Logo BSO Security Solutions
BSO Security Solutions
Date
Temps de trajet
Langue du job
Compétences
Fonctions
Région
Ville

Critères

Le triDate
Date
    Temps de trajet
    Langue du job
      Compétences
        Fonctions
          Région
            Ville

              Jobs populaires

              • Administration
              • Allemand
              • Back Office
              • Comptabilité
              • Facturation
              • Français
              • Agent/e de backoffice

              Date

              7 derniers jours
              1

              Temps de trajet

              Compétences








              Fonctions

              Administration
              1

              Votre recherche a retourné 1 résultat

              BSO Security Solutions

              Backoffice medewerker

              BSO Security Solutions
              MECHELEN
              BSO Security Solutions * MECHELEN - Solliciteer als één van de eersten - Als Backoffice Medewerker ben jij de spil tussen onze verschillende diensten (verkoop, aankoop, logistiek, service en boekhouding). Jij zorgt ervoor dat de administratieve processen vlot, correct en transparant verlopen. Dankzij jouw organisatorisch talent behoud je steeds het overzicht over alle lopende dossiers en processen. * Opvolgen, verwerken en controleren van administratieve dossiers * Coördineren van de informatie-uitwisseling tussen verschillende afdelingen * Bijhouden van statusupdates van lopende bestellingen, leveringen en support-aanvragen * Opstellen en controleren van documenten, rapporten en overzichten * Signaleren van knelpunten in processen en meedenken over verbeteringen * Telefonische en schriftelijke ondersteuning voor klanten en * Ondersteuning van de backoffice in algemen
              BSO Security Solutions * MECHELEN - Solliciteer als één van de eersten - Als Backoffice Medewerker ben jij de spil tussen onze verschillende diensten (verkoop, aankoop, logistiek, service en boekhouding). Jij zorgt ervoor dat de administratieve processen vlot, correct en transparant verlopen. Dankzij jouw organisatorisch talent behoud je steeds het overzicht over alle lopende dossiers en processen. * Opvolgen, verwerken en controleren van administratieve dossiers * Coördineren van de informatie-uitwisseling tussen verschillende afdelingen * Bijhouden van statusupdates van lopende bestellingen, leveringen en support-aanvragen * Opstellen en controleren van documenten, rapporten en overzichten * Signaleren van knelpunten in processen en meedenken over verbeteringen * Telefonische en schriftelijke ondersteuning voor klanten en * Ondersteuning van de backoffice in algemen
              plus

              Jobs populaires