Customer Experience Expert Salaries in Namur

As a Customer Experience Expert you can expect an average salary of 31.800 €. The salary range as a Customer Experience Expert is between 28.900 € and 43.000 €. For a job as a Customer Experience Expert, there are many job offers in Namur, Louvain-la-Neuve, Mont-Saint-Guibert. On StepStone.be, you can currently find 164 open jobs for the occupation Customer Experience Expert in Belgium. More info on the average wages you can find underneath.
31.800
28.900
Average
43.000

Customer Experience Expert jobs in Namur

Employé(e) back office service commercial

Brasserie du Bocq
  • Purnode
Une première expérience probante dans une fonction similaire est souhaitée. * Une expérience et/ou une bonne aptitude à l'utilisation d'un logiciel ERP (intégré de gestion) et d'un CRM sont nécessaires.

Conseiller clientèle Starters & Indépendants (Guichet d'entreprises)

UCM
  • Wierde
Vous bénéficiez d'une première expérience probante, en lien direct avec la législation sociale, et ce, dans le monde des services ;

Conseiller de Clients Particuliers (H/F/X)

Beobank Réseau agents indépendants / Zelfstandig agenten-netwerk
  • Hannut
Diplôme Bachelor ou Master ou équivalent par expérience * Expérience commerciale requise. Expérience en banque est un plus

Key Account Manager - Mid-Market & Corporate

Odoo
  • Louvain-La-Neuve
Grow with your customers and manage long term relationship with them - You will have the opportunity to grow with your customers and manage long term relationships with them. * 2 to 5 years experience

AGENT DE CONTACT CENTER TRACING ET VACCINATION COVID 19 (H/F/X)

LEM Interim
  • Charleroi
Une précédente expérience dans un service client est un atout

CUSTOMER SERVICE OFFICER FR/EN

HAYS
  • Ottignies, Louvain-la-Neuve
En tant que Customer Service Officer, vous serez responsable de la gestion des commandes de A à Z pour votre portefeuille clients. Intéressé(e) par ce job de Customer Service Officer FR/EN ?

CUSTOMER CARE / HELPDESK ADVISOR (FRANÇAIS/ANGLAIS) chez FASTBACK

AULI
  • 5150 Floriffoux
Gedegen ervaring en inzicht in de werking van een customer care afdeling vormen een belangrijk pluspunt. * Kans om de customer care / helpdesk mee uit te bouwen binnen een groeiende en snel evoluerende organisatie.

Customer Success Manager - German Speaker

Odoo
  • Louvain-La-Neuve
Previous experience in a customer relationship management role - As a Customer Success Manager point of contact of all your customers.

Account Manager

Odoo
  • Louvain-La-Neuve
Qualify the end customer needs * Negotiate pricing with Partners and customers and promote the right value proposition - You'll have daily to grow their revenue based on Odoo solutions and manage your customer portfolio.

Business Analyst

Odoo
  • Grand-Rosière-Hottomont
You will , from all around the world, to implement their customers projects and to become Odoo Experts. The team is responsible for implementing projects and for helping our customers with their use of Odoo business apps.
  • 1-10 from 164
All displayed salary data are based on statistical surveys by StepStone. These are average values and the data cannot be assigned to individual job offers.