Back office assistent lonen in Brugge

Als Back office assistent mag je je verwachten aan een gemiddeld salaris van 36.700 €. Het gemiddelde loonbereik als Back office assistent ligt tussen 30.200 € en 45.300 €. Voor een job als Back office assistent zijn er heel wat jobaanbiedingen in Brugge, Oostende, Aalter. Op StepStone.be kan je momenteel 42 vacatures terugvinden voor het beroep van Back office assistent in België. Meer informatie over het loon vind je hieronder.
36.700
30.200
Gemiddelde
45.300

Vacatures in Back office assistent in Brugge

CAD Tekenaar

Stanley Security Belgium
  • Brugge
Je bent ICT-minded, kan vlot overweg met PC en MS-office programma's (Word, Excel, PowerPoint, Visio, ….) en stelt zich open om nieuwe programma's aan te leren.

Coördinator Werven bouwtechnische affiniteit

SEGAF
  • Kortemark
Je bent ervaren met het Office-pakket en met een tekenprogramma (AutoCad,…)

Mecanicien

Fluxys
  • Zeebrugge
Je werkt vlot met het MS office pakket.

Technisch Commercieel Account Manager

ANDRESS CONSULTING
  • Oostkamp
Kennis van het bodemdecreet en de desbetreffende milieuwetgeving is een grote troef, praktische kennis van de gangbare MS Office-pakketten een noodzaak.

Notarieel jurist

ANDRESS CONSULTING
  • Sint-Laureins
Kennis van het gangbare MS Office-pakket, ActaLibra SDP en andere IT-tools is ten zeerste aangeraden.

Medewerker Business Operations - specialist Verzekeringen

OZ - Onafhankelijk Ziekenfonds
  • Brugge
Vanuit backoffice ben jij de expert in complexe dossiers zowel voor onze klanten als voor collega's binnen OZ.

Administrative Assistant

Vinci Energies Belgium
  • leon bekaertlaan 24, 9880, aalter
• goede kennis Office-pakket

Allround & hands-on Chief Accountant - Internationale KMO

Michael Page
  • Tielt
De back-up voor het inboeken van facturen bij verlof of ziekte van de direct report;

Customer Service Assistent Manager

Elis Bruxelles Hades
  • Aalter
In het kader van de uitbreiding van onze activiteiten, zijn we op zoek een Customer Service Assistent Manager voor ons filiaal te Aalter. * U heeft kennis van Office en Outlook en gaat vlot om met een PC.

KWALITEITSVERANTWOORDELIJKE

HAYS
  • Brugge
Daarnaast ben je punctueel en administratief vaardig, heb je kennis MS Office en schrik je niet terug voor eventueel leveranciers-/klantencontact.
  • 1-10 Van 42
Alle getoonde salarisgegevens zijn gebaseerd op statistische enquêtes door StepStone. Dit zijn gemiddelde waarden en de informatie kan niet worden toegewezen aan individuele vacatures.