Candidature facile
1
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Communication
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
          1 sélectionné
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • Communication
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • MS Excel
                          • Management
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint du directeur
                          • Adjoint/e de cabinet juridique
                          • Administrateur/trice de haute direction
                          • Chargé/e de mission
                          • Actuaire
                          • Adjoint d'enseignement chargé d'éducation
                          • Adjoint/e au personnel
                          • Adjoint/e logistique

                          Afficher plus
                          Communication
                          Supprimer tous les filtres

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          5


                          Temps de trajet

                          Compétences


                          Communication
                          57






                          Fonctions

                          Administration
                          36






                          52 résultats pour Adjoint Dingénieure à Zwijndrecht dans un rayon de 30 km

                          Senior Finance Controller

                          Dixon Finance
                          Zwijndrecht
                          Dixon Finance * Zwijndrecht * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij een ervaren financial die cijfers niet enkel analyseert, maar ze ook weet te vertalen naar sterke strategische inzichten? Heb je de ambitie om impact te maken binnen een internationaal actieve onderneming waar financiële expertise een cruciale rol speelt in de verdere groei? Dan is dit jouw kans. Jouw verantwoordelijkheden - Als Senior Financial Controller neem je een sleutelpositie op binnen het finance team. Je bent verantwoordelijk voor de financiële rapportering en analyses op groepsniveau en fungeert als sparringpartner voor zowel management als business stakeholders. * Je zorgt voor een accurate maand-, kwartaal- en jaarafsluiting en bewaakt de financiële rapportages volgens de geldende standaarden.
                          Dixon Finance * Zwijndrecht * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij een ervaren financial die cijfers niet enkel analyseert, maar ze ook weet te vertalen naar sterke strategische inzichten? Heb je de ambitie om impact te maken binnen een internationaal actieve onderneming waar financiële expertise een cruciale rol speelt in de verdere groei? Dan is dit jouw kans. Jouw verantwoordelijkheden - Als Senior Financial Controller neem je een sleutelpositie op binnen het finance team. Je bent verantwoordelijk voor de financiële rapportering en analyses op groepsniveau en fungeert als sparringpartner voor zowel management als business stakeholders. * Je zorgt voor een accurate maand-, kwartaal- en jaarafsluiting en bewaakt de financiële rapportages volgens de geldende standaarden.
                          plus
                          Als commercieel assistent.e in onze winkels, * Je werkt samen met jouw van de Front Office Assistant binnen jouw universum.
                          Als commercieel assistent.e in onze winkels, * Je werkt samen met jouw van de Front Office Assistant binnen jouw universum.
                          plus
                          NOUVEAU
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Franchise * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als schadebeheerder ben je het intern en extern aanspreekpunt voor de autoschade dossiers bij jouw klanten. Deze klanten bestaan uit middelgrote en grote bedrijven uit allerhande sectoren. * Je zorgt voor een juiste interpretatie van de schade aangiftes en een correcte, snelle en efficiënte regeling van de schade. * Je voert alle daarmee samenhangende administratieve taken correct en tijdig uit. * Je zorgt voor een professionele en degelijke communicatie in de schadedossiers met klanten, verzekeraars, , ,… * Je levert feedback aan de commerciële afdeling over de schaderegeling door verzekeraars en de kwaliteit van de polissen van jouw klanten. * In overleg met de relatie-of ga je soms mee op klantenbezoek.
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Franchise * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als schadebeheerder ben je het intern en extern aanspreekpunt voor de autoschade dossiers bij jouw klanten. Deze klanten bestaan uit middelgrote en grote bedrijven uit allerhande sectoren. * Je zorgt voor een juiste interpretatie van de schade aangiftes en een correcte, snelle en efficiënte regeling van de schade. * Je voert alle daarmee samenhangende administratieve taken correct en tijdig uit. * Je zorgt voor een professionele en degelijke communicatie in de schadedossiers met klanten, verzekeraars, , ,… * Je levert feedback aan de commerciële afdeling over de schaderegeling door verzekeraars en de kwaliteit van de polissen van jouw klanten. * In overleg met de relatie-of ga je soms mee op klantenbezoek.
                          plus
                          SGS Group Belgium * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Bedrijfsomschrijving - SGS staat voor zekerheid en kwaliteit, wereldwijd erkend als de pionier in inspectie, controle, analyse en certificering. Met meer dan 2600 kantoren en een toegewijd team van bijna 90.000 professionals over de hele wereld, werken we samen aan een betere toekomst. In België geven ca 1900 collega's dagelijks het beste van zichzelf om onze klanten zo efficiënt en professioneel mogelijk verder te helpen. Werk je bij SGS dan werk je in een open en ondersteunende cultuur, waar mensen elkaar respecteren en helpen om te groeien en te slagen. Je kan groeien in een bedrijf dat de thuisbasis is van wereldwijde kennis en expertise en dat je in staat stelt om te werken met en te leren van experten. In het kader van verdere groei zijn we op zoek naar een Administratief Medewerker.
                          SGS Group Belgium * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Bedrijfsomschrijving - SGS staat voor zekerheid en kwaliteit, wereldwijd erkend als de pionier in inspectie, controle, analyse en certificering. Met meer dan 2600 kantoren en een toegewijd team van bijna 90.000 professionals over de hele wereld, werken we samen aan een betere toekomst. In België geven ca 1900 collega's dagelijks het beste van zichzelf om onze klanten zo efficiënt en professioneel mogelijk verder te helpen. Werk je bij SGS dan werk je in een open en ondersteunende cultuur, waar mensen elkaar respecteren en helpen om te groeien en te slagen. Je kan groeien in een bedrijf dat de thuisbasis is van wereldwijde kennis en expertise en dat je in staat stelt om te werken met en te leren van experten. In het kader van verdere groei zijn we op zoek naar een Administratief Medewerker.
                          plus
                          Le Groupe P&V - De P&V Groep * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - En collaboration avec une de 7 collègues du département Business Risk Management Life, EB et Health du Groupe P&V, vous êtes responsable du reporting interne, notamment à destination du management, des partenaires externes et des instances officielles. Vous contribuez au suivi des KPI définis pour nos activités « Vie, EB et Santé » et jouez un rôle clé dans l'interprétation des résultats afin de comprendre et suivre les principaux leviers de création de valeur (BGAAP et IFRS). Pour garantir la qualité des rapports et des chiffres, vous participez également à la mise en place de contrôles et de processus adaptés à un environnement en constante évolution. Il s'agit d'une fonction variée où vous suivez les évolutions des produi
                          Le Groupe P&V - De P&V Groep * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - En collaboration avec une de 7 collègues du département Business Risk Management Life, EB et Health du Groupe P&V, vous êtes responsable du reporting interne, notamment à destination du management, des partenaires externes et des instances officielles. Vous contribuez au suivi des KPI définis pour nos activités « Vie, EB et Santé » et jouez un rôle clé dans l'interprétation des résultats afin de comprendre et suivre les principaux leviers de création de valeur (BGAAP et IFRS). Pour garantir la qualité des rapports et des chiffres, vous participez également à la mise en place de contrôles et de processus adaptés à un environnement en constante évolution. Il s'agit d'une fonction variée où vous suivez les évolutions des produi
                          plus
                          Harbour Plus * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Als administratief medewerker op de douaneafdeling ben je samen met je team verantwoordelijk voor de afhandeling van alle douaneformaliteiten binnen het logistieke proces, waaronder invoer-, doorvoer- en uitvoeractiviteiten. Je onderhoudt nauwe contacten met operationele , klanten en diverse douanediensten voor het uitwisselen van informatie. Jouw verantwoordelijkheden • Het aanmaken van een dossier door registratie van ontvangen gegevens in het softwaresysteem; • Het controleren van de juistheid van de aangeleverde gegevens, douanecodes en -tarieven; • Het opstellen van documenten ter voorbereiding op en het doorsturen van de douaneaangifte; • Het opvolgen en afronden van opdrachten met betrekking tot de douanetransacties. Jouw profiel
                          Harbour Plus * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Als administratief medewerker op de douaneafdeling ben je samen met je team verantwoordelijk voor de afhandeling van alle douaneformaliteiten binnen het logistieke proces, waaronder invoer-, doorvoer- en uitvoeractiviteiten. Je onderhoudt nauwe contacten met operationele , klanten en diverse douanediensten voor het uitwisselen van informatie. Jouw verantwoordelijkheden • Het aanmaken van een dossier door registratie van ontvangen gegevens in het softwaresysteem; • Het controleren van de juistheid van de aangeleverde gegevens, douanecodes en -tarieven; • Het opstellen van documenten ter voorbereiding op en het doorsturen van de douaneaangifte; • Het opvolgen en afronden van opdrachten met betrekking tot de douanetransacties. Jouw profiel
                          plus
                          Le Groupe P&V - De P&V Groep * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Samen met een team van 7 van Business Risk Management Life, EB en Health van de P&V Groep ben je verantwoordelijk voor de rapportering aan het management, externe en officiële instanties en de analyse van de key drivers in de waardecreatie (BGAAP en IFRS) alsook voor het implementeren van controles en processen in lijn met een veranderende omgeving. Het is een gevarieerde job waarbij je de ontwikkelingen binnen Employee Benefits, Life en Health volgt en waarbij je een belangrijke schakel bent in het opbouwen en onderhouden van een efficiënte rapportage voor de P&V Groep. De focus voor deze functie ligt op de Employee Benefits rapportage. Je komt terecht in een behulpzaam en collegiaal team dat steeds bereid is kennis te dele
                          Le Groupe P&V - De P&V Groep * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Samen met een team van 7 van Business Risk Management Life, EB en Health van de P&V Groep ben je verantwoordelijk voor de rapportering aan het management, externe en officiële instanties en de analyse van de key drivers in de waardecreatie (BGAAP en IFRS) alsook voor het implementeren van controles en processen in lijn met een veranderende omgeving. Het is een gevarieerde job waarbij je de ontwikkelingen binnen Employee Benefits, Life en Health volgt en waarbij je een belangrijke schakel bent in het opbouwen en onderhouden van een efficiënte rapportage voor de P&V Groep. De focus voor deze functie ligt op de Employee Benefits rapportage. Je komt terecht in een behulpzaam en collegiaal team dat steeds bereid is kennis te dele
                          plus
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Sint-Niklaas * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Als Administratief Medewerker heb je een heel allround takenpakket. * plannen van technische interventies * administratief ondersteunen van zoals verwerken van prijsaanvragen, offertes en verdere opvolging * facturatie op basis van afgesproken contracten: jaarlijkse kosten, licenties, uitgevoerde werkzaamheden * algemene administratieve ondersteuning: eerstelijnstelefoon beantwoorden alsook algemene mailbox - Jouw profiel * eerste ervaring binnen administratie * basiskennis met courante MS Office: Word, Excel, Outlook * iemand die mee wil denken met de groei en efficiënte/procedures kunnen toelichten * talenkennis: hoofdzakelijk Nederlands – indien Frans of Engels een sterke plus * sterke communicatieve vaardigheden - Ons aanbod
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Sint-Niklaas * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Als Administratief Medewerker heb je een heel allround takenpakket. * plannen van technische interventies * administratief ondersteunen van zoals verwerken van prijsaanvragen, offertes en verdere opvolging * facturatie op basis van afgesproken contracten: jaarlijkse kosten, licenties, uitgevoerde werkzaamheden * algemene administratieve ondersteuning: eerstelijnstelefoon beantwoorden alsook algemene mailbox - Jouw profiel * eerste ervaring binnen administratie * basiskennis met courante MS Office: Word, Excel, Outlook * iemand die mee wil denken met de groei en efficiënte/procedures kunnen toelichten * talenkennis: hoofdzakelijk Nederlands – indien Frans of Engels een sterke plus * sterke communicatieve vaardigheden - Ons aanbod
                          plus
                          Alors nous serions ravis d'accueillir votre talent dans notre réserve de talents pour Management Assistants. En tant que Management Assistant, vous êtes le maillon indispensable au sein de l'équipe.
                          Alors nous serions ravis d'accueillir votre talent dans notre réserve de talents pour Management Assistants. En tant que Management Assistant, vous êtes le maillon indispensable au sein de l'équipe.
                          plus
                          We are looking for a dynamic Office Manager / Executive Assistant, who thrives in a refined, fast-moving and highly professional environment. * Providing executive and personal assistant support to members of the organization
                          We are looking for a dynamic Office Manager / Executive Assistant, who thrives in a refined, fast-moving and highly professional environment. * Providing executive and personal assistant support to members of the organization
                          plus

                          Executive assistant

                          Actemium
                          Kruibeke, 9150 Beveren-Kruibeke-Zwijndrecht, België
                          Als Executive Assistant ondersteun je het directieteam ( en ) en zorg je ervoor dat zowel strategische als operationele activiteiten efficiënt en gestructureerd verlopen.
                          Als Executive Assistant ondersteun je het directieteam ( en ) en zorg je ervoor dat zowel strategische als operationele activiteiten efficiënt en gestructureerd verlopen.
                          plus
                          Dienst voor Gezinszorg De Regenboog VZW * BEVEREN-KRUIBEKE-ZWIJNDRECHT - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - De Regenboog vzw biedt naast zorg en thuishulp ook vervoer aan voor kwetsbare mensen en mensen met een mobiliteitsbeperking. Een fijn team vrijwilligers rijdt dagelijks met een rolstoeltoegankelijke minibus van en naar een bestemming op aanvraag. Of de vrijwilliger rijdt met eigen wagen. Deze dienstverlening bestaat voor mensen die niet meer de mogelijkheid hebben om van het openbaar vervoer gebruik te maken. We zijn op zoek naar een collega die instaat voor het noteren van de ritaanvragen, opstellen van de basisplanning, opmaken van facturen, verwerken van dienstencheques en het ondersteunen van het team vervoer in het algemeen. Plannen, opvolgen en bijsturen van de ritten van de chauffeurs - Noteren van de ritaanvragen - Contacteren en aansture
                          Dienst voor Gezinszorg De Regenboog VZW * BEVEREN-KRUIBEKE-ZWIJNDRECHT - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - De Regenboog vzw biedt naast zorg en thuishulp ook vervoer aan voor kwetsbare mensen en mensen met een mobiliteitsbeperking. Een fijn team vrijwilligers rijdt dagelijks met een rolstoeltoegankelijke minibus van en naar een bestemming op aanvraag. Of de vrijwilliger rijdt met eigen wagen. Deze dienstverlening bestaat voor mensen die niet meer de mogelijkheid hebben om van het openbaar vervoer gebruik te maken. We zijn op zoek naar een collega die instaat voor het noteren van de ritaanvragen, opstellen van de basisplanning, opmaken van facturen, verwerken van dienstencheques en het ondersteunen van het team vervoer in het algemeen. Plannen, opvolgen en bijsturen van de ritten van de chauffeurs - Noteren van de ritaanvragen - Contacteren en aansture
                          plus
                          De landmeter-assistent en een landmeter gaan samen allerlei opmetingen en uitzetwerkzaamheden doen ten behoeve van bouw- en vastgoedprojecten in de Benelux. De assistent volgt de aanwijzingen van de landmeter om piketten te plaatsen of meetpunten te markeren ofwel een meetprisma te plaatsen op de in te meten punten.
                          De landmeter-assistent en een landmeter gaan samen allerlei opmetingen en uitzetwerkzaamheden doen ten behoeve van bouw- en vastgoedprojecten in de Benelux. De assistent volgt de aanwijzingen van de landmeter om piketten te plaatsen of meetpunten te markeren ofwel een meetprisma te plaatsen op de in te meten punten.
                          plus
                          Belgian Wiping Materials nv * BEVEREN-LEIE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bewima N.V. is gespecialiseerd in de productie en verkoop van poetspapier, non-woven doeken en poetslappen. Wij verwerken en leveren een uitgebreid gamma aan poetsmateriaal aan B2B klanten die actief zijn in: drukkerijen, metaalsector, voedingssector, pharma, horeca … Onze klanten komen dus uit diverse sectoren. Jouw verantwoordelijkheden - Als administratief bediende onthaal bent u het aanspreekpunt van en klanten. Daarnaast bent u verantwoordelijk voor het verwerken van verschillende administratieve taken - vanaf het moment van een bestelling tot het doorgeven van de facturatie aan de boekhouding. - Onthaal en telefonie * Onthaal klanten, bezoekers en chauffeurs met controle van de planning en documenten. * Bezoekers naar de juiste locatie begeleiden en collega's op de ho
                          Belgian Wiping Materials nv * BEVEREN-LEIE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bewima N.V. is gespecialiseerd in de productie en verkoop van poetspapier, non-woven doeken en poetslappen. Wij verwerken en leveren een uitgebreid gamma aan poetsmateriaal aan B2B klanten die actief zijn in: drukkerijen, metaalsector, voedingssector, pharma, horeca … Onze klanten komen dus uit diverse sectoren. Jouw verantwoordelijkheden - Als administratief bediende onthaal bent u het aanspreekpunt van en klanten. Daarnaast bent u verantwoordelijk voor het verwerken van verschillende administratieve taken - vanaf het moment van een bestelling tot het doorgeven van de facturatie aan de boekhouding. - Onthaal en telefonie * Onthaal klanten, bezoekers en chauffeurs met controle van de planning en documenten. * Bezoekers naar de juiste locatie begeleiden en collega's op de ho
                          plus
                          NOUVEAU
                          Het Ondernemershuis Bv * Nijlen - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Wil je werken in een aangenaam en modern kantoor mét tijd voor je privé leven? Wil je werken onder de “eigen kerktoren” maar toch een uitdagende jobinhoud hebben? Wil je werken met de leuktste ? Jouw verantwoordelijkheden * Je bent eindverantwoordelijke voor de afsluiting en het opmaken van fiscale aangiftes en jaarrekeningen. * Je werkt nauw samen met de binnen het kantoor – thuiswerk is mogelijk. * Je bent communicatief, vlot in de omgang en kan zelfstandig werken. * Je voelt je helemaal in je sas bij het aansturen van je team en neemt de verantwoordelijkheid om hen te voorzien van raad en opleiding. Jouw profiel - Wie we zoeken * Je hebt een aangename, vlotte persoonlijkheid die zich goed weet te integreren in een leuk team.
                          Het Ondernemershuis Bv * Nijlen - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Wil je werken in een aangenaam en modern kantoor mét tijd voor je privé leven? Wil je werken onder de “eigen kerktoren” maar toch een uitdagende jobinhoud hebben? Wil je werken met de leuktste ? Jouw verantwoordelijkheden * Je bent eindverantwoordelijke voor de afsluiting en het opmaken van fiscale aangiftes en jaarrekeningen. * Je werkt nauw samen met de binnen het kantoor – thuiswerk is mogelijk. * Je bent communicatief, vlot in de omgang en kan zelfstandig werken. * Je voelt je helemaal in je sas bij het aansturen van je team en neemt de verantwoordelijkheid om hen te voorzien van raad en opleiding. Jouw profiel - Wie we zoeken * Je hebt een aangename, vlotte persoonlijkheid die zich goed weet te integreren in een leuk team.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Ivebica * Provinciale Steenweg 100, 2627 Schelle, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - IVEBICA is een dynamische intergemeentelijke vereniging voor bibliotheekwerking, cultuur en academie voor deeltijds kunstonderwijs met als werkgebied Hemiksem, Schelle en Niel. Voor de ondersteuning van de academie zijn we op zoek naar een administratief medewerker. Jouw verantwoordelijkheden - Functie * Administratieve taken: leerlingen, personeel, organisatie, ... * Financiële en logistiek ondersteunende taken: voorbereiding en uitvoering * Instaan voor klantvriendelijk onthaal en toezicht * Instaan voor algemene communicatie met zowel interne als externe actoren. Jouw profiel - Profiel * Sterke voeling met de kunsten en ervaring m.b.t. academiewerking strekt tot aanbeveling * Kennis m.b.t. budgetbeheer, boekhouding en administratie strekt tot aanbeveling
                          Ivebica * Provinciale Steenweg 100, 2627 Schelle, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - IVEBICA is een dynamische intergemeentelijke vereniging voor bibliotheekwerking, cultuur en academie voor deeltijds kunstonderwijs met als werkgebied Hemiksem, Schelle en Niel. Voor de ondersteuning van de academie zijn we op zoek naar een administratief medewerker. Jouw verantwoordelijkheden - Functie * Administratieve taken: leerlingen, personeel, organisatie, ... * Financiële en logistiek ondersteunende taken: voorbereiding en uitvoering * Instaan voor klantvriendelijk onthaal en toezicht * Instaan voor algemene communicatie met zowel interne als externe actoren. Jouw profiel - Profiel * Sterke voeling met de kunsten en ervaring m.b.t. academiewerking strekt tot aanbeveling * Kennis m.b.t. budgetbeheer, boekhouding en administratie strekt tot aanbeveling
                          plus
                          NOUVEAU
                          Huisartsenpraktijk Balans * Rijmenam, 2820 Bonheiden, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Wij zijn Huisartsenpraktijk Balans, een dynamische groepspraktijk bestaande uit 5 en 1 in opleiding (HAIO). Wij bieden kwaliteitsvolle eerstelijnszorg en hechten veel belang aan een aangename en open werksfeer. Ter versterking van ons team zijn we op zoek naar een gemotiveerde praktijkassistent. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw profiel * Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands * Je beschikt over een goede kennis van het Frans en het Engels * Je bent vriendelijk, empathisch, georganiseerd en stressbestendig * Je bent een teamplayer * Je bent flexibel en kan je taken aanpassen naargelang de drukte * Je kan vlot en professioneel communiceren, met aandacht voor het medisch beroepsgeheim * Je beschikt over goede administratieve vaardigheden * Je kan vlot we
                          Huisartsenpraktijk Balans * Rijmenam, 2820 Bonheiden, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Wij zijn Huisartsenpraktijk Balans, een dynamische groepspraktijk bestaande uit 5 en 1 in opleiding (HAIO). Wij bieden kwaliteitsvolle eerstelijnszorg en hechten veel belang aan een aangename en open werksfeer. Ter versterking van ons team zijn we op zoek naar een gemotiveerde praktijkassistent. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw profiel * Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands * Je beschikt over een goede kennis van het Frans en het Engels * Je bent vriendelijk, empathisch, georganiseerd en stressbestendig * Je bent een teamplayer * Je bent flexibel en kan je taken aanpassen naargelang de drukte * Je kan vlot en professioneel communiceren, met aandacht voor het medisch beroepsgeheim * Je beschikt over goede administratieve vaardigheden * Je kan vlot we
                          plus
                          Huisartsenpraktijk Balans * Rijmenam, 2820 Bonheiden, België - Solliciteer als één van de eersten - Over de praktijk - Wij zijn Huisartsenpraktijk Balans, een dynamische groepspraktijk bestaande uit 5 huisartsen en 1 huisarts in opleiding (HAIO). Wij bieden kwaliteitsvolle eerstelijnszorg en hechten veel belang aan een aangename en open werksfeer. Ter versterking van ons team zijn we op zoek naar een gemotiveerde praktijkassistent. Jouw verantwoordelijkheden * Onthaal van patiënten (telefonisch en aan de balie) * Administratieve ondersteuning van het artsenteam (bv. briefwisseling, contacten met leveranciers en ziekenfondsen, opmaken van facturen…) * Praktische en logistieke ondersteuning. Profiel * Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands * Je beschikt over een goede kennis van het Frans en het Engels * Je bent vriendelijk, empathisch, georganiseerd en stressbesten
                          Huisartsenpraktijk Balans * Rijmenam, 2820 Bonheiden, België - Solliciteer als één van de eersten - Over de praktijk - Wij zijn Huisartsenpraktijk Balans, een dynamische groepspraktijk bestaande uit 5 huisartsen en 1 huisarts in opleiding (HAIO). Wij bieden kwaliteitsvolle eerstelijnszorg en hechten veel belang aan een aangename en open werksfeer. Ter versterking van ons team zijn we op zoek naar een gemotiveerde praktijkassistent. Jouw verantwoordelijkheden * Onthaal van patiënten (telefonisch en aan de balie) * Administratieve ondersteuning van het artsenteam (bv. briefwisseling, contacten met leveranciers en ziekenfondsen, opmaken van facturen…) * Praktische en logistieke ondersteuning. Profiel * Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands * Je beschikt over een goede kennis van het Frans en het Engels * Je bent vriendelijk, empathisch, georganiseerd en stressbesten
                          plus
                          Allocking BVBA * Aartselaar - Solliciteer als één van de eersten * Als Customer Succes Administrator ben je het eerste aanspreekpunt voor de aan jou toevertrouwde klanten. Dankzij je klantvriendelijke houding zorg je voor een maximale toegevoegde waarde. * Je waakt erover dat onze servicecontracten feilloos worden uitgevoerd, communiceert planningsgewijs zowel intern als extern, je volgt het volledige proces op van A tot Z; van aanvraag tot facturatie. * Je coördineert alle werkzaamheden samen met de andere leden van het customer succes team en onze techniekers. Samen zorgen jullie voor een perfecte werking van de deuren van onze klanten met aandacht voor efficiëntie, transparantie en veiligheid. * Je bent nauwkeurig, gestructureerd en een krak in communicatie; zowel online als offline. Autonomie - Administratief werk - Technische expertise
                          Allocking BVBA * Aartselaar - Solliciteer als één van de eersten * Als Customer Succes Administrator ben je het eerste aanspreekpunt voor de aan jou toevertrouwde klanten. Dankzij je klantvriendelijke houding zorg je voor een maximale toegevoegde waarde. * Je waakt erover dat onze servicecontracten feilloos worden uitgevoerd, communiceert planningsgewijs zowel intern als extern, je volgt het volledige proces op van A tot Z; van aanvraag tot facturatie. * Je coördineert alle werkzaamheden samen met de andere leden van het customer succes team en onze techniekers. Samen zorgen jullie voor een perfecte werking van de deuren van onze klanten met aandacht voor efficiëntie, transparantie en veiligheid. * Je bent nauwkeurig, gestructureerd en een krak in communicatie; zowel online als offline. Autonomie - Administratief werk - Technische expertise
                          plus
                          Culligan Belgium * Londerzeel - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Heb je zin om het kloppend hart te worden van onze distributieafdeling ¿ waar administratie, logistiek en service samenkomen? Heb je ervaring in administratie of logistiek en wil je een cruciale schakel worden tussen chauffeurs, klanten en interne teams? Dan is deze functie op jouw lijf geschreven - Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen - Als Backoffice Medewerker - Distribution Agent speel je een sleutelrol in het soepel laten verlopen van onze distributieprocessen. Je zorgt ervoor dat alles administratief en operationeel op rolletjes loopt. Jouw takenpakket omvat onder andere * Administratieve verwerking en opvolging van gereden routes * Controleren en verwerken van ritgegevens en chauffeursrapportages * Signaleren en registreren van afwijkingen in laadprocedures en bijdragen aa
                          Culligan Belgium * Londerzeel - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Heb je zin om het kloppend hart te worden van onze distributieafdeling ¿ waar administratie, logistiek en service samenkomen? Heb je ervaring in administratie of logistiek en wil je een cruciale schakel worden tussen chauffeurs, klanten en interne teams? Dan is deze functie op jouw lijf geschreven - Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen - Als Backoffice Medewerker - Distribution Agent speel je een sleutelrol in het soepel laten verlopen van onze distributieprocessen. Je zorgt ervoor dat alles administratief en operationeel op rolletjes loopt. Jouw takenpakket omvat onder andere * Administratieve verwerking en opvolging van gereden routes * Controleren en verwerken van ritgegevens en chauffeursrapportages * Signaleren en registreren van afwijkingen in laadprocedures en bijdragen aa
                          plus
                          WeGroSan/HMVT BVBA * SINT-LENAARTS - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Wil jij jouw administratieve talent inzetten voor een duurzamere wereld? Vind je het leuk om projecten tot in de puntjes voor te bereiden en ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt? Dan is deze functie iets voor jou! Jouw verantwoordelijkheden - Wat doe je als Technisch Administratief Medewerker bij WeGroSan/hmvt? Als technisch administratief medewerker ben jij de spil tussen onze projectleiders en de uitvoering. Jij zorgt ervoor dat alle administratieve en technische details kloppen, zodat projecten volgens plan en planning verlopen. Je werkt proactief, houdt overzicht en laat niets aan het toeval over. Verzamelen, verwerken en archiveren van technische en administratieve projectgegevens - Aanvullen en bijhouden van projectdossiers - Invoeren van projectinformatie in interne da
                          WeGroSan/HMVT BVBA * SINT-LENAARTS - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Wil jij jouw administratieve talent inzetten voor een duurzamere wereld? Vind je het leuk om projecten tot in de puntjes voor te bereiden en ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt? Dan is deze functie iets voor jou! Jouw verantwoordelijkheden - Wat doe je als Technisch Administratief Medewerker bij WeGroSan/hmvt? Als technisch administratief medewerker ben jij de spil tussen onze projectleiders en de uitvoering. Jij zorgt ervoor dat alle administratieve en technische details kloppen, zodat projecten volgens plan en planning verlopen. Je werkt proactief, houdt overzicht en laat niets aan het toeval over. Verzamelen, verwerken en archiveren van technische en administratieve projectgegevens - Aanvullen en bijhouden van projectdossiers - Invoeren van projectinformatie in interne da
                          plus

                          Jr. HR Generalist

                          Group Hugo Ceusters-SMCS N.V.
                          Berchem, 2600 Antwerpen, België
                          Jr. HR Generalist * Group Hugo Ceusters-SMCS N.V. * Berchem, 2600 Antwerpen, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Zoek je een dynamische rol waarin je een breed scala aan HR-taken kunt uitvoeren? Dan zijn wij op zoek naar jou! Je werkgever is Ceusters NV , een fijn familiebedrijf dat een brede waaier van diensten aan commercieel vastgoed in België aanbied, gaande van advies rond ontwikkeling tot exploitatie, marketing en het beheer ervan (). Ceusters is op de Belgische markt één van de grootste dienstverleners en dus een solide en sterke speler met langetermijnvisie. Je komt terecht in een dynamische omgeving met een karrevracht aan ervaring die zich steevast aanpast aan de noden van de markt. Je functie * Je beheert de vacatures van A tot Z. Dit gaat van de intake met de hiring manager tot het schrijven van de vacaturetekst en het kiezen van de
                          Jr. HR Generalist * Group Hugo Ceusters-SMCS N.V. * Berchem, 2600 Antwerpen, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Zoek je een dynamische rol waarin je een breed scala aan HR-taken kunt uitvoeren? Dan zijn wij op zoek naar jou! Je werkgever is Ceusters NV , een fijn familiebedrijf dat een brede waaier van diensten aan commercieel vastgoed in België aanbied, gaande van advies rond ontwikkeling tot exploitatie, marketing en het beheer ervan (). Ceusters is op de Belgische markt één van de grootste dienstverleners en dus een solide en sterke speler met langetermijnvisie. Je komt terecht in een dynamische omgeving met een karrevracht aan ervaring die zich steevast aanpast aan de noden van de markt. Je functie * Je beheert de vacatures van A tot Z. Dit gaat van de intake met de hiring manager tot het schrijven van de vacaturetekst en het kiezen van de
                          plus
                          Als Assistent Project Manager ondersteun je de bij technische en operationele taken, met een focus op mechanische aspecten zoals kabelberekeningen. Als Assistent Project Manager werk je in een dynamisch team en ondersteun je de bij de uitvoering van projecten, voornamelijk gericht op de mechanische kant.
                          Als Assistent Project Manager ondersteun je de bij technische en operationele taken, met een focus op mechanische aspecten zoals kabelberekeningen. Als Assistent Project Manager werk je in een dynamisch team en ondersteun je de bij de uitvoering van projecten, voornamelijk gericht op de mechanische kant.
                          plus
                          Flora Carpets NV * WILRIJK - Solliciteer als één van de eersten - Introductie * Wij zijn een dynamische groothandel in tapijten, actief op de Europese markt. Ons bedrijf staat bekend om kwaliteit, betrouwbaarheid en klantgerichtheid. Door onze groei zijn wij op zoek naar een gemotiveerde Administratief Bediende die ons team wil versterken. Jouw verantwoordelijkheden * Jouw functie * Je ondersteunt de dagelijkse werking van het kantoor en werkt samen met uit de logistieke en commerciële afdelingen. Je hebt een echte octopusmentaliteit: je schakelt vlot tussen verschillende taken en houdt het overzicht. * Takenpakket * Verwerken en opvolgen van bestellingen, leveringen en facturen * Administratieve ondersteuning van verkoop en logistiek * Opmaak en beheer van documenten, lijsten en rapporten * Algemene kantoorondersteuning - Profiel * Je spreekt en schrijft vlot Nederla
                          Flora Carpets NV * WILRIJK - Solliciteer als één van de eersten - Introductie * Wij zijn een dynamische groothandel in tapijten, actief op de Europese markt. Ons bedrijf staat bekend om kwaliteit, betrouwbaarheid en klantgerichtheid. Door onze groei zijn wij op zoek naar een gemotiveerde Administratief Bediende die ons team wil versterken. Jouw verantwoordelijkheden * Jouw functie * Je ondersteunt de dagelijkse werking van het kantoor en werkt samen met uit de logistieke en commerciële afdelingen. Je hebt een echte octopusmentaliteit: je schakelt vlot tussen verschillende taken en houdt het overzicht. * Takenpakket * Verwerken en opvolgen van bestellingen, leveringen en facturen * Administratieve ondersteuning van verkoop en logistiek * Opmaak en beheer van documenten, lijsten en rapporten * Algemene kantoorondersteuning - Profiel * Je spreekt en schrijft vlot Nederla
                          plus
                          Clima & Partners NV * Wijnegem, België - Solliciteer als één van de eersten - De organisatie - Clima & Partners (Onderdeel van Building Technology), totaalleverancier van HVAC-S met hoofdzetel in Wijnegem, werd opgericht in 2007 en heeft een toonaangevende reputatie in zowel commerciële, industriële als residentiële projecten. Na een grondige studie bieden we onze klanten steeds de beste technische oplossing aan. Vervolgens brengen we, in combinatie met een perfecte coördinatie en opvolging, de meest complexe projecten tot een goed einde en binnen de vooropgestelde planning! Jouw verantwoordelijkheden - Als administratief medewerker op de offerte afdeling ben jij bij Clima & Partners de spil tussen onze accountmanagers, leveranciers en interne teams. Je zorgt ervoor dat administratieve processen soepel verlopen, ondersteunt bij het opstellen van offertes en draagt bij
                          Clima & Partners NV * Wijnegem, België - Solliciteer als één van de eersten - De organisatie - Clima & Partners (Onderdeel van Building Technology), totaalleverancier van HVAC-S met hoofdzetel in Wijnegem, werd opgericht in 2007 en heeft een toonaangevende reputatie in zowel commerciële, industriële als residentiële projecten. Na een grondige studie bieden we onze klanten steeds de beste technische oplossing aan. Vervolgens brengen we, in combinatie met een perfecte coördinatie en opvolging, de meest complexe projecten tot een goed einde en binnen de vooropgestelde planning! Jouw verantwoordelijkheden - Als administratief medewerker op de offerte afdeling ben jij bij Clima & Partners de spil tussen onze accountmanagers, leveranciers en interne teams. Je zorgt ervoor dat administratieve processen soepel verlopen, ondersteunt bij het opstellen van offertes en draagt bij
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Adjoint Dingénieure à Zwijndrecht?

                          Salaire moyen par an
                          34.000 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Adjoint Dingénieure à Zwijndrecht est de 34.000 €. Les salaires de Adjoint Dingénieure à Zwijndrecht vont de 28.000 € à 42.500 €.