Service desk medewerker lonen in België

Als Service desk medewerker mag je je verwachten aan een gemiddeld salaris van 41.400 €. Het gemiddelde loonbereik als Service desk medewerker ligt tussen 34.400 € en 50.400 €. Voor een job als Service desk medewerker zijn er heel wat jobaanbiedingen in Brussel, Antwerpen, Gent. Op StepStone.be kan je momenteel 1506 vacatures terugvinden voor het beroep van Service desk medewerker in België. Meer informatie over het loon vind je hieronder.
41.400
34.400
Gemiddelde
50.400

Vacatures in Service desk medewerker

Customer Service Desk Medewerker

Brink's Solutions Belgium
  • Groot-Bijgaarden
Als Customer Service Desk medewerker sta je in het hart van de dienst Customer Service en ben je het eerste contactpunt van onze klanten in geval van vragen.

Call Agent Nachtploeg

WAW
  • Zele
Ter versterking van hun team zoeken ze dringend een enthousiaste, meertalige SERVICE DESK MEDEWERKER / CALL AGENT voor de vaste nachtploeg.

Service Desk Analyst

Verisure
  • Evere
The main objective for Service desk (English/Dutch) is to provide support on the corporate IT platform to internal end users within Verisure.

Technical Service Desk Operator

Stanley Security Belgium
  • Brugge
Voor onze vestiging in Brugge zijn we op zoek een Technical Service Desk Operator. Wat is dat nu, een technical service desk operator?

Service Desk Agent

Mutualités Libres - Onafhankelijke Ziekenfondsen
  • Anderlecht
Klaar om onze Klaar om onze nieuwe Service Desk Agent te worden? De gezondheid van onze medewerkers, maar ook van onze medelandbewoners, is een prioriteit voor de Onafhankelijke Ziekenfondsen. Additional medical services

Technical Advisor

Stegmann Belgium (BVBA)
  • Wommelgem
• Je hanteert een nauwe samenwerking met de Planning en de Service Desk.

System Engineer

Smals
  • Brussel
Je bent verantwoordelijk voor het oplossen van incidenten die niet door de Service Desk konden worden verholpen of die door het monitoringsysteem werden gegenereerd.

Helpdeskmedewerker

ASAP.be
  • Turnhout
Onze klant is één van 's werelds grootste fabrikanten en serviceorganisaties op technisch gebied.

Global Systems Administrator

Experis
  • Antwerpen
LANDesk Service Desk / LDMS * Closely adheres to defined Global IT Service Management processes (when published) - change management, incident management, problem management, service level ...

Manager IT en Digitalisering

Het Poetsbureau Dienstencheques
  • Paal-Beringen
Je bezit minimum een basiskennis op gebied van infrastructuur, software deployment tools, service desk management, O365, data management, BI & AI tools en Salesforce.
  • 1-10 Van 1506
Alle getoonde salarisgegevens zijn gebaseerd op statistische enquêtes door StepStone. Dit zijn gemiddelde waarden en de informatie kan niet worden toegewezen aan individuele vacatures.