bij aan de betrouwbaarheid van de financiële rapportering. Ben jij de perfecte kandidaat voor deze job? Solliciteer dan snel! * Je ondersteunt mee bij boekhoudkundige taken * Je beheert inkomende en uitgaande financiële transacties * Je registreert en volgt debiteuren en crediteuren correct op * Je controleert en verwerkt inkomende facturen en declaraties * Je ondersteunt bij de voorbereiding van financiële rapportages * Je beantwoordt vragen van collega's en externe partners
                          plus
                          Culinor * Destelbergen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds “We are different, we are delicious!” CULINOR Food Group, met hoofdkantoor te Destelbergen (regio Gent), is de belangrijkste producent van verse kant-en-klaarmaaltijden in de Benelux. Het bedrijf is opgestart in 1989 en kende als succesvolle familiale KMO – oa mede dankzij relevante overnames van sectorgenoten en entrepreneurship – een exponentiële groei met als resultaat een jaaromzet van ruim €100M of 150.000 maaltijden per dag en een 400-tal medewerkers. CULINOR heeft in België 4 productievestigingen waaronder een centraal warehouse en ontwikkelt, produceert en vermarkt haar producten in de voedingsretail, de foodservice en - via haar aan-huis kanaal “Home Cuisine” - ook rechtstreeks aan consumenten. Wat ga je doen? Ben je graag op de werkvloer actief en houd je tevens van een portie administratie?
                          Culinor * Destelbergen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds “We are different, we are delicious!” CULINOR Food Group, met hoofdkantoor te Destelbergen (regio Gent), is de belangrijkste producent van verse kant-en-klaarmaaltijden in de Benelux. Het bedrijf is opgestart in 1989 en kende als succesvolle familiale KMO – oa mede dankzij relevante overnames van sectorgenoten en entrepreneurship – een exponentiële groei met als resultaat een jaaromzet van ruim €100M of 150.000 maaltijden per dag en een 400-tal medewerkers. CULINOR heeft in België 4 productievestigingen waaronder een centraal warehouse en ontwikkelt, produceert en vermarkt haar producten in de voedingsretail, de foodservice en - via haar aan-huis kanaal “Home Cuisine” - ook rechtstreeks aan consumenten. Wat ga je doen? Ben je graag op de werkvloer actief en houd je tevens van een portie administratie?
                          plus
                          Als polyvalent operator zal je na een intensieve opleidingsperiode ingezet worden aan de verschillende machines in het machinepark (Selco, Tigerstop, Hardo, Stemas A,..) van onze TA'OR afdeling.
                          Als polyvalent operator zal je na een intensieve opleidingsperiode ingezet worden aan de verschillende machines in het machinepark (Selco, Tigerstop, Hardo, Stemas A,..) van onze TA'OR afdeling.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Vlaamse Jeugdherbergen VZW * GENT - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * Bediening in de bar * Controle van het respecteren van de huisregels (stilte vanaf 22 uur, geen kamerfeestje...), dit resulteert zich in pro-actief gaan controleren in de gangen en de gasten bij inchecken hierop al attent maken * Poetsen van gemeenschappelijke zones * Gasten te woord staan en informatie geven * Toezicht houden op de veiligheid van de gasten en de jeugdherberg * Eerste aanspreekpunt bij nachtelijke problemen * Voorbereiden van het ontbijt , aanvullen van de voorraad bar enz... * Allerhande kleine wisselende werkjes zoals lakenpakketjes maken, sleutelkaarten afwassen, broodjes voor het ontbijt afbakken... Jouw profiel * minimaal kunnen werken op het niveau van een bachelor * meertalig (NL-Fr-Eng) * correct en vlot in de omgang met je medemens * Snel bes
                          Vlaamse Jeugdherbergen VZW * GENT - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * Bediening in de bar * Controle van het respecteren van de huisregels (stilte vanaf 22 uur, geen kamerfeestje...), dit resulteert zich in pro-actief gaan controleren in de gangen en de gasten bij inchecken hierop al attent maken * Poetsen van gemeenschappelijke zones * Gasten te woord staan en informatie geven * Toezicht houden op de veiligheid van de gasten en de jeugdherberg * Eerste aanspreekpunt bij nachtelijke problemen * Voorbereiden van het ontbijt , aanvullen van de voorraad bar enz... * Allerhande kleine wisselende werkjes zoals lakenpakketjes maken, sleutelkaarten afwassen, broodjes voor het ontbijt afbakken... Jouw profiel * minimaal kunnen werken op het niveau van een bachelor * meertalig (NL-Fr-Eng) * correct en vlot in de omgang met je medemens * Snel bes
                          plus
                          NOUVEAU
                          Alors n'attendez plus : devenez l'un de nos Operations Support Coordinators pour nos centres de distribution de Zellik et de Ninove. * Vous êtes flexible, soucieux se d'apporter l'aide adéquate et de rechercher des solutions efficaces * Vous êtes un(e) logisticien(ne) polyvalent(e) capable de s'adapter aux besoins de l'organisation ;
                          Alors n'attendez plus : devenez l'un de nos Operations Support Coordinators pour nos centres de distribution de Zellik et de Ninove. * Vous êtes flexible, soucieux se d'apporter l'aide adéquate et de rechercher des solutions efficaces * Vous êtes un(e) logisticien(ne) polyvalent(e) capable de s'adapter aux besoins de l'organisation ;
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Adjoint E Polyvalent à Wetteren?

                          Salaire moyen par an
                          34.000 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Adjoint E Polyvalent à Wetteren est de 34.000 €. Les salaires de Adjoint E Polyvalent à Wetteren vont de 28.000 € à 42.500 €.