Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Communication
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
          1 sélectionné
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Art de bâtir
                          • Communication
                          • Management
                          • Néerlandais
                          • Entretien
                          • Service de sécurité
                          • Chargé/e de projet
                          • Conseiller en prévention
                          • Accompagnant/e
                          • Administrateur/rice des ventes
                          • Administrateur/trice de chantier
                          • Admissions Coordinator
                          • Agent/e d'encadrement
                          • Agent/e de planification
                          • Business Analyst Senior

                          Afficher plus
                          Communication
                          Supprimer tous les filtres

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          2


                          Temps de trajet

                          Compétences


                          Communication
                          22






                          Fonctions

                          Art de bâtir
                          5






                          21 résultats pour Head of Facilities à Dilbeek dans un rayon de 30 km

                          Head of QHSE Facilities (F/H/X)

                          Nationale Bank van België NV / Banque Nationale de Belgique SA
                          de Berlaimontlaan 14, Brussel
                          Télétravail possible
                          En tant que Responsable QHSE Facilities, vous jouez un rôle clé dans cette évolution.
                          En tant que Responsable QHSE Facilities, vous jouez un rôle clé dans cette évolution.

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 20 offres d’emploi similaires.

                          Maintain accurate records in the admissions database and provide regular updates and insights to the Head of Admissions. * Interesting extra-legal benefits including hospitalisation insurance, extra pension payments, luncheon vouchers, free use of the BSB sport facilities * British School Of Brussels - The British School of Brussels (BSB) is a leading not-for-profit, inclusive international school with 1,350 students from around 70 countries. Set on a stunning green campus in Tervuren – close to both vibrant Leuven and cosmopolitan Brussels – we combine world-class facilities with a warm, welcoming community. Strong relationships, a shared sense of belonging, and a relentless commitment to quality underpin every aspect of school life. From our bespoke enquiry-based Primary curriculum to our outstanding range of pathways at Post-16 (A Levels, IB Diploma, and BTEC), and
                          Maintain accurate records in the admissions database and provide regular updates and insights to the Head of Admissions. * Interesting extra-legal benefits including hospitalisation insurance, extra pension payments, luncheon vouchers, free use of the BSB sport facilities * British School Of Brussels - The British School of Brussels (BSB) is a leading not-for-profit, inclusive international school with 1,350 students from around 70 countries. Set on a stunning green campus in Tervuren – close to both vibrant Leuven and cosmopolitan Brussels – we combine world-class facilities with a warm, welcoming community. Strong relationships, a shared sense of belonging, and a relentless commitment to quality underpin every aspect of school life. From our bespoke enquiry-based Primary curriculum to our outstanding range of pathways at Post-16 (A Levels, IB Diploma, and BTEC), and
                          plus
                          Recruit, coach and develop Heads of Department to deliver exceptional service and maximize member satisfaction * Support Heads of Department in becoming strong, effective managers and inspiring role models for their teams * Work with territory Facility Management team to ensure effective on-going preventative maintenance of the club * Minimum of 8 years' experience in a senior management role, ideally within hospitality, facility management, fitness, or retail. For over 25 years, the Aspria Group has been a leader in premium wellbeing, offering an exclusive collection of members' clubs and hotels across Europe. Through our luxury wellbeing brand, Aspria, and our exciting new family fitness brand, Aspresso, we enable o
                          Recruit, coach and develop Heads of Department to deliver exceptional service and maximize member satisfaction * Support Heads of Department in becoming strong, effective managers and inspiring role models for their teams * Work with territory Facility Management team to ensure effective on-going preventative maintenance of the club * Minimum of 8 years' experience in a senior management role, ideally within hospitality, facility management, fitness, or retail. For over 25 years, the Aspria Group has been a leader in premium wellbeing, offering an exclusive collection of members' clubs and hotels across Europe. Through our luxury wellbeing brand, Aspria, and our exciting new family fitness brand, Aspresso, we enable o
                          plus
                          VINCI Facilities - Brussels - VINCI Facilities draagt zorg voor gebouwen, eindgebruikers en het milieu. Als onderdeel van de groep VINCI Energies, is VINCI Facilities een belangrijke speler op het gebied van Facility Management en Multi Technisch beheer. VINCI Facilities biedt een volledige waaier aan onderhoudsdiensten aan, met inbegrip van het beheer en de exploitatie, systematische en voorwaardelijke correctief- en preventief, onderhoud. Daarnaast biedt VINCI Facilities ondersteuning op lange termijn met facilitaire oplossingen op maat. Dankzij onze jarenlange ervaring bij onze klanten, hebben we ook een team van interieurarchitecten om kantoren in te richten volgens de New Way of Working. * Je bent in het bezit van een Bachelordiploma in een techn
                          VINCI Facilities - Brussels - VINCI Facilities draagt zorg voor gebouwen, eindgebruikers en het milieu. Als onderdeel van de groep VINCI Energies, is VINCI Facilities een belangrijke speler op het gebied van Facility Management en Multi Technisch beheer. VINCI Facilities biedt een volledige waaier aan onderhoudsdiensten aan, met inbegrip van het beheer en de exploitatie, systematische en voorwaardelijke correctief- en preventief, onderhoud. Daarnaast biedt VINCI Facilities ondersteuning op lange termijn met facilitaire oplossingen op maat. Dankzij onze jarenlange ervaring bij onze klanten, hebben we ook een team van interieurarchitecten om kantoren in te richten volgens de New Way of Working. * Je bent in het bezit van een Bachelordiploma in een techn
                          plus
                          Je beschikt over een diploma van het secundair onderwijs en affiniteit met facility management of real estateAlgemeen technische ervaring/opleiding (sanitair, elektriciteit, loodgieterij, bouw, is een pluspuntJe spreekt vlot Nederlands en FransJe bent klantgericht, nauwkeurig, zelfstandig en flexibelJe hebt een rijbewijs B en je bent bereid om regelmatig onze verschillende hoorcentra te bezoeken - De functie:Als Facility Officer zorg je voor de administratieve ondersteuning van ons Building Support afdeling en draag je bij aan het dagelijks onderhoud van ons hoofdkantoor en de Lapperre hoorcentra.
                          Je beschikt over een diploma van het secundair onderwijs en affiniteit met facility management of real estateAlgemeen technische ervaring/opleiding (sanitair, elektriciteit, loodgieterij, bouw, is een pluspuntJe spreekt vlot Nederlands en FransJe bent klantgericht, nauwkeurig, zelfstandig en flexibelJe hebt een rijbewijs B en je bent bereid om regelmatig onze verschillende hoorcentra te bezoeken - De functie:Als Facility Officer zorg je voor de administratieve ondersteuning van ons Building Support afdeling en draag je bij aan het dagelijks onderhoud van ons hoofdkantoor en de Lapperre hoorcentra.
                          plus
                          British School Of Brussels - La British School of Brussels (BSB) est une école internationale indépendante et inclusive à but non lucratif, accueillant 1 350 élèves d'environ 70 nationalités.
                          British School Of Brussels - La British School of Brussels (BSB) est une école internationale indépendante et inclusive à but non lucratif, accueillant 1 350 élèves d'environ 70 nationalités.
                          plus
                          In Building Solutions leggen we de focus op vacatures in vastgoed-, bouw- en facility met een sterke focus op duurzaamheid. * Controle op correcte uitvoering volgens bestelbonnen of gunningen. * Made By Talents is dé partner voor freelancers en bediendes in vastgoed, bouw, facility, HR, sales en marketing,. Of je nu thuis, op locatie of hybride werkt, we zorgen voor de werkomgeving waarin jij het best presteert.
                          In Building Solutions leggen we de focus op vacatures in vastgoed-, bouw- en facility met een sterke focus op duurzaamheid. * Controle op correcte uitvoering volgens bestelbonnen of gunningen. * Made By Talents is dé partner voor freelancers en bediendes in vastgoed, bouw, facility, HR, sales en marketing,. Of je nu thuis, op locatie of hybride werkt, we zorgen voor de werkomgeving waarin jij het best presteert.
                          plus
                          In Building Solutions leggen we de focus op vacatures in vastgoed-, bouw- en facility met een sterke focus op duurzaamheid. * Made By Talents is dé partner voor freelancers en bediendes in vastgoed, bouw, facility, HR, sales en marketing,. Of je nu thuis, op locatie of hybride werkt, we zorgen voor de werkomgeving waarin jij het best presteert.
                          In Building Solutions leggen we de focus op vacatures in vastgoed-, bouw- en facility met een sterke focus op duurzaamheid. * Made By Talents is dé partner voor freelancers en bediendes in vastgoed, bouw, facility, HR, sales en marketing,. Of je nu thuis, op locatie of hybride werkt, we zorgen voor de werkomgeving waarin jij het best presteert.
                          plus
                          Profile Group * Zaventem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Envie de jouer un rôle essentiel dans la performance du réseau ferroviaire ? En tant qu'Ingénieur Project Manager Signalisation chez Buhlmann, vous agissez comme un consultant technique : vous analysez les procédures, détectez les erreurs, conseillez l'équipe projet et êtes l'ultime vérificateur qui confirme si une installation est sûre, correcte et opérationnelle. Un rôle avec une grande responsabilité, une visibilité forte et une influence directe sur les décisions — idéal pour les ingénieurs qui veulent vraiment faire la différence. À propos de BUHLMANN N.V. Nous nous distinguons par une expertise technique approfondie, une mentalité hands-on et une forte capacité de résolution de problèmes. Contrairement à de nombreux grands bureaux d'études où les fonctions
                          Profile Group * Zaventem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Envie de jouer un rôle essentiel dans la performance du réseau ferroviaire ? En tant qu'Ingénieur Project Manager Signalisation chez Buhlmann, vous agissez comme un consultant technique : vous analysez les procédures, détectez les erreurs, conseillez l'équipe projet et êtes l'ultime vérificateur qui confirme si une installation est sûre, correcte et opérationnelle. Un rôle avec une grande responsabilité, une visibilité forte et une influence directe sur les décisions — idéal pour les ingénieurs qui veulent vraiment faire la différence. À propos de BUHLMANN N.V. Nous nous distinguons par une expertise technique approfondie, une mentalité hands-on et une forte capacité de résolution de problèmes. Contrairement à de nombreux grands bureaux d'études où les fonctions
                          plus
                          Major facilities are located in Brussels, Mechelen, Tienen, Tilburg, Boxtel, Deventer, Eindhoven. The Bosch Group is a leading global supplier of technology and services. It employs roughly 417,000 associates worldwide (as of December 31, 2024). The company generated sales of 90.3 billion euros in 2024. Bosch is pursuing a vision of mobility that is sustainable, safe, and exciting. Bosch improves quality of life worldwide with products and services that are innovative and spark enthusiasm. * You will mainly support with Internal and External Digital Communications topics: content creation for social media channels and Benelux websites, monitoring of digital media, KPI analysis, communication projects and governance tasks. * You have preferably some pr
                          Major facilities are located in Brussels, Mechelen, Tienen, Tilburg, Boxtel, Deventer, Eindhoven. The Bosch Group is a leading global supplier of technology and services. It employs roughly 417,000 associates worldwide (as of December 31, 2024). The company generated sales of 90.3 billion euros in 2024. Bosch is pursuing a vision of mobility that is sustainable, safe, and exciting. Bosch improves quality of life worldwide with products and services that are innovative and spark enthusiasm. * You will mainly support with Internal and External Digital Communications topics: content creation for social media channels and Benelux websites, monitoring of digital media, KPI analysis, communication projects and governance tasks. * You have preferably some pr
                          plus
                          NOUVEAU
                          As the world's leading manufacturer of high-quality chocolate and cocoa products, our actions truly shape the future of our industry. We are very proud of who we are and what we do. And of course, we are always looking for talented people to help us have a positive impact on our industry and beyond! Ensure the Academy's kitchen and facilities are maintained to a high standard. Contribute to the development of new tools and training programs that promote the brands and products. Work closely with the of the Chocolate Academy to refine training programs, ensuring they align with the Academy's goals. * 5+ years of experience in pastry, confectionery, or chocolate work, with at least 3-5 years of leadership experience. *
                          As the world's leading manufacturer of high-quality chocolate and cocoa products, our actions truly shape the future of our industry. We are very proud of who we are and what we do. And of course, we are always looking for talented people to help us have a positive impact on our industry and beyond! Ensure the Academy's kitchen and facilities are maintained to a high standard. Contribute to the development of new tools and training programs that promote the brands and products. Work closely with the of the Chocolate Academy to refine training programs, ensuring they align with the Academy's goals. * 5+ years of experience in pastry, confectionery, or chocolate work, with at least 3-5 years of leadership experience. *
                          plus
                          Bachelor- of masterdiploma in engineering, architectuur, vastgoedbeheer, facility management of een gelijkwaardig vakgebied. Aantoonbare ervaring in vastgoed- of facility projectmanagement , bij voorkeur in een operationele omgeving. Om onze infrastructuur verder te ontwikkelen en optimaliseren, zijn we op zoek naar een Real Estate & Facilities Project Manager . Word jij onze Real Estate & Facilities Project Manager? Je missie Als Real Estate & Facilities Project Manager leid en coördineer je bouw-, renovatie- en herontwikkelingsprojecten.
                          Bachelor- of masterdiploma in engineering, architectuur, vastgoedbeheer, facility management of een gelijkwaardig vakgebied. Aantoonbare ervaring in vastgoed- of facility projectmanagement , bij voorkeur in een operationele omgeving. Om onze infrastructuur verder te ontwikkelen en optimaliseren, zijn we op zoek naar een Real Estate & Facilities Project Manager . Word jij onze Real Estate & Facilities Project Manager? Je missie Als Real Estate & Facilities Project Manager leid en coördineer je bouw-, renovatie- en herontwikkelingsprojecten.
                          plus
                          Eindverantwoordelijk voor het Belux-contractportfolio (±49 contracten) binnen hygiene, facility en ondersteunende diensten. * Werken binnen uiteenlopende categorieën: HR, Fleet, MRO, Logistics en Facility. * Minimum 5 jaar ervaring in procurement, purchasing, sourcing of contractmanagement * Ervaring met P2P of digitale aankoopflows * Ervaring in categorieën zoals facility, hygiene, HR, fleet, MRO, logistics * Werken in een internationale of multisite omgeving
                          Eindverantwoordelijk voor het Belux-contractportfolio (±49 contracten) binnen hygiene, facility en ondersteunende diensten. * Werken binnen uiteenlopende categorieën: HR, Fleet, MRO, Logistics en Facility. * Minimum 5 jaar ervaring in procurement, purchasing, sourcing of contractmanagement * Ervaring met P2P of digitale aankoopflows * Ervaring in categorieën zoals facility, hygiene, HR, fleet, MRO, logistics * Werken in een internationale of multisite omgeving
                          plus
                          Reporting to the in Halle (Belgium), the bilingual (Dutch/French) Sanitation Manager is responsible for overseeing and ensuring the cleanliness and sanitation of the food manufacturing facility, including production areas, equipment, and surrounding environments. * Sanitation Program Management: Develop, implement, and oversee sanitation programs and cleaning schedules for all areas of the facility, including production, packaging, storage, and common areas. As the world's leading manufacturer of high-quality chocolate and cocoa products, our actions truly shape the future of our industry. We are very proud of who we are and what we do. And of course, we are always looking for talented people to help us have a positive impact on our i
                          Reporting to the in Halle (Belgium), the bilingual (Dutch/French) Sanitation Manager is responsible for overseeing and ensuring the cleanliness and sanitation of the food manufacturing facility, including production areas, equipment, and surrounding environments. * Sanitation Program Management: Develop, implement, and oversee sanitation programs and cleaning schedules for all areas of the facility, including production, packaging, storage, and common areas. As the world's leading manufacturer of high-quality chocolate and cocoa products, our actions truly shape the future of our industry. We are very proud of who we are and what we do. And of course, we are always looking for talented people to help us have a positive impact on our i
                          plus
                          Under the management of the S&OP Manager, the will be responsible for developing long-term plans (tactical horizon) for Barry Callebaut European production facilities. As the world's leading manufacturer of high-quality chocolate and cocoa products, our actions truly shape the future of our industry. We are very proud of who we are and what we do. And of course, we are always looking for talented people to help us have a positive impact on our industry and beyond! As part of the monthly S&OP process, the tactical planner will optimize profitability by solving imbalances between demand and supply for the European network. * Develop and maintain production plans, inventory plans and external supply plans for the tactical horizon that meets the sign off
                          Under the management of the S&OP Manager, the will be responsible for developing long-term plans (tactical horizon) for Barry Callebaut European production facilities. As the world's leading manufacturer of high-quality chocolate and cocoa products, our actions truly shape the future of our industry. We are very proud of who we are and what we do. And of course, we are always looking for talented people to help us have a positive impact on our industry and beyond! As part of the monthly S&OP process, the tactical planner will optimize profitability by solving imbalances between demand and supply for the European network. * Develop and maintain production plans, inventory plans and external supply plans for the tactical horizon that meets the sign off
                          plus
                          As the world's leading manufacturer of high-quality chocolate and cocoa products, our actions truly shape the future of our industry. We are very proud of who we are and what we do. And of course, we are always looking for talented people to help us have a positive impact on our industry and beyond! The HSE Coordinator plays a crucial role in developing, implementing, and maintaining a strong safety culture within the manufacturing facility in Halle. The HSE Coordinator works closely with the of a specific department to improve safety performance and foster a culture of responsibility. Who is able to work with a lot of different profiles and characters in all layers of the hierarchy to improve our safety culture and p
                          As the world's leading manufacturer of high-quality chocolate and cocoa products, our actions truly shape the future of our industry. We are very proud of who we are and what we do. And of course, we are always looking for talented people to help us have a positive impact on our industry and beyond! The HSE Coordinator plays a crucial role in developing, implementing, and maintaining a strong safety culture within the manufacturing facility in Halle. The HSE Coordinator works closely with the of a specific department to improve safety performance and foster a culture of responsibility. Who is able to work with a lot of different profiles and characters in all layers of the hierarchy to improve our safety culture and p
                          plus
                          Binnen de organisatie van onze klant ligt er een cruciaal project op stapel: de vervanging van het huidige Facility Management Informatie Systeem (FMIS). * Ervaring met de bedrijfsprocessen binnen vastgoedbeheer, de bouwsector of (semi-)overheidsorganisaties
                          Binnen de organisatie van onze klant ligt er een cruciaal project op stapel: de vervanging van het huidige Facility Management Informatie Systeem (FMIS). * Ervaring met de bedrijfsprocessen binnen vastgoedbeheer, de bouwsector of (semi-)overheidsorganisaties
                          plus
                          Collect and keep up with the information of services/ facilities- and goods suppliers in the region aimed at compiling lasting attractive packages. As Sales Manager you are responsible for optimizing sales of the hotel according to the Standards of Operating. You realize this by pro-actively connecting with potential customers and relationship management of existing accounts. * Collection of data about possible target groups in the region, by consulting regional/local news media, company registers etc., by setting up presentation stands at fairs and company contact days. * Continue to actively orient on sales opportunities of the hotel in the region. * Educating and informing contacts about facilities, amenities, features, prices, and
                          Collect and keep up with the information of services/ facilities- and goods suppliers in the region aimed at compiling lasting attractive packages. As Sales Manager you are responsible for optimizing sales of the hotel according to the Standards of Operating. You realize this by pro-actively connecting with potential customers and relationship management of existing accounts. * Collection of data about possible target groups in the region, by consulting regional/local news media, company registers etc., by setting up presentation stands at fairs and company contact days. * Continue to actively orient on sales opportunities of the hotel in the region. * Educating and informing contacts about facilities, amenities, features, prices, and
                          plus
                          Collect and keep up with the information of services/ facilities- and goods suppliers in the region aimed at compiling lasting attractive packages. As Senior Sales Manager you are responsible for optimizing sales of the hotel according to the Standards of Operating. You realize this by pro-actively connecting with potential customers and relationship management of existing accounts. * Collection of data about possible target groups in the region, by consulting regional/local news media, company registers etc., by setting up presentation stands at fairs and company contact days. * Continue to actively orient on sales opportunities of the hotel in the region. * Educating and informing contacts about facilities, amenities, features, pric
                          Collect and keep up with the information of services/ facilities- and goods suppliers in the region aimed at compiling lasting attractive packages. As Senior Sales Manager you are responsible for optimizing sales of the hotel according to the Standards of Operating. You realize this by pro-actively connecting with potential customers and relationship management of existing accounts. * Collection of data about possible target groups in the region, by consulting regional/local news media, company registers etc., by setting up presentation stands at fairs and company contact days. * Continue to actively orient on sales opportunities of the hotel in the region. * Educating and informing contacts about facilities, amenities, features, pric
                          plus
                          Dankzij jouw technisch inzicht ben jij het eerste aanspreekpunt voor zowel jouw team als de klant bij technische vragen of dringende problemen * ervaring in HVAC en elektriciteit, en in het aansturen van of onderhoudsteams en structuur brengen in een uitdagende technische omgeving * vlot met MS Office, Outlook, en efficiënt met een Facility Management Informatie Systeem (FMIS) zoals Salesforce Field Service voor planning, opvolging en rapportage
                          Dankzij jouw technisch inzicht ben jij het eerste aanspreekpunt voor zowel jouw team als de klant bij technische vragen of dringende problemen * ervaring in HVAC en elektriciteit, en in het aansturen van of onderhoudsteams en structuur brengen in een uitdagende technische omgeving * vlot met MS Office, Outlook, en efficiënt met een Facility Management Informatie Systeem (FMIS) zoals Salesforce Field Service voor planning, opvolging en rapportage
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche avec 1 offres d'emploi dans d'autres régions

                          Binnen onze Business Unit Commercial Waste speelt het Facility-team een centrale rol in het beheer van nutsvoorzieningen, infrastructuur en milieu-installaties. * Opleiding en/of relevante ervaring in procestechnologie, chemie/ milieu * Vlotte communicatie in Nederlands; Frans of Engels is een troef
                          Binnen onze Business Unit Commercial Waste speelt het Facility-team een centrale rol in het beheer van nutsvoorzieningen, infrastructuur en milieu-installaties. * Opleiding en/of relevante ervaring in procestechnologie, chemie/ milieu * Vlotte communicatie in Nederlands; Frans of Engels is een troef
                          plus
                          NOUVEAU

                          Ces jobs pourraient également vous intéresser

                          En tant que PMO Manager, vous aidez l'organisation à réaliser ses objectifs stratégiques par la mise en place, la coordination et l'optimisation d'une gestion de projets, de produits et des programmes mature et uniforme. Vous jouez, dans ce cadre, un rôle clé entre les différents acteurs impliqués (direction, PMO décentralisés, experts, project managers, sponsors, …). • Organiser une communauté de pratiques pour les project managers, les product owners et les PMO des services. * Smals * Bruxelles * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Smals réalise des projets ICT innovants dans l'e-gouvernement et l'e-santé pour les institutions de la sécurité sociale et des soins de santé. Pour Smals, "ICT for society" n'est pas qu'un
                          En tant que PMO Manager, vous aidez l'organisation à réaliser ses objectifs stratégiques par la mise en place, la coordination et l'optimisation d'une gestion de projets, de produits et des programmes mature et uniforme. Vous jouez, dans ce cadre, un rôle clé entre les différents acteurs impliqués (direction, PMO décentralisés, experts, project managers, sponsors, …). • Organiser une communauté de pratiques pour les project managers, les product owners et les PMO des services. * Smals * Bruxelles * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Smals réalise des projets ICT innovants dans l'e-gouvernement et l'e-santé pour les institutions de la sécurité sociale et des soins de santé. Pour Smals, "ICT for society" n'est pas qu'un
                          plus
                          The role of Portfolio Manager in Brussels, within the financial services sector, offers the opportunity to act as a trusted for clients, managing and growing their portfolios while providing personalized, high-quality support in a professional and confidential environment. The role of Portfolio Manager is ideal for a professional passionate about finance, skilled in client relations, and looking to thrive in a dynamic, growth-oriented environment. * Developing and maintaining a client portfolio by providing personalized, high-quality support * Robert Walters * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten * Correctly executing stock market orders and managing the administrative follow-up of client files (data updates, MIFID compliance, signatures, etc.) * Par
                          The role of Portfolio Manager in Brussels, within the financial services sector, offers the opportunity to act as a trusted for clients, managing and growing their portfolios while providing personalized, high-quality support in a professional and confidential environment. The role of Portfolio Manager is ideal for a professional passionate about finance, skilled in client relations, and looking to thrive in a dynamic, growth-oriented environment. * Developing and maintaining a client portfolio by providing personalized, high-quality support * Robert Walters * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten * Correctly executing stock market orders and managing the administrative follow-up of client files (data updates, MIFID compliance, signatures, etc.) * Par
                          plus
                          Nous recherchons un Planificateur de Projet pour accompagner un projet majeur en phase d'exécution. * PROGRESSIVE * Brussels * Freelance * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ce rôle est essentiel pour garantir la mise à jour, l'optimisation et le suivi du planning détaillé, ainsi que la communication des indicateurs de performance. Notre client est un acteur international reconnu pour ses projets complexes et innovants dans le secteur pharmaceutique. L'environnement est multiculturel, dynamique et orienté vers l'excellence opérationnelle. Vos responsabilités - Missions principales * Maintenir et ajuster le planning détaillé L4/L5 en cohérence avec le plan directeur. * Mettre à jour régulièrement le planning dans Primavera P6. * Intégrer les changements et contraintes identifiés par les équipes opérationnelles. * Préparer et présenter les
                          Nous recherchons un Planificateur de Projet pour accompagner un projet majeur en phase d'exécution. * PROGRESSIVE * Brussels * Freelance * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ce rôle est essentiel pour garantir la mise à jour, l'optimisation et le suivi du planning détaillé, ainsi que la communication des indicateurs de performance. Notre client est un acteur international reconnu pour ses projets complexes et innovants dans le secteur pharmaceutique. L'environnement est multiculturel, dynamique et orienté vers l'excellence opérationnelle. Vos responsabilités - Missions principales * Maintenir et ajuster le planning détaillé L4/L5 en cohérence avec le plan directeur. * Mettre à jour régulièrement le planning dans Primavera P6. * Intégrer les changements et contraintes identifiés par les équipes opérationnelles. * Préparer et présenter les
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Head of Facilities à Dilbeek?

                          Salaire moyen par an
                          57.100 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Head of Facilities à Dilbeek est de 57.100 €. Les salaires de Head of Facilities à Dilbeek vont de 49.300 € à 68.200 €.