Candidature facile
35
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • IT
                          • Communication
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Administration
                          • Vente
                          • Chargé/e de mission
                          • Adjoint/e de vente
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Collaborateur comptable confirmé
                          • Comptable Senior
                          • Comptable en fiduciaire
                          • Account Executive

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          145


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          IT
                          212






                          1493 résultats pour Adjoint E De Communication

                          Marketing & Communicatie Medewerker

                          SGS Group Belgium
                          Antwerpen
                          Je krijgt de kans om zelfstandig projecten op te pakken én samen met te werken aan uiteenlopende campagnes. Jij bent de verbindende schakel tussen onze diensten en (potentiële) klanten, en draagt bij aan een positieve, energieke bedrijfscultuur. * Creëren van content en up-to-date houden van de websites - Jouw standplaats wordt de Begsche hoofdzetel in Antwerpen met geregeld verplaatsingen naar de Nederlandse hoofdzetel in Spijkenisse. Aarzel dan niet en reageer via de sollicitatiebutton!
                          Je krijgt de kans om zelfstandig projecten op te pakken én samen met te werken aan uiteenlopende campagnes. Jij bent de verbindende schakel tussen onze diensten en (potentiële) klanten, en draagt bij aan een positieve, energieke bedrijfscultuur. * Creëren van content en up-to-date houden van de websites - Jouw standplaats wordt de Begsche hoofdzetel in Antwerpen met geregeld verplaatsingen naar de Nederlandse hoofdzetel in Spijkenisse. Aarzel dan niet en reageer via de sollicitatiebutton!
                          plus
                          NOUVEAU
                          Als External Corporate Communication Manager speel je een sleutelrol in de externe positionering van Carrefour in België. Solliciteer als één van de eersten - Vanuit onze 705 winkels of vanuit het hoofdkantoor zetten we ons elke dag in om onze klanten tevreden te stellen en werken we samen aan ons doel: Wereldleider worden in de voedseltransitie voor iedereen! Je ontwikkelt en implementeert communicatiestrategieën die de reputatie van Carrefour versterken bij externe stakeholders. * Ontwikkelen van een communicatiestrategie in lijn met de corporate strategie, het bepalen van communicatiedoelen en KPI's, en het monitoren en verbeteren van de resultaten. * Je beheert de externe communicatiekanalen en zorgt voor continue verbetering erva
                          Als External Corporate Communication Manager speel je een sleutelrol in de externe positionering van Carrefour in België. Solliciteer als één van de eersten - Vanuit onze 705 winkels of vanuit het hoofdkantoor zetten we ons elke dag in om onze klanten tevreden te stellen en werken we samen aan ons doel: Wereldleider worden in de voedseltransitie voor iedereen! Je ontwikkelt en implementeert communicatiestrategieën die de reputatie van Carrefour versterken bij externe stakeholders. * Ontwikkelen van een communicatiestrategie in lijn met de corporate strategie, het bepalen van communicatiedoelen en KPI's, en het monitoren en verbeteren van de resultaten. * Je beheert de externe communicatiekanalen en zorgt voor continue verbetering erva
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Dit voor de regio Antwerpen. Door de langdurige afwezigheid van een collega zoeken we iemand die vanaf december mee kan instappen. De vervangingsperiode loopt minstens tot maart, met kans op verlenging. Je rapporteert rechtstreeks aan de , die al 15 jaar deel uitmaakt van het bedrijf. Momenteel is er ook een stagiaire aanwezig, maar door de werkdruk hebben ze een extra paar handen nodig. * Optimaliseren en up-to-date houden van de website. * Voltijdse tewerkstelling is de norm, maar 4/5e is ook mogelijk
                          Solliciteer als één van de eersten - Dit voor de regio Antwerpen. Door de langdurige afwezigheid van een collega zoeken we iemand die vanaf december mee kan instappen. De vervangingsperiode loopt minstens tot maart, met kans op verlenging. Je rapporteert rechtstreeks aan de , die al 15 jaar deel uitmaakt van het bedrijf. Momenteel is er ook een stagiaire aanwezig, maar door de werkdruk hebben ze een extra paar handen nodig. * Optimaliseren en up-to-date houden van de website. * Voltijdse tewerkstelling is de norm, maar 4/5e is ook mogelijk
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Stap dan in de spotlight bij Intelect _ een KMO-rekruteringsspecialist waar toewijding, drive, verschil maken en integriteit in het DNA zit. - Workshops geven aan nieuwe collega_s om de brand toe te lichten - Interne projecten opzetten en ondersteunen (zoals de Week van het Werkgeluk) Uit respect voor jouw privétijd zal je na de werkuren niet gebeld of gestoord worden en er is geen sprake van overuren. - Naast hard werk ook tijd voor fun; we zetten in op teamspirit over de 9 vestigingen heen door toffe bedrijfsactiviteiten zoals onze apéro's, teambuildings, onze legendarische kwartaalmeetings en het jaarlijkse kwartaalweekend.
                          Solliciteer als één van de eersten - Stap dan in de spotlight bij Intelect _ een KMO-rekruteringsspecialist waar toewijding, drive, verschil maken en integriteit in het DNA zit. - Workshops geven aan nieuwe collega_s om de brand toe te lichten - Interne projecten opzetten en ondersteunen (zoals de Week van het Werkgeluk) Uit respect voor jouw privétijd zal je na de werkuren niet gebeld of gestoord worden en er is geen sprake van overuren. - Naast hard werk ook tijd voor fun; we zetten in op teamspirit over de 9 vestigingen heen door toffe bedrijfsactiviteiten zoals onze apéro's, teambuildings, onze legendarische kwartaalmeetings en het jaarlijkse kwartaalweekend.
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Je ondersteunt de bij het uitvoeren van het communicatieplan en bent een drijvende kracht in onze dagelijkse communicatie. Jij zorgt dat verhalen uit onze community hun weg vinden naar de buitenwereld, in een stijl die mensen aanspreekt en activeert. * Je spot verhalen bij leden en maakt er korte, snappy verhalen van die tonen hoe de duurzame transitie leeft. * Je schrijft en co-creëert impactverhalen, quotes en cases die de stem van onze community versterken. * Je bewaakt de contentkalender en retroplanningen.
                          Solliciteer als één van de eersten - Je ondersteunt de bij het uitvoeren van het communicatieplan en bent een drijvende kracht in onze dagelijkse communicatie. Jij zorgt dat verhalen uit onze community hun weg vinden naar de buitenwereld, in een stijl die mensen aanspreekt en activeert. * Je spot verhalen bij leden en maakt er korte, snappy verhalen van die tonen hoe de duurzame transitie leeft. * Je schrijft en co-creëert impactverhalen, quotes en cases die de stem van onze community versterken. * Je bewaakt de contentkalender en retroplanningen.
                          plus
                          Als Digital Communication & Fundraising ben jij de drijvende kracht achter onze communicatie en fondsenwerving. * Je neemt eens om de 2 à 3 jaar deel aan terreinmissies voor een realistische kijk op onze projecten. * Ervaring in de ngo-sector.
                          Als Digital Communication & Fundraising ben jij de drijvende kracht achter onze communicatie en fondsenwerving. * Je neemt eens om de 2 à 3 jaar deel aan terreinmissies voor een realistische kijk op onze projecten. * Ervaring in de ngo-sector.
                          plus
                          Als medewerker communicatie & fondsenwerving maak je deel uit van Solentra's ondersteunend team in Brussel (hoofdkantoor) en rapporteert aan de . Solliciteer als één van de eersten * Je tekent de communicatiestrategie van Solentra mee uit en zorgt voor de effectieve uitvoering (waar nodig met externe specialisten voor wie jij het aanspreekpunt bent) * Je werkt mee aan schriftelijke, visuele en audiovisuele inhoud voor diverse kanalen (website, nieuwsbrieven, social media, jaarverslag…) en je waakt over de toepassing van de huisstijl * Je draagt bij tot de interne communicatie van onze organisatie (intranet, teamevents…) * Je hebt affiniteit met de thema's en doelgroepen van Solentra (mensen met een vluchtelingenachter
                          Als medewerker communicatie & fondsenwerving maak je deel uit van Solentra's ondersteunend team in Brussel (hoofdkantoor) en rapporteert aan de . Solliciteer als één van de eersten * Je tekent de communicatiestrategie van Solentra mee uit en zorgt voor de effectieve uitvoering (waar nodig met externe specialisten voor wie jij het aanspreekpunt bent) * Je werkt mee aan schriftelijke, visuele en audiovisuele inhoud voor diverse kanalen (website, nieuwsbrieven, social media, jaarverslag…) en je waakt over de toepassing van de huisstijl * Je draagt bij tot de interne communicatie van onze organisatie (intranet, teamevents…) * Je hebt affiniteit met de thema's en doelgroepen van Solentra (mensen met een vluchtelingenachter
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten * Kennis van ruimtelijke processen, de Omgevingswet en bestuurlijke besluitvorming; * Een goed salaris, ingeschaald op basis van de CAO Gemeenten; * De mogelijkheid op direct een vast contract; * Een eindejaarsuitkering als je onder de CAO werkt; * Een persoonlijk opleidingsbudget van € 1.250,- per jaar en 3 trainingen in de koen academy; De meest actuele kennis en kunde is dus altijd onder handbereik. Bij koen werken ruim 400 interimprofessionals in de techniek en publieke sector. We leren elkaar goed kennen en vinden de beste opdrachten die aansluiten bij jouw ambities.
                          Solliciteer als één van de eersten * Kennis van ruimtelijke processen, de Omgevingswet en bestuurlijke besluitvorming; * Een goed salaris, ingeschaald op basis van de CAO Gemeenten; * De mogelijkheid op direct een vast contract; * Een eindejaarsuitkering als je onder de CAO werkt; * Een persoonlijk opleidingsbudget van € 1.250,- per jaar en 3 trainingen in de koen academy; De meest actuele kennis en kunde is dus altijd onder handbereik. Bij koen werken ruim 400 interimprofessionals in de techniek en publieke sector. We leren elkaar goed kennen en vinden de beste opdrachten die aansluiten bij jouw ambities.
                          plus
                          Als Marketing & Communicatiemedewerker ben je de spil in het versterken van de zichtbaarheid van zowel Buysse Food Machinery als Buysse Food Solutions. Solliciteer als één van de eersten - Je ontwikkelt en voert marketingcampagnes uit via e-mail en sociale media, creëert content en analyseert de impact ervan. * Bij voorkeur interesse of kennis in de voedings- of machinerie-sector, maar geen must.
                          Als Marketing & Communicatiemedewerker ben je de spil in het versterken van de zichtbaarheid van zowel Buysse Food Machinery als Buysse Food Solutions. Solliciteer als één van de eersten - Je ontwikkelt en voert marketingcampagnes uit via e-mail en sociale media, creëert content en analyseert de impact ervan. * Bij voorkeur interesse of kennis in de voedings- of machinerie-sector, maar geen must.
                          plus
                          Met onze lamellen, plissé's en rolgordijnen, handbediend of gemotoriseerd, zijn we uniek in Europa en vervullen we een pioniersfunctie in de Benelux. Deel jij onze passie voor innovatieve zonwering en wil je vanuit de Polysun vestiging in Temse (België) meebouwen aan onze ambitieuze toekomstvisie? Marketing & Communicatie vormen de kern van ons bedrijf, de as waarom alles draait. * Beheersing van de Franse taal is een pré, Engels is een must zowel in woord als schrift - Wij bieden, naast een mateloos afwisselende, full-time baan met een passend salaris, de mogelijkheid jezelf verder te ontwikkelen in onze groeiende organisatie.
                          Met onze lamellen, plissé's en rolgordijnen, handbediend of gemotoriseerd, zijn we uniek in Europa en vervullen we een pioniersfunctie in de Benelux. Deel jij onze passie voor innovatieve zonwering en wil je vanuit de Polysun vestiging in Temse (België) meebouwen aan onze ambitieuze toekomstvisie? Marketing & Communicatie vormen de kern van ons bedrijf, de as waarom alles draait. * Beheersing van de Franse taal is een pré, Engels is een must zowel in woord als schrift - Wij bieden, naast een mateloos afwisselende, full-time baan met een passend salaris, de mogelijkheid jezelf verder te ontwikkelen in onze groeiende organisatie.
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten De Aluvision storyteller - Je krijgt energie van variatie: de ene dag werk je aan een mediacampagne, de volgende sta je midden in de organisatie van een inspirerend bedrijfsevent. Je werkt nauw samen met de CCO en , waarmee je de eventplanning afstemt op de commerciële strategie van Aluvision. Je neemt het voortouw in de creatieve en praktische uitvoering van events, en bewaakt daarbij zowel efficiëntie als budget. * Je vertaalt de events, projecten en realisaties van Aluvision naar sterke, herkenbare communicatie. Van persberichten tot inspirerende storytelling — jij weet hoe je ons bedrijf in de kijker zet. Je staat in voor de voll
                          Solliciteer als één van de eersten De Aluvision storyteller - Je krijgt energie van variatie: de ene dag werk je aan een mediacampagne, de volgende sta je midden in de organisatie van een inspirerend bedrijfsevent. Je werkt nauw samen met de CCO en , waarmee je de eventplanning afstemt op de commerciële strategie van Aluvision. Je neemt het voortouw in de creatieve en praktische uitvoering van events, en bewaakt daarbij zowel efficiëntie als budget. * Je vertaalt de events, projecten en realisaties van Aluvision naar sterke, herkenbare communicatie. Van persberichten tot inspirerende storytelling — jij weet hoe je ons bedrijf in de kijker zet. Je staat in voor de voll
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 1482 offres d’emploi similaires.

                          Solliciteer als één van de eersten * Je analyseert en optimaliseert de prestaties van onze digitale content en campagnes: website, social media, e-mail en andere digitale touchpoints. * Je neemt de regie over de digitale kanalen van Agristo en zorgt voor een optimale gebruikservaring. * Je legt de basis voor onze toekomstige e-commerce oplossing en vertaalt klantinzichten naar concrete digitale journeys. * Je onderzoekt en test online verkoop- en besteloplossingen die aansluiten bij de noden van onze klanten. * Je zorgt dat data, CRM en automatisatie optimaal samenwerken om de klantbeleving te versterken. * Je gebruikt analyses om te leren, te verbeteren en de digitale strategie verder te laten groeien. * Je bent de d
                          Solliciteer als één van de eersten * Je analyseert en optimaliseert de prestaties van onze digitale content en campagnes: website, social media, e-mail en andere digitale touchpoints. * Je neemt de regie over de digitale kanalen van Agristo en zorgt voor een optimale gebruikservaring. * Je legt de basis voor onze toekomstige e-commerce oplossing en vertaalt klantinzichten naar concrete digitale journeys. * Je onderzoekt en test online verkoop- en besteloplossingen die aansluiten bij de noden van onze klanten. * Je zorgt dat data, CRM en automatisatie optimaal samenwerken om de klantbeleving te versterken. * Je gebruikt analyses om te leren, te verbeteren en de digitale strategie verder te laten groeien. * Je bent de d
                          plus
                          NOUVEAU

                          ADR-chauffeur met rijbewijs C(E)

                          SGS Group Belgium
                          Melsele
                          Candidature facile
                          Wereldwijd telt de SGS-familie bijna 100.000 enthousiaste medewerkers. Zo verovert SGS Ewacs een unieke positie op de Belgische milieumarkt. * Labelen van de afvalstoffen volgens ADR en Vlarem wetgeving; * Je kan een correcte inschatting maken van het laadvermogen van de vrachtwagen; * Je bent hands-on gezien wij bij onze klanten nog veel voorbereiding hebben aan de te laden partijen; * Je woont bij voorkeur in de omgeving van het Waasland. * Een job met maatschappelijk nut, waarbij je je inzet om de veiligheid van je medemensen en het milieu op het vlak van afvalbeheer te verbeteren en te waarborgen; * Extralegale voordelen: maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering veiligheidspremie, prestatiepremie en de optie o
                          Wereldwijd telt de SGS-familie bijna 100.000 enthousiaste medewerkers. Zo verovert SGS Ewacs een unieke positie op de Belgische milieumarkt. * Labelen van de afvalstoffen volgens ADR en Vlarem wetgeving; * Je kan een correcte inschatting maken van het laadvermogen van de vrachtwagen; * Je bent hands-on gezien wij bij onze klanten nog veel voorbereiding hebben aan de te laden partijen; * Je woont bij voorkeur in de omgeving van het Waasland. * Een job met maatschappelijk nut, waarbij je je inzet om de veiligheid van je medemensen en het milieu op het vlak van afvalbeheer te verbeteren en te waarborgen; * Extralegale voordelen: maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering veiligheidspremie, prestatiepremie en de optie o
                          plus
                          Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Zorgen voor een uitgebreide opleiding en geven je de kans om tijdens je inwerkstage de kneepjes van het vak te leren van je collega's
                          Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Zorgen voor een uitgebreide opleiding en geven je de kans om tijdens je inwerkstage de kneepjes van het vak te leren van je collega's
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Zorgen voor een uitgebreide opleiding en geven je de kans om tijdens je inwerkstage de kneepjes van het vak te leren van je collega's
                          Solliciteer als één van de eersten - Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Zorgen voor een uitgebreide opleiding en geven je de kans om tijdens je inwerkstage de kneepjes van het vak te leren van je collega's
                          plus
                          Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Zorgen voor een uitgebreide opleiding en geven je de kans om tijdens je inwerkstage de kneepjes van het vak te leren van je collega's
                          Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Zorgen voor een uitgebreide opleiding en geven je de kans om tijdens je inwerkstage de kneepjes van het vak te leren van je collega's
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Zorgen voor een uitgebreide opleiding en geven je de kans om tijdens je inwerkstage de kneepjes van het vak te leren van je collega's
                          Solliciteer als één van de eersten - Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Zorgen voor een uitgebreide opleiding en geven je de kans om tijdens je inwerkstage de kneepjes van het vak te leren van je collega's
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - CULINOR Food Group, met hoofdkantoor te Destelbergen (regio Gent), is de belangrijkste producent van verse kant-en-klaarmaaltijden in de Benelux. CULINOR heeft in België 4 productievestigingen waaronder een centraal warehouse en ontwikkelt, produceert en vermarkt haar producten in de voedingsretail, de foodservice en - via haar aan-huis kanaal “Home Cuisine” - ook rechtstreeks aan consumenten. Ben je graag op de werkvloer actief en houd je tevens van een portie administratie? de coördinatie en opvolging van alle activiteiten binnen het HACCP-systeem het controleren van de registraties van de (kwaliteits)parameters op de productiedocumenten de contr
                          Solliciteer als één van de eersten - CULINOR Food Group, met hoofdkantoor te Destelbergen (regio Gent), is de belangrijkste producent van verse kant-en-klaarmaaltijden in de Benelux. CULINOR heeft in België 4 productievestigingen waaronder een centraal warehouse en ontwikkelt, produceert en vermarkt haar producten in de voedingsretail, de foodservice en - via haar aan-huis kanaal “Home Cuisine” - ook rechtstreeks aan consumenten. Ben je graag op de werkvloer actief en houd je tevens van een portie administratie? de coördinatie en opvolging van alle activiteiten binnen het HACCP-systeem het controleren van de registraties van de (kwaliteits)parameters op de productiedocumenten de contr
                          plus
                          You will mainly support with Internal and External Digital Communications topics: content creation for social media channels and Benelux websites, monitoring of digital media, KPI analysis, communication projects and governance tasks. As a Corporate Communications department, we are in touch with colleagues from the divisions in the Benelux as well as with colleagues from the Headquarter in Germany, and external partners * You are currently a business student or just finished your studies in directions such as Communications, Business Management, Commercial Economics, International Business & Languages. * You have excellent communication skills and you are able to work in a team.
                          You will mainly support with Internal and External Digital Communications topics: content creation for social media channels and Benelux websites, monitoring of digital media, KPI analysis, communication projects and governance tasks. As a Corporate Communications department, we are in touch with colleagues from the divisions in the Benelux as well as with colleagues from the Headquarter in Germany, and external partners * You are currently a business student or just finished your studies in directions such as Communications, Business Management, Commercial Economics, International Business & Languages. * You have excellent communication skills and you are able to work in a team.
                          plus
                          Diplôme de niveau universitaire en gestion, commerce ou communication Solliciteer als één van de eersten - Nous recherchons activement un(e) Chargé(e) d'administration commerciale pour intégrer une entreprise internationale innovante, spécialisée dans le domaine de la cybersécurité. Basé(e) à Gand, vous serez responsable du suivi administratif et commercial d'un portefeuille de clients existants. Vous jouerez un rôle clé dans le renouvellement des contrats, le renforcement de la relation client et le suivi des paiements. * Assurer le renouvellement des contrats : anticipation des échéances, relances, suivi des bons de commande, etc. * Documenter précisément chaque étape du cycle de vente et fluidifier les process internes. * Très bonn
                          Diplôme de niveau universitaire en gestion, commerce ou communication Solliciteer als één van de eersten - Nous recherchons activement un(e) Chargé(e) d'administration commerciale pour intégrer une entreprise internationale innovante, spécialisée dans le domaine de la cybersécurité. Basé(e) à Gand, vous serez responsable du suivi administratif et commercial d'un portefeuille de clients existants. Vous jouerez un rôle clé dans le renouvellement des contrats, le renforcement de la relation client et le suivi des paiements. * Assurer le renouvellement des contrats : anticipation des échéances, relances, suivi des bons de commande, etc. * Documenter précisément chaque étape du cycle de vente et fluidifier les process internes. * Très bonn
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten * Établir et soumettre la déclaration de TVA. * Aisance avec les chiffres, sens de l'analyse et capacité de synthèse * Excellente maîtrise de la suite MS Office ; la connaissance de Bob50 est un plus * Une rémunération attractive accompagnée de plusieurs avantages extralégaux, tels que l'assurance DKV, l'assurance groupe, une indemnité forfaitaire de télétravail, les écochèques et d'autres avantages liés au bien-être et au confort au travail. * Une grande flexibilité et des jours de télétravail * Des possibilités réelles de formation et d'évolution professionnelle
                          Solliciteer als één van de eersten * Établir et soumettre la déclaration de TVA. * Aisance avec les chiffres, sens de l'analyse et capacité de synthèse * Excellente maîtrise de la suite MS Office ; la connaissance de Bob50 est un plus * Une rémunération attractive accompagnée de plusieurs avantages extralégaux, tels que l'assurance DKV, l'assurance groupe, une indemnité forfaitaire de télétravail, les écochèques et d'autres avantages liés au bien-être et au confort au travail. * Une grande flexibilité et des jours de télétravail * Des possibilités réelles de formation et d'évolution professionnelle
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Rejoignez un cabinet comptable entièrement digitalisé, spécialisé dans les dossiers ISOC et IPP, pour une clientèle variée allant des professions libérales aux notaires et sociétés de construction. Chaque collaborateur gère ses dossiers de manière autonome, avec le soutien d'une équipe expérimentée et de managers accessibles. * Participer à l'amélioration continue des processus internes et au maintien des standards de qualité. * Capacité à travailler de manière autonome tout en s'intégrant facilement à l'équipe. * Rigueur, sens de l'organisation et esprit analytique. * Rejoindre un cabinet moderne et convivial, avec une soudée et un environnement de travail agréable. * Vie d'entreprise conviviale :
                          Solliciteer als één van de eersten - Rejoignez un cabinet comptable entièrement digitalisé, spécialisé dans les dossiers ISOC et IPP, pour une clientèle variée allant des professions libérales aux notaires et sociétés de construction. Chaque collaborateur gère ses dossiers de manière autonome, avec le soutien d'une équipe expérimentée et de managers accessibles. * Participer à l'amélioration continue des processus internes et au maintien des standards de qualité. * Capacité à travailler de manière autonome tout en s'intégrant facilement à l'équipe. * Rigueur, sens de l'organisation et esprit analytique. * Rejoindre un cabinet moderne et convivial, avec une soudée et un environnement de travail agréable. * Vie d'entreprise conviviale :
                          plus
                          NOUVEAU
                          Très bonnes capacités de communication ; * Travaillez dans la société ayant la meilleure réputation de son secteur (4,9/5) * Profitez de formations techniques et commerciales approfondies pour développer vos compétences * Évoluez au sein d'une entreprise en pleine croissance, offrant de nombreuses opportunités. * Bénéficiez d'un salaire mensuel très attractif de 4300 EUR Brut et d'autres avantages - Bienvenue chez BATIT PROTECT, où le bien-être au travail et le service client sont au cœur de nos préoccupations. BATIT PROTECT propose différentes solutions qui ont toutes pour missions d'améliorer la santé et le bien-être des habitants ainsi que de protéger l'environnement en diminuant l'empreinte énergétique des foyers. * installe diffé
                          Très bonnes capacités de communication ; * Travaillez dans la société ayant la meilleure réputation de son secteur (4,9/5) * Profitez de formations techniques et commerciales approfondies pour développer vos compétences * Évoluez au sein d'une entreprise en pleine croissance, offrant de nombreuses opportunités. * Bénéficiez d'un salaire mensuel très attractif de 4300 EUR Brut et d'autres avantages - Bienvenue chez BATIT PROTECT, où le bien-être au travail et le service client sont au cœur de nos préoccupations. BATIT PROTECT propose différentes solutions qui ont toutes pour missions d'améliorer la santé et le bien-être des habitants ainsi que de protéger l'environnement en diminuant l'empreinte énergétique des foyers. * installe diffé
                          plus
                          Nous accompagnons une société de production cinématographique belge dans le cadre d'un projet de film international majeur, porté par un entrepreneur et producteur belge reconnu. Ce long-métrage, actuellement en phase de préparation, impliquera des collaborations internationales et des tournages prévus entre la Belgique, Paris et plusieurs pays partenaires. Dans ce contexte, la production recherche un(e) Assistant(e) de Direction / Assistant(e) de Production expérimenté(e), structuré(e) et parfaitement trilingue (néerlandais, français et anglais), afin d'assurer la gestion complète de l'administration du projet et d'accompagner le dans toutes ses démarches. * Assurer l'ensemble de l'administration liée à la production du film (dossiers, correspondance
                          Nous accompagnons une société de production cinématographique belge dans le cadre d'un projet de film international majeur, porté par un entrepreneur et producteur belge reconnu. Ce long-métrage, actuellement en phase de préparation, impliquera des collaborations internationales et des tournages prévus entre la Belgique, Paris et plusieurs pays partenaires. Dans ce contexte, la production recherche un(e) Assistant(e) de Direction / Assistant(e) de Production expérimenté(e), structuré(e) et parfaitement trilingue (néerlandais, français et anglais), afin d'assurer la gestion complète de l'administration du projet et d'accompagner le dans toutes ses démarches. * Assurer l'ensemble de l'administration liée à la production du film (dossiers, correspondance
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Adjoint E De Communication?

                          Salaire moyen par an
                          35.300 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Adjoint E De Communication est de 35.300 €. Les salaires de Adjoint E De Communication vont de 28.900 € à 43.800 €.