StepStone breidt netwerk uit tot meer dan 100 partners

In 2017 kende het partnernetwerk van jobplatform StepStone een opmerkelijke groei.

StepStone breidt netwerk uit tot meer dan 100 partners

In 2017 kende het partnernetwerk van jobplatform StepStone een opmerkelijke groei.
Het aantal strategische partnerwebsites steeg tot boven de 100, waardoor rekruteerders een veel groter bereik krijgen in de juiste doelgroep, zonder dat hiervoor extra kosten nodig zijn. Met dit succesverhaal bevestigt StepStone haar leiderspositie in het aanleveren van kwalitatieve kandidaten.

Vacatures van StepStone-klanten worden automatisch en gratis doorgeplaatst op meer dan 100 partnerwebsites. Het gamma aan partners bevat een evenwichtige mix van regionale portalen met een brede doelgroep en gespecialiseerde portalen met een specifiekere domeinnaam en een specifiek doelpubliek. Resultaat: rekruteerders kunnen met hun vacatures meer potentiële kandidaten in specifieke jobcategorieën, sectoren en regio’s bereiken.

Marktleider in het aanleveren van kandidaten

Jonas Vanpaeschen, Partnership Manager bij StepStone

“De toename van het aantal strategische partners versterkt onze bedrijfsprestaties”, zegt Jonas Vanpaeschen, Partnership Manager bij StepStone. “Ons partnernetwerk vertegenwoordigt een essentieel onderdeel van onze traffic strategy. Bovendien hebben we recent enkele metingen uitgevoerd die aangeven dat we uiterst kwalitatieve kandidaten bereiken via ons partnernetwerk. We zijn ook trots op het feit dat we – mede dankzij ons uitgebreide partnernetwerk – onze positie van toonaangevend jobplatform op de Belgische markt konden versterken en dat we per gepubliceerde vacature gemiddeld 14,8 sollicitanten aanleveren.”


“Interessante content via relevante jobaanbiedingen”

Het uitgebreide partnernetwerk biedt ook voordelen voor werkzoekenden. Zij genieten een compleet overzicht van de huidige online vacatures in hun specifieke categorie, sector en regio, en dat niet alleen op StepStone maar ook op meer dan 100 partnerwebsites. De nieuwssite The Brussels Times, een nieuwe partner van StepStone, is alvast overtuigd van het partnerprogramma. “De tools en het platform bieden onze lezers interessante inhoud via relevante jobaanbiedingen en vormen een belangrijk onderdeel van onze dagelijkse online krant”, aldus The Brussels Times.

Het jobplatform zal haar partnernetwerk ook in 2018 blijven uitbreiden en verbeteren. “StepStone is nog steeds op zoek naar nieuwe partners in alle mogelijke disciplines en regio’s. Onze doelstelling voor het komende jaar bestaat erin om twee keer zoveel relevante kandidaten aan te leveren als onze concurrenten”, besluit Jonas Vanpaeschen.

Meer informatie over ons partnernetwerk kan u vinden op onze website.

Het aantal strategische partnerwebsites steeg tot boven de 100, waardoor rekruteerders een veel groter bereik krijgen in de juiste doelgroep, zonder dat hiervoor extra kosten nodig zijn. Met dit succesverhaal bevestigt StepStone haar leiderspositie in het aanleveren van kwalitatieve kandidaten.

Vacatures van StepStone-klanten worden automatisch en gratis doorgeplaatst op meer dan 100 partnerwebsites. Het gamma aan partners bevat een evenwichtige mix van regionale portalen met een brede doelgroep en gespecialiseerde portalen met een specifiekere domeinnaam en een specifiek doelpubliek. Resultaat: rekruteerders kunnen met hun vacatures meer potentiële kandidaten in specifieke jobcategorieën, sectoren en regio’s bereiken.

Marktleider in het aanleveren van kandidaten

Jonas Vanpaeschen, Partnership Manager bij StepStone

“De toename van het aantal strategische partners versterkt onze bedrijfsprestaties”, zegt Jonas Vanpaeschen, Partnership Manager bij StepStone. “Ons partnernetwerk vertegenwoordigt een essentieel onderdeel van onze traffic strategy. Bovendien hebben we recent enkele metingen uitgevoerd die aangeven dat we uiterst kwalitatieve kandidaten bereiken via ons partnernetwerk. We zijn ook trots op het feit dat we – mede dankzij ons uitgebreide partnernetwerk – onze positie van toonaangevend jobplatform op de Belgische markt konden versterken en dat we per gepubliceerde vacature gemiddeld 14,8 sollicitanten aanleveren.”


“Interessante content via relevante jobaanbiedingen”

Het uitgebreide partnernetwerk biedt ook voordelen voor werkzoekenden. Zij genieten een compleet overzicht van de huidige online vacatures in hun specifieke categorie, sector en regio, en dat niet alleen op StepStone maar ook op meer dan 100 partnerwebsites. De nieuwssite The Brussels Times, een nieuwe partner van StepStone, is alvast overtuigd van het partnerprogramma. “De tools en het platform bieden onze lezers interessante inhoud via relevante jobaanbiedingen en vormen een belangrijk onderdeel van onze dagelijkse online krant”, aldus The Brussels Times.

Het jobplatform zal haar partnernetwerk ook in 2018 blijven uitbreiden en verbeteren. “StepStone is nog steeds op zoek naar nieuwe partners in alle mogelijke disciplines en regio’s. Onze doelstelling voor het komende jaar bestaat erin om twee keer zoveel relevante kandidaten aan te leveren als onze concurrenten”, besluit Jonas Vanpaeschen.

Meer informatie over ons partnernetwerk kan u vinden op onze website.