Candidature facile
2
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Français
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
          1 sélectionné
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • Français
                          • Néerlandais
                          • Communication
                          • MS Office Suite
                          • MS Excel
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Classeur/se
                          • Adjoint du directeur
                          • Adjoint/e de cabinet juridique
                          • Agent/e payeur/euse
                          • Bachelier
                          • Actuaire
                          • Adjoint/e au personnel
                          • Adjoint/e logistique

                          Afficher plus
                          Français
                          Supprimer tous les filtres

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          9


                          Temps de trajet

                          Compétences


                          Français
                          52






                          Fonctions

                          Administration
                          33






                          27 résultats pour Adjoint Dingénieure à Poederlee dans un rayon de 30 km

                          Administratief Medewerker Antwerpen

                          Rasteli NV
                          Antwerpen
                          * Rasteli NV * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds Groothandel – importeur in decoratieartikelen. Wij verkopen kaarsen, vazen, glas, aardewerk. Onze klanten zijn decoratiewinkels, meubelzaken en tuincentra. Jouw verantwoordelijkheden Het takenpakket bestaat voornamelijk uit facturatie, coördinatie met de en klantencontact. Jouw profiel De belangrijkste markten zijn België en Frankrijk. Een basiskennis van het Frans is een plupunt. Ons aanbod Rasteli is een bedrijf met 12 medewerkers en gevestigd in een aangename locatie in Deurne. Het startloon is volgens barema.
                          * Rasteli NV * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds Groothandel – importeur in decoratieartikelen. Wij verkopen kaarsen, vazen, glas, aardewerk. Onze klanten zijn decoratiewinkels, meubelzaken en tuincentra. Jouw verantwoordelijkheden Het takenpakket bestaat voornamelijk uit facturatie, coördinatie met de en klantencontact. Jouw profiel De belangrijkste markten zijn België en Frankrijk. Een basiskennis van het Frans is een plupunt. Ons aanbod Rasteli is een bedrijf met 12 medewerkers en gevestigd in een aangename locatie in Deurne. Het startloon is volgens barema.
                          plus
                          NOUVEAU
                          In je rol als Legal Assistant assisteer je onze bedrijfsjuristen op verschillende vlakken (contracten, ondernemingsrecht, geschillen, vennootschapsrecht…)
                          In je rol als Legal Assistant assisteer je onze bedrijfsjuristen op verschillende vlakken (contracten, ondernemingsrecht, geschillen, vennootschapsrecht…)
                          plus

                          Inspecteur niet destructief onderzoek (NDO) – UT2 TOFD, PE, PA

                          SGS Group Belgium
                          Antwerpen
                          Candidature facile
                          SGS Group Belgium * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Snel solliciteren - Bedrijfsomschrijving - Bij SGS kan je kiezen. Allereerst uit onze verschillende vacatures. Maar je hebt bij SGS nog een andere keuze. Kies je voor verdiepen of kies je voor verrijken? We zijn niet alleen op zoek naar collega's die de diepte van hun vakgebied durven in gaan, maar net zo hard naar verbinders, collega's die onze indrukwekkende diversiteit aan diensten aan elkaar kunnen koppelen en zo onze dienstverlening verrijken voor de klant. SGS is wereldleider als het gaat om inspectie, controle, analyse en certificering. We zijn zelfs de wereldwijde benchmark voor kwaliteit en integriteit. Daar zijn we waanzinnig trots op. Net als op onze bijna 100.000 collega's die onze klanten bijstaan wereldwijd, of wat dacht je van onze meer dan 1650 medewerkers alleen al in België?
                          SGS Group Belgium * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Snel solliciteren - Bedrijfsomschrijving - Bij SGS kan je kiezen. Allereerst uit onze verschillende vacatures. Maar je hebt bij SGS nog een andere keuze. Kies je voor verdiepen of kies je voor verrijken? We zijn niet alleen op zoek naar collega's die de diepte van hun vakgebied durven in gaan, maar net zo hard naar verbinders, collega's die onze indrukwekkende diversiteit aan diensten aan elkaar kunnen koppelen en zo onze dienstverlening verrijken voor de klant. SGS is wereldleider als het gaat om inspectie, controle, analyse en certificering. We zijn zelfs de wereldwijde benchmark voor kwaliteit en integriteit. Daar zijn we waanzinnig trots op. Net als op onze bijna 100.000 collega's die onze klanten bijstaan wereldwijd, of wat dacht je van onze meer dan 1650 medewerkers alleen al in België?
                          plus
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Jouw dag als polyvalent dossierbeheerder - Als Polyvalent Dossierbeheerder BOAR ben je flexibel inzetbaar voor onze verschillende kantoren om hen tijdelijk bij te staan op vlak van dossierbeheer. Je werkt op de verschillende niet-leven takken (BOAR) voor particulieren, zelfstandigen en kleine ondernemingen. Je doet dit hoofdzakelijk vanuit onze hoofdzetel in Antwerpen of vanuit je eigen thuiskantoor, met occasionele verplaatsingen naar de verschillende kantoren. Je adviseert hen over hun verzekeringen en helpt met hun specifieke vragen. Dankzij jouw inzet maken wij samen onze klanten nog meer tevreden! * verzekeringsdossiers en administratie: Je verwerkt de verzekeringsdossiers op een correcte manier en zorgt voor een efficiënte en tijdige opvolging.
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Jouw dag als polyvalent dossierbeheerder - Als Polyvalent Dossierbeheerder BOAR ben je flexibel inzetbaar voor onze verschillende kantoren om hen tijdelijk bij te staan op vlak van dossierbeheer. Je werkt op de verschillende niet-leven takken (BOAR) voor particulieren, zelfstandigen en kleine ondernemingen. Je doet dit hoofdzakelijk vanuit onze hoofdzetel in Antwerpen of vanuit je eigen thuiskantoor, met occasionele verplaatsingen naar de verschillende kantoren. Je adviseert hen over hun verzekeringen en helpt met hun specifieke vragen. Dankzij jouw inzet maken wij samen onze klanten nog meer tevreden! * verzekeringsdossiers en administratie: Je verwerkt de verzekeringsdossiers op een correcte manier en zorgt voor een efficiënte en tijdige opvolging.
                          plus
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Franchise * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als schadebeheerder ben je het intern en extern aanspreekpunt voor de autoschade dossiers bij jouw klanten. Deze klanten bestaan uit middelgrote en grote bedrijven uit allerhande sectoren. * Je zorgt voor een juiste interpretatie van de schade aangiftes en een correcte, snelle en efficiënte regeling van de schade. * Je voert alle daarmee samenhangende administratieve taken correct en tijdig uit. * Je zorgt voor een professionele en degelijke communicatie in de schadedossiers met klanten, verzekeraars, , ,… * Je levert feedback aan de commerciële afdeling over de schaderegeling door verzekeraars en de kwaliteit van de polissen van jouw klanten. * In overleg met de relatie-of ga je soms mee op klantenbezoek.
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Franchise * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als schadebeheerder ben je het intern en extern aanspreekpunt voor de autoschade dossiers bij jouw klanten. Deze klanten bestaan uit middelgrote en grote bedrijven uit allerhande sectoren. * Je zorgt voor een juiste interpretatie van de schade aangiftes en een correcte, snelle en efficiënte regeling van de schade. * Je voert alle daarmee samenhangende administratieve taken correct en tijdig uit. * Je zorgt voor een professionele en degelijke communicatie in de schadedossiers met klanten, verzekeraars, , ,… * Je levert feedback aan de commerciële afdeling over de schaderegeling door verzekeraars en de kwaliteit van de polissen van jouw klanten. * In overleg met de relatie-of ga je soms mee op klantenbezoek.
                          plus
                          Le Groupe P&V - De P&V Groep * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - En collaboration avec une de 7 collègues du département Business Risk Management Life, EB et Health du Groupe P&V, vous êtes responsable du reporting interne, notamment à destination du management, des partenaires externes et des instances officielles. Vous contribuez au suivi des KPI définis pour nos activités « Vie, EB et Santé » et jouez un rôle clé dans l'interprétation des résultats afin de comprendre et suivre les principaux leviers de création de valeur (BGAAP et IFRS). Pour garantir la qualité des rapports et des chiffres, vous participez également à la mise en place de contrôles et de processus adaptés à un environnement en constante évolution. Il s'agit d'une fonction variée où vous suivez les évolutions des produi
                          Le Groupe P&V - De P&V Groep * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - En collaboration avec une de 7 collègues du département Business Risk Management Life, EB et Health du Groupe P&V, vous êtes responsable du reporting interne, notamment à destination du management, des partenaires externes et des instances officielles. Vous contribuez au suivi des KPI définis pour nos activités « Vie, EB et Santé » et jouez un rôle clé dans l'interprétation des résultats afin de comprendre et suivre les principaux leviers de création de valeur (BGAAP et IFRS). Pour garantir la qualité des rapports et des chiffres, vous participez également à la mise en place de contrôles et de processus adaptés à un environnement en constante évolution. Il s'agit d'une fonction variée où vous suivez les évolutions des produi
                          plus
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Antwerpen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor onze klant zijn wij op zoek naar een dossierhebeerder. Jouw verantwoordelijkheden - Als dossierbeheerder ben jij verantwoordelijk voor de verwerking, analyse en verificatie van klantgegevens. Wil jij bijdragen aan een veilige en integere bankomgeving? Dan zijn wij misschien wel op zoek naar jou! Samen met je sta je in voor een kwalitatieve ondersteuning naar en het contactcenter voor wat betreft de verwerking van persoonsgegevens. Je beheert identificatiedossiers van A tot Z, inclusief het controleren van documenten, het opvolgen van ontbrekende gegevens en het waarborgen van compliance. Je bent het aanspreekpunt voor kantoorhouders, het contactcenter en interne collega's bij vragen over klantrelaties — van onboarding tot offboar
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Antwerpen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor onze klant zijn wij op zoek naar een dossierhebeerder. Jouw verantwoordelijkheden - Als dossierbeheerder ben jij verantwoordelijk voor de verwerking, analyse en verificatie van klantgegevens. Wil jij bijdragen aan een veilige en integere bankomgeving? Dan zijn wij misschien wel op zoek naar jou! Samen met je sta je in voor een kwalitatieve ondersteuning naar en het contactcenter voor wat betreft de verwerking van persoonsgegevens. Je beheert identificatiedossiers van A tot Z, inclusief het controleren van documenten, het opvolgen van ontbrekende gegevens en het waarborgen van compliance. Je bent het aanspreekpunt voor kantoorhouders, het contactcenter en interne collega's bij vragen over klantrelaties — van onboarding tot offboar
                          plus
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als HR-medewerker ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van diverse operationele HR-taken, waaronder de voorbereiding van de payroll, het inplannen van medische onderzoeken, het fungeren als contactpersoon voor interimkantoren, het opmaken van contracten en de opvolging van de tijdsregistratie en het beantwoorden van allerlei HR-gerelateerde vragen van de medewerkers. Jouw profiel - Je hebt een 3-tal jaar ervaring in payroll en sociale wetgeving. Je bent snel weg met diverse systemen en online tools - Je communiceert vlot - Je kan zelfstandig werken. Je bent nauwkeurig en stressbestendig. Je bent integer en weet confidentieel om te gaan met persoonlijke gegevens. Je hebt een goede kennis Nederlands en kennis van Frans
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als HR-medewerker ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van diverse operationele HR-taken, waaronder de voorbereiding van de payroll, het inplannen van medische onderzoeken, het fungeren als contactpersoon voor interimkantoren, het opmaken van contracten en de opvolging van de tijdsregistratie en het beantwoorden van allerlei HR-gerelateerde vragen van de medewerkers. Jouw profiel - Je hebt een 3-tal jaar ervaring in payroll en sociale wetgeving. Je bent snel weg met diverse systemen en online tools - Je communiceert vlot - Je kan zelfstandig werken. Je bent nauwkeurig en stressbestendig. Je bent integer en weet confidentieel om te gaan met persoonlijke gegevens. Je hebt een goede kennis Nederlands en kennis van Frans
                          plus
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Wijnegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - In samenwerking met de en de ben je verantwoordelijke voor de payroll. Hierbij zoek je altijd naar optimalisatie van de payrollprocessen en denkt mee na over de mogelijkheden op vlak van compensation & benefits. Verder neem je ook administratieve taken op zoals contractopmaak, opvolging van de verzekeringen, contacten met RVA en mutualiteiten. Je verzorgt de rapportage over het personeel voor directie en je collega's. Je vervult een ondersteunende en adviserende rol op vlak van personeelsbeleid en administratie. Jouw profiel - Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring. - Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en kan je - behelpen in het Frans. - Grondige kennis van pc-applicaties (Microsoft Word, Excel, Outl
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Wijnegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - In samenwerking met de en de ben je verantwoordelijke voor de payroll. Hierbij zoek je altijd naar optimalisatie van de payrollprocessen en denkt mee na over de mogelijkheden op vlak van compensation & benefits. Verder neem je ook administratieve taken op zoals contractopmaak, opvolging van de verzekeringen, contacten met RVA en mutualiteiten. Je verzorgt de rapportage over het personeel voor directie en je collega's. Je vervult een ondersteunende en adviserende rol op vlak van personeelsbeleid en administratie. Jouw profiel - Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring. - Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en kan je - behelpen in het Frans. - Grondige kennis van pc-applicaties (Microsoft Word, Excel, Outl
                          plus
                          * Eierveiling Poederlee * POEDERLEE Solliciteer als één van de eersten Jouw verantwoordelijkheden ingangscontrole van eieren aankoopborderels maken pluimveehouders afleveringsbons en facturen maken voor de klanten inkomende post veerwerken leeggoed bijhouden vrachten samenstellen betalingen enz ..... Jouw profiel belangrijk: verantwoordelijkheidsgevoel hebben inzet en het willen aanleren en flexibel zijn is heel belangrijk voor taal - een beetje duist en frans is een meerwaarde maar geen vereiste
                          * Eierveiling Poederlee * POEDERLEE Solliciteer als één van de eersten Jouw verantwoordelijkheden ingangscontrole van eieren aankoopborderels maken pluimveehouders afleveringsbons en facturen maken voor de klanten inkomende post veerwerken leeggoed bijhouden vrachten samenstellen betalingen enz ..... Jouw profiel belangrijk: verantwoordelijkheidsgevoel hebben inzet en het willen aanleren en flexibel zijn is heel belangrijk voor taal - een beetje duist en frans is een meerwaarde maar geen vereiste
                          plus
                          Prima Mundo * SINT-KATELIJNE-WAVER - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij een administratieve alleskunner met een scherp oog voor detail? Houd je ervan om in een dynamische omgeving te werken waar geen enkele dag hetzelfde is? Dan ben jij misschien wel één van de 2 administratieve duizendpoten die wij zoeken! Functieomschrijving - Als administratieve duizendpoot ondersteun je verschillende interne diensten (verkoop, boekhouding, transport, …) . Je bent een echte multitasker en vindt het leuk om snel te schakelen tussen verschillende taken en afdelingen. * Verwerken en controleren van binnenkomende en uitgaande documenten. * Ondersteunen bij orderverwerking en facturatie. * Beheren van documenten en dossiers. * Archiveren. * Agendabeheer en het maken van afspraken. * Ad hoc ondersteuning van het management en andere teams. Jouw profiel
                          Prima Mundo * SINT-KATELIJNE-WAVER - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij een administratieve alleskunner met een scherp oog voor detail? Houd je ervan om in een dynamische omgeving te werken waar geen enkele dag hetzelfde is? Dan ben jij misschien wel één van de 2 administratieve duizendpoten die wij zoeken! Functieomschrijving - Als administratieve duizendpoot ondersteun je verschillende interne diensten (verkoop, boekhouding, transport, …) . Je bent een echte multitasker en vindt het leuk om snel te schakelen tussen verschillende taken en afdelingen. * Verwerken en controleren van binnenkomende en uitgaande documenten. * Ondersteunen bij orderverwerking en facturatie. * Beheren van documenten en dossiers. * Archiveren. * Agendabeheer en het maken van afspraken. * Ad hoc ondersteuning van het management en andere teams. Jouw profiel
                          plus
                          NOUVEAU
                          * Alfa Fish NV * BRECHT Solliciteer als één van de eersten Jouw verantwoordelijkheden - Actief aankopen van visproducten via veilingen, kwekers en importeurs - Verkopen aan kleinere visgroothandels in Europa, viswinkels en horecaklanten in Benelux - Administratieve opvolging van aankoop- en verkooporders - Dagelijks rapportage aan de eigenaars en nauwe samenwerking met hen Jouw profiel - Professionele bachelor (net afgestudeerd of een eerste werkervaring) - Talenkennis: vlot Nederlands & Engels. Basis kennis Frans. - Nauwkeurig, gestructureerd en communicatief sterk - Ambitie en 'goesting' om mee de zaak te leiden en trekken
                          * Alfa Fish NV * BRECHT Solliciteer als één van de eersten Jouw verantwoordelijkheden - Actief aankopen van visproducten via veilingen, kwekers en importeurs - Verkopen aan kleinere visgroothandels in Europa, viswinkels en horecaklanten in Benelux - Administratieve opvolging van aankoop- en verkooporders - Dagelijks rapportage aan de eigenaars en nauwe samenwerking met hen Jouw profiel - Professionele bachelor (net afgestudeerd of een eerste werkervaring) - Talenkennis: vlot Nederlands & Engels. Basis kennis Frans. - Nauwkeurig, gestructureerd en communicatief sterk - Ambitie en 'goesting' om mee de zaak te leiden en trekken
                          plus
                          WeGroSan/HMVT BVBA * SINT-LENAARTS - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Wil jij jouw administratieve talent inzetten voor een duurzamere wereld? Vind je het leuk om projecten tot in de puntjes voor te bereiden en ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt? Dan is deze functie iets voor jou! Jouw verantwoordelijkheden - Wat doe je als Technisch Administratief Medewerker bij WeGroSan/hmvt? Als technisch administratief medewerker ben jij de spil tussen onze projectleiders en de uitvoering. Jij zorgt ervoor dat alle administratieve en technische details kloppen, zodat projecten volgens plan en planning verlopen. Je werkt proactief, houdt overzicht en laat niets aan het toeval over. Verzamelen, verwerken en archiveren van technische en administratieve projectgegevens - Aanvullen en bijhouden van projectdossiers - Invoeren van projectinformatie in interne da
                          WeGroSan/HMVT BVBA * SINT-LENAARTS - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Wil jij jouw administratieve talent inzetten voor een duurzamere wereld? Vind je het leuk om projecten tot in de puntjes voor te bereiden en ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt? Dan is deze functie iets voor jou! Jouw verantwoordelijkheden - Wat doe je als Technisch Administratief Medewerker bij WeGroSan/hmvt? Als technisch administratief medewerker ben jij de spil tussen onze projectleiders en de uitvoering. Jij zorgt ervoor dat alle administratieve en technische details kloppen, zodat projecten volgens plan en planning verlopen. Je werkt proactief, houdt overzicht en laat niets aan het toeval over. Verzamelen, verwerken en archiveren van technische en administratieve projectgegevens - Aanvullen en bijhouden van projectdossiers - Invoeren van projectinformatie in interne da
                          plus
                          Byttebier Hout Nv * LIER - Solliciteer als één van de eersten * het opvolgen en controleren van bestellingen van klanten, dit vanaf het opmaken van het order tot en met de levering en facturatie * verkoopsondersteuning en nauwe samenwerking met de verkoper om de optimale klantenservice na te streven * intern voorraadbeheer * opmaken leveringsdocumenten * opmaken van facturen - Jouw profiel * In het bezit is van een Bachelor diploma, of gelijkwaardig door minimaal twee jaar werkervaring. * Buiten het Nederlands, zich ook goed kan uitdrukken in het Engels en Frans. * Vlot overweg kan met het MS Office pakket. * Je krijgt een drive van het nauwkeurig afwerken van administratieve dossiers. * Je werkt steeds klantgericht en probleemoplossend. * Je bent een echte teamspeler. * Je bent administratief sterk, ondernemend en punctueel.
                          Byttebier Hout Nv * LIER - Solliciteer als één van de eersten * het opvolgen en controleren van bestellingen van klanten, dit vanaf het opmaken van het order tot en met de levering en facturatie * verkoopsondersteuning en nauwe samenwerking met de verkoper om de optimale klantenservice na te streven * intern voorraadbeheer * opmaken leveringsdocumenten * opmaken van facturen - Jouw profiel * In het bezit is van een Bachelor diploma, of gelijkwaardig door minimaal twee jaar werkervaring. * Buiten het Nederlands, zich ook goed kan uitdrukken in het Engels en Frans. * Vlot overweg kan met het MS Office pakket. * Je krijgt een drive van het nauwkeurig afwerken van administratieve dossiers. * Je werkt steeds klantgericht en probleemoplossend. * Je bent een echte teamspeler. * Je bent administratief sterk, ondernemend en punctueel.
                          plus
                          Fixmer Belgium Nv * WIJNEGEM - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Zorgen voor correcte en consistente gegevens over pharmaceutische producten, klanten en commerciële voorwaarden in onze systemen. De Master Data betrouwbaar maken. - Voorbereiden van leveranciersvoorwaarden: prijzen, volumes en logistieke voorwaarden om de commerciële prestaties te optimaliseren. - Integreren van nieuwe merken: de implementatiestappen structureren en de conformiteit van de processen waarborgen. - Analyseren en opvolgen van marges, rotaties consolideren en continu optimalisaties voorstellen. - Jouw rol is cruciaal om de klantervaring te garanderen en de globale rendabiliteit te ondersteunen. Jouw profiel - Je bent nauwkeurig, resultaatgericht en voelt je comfortabel met cijfers. Ervaring of kennis van de farmaceutische sector is een echt pluspunt.
                          Fixmer Belgium Nv * WIJNEGEM - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Zorgen voor correcte en consistente gegevens over pharmaceutische producten, klanten en commerciële voorwaarden in onze systemen. De Master Data betrouwbaar maken. - Voorbereiden van leveranciersvoorwaarden: prijzen, volumes en logistieke voorwaarden om de commerciële prestaties te optimaliseren. - Integreren van nieuwe merken: de implementatiestappen structureren en de conformiteit van de processen waarborgen. - Analyseren en opvolgen van marges, rotaties consolideren en continu optimalisaties voorstellen. - Jouw rol is cruciaal om de klantervaring te garanderen en de globale rendabiliteit te ondersteunen. Jouw profiel - Je bent nauwkeurig, resultaatgericht en voelt je comfortabel met cijfers. Ervaring of kennis van de farmaceutische sector is een echt pluspunt.
                          plus
                          Derigran NV * Zandhoven, België - Solliciteer als één van de eersten - Functieomschrijving - Wereldeconomie saai? Valutamarkten saai? Agrarische grondstoffen saai? Niet bij Derigran! Al 40 jaar zijn we als dynamisch bedrijf actief op de markt van de agrarische grondstoffen. Ben je ambitieus, klantgericht en punctueel? Ben je helemaal klaar voor een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! * Bij Derigran NVstabiel en dynamisch bedrijf. * Je werkt in onze vestiging in Zandhoven, nabij Antwerpen. Dit allemaal binnen een gedreven team waar zowel persoonlijke successen als die van het team regelmatig gevierd worden. Profielomschrijving * Als Logistiek & Administratief MedewerkerEuropese markt. * Je verzorgt de administratieve verwerking van onze contractbevestigingen . * Je stelt samen met onze klanten een planning op voor leveringen en ladingen. * Klanten zet je s
                          Derigran NV * Zandhoven, België - Solliciteer als één van de eersten - Functieomschrijving - Wereldeconomie saai? Valutamarkten saai? Agrarische grondstoffen saai? Niet bij Derigran! Al 40 jaar zijn we als dynamisch bedrijf actief op de markt van de agrarische grondstoffen. Ben je ambitieus, klantgericht en punctueel? Ben je helemaal klaar voor een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! * Bij Derigran NVstabiel en dynamisch bedrijf. * Je werkt in onze vestiging in Zandhoven, nabij Antwerpen. Dit allemaal binnen een gedreven team waar zowel persoonlijke successen als die van het team regelmatig gevierd worden. Profielomschrijving * Als Logistiek & Administratief MedewerkerEuropese markt. * Je verzorgt de administratieve verwerking van onze contractbevestigingen . * Je stelt samen met onze klanten een planning op voor leveringen en ladingen. * Klanten zet je s
                          plus
                          STG BVBA * 2200 Herentals, België - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Taken en verantwoordelijkheden - Jouw rol binnen onze organisatie - Ons Supply Chain team zet elke dag alles op alles om te zorgen voor een tijdige en correcte levering aan onze klanten. Onze Inbound afdeling speelt hierin een belangrijke rol. Door de inkomende goederen optimaal te beheren, draag jij bij aan een uitstekende klantenbeleving. * Je waakt over het correct en tijdig verwerken van inkomende vrachten en beheert en archiveert de nodige documenten. * Je ontvangt die komen leveren aan het loket en verwijst hen door naar de juiste loskade. * Je grijpt in bij problemen en zorgt ervoor dat alles tijdig en correct verwerkt kan worden. * Je rapporteert aan de inbound bij veranderingen of wijzigingen van geplande leveringen.
                          STG BVBA * 2200 Herentals, België - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Taken en verantwoordelijkheden - Jouw rol binnen onze organisatie - Ons Supply Chain team zet elke dag alles op alles om te zorgen voor een tijdige en correcte levering aan onze klanten. Onze Inbound afdeling speelt hierin een belangrijke rol. Door de inkomende goederen optimaal te beheren, draag jij bij aan een uitstekende klantenbeleving. * Je waakt over het correct en tijdig verwerken van inkomende vrachten en beheert en archiveert de nodige documenten. * Je ontvangt die komen leveren aan het loket en verwijst hen door naar de juiste loskade. * Je grijpt in bij problemen en zorgt ervoor dat alles tijdig en correct verwerkt kan worden. * Je rapporteert aan de inbound bij veranderingen of wijzigingen van geplande leveringen.
                          plus
                          Alfa Line * 2340 Beerse, België - Solliciteer als één van de eersten - Over Alfa Line - Alfa Line is gespecialiseerd in wegmarkeringen en signalisatie. Vanuit Beerse ondersteunen we onze klanten met duidelijke, veilige en duurzame markeringen. Om onze verdere groei te ondersteunen, zijn we op zoek naar een administratief bediende die houdt van structuur, klantencontact en mee wil draaien in een toffe KMO. Jouw functie - Als Administratief Bediende ben je een centrale schakel binnen Alfa Line. Je zorgt ervoor dat de administratie op wieltjes loopt en ondersteunt zowel de als de op kantoor en op de baan. * Opvolgen van de algemene mailbox * Binnenkomende berichten sorteren en doorspelen naar de juiste collega * Eenvoudige vragen zelf beantwoorden * Ontvangen en doorverbinden van telefoons * Klanten te woord staan op een vriendelijke, professionele manier
                          Alfa Line * 2340 Beerse, België - Solliciteer als één van de eersten - Over Alfa Line - Alfa Line is gespecialiseerd in wegmarkeringen en signalisatie. Vanuit Beerse ondersteunen we onze klanten met duidelijke, veilige en duurzame markeringen. Om onze verdere groei te ondersteunen, zijn we op zoek naar een administratief bediende die houdt van structuur, klantencontact en mee wil draaien in een toffe KMO. Jouw functie - Als Administratief Bediende ben je een centrale schakel binnen Alfa Line. Je zorgt ervoor dat de administratie op wieltjes loopt en ondersteunt zowel de als de op kantoor en op de baan. * Opvolgen van de algemene mailbox * Binnenkomende berichten sorteren en doorspelen naar de juiste collega * Eenvoudige vragen zelf beantwoorden * Ontvangen en doorverbinden van telefoons * Klanten te woord staan op een vriendelijke, professionele manier
                          plus
                          Prime BVBA * BRECHT - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - PRIME streeft naar een correcte en nauwkeurige loonadministratie en het aanreiken van oplossingen voor personeelszaken. Hoe ziet jouw rol er uit? Wij ondersteunen bedrijven met onze kennis en ervaring op verschillende domeinen, aanwerving, toepassing loonsubsidies, arbeidsorganisatie, bijstand & voorbereiding bij sociale controle, wijziging in de arbeidsduur, invoeren flexibele arbeidsregelingen, deelname aan personeelsvergaderingen, opstellen/wijzigen van arbeidsreglement, ontslagregelingen, budgetten, overleg met ….. Je draagt mee de verantwoordelijkheid voor de juridische benadering van onze loondossiers en krijgt de gelegenheid juridische vraagstukken mee uit te werken mbt ontwerpen van arbeidsovereenkomsten en andere, arbeidsorganisatie, arbeidsreglementen, adviezen, rapporten,etc. Ook voorb
                          Prime BVBA * BRECHT - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - PRIME streeft naar een correcte en nauwkeurige loonadministratie en het aanreiken van oplossingen voor personeelszaken. Hoe ziet jouw rol er uit? Wij ondersteunen bedrijven met onze kennis en ervaring op verschillende domeinen, aanwerving, toepassing loonsubsidies, arbeidsorganisatie, bijstand & voorbereiding bij sociale controle, wijziging in de arbeidsduur, invoeren flexibele arbeidsregelingen, deelname aan personeelsvergaderingen, opstellen/wijzigen van arbeidsreglement, ontslagregelingen, budgetten, overleg met ….. Je draagt mee de verantwoordelijkheid voor de juridische benadering van onze loondossiers en krijgt de gelegenheid juridische vraagstukken mee uit te werken mbt ontwerpen van arbeidsovereenkomsten en andere, arbeidsorganisatie, arbeidsreglementen, adviezen, rapporten,etc. Ook voorb
                          plus
                          IButler * KONTICH - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - POSGARD ondersteunt klanten bij het nog efficiënter runnen van de horecazaak of food shop. De food markten zijn in volle beweging. Nu zoeken wij nieuwe collega's voor ons tof team in sterke groei. De afdeling Customer success ondersteunt de klanten bij alle klantgerichte aspecten van de eenvoudig te gebruiken oplossingen. * Eenvoudig te bedienen kassa systeem en handheld modules * Gebruiksvriendelijke verkoop tools zoals website, webshop, tafelreservatie & klantenkaart modules voor de klanten * Gemakkelijk beheren van de zaak, producten, personeel en omzetcijfers - Jouw verantwoordelijkheden - Als Administratief customer success medewerker - part-time of full-time - ben je verantwoordelijk voor het pro-actief opvolgen van de klanten van POSGARD vanuit het kantoor.
                          IButler * KONTICH - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - POSGARD ondersteunt klanten bij het nog efficiënter runnen van de horecazaak of food shop. De food markten zijn in volle beweging. Nu zoeken wij nieuwe collega's voor ons tof team in sterke groei. De afdeling Customer success ondersteunt de klanten bij alle klantgerichte aspecten van de eenvoudig te gebruiken oplossingen. * Eenvoudig te bedienen kassa systeem en handheld modules * Gebruiksvriendelijke verkoop tools zoals website, webshop, tafelreservatie & klantenkaart modules voor de klanten * Gemakkelijk beheren van de zaak, producten, personeel en omzetcijfers - Jouw verantwoordelijkheden - Als Administratief customer success medewerker - part-time of full-time - ben je verantwoordelijk voor het pro-actief opvolgen van de klanten van POSGARD vanuit het kantoor.
                          plus
                          Als Management assistant / Customer succes manager bij POSGARD ben je verantwoordelijk voor het aansturen en succesvol laten functioneren van de Support & Administratie - in het geheel van de onboarding, planning, de oplevering van de projecten en de opvolging van de klant feedback en ervaringen - waarbij je op het juiste moment zelf weet in te springen indien noodzakelijk.
                          Als Management assistant / Customer succes manager bij POSGARD ben je verantwoordelijk voor het aansturen en succesvol laten functioneren van de Support & Administratie - in het geheel van de onboarding, planning, de oplevering van de projecten en de opvolging van de klant feedback en ervaringen - waarbij je op het juiste moment zelf weet in te springen indien noodzakelijk.
                          plus
                          Colas Noord NV * WIJNEGEM - Solliciteer als één van de eersten - Hoofdverantwoordelijkheden - Als logistiek administratief bediende ben je verantwoordelijk voor het verzamelen, controleren, waarderen en bevestigen van de uitgaven voor de prestaties van externe transporteurs. Je waarborgt de naleving van de financiële en contractuele afspraken met onze leveranciers en ondersteunt zo een georganiseerd en kostenefficiënt logistiek proces. Op korte termijn wordt je als back-up transportplanner opgeleid voor de planning van ons en extern transport voor onze werven. Je kan dan, bij afwezigheid van onze planner, deze taken overnemen. * Je zorgt ervoor dat de kaderovereenkomsten met leveranciers worden nageleefd. * Je verzamelt en controleert de juistheid en samenhang van de geleverde prestaties. * Je waardeert de facturen en bonnen in overeenstemming met de afspraken uit de
                          Colas Noord NV * WIJNEGEM - Solliciteer als één van de eersten - Hoofdverantwoordelijkheden - Als logistiek administratief bediende ben je verantwoordelijk voor het verzamelen, controleren, waarderen en bevestigen van de uitgaven voor de prestaties van externe transporteurs. Je waarborgt de naleving van de financiële en contractuele afspraken met onze leveranciers en ondersteunt zo een georganiseerd en kostenefficiënt logistiek proces. Op korte termijn wordt je als back-up transportplanner opgeleid voor de planning van ons en extern transport voor onze werven. Je kan dan, bij afwezigheid van onze planner, deze taken overnemen. * Je zorgt ervoor dat de kaderovereenkomsten met leveranciers worden nageleefd. * Je verzamelt en controleert de juistheid en samenhang van de geleverde prestaties. * Je waardeert de facturen en bonnen in overeenstemming met de afspraken uit de
                          plus
                          Hotel Turnhout * TURNHOUT - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Corsendonk Turnova is op zoek naar een enthousiaste hotelreceptionist(e) die mee wil bouwen aan de verdere groei van ons hotel. Ben jij iemand die graag zorgt voor een warm, persoonlijk onthaal en onze gasten een onvergetelijk verblijf wil bezorgen? Dan verwelkomen we jou graag in ons team! Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol - Als receptionist(e) ben jij het eerste aanspreekpunt van onze gasten. Met jouw vriendelijke uitstraling en servicegerichte aanpak zorg je van aankomst tot vertrek voor een vlot en aangenaam verblijf. * Het hartelijk ontvangen en verder helpen van onze gasten * Het beheren en beantwoorden van het mailverkeer * Het aannemen en verwerken van (telefonische) reservaties in Mews * Het voorbereiden van arrivals en departures
                          Hotel Turnhout * TURNHOUT - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Corsendonk Turnova is op zoek naar een enthousiaste hotelreceptionist(e) die mee wil bouwen aan de verdere groei van ons hotel. Ben jij iemand die graag zorgt voor een warm, persoonlijk onthaal en onze gasten een onvergetelijk verblijf wil bezorgen? Dan verwelkomen we jou graag in ons team! Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol - Als receptionist(e) ben jij het eerste aanspreekpunt van onze gasten. Met jouw vriendelijke uitstraling en servicegerichte aanpak zorg je van aankomst tot vertrek voor een vlot en aangenaam verblijf. * Het hartelijk ontvangen en verder helpen van onze gasten * Het beheren en beantwoorden van het mailverkeer * Het aannemen en verwerken van (telefonische) reservaties in Mews * Het voorbereiden van arrivals en departures
                          plus
                          Homini nv * Roderveldlaan 4, 2600 Antwerpen, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Jobomschrijving - Navigeer naar succes met Homini, dé brug tussen talent en uitmuntende opportuniteiten binnen de arbeidsmarkt. Als voorloper in wervingsdiensten, matchen we toptalent met topbedrijven in diverse sectoren. Met onze expertise en toewijding streven we naar duurzame relaties en succesvolle plaatsingen. Bij Homini staat elk individu centraal; we vinden de perfecte match, keer op keer - Als Logistiek Administratief Bediendeklantenschippersterminals Aangedreven door Menselijk Inzicht en AI-precisie - In de gespecialiseerde talentenmarkt van vandaag staat Homini op het kruispunt van diepgaande sectorkennis en geavanceerde technologie, en transformeert hoe bedrijven uitzonderlijk talent vinden in zes kritieke sectoren.
                          Homini nv * Roderveldlaan 4, 2600 Antwerpen, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Jobomschrijving - Navigeer naar succes met Homini, dé brug tussen talent en uitmuntende opportuniteiten binnen de arbeidsmarkt. Als voorloper in wervingsdiensten, matchen we toptalent met topbedrijven in diverse sectoren. Met onze expertise en toewijding streven we naar duurzame relaties en succesvolle plaatsingen. Bij Homini staat elk individu centraal; we vinden de perfecte match, keer op keer - Als Logistiek Administratief Bediendeklantenschippersterminals Aangedreven door Menselijk Inzicht en AI-precisie - In de gespecialiseerde talentenmarkt van vandaag staat Homini op het kruispunt van diepgaande sectorkennis en geavanceerde technologie, en transformeert hoe bedrijven uitzonderlijk talent vinden in zes kritieke sectoren.
                          plus
                          * Transport Broodthaers * RANST Solliciteer als één van de eersten Introductie TB Logistics is al meer dan vijftig jaar een vaste waarde in de transportwereld en een vertrouwd gezicht in de haven van Antwerpen. Om ons team te versterken zoeken we een administratief medewerker. Jouw verantwoordelijkheden * Mailverkeer beheren (opdrachten en prijsaanvragen klanten) * Inbrengen van de cmr's * Klanten te woord staan Jouw profiel * Je werkt nauwkeurig en je bent bereid om bij te leren. * Kennis van het Frans is een pluspunt.
                          * Transport Broodthaers * RANST Solliciteer als één van de eersten Introductie TB Logistics is al meer dan vijftig jaar een vaste waarde in de transportwereld en een vertrouwd gezicht in de haven van Antwerpen. Om ons team te versterken zoeken we een administratief medewerker. Jouw verantwoordelijkheden * Mailverkeer beheren (opdrachten en prijsaanvragen klanten) * Inbrengen van de cmr's * Klanten te woord staan Jouw profiel * Je werkt nauwkeurig en je bent bereid om bij te leren. * Kennis van het Frans is een pluspunt.
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Adjoint Dingénieure à Poederlee?

                          Salaire moyen par an
                          34.000 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Adjoint Dingénieure à Poederlee est de 34.000 €. Les salaires de Adjoint Dingénieure à Poederlee vont de 28.000 € à 42.500 €.