Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Administration
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
          1 sélectionné
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • MS Excel
                          • MS Office Suite
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Classeur/se
                          • Adjoint/e de vente
                          • Adjoint/e logistique
                          • Adjoint/e polyvalent
                          • Administrateur comptable
                          • Bachelier
                          • Chargé/e de clientèle commercial
                          • Acheteur/se

                          Afficher plus
                          Administration
                          Supprimer tous les filtres

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          21


                          Temps de trajet

                          Compétences


                          Administration
                          145






                          Fonctions

                          Administration
                          86






                          140 résultats pour Adjoint E Administratif Ve à Merksem dans un rayon de 30 km

                          Administratief Medewerker Antwerpen

                          Rasteli NV
                          Antwerpen
                          * Rasteli NV * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds Solliciteer als één van de eersten Groothandel – importeur in decoratieartikelen. Wij verkopen kaarsen, vazen, glas, aardewerk. Onze klanten zijn decoratiewinkels, meubelzaken en tuincentra. Jouw verantwoordelijkheden Het takenpakket bestaat voornamelijk uit facturatie, coördinatie met de en klantencontact. Jouw profiel De belangrijkste markten zijn België en Frankrijk. Een basiskennis van het Frans is een plupunt. Ons aanbod Rasteli is een bedrijf met 12 medewerkers en gevestigd in een aangename locatie in Deurne. Het startloon is volgens barema.
                          * Rasteli NV * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds Solliciteer als één van de eersten Groothandel – importeur in decoratieartikelen. Wij verkopen kaarsen, vazen, glas, aardewerk. Onze klanten zijn decoratiewinkels, meubelzaken en tuincentra. Jouw verantwoordelijkheden Het takenpakket bestaat voornamelijk uit facturatie, coördinatie met de en klantencontact. Jouw profiel De belangrijkste markten zijn België en Frankrijk. Een basiskennis van het Frans is een plupunt. Ons aanbod Rasteli is een bedrijf met 12 medewerkers en gevestigd in een aangename locatie in Deurne. Het startloon is volgens barema.
                          plus
                          NOUVEAU
                          SGS Group Belgium * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Bedrijfsomschrijving - SGS biedt een breed scala aan diensten, waaronder het laboratorium in 's Gravenpolder dat gespecialiseerd is in analyses van water (zoals afvalwater en oppervlaktewater) en afval. Dit laboratorium beschikt over een klantendienst die Belgische klanten ondersteunt vanuit zowel Antwerpen als 's Gravenpolder. Vacatureomschrijving * Je bent verantwoordelijk voor de professionele begeleiding van klanten bij hun analyseopdrachten en technische vragen. Je zorgt ervoor dat alle vragen correct en tijdig worden afgehandeld. * Na bekendmaking van de analyseresultaten stel je de rapporten en certificaten op voor onze klanten en begeleid je de interne facturatiedienst. * Plannen van routes voor staalnames bij klanten of inplannen van afhalingen kunnen mogelijks aan het takenpakket wor
                          SGS Group Belgium * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Bedrijfsomschrijving - SGS biedt een breed scala aan diensten, waaronder het laboratorium in 's Gravenpolder dat gespecialiseerd is in analyses van water (zoals afvalwater en oppervlaktewater) en afval. Dit laboratorium beschikt over een klantendienst die Belgische klanten ondersteunt vanuit zowel Antwerpen als 's Gravenpolder. Vacatureomschrijving * Je bent verantwoordelijk voor de professionele begeleiding van klanten bij hun analyseopdrachten en technische vragen. Je zorgt ervoor dat alle vragen correct en tijdig worden afgehandeld. * Na bekendmaking van de analyseresultaten stel je de rapporten en certificaten op voor onze klanten en begeleid je de interne facturatiedienst. * Plannen van routes voor staalnames bij klanten of inplannen van afhalingen kunnen mogelijks aan het takenpakket wor
                          plus
                          Als Administratief Medewerker heb je een heel allround takenpakket. * algemene administratieve ondersteuning: eerstelijnstelefoon beantwoorden alsook algemene mailbox
                          Als Administratief Medewerker heb je een heel allround takenpakket. * algemene administratieve ondersteuning: eerstelijnstelefoon beantwoorden alsook algemene mailbox
                          plus
                          Voor onze klant, een toonaangevende internationale onderneming, zijn wij op zoek naar een Office Administrator. In deze functie sta je in voor de administratieve ondersteuning aan het admin- en marketingteam. - Ervaring in een administratieve functie is een pluspunt.
                          Voor onze klant, een toonaangevende internationale onderneming, zijn wij op zoek naar een Office Administrator. In deze functie sta je in voor de administratieve ondersteuning aan het admin- en marketingteam. - Ervaring in een administratieve functie is een pluspunt.
                          plus
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Jouw dag als polyvalent dossierbeheerder - Als Polyvalent Dossierbeheerder BOAR ben je flexibel inzetbaar voor onze verschillende kantoren om hen tijdelijk bij te staan op vlak van dossierbeheer. Je werkt op de verschillende niet-leven takken (BOAR) voor particulieren, zelfstandigen en kleine ondernemingen. Je doet dit hoofdzakelijk vanuit onze hoofdzetel in Antwerpen of vanuit je eigen thuiskantoor, met occasionele verplaatsingen naar de verschillende kantoren. Je adviseert hen over hun verzekeringen en helpt met hun specifieke vragen. Dankzij jouw inzet maken wij samen onze klanten nog meer tevreden! * verzekeringsdossiers en administratie: Je verwerkt de verzekeringsdossiers op een correcte manier en zorgt voor een efficiënte en tijdige opvolging.
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Jouw dag als polyvalent dossierbeheerder - Als Polyvalent Dossierbeheerder BOAR ben je flexibel inzetbaar voor onze verschillende kantoren om hen tijdelijk bij te staan op vlak van dossierbeheer. Je werkt op de verschillende niet-leven takken (BOAR) voor particulieren, zelfstandigen en kleine ondernemingen. Je doet dit hoofdzakelijk vanuit onze hoofdzetel in Antwerpen of vanuit je eigen thuiskantoor, met occasionele verplaatsingen naar de verschillende kantoren. Je adviseert hen over hun verzekeringen en helpt met hun specifieke vragen. Dankzij jouw inzet maken wij samen onze klanten nog meer tevreden! * verzekeringsdossiers en administratie: Je verwerkt de verzekeringsdossiers op een correcte manier en zorgt voor een efficiënte en tijdige opvolging.
                          plus
                          Dixon Finance * Schelle * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor een organisatie die Europees marktleider is in het circulair beheren van herbruikbare verpakkingen zijn we op zoek naar versterking voor de Accountingafdeling. Je komt terecht in een dynamische en duurzame supply chain-omgeving, waar digitalisering, teamwork en klantgerichtheid hand in hand gaan. De Finance-afdeling speelt hierbij een sleutelrol in het garanderen van nauwkeurige en efficiënte processen. Jouw verantwoordelijkheden * Je behandelt vragen van klanten over facturen en betalingen * Je monitort klantaccounts en zorgt ervoor dat betalingen correct worden toegewezen * Je volgt openstaande facturen proactief op en onderneemt passende acties * Je verstuurt facturen en zorgt voor een correcte upload in klantenportalen
                          Dixon Finance * Schelle * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor een organisatie die Europees marktleider is in het circulair beheren van herbruikbare verpakkingen zijn we op zoek naar versterking voor de Accountingafdeling. Je komt terecht in een dynamische en duurzame supply chain-omgeving, waar digitalisering, teamwork en klantgerichtheid hand in hand gaan. De Finance-afdeling speelt hierbij een sleutelrol in het garanderen van nauwkeurige en efficiënte processen. Jouw verantwoordelijkheden * Je behandelt vragen van klanten over facturen en betalingen * Je monitort klantaccounts en zorgt ervoor dat betalingen correct worden toegewezen * Je volgt openstaande facturen proactief op en onderneemt passende acties * Je verstuurt facturen en zorgt voor een correcte upload in klantenportalen
                          plus
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Temse * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Als Finance Support Medewerker ben je iemand die graag het overzicht bewaart, energie haalt uit een goed georganiseerde mailbox en oogt hebt voor detail. Jouw verantwoordelijkheden * je volgt dagelijks de centrale finance mailbox op, vragen van leveranciers beantwoorden en berichten tijdig doorspelen naar de juiste collega's * je controleert of de vermelde facturen correct in het systeem staan * je controleert de goedkeuringsflow * je bekijkt de geplande betaaldata en koppelt dit terug aan leveranciers * je gaat aankoopfacturen inboeken * je archiveert en klasseert documenten op een overzichtelijke en digitale manier * je ondersteunt de finance bij ad-hoc administratieve taken - Jouw profiel
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Temse * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Als Finance Support Medewerker ben je iemand die graag het overzicht bewaart, energie haalt uit een goed georganiseerde mailbox en oogt hebt voor detail. Jouw verantwoordelijkheden * je volgt dagelijks de centrale finance mailbox op, vragen van leveranciers beantwoorden en berichten tijdig doorspelen naar de juiste collega's * je controleert of de vermelde facturen correct in het systeem staan * je controleert de goedkeuringsflow * je bekijkt de geplande betaaldata en koppelt dit terug aan leveranciers * je gaat aankoopfacturen inboeken * je archiveert en klasseert documenten op een overzichtelijke en digitale manier * je ondersteunt de finance bij ad-hoc administratieve taken - Jouw profiel
                          plus
                          Atalian * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - ATALIAN is een wereldwijde marktleider in facilitaire dienstverlening. In België vertegenwoordigt ATALIAN een omzet van 120 miljoen Euro en worden onze 1.500 klanten ontzorgd door 3.800 medewerkers. Duurzaamheid en innovatie zijn basiskenmerken van onze dienstverlening, maar het zijn onze mensen die op de eerste plaats komen. Laat je inspireren op: verantwoordelijkheden - Vanuit ons knappe Antwerpse kantoor met zicht op het water, ben jij verantwoordelijk voor een waaier aan interessante en diverse taken, gelinkt aan HR en facturatie. * Opmaken van arbeidscontracten, * Opmaken en verzenden van sociale documenten, * Verwerken van loonadministratie, * Voorbereiding van vakbondsvergaderingen (uitnodigingen verzenden), * Personeelsdossiers up-to-date houden. * Opstellen en versturen va
                          Atalian * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - ATALIAN is een wereldwijde marktleider in facilitaire dienstverlening. In België vertegenwoordigt ATALIAN een omzet van 120 miljoen Euro en worden onze 1.500 klanten ontzorgd door 3.800 medewerkers. Duurzaamheid en innovatie zijn basiskenmerken van onze dienstverlening, maar het zijn onze mensen die op de eerste plaats komen. Laat je inspireren op: verantwoordelijkheden - Vanuit ons knappe Antwerpse kantoor met zicht op het water, ben jij verantwoordelijk voor een waaier aan interessante en diverse taken, gelinkt aan HR en facturatie. * Opmaken van arbeidscontracten, * Opmaken en verzenden van sociale documenten, * Verwerken van loonadministratie, * Voorbereiding van vakbondsvergaderingen (uitnodigingen verzenden), * Personeelsdossiers up-to-date houden. * Opstellen en versturen va
                          plus
                          Austin Bright * Berchem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Locatie: Berchem - Sector: Accountancy - Tax - Legal - Team: 9 collega's | Hecht, warm en professioneel - Ben jij klaar voor een afwisselende rol binnen een boekhoudkantoor met een internationale blik? Voor onze vestiging in Berchem zoeken we een Associate Financiële Administratie die ons enthousiast team van 9 collega's komt versterken. Samen zorgen we voor een professionele en tegelijkertijd warme werkomgeving waar samenwerking centraal staat. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol - In deze functie ben je een belangrijke schakel binnen onze administratieve en financiële processen. Je houdt van structuur, nauwkeurigheid en hebt zin om mee te denken over hoe we als organisatie nóg beter kunnen worden. * Opstellen en opvolgen van offertes, op
                          Austin Bright * Berchem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Locatie: Berchem - Sector: Accountancy - Tax - Legal - Team: 9 collega's | Hecht, warm en professioneel - Ben jij klaar voor een afwisselende rol binnen een boekhoudkantoor met een internationale blik? Voor onze vestiging in Berchem zoeken we een Associate Financiële Administratie die ons enthousiast team van 9 collega's komt versterken. Samen zorgen we voor een professionele en tegelijkertijd warme werkomgeving waar samenwerking centraal staat. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol - In deze functie ben je een belangrijke schakel binnen onze administratieve en financiële processen. Je houdt van structuur, nauwkeurigheid en hebt zin om mee te denken over hoe we als organisatie nóg beter kunnen worden. * Opstellen en opvolgen van offertes, op
                          plus
                          Robert Half is momenteel op zoek naar een Ervaren Finance & Administration Officer voor een project van 3 à 4 maanden. Voor een beursgenoteerd vastgoedbedrijf dat toonaangevende winkelpanden beheert zoeken we een Finance & Administration Officer. * Administratieve ondersteuning van de en beheerteam (huurders, panden, contracten);
                          Robert Half is momenteel op zoek naar een Ervaren Finance & Administration Officer voor een project van 3 à 4 maanden. Voor een beursgenoteerd vastgoedbedrijf dat toonaangevende winkelpanden beheert zoeken we een Finance & Administration Officer. * Administratieve ondersteuning van de en beheerteam (huurders, panden, contracten);
                          plus
                          * Fiduciaire Accfisc-Consult B.V. BVBA * SINT-NIKLAAS Solliciteer als één van de eersten Jouw verantwoordelijkheden * Je staat in voor het onthaal; * Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van verschillende administratieve taken; * Je volgt de agenda's van collega's nauwkeurig op en zorgt voor een vlotte planning; * Je behandelt alle briefwisseling nauwkeurig en weet professionele brieven op een correcte en foutloze manier op te maken Jouw profiel * Je bent punctueel en hebt een sterkt affiniteit met cijfers; * Je hebt een brede interesse in alle administratieve aspecten; * Een goede kennis van MS Office is een must; * Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands. * Kennis van het Frans is een meerwaarde * Enige ervaring op gebied van boekhouding/accountancy is zeker een pluspunt;
                          * Fiduciaire Accfisc-Consult B.V. BVBA * SINT-NIKLAAS Solliciteer als één van de eersten Jouw verantwoordelijkheden * Je staat in voor het onthaal; * Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van verschillende administratieve taken; * Je volgt de agenda's van collega's nauwkeurig op en zorgt voor een vlotte planning; * Je behandelt alle briefwisseling nauwkeurig en weet professionele brieven op een correcte en foutloze manier op te maken Jouw profiel * Je bent punctueel en hebt een sterkt affiniteit met cijfers; * Je hebt een brede interesse in alle administratieve aspecten; * Een goede kennis van MS Office is een must; * Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands. * Kennis van het Frans is een meerwaarde * Enige ervaring op gebied van boekhouding/accountancy is zeker een pluspunt;
                          plus
                          NOUVEAU
                          * Stera-Gas NV * ZEMST Solliciteer als één van de eersten Wat ga je doen? Als Office Sales Medewerker ben jij de spil tussen onze klanten, externe verkopers en plaatsingsteam. * Opstellen en opvolgen van offertes en contracten; * Coördineren van plaatsingen van propaantanks in overleg met klanten en ons plaatsingsteam; * Organiseren van keuringen, meldingen en technische interventies; * Algemene ondersteuning binnen sales- en marketingprocessen. Wie zoeken wij? * Je spreekt, begrijpt en schrijft vlot in het Nederlands en Frans; * Je bent klantgericht, stressbestendig en organisatorisch sterk; * Je hebt een algemeen goede tot zeer goede kennis van IT en het internet; * Je werkt vlot met Microsoft Windows en Office tools; * Je bent stressbestendig en kan conflicten op klantvriendelijke wijze oplossen
                          * Stera-Gas NV * ZEMST Solliciteer als één van de eersten Wat ga je doen? Als Office Sales Medewerker ben jij de spil tussen onze klanten, externe verkopers en plaatsingsteam. * Opstellen en opvolgen van offertes en contracten; * Coördineren van plaatsingen van propaantanks in overleg met klanten en ons plaatsingsteam; * Organiseren van keuringen, meldingen en technische interventies; * Algemene ondersteuning binnen sales- en marketingprocessen. Wie zoeken wij? * Je spreekt, begrijpt en schrijft vlot in het Nederlands en Frans; * Je bent klantgericht, stressbestendig en organisatorisch sterk; * Je hebt een algemeen goede tot zeer goede kennis van IT en het internet; * Je werkt vlot met Microsoft Windows en Office tools; * Je bent stressbestendig en kan conflicten op klantvriendelijke wijze oplossen
                          plus
                          NOUVEAU
                          Meiko Europe * ANTWERPEN - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ter versterking van ons team zoeken wij een enthousiaste bediende expeditie import/export. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van zeevracht- en/of wegtransportzendingen, volledig afgestemd op de wensen van onze klanten. * Je beheert zelfstandig import-, export- en truckingdossiers (zowel LCL als FCL) van A tot Z, inclusief transportopdrachten, douaneformaliteiten en facturatie. * Je zorgt voor een correcte en volledige administratie in ons eigen softwaresysteem. * Je draagt bij aan de kwaliteit van de zendingen en de service naar onze klanten. * Je houdt klanten proactief op de hoogte van het verloop van hun zendingen en bouwt duurzame relaties op met zowel klanten als leveranciers. Jouw profiel * Je hebt een diploma in een logistieke richting of reeds een eerste ervarin
                          Meiko Europe * ANTWERPEN - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ter versterking van ons team zoeken wij een enthousiaste bediende expeditie import/export. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van zeevracht- en/of wegtransportzendingen, volledig afgestemd op de wensen van onze klanten. * Je beheert zelfstandig import-, export- en truckingdossiers (zowel LCL als FCL) van A tot Z, inclusief transportopdrachten, douaneformaliteiten en facturatie. * Je zorgt voor een correcte en volledige administratie in ons eigen softwaresysteem. * Je draagt bij aan de kwaliteit van de zendingen en de service naar onze klanten. * Je houdt klanten proactief op de hoogte van het verloop van hun zendingen en bouwt duurzame relaties op met zowel klanten als leveranciers. Jouw profiel * Je hebt een diploma in een logistieke richting of reeds een eerste ervarin
                          plus
                          NOUVEAU
                          Flanderijn NV * ANTWERPEN - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als grootste incasso- en gerechtsdeurwaardersorganisatie van Nederland en Benelux zijn wij actief binnen verschillende vakgebieden. * Dagelijkse correspondentie opvolgen: Je verwerkt dagelijks de inkomende en uitgaande briefwisseling van opdrachtgevers, , en rechtbanken. Je zorgt ervoor dat alle communicatie correct geregistreerd wordt en doorgezet wordt naar de juiste juridische medewerkers. * Digitale correspondentie structureren: Je staat in voor het correct opladen en toewijzen van digitale communicatie in het dossierbeheersysteem. * Dossiercontrole met checklist: Aan de hand van een interne checklist controleer je minnelijke dossiers om na te gaan of deze in aanmerking komen voor een gerechtelijke procedure.
                          Flanderijn NV * ANTWERPEN - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als grootste incasso- en gerechtsdeurwaardersorganisatie van Nederland en Benelux zijn wij actief binnen verschillende vakgebieden. * Dagelijkse correspondentie opvolgen: Je verwerkt dagelijks de inkomende en uitgaande briefwisseling van opdrachtgevers, , en rechtbanken. Je zorgt ervoor dat alle communicatie correct geregistreerd wordt en doorgezet wordt naar de juiste juridische medewerkers. * Digitale correspondentie structureren: Je staat in voor het correct opladen en toewijzen van digitale communicatie in het dossierbeheersysteem. * Dossiercontrole met checklist: Aan de hand van een interne checklist controleer je minnelijke dossiers om na te gaan of deze in aanmerking komen voor een gerechtelijke procedure.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Meiko Europe * GROBBENDONK - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ter versterking van ons team zoeken wij een enthousiaste bediende expeditie import/export. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van zeevracht- en/of wegtransportzendingen, volledig afgestemd op de wensen van onze klanten. * Je beheert zelfstandig import-, export- en truckingdossiers (zowel LCL als FCL) van A tot Z, inclusief transportopdrachten, douaneformaliteiten en facturatie. * Je zorgt voor een correcte en volledige administratie in ons eigen softwaresysteem. * Je draagt bij aan de kwaliteit van de zendingen en de service naar onze klanten. * Je houdt klanten proactief op de hoogte van het verloop van hun zendingen en bouwt duurzame relaties op met zowel klanten als leveranciers. Jouw profiel * Je hebt een diploma in een logistieke richting of reeds een eerste ervar
                          Meiko Europe * GROBBENDONK - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ter versterking van ons team zoeken wij een enthousiaste bediende expeditie import/export. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van zeevracht- en/of wegtransportzendingen, volledig afgestemd op de wensen van onze klanten. * Je beheert zelfstandig import-, export- en truckingdossiers (zowel LCL als FCL) van A tot Z, inclusief transportopdrachten, douaneformaliteiten en facturatie. * Je zorgt voor een correcte en volledige administratie in ons eigen softwaresysteem. * Je draagt bij aan de kwaliteit van de zendingen en de service naar onze klanten. * Je houdt klanten proactief op de hoogte van het verloop van hun zendingen en bouwt duurzame relaties op met zowel klanten als leveranciers. Jouw profiel * Je hebt een diploma in een logistieke richting of reeds een eerste ervar
                          plus
                          NOUVEAU
                          Sioen Industries Nv * BORNEM - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als logistiek medewerker ben je een essentiële schakel in onze supply chain. Je zorgt voor een vlotte administratieve en operationele afhandeling van inkomende en uitgaande goederen, en ondersteunt mee in de verdere optimalisatie van onze logistieke processen. * Je volgt inkomende goederen op en verwerkt de bijhorende administratie (intern en richting transporteurs). * Je stelt verzendplanningen op. * Je boekt grondstoffen en afgewerkte producten in en meldt deze af. * Je verwerkt kwaliteitsdata (QC). * Je voert diverse administratieve taken uit. * Je fungeert als back-up voor de . * Je bent actief betrokken bij logistieke verbeterprojecten rond efficiëntie, scheiding van grondstoffen en afvalbeheer. Jouw profiel * Je behaalde een bachelor in logistiek of gelijkwaardig doo
                          Sioen Industries Nv * BORNEM - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als logistiek medewerker ben je een essentiële schakel in onze supply chain. Je zorgt voor een vlotte administratieve en operationele afhandeling van inkomende en uitgaande goederen, en ondersteunt mee in de verdere optimalisatie van onze logistieke processen. * Je volgt inkomende goederen op en verwerkt de bijhorende administratie (intern en richting transporteurs). * Je stelt verzendplanningen op. * Je boekt grondstoffen en afgewerkte producten in en meldt deze af. * Je verwerkt kwaliteitsdata (QC). * Je voert diverse administratieve taken uit. * Je fungeert als back-up voor de . * Je bent actief betrokken bij logistieke verbeterprojecten rond efficiëntie, scheiding van grondstoffen en afvalbeheer. Jouw profiel * Je behaalde een bachelor in logistiek of gelijkwaardig doo
                          plus
                          NOUVEAU

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Adjoint E Administratif Ve à Merksem?

                          Salaire moyen par an
                          31.500 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Adjoint E Administratif Ve à Merksem est de 31.500 €. Les salaires de Adjoint E Administratif Ve à Merksem vont de 24.700 € à 38.700 €.