Notre site utilise des cookies afin que nous puissions vous fournir la meilleure expérience utilisateur. En navigant sur notre site, vous acceptez l’usage que nous en faisons. En savoir plus

  • Publier un job
  • Espace Recruteurs
  • 0
  • Se connecter
    • Se connecter
    • Créer un CV
    • Espace Recruteurs
  • Créer un CV
  • 0
  • FR
    • NL
    • FR
    • EN
  • 5km
  • 10km
  • 20km
  • 30km
  • 40km
  • 50km
  • 75km
  • 100km
Recherche avancée
Jobs par e-mail
Satellic NV

Quality & Complaint Manager

  • Diegem
  • Contrat fixe à durée indéterminée
  • Plein temps

Introductie

De afdeling Customer Support is de interface naar de Road Users en is verantwoordelijk voor het callcenter.

Wij zijn op zoek naar een Quality & Complaint Manager voor deze afdeling te versterken. Onze Q&C manager is verantwoordelijk voor het dagelijkse beheer van de Customer Support afdeling en ziet toe op een kwaliteitsvolle dienstverlening naar de interne en externe klanten toe. 

De Q&C manager rapporteert rechtstreeks  aan de Head of Customer Service.

Jouw takenpakket

  • Efficiënte afhandeling van verzoeken en klachten van klanten via uitgebreide directe e-mail / telefooncontacten met klanten, leveranciers en interne productmanagers
  • Het continue verbeteren van de klantenservice
  • Garant staan voor een kwaliteitsvolle afhandeling door het nauwkeurig opvolgen van lopende cases, de klanttevredenheid te meten en te verbeteren waar nodig
  • Het ontwikkelen en implementeren van ideeën, processes en procedures die bijdragen aan een kwaliteitsvol departement en KPI’s.
  • Analyse van geautomatiseerde rapportering
  • Uitvoeren van Business Development Management voor zowel de 1ste als 2de lijns klantendienst.
  • Aanspreektpunt zijn tussen de business, operations en de callcenter service supplier
  • Diplomatisch en succesvol probleemsituaties met moeilijke klanten afhandelen
  • Opstarten, leiden en uitvoeren van kleine en middelgrote customer service projecten
  • Opvolgen van aan- en afwezigheden en opmaak van de wekelijkse teamplanning.
  • Jaarlijkse evaluaties houden, feedbackmomenten inlassen, begeleiden en bijsturen van de teamleden

Kennis en vaardigheden

  • Diploma hoger of universitair onderwijs of gelijkwaardig door ervaring
  •  +/- 5 à 8 jaar ervaring in het management van een customer support afdeling of gelijkaardig
  • Meerdere jaren ervaring met peoplemanagement
  •  Uitstekende kennis van Engels en Nederlands en/of Frans.
  • Uitstekende schriftelijke en mondelinge vaardigheden
  • Sterke communicatie- en presentatie skills
  • Ervaring in project management en risicobeheer
     

Pluspunten:

  • Ervaring in de tollingwereld, telecommunicatie of in de verzekeringswereld
  • Kennis van de werking van IVR
  • Kennis van Duits
  • Ervaring met 1 of meerdere CRM tools
     

Voor deze vacature zijn wij op zoek naar een collega die, naast de bovenvermelde kennis en vaardigheden, ook over de volgende competenties beschikt:  

Sociale vaardigheden en competenties

  • Je formuleert and implementeert originele oplossingen en voorstellen die bijdragen aan process innovatie en de dienstverlening.
  • Door op een proactieve manier samen te werken met andere departementen, draag je bij aan het behalen van de business resultaten.
  • Je bent accuraat door nauwkeurig en gedetailleerd te werk te gaan.
  • Je bent discreet en weet op een voorzichtige, gereserveerde manier om te gaan met gevoelige informatie.
  • Je behoudt controle, zelfs onder hoge druk en blijft optimistisch, constructief en resultaatgeorienteerd in onvoorziene omstandigheden.
  • Je neemt volle verantwoordelijkheid voor je taken, activiteiten, beslissingen en resultaten
  • Je past je makkelijk aan in een veranderende omgeving
  • Je bent geengageerd en vertoont een positieve attitude
  • Je neemt actief deel aan gemeenschappelijke doelen, zelfs deze buiten je expertise domein

Geïnteresseerd?

Klik dan op ‘Solliciteren’ om je kandidaat te stellen.

Postuler

Emplacement

Afficher la carte
Satellic NV
Leonardo Da Vincilaan 19, 1831 Diegem, België

Satellic NV

Jobs recommandés

Trouver des annonces semblables

  1. Selon la Catégorisation
  2. Banques, Services finan...
  3. Engineering & Technique
  4. Vente et Achat
  1. Selon le Lieu
  2. Diegem
  3. Brabant Flamand
  1. Selon le Titre
  2. Chef de la qualité
  3. Collaborateur/trice
  4. Gestionnaire qualité
 

Satellic NV

Sauvegarder
Transférer l'offre d'emploi

Parcourir les emplois

  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
A propos de StepStone
  • Qui sommes-nous?
  • Espace Presse
  • StepStone en chiffres
  • Devenez partenaire
  • Carrière chez StepStone
Help Center
  • FAQ
  • Contactez-nous
Espace Recruteurs
  • Pourquoi StepStone
  • Publier une annonce
  • Produits et Services
  • Recrutement international: THE NETWORK
  • Contactez-nous
Apps
Changer langue:
  • Déclaration de confidentialité
  • Conditions d'utilisation
  • Help Center
  • Conditions générales de vente
  • THE NETWORK

Copyright © StepStone GmbH 1996 - 2019