Candidature facile
1
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Administration
Le triDate
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
            1 sélectionné
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail
                        1 sélectionné

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • Communication
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Réception
                          • Comptabilité
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Agent/e d'accueil
                          • Chef/fe de Bureau
                          • Adhérent/e
                          • Adjoint/e polyvalent
                          • Agent/e commercial/e en assurances
                          • Agent/e payeur/euse
                          • Bachelier
                          • Bénévole

                          Afficher plus

                          Emplacements

                          Administration
                          Supprimer tous les filtres

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          2


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          12






                          Régime de travail



                          12 résultats pour Elversele dans un rayon de 30 km

                          Deeltijds onthaalbediende 14u/week, te Berchem

                          Randstad
                          Berchem
                          Voor onze klant in Berchem zijn we op zoek naar een gemotiveerde receptionist(e). * Randstad * Berchem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Introductie - Bij Randstad Professional staan we voor een total front desk management. Een sterke planning en een performant back-upsysteem garanderen continuïteit aan het onthaal van onze klanten – voor receptie en telefonie. Jouw verantwoordelijkheden - Je zal van maandag tem donderdag werken. Op maandag, dinsdag en donderdag werk je van 14u15 tot 17u30 ; op woensdag van 13u15 tot 17u30 - Wil jij deel uitmaken van ons dynamisch team? Aarzel dan zeker niet om met ons contact op te nemen. * Je bent het visitekaartje van ons bedrijf en onze klant en vertegenwoordigt onze waarden & normen in the field * Je zorgt voor het aannemen en doorverbinden van de inkomende telefoongesprekken * Je bent verantwoordeli
                          Voor onze klant in Berchem zijn we op zoek naar een gemotiveerde receptionist(e). * Randstad * Berchem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Introductie - Bij Randstad Professional staan we voor een total front desk management. Een sterke planning en een performant back-upsysteem garanderen continuïteit aan het onthaal van onze klanten – voor receptie en telefonie. Jouw verantwoordelijkheden - Je zal van maandag tem donderdag werken. Op maandag, dinsdag en donderdag werk je van 14u15 tot 17u30 ; op woensdag van 13u15 tot 17u30 - Wil jij deel uitmaken van ons dynamisch team? Aarzel dan zeker niet om met ons contact op te nemen. * Je bent het visitekaartje van ons bedrijf en onze klant en vertegenwoordigt onze waarden & normen in the field * Je zorgt voor het aannemen en doorverbinden van de inkomende telefoongesprekken * Je bent verantwoordeli
                          plus

                          Deeltijdse onthaalbediende - Brussel / Op te starten op 15 december

                          Randstad
                          Brussel
                          Candidature facile
                          Voor onze klant gevestigd in Brussel, zijn we op zoek naar een gemotiveerde, 3-talige receptionist(e). * Randstad * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Snel solliciteren - Introductie - Bij Randstad Professionals staan we voor een total front desk management. Een sterke planning en een performant back-upsysteem garanderen continuïteit aan het onthaal van onze klanten – voor receptie en telefonie. Jouw verantwoordelijkheden * week 1 : 8u-12u45 * week 2 : 13u30 - 18u15 - 23,75 uur/week - Het verzorgen van een gastvrije ontvangst, waardoor bezoekers zich direct op hun gemak voelen. - Het beheren van de receptie, vergaderzalen en andere gemeenschappelijke ruimtes om een nette en professionele uitstraling te behouden. - Het efficiënt beheren van inkomende en uitgaande communicatie, waaronder telefoongesprekken, post en koeriersdiensten.
                          Voor onze klant gevestigd in Brussel, zijn we op zoek naar een gemotiveerde, 3-talige receptionist(e). * Randstad * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Snel solliciteren - Introductie - Bij Randstad Professionals staan we voor een total front desk management. Een sterke planning en een performant back-upsysteem garanderen continuïteit aan het onthaal van onze klanten – voor receptie en telefonie. Jouw verantwoordelijkheden * week 1 : 8u-12u45 * week 2 : 13u30 - 18u15 - 23,75 uur/week - Het verzorgen van een gastvrije ontvangst, waardoor bezoekers zich direct op hun gemak voelen. - Het beheren van de receptie, vergaderzalen en andere gemeenschappelijke ruimtes om een nette en professionele uitstraling te behouden. - Het efficiënt beheren van inkomende en uitgaande communicatie, waaronder telefoongesprekken, post en koeriersdiensten.
                          plus
                          Voor een kleinschalige KMO zijn we op zoek naar een administratieve duizendpoot, iemand die voldoening haalt uit multitasken en van alle markten thuis is. * Intelect Turnhout * Vlaanderen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Een kleinschalige KMO die uitblinkt door service en kwaliteit, actief in de reinigingsbranche. Jouw verantwoordelijkheden - Je staat hier in voor het onthaal, eerste lijnstelefonie en -mails. Je zorgt ervoor dat de professionele klanten terecht kunnen met hun vragen en tijdig geÔnformeerd worden over hun lopende orders. Daarnaast sta je in voor een stukje economaat, personeelsadministratie en eventueel ondersteuning voor de boekhouding. Kortom een breed takenpakket waarbinnen verdere groei mogelijk is. Ben jij een generalist, niet voor één gat te vangen? laat ons snel iets weten en
                          Voor een kleinschalige KMO zijn we op zoek naar een administratieve duizendpoot, iemand die voldoening haalt uit multitasken en van alle markten thuis is. * Intelect Turnhout * Vlaanderen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Een kleinschalige KMO die uitblinkt door service en kwaliteit, actief in de reinigingsbranche. Jouw verantwoordelijkheden - Je staat hier in voor het onthaal, eerste lijnstelefonie en -mails. Je zorgt ervoor dat de professionele klanten terecht kunnen met hun vragen en tijdig geÔnformeerd worden over hun lopende orders. Daarnaast sta je in voor een stukje economaat, personeelsadministratie en eventueel ondersteuning voor de boekhouding. Kortom een breed takenpakket waarbinnen verdere groei mogelijk is. Ben jij een generalist, niet voor één gat te vangen? laat ons snel iets weten en
                          plus
                          Om mee de kar van deze groeiplannen te trekken in regio Antwerpen, zijn wij voor hen op zoek naar ondernemende Kantoorverantwoordelijke. Je verbindt als Kantoorverantwoordelijke je team rond een gedeelde visie, en vertaalt die met goesting en verantwoordelijkheid naar tastbare groei. * Als Kantoorverantwoordelijke werk je in tandem met de op kantoor; je stuurt bij, stimuleert en zoekt actief mee om ervoor te zorgen dat die starter gescoord wordt. * Motmans & Partners * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Glowi Jobs wil talent laten schitteren. Als uitzendbureau streven ze naar het duurzaam samenbrengen van mensen en bedrijven. Ze staan garant voor een persoonlijke aanpak omdat ze investeren in diepgaande gesprekken met kandidaten en werk
                          Om mee de kar van deze groeiplannen te trekken in regio Antwerpen, zijn wij voor hen op zoek naar ondernemende Kantoorverantwoordelijke. Je verbindt als Kantoorverantwoordelijke je team rond een gedeelde visie, en vertaalt die met goesting en verantwoordelijkheid naar tastbare groei. * Als Kantoorverantwoordelijke werk je in tandem met de op kantoor; je stuurt bij, stimuleert en zoekt actief mee om ervoor te zorgen dat die starter gescoord wordt. * Motmans & Partners * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Glowi Jobs wil talent laten schitteren. Als uitzendbureau streven ze naar het duurzaam samenbrengen van mensen en bedrijven. Ze staan garant voor een persoonlijke aanpak omdat ze investeren in diepgaande gesprekken met kandidaten en werk
                          plus
                          Ben jij een ervaren dossierbeheerder die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een warm, familiaal kantoor waar flexibiliteit, groei en betrokkenheid centraal staan? : dossierbeheerder / accountant / boekhoudkantoor / fiduciaire / tax / fiscality / fiscaliteit / boekhouder / accountancy / boekhouding / Belastingconsulent / Fiscalist / ITAA / accountantskantoor * Indien interesse: doorgroeimogelijkheid tot vennoot * Austin Bright * Liedekerke * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Locatie: Liedekerke - Fulltime of parttime | Mogelijkheid tot partnerschap - Introductie - Dan verwelkomen wij jou graag in ons team in Liedekerke. Wij zijn een familiebedrijf dat sinds 2000 actief is in accountancy en de afgelopen jaren is uitgegroeid tot een
                          Ben jij een ervaren dossierbeheerder die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een warm, familiaal kantoor waar flexibiliteit, groei en betrokkenheid centraal staan? : dossierbeheerder / accountant / boekhoudkantoor / fiduciaire / tax / fiscality / fiscaliteit / boekhouder / accountancy / boekhouding / Belastingconsulent / Fiscalist / ITAA / accountantskantoor * Indien interesse: doorgroeimogelijkheid tot vennoot * Austin Bright * Liedekerke * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Locatie: Liedekerke - Fulltime of parttime | Mogelijkheid tot partnerschap - Introductie - Dan verwelkomen wij jou graag in ons team in Liedekerke. Wij zijn een familiebedrijf dat sinds 2000 actief is in accountancy en de afgelopen jaren is uitgegroeid tot een
                          plus
                          Als Allround administratief medewerker ben je een belangrijke schakel in dit kleine team. Onze klant, een printshop in regio Mechelen, is op zoek naar een Allround medewerker. * Intelect Mechelen * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een printshop in regio Mechelen. Jouw verantwoordelijkheden - Ben je op zoek naar een deeltijdse job voor de volgende dagen: maandag, woensdag en vrijdag? Dit is jouw kans! Je beheert de dagelijkse acitiviteiten in de shop. Dit betekent dat je de bestellingen zal voorbereiden en de printopdrachten zal uitvoeren. Je biedt eveneens advies aan de klanten die langskomen in de shop. Daarnaast zorg je voor een nauwkeurige verwerking van de bestellingen en zorg je dat de shop steeds opgeruimd is. Jouw profiel - Je bent op zoe
                          Als Allround administratief medewerker ben je een belangrijke schakel in dit kleine team. Onze klant, een printshop in regio Mechelen, is op zoek naar een Allround medewerker. * Intelect Mechelen * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een printshop in regio Mechelen. Jouw verantwoordelijkheden - Ben je op zoek naar een deeltijdse job voor de volgende dagen: maandag, woensdag en vrijdag? Dit is jouw kans! Je beheert de dagelijkse acitiviteiten in de shop. Dit betekent dat je de bestellingen zal voorbereiden en de printopdrachten zal uitvoeren. Je biedt eveneens advies aan de klanten die langskomen in de shop. Daarnaast zorg je voor een nauwkeurige verwerking van de bestellingen en zorg je dat de shop steeds opgeruimd is. Jouw profiel - Je bent op zoe
                          plus
                          Robert Half is op zoek naar een Administratief Bediende (M/V/X) op parttime basis (50%) waarbij de indeling zelf mag gekozen worden. Ben jij op zoek naar een halftijdse administratieve functie waarbij je rechtstreekse ondersteuning geeft aan ? * Je zal administratieve ondersteuning bieden aan de sales van de Export afdeling; * Robert Half * Wetteren * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds - Het bedrijf is internationaal actief en gevestigd in Wetteren. Heb je reeds administratieve ervaring of kom je net van de schoolbanken en ben je op zoek naar een 1e ervaring? Aarzel niet en solliciteer nu! * Je zal in staan voor het dagelijks contact met klanten en en ; * Je bent verantwoordelijk voor de verwerking van bestellingen; * Ook het opvolgen van de transport aanvragen en de opmaak van de bijhorende documenten ( fa
                          Robert Half is op zoek naar een Administratief Bediende (M/V/X) op parttime basis (50%) waarbij de indeling zelf mag gekozen worden. Ben jij op zoek naar een halftijdse administratieve functie waarbij je rechtstreekse ondersteuning geeft aan ? * Je zal administratieve ondersteuning bieden aan de sales van de Export afdeling; * Robert Half * Wetteren * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds - Het bedrijf is internationaal actief en gevestigd in Wetteren. Heb je reeds administratieve ervaring of kom je net van de schoolbanken en ben je op zoek naar een 1e ervaring? Aarzel niet en solliciteer nu! * Je zal in staan voor het dagelijks contact met klanten en en ; * Je bent verantwoordelijk voor de verwerking van bestellingen; * Ook het opvolgen van de transport aanvragen en de opmaak van de bijhorende documenten ( fa
                          plus
                          Jouw voornaamste taak als vrijwilliger bestaat er uit om de patiënten een zo aangenaam mogelijk verblijf in ons ziekenhuis te bezorgen. Als vrijwilliger bij AZ Monica ben je een belangrijk onderdeel van de organisatie. * AZ Monica * Antwerpen, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Wat je doet - Bij AZ Monica zijn we steeds op zoek naar enthousiaste vrijwilligers, zowel voor onze campus in Deurne als in Antwerpen. Jouw verantwoordelijkheden - Voor onze onthalen zijn we op zoek naar vrijwilligers die onze bezoekers en patiënten een warm welkom willen geven. Je biedt ondersteuning bij de aanmeldkiosk en je helpt hen op weg naar hun afspraak. Waarom is dit iets voor jou ? * Je bent sterk in mondelinge communicatie * Je hebt een warme persoonlijkheid * Je bent mensgericht * Je steekt graag de handen uit de mouwen * Je voelt
                          Jouw voornaamste taak als vrijwilliger bestaat er uit om de patiënten een zo aangenaam mogelijk verblijf in ons ziekenhuis te bezorgen. Als vrijwilliger bij AZ Monica ben je een belangrijk onderdeel van de organisatie. * AZ Monica * Antwerpen, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Wat je doet - Bij AZ Monica zijn we steeds op zoek naar enthousiaste vrijwilligers, zowel voor onze campus in Deurne als in Antwerpen. Jouw verantwoordelijkheden - Voor onze onthalen zijn we op zoek naar vrijwilligers die onze bezoekers en patiënten een warm welkom willen geven. Je biedt ondersteuning bij de aanmeldkiosk en je helpt hen op weg naar hun afspraak. Waarom is dit iets voor jou ? * Je bent sterk in mondelinge communicatie * Je hebt een warme persoonlijkheid * Je bent mensgericht * Je steekt graag de handen uit de mouwen * Je voelt
                          plus
                          NOUVEAU
                          Je takenpakket als Officemanager bij Brake-Out - Je combineert je administratief talent met klantgerichte communicatie en werkt actief mee aan efficiënte back-office processen voor onze werking. Als organisatorische duizendpoot werk je zowel met de courante tools binnen het MS Office 365 pakket, SharePoint, Salesforce (het CRM-systeem), de GIR-tool van het VAPH, ... * Brake-Out vzw * Koning Boudewijnstraat 51, 9000 Gent, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Beschrijving - Ben jij iemand die graag met administratie bezig is, helder communiceert en het overzicht bewaart? Houd je ervan om dossiers tot in de puntjes voor te bereiden en op te volgen? Krijg je energie van samenwerken met om een kwaliteitsvolle dienstverlening naar deelnemers en hun ouders te garanderen?
                          Je takenpakket als Officemanager bij Brake-Out - Je combineert je administratief talent met klantgerichte communicatie en werkt actief mee aan efficiënte back-office processen voor onze werking. Als organisatorische duizendpoot werk je zowel met de courante tools binnen het MS Office 365 pakket, SharePoint, Salesforce (het CRM-systeem), de GIR-tool van het VAPH, ... * Brake-Out vzw * Koning Boudewijnstraat 51, 9000 Gent, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Beschrijving - Ben jij iemand die graag met administratie bezig is, helder communiceert en het overzicht bewaart? Houd je ervan om dossiers tot in de puntjes voor te bereiden en op te volgen? Krijg je energie van samenwerken met om een kwaliteitsvolle dienstverlening naar deelnemers en hun ouders te garanderen?
                          plus
                          NOUVEAU
                          Spotwatch Bv * Berchem, 2600 Antwerpen, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Introductie - Om de capaciteit te kunnen uitbreiden is SPOTWATCH op zoek naar een administratief medewerker / beeldtechnicus met een hart voor de zorgsector die een veelzijdige rol zal vervullen in de ondersteuning van ons team in Berchem. Je zal hoofdzakelijk werken op onze locatie in Berchem, maar inzetbaarheid op meerdere locaties (Aalter of Hasselt) is een plus. Functieomschrijving * Je maakt en beheert afspraken. * Je beantwoordt telefoongesprekken en e-mails, en je geeft informatie aan bezoekers, artsen en andere betrokkenen. * Je onthaalt mensen, geeft hen uitleg en je beantwoordt hun vragen. * Je verwerkt dossiers en werkt informatie in ons systeem bij. * Je rekent af met bezoekers. * Je doet administratieve taken. * Je draagt bij aan een verzorgde omgeving: je houdt
                          Spotwatch Bv * Berchem, 2600 Antwerpen, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Introductie - Om de capaciteit te kunnen uitbreiden is SPOTWATCH op zoek naar een administratief medewerker / beeldtechnicus met een hart voor de zorgsector die een veelzijdige rol zal vervullen in de ondersteuning van ons team in Berchem. Je zal hoofdzakelijk werken op onze locatie in Berchem, maar inzetbaarheid op meerdere locaties (Aalter of Hasselt) is een plus. Functieomschrijving * Je maakt en beheert afspraken. * Je beantwoordt telefoongesprekken en e-mails, en je geeft informatie aan bezoekers, artsen en andere betrokkenen. * Je onthaalt mensen, geeft hen uitleg en je beantwoordt hun vragen. * Je verwerkt dossiers en werkt informatie in ons systeem bij. * Je rekent af met bezoekers. * Je doet administratieve taken. * Je draagt bij aan een verzorgde omgeving: je houdt
                          plus
                          Registreren en opvolgen van verzekeringen (hospitalisatie, groepsverzekering, arbeidsongevallenverzekering, brandverzekering, vrijwilligersverzekering, …) * Beheren van verzekeringen in het kader van schadedossiers en verzamelen van bewijsstukken * Beantwoorden van eerstelijnsvragen van medewerkers over verzekeringen, verlof, … * Affiniteit met personeelsadministratie en verzekeringen is een plus maar geen must * Infano VZW * Ternat * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Introductie - Ben jij een administratieve duizendpoot die nauwkeurigheid en discretie hoog in het vaandel draagt? Dan ben jij misschien wel de veelzijdige kracht die we zoeken. Verzekeringsbeheer * Verwerken van wijzigingen zoals in- en uitdiensttreding of contractaanpassingen * Onderhouden van contact met verzekeraars * Contr
                          Registreren en opvolgen van verzekeringen (hospitalisatie, groepsverzekering, arbeidsongevallenverzekering, brandverzekering, vrijwilligersverzekering, …) * Beheren van verzekeringen in het kader van schadedossiers en verzamelen van bewijsstukken * Beantwoorden van eerstelijnsvragen van medewerkers over verzekeringen, verlof, … * Affiniteit met personeelsadministratie en verzekeringen is een plus maar geen must * Infano VZW * Ternat * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Introductie - Ben jij een administratieve duizendpoot die nauwkeurigheid en discretie hoog in het vaandel draagt? Dan ben jij misschien wel de veelzijdige kracht die we zoeken. Verzekeringsbeheer * Verwerken van wijzigingen zoals in- en uitdiensttreding of contractaanpassingen * Onderhouden van contact met verzekeraars * Contr
                          plus
                          Wij zoeken een administratief medewerker (halftijds) voor de praktijk plastische heelkunde van dr. * VITAZ * Sint-Niklaas * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Introductie - Philippe Houtmeyers en dr. Kevin Peters. * Je bent verantwoordelijk voor agendabeheer, afspraken,… * Je geeft de nodige info door aan patiënten die een ingreep zullen ondergaan. * Je typt operatieverslagen en ontslagbrieven. * Je ondersteunt de in administratieve en logistieke taken. * Diploma medische secretariaat. * Ervaring in de medische sector is een pluspunt. * Je bent een vriendelijke en stressbestendige persoon. * Vlotte communicatie met en patiënten in functie van de job. * Je bent flexibel. * Je hebt een verzorgd professioneel voorkomen, passend bij een rol met veel patiëntencontact. * Je kan je uitstekend uitdrukken in het Nederlands. Kennis van Engels en Frans
                          Wij zoeken een administratief medewerker (halftijds) voor de praktijk plastische heelkunde van dr. * VITAZ * Sint-Niklaas * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Introductie - Philippe Houtmeyers en dr. Kevin Peters. * Je bent verantwoordelijk voor agendabeheer, afspraken,… * Je geeft de nodige info door aan patiënten die een ingreep zullen ondergaan. * Je typt operatieverslagen en ontslagbrieven. * Je ondersteunt de in administratieve en logistieke taken. * Diploma medische secretariaat. * Ervaring in de medische sector is een pluspunt. * Je bent een vriendelijke en stressbestendige persoon. * Vlotte communicatie met en patiënten in functie van de job. * Je bent flexibel. * Je hebt een verzorgd professioneel voorkomen, passend bij een rol met veel patiëntencontact. * Je kan je uitstekend uitdrukken in het Nederlands. Kennis van Engels en Frans
                          plus

                          Ces jobs pourraient également vous intéresser

                          Dan ben jij de Dossierverantwoordelijke die wij zoeken! Jouw rol als Dossierverantwoordelijke Als Dossierverantwoordelijke beheer je dossiers van A tot Z. Je bent verantwoordelijk voor het coördineren, uitvoeren en opvolgen van alle processen. * Austin Bright * Wetteren * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een gedreven professional met een passie voor fiscaliteit en accountancy? Wil jij ondernemers ondersteunen bij elke fase van hun bedrijf, van oprichting tot groei en overdracht? Wie zijn wij? Wij gaan verder dan standaard boekhoudkundige en fiscale diensten. Ons accountantskantoor is een strategische partner voor ondernemers, waarbij we niet alleen financiële en fiscale ondersteuning bieden, maar ook helpen met administratieve vereenvoudiging en complexe vraagstu
                          Dan ben jij de Dossierverantwoordelijke die wij zoeken! Jouw rol als Dossierverantwoordelijke Als Dossierverantwoordelijke beheer je dossiers van A tot Z. Je bent verantwoordelijk voor het coördineren, uitvoeren en opvolgen van alle processen. * Austin Bright * Wetteren * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een gedreven professional met een passie voor fiscaliteit en accountancy? Wil jij ondernemers ondersteunen bij elke fase van hun bedrijf, van oprichting tot groei en overdracht? Wie zijn wij? Wij gaan verder dan standaard boekhoudkundige en fiscale diensten. Ons accountantskantoor is een strategische partner voor ondernemers, waarbij we niet alleen financiële en fiscale ondersteuning bieden, maar ook helpen met administratieve vereenvoudiging en complexe vraagstu
                          plus
                          Wij zijn een dienstverlenend bedrijf te Dendermonde en we zijn op zoek naar een deeltijds/voltijds administratief bediende. * Je hebt een eerste ervaring in een administratieve functie * Human Capital Services bvba * Dendermonde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten * Algemene administratie * Opmaak van facturen * Coördinatie tussen het sociaal secretariaat en de klanten (opsturen van loonbrieven, facturen, opvolgen afwezigheidslijsten,….) * Social media beheren * Assistentie bij fiscale dossiers (opleiding on the job) * Telefonie * Post * Vlotte kennis van WORD, EXCEL, OUTLOOK * Je bent communicatief en stressbestendig * Kennis van het Engels en het Frans * Een contract van onbepaalde duur * Je komt terecht in een leuk team * Deeltijdse/voltijdse tewerkstelling van maandag tot en met vrijdag
                          Wij zijn een dienstverlenend bedrijf te Dendermonde en we zijn op zoek naar een deeltijds/voltijds administratief bediende. * Je hebt een eerste ervaring in een administratieve functie * Human Capital Services bvba * Dendermonde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten * Algemene administratie * Opmaak van facturen * Coördinatie tussen het sociaal secretariaat en de klanten (opsturen van loonbrieven, facturen, opvolgen afwezigheidslijsten,….) * Social media beheren * Assistentie bij fiscale dossiers (opleiding on the job) * Telefonie * Post * Vlotte kennis van WORD, EXCEL, OUTLOOK * Je bent communicatief en stressbestendig * Kennis van het Engels en het Frans * Een contract van onbepaalde duur * Je komt terecht in een leuk team * Deeltijdse/voltijdse tewerkstelling van maandag tot en met vrijdag
                          plus
                          NOUVEAU
                          Als Administratief Medewerker heb je een heel allround takenpakket. * algemene administratieve ondersteuning: eerstelijnstelefoon beantwoorden alsook algemene mailbox * administratief ondersteunen van zoals verwerken van prijsaanvragen, offertes en verdere opvolging * Stegmann Belgium (BVBA) * Sint-Niklaas * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * plannen van technische interventies * facturatie op basis van afgesproken contracten: jaarlijkse kosten, licenties, uitgevoerde werkzaamheden - Jouw profiel * eerste ervaring binnen administratie * basiskennis met courante MS Office: Word, Excel, Outlook * iemand die mee wil denken met de groei en efficiënte/procedures kunnen toelichten * talenkennis: hoofdzakelijk Nederlands – indien Frans of Engels ee
                          Als Administratief Medewerker heb je een heel allround takenpakket. * algemene administratieve ondersteuning: eerstelijnstelefoon beantwoorden alsook algemene mailbox * administratief ondersteunen van zoals verwerken van prijsaanvragen, offertes en verdere opvolging * Stegmann Belgium (BVBA) * Sint-Niklaas * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * plannen van technische interventies * facturatie op basis van afgesproken contracten: jaarlijkse kosten, licenties, uitgevoerde werkzaamheden - Jouw profiel * eerste ervaring binnen administratie * basiskennis met courante MS Office: Word, Excel, Outlook * iemand die mee wil denken met de groei en efficiënte/procedures kunnen toelichten * talenkennis: hoofdzakelijk Nederlands – indien Frans of Engels ee
                          plus
                          Op zoek naar een Dossierbeheerder Automotive Expertise? * DEKRA Belgium NV * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Dat we een stabiele, integere en internationale groep zijn, zien wij als een goede basis voor onze toekomst. Een toekomst waar we in geloven en waarbij duurzaamheid, diversiteit en digitalisering méér dan losse woorden zijn. DEKRA Belgium is een sfeervolle plek met een no-nonsense cultuur waar je in team werkt en jezelf ontplooit. Wij investeren in de toekomst en dat ben jij. * Je bent verantwoordelijk voor het volledige beheer en opvolging van schadedossiers * Je bent een aanspreekpunt voor alle betrokken partijen (de opdrachtgevers, experten, makelaars, etc.) en zal tevens met hen onderhandelen * Daarnaast zal je bemiddelen in dossiers en aan prob
                          Op zoek naar een Dossierbeheerder Automotive Expertise? * DEKRA Belgium NV * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Dat we een stabiele, integere en internationale groep zijn, zien wij als een goede basis voor onze toekomst. Een toekomst waar we in geloven en waarbij duurzaamheid, diversiteit en digitalisering méér dan losse woorden zijn. DEKRA Belgium is een sfeervolle plek met een no-nonsense cultuur waar je in team werkt en jezelf ontplooit. Wij investeren in de toekomst en dat ben jij. * Je bent verantwoordelijk voor het volledige beheer en opvolging van schadedossiers * Je bent een aanspreekpunt voor alle betrokken partijen (de opdrachtgevers, experten, makelaars, etc.) en zal tevens met hen onderhandelen * Daarnaast zal je bemiddelen in dossiers en aan prob
                          plus
                          Ter versterking van het team Secretariaat zijn we momenteel op zoek naar een bijkomende Administratief Medewerker die verantwoordelijk is voor de algemene ondersteuning bij diverse administratieve taken aan de collega's en de beroepsgroep. * Je kan een succesvolle ervaring van minstens twee jaar voorleggen binnen een administratieve functie. * Nationale Kamer van Gerechtsdeurwaarders * Sint-Gillis * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze organisatie - De Nationale Kamer van Gerechtsdeurwaarders (NKGB) is het beroepsorgaan van alle Belgische gerechtsdeurwaarders, kandidaat-gerechtsdeurwaarders en stagiair-gerechtsdeurwaarders. Samen met haar juridisch maatschappelijk kenniscentrum (SAM-TES) en het Solidariteitsfonds (SoFo) garandeert zij een kwaliteitsvolle dienstverlening aan het beroep
                          Ter versterking van het team Secretariaat zijn we momenteel op zoek naar een bijkomende Administratief Medewerker die verantwoordelijk is voor de algemene ondersteuning bij diverse administratieve taken aan de collega's en de beroepsgroep. * Je kan een succesvolle ervaring van minstens twee jaar voorleggen binnen een administratieve functie. * Nationale Kamer van Gerechtsdeurwaarders * Sint-Gillis * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze organisatie - De Nationale Kamer van Gerechtsdeurwaarders (NKGB) is het beroepsorgaan van alle Belgische gerechtsdeurwaarders, kandidaat-gerechtsdeurwaarders en stagiair-gerechtsdeurwaarders. Samen met haar juridisch maatschappelijk kenniscentrum (SAM-TES) en het Solidariteitsfonds (SoFo) garandeert zij een kwaliteitsvolle dienstverlening aan het beroep
                          plus
                          Als dossierbeheerder sta je in voor het beheer van de verzekeringsdossiers van een eigen klanten portefeuille bestaande uit middelgrote en grote ondernemingen actief in de bouwsector (architecten, studiebureau's, aannemers, projectontwikkelaars, infrastructuurprojecten, hernieuwbare energie,…). Als dossierbeheerder ga je proactief op zoek naar de beste verzekeringsoplossing voor jouw klanten. * Bij voorkeur ben je in het bezit van een diploma in financiën en verzekeringen of kan je terugvallen op eerder opgebouwde werkervaring in de verzekeringssector; * VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Verzekerd van een uitdagende carrière? Bij Vanbreda Risk & Benefits zijn we volledig toegewijd aan het bieden van hoogwaardige verzekeringsoplossingen. We streven ernaar o
                          Als dossierbeheerder sta je in voor het beheer van de verzekeringsdossiers van een eigen klanten portefeuille bestaande uit middelgrote en grote ondernemingen actief in de bouwsector (architecten, studiebureau's, aannemers, projectontwikkelaars, infrastructuurprojecten, hernieuwbare energie,…). Als dossierbeheerder ga je proactief op zoek naar de beste verzekeringsoplossing voor jouw klanten. * Bij voorkeur ben je in het bezit van een diploma in financiën en verzekeringen of kan je terugvallen op eerder opgebouwde werkervaring in de verzekeringssector; * VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Verzekerd van een uitdagende carrière? Bij Vanbreda Risk & Benefits zijn we volledig toegewijd aan het bieden van hoogwaardige verzekeringsoplossingen. We streven ernaar o
                          plus
                          Voor onze vestiging in Berchem zoeken we een Associate Financiële Administratie die ons enthousiast team van 9 collega's komt versterken. In deze functie ben je een belangrijke schakel binnen onze administratieve en financiële processen. * Je hebt een relevante opleiding binnen de financiële sector * Austin Bright * Berchem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Locatie: Berchem - Sector: Accountancy - Tax - Legal - Team: 9 collega's | Hecht, warm en professioneel - Ben jij klaar voor een afwisselende rol binnen een boekhoudkantoor met een internationale blik? Samen zorgen we voor een professionele en tegelijkertijd warme werkomgeving waar samenwerking centraal staat. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol - Je houdt van
                          Voor onze vestiging in Berchem zoeken we een Associate Financiële Administratie die ons enthousiast team van 9 collega's komt versterken. In deze functie ben je een belangrijke schakel binnen onze administratieve en financiële processen. * Je hebt een relevante opleiding binnen de financiële sector * Austin Bright * Berchem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Locatie: Berchem - Sector: Accountancy - Tax - Legal - Team: 9 collega's | Hecht, warm en professioneel - Ben jij klaar voor een afwisselende rol binnen een boekhoudkantoor met een internationale blik? Samen zorgen we voor een professionele en tegelijkertijd warme werkomgeving waar samenwerking centraal staat. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol - Je houdt van
                          plus
                          De Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie Brussel zoekt een gemotiveerde onthaal- en administratief bediende om het team van het Bureau voor Juridische Bijstand te versterken. * Je hebt minstens een diploma secundair onderwijs en bezit relevante werkervaring in een soortgelijke administratieve functie. * Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie te Brussel * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - In deze functie vervul je een belangrijke rol in de juridische dienstverlening, waarbij je zowel rechtzoekenden als advocaten ondersteunt en coördineert. Jouw verantwoordelijkheden * Je wordt het eerste aanspreekpunt voor de . * Personen onthalen en hun vraag identificeren. Informatie geven over de benodigde documenten om na te gaan of de rechtzoekende al dan niet in de
                          De Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie Brussel zoekt een gemotiveerde onthaal- en administratief bediende om het team van het Bureau voor Juridische Bijstand te versterken. * Je hebt minstens een diploma secundair onderwijs en bezit relevante werkervaring in een soortgelijke administratieve functie. * Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie te Brussel * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - In deze functie vervul je een belangrijke rol in de juridische dienstverlening, waarbij je zowel rechtzoekenden als advocaten ondersteunt en coördineert. Jouw verantwoordelijkheden * Je wordt het eerste aanspreekpunt voor de . * Personen onthalen en hun vraag identificeren. Informatie geven over de benodigde documenten om na te gaan of de rechtzoekende al dan niet in de
                          plus
                          NOUVEAU
                          Voor een groeiend bedrijf actief binnen de medische sector zoeken we een Administratief & Boekhoudkundig Medewerker (4/5de) om het finance team te versterken. * Robert Walters * Ghent * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Solliciteer als één van de eersten - Je zorgt mee voor een vlotte financiële administratie en ondersteunt bij diverse taken. Je werkt nauwkeurig, georganiseerd en draagt bij aan de betrouwbaarheid van de financiële rapportering. Ben jij de perfecte kandidaat voor deze job? Solliciteer dan snel! * Je ondersteunt mee bij taken * Je beheert inkomende en uitgaande financiële transacties * Je registreert en volgt debiteuren en crediteuren correct op * Je controleert en verwerkt inkomende facturen en declaraties * Je ondersteunt bij de voorbereiding van financiële rapportages
                          Voor een groeiend bedrijf actief binnen de medische sector zoeken we een Administratief & Boekhoudkundig Medewerker (4/5de) om het finance team te versterken. * Robert Walters * Ghent * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Solliciteer als één van de eersten - Je zorgt mee voor een vlotte financiële administratie en ondersteunt bij diverse taken. Je werkt nauwkeurig, georganiseerd en draagt bij aan de betrouwbaarheid van de financiële rapportering. Ben jij de perfecte kandidaat voor deze job? Solliciteer dan snel! * Je ondersteunt mee bij taken * Je beheert inkomende en uitgaande financiële transacties * Je registreert en volgt debiteuren en crediteuren correct op * Je controleert en verwerkt inkomende facturen en declaraties * Je ondersteunt bij de voorbereiding van financiële rapportages
                          plus
                          Dossierbeheerder | Jouw takenpakket Dossierbeheerder | Jouw profiel Dossierbeheerder | Ons aanbod * Sander Antwerpen * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Sterk in cijfers, klaar voor meer autonomie en internationale dossiers? Een groeiend accountancykantoor met stevige roots in Brussel en een ambitieuze vestiging in Antwerpen zoekt een Senior Accountant die zin heeft om mee te bouwen aan een kantoor in volle expansie. Geen improvisatiecultuur, geen cowboypraktijken: je krijgt de stabiliteit van een gevestigde organisatie, gecombineerd met de impact en zichtbaarheid van een kleiner team. * Begeleidt klanten in hun en fiscale verplichtingen * Zorg voor btw-aangiftes, jaarrekeningen, fiscale formulieren en rapporteringen * Analyseer cijfers e
                          Dossierbeheerder | Jouw takenpakket Dossierbeheerder | Jouw profiel Dossierbeheerder | Ons aanbod * Sander Antwerpen * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Sterk in cijfers, klaar voor meer autonomie en internationale dossiers? Een groeiend accountancykantoor met stevige roots in Brussel en een ambitieuze vestiging in Antwerpen zoekt een Senior Accountant die zin heeft om mee te bouwen aan een kantoor in volle expansie. Geen improvisatiecultuur, geen cowboypraktijken: je krijgt de stabiliteit van een gevestigde organisatie, gecombineerd met de impact en zichtbaarheid van een kleiner team. * Begeleidt klanten in hun en fiscale verplichtingen * Zorg voor btw-aangiftes, jaarrekeningen, fiscale formulieren en rapporteringen * Analyseer cijfers e
                          plus
                          Ons boekhoudkantoor in Beveren groeit, en daarom zoeken we een enthousiaste Dossierbeheerder die graag verantwoordelijkheid neemt en mee wil bouwen aan de toekomst van ons kantoor. Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het volledige beheer van je dossiers. * Je hebt minstens 2 jaar ervaring als dossierbeheerder/accountant * Austin Bright * Beveren * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een gedreven accountant die houdt van een warme, familiale werkomgeving? Wil je werken in een modern kantoor met veel licht, een hecht team en een sterke focus op accountancy en fiscaliteit? Dan is dit dé kans voor jou! Wie zijn wij? Wij zijn een modern en professioneel boekhoudkantoor met pure focus op accountancy en fiscaliteit. Je komt terecht in ee
                          Ons boekhoudkantoor in Beveren groeit, en daarom zoeken we een enthousiaste Dossierbeheerder die graag verantwoordelijkheid neemt en mee wil bouwen aan de toekomst van ons kantoor. Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het volledige beheer van je dossiers. * Je hebt minstens 2 jaar ervaring als dossierbeheerder/accountant * Austin Bright * Beveren * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een gedreven accountant die houdt van een warme, familiale werkomgeving? Wil je werken in een modern kantoor met veel licht, een hecht team en een sterke focus op accountancy en fiscaliteit? Dan is dit dé kans voor jou! Wie zijn wij? Wij zijn een modern en professioneel boekhoudkantoor met pure focus op accountancy en fiscaliteit. Je komt terecht in ee
                          plus
                          Als HR Medewerker zoeken we iemand die graag de combinatie van Soft en Hard HR wilt combineren. * je hebt reeds ervaring als allround HR Medewerker * Stegmann Belgium (BVBA) * Puurs * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Jouw verantwoordelijkheden * je beheert de volledige personeelsadministratie * je begeleid de jaarlijkse evaluaties * je helpt mee met werving en selectie * je gaat opleidingsplannen uitwerken en implementeren - Jouw profiel * je bent iemand die graag nauwkeurig, gestructureerd en tot in detail werkt * je spreek perfect Nederlands, alle andere talen zijn een plus - Ons aanbod * werken in een dynamisch en financieel gezond familiebedrijf * onderdeel zijn van een gedreven en gepassioneerd team van collega's * een competitief salaris in lijn met
                          Als HR Medewerker zoeken we iemand die graag de combinatie van Soft en Hard HR wilt combineren. * je hebt reeds ervaring als allround HR Medewerker * Stegmann Belgium (BVBA) * Puurs * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Jouw verantwoordelijkheden * je beheert de volledige personeelsadministratie * je begeleid de jaarlijkse evaluaties * je helpt mee met werving en selectie * je gaat opleidingsplannen uitwerken en implementeren - Jouw profiel * je bent iemand die graag nauwkeurig, gestructureerd en tot in detail werkt * je spreek perfect Nederlands, alle andere talen zijn een plus - Ons aanbod * werken in een dynamisch en financieel gezond familiebedrijf * onderdeel zijn van een gedreven en gepassioneerd team van collega's * een competitief salaris in lijn met
                          plus
                          Voor een groeiende organisatie in de landbouwsector in de regio Gent wordt gezocht naar een Administratief Financieel Bediende die een centrale rol zal spelen binnen het administratieve team. Ben jij enthousiast geworden over deze veelzijdige functie als Administratief Financieel bediende? * Je biedt algemene administratieve ondersteuning, zoals klantenbeheer, telefonie, documentenbeheer en het verwerken van bestellingen. * Robert Walters * Ghent * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - We zijn op zoek naar iemand nauwkeurig en gedreven. In deze functie krijg je de kans om te werken in een warme, ondersteunende omgeving waar collegialiteit en samenwerking centraal staan. Lees hieronder zeker verder. * Je registreert gegevens die ver
                          Voor een groeiende organisatie in de landbouwsector in de regio Gent wordt gezocht naar een Administratief Financieel Bediende die een centrale rol zal spelen binnen het administratieve team. Ben jij enthousiast geworden over deze veelzijdige functie als Administratief Financieel bediende? * Je biedt algemene administratieve ondersteuning, zoals klantenbeheer, telefonie, documentenbeheer en het verwerken van bestellingen. * Robert Walters * Ghent * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - We zijn op zoek naar iemand nauwkeurig en gedreven. In deze functie krijg je de kans om te werken in een warme, ondersteunende omgeving waar collegialiteit en samenwerking centraal staan. Lees hieronder zeker verder. * Je registreert gegevens die ver
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus