.png)
Wil jij een servicecenter in West-Vlaanderen écht op de kaart zetten?
Wil je mee een nieuw team uitbouwen in een sterke, familiale groep met premium machines en klanten die jou vertrouwen in hun meest kritieke momenten? Dan is deze rol van Aftermarket Manager Vlaanderen iets voor jou.
Over onze klant
Onze klant is een 100% Belgische, internationale familieonderneming met meer dan 100 jaar geschiedenis, gespecialiseerd in de verkoop en service van zware bouw- en mijnbouwmachines (graafmachines, bulldozers, crushers, …). Het bedrijf is exclusief verdeler van toonaangevende merken en is marktleider in zijn niche.
Voor het service center in West-Vlaanderen (regio Kortijk- Izegem) zoeken we een
Aftermarket Manager die zowel het team als de business in Vlaanderen naar een hoger niveau tilt.
Als Aftermarket Manager ben jij:
Je rapporteert aan de nationale Aftermarket Manager en werkt nauw samen met collega’s in het hoofdkantoor en het Waalse service center.
Vandaag is de basis aanwezig, maar het voelt nog niet als een “volwaardig bedrijfje”.
Jouw missie is om hier samen met je team een hecht, performante serviceunit van te maken waar klanten graag over de vloer komen en medewerkers zich gesteund voelen.
Ervaring als people manager in een technische service-omgeving (after sales, customer service, servicecenter, werkplaats, …) – idealiter met een team van techniekers, planners en/of serviceprofielen.
Je komt terecht in een stabiele, ambitieuze familieonderneming waar medewerkers lang blijven en waar interne mobiliteit en doorgroei geen loze woorden zijn.
Ben je enthousiast over deze kans en zeg je bij het zien van deze vacature ‘ Dat ben ik!”? Lana, senior recruitment expert, kijkt uit naar je sollicitatie. Na een kort telefoongesprek volgt een eerste interview. Bij een positief resultaat ontmoet je HR en de Aftermarket manager van België. Als we een match hebben, ontvang je snel een concreet aanbod!