Date
Temps de trajet
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Ressources Humaines
Le triPertinence
Date
    Temps de trajet
    Langue du job
      Compétences
        Fonctions
        1 sélectionné
          Secteur
            Région
              Ville
                Expérience
                  Type de contrat
                    Régime de travail

                      Jobs populaires

                      • Ressources Humaines
                      • Néerlandais
                      • Management
                      • Finance
                      • Administration
                      • Français
                      • Conseiller en personnel
                      • Adjoint/e au personnel
                      • Adjoint/e au recrutement
                      • Chargé/e de mission
                      • Responsable du recrutement

                      Afficher plus

                      Emplacements

                      Ressources Humaines
                      Supprimer tous les filtres

                      Date

                      Nouveaux jobs dernières 24h
                      3


                      Temps de trajet

                      Compétences








                      Fonctions

                      Ressources Humaines
                      13





                      11 résultats pour Account Management à Jabbeke dans un rayon de 30 km

                      Nous avons étendu votre recherche à plus de 11 offres d’emploi similaires.

                      Recruitment Lead - Hooglede (Belgium)

                      Brightanalytics BVBA
                      Hooglede
                      Je hebt uitgebreide ervaring met ervaren commerciële professionals (Account Executives, Country Launchers, …). Van Junior tot Senior en Management niveau
                      Je hebt uitgebreide ervaring met ervaren commerciële professionals (Account Executives, Country Launchers, …). Van Junior tot Senior en Management niveau
                      plus
                      NOUVEAU
                      Donck BVBA * RUMBEKE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - We zoeken een gedreven professional die graag verantwoordelijkheid neemt en structuur brengt in HR en deels ook in finance en administratie. Een rol met inhoud, autonomie en doorgroeimogelijkheden. In deze functie combineer je people skills met organisatorisch inzicht en een brede blik op de werking van ons bedrijf. * Je stuurt en coacht het administratief team. * Je bent verantwoordelijk voor HR-taken: van soft HR (onboarding, gesprekken, personeelsopvolging) tot payroll. * Je zorgt dat contracten, personeelsdossiers en registraties correct en up-to-date zijn. * Je onderhoudt het contact met ons sociaal secretariaat en volgt de loonkost en personeelsplanning op. * Je bent aanwezig op werkvergaderingen en denkt mee over personeelsbezetting.
                      Donck BVBA * RUMBEKE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - We zoeken een gedreven professional die graag verantwoordelijkheid neemt en structuur brengt in HR en deels ook in finance en administratie. Een rol met inhoud, autonomie en doorgroeimogelijkheden. In deze functie combineer je people skills met organisatorisch inzicht en een brede blik op de werking van ons bedrijf. * Je stuurt en coacht het administratief team. * Je bent verantwoordelijk voor HR-taken: van soft HR (onboarding, gesprekken, personeelsopvolging) tot payroll. * Je zorgt dat contracten, personeelsdossiers en registraties correct en up-to-date zijn. * Je onderhoudt het contact met ons sociaal secretariaat en volgt de loonkost en personeelsplanning op. * Je bent aanwezig op werkvergaderingen en denkt mee over personeelsbezetting.
                      plus
                      NOUVEAU
                      Minstens 3 jaar werkervaring in een gelijkaardige functie, in het bijzonder in het aanwerven van ervaren commerciële professionals * Multidisciplinaire ervaring met het aanwerven van verschillende soorten profielen is zeker een pluspunt (Sales, Marketing, Administratie, Finance, IT, … van Junior tot Senior en Management niveau)
                      Minstens 3 jaar werkervaring in een gelijkaardige functie, in het bijzonder in het aanwerven van ervaren commerciële professionals * Multidisciplinaire ervaring met het aanwerven van verschillende soorten profielen is zeker een pluspunt (Sales, Marketing, Administratie, Finance, IT, … van Junior tot Senior en Management niveau)
                      plus

                      Nous avons étendu votre recherche avec 2 offres d'emploi dans d'autres régions

                      Je verzorgt de periodieke rapportering aan het management en de afdeling Finance en stelt jaarlijks het personeelsbudget op. * Je bent het aanspreekpunt voor alle HR-gerelateerde vragen, zowel voor de medewerkers als voor het management. * Je ondersteunt de en het management bij het voeren van diverse formele en informele gesprekken met de medewerkers.
                      Je verzorgt de periodieke rapportering aan het management en de afdeling Finance en stelt jaarlijks het personeelsbudget op. * Je bent het aanspreekpunt voor alle HR-gerelateerde vragen, zowel voor de medewerkers als voor het management. * Je ondersteunt de en het management bij het voeren van diverse formele en informele gesprekken met de medewerkers.
                      plus
                      YouConnect is gespecialiseerd in executive search, permanente aanwerving en interim management voor legal, hr & compliance professionals. * Een nauwe samenwerking met het management, waarbij je een kritische, strategische en tegelijk pragmatische sparringpartner bent.
                      YouConnect is gespecialiseerd in executive search, permanente aanwerving en interim management voor legal, hr & compliance professionals. * Een nauwe samenwerking met het management, waarbij je een kritische, strategische en tegelijk pragmatische sparringpartner bent.
                      plus

                      Ces jobs pourraient également vous intéresser

                      Als HR Generalist (m/v/x) heb je een brede A-tot-Z verantwoordelijkheid over zowel de hard als soft HR-processen binnen de organisatie. In samenwerking met een productiebedrijf met een 100tal medewerkers (waarvan een 80tal arbeiders) in regio groot Ieper is Robert Half op zoek naar een HR Generalist (m/v/x). We zoeken een HR verantwoordelijke/generalist, die de juiste drive en attitude meebrengt. In deze functie ondersteun je de organisatie in een breed en gevarieerd HR takenpakket. Je komt terecht in een vooruitstrevende en mensgerichte onderneming waar HR een centrale rol speelt. Op het vlak van soft HR begeleid je de CAO-onderhandelingen en overlegmomenten met vakbonden, voer je verzuim- en bemiddelingsgesprekken en ondersteun je g
                      Als HR Generalist (m/v/x) heb je een brede A-tot-Z verantwoordelijkheid over zowel de hard als soft HR-processen binnen de organisatie. In samenwerking met een productiebedrijf met een 100tal medewerkers (waarvan een 80tal arbeiders) in regio groot Ieper is Robert Half op zoek naar een HR Generalist (m/v/x). We zoeken een HR verantwoordelijke/generalist, die de juiste drive en attitude meebrengt. In deze functie ondersteun je de organisatie in een breed en gevarieerd HR takenpakket. Je komt terecht in een vooruitstrevende en mensgerichte onderneming waar HR een centrale rol speelt. Op het vlak van soft HR begeleid je de CAO-onderhandelingen en overlegmomenten met vakbonden, voer je verzuim- en bemiddelingsgesprekken en ondersteun je g
                      plus
                      Als HR Consultant bij TRIXXO Jobs in Roeselare ben jij de verbindende factor tussen bedrijven die op zoek zijn naar het juiste arbeidersprofiel en onze gespecialiseerde HR-diensten. * Je adviseert klanten rond HR-beleid, arbeidsvoorwaarden en talentontwikkeling. * TRIXXO * Roeselare * Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Je adviseert, ondersteunt en begeleidt klanten bij hun personeelsuitdagingen en zorgt telkens voor de perfecte match. Wat ga je doen? * Je analyseert de personeelsbehoefte van klanten en biedt gerichte, op maat gemaakte oplossingen voor arbeidersprofielen * Je begeleidt het volledige rekruteringsproces: van het opstellen van vacatureteksten tot de aanwerving van de juiste kandidaat. * Je bouwt d
                      Als HR Consultant bij TRIXXO Jobs in Roeselare ben jij de verbindende factor tussen bedrijven die op zoek zijn naar het juiste arbeidersprofiel en onze gespecialiseerde HR-diensten. * Je adviseert klanten rond HR-beleid, arbeidsvoorwaarden en talentontwikkeling. * TRIXXO * Roeselare * Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Je adviseert, ondersteunt en begeleidt klanten bij hun personeelsuitdagingen en zorgt telkens voor de perfecte match. Wat ga je doen? * Je analyseert de personeelsbehoefte van klanten en biedt gerichte, op maat gemaakte oplossingen voor arbeidersprofielen * Je begeleidt het volledige rekruteringsproces: van het opstellen van vacatureteksten tot de aanwerving van de juiste kandidaat. * Je bouwt d
                      plus
                      NOUVEAU
                      Momenteel gaan ze op zoek naar een Vermogensadviseur. Als Vermogensadviseur ben je verantwoordelijk voor het verstrekken van deskundig en op maat gemaakt beleggingsadvies. * Rock Recruitment * Gullegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Je komt terecht in een warm en familiaal team dat al meer dan 35 jaar actief is als gevestigde bankagent en onafhankelijk verzekeringsmakelaar. Met een persoonlijke aanpak, digitale vernieuwing en een sterke focus op klantbeleving, begeleiden ze vandaag meer dan 7.000 klanten in hun dagelijks bankieren. Het kantoor groeit sterk, telt 16 collega's en heeft vestigingen in Gullegem en Heule. Hier ben je geen nummer, maar een gewaardeerde schakel in een hecht team. Jouw verantwoordelijkheden - Je beheert beleggingsportefeuilles, begeleidt klante
                      Momenteel gaan ze op zoek naar een Vermogensadviseur. Als Vermogensadviseur ben je verantwoordelijk voor het verstrekken van deskundig en op maat gemaakt beleggingsadvies. * Rock Recruitment * Gullegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Je komt terecht in een warm en familiaal team dat al meer dan 35 jaar actief is als gevestigde bankagent en onafhankelijk verzekeringsmakelaar. Met een persoonlijke aanpak, digitale vernieuwing en een sterke focus op klantbeleving, begeleiden ze vandaag meer dan 7.000 klanten in hun dagelijks bankieren. Het kantoor groeit sterk, telt 16 collega's en heeft vestigingen in Gullegem en Heule. Hier ben je geen nummer, maar een gewaardeerde schakel in een hecht team. Jouw verantwoordelijkheden - Je beheert beleggingsportefeuilles, begeleidt klante
                      plus
                      Dan is deze rol van Aftermarket Manager Vlaanderen iets voor jou. Je rapporteert aan de nationale Aftermarket Manager en werkt nauw samen met collega's in het hoofdkantoor en het Waalse service center. Bij een positief resultaat ontmoet je HR en de Aftermarket manager van België. * de people manager en aanspreekpunt voor het Vlaamse service-team (field & workshop technicians, planning, sales, support), * Je bewaakt de rentabiliteit van de aftermarket-activiteiten (P&L, marges, bezettingsgraad, productiviteit). Ervaring als people manager in een technische service-omgeving (after sales, customer service, servicecenter, werkplaats, …) – idealiter met een team van techniekers, planners en/of serviceprofielen. * Profile Group * Izegem - Vlaanderen * Vast contract, onbepaa
                      Dan is deze rol van Aftermarket Manager Vlaanderen iets voor jou. Je rapporteert aan de nationale Aftermarket Manager en werkt nauw samen met collega's in het hoofdkantoor en het Waalse service center. Bij een positief resultaat ontmoet je HR en de Aftermarket manager van België. * de people manager en aanspreekpunt voor het Vlaamse service-team (field & workshop technicians, planning, sales, support), * Je bewaakt de rentabiliteit van de aftermarket-activiteiten (P&L, marges, bezettingsgraad, productiviteit). Ervaring als people manager in een technische service-omgeving (after sales, customer service, servicecenter, werkplaats, …) – idealiter met een team van techniekers, planners en/of serviceprofielen. * Profile Group * Izegem - Vlaanderen * Vast contract, onbepaa
                      plus
                      Vivaldis Interim * Roeselare * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Functie - Ben jij het type dat liever doet dan toekijkt? Hou je van mensen én van actie? Als Career Consultant binnen de industrie-niche sta je elke dag in het hart van de arbeidsmarkt. Je helpt kandidaten aan een job die bij hen past, je begeleidt bedrijven in hun zoektocht naar talent én je werkt samen met een hecht team dat elkaar vooruit duwt. Sharon en Cheyenne van het kantoor van Roeselare Interim zoeken een leuke en gedreven collega! Wat doet een Career Consultant bij Vivaldis? In het kort? Alles wat je leuk vindt: mensen begeleiden, kandidaten rekruteren, bedrijven blij maken én je kantoor zien groeien – letterlijk en figuurlijk. In het lang? Je gaat actief op zoek naar kandidaten * Je speurt dagelijks naar industriële profielen zoals productiemedewerkers, magazijniers, inpakkers, opera
                      Vivaldis Interim * Roeselare * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Functie - Ben jij het type dat liever doet dan toekijkt? Hou je van mensen én van actie? Als Career Consultant binnen de industrie-niche sta je elke dag in het hart van de arbeidsmarkt. Je helpt kandidaten aan een job die bij hen past, je begeleidt bedrijven in hun zoektocht naar talent én je werkt samen met een hecht team dat elkaar vooruit duwt. Sharon en Cheyenne van het kantoor van Roeselare Interim zoeken een leuke en gedreven collega! Wat doet een Career Consultant bij Vivaldis? In het kort? Alles wat je leuk vindt: mensen begeleiden, kandidaten rekruteren, bedrijven blij maken én je kantoor zien groeien – letterlijk en figuurlijk. In het lang? Je gaat actief op zoek naar kandidaten * Je speurt dagelijks naar industriële profielen zoals productiemedewerkers, magazijniers, inpakkers, opera
                      plus
                      Wij willen onze groei de komende 5 jaar aanzienlijk versnellen o.a. met een uitzendconsulent in West-Vlaanderen (Roeselare, Torhout, Waregem, Oostende en Menen etc.). De rol van Uitzendconsulent draait om één ding: het vinden van de juiste mensen voor de juiste banen. * JobFIXers * West-Vlaanderen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Als de grootste dochteronderneming van de BOEMM family is JobFIXers het snelst groeiende matchingbedrijf binnen de HR services in België. JobFIXers is gespecialiseerd in het begeleiden van vakbekwame en naar een geschikte job. Met een netwerk van meer dan 70 kantoren in Vlaanderen wil JobFIXers de perfecte match vormen tussen menselijk talent en bedrijf. Ben jij klaar om écht impact te maken? In deze rol ben jij het gezicht van Jobfixers in jouw regio, waar je dagelijks het verschil
                      Wij willen onze groei de komende 5 jaar aanzienlijk versnellen o.a. met een uitzendconsulent in West-Vlaanderen (Roeselare, Torhout, Waregem, Oostende en Menen etc.). De rol van Uitzendconsulent draait om één ding: het vinden van de juiste mensen voor de juiste banen. * JobFIXers * West-Vlaanderen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Als de grootste dochteronderneming van de BOEMM family is JobFIXers het snelst groeiende matchingbedrijf binnen de HR services in België. JobFIXers is gespecialiseerd in het begeleiden van vakbekwame en naar een geschikte job. Met een netwerk van meer dan 70 kantoren in Vlaanderen wil JobFIXers de perfecte match vormen tussen menselijk talent en bedrijf. Ben jij klaar om écht impact te maken? In deze rol ben jij het gezicht van Jobfixers in jouw regio, waar je dagelijks het verschil
                      plus
                      Als Productieleider kom je terecht in een bedrijf waar mensen met passie samenwerken aan slimme en moderne oplossingen. Je voelt meteen dat een Productieleider hier meer is dan iemand die enkel een planning opvolgt. Als Productieleider zorg je dat jouw afdeling werkt als een goed geoliede machine en stuur je een team aan dat vooruit wil. Als Productieleider ben je iemand die rust brengt wanneer het druk wordt en duidelijkheid geeft wanneer er veel beweegt. Een Productieleider die houdt van aanpakken, die mensen kan motiveren en die graag werkt met techniek voelt zich hier meteen thuis. Hier krijg je als Productieleider een functie waarin je elke dag iets nieuws leert en waarin jouw invloed zichtbaar is. Je voelt dat een Productieleider hier kan groeie
                      Als Productieleider kom je terecht in een bedrijf waar mensen met passie samenwerken aan slimme en moderne oplossingen. Je voelt meteen dat een Productieleider hier meer is dan iemand die enkel een planning opvolgt. Als Productieleider zorg je dat jouw afdeling werkt als een goed geoliede machine en stuur je een team aan dat vooruit wil. Als Productieleider ben je iemand die rust brengt wanneer het druk wordt en duidelijkheid geeft wanneer er veel beweegt. Een Productieleider die houdt van aanpakken, die mensen kan motiveren en die graag werkt met techniek voelt zich hier meteen thuis. Hier krijg je als Productieleider een functie waarin je elke dag iets nieuws leert en waarin jouw invloed zichtbaar is. Je voelt dat een Productieleider hier kan groeie
                      plus
                      Als Regional Manager sta je in voor het volledige parkeerbeheer van zowel steden als gemeenten gelegen in West-Vlaanderen. * HR Flux * West-Vlaanderen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Onze opdrachtgever is een gerenommeerde Belgische onderneming met meer dan 20 jaar expertise in het handhaven van parkeerbeleid. Zij ontzorgen lokale besturen op mobiliteitsvlak met een full service-aanpak. De onderneming kan hiervoor rekenen op sterke lokale teams en kantoren in de regio. Flexibiliteit, klantgerichtheid en een persoonlijke benadering staan centraal in hun dienstverlening. Jouw verantwoordelijkheden - Je werkt nauw samen met de aan wie je rapporteert. Je kan terugvallen op een team van een dertigtal vaste en tijdelijke medewerkers. Hierbij werk je samen met twee die aan jou rapporteren.
                      Als Regional Manager sta je in voor het volledige parkeerbeheer van zowel steden als gemeenten gelegen in West-Vlaanderen. * HR Flux * West-Vlaanderen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Onze opdrachtgever is een gerenommeerde Belgische onderneming met meer dan 20 jaar expertise in het handhaven van parkeerbeleid. Zij ontzorgen lokale besturen op mobiliteitsvlak met een full service-aanpak. De onderneming kan hiervoor rekenen op sterke lokale teams en kantoren in de regio. Flexibiliteit, klantgerichtheid en een persoonlijke benadering staan centraal in hun dienstverlening. Jouw verantwoordelijkheden - Je werkt nauw samen met de aan wie je rapporteert. Je kan terugvallen op een team van een dertigtal vaste en tijdelijke medewerkers. Hierbij werk je samen met twee die aan jou rapporteren.
                      plus
                      Als Assistant Store Manager ondersteun je de in al deze taken. * Als Assistant Store Manager heb je eerste leidinggevende ervaring en de ambitie om door te groeien. Als Store Manager draag je de eindverantwoordelijkheid over het dagelijks reilen en zeilen van de winkel. Samen met je Store Manager, die jouw rechterhand is in de operationele werking, zorg je voor een vlotte organisatie, een gemotiveerd team en een uitstekende klantenbeleving. Bij afwezigheid van de Store Manager neem je met plezier de leiding over en geef je richting op de werkvloer. Kortom: je bent niet enkel een steunpilaar, maar ook een toekomstig Store Manager in wording. * Als Store Manager heb je
                      Als Assistant Store Manager ondersteun je de in al deze taken. * Als Assistant Store Manager heb je eerste leidinggevende ervaring en de ambitie om door te groeien. Als Store Manager draag je de eindverantwoordelijkheid over het dagelijks reilen en zeilen van de winkel. Samen met je Store Manager, die jouw rechterhand is in de operationele werking, zorg je voor een vlotte organisatie, een gemotiveerd team en een uitstekende klantenbeleving. Bij afwezigheid van de Store Manager neem je met plezier de leiding over en geef je richting op de werkvloer. Kortom: je bent niet enkel een steunpilaar, maar ook een toekomstig Store Manager in wording. * Als Store Manager heb je
                      plus
                      Vacature: Administratief Projectmedewerker (Roeselare) (m/v/x). Deze organisatie is op zoek naar een administratief projectmedewerker. * Robert Half * Roeselare * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben je energiek, leergierig en hou je ervan om in een dynamisch team te werken? Wil je een rol waarin je administratieve ondersteuning biedt aan projecten met maatschappelijke impact? Over het team - Je komt terecht in een jong en dynamisch team binnen een grotere organisatie (ca. 60 collega's, opgesplitst in kleinere subteams). Samen maken jullie deel uit van het projectenteam dat zich voornamelijk richt op overheidsopdrachten. Je wordt begeleid en opgeleid door de project support manager en rapporteert aan de business development director. Jouw takenpakket *
                      Vacature: Administratief Projectmedewerker (Roeselare) (m/v/x). Deze organisatie is op zoek naar een administratief projectmedewerker. * Robert Half * Roeselare * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben je energiek, leergierig en hou je ervan om in een dynamisch team te werken? Wil je een rol waarin je administratieve ondersteuning biedt aan projecten met maatschappelijke impact? Over het team - Je komt terecht in een jong en dynamisch team binnen een grotere organisatie (ca. 60 collega's, opgesplitst in kleinere subteams). Samen maken jullie deel uit van het projectenteam dat zich voornamelijk richt op overheidsopdrachten. Je wordt begeleid en opgeleid door de project support manager en rapporteert aan de business development director. Jouw takenpakket *
                      plus
                      Samen met onze klant zijn wij op zoek naar een Senior Sales Advisor Used Cars. Als proactieve Sales Advisor ga je actief op zoek naar commerciële opportuniteiten door potentiële klanten te benaderen. Regio Roeselare | Sales | Automotive | Premiummerk | Cars | 1110627 * HAYS * Roeselare * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Over de organisatie - bedrijf heerst een warme en betrokken werksfeer, waar vakmanschap, initiatief en klantgerichtheid centraal staan. Medewerkers krijgen de ruimte om mee te denken en zich verder te ontwikkelen binnen een dynamische omgeving. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw nieuwe functie - In deze rol ben jij het aanspreekpunt voor klanten die op zoek zijn naar hun ideale tweedehandswagen. Je komt terecht in een dynamisch team dat streeft naar een uitstekende service en
                      Samen met onze klant zijn wij op zoek naar een Senior Sales Advisor Used Cars. Als proactieve Sales Advisor ga je actief op zoek naar commerciële opportuniteiten door potentiële klanten te benaderen. Regio Roeselare | Sales | Automotive | Premiummerk | Cars | 1110627 * HAYS * Roeselare * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Over de organisatie - bedrijf heerst een warme en betrokken werksfeer, waar vakmanschap, initiatief en klantgerichtheid centraal staan. Medewerkers krijgen de ruimte om mee te denken en zich verder te ontwikkelen binnen een dynamische omgeving. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw nieuwe functie - In deze rol ben jij het aanspreekpunt voor klanten die op zoek zijn naar hun ideale tweedehandswagen. Je komt terecht in een dynamisch team dat streeft naar een uitstekende service en
                      plus
                      Als Payroll Manager ben je het centrale aanspreekpunt voor alles wat met payroll en personeelsadministratie te maken heeft. * HR Talents * Zwevegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Haal jij energie uit nauwkeurige loonverwerking en denk jij tegelijkertijd ook graag mee over HR-processen en verbeteringen? Werk je graag in een warme, familiale omgeving waar authenticiteit centraal staat? Dan is deze rol als Payroll Verantwoordelijke in Kortrijk jouw volgende carrièrestap, waar jij mee het verschil kan maken. Jouw verantwoordelijkheden • Payroll & administratie (70%) – Voorbereiden en verwerken van de lonen in samenwerking met het sociaal secretariaat – Beheer van afwezigheden en prestaties in Protime – Up-to-date houden van personeels- en contractgegevens – Beheren van wettelijke do
                      Als Payroll Manager ben je het centrale aanspreekpunt voor alles wat met payroll en personeelsadministratie te maken heeft. * HR Talents * Zwevegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Haal jij energie uit nauwkeurige loonverwerking en denk jij tegelijkertijd ook graag mee over HR-processen en verbeteringen? Werk je graag in een warme, familiale omgeving waar authenticiteit centraal staat? Dan is deze rol als Payroll Verantwoordelijke in Kortrijk jouw volgende carrièrestap, waar jij mee het verschil kan maken. Jouw verantwoordelijkheden • Payroll & administratie (70%) – Voorbereiden en verwerken van de lonen in samenwerking met het sociaal secretariaat – Beheer van afwezigheden en prestaties in Protime – Up-to-date houden van personeels- en contractgegevens – Beheren van wettelijke do
                      plus

                      Jobs populaires


                      Afficher plus

                      Quel est le salaire moyen pour Account Management à Jabbeke?

                      Salaire moyen par an
                      42.400 €

                      Le salaire moyen pour les emplois Account Management à Jabbeke est de 42.400 €. Les salaires de Account Management à Jabbeke vont de 35.500 € à 51.800 €.