Date
Options télétravail
Temps de trajet
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Administration: 1
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Langue du job
        Compétences
          Fonctions
          1 sélectionné
            Secteur
              Région
                Ville
                  Expérience
                    Type de contrat
                      Régime de travail

                        Jobs populaires

                        • Administration
                        • Français
                        • Néerlandais
                        • Communication
                        • MS Excel
                        • Planification
                        • Adjoint/e administratif/ve
                        • Chef/fe de Bureau
                        • Adjoint/e de vente
                        • Adjoint/e marketing
                        • Adjoint/e planning
                        • Administrateur/trice comptabilité
                        • Administrateur/trice du marketing
                        • Aide gérant
                        • Classeur/se

                        Afficher plus
                        Administration: 1
                        Supprimer tous les filtres

                        Date

                        Nouveaux jobs dernières 24h
                        1


                        Temps de trajet

                        Compétences








                        Fonctions

                        Administration
                        14







                        14 résultats pour Vente à Westmeerbeek dans un rayon de 30 km

                        Office Manager Herentals

                        TRIXXO
                        Herentals
                        Herentals * Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, bepaalde tijd, Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Bij TRIXXO geloven we dat werk mensen sterker maakt. Jij verbindt bedrijven met de juiste talenten waarbij de focus ligt op arbeidersprofielen en helpt zo zowel onze klanten als je eigen kantoor groeien. Jij bent het commerciële gezicht van TRIXXO in jouw regio en bouwt elke dag mee aan ons succesverhaal * Je bouwt actief mee aan de groei van je kantoor door onze klantenportefeuille uit te breiden. * Met je commerciële flair overtuig je bedrijven om hun vacatures bij ons uit te zetten en een duurzame samenwerking op te starten. * Je verdiept je in de noden van je klanten en helpt hen om de juiste mensen te vinden. * Je legt waardevolle contacten in de regio en versterkt je netwerk elk
                        Herentals * Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, bepaalde tijd, Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Bij TRIXXO geloven we dat werk mensen sterker maakt. Jij verbindt bedrijven met de juiste talenten waarbij de focus ligt op arbeidersprofielen en helpt zo zowel onze klanten als je eigen kantoor groeien. Jij bent het commerciële gezicht van TRIXXO in jouw regio en bouwt elke dag mee aan ons succesverhaal * Je bouwt actief mee aan de groei van je kantoor door onze klantenportefeuille uit te breiden. * Met je commerciële flair overtuig je bedrijven om hun vacatures bij ons uit te zetten en een duurzame samenwerking op te starten. * Je verdiept je in de noden van je klanten en helpt hen om de juiste mensen te vinden. * Je legt waardevolle contacten in de regio en versterkt je netwerk elk
                        plus
                        Motmans & Partners * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Glowi Jobs wil talent laten schitteren. Als uitzendbureau streven ze naar het duurzaam samenbrengen van mensen en bedrijven. Ze staan garant voor een persoonlijke aanpak omdat ze investeren in diepgaande gesprekken met kandidaten en werkgevers. Op die manier koppelen zij talent aan de ideale opdracht of functie. Een gemotiveerd team van 42 medewerkers, verdeeld over 14 kantoren, geeft elke dag het beste van zichzelf om voor zowel korte als lange termijn tewerkstelling de juiste match te vinden. Glowi Jobs is ambitieus en wil zijn positie in Vlaanderen verder versterken. Om mee de kar van deze groeiplannen te trekken in regio Antwerpen, zijn wij voor hen op zoek naar ondernemende Kantoorverantwoordelijke. Jouw verantwoordelijkheden
                        Motmans & Partners * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Glowi Jobs wil talent laten schitteren. Als uitzendbureau streven ze naar het duurzaam samenbrengen van mensen en bedrijven. Ze staan garant voor een persoonlijke aanpak omdat ze investeren in diepgaande gesprekken met kandidaten en werkgevers. Op die manier koppelen zij talent aan de ideale opdracht of functie. Een gemotiveerd team van 42 medewerkers, verdeeld over 14 kantoren, geeft elke dag het beste van zichzelf om voor zowel korte als lange termijn tewerkstelling de juiste match te vinden. Glowi Jobs is ambitieus en wil zijn positie in Vlaanderen verder versterken. Om mee de kar van deze groeiplannen te trekken in regio Antwerpen, zijn wij voor hen op zoek naar ondernemende Kantoorverantwoordelijke. Jouw verantwoordelijkheden
                        plus
                        * Stera-Gas NV * ZEMST Solliciteer als één van de eersten Wat ga je doen? Als Office Sales Medewerker ben jij de spil tussen onze klanten, externe verkopers en plaatsingsteam. * Opstellen en opvolgen van offertes en contracten; * Coördineren van plaatsingen van propaantanks in overleg met klanten en ons plaatsingsteam; * Organiseren van keuringen, meldingen en technische interventies; * Algemene ondersteuning binnen sales- en marketingprocessen. Wie zoeken wij? * Je spreekt, begrijpt en schrijft vlot in het Nederlands en Frans; * Je bent klantgericht, stressbestendig en organisatorisch sterk; * Je hebt een algemeen goede tot zeer goede kennis van IT en het internet; * Je werkt vlot met Microsoft Windows en Office tools; * Je bent stressbestendig en kan conflicten op klantvriendelijke wijze oplossen
                        * Stera-Gas NV * ZEMST Solliciteer als één van de eersten Wat ga je doen? Als Office Sales Medewerker ben jij de spil tussen onze klanten, externe verkopers en plaatsingsteam. * Opstellen en opvolgen van offertes en contracten; * Coördineren van plaatsingen van propaantanks in overleg met klanten en ons plaatsingsteam; * Organiseren van keuringen, meldingen en technische interventies; * Algemene ondersteuning binnen sales- en marketingprocessen. Wie zoeken wij? * Je spreekt, begrijpt en schrijft vlot in het Nederlands en Frans; * Je bent klantgericht, stressbestendig en organisatorisch sterk; * Je hebt een algemeen goede tot zeer goede kennis van IT en het internet; * Je werkt vlot met Microsoft Windows en Office tools; * Je bent stressbestendig en kan conflicten op klantvriendelijke wijze oplossen
                        plus
                        Obelisk NV * Haasrode, 3053 Oud-Heverlee, België * Stage * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Introductie - Obelisk is een HR-consultancy organisatie die mensen en organisaties versterkt in hun leer- en ontwikkeltrajecten. We organiseren opleidingen, coachings en verandertrajecten op maat. Als student ondersteun je onze projectcoördinatoren, en salescollega's bij de praktische en administratieve organisatie van deze trajecten. Wat doe je? Je werkt ondersteunend aan binnen projectwerking, marketing en sales. Projectwerking • je helpt bij de administratieve voorbereiding van opleidingen (materiaal klaarzetten, aanwezigheidslijsten verzamelen, intakes uitsturen via Google Forms…) planningen • je stelt brieven op en bevestigt afspraken • Je volgt aanwezigheden van deelnemers op, vraagt afwezigheidsattesten op en beheert de prestaties in de databank
                        Obelisk NV * Haasrode, 3053 Oud-Heverlee, België * Stage * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Introductie - Obelisk is een HR-consultancy organisatie die mensen en organisaties versterkt in hun leer- en ontwikkeltrajecten. We organiseren opleidingen, coachings en verandertrajecten op maat. Als student ondersteun je onze projectcoördinatoren, en salescollega's bij de praktische en administratieve organisatie van deze trajecten. Wat doe je? Je werkt ondersteunend aan binnen projectwerking, marketing en sales. Projectwerking • je helpt bij de administratieve voorbereiding van opleidingen (materiaal klaarzetten, aanwezigheidslijsten verzamelen, intakes uitsturen via Google Forms…) planningen • je stelt brieven op en bevestigt afspraken • Je volgt aanwezigheden van deelnemers op, vraagt afwezigheidsattesten op en beheert de prestaties in de databank
                        plus
                        NOUVEAU
                        Hydro Volta bvba * HEVERLEE * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Wij zijn op zoek naar een dynamisch en georganiseerd individu om ons team te versterken als Marketing Assistent & Office Manager. Deze dubbelrol is van cruciaal belang om onze marketinginspanningen te ondersteunen en tegelijkertijd een vlotte kantoorwerking te garanderen. Jouw verantwoordelijkheden • Assisteren bij de ontwikkeling en uitvoering van marketingcampagnes, inclusief social media, e-mailmarketing en contentcreatie. • Beheren en updaten van de bedrijfswebsite en sociale media-accounts om de merkzichtbaarheid te vergroten. • Creëren van marketingmaterialen, presentaties en rapporten ter ondersteuning van verkoop- en promotieactiviteiten. • Helpen bij het organiseren van evenementen, beurzen en tentoonstellingen.
                        Hydro Volta bvba * HEVERLEE * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Wij zijn op zoek naar een dynamisch en georganiseerd individu om ons team te versterken als Marketing Assistent & Office Manager. Deze dubbelrol is van cruciaal belang om onze marketinginspanningen te ondersteunen en tegelijkertijd een vlotte kantoorwerking te garanderen. Jouw verantwoordelijkheden • Assisteren bij de ontwikkeling en uitvoering van marketingcampagnes, inclusief social media, e-mailmarketing en contentcreatie. • Beheren en updaten van de bedrijfswebsite en sociale media-accounts om de merkzichtbaarheid te vergroten. • Creëren van marketingmaterialen, presentaties en rapporten ter ondersteuning van verkoop- en promotieactiviteiten. • Helpen bij het organiseren van evenementen, beurzen en tentoonstellingen.
                        plus
                        Prima Mundo * SINT-KATELIJNE-WAVER - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij een administratieve alleskunner met een scherp oog voor detail? Houd je ervan om in een dynamische omgeving te werken waar geen enkele dag hetzelfde is? Dan ben jij misschien wel één van de 2 administratieve duizendpoten die wij zoeken! Functieomschrijving - Als administratieve duizendpoot ondersteun je verschillende interne diensten (verkoop, boekhouding, transport, …) . Je bent een echte multitasker en vindt het leuk om snel te schakelen tussen verschillende taken en afdelingen. * Verwerken en controleren van binnenkomende en uitgaande documenten. * Ondersteunen bij orderverwerking en facturatie. * Beheren van documenten en dossiers. * Archiveren. * Agendabeheer en het maken van afspraken. * Ad hoc ondersteuning van het management en andere teams. Jouw profiel
                        Prima Mundo * SINT-KATELIJNE-WAVER - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij een administratieve alleskunner met een scherp oog voor detail? Houd je ervan om in een dynamische omgeving te werken waar geen enkele dag hetzelfde is? Dan ben jij misschien wel één van de 2 administratieve duizendpoten die wij zoeken! Functieomschrijving - Als administratieve duizendpoot ondersteun je verschillende interne diensten (verkoop, boekhouding, transport, …) . Je bent een echte multitasker en vindt het leuk om snel te schakelen tussen verschillende taken en afdelingen. * Verwerken en controleren van binnenkomende en uitgaande documenten. * Ondersteunen bij orderverwerking en facturatie. * Beheren van documenten en dossiers. * Archiveren. * Agendabeheer en het maken van afspraken. * Ad hoc ondersteuning van het management en andere teams. Jouw profiel
                        plus
                        Fixmer Belgium Nv * WIJNEGEM - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Zorgen voor correcte en consistente gegevens over pharmaceutische producten, klanten en commerciële voorwaarden in onze systemen. De Master Data betrouwbaar maken. - Voorbereiden van leveranciersvoorwaarden: prijzen, volumes en logistieke voorwaarden om de commerciële prestaties te optimaliseren. - Integreren van nieuwe merken: de implementatiestappen structureren en de conformiteit van de processen waarborgen. - Analyseren en opvolgen van marges, rotaties consolideren en continu optimalisaties voorstellen. - Jouw rol is cruciaal om de klantervaring te garanderen en de globale rendabiliteit te ondersteunen. Jouw profiel - Je bent nauwkeurig, resultaatgericht en voelt je comfortabel met cijfers. Ervaring of kennis van de farmaceutische sector is een echt pluspunt.
                        Fixmer Belgium Nv * WIJNEGEM - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Zorgen voor correcte en consistente gegevens over pharmaceutische producten, klanten en commerciële voorwaarden in onze systemen. De Master Data betrouwbaar maken. - Voorbereiden van leveranciersvoorwaarden: prijzen, volumes en logistieke voorwaarden om de commerciële prestaties te optimaliseren. - Integreren van nieuwe merken: de implementatiestappen structureren en de conformiteit van de processen waarborgen. - Analyseren en opvolgen van marges, rotaties consolideren en continu optimalisaties voorstellen. - Jouw rol is cruciaal om de klantervaring te garanderen en de globale rendabiliteit te ondersteunen. Jouw profiel - Je bent nauwkeurig, resultaatgericht en voelt je comfortabel met cijfers. Ervaring of kennis van de farmaceutische sector is een echt pluspunt.
                        plus
                        Vastgoed Advies Centrum & Partners Bvba * HOMBEEK - Solliciteer als één van de eersten * Je bent verantwoordelijk voor het onthaal van klanten en agendaplanning. * De administratie van de verkoop- en verhuurdossiers is jouw terrein. In deze allround job ben jij het eerste aanspreekpunt binnen het kantoor in Mechelen en zal jij alles in goede banen leiden. * Je voert daarnaast verschillende administratieve taken uit. Zo zorg je voor de nodige documenten, het organiseren online tot offline publiciteit. * Bezichtiging panden met huurkandidaten doorheen de week. * Eenmaal het pand is verkocht of verhuurd zorg jij voor de administratieve afronding van het dossier: o.a. opmaak huurcontracten en compromissen. Jouw profiel - Geen ervaring? Maar wel de juiste ' mindset'? U krijgt een doorgedreven opleiding. * Je hebt een positieve en vriendelijke ingesteldheid.
                        Vastgoed Advies Centrum & Partners Bvba * HOMBEEK - Solliciteer als één van de eersten * Je bent verantwoordelijk voor het onthaal van klanten en agendaplanning. * De administratie van de verkoop- en verhuurdossiers is jouw terrein. In deze allround job ben jij het eerste aanspreekpunt binnen het kantoor in Mechelen en zal jij alles in goede banen leiden. * Je voert daarnaast verschillende administratieve taken uit. Zo zorg je voor de nodige documenten, het organiseren online tot offline publiciteit. * Bezichtiging panden met huurkandidaten doorheen de week. * Eenmaal het pand is verkocht of verhuurd zorg jij voor de administratieve afronding van het dossier: o.a. opmaak huurcontracten en compromissen. Jouw profiel - Geen ervaring? Maar wel de juiste ' mindset'? U krijgt een doorgedreven opleiding. * Je hebt een positieve en vriendelijke ingesteldheid.
                        plus
                        Sliding Glass * TIENEN - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bij Sliding Glass staan we voor maatwerk, kwaliteit en innovatie. Onze glazen schuifwandsystemen combineren esthetiek en techniek en worden volledig in eigen beheer ontworpen, geproduceerd en geplaatst. Door onze sterke groei zijn we op zoek naar een gemotiveerde en gestructureerde nieuwe medewerker om ons team te versterken. Jouw verantwoordelijkheden - Als interne werkvoorbereider speel je een sleutelrol in het efficiënt voorbereiden en coördineren van onze projecten. Je bent het centrale aanspreekpunt tussen sales, productie, leveranciers en klanten en zorgt ervoor dat alles van offerte tot oplevering vlot en gestructureerd verloopt. * invoeren en beheren van projecten in ons ERP-systeem; * verzenden van orderbevestigingen en bewaken van leveringen; * administratieve aansturing van de produ
                        Sliding Glass * TIENEN - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bij Sliding Glass staan we voor maatwerk, kwaliteit en innovatie. Onze glazen schuifwandsystemen combineren esthetiek en techniek en worden volledig in eigen beheer ontworpen, geproduceerd en geplaatst. Door onze sterke groei zijn we op zoek naar een gemotiveerde en gestructureerde nieuwe medewerker om ons team te versterken. Jouw verantwoordelijkheden - Als interne werkvoorbereider speel je een sleutelrol in het efficiënt voorbereiden en coördineren van onze projecten. Je bent het centrale aanspreekpunt tussen sales, productie, leveranciers en klanten en zorgt ervoor dat alles van offerte tot oplevering vlot en gestructureerd verloopt. * invoeren en beheren van projecten in ons ERP-systeem; * verzenden van orderbevestigingen en bewaken van leveringen; * administratieve aansturing van de produ
                        plus
                        J.B.T. HOLDING * MALLE - Solliciteer als één van de eersten - Wie zijn wij? D.K. Invest is een familiaal vastgoedbedrijf met ruim 50 jaar ervaring. We ontwikkelen, beheren en verhuren vastgoed in België en Nederland. Dit is voornamelijk bedrijfsmatig (magazijnen, kantoren,…) maar ook residentieel vastgoed. Wij geloven in een persoonlijke aanpak, waarbij eerlijkheid en vertrouwen de basis vormen voor elke samenwerking. We investeren niet alleen in vastgoed, maar ook in standvastige relaties binnen ons eigen team, met onze huurders, vaste partners en adviseurs. Zo willen we bijdragen aan een leefbare en faire omgeving voor de huidige en toekomstige generaties. De nieuwe generatie binnen ons familiebedrijf is recent gestart met het optimaliseren en professionaliseren van onze processen. Daarom zoeken we voor ons kantoor in Malle een enthousiaste Boekhoudkundig & Administ
                        J.B.T. HOLDING * MALLE - Solliciteer als één van de eersten - Wie zijn wij? D.K. Invest is een familiaal vastgoedbedrijf met ruim 50 jaar ervaring. We ontwikkelen, beheren en verhuren vastgoed in België en Nederland. Dit is voornamelijk bedrijfsmatig (magazijnen, kantoren,…) maar ook residentieel vastgoed. Wij geloven in een persoonlijke aanpak, waarbij eerlijkheid en vertrouwen de basis vormen voor elke samenwerking. We investeren niet alleen in vastgoed, maar ook in standvastige relaties binnen ons eigen team, met onze huurders, vaste partners en adviseurs. Zo willen we bijdragen aan een leefbare en faire omgeving voor de huidige en toekomstige generaties. De nieuwe generatie binnen ons familiebedrijf is recent gestart met het optimaliseren en professionaliseren van onze processen. Daarom zoeken we voor ons kantoor in Malle een enthousiaste Boekhoudkundig & Administ
                        plus
                        Crixus BVBA * HEVERLEE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Goudwisselkantoor BV is een familiaal bedrijf met meer dan 160 vestigingen in Nederland, België en Duitsland en dat al 40 jaar bestaat. De hoofdactiviteit bestaat uit aankoop en verkoop van edelmetalen zoals goud en zilver. Daarnaast doet het bedrijf ook zaken in munten, diamanten, oude bankbiljetten, uurwerken, oud speelgoed en kan je er ook terecht voor geldwisselactiviteiten. De onderneming is eind 2015 in België gestart en heeft ondertussen 60 kantoren. De uitbreiding zet zich door en daarom is er nu een vacature voor een kantoorhouder in Heverlee. Jouw verantwoordelijkheden - Als kantoorverantwoordelijke ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het filiaal en het adviseren van de klanten bij hun aankopen en/of verkopen. Jouw profiel * U bent zeer commercieel, en vooral eerlij
                        Crixus BVBA * HEVERLEE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Goudwisselkantoor BV is een familiaal bedrijf met meer dan 160 vestigingen in Nederland, België en Duitsland en dat al 40 jaar bestaat. De hoofdactiviteit bestaat uit aankoop en verkoop van edelmetalen zoals goud en zilver. Daarnaast doet het bedrijf ook zaken in munten, diamanten, oude bankbiljetten, uurwerken, oud speelgoed en kan je er ook terecht voor geldwisselactiviteiten. De onderneming is eind 2015 in België gestart en heeft ondertussen 60 kantoren. De uitbreiding zet zich door en daarom is er nu een vacature voor een kantoorhouder in Heverlee. Jouw verantwoordelijkheden - Als kantoorverantwoordelijke ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het filiaal en het adviseren van de klanten bij hun aankopen en/of verkopen. Jouw profiel * U bent zeer commercieel, en vooral eerlij
                        plus
                        Crixus BVBA * LEUVEN - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Goudwisselkantoor BV is een familiaal bedrijf met meer dan 160 vestigingen in Nederland, België en Duitsland en dat al 41 jaar bestaat. De hoofdactiviteit bestaat uit aankoop en verkoop van edelmetalen zoals goud en zilver. Daarnaast doet het bedrijf ook zaken in munten, diamanten, oude bankbiljetten, uurwerken, oud speelgoed en kan je er ook terecht voor geldwisselactiviteiten. De onderneming is eind 2015 in België gestart en heeft ondertussen 60 kantoren. De uitbreiding zet zich door en daarom is er nu een vacature voor een kantoorhouder in Leuven. Jouw verantwoordelijkheden - Als kantoorverantwoordelijke ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het filiaal en het adviseren van de klanten bij hun aankopen en/of verkopen. Jouw profiel * U bent zeer commercieel, en vooral eerlijk en
                        Crixus BVBA * LEUVEN - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Goudwisselkantoor BV is een familiaal bedrijf met meer dan 160 vestigingen in Nederland, België en Duitsland en dat al 41 jaar bestaat. De hoofdactiviteit bestaat uit aankoop en verkoop van edelmetalen zoals goud en zilver. Daarnaast doet het bedrijf ook zaken in munten, diamanten, oude bankbiljetten, uurwerken, oud speelgoed en kan je er ook terecht voor geldwisselactiviteiten. De onderneming is eind 2015 in België gestart en heeft ondertussen 60 kantoren. De uitbreiding zet zich door en daarom is er nu een vacature voor een kantoorhouder in Leuven. Jouw verantwoordelijkheden - Als kantoorverantwoordelijke ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het filiaal en het adviseren van de klanten bij hun aankopen en/of verkopen. Jouw profiel * U bent zeer commercieel, en vooral eerlijk en
                        plus
                        Grinord BVBA * Nekkerspoelstraat 37, 2800 Mechelen, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Grinordis een officiële Finstral Partner Studio en specialist in premium ramen en deuren. We combineren hoogstaande techniek met een persoonlijke aanpak. Om ons team te versterken, zoeken we een technisch-commercieel dossierbeheerder die onze klanten professioneel begeleidt en complexe dossiers zelfstandig kan opvolgen. Jouw verantwoordelijkheden - Over de rol - In deze rol ben jij de schakel tussen klant, en ons eigen team. Je begeleidt klanten doorheen het volledige traject: van adviesgesprek tot verkoop, technische opvolging en bestelling. Succes in deze functie betekent dat je zowel commercieel als technisch sterk groeit, dat je vertrouwen opbouwt met klanten en dat je op termijn zelfstandig dossiers kan beheren. * Finstral Partner Studio
                        Grinord BVBA * Nekkerspoelstraat 37, 2800 Mechelen, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Grinordis een officiële Finstral Partner Studio en specialist in premium ramen en deuren. We combineren hoogstaande techniek met een persoonlijke aanpak. Om ons team te versterken, zoeken we een technisch-commercieel dossierbeheerder die onze klanten professioneel begeleidt en complexe dossiers zelfstandig kan opvolgen. Jouw verantwoordelijkheden - Over de rol - In deze rol ben jij de schakel tussen klant, en ons eigen team. Je begeleidt klanten doorheen het volledige traject: van adviesgesprek tot verkoop, technische opvolging en bestelling. Succes in deze functie betekent dat je zowel commercieel als technisch sterk groeit, dat je vertrouwen opbouwt met klanten en dat je op termijn zelfstandig dossiers kan beheren. * Finstral Partner Studio
                        plus
                        Manpower * TIENEN * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - MANPOWER OFFICE PEOPLE is specialist in de rekrutering van bediendeprofielen. Wij gaan steeds voor de 'perfecte match' tussen werkgever en sollicitant! Voor onze klant gespecialiseerd in TOTAALINRICHTING EN INTERIEURONTWERP zijn wij op zoek naar een ADMINISTRATIEF BEDIENDE PLANNING met plaats tewerkstelling TIENEN. Jouw verantwoordelijkheden - Als ADMINISTRATIEF BEDIENDE PLANNING ben jij verantwoordelijk voor de volledige opvolging van het dossier na verkoop tot oplevering bij de klant. * Verwerken en opvolgen van bestellingen en orders bij leveranciers en partners * Inplannen van afspraken met klanten voor plaatsing * Opmaken en coördineren van de werkplanning van collega-installateurs * Eerste aanspreekpunt voor inkomende telefonie en klantencontact
                        Manpower * TIENEN * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - MANPOWER OFFICE PEOPLE is specialist in de rekrutering van bediendeprofielen. Wij gaan steeds voor de 'perfecte match' tussen werkgever en sollicitant! Voor onze klant gespecialiseerd in TOTAALINRICHTING EN INTERIEURONTWERP zijn wij op zoek naar een ADMINISTRATIEF BEDIENDE PLANNING met plaats tewerkstelling TIENEN. Jouw verantwoordelijkheden - Als ADMINISTRATIEF BEDIENDE PLANNING ben jij verantwoordelijk voor de volledige opvolging van het dossier na verkoop tot oplevering bij de klant. * Verwerken en opvolgen van bestellingen en orders bij leveranciers en partners * Inplannen van afspraken met klanten voor plaatsing * Opmaken en coördineren van de werkplanning van collega-installateurs * Eerste aanspreekpunt voor inkomende telefonie en klantencontact
                        plus

                        Ces jobs pourraient également vous intéresser

                        Austin Bright * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Voor een gerenommeerd Limburgs boekhoudkantoor met een sterke reputatie en meer dan 55 jaar expertise, zijn we op zoek naar een Advisor Accountancy voor het kantoor in Leuven, dat binnenkort verhuist naar een moderne locatie in het hart van de stad. Met een team van meer dan 200 specialisten en een multidisciplinaire aanpak, biedt dit kantoor toonaangevend advies op financieel, fiscaal, juridisch, strategisch en bedrijfseconomisch vlak. Hun multidisciplinaire aanpak zorgt voor optimale resultaten en een duurzame relatie. Hun motto? Kwaliteit leveren met een sterke persoonlijke toets. Dit weerspiegelt zich in hun persoonlijke aanpak en de duurzame vertrouwensbanden die ze met klanten opbouwen. Als vertrouwenspersoon speel jij hierin een crucia
                        Austin Bright * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Voor een gerenommeerd Limburgs boekhoudkantoor met een sterke reputatie en meer dan 55 jaar expertise, zijn we op zoek naar een Advisor Accountancy voor het kantoor in Leuven, dat binnenkort verhuist naar een moderne locatie in het hart van de stad. Met een team van meer dan 200 specialisten en een multidisciplinaire aanpak, biedt dit kantoor toonaangevend advies op financieel, fiscaal, juridisch, strategisch en bedrijfseconomisch vlak. Hun multidisciplinaire aanpak zorgt voor optimale resultaten en een duurzame relatie. Hun motto? Kwaliteit leveren met een sterke persoonlijke toets. Dit weerspiegelt zich in hun persoonlijke aanpak en de duurzame vertrouwensbanden die ze met klanten opbouwen. Als vertrouwenspersoon speel jij hierin een crucia
                        plus
                        Kom werken als Senior Dossierbeheerder bij een bedrijf dat niet alleen zijn 50-jarig jubileum viert, maar ook streeft naar een innovatieve, groeiende toekomst. Als Senior Dossierbeheerder ben jij een belangrijke schakel bij het beheren van een gevarieerde klantenportefeuille. Als ervaren dossierbeheerder neem je een coachende rol aan voor minder ervaren collega's en deel je jouw kennis. * Austin Bright * Herentals * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Een boeiende uitdaging in een topbedrijf met 50 jaar ervaring! Wil jij werken in een modern, mooi gebouw in Herentals, met ruime parkeermogelijkheden en een geweldige sfeer? Dit is jouw kans om deel uit te maken van een team waar jij kunt groeien en het verschil kunt maken! Jouw verantwoordelij
                        Kom werken als Senior Dossierbeheerder bij een bedrijf dat niet alleen zijn 50-jarig jubileum viert, maar ook streeft naar een innovatieve, groeiende toekomst. Als Senior Dossierbeheerder ben jij een belangrijke schakel bij het beheren van een gevarieerde klantenportefeuille. Als ervaren dossierbeheerder neem je een coachende rol aan voor minder ervaren collega's en deel je jouw kennis. * Austin Bright * Herentals * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Een boeiende uitdaging in een topbedrijf met 50 jaar ervaring! Wil jij werken in een modern, mooi gebouw in Herentals, met ruime parkeermogelijkheden en een geweldige sfeer? Dit is jouw kans om deel uit te maken van een team waar jij kunt groeien en het verschil kunt maken! Jouw verantwoordelij
                        plus
                        Als After Sales Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten! Als After Sales Medewerker Als After Sales Medewerker kom je terecht in een bedrijf dat gekenmerkt wordt door een familiale sfeer. * Intelect Herentals * Ranst * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Het bedrijf, regio Ranst, is sinds lange tijd actief binnen de bouwsector. In het algemeen dragen ze expertise en serviceverlening hoog in het vaandel. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij serviceverlenend aangelegd? Haal jij voldoening uit het voorthelpen van klanten? Klanten komen bij jou terecht met zowel vragen als herstellingsaanvragen. Wanneer er een aanvraag voor een herstelling binnenkomt, controleer jij of die specifieke klant nog recht heeft op garantie of niet. Daarna plan je een techn
                        Als After Sales Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten! Als After Sales Medewerker Als After Sales Medewerker kom je terecht in een bedrijf dat gekenmerkt wordt door een familiale sfeer. * Intelect Herentals * Ranst * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Het bedrijf, regio Ranst, is sinds lange tijd actief binnen de bouwsector. In het algemeen dragen ze expertise en serviceverlening hoog in het vaandel. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij serviceverlenend aangelegd? Haal jij voldoening uit het voorthelpen van klanten? Klanten komen bij jou terecht met zowel vragen als herstellingsaanvragen. Wanneer er een aanvraag voor een herstelling binnenkomt, controleer jij of die specifieke klant nog recht heeft op garantie of niet. Daarna plan je een techn
                        plus
                        Wij zoeken een kantoorverantwoordelijke voor ons gloednieuwe, ultramoderne kantoor in Tielt. Als kantoorverantwoordelijke ben jij de drijvende kracht achter onze vestiging in Tielt. * Austin Bright * Tielt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben je een gedreven accountant of dossierbeheerder met leiderschapsambities? Zoek je een omgeving waar je niet alleen verantwoordelijkheden krijgt, maar ook een echte stem hebt in de koers van het kantoor? Dan is dit jouw uitgelezen kans om een sleutelpositie in te nemen binnen een vooruitstrevende organisatie met een sterke reputatie én een warme, collegiale sfeer. Een spilfiguur die mee de toekomst vormgeeft - voor collega's, klanten én het kantoor zelf. Als rechterhand van de krijg je de ruimte om te groeien, te leiden én te bouwen aan iets groots.
                        Wij zoeken een kantoorverantwoordelijke voor ons gloednieuwe, ultramoderne kantoor in Tielt. Als kantoorverantwoordelijke ben jij de drijvende kracht achter onze vestiging in Tielt. * Austin Bright * Tielt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben je een gedreven accountant of dossierbeheerder met leiderschapsambities? Zoek je een omgeving waar je niet alleen verantwoordelijkheden krijgt, maar ook een echte stem hebt in de koers van het kantoor? Dan is dit jouw uitgelezen kans om een sleutelpositie in te nemen binnen een vooruitstrevende organisatie met een sterke reputatie én een warme, collegiale sfeer. Een spilfiguur die mee de toekomst vormgeeft - voor collega's, klanten én het kantoor zelf. Als rechterhand van de krijg je de ruimte om te groeien, te leiden én te bouwen aan iets groots.
                        plus
                        Voor een stabiel en groeiend boekhoudkantoor in Oelegem (opgericht in 2017) zoeken we een dossierbeheerder die graag verantwoordelijkheid neemt én tegelijk belang hecht aan een goede werk-privébalans. * Austin Bright * Ranst * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij op zoek naar een plek waar je je talenten kan inzetten in een rustige, flexibele en collegiale werkomgeving? Dan hebben wij misschien de ideale match voor jou. Hier geen overuren, geen ellelange hiërarchie - maar wel vertrouwen, betrokkenheid en lokale klanten met stevige dossiers. Wat maakt werken bij ons zo fijn? Een rustige werkomgeving, zonder overuren - Flexibele uren én 2 dagen thuiswerk - Goede bereikbaarheid in Oelegem - Hecht en ondersteunend team - een goeie klik vinden we superbelangrijk - Volop afwisseling i
                        Voor een stabiel en groeiend boekhoudkantoor in Oelegem (opgericht in 2017) zoeken we een dossierbeheerder die graag verantwoordelijkheid neemt én tegelijk belang hecht aan een goede werk-privébalans. * Austin Bright * Ranst * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij op zoek naar een plek waar je je talenten kan inzetten in een rustige, flexibele en collegiale werkomgeving? Dan hebben wij misschien de ideale match voor jou. Hier geen overuren, geen ellelange hiërarchie - maar wel vertrouwen, betrokkenheid en lokale klanten met stevige dossiers. Wat maakt werken bij ons zo fijn? Een rustige werkomgeving, zonder overuren - Flexibele uren én 2 dagen thuiswerk - Goede bereikbaarheid in Oelegem - Hecht en ondersteunend team - een goeie klik vinden we superbelangrijk - Volop afwisseling i
                        plus
                        NOUVEAU
                        Robert Half is momenteel op zoek naar een Administratief Medewerker Facturatiedienst (m/v/x). * Robert Half * Dessel * Tijdelijk werk, interim, projectbasis * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een groeiende en dynamische organisatie actief in de circulaire economie. Binnen het team van de facturatiedienst krijg je een centrale rol en werk je mee aan een efficiënte administratie van facturen en financiële processen. * Verwerken en opvolgen van inkomende en uitgaande facturen; * Ondersteunen van de financiële administratie; * Communiceren met interne en externe over facturatievragen; * Bijdragen aan rapportages en analyses van facturatiegegevens; * Meedenken over procesverbeteringen binnen de facturatiedienst. * Je hebt een hands-on mentaliteit en een positieve, proactieve instelling; * Je beschikt over een basiskennis van bo
                        Robert Half is momenteel op zoek naar een Administratief Medewerker Facturatiedienst (m/v/x). * Robert Half * Dessel * Tijdelijk werk, interim, projectbasis * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een groeiende en dynamische organisatie actief in de circulaire economie. Binnen het team van de facturatiedienst krijg je een centrale rol en werk je mee aan een efficiënte administratie van facturen en financiële processen. * Verwerken en opvolgen van inkomende en uitgaande facturen; * Ondersteunen van de financiële administratie; * Communiceren met interne en externe over facturatievragen; * Bijdragen aan rapportages en analyses van facturatiegegevens; * Meedenken over procesverbeteringen binnen de facturatiedienst. * Je hebt een hands-on mentaliteit en een positieve, proactieve instelling; * Je beschikt over een basiskennis van bo
                        plus
                        Dan is deze functie als Backoffice Support iets voor jou! * Intelect Leuven * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Een verkoper van additieven in de voedingssector. Dit bedrijf is een distributeur en heeft zelf geen productie-omgeving. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij op zoek naar een uitdagende administratieve rol waarbij je de spil bent in het proces van orderverwerking en klantenservice? - Het efficiënt verwerken van binnenkomende bestellingen. - Stockbeheer: beschikbaarheid van het product controleren of bijbestellen. - Leverbonnen opmaken voor het magazijn. - Vragen van klanten rond kwaliteit beantwoorden. - Facturen opmaken en controleren - Debiteurenbeheer. Klinkt deze administratieve klantgerichte job als de nieuwe uitdaging voor jou? Solliciteer dan nu via - Jouw p
                        Dan is deze functie als Backoffice Support iets voor jou! * Intelect Leuven * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Een verkoper van additieven in de voedingssector. Dit bedrijf is een distributeur en heeft zelf geen productie-omgeving. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij op zoek naar een uitdagende administratieve rol waarbij je de spil bent in het proces van orderverwerking en klantenservice? - Het efficiënt verwerken van binnenkomende bestellingen. - Stockbeheer: beschikbaarheid van het product controleren of bijbestellen. - Leverbonnen opmaken voor het magazijn. - Vragen van klanten rond kwaliteit beantwoorden. - Facturen opmaken en controleren - Debiteurenbeheer. Klinkt deze administratieve klantgerichte job als de nieuwe uitdaging voor jou? Solliciteer dan nu via - Jouw p
                        plus
                        Je hebt ervaring als dossierbeheerder/accountant (medior of senior niveau) Dit is een uitstekende kans voor een dossierbeheerder die zich verder wil ontwikkelen binnen een stimulerende, gezellige en professionele omgeving. * Austin Bright * Kontich * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben je klaar om te werken met échte , in een jong en dynamisch team waar flexibiliteit, gezelligheid en vakkennis hand in hand gaan? Dan zou dit weleens jouw volgende stap kunnen zijn. Maandelijks is er alvast tijd voor een gastronomische uitstap. Met een persoonlijke aanpak, up-to-date fiscale kennis en een netwerk van externe biedt het kantoor haar klanten totaaladvies op maat. Heldere communicatie, proactieve begeleiding en een focus op kwaliteit vormen de
                        Je hebt ervaring als dossierbeheerder/accountant (medior of senior niveau) Dit is een uitstekende kans voor een dossierbeheerder die zich verder wil ontwikkelen binnen een stimulerende, gezellige en professionele omgeving. * Austin Bright * Kontich * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben je klaar om te werken met échte , in een jong en dynamisch team waar flexibiliteit, gezelligheid en vakkennis hand in hand gaan? Dan zou dit weleens jouw volgende stap kunnen zijn. Maandelijks is er alvast tijd voor een gastronomische uitstap. Met een persoonlijke aanpak, up-to-date fiscale kennis en een netwerk van externe biedt het kantoor haar klanten totaaladvies op maat. Heldere communicatie, proactieve begeleiding en een focus op kwaliteit vormen de
                        plus
                        Als Allround administratief medewerker ben je een belangrijke schakel in dit kleine team. Onze klant, een printshop in regio Mechelen, is op zoek naar een Allround medewerker. * Intelect Mechelen * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een printshop in regio Mechelen. Jouw verantwoordelijkheden - Ben je op zoek naar een deeltijdse job voor de volgende dagen: maandag, woensdag en vrijdag? Dit is jouw kans! Je beheert de dagelijkse acitiviteiten in de shop. Dit betekent dat je de bestellingen zal voorbereiden en de printopdrachten zal uitvoeren. Je biedt eveneens advies aan de klanten die langskomen in de shop. Daarnaast zorg je voor een nauwkeurige verwerking van de bestellingen en zorg je dat de shop steeds opgeruimd is. Jouw profiel - Je bent op zoe
                        Als Allround administratief medewerker ben je een belangrijke schakel in dit kleine team. Onze klant, een printshop in regio Mechelen, is op zoek naar een Allround medewerker. * Intelect Mechelen * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een printshop in regio Mechelen. Jouw verantwoordelijkheden - Ben je op zoek naar een deeltijdse job voor de volgende dagen: maandag, woensdag en vrijdag? Dit is jouw kans! Je beheert de dagelijkse acitiviteiten in de shop. Dit betekent dat je de bestellingen zal voorbereiden en de printopdrachten zal uitvoeren. Je biedt eveneens advies aan de klanten die langskomen in de shop. Daarnaast zorg je voor een nauwkeurige verwerking van de bestellingen en zorg je dat de shop steeds opgeruimd is. Jouw profiel - Je bent op zoe
                        plus
                        Voor een bedrijf in de regio van Aarschot is Robert Half op zoek naar een nauwkeurige, gemotiveerde boekhouder (m/v/x) om de boekhoudkundige taken op zich te nemen. * Robert Half * Aarschot * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wil je werken in een familiale, gedreven KMO waar je echt het verschil kunt maken? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou! * Invoeren van leveranciersfacturen * Boeken van banktransacties * Voorbereiden van afsluitingen * Opstellen van BTW-aangiften * Archiveren en beheren van documenten * Uitvoeren van administratieve taken * Je hebt een boekhoudkundig diploma behaald * Je hebt reeds 5 jaar ervaring binnen de boekhouding * Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands. Andere talen zijn een plus. * Je bent een teamplayer, positief ingesteld en leergierig * Een marktconf
                        Voor een bedrijf in de regio van Aarschot is Robert Half op zoek naar een nauwkeurige, gemotiveerde boekhouder (m/v/x) om de boekhoudkundige taken op zich te nemen. * Robert Half * Aarschot * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wil je werken in een familiale, gedreven KMO waar je echt het verschil kunt maken? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou! * Invoeren van leveranciersfacturen * Boeken van banktransacties * Voorbereiden van afsluitingen * Opstellen van BTW-aangiften * Archiveren en beheren van documenten * Uitvoeren van administratieve taken * Je hebt een boekhoudkundig diploma behaald * Je hebt reeds 5 jaar ervaring binnen de boekhouding * Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands. Andere talen zijn een plus. * Je bent een teamplayer, positief ingesteld en leergierig * Een marktconf
                        plus
                        Dit moderne en groeiende boekhoudkantoor in Herentals zoekt een Junior Dossierbeheerder met een eerste ervaring én zin om door te groeien. Als Junior Dossierbeheerder werk je aan dossiers van A tot Y, afhankelijk van jouw ervaring en leercurve. Door de nauwe samenwerking leer je snel bij - en groei je richting een volledig A-Z dossierbeheerder. Dit is een uitstekende kans voor een dossierbeheerder die zich verder wil ontwikkelen. * Austin Bright * Herentals * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Je werkt samen met een team van 35 , in een kantoor dat bekendstaat om zijn Kempische kwaliteit, sterke begeleiding en opvallend lage personeelsverloop. Een plek waar medewerkers blijven omdat ze zich goed voelen. Jouw verantwoordelijkheden - Je ondersteunt bij het v
                        Dit moderne en groeiende boekhoudkantoor in Herentals zoekt een Junior Dossierbeheerder met een eerste ervaring én zin om door te groeien. Als Junior Dossierbeheerder werk je aan dossiers van A tot Y, afhankelijk van jouw ervaring en leercurve. Door de nauwe samenwerking leer je snel bij - en groei je richting een volledig A-Z dossierbeheerder. Dit is een uitstekende kans voor een dossierbeheerder die zich verder wil ontwikkelen. * Austin Bright * Herentals * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Je werkt samen met een team van 35 , in een kantoor dat bekendstaat om zijn Kempische kwaliteit, sterke begeleiding en opvallend lage personeelsverloop. Een plek waar medewerkers blijven omdat ze zich goed voelen. Jouw verantwoordelijkheden - Je ondersteunt bij het v
                        plus
                        NOUVEAU

                        Jobs populaires


                        Afficher plus