Date
Options télétravail
Temps de trajet
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Néerlandais
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Langue du job
      1 sélectionné
        Compétences
          Fonctions
          1 sélectionné
            Secteur
              Région
                Ville
                  Expérience
                    Type de contrat
                      Régime de travail

                        Jobs populaires

                        • Administration
                        • Français
                        • Néerlandais
                        • MS Excel
                        • MS Office Suite
                        • Bilingue
                        • Adjoint/e administratif/ve
                        • Agent/e d'accueil
                        • Adjoint du directeur
                        • Adjoint/e au personnel
                        • Adjoint/e de vente
                        • Adjoint/e logistique
                        • Adjoint/e technique
                        • Administrateur/trice comptabilité
                        • Agent/e de secrétariat

                        Afficher plus

                        Emplacements

                        Néerlandais
                        Supprimer tous les filtres

                        Date

                        Nouveaux jobs dernières 24h
                        1


                        Temps de trajet

                        Langue du job

                        Néerlandais
                        14



                        Compétences








                        Fonctions

                        Administration
                        14











                        13 résultats pour Commerce de détail à Court Saint Etienne dans un rayon de 30 km

                        Vaste Kantoorhouder HEVERLEE

                        Crixus BVBA
                        HEVERLEE
                        Solliciteer als één van de eersten De hoofdactiviteit bestaat uit aankoop en verkoop van edelmetalen zoals goud en zilver. De onderneming is eind 2015 in België gestart en heeft ondertussen 60 kantoren. De uitbreiding zet zich door en daarom is er nu een vacature voor een kantoorhouder in Heverlee. Als kantoorverantwoordelijke ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het filiaal en het adviseren van de klanten bij hun aankopen en/of verkopen. * U hebt een basiskennis van de tweede landstaal. * U kleedt u met stijl (aangepast aan de functie). * Heeft U ervaring in de financiële sector, of retail, of juweliersbranche, dan is dat een pluspunt..
                        Solliciteer als één van de eersten De hoofdactiviteit bestaat uit aankoop en verkoop van edelmetalen zoals goud en zilver. De onderneming is eind 2015 in België gestart en heeft ondertussen 60 kantoren. De uitbreiding zet zich door en daarom is er nu een vacature voor een kantoorhouder in Heverlee. Als kantoorverantwoordelijke ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het filiaal en het adviseren van de klanten bij hun aankopen en/of verkopen. * U hebt een basiskennis van de tweede landstaal. * U kleedt u met stijl (aangepast aan de functie). * Heeft U ervaring in de financiële sector, of retail, of juweliersbranche, dan is dat een pluspunt..
                        plus

                        Nous avons étendu votre recherche à plus de 12 offres d’emploi similaires.

                        Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie te Brussel - Solliciteer als één van de eersten De Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie te Brussel zoekt een gemotiveerde boekhoudverantwoordelijke om haar team te versterken. * Het ondersteunen bij de opmaak van budgetten en jaarrekeningen in samenwerking met de financiën en externe ; * Je hebt oog voor detail en kan zelfstandig werken; * Een gevarieerd takenpakket met de nodige autonomie
                        Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie te Brussel - Solliciteer als één van de eersten De Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie te Brussel zoekt een gemotiveerde boekhoudverantwoordelijke om haar team te versterken. * Het ondersteunen bij de opmaak van budgetten en jaarrekeningen in samenwerking met de financiën en externe ; * Je hebt oog voor detail en kan zelfstandig werken; * Een gevarieerd takenpakket met de nodige autonomie
                        plus
                        NOUVEAU
                        Multitasker, flexibel en werkt tot in de details. * Het beheren van de algemene mailbox * De ondersteuning van de * De ondersteuning en opvolging van klanten- en ledenadministratie * De contacten met (offertes, opvolging, controle, …) * De personeelsadministratie en het contact met het sociaal secretariaat De succesvolle kandidaat * Perfecte kennis van de MS office suite
                        Multitasker, flexibel en werkt tot in de details. * Het beheren van de algemene mailbox * De ondersteuning van de * De ondersteuning en opvolging van klanten- en ledenadministratie * De contacten met (offertes, opvolging, controle, …) * De personeelsadministratie en het contact met het sociaal secretariaat De succesvolle kandidaat * Perfecte kennis van de MS office suite
                        plus
                        Ben jij iemand die graag de spilfiguur is in een organisatie, vlot schakelt tussen verschillende taken en energie krijgt van structuur én afwisseling? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou! Wij zoeken een Management Assistant die zowel de Managing Director ondersteunt als mee instaat voor sales/HR support & algemene administratie. * Beheer van agenda en afspraken van de managing director * Sterke organisatorische en administratieve skills, met oog voor detail
                        Ben jij iemand die graag de spilfiguur is in een organisatie, vlot schakelt tussen verschillende taken en energie krijgt van structuur én afwisseling? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou! Wij zoeken een Management Assistant die zowel de Managing Director ondersteunt als mee instaat voor sales/HR support & algemene administratie. * Beheer van agenda en afspraken van de managing director * Sterke organisatorische en administratieve skills, met oog voor detail
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! In deze rol ben je verantwoordelijk voor het volledige administratieve proces, van offerte tot facturatie en werk je nauw samen met de afdeling wisselstukken. * Na afronding van de prijsonderhandelingen door de vertegenwoordiger, stel jij nauwkeurige offertes op. * Je plaatst bestellingen en volgt die op tot de levering. * Je beheert technische vragen en meldingen van klanten en zorgt voor de juiste opvolging. * Je verzorgt de facturatie en houdt toezicht op de vergelijking tussen het budget en de gepresteerde uren. * Je werkt autonoom en hebt oog voor detail en kwaliteit. * Hospitalisatieverzekering met
                        Solliciteer als één van de eersten - Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! In deze rol ben je verantwoordelijk voor het volledige administratieve proces, van offerte tot facturatie en werk je nauw samen met de afdeling wisselstukken. * Na afronding van de prijsonderhandelingen door de vertegenwoordiger, stel jij nauwkeurige offertes op. * Je plaatst bestellingen en volgt die op tot de levering. * Je beheert technische vragen en meldingen van klanten en zorgt voor de juiste opvolging. * Je verzorgt de facturatie en houdt toezicht op de vergelijking tussen het budget en de gepresteerde uren. * Je werkt autonoom en hebt oog voor detail en kwaliteit. * Hospitalisatieverzekering met
                        plus
                        Als student ondersteun je onze projectcoördinatoren, en salescollega's bij de praktische en administratieve organisatie van deze trajecten. • je helpt bij de administratieve voorbereiding van opleidingen (materiaal klaarzetten, aanwezigheidslijsten verzamelen, intakes uitsturen via Google Forms…) • Je volgt aanwezigheden van deelnemers op, vraagt afwezigheidsattesten op en beheert de prestaties in de databank • je werkt mee aan de lay-out van presentaties of interne communicatie • je ondersteunt bij de opmaak van offertes en presentaties voor klanten • je volgt een bachelor of masteropleiding (bijvoorbeeld in de richting psychologie, communicatie, organisatiewetenschappen, marketing, …) • je werkt graag administratief en hebt oog voor detail We zoeken iemand voor in de zomerperiode die minimum 2 dagen per week beschikbaar is, met een voorkeur voor vaste dagen.
                        Als student ondersteun je onze projectcoördinatoren, en salescollega's bij de praktische en administratieve organisatie van deze trajecten. • je helpt bij de administratieve voorbereiding van opleidingen (materiaal klaarzetten, aanwezigheidslijsten verzamelen, intakes uitsturen via Google Forms…) • Je volgt aanwezigheden van deelnemers op, vraagt afwezigheidsattesten op en beheert de prestaties in de databank • je werkt mee aan de lay-out van presentaties of interne communicatie • je ondersteunt bij de opmaak van offertes en presentaties voor klanten • je volgt een bachelor of masteropleiding (bijvoorbeeld in de richting psychologie, communicatie, organisatiewetenschappen, marketing, …) • je werkt graag administratief en hebt oog voor detail We zoeken iemand voor in de zomerperiode die minimum 2 dagen per week beschikbaar is, met een voorkeur voor vaste dagen.
                        plus
                        De Immobiliers bv - Solliciteer als één van de eersten - Als administratief bediende, ben jij het eerste aanspreekpunt én de verbindende schakel van ons kantoor. Naast een warme en professionele ontvangst van klanten en bezoekers, sta je in voor het dagdagelijks beheer van de agenda's en het beantwoorden van alle mails / telefoons, alsook het voorbereiden van verkoopdossiers. Je brengt structuur in de dagelijkse flow en zorgt voor een aangename, geordende werkomgeving. Kortom: je bent de rechterhand van onze . Wij zorgen voor de nodige ondersteuning en opleiding. Je bent het aanspreekpunt van het kantoor: je ontvangt klanten met een glimlach, zowel aan de balie als telefonisch, en zorgt ervoor dat bezoekers zich welkom voelen. Je behe
                        De Immobiliers bv - Solliciteer als één van de eersten - Als administratief bediende, ben jij het eerste aanspreekpunt én de verbindende schakel van ons kantoor. Naast een warme en professionele ontvangst van klanten en bezoekers, sta je in voor het dagdagelijks beheer van de agenda's en het beantwoorden van alle mails / telefoons, alsook het voorbereiden van verkoopdossiers. Je brengt structuur in de dagelijkse flow en zorgt voor een aangename, geordende werkomgeving. Kortom: je bent de rechterhand van onze . Wij zorgen voor de nodige ondersteuning en opleiding. Je bent het aanspreekpunt van het kantoor: je ontvangt klanten met een glimlach, zowel aan de balie als telefonisch, en zorgt ervoor dat bezoekers zich welkom voelen. Je behe
                        plus
                        Details van de vacature Contract: Bediende Minimal Experiance: 6 maanden tot 2 jaar Administratie, Stressbestendigheid, Engelse taal, Communicatie, Frans, Organisatievermogen, Logistieke sector, MS Excel, Nederlands, Signaleren, Communicatief sterk, Transport - Navigeer naar succes met Homini, brug tussen talent en uitmuntende opportuniteiten binnen de arbeidsmarkt. Bij Homini staat elk individu centraal; we vinden de perfecte match, keer op keer Als Logistiek Administratief Bediendeklantenschippersterminals Aangedreven door Menselijk Inzicht en AI-precisie In de gespecialiseerde talentenmarkt van vandaag staat Homini op het kruispunt van diepgaande sectorkennis en geavanceerde technologie, en transformeert hoe bedrijven uitzonderlijk talent vinden in zes kritieke
                        Details van de vacature Contract: Bediende Minimal Experiance: 6 maanden tot 2 jaar Administratie, Stressbestendigheid, Engelse taal, Communicatie, Frans, Organisatievermogen, Logistieke sector, MS Excel, Nederlands, Signaleren, Communicatief sterk, Transport - Navigeer naar succes met Homini, brug tussen talent en uitmuntende opportuniteiten binnen de arbeidsmarkt. Bij Homini staat elk individu centraal; we vinden de perfecte match, keer op keer Als Logistiek Administratief Bediendeklantenschippersterminals Aangedreven door Menselijk Inzicht en AI-precisie In de gespecialiseerde talentenmarkt van vandaag staat Homini op het kruispunt van diepgaande sectorkennis en geavanceerde technologie, en transformeert hoe bedrijven uitzonderlijk talent vinden in zes kritieke
                        plus
                        Je verwerkt de dagelijkse post om een snelle uitwisseling van post te garanderen * Je wijst de post toe in een beheer/besturingssysteem * Je biedt logistieke ondersteuning door het toewijzen van de verschillende dossiers en het scannen van documenten * Je voert de archivering uit * Je bent punctueel en je hebt oog voor detail
                        Je verwerkt de dagelijkse post om een snelle uitwisseling van post te garanderen * Je wijst de post toe in een beheer/besturingssysteem * Je biedt logistieke ondersteuning door het toewijzen van de verschillende dossiers en het scannen van documenten * Je voert de archivering uit * Je bent punctueel en je hebt oog voor detail
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten * Je verwerkt de dagelijkse post om een snelle uitwisseling van post te garanderen * Je wijst de post toe in een beheer/besturingssysteem * Je biedt logistieke ondersteuning door het toewijzen van de verschillende dossiers en het scannen van documenten * Je voert de archivering uit * Je bent punctueel en je hebt oog voor detail
                        Solliciteer als één van de eersten * Je verwerkt de dagelijkse post om een snelle uitwisseling van post te garanderen * Je wijst de post toe in een beheer/besturingssysteem * Je biedt logistieke ondersteuning door het toewijzen van de verschillende dossiers en het scannen van documenten * Je voert de archivering uit * Je bent punctueel en je hebt oog voor detail
                        plus
                        Een geweldig onthaal zit in de kleinste details, en dat weet jij als geen ander! Solliciteer als één van de eersten - Receptelis de specialist en marktleider in ontvangstbeleving . Onze receptionisten maken van iedere ontvangst ee warm welkom.n Steeds met de glimlach, een aanstekelijk enthousiasme en een oprechte interesse in mensen. * Je helpt bij taken zoals het verwerken van post en het behandelen van lost & found in de ontvangstruimte. Met jou gastvrije, gestructureerde en proactieve aanpakw zorg je voor een professioneel en soepel verloop aan de receptie. * Ervaring in of affiniteit met de toeristische sector is een plus! Ben jij klaar om deel uit te maken van het hart van de luchthaven? De recep
                        Een geweldig onthaal zit in de kleinste details, en dat weet jij als geen ander! Solliciteer als één van de eersten - Receptelis de specialist en marktleider in ontvangstbeleving . Onze receptionisten maken van iedere ontvangst ee warm welkom.n Steeds met de glimlach, een aanstekelijk enthousiasme en een oprechte interesse in mensen. * Je helpt bij taken zoals het verwerken van post en het behandelen van lost & found in de ontvangstruimte. Met jou gastvrije, gestructureerde en proactieve aanpakw zorg je voor een professioneel en soepel verloop aan de receptie. * Ervaring in of affiniteit met de toeristische sector is een plus! Ben jij klaar om deel uit te maken van het hart van de luchthaven? De recep
                        plus
                        Een geweldig onthaal zit in de kleinste details, en dat weet jij als geen ander! Solliciteer als één van de eersten - Receptelis de specialist en marktleider in ontvangstbeleving . Onze receptionisten maken van iedere ontvangst ee warm welkom.n Steeds met de glimlach, een aanstekelijk enthousiasme en een oprechte interesse in mensen. * Je helpt bij taken zoals het verwerken van post en het behandelen van lost & found in de ontvangstruimte. Met jou gastvrije, gestructureerde en proactieve aanpakw zorg je voor een professioneel en soepel verloop aan de receptie. * Ervaring in of affiniteit met de toeristische sector is een plus! Ben jij klaar om deel uit te maken van het hart van de luchthaven? De recep
                        Een geweldig onthaal zit in de kleinste details, en dat weet jij als geen ander! Solliciteer als één van de eersten - Receptelis de specialist en marktleider in ontvangstbeleving . Onze receptionisten maken van iedere ontvangst ee warm welkom.n Steeds met de glimlach, een aanstekelijk enthousiasme en een oprechte interesse in mensen. * Je helpt bij taken zoals het verwerken van post en het behandelen van lost & found in de ontvangstruimte. Met jou gastvrije, gestructureerde en proactieve aanpakw zorg je voor een professioneel en soepel verloop aan de receptie. * Ervaring in of affiniteit met de toeristische sector is een plus! Ben jij klaar om deel uit te maken van het hart van de luchthaven? De recep
                        plus
                        Een geweldig onthaal zit in de kleinste details, en dat weet jij als geen ander! Solliciteer als één van de eersten - Receptelis de specialist en marktleider in ontvangstbeleving . Onze receptionisten maken van iedere ontvangst ee warm welkom.n Steeds met de glimlach, een aanstekelijk enthousiasme en een oprechte interesse in mensen. * Je helpt bij taken zoals het verwerken van post en het behandelen van lost & found in de ontvangstruimte. Met jou gastvrije, gestructureerde en proactieve aanpakw zorg je voor een professioneel en soepel verloop aan de receptie. * Ervaring in of affiniteit met de toeristische sector is een plus! Ben jij klaar om deel uit te maken van het hart van de luchthaven? De recep
                        Een geweldig onthaal zit in de kleinste details, en dat weet jij als geen ander! Solliciteer als één van de eersten - Receptelis de specialist en marktleider in ontvangstbeleving . Onze receptionisten maken van iedere ontvangst ee warm welkom.n Steeds met de glimlach, een aanstekelijk enthousiasme en een oprechte interesse in mensen. * Je helpt bij taken zoals het verwerken van post en het behandelen van lost & found in de ontvangstruimte. Met jou gastvrije, gestructureerde en proactieve aanpakw zorg je voor een professioneel en soepel verloop aan de receptie. * Ervaring in of affiniteit met de toeristische sector is een plus! Ben jij klaar om deel uit te maken van het hart van de luchthaven? De recep
                        plus

                        Nous avons étendu votre recherche avec 1 offres d'emploi dans d'autres régions

                        Solliciteer als één van de eersten - Als administratief bediende Health & Safety ben jij de spilfiguur in het uitbouwen en onderhouden van een veilige en gezonde werkomgeving. Je zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes gedocumenteerd, opgevolgd en gecommuniceerd wordt. Je rapporteert rechtstreeks aan de van ISS Facility Services. In Deze Rol Help Je De En De Preventie-adviseurs Door Hen Te Ondersteunen Met Heel Wat Administratieve Taken En Projecten * Opstellen, beheren en actualiseren van risicoanalyses, procedures en werkvergunningen. * Sterke administratieve vaardigheden en oog voor detail. ISS Facility Services Belgium & LuxembourgPubliée le 17 octobreDescription de l'offre * Een voltijds contract van onbepaalde duur * Een aantre
                        Solliciteer als één van de eersten - Als administratief bediende Health & Safety ben jij de spilfiguur in het uitbouwen en onderhouden van een veilige en gezonde werkomgeving. Je zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes gedocumenteerd, opgevolgd en gecommuniceerd wordt. Je rapporteert rechtstreeks aan de van ISS Facility Services. In Deze Rol Help Je De En De Preventie-adviseurs Door Hen Te Ondersteunen Met Heel Wat Administratieve Taken En Projecten * Opstellen, beheren en actualiseren van risicoanalyses, procedures en werkvergunningen. * Sterke administratieve vaardigheden en oog voor detail. ISS Facility Services Belgium & LuxembourgPubliée le 17 octobreDescription de l'offre * Een voltijds contract van onbepaalde duur * Een aantre
                        plus

                        Ces jobs pourraient également vous intéresser

                        Voor ons kantoor zoeken we een Allround Admin Support die instaat voor een vlotte werking van het dagelijkse reilen en zeilen. Als Allround Admin Support ben jij het eerste aanspreekpunt voor collega's en externen. * Algemeen administratief en operationeel support. * Ervaring in administratie, office support is een plus. * Aura Projects Bvba * Romeinsesteenweg 566, Grimbergen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een organisatorisch talent met een hands-on mentaliteit? Hou je van afwisseling en zorg jij graag dat alles op rolletjes loopt? Jouw rol - Je ondersteunt onze interne werking, coördineert events, sociale media en teambuildings, en zorgt ervoor dat ons kantoor tiptop in orde blijft. Daarnaas
                        Voor ons kantoor zoeken we een Allround Admin Support die instaat voor een vlotte werking van het dagelijkse reilen en zeilen. Als Allround Admin Support ben jij het eerste aanspreekpunt voor collega's en externen. * Algemeen administratief en operationeel support. * Ervaring in administratie, office support is een plus. * Aura Projects Bvba * Romeinsesteenweg 566, Grimbergen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een organisatorisch talent met een hands-on mentaliteit? Hou je van afwisseling en zorg jij graag dat alles op rolletjes loopt? Jouw rol - Je ondersteunt onze interne werking, coördineert events, sociale media en teambuildings, en zorgt ervoor dat ons kantoor tiptop in orde blijft. Daarnaas
                        plus
                        De Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie Brussel zoekt een gemotiveerde onthaal- en administratief bediende om het team van het Bureau voor Juridische Bijstand te versterken. * Je hebt minstens een diploma secundair onderwijs en bezit relevante werkervaring in een soortgelijke administratieve functie. * Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie te Brussel * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - In deze functie vervul je een belangrijke rol in de juridische dienstverlening, waarbij je zowel rechtzoekenden als advocaten ondersteunt en coördineert. Jouw verantwoordelijkheden * Je wordt het eerste aanspreekpunt voor de . * Personen onthalen en hun vraag identificeren. Informatie geven over de benodigde documenten om na te gaan of de rechtzoekende al dan niet in de
                        De Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie Brussel zoekt een gemotiveerde onthaal- en administratief bediende om het team van het Bureau voor Juridische Bijstand te versterken. * Je hebt minstens een diploma secundair onderwijs en bezit relevante werkervaring in een soortgelijke administratieve functie. * Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie te Brussel * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - In deze functie vervul je een belangrijke rol in de juridische dienstverlening, waarbij je zowel rechtzoekenden als advocaten ondersteunt en coördineert. Jouw verantwoordelijkheden * Je wordt het eerste aanspreekpunt voor de . * Personen onthalen en hun vraag identificeren. Informatie geven over de benodigde documenten om na te gaan of de rechtzoekende al dan niet in de
                        plus
                        NOUVEAU
                        Robert Half is momenteel op zoek naar een gemotiveerde facturatiemedewerker voor een bedrijf in de regio van Jette. Als facturatiemedewerker ben jij dé schakel in het facturatieproces en lever je een actieve bijdrage aan een optimale werking van de boekhouding. * Robert Half * Groot-Bijgaarden * Interimwerk met optie 'vast werk' * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Wil je graag een essentiële rol spelen binnen de financiële administratie van een dynamisch, internationaal bedrijf? Lees dan zeker verder want dan is dit jouw kans! Je werkt nauw samen met verschillende teams en zorgt ervoor dat de financiële processen efficiënt en accuraat verlopen. * Opstellen en beheren van klantfacturen * Verwerken van creditnota's * Verzamelen, controleren en valideren van gegevens die noodzakelijk zijn voor het correct opstellen van facturen * Verwerke
                        Robert Half is momenteel op zoek naar een gemotiveerde facturatiemedewerker voor een bedrijf in de regio van Jette. Als facturatiemedewerker ben jij dé schakel in het facturatieproces en lever je een actieve bijdrage aan een optimale werking van de boekhouding. * Robert Half * Groot-Bijgaarden * Interimwerk met optie 'vast werk' * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Wil je graag een essentiële rol spelen binnen de financiële administratie van een dynamisch, internationaal bedrijf? Lees dan zeker verder want dan is dit jouw kans! Je werkt nauw samen met verschillende teams en zorgt ervoor dat de financiële processen efficiënt en accuraat verlopen. * Opstellen en beheren van klantfacturen * Verwerken van creditnota's * Verzamelen, controleren en valideren van gegevens die noodzakelijk zijn voor het correct opstellen van facturen * Verwerke
                        plus
                        En tant que Senior Database Administrator Oracle, vous serez un acteur clé dans la gestion, l'optimisation et l'évolution de notre parc de bases de données Oracle. Vous avez une excellente maîtrise d'Oracle Database (versions récentes, RAC, ASM, Data Guard, RMAN, pluggable DB). - Assurer l'administration, le support et l'optimisation des bases de données Oracle (installation, configuration, mise à jour, sauvegarde, restauration, tuning, sécurité) suivant les standards Smals. - Assurer une veille technologique sur les nouvelles versions Oracle et les solutions d'automatisation. Vous êtes titulaire d'un diplôme de Bachelier ou de Master en informatique et vous disposez d'une expérience confirmée (minimum 7 ans) en tant que DBA Oracle, idéalement dans de
                        En tant que Senior Database Administrator Oracle, vous serez un acteur clé dans la gestion, l'optimisation et l'évolution de notre parc de bases de données Oracle. Vous avez une excellente maîtrise d'Oracle Database (versions récentes, RAC, ASM, Data Guard, RMAN, pluggable DB). - Assurer l'administration, le support et l'optimisation des bases de données Oracle (installation, configuration, mise à jour, sauvegarde, restauration, tuning, sécurité) suivant les standards Smals. - Assurer une veille technologique sur les nouvelles versions Oracle et les solutions d'automatisation. Vous êtes titulaire d'un diplôme de Bachelier ou de Master en informatique et vous disposez d'une expérience confirmée (minimum 7 ans) en tant que DBA Oracle, idéalement dans de
                        plus
                        Als Dossierbeheerder sta je in nauw contact met verschillende klanten en eindgebruikers. * Intelect Zaventem * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Je komt terecht in een KMO die fungeert als controle-instantie. Hun missie is het creëren van een eerlijke en transparante markt waarin de consument optimaal beschermd wordt. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij administratief sterk en heb je graag contact met klanten? Dan ben jij de ideale kandidaat voor deze functie! Het kritisch bestuderen van binnenkomende gegevens - Het controleren en grondig analyseren van informatie - Het opsporen van inconsistenties in formulieren - Het doorgeven van noodzakelijke correcties - Het ondersteunen van klanten bij vragen over het aanleveren van gegevens - Jouw profiel - Je spreekt zeer goed Nederlands én Frans - Je beschikt over een kritische en analyti
                        Als Dossierbeheerder sta je in nauw contact met verschillende klanten en eindgebruikers. * Intelect Zaventem * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Je komt terecht in een KMO die fungeert als controle-instantie. Hun missie is het creëren van een eerlijke en transparante markt waarin de consument optimaal beschermd wordt. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij administratief sterk en heb je graag contact met klanten? Dan ben jij de ideale kandidaat voor deze functie! Het kritisch bestuderen van binnenkomende gegevens - Het controleren en grondig analyseren van informatie - Het opsporen van inconsistenties in formulieren - Het doorgeven van noodzakelijke correcties - Het ondersteunen van klanten bij vragen over het aanleveren van gegevens - Jouw profiel - Je spreekt zeer goed Nederlands én Frans - Je beschikt over een kritische en analyti
                        plus
                        Robert Half is momenteel op zoek naar een Junior Dossierbeheerder (M/V/X) voor een familiaal bedrijf actief in de verzekeringssector. * Robert Half * Brussels * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Het bedrijf is gevestigd in het centrum van Brussel. * De verzekeringsdossiers opvolgen van A-Z ; * Contact met klant, en interne ; * Financiële administratieve opvolging; * Gegevensbeheer. * In het bezit zijn van een bachelor of graduaat in een financiële of economische richting ; * Ervaring in een gelijkaardige functie is mooi meegenomen; * Uitstekende kennis van het Nederlands en het Frans. * Onmiddellijk een vast contract of mogelijkheid tot een vast contract na een positieve interimperiode; * Een aantrekkelijk salaris (tussen 2500 en 3500 bruto) met extralegale voordelen ; * Een flexibel uurrooster ; * Gemakkelijk bereikbaar met het openbaar
                        Robert Half is momenteel op zoek naar een Junior Dossierbeheerder (M/V/X) voor een familiaal bedrijf actief in de verzekeringssector. * Robert Half * Brussels * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Het bedrijf is gevestigd in het centrum van Brussel. * De verzekeringsdossiers opvolgen van A-Z ; * Contact met klant, en interne ; * Financiële administratieve opvolging; * Gegevensbeheer. * In het bezit zijn van een bachelor of graduaat in een financiële of economische richting ; * Ervaring in een gelijkaardige functie is mooi meegenomen; * Uitstekende kennis van het Nederlands en het Frans. * Onmiddellijk een vast contract of mogelijkheid tot een vast contract na een positieve interimperiode; * Een aantrekkelijk salaris (tussen 2500 en 3500 bruto) met extralegale voordelen ; * Een flexibel uurrooster ; * Gemakkelijk bereikbaar met het openbaar
                        plus
                        Ter versterking van het team Secretariaat zijn we momenteel op zoek naar een bijkomende Administratief Medewerker die verantwoordelijk is voor de algemene ondersteuning bij diverse administratieve taken aan de collega's en de beroepsgroep. * Je kan een succesvolle ervaring van minstens twee jaar voorleggen binnen een administratieve functie. * Nationale Kamer van Gerechtsdeurwaarders * Sint-Gillis * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze organisatie - De Nationale Kamer van Gerechtsdeurwaarders (NKGB) is het beroepsorgaan van alle Belgische gerechtsdeurwaarders, kandidaat-gerechtsdeurwaarders en stagiair-gerechtsdeurwaarders. Samen met haar juridisch maatschappelijk kenniscentrum (SAM-TES) en het Solidariteitsfonds (SoFo) garandeert zij een kwaliteitsvolle dienstverlening aan het beroep
                        Ter versterking van het team Secretariaat zijn we momenteel op zoek naar een bijkomende Administratief Medewerker die verantwoordelijk is voor de algemene ondersteuning bij diverse administratieve taken aan de collega's en de beroepsgroep. * Je kan een succesvolle ervaring van minstens twee jaar voorleggen binnen een administratieve functie. * Nationale Kamer van Gerechtsdeurwaarders * Sint-Gillis * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze organisatie - De Nationale Kamer van Gerechtsdeurwaarders (NKGB) is het beroepsorgaan van alle Belgische gerechtsdeurwaarders, kandidaat-gerechtsdeurwaarders en stagiair-gerechtsdeurwaarders. Samen met haar juridisch maatschappelijk kenniscentrum (SAM-TES) en het Solidariteitsfonds (SoFo) garandeert zij een kwaliteitsvolle dienstverlening aan het beroep
                        plus
                        De Orde van Advocaten in Brussel zoekt een nauwkeurige, communicatieve en verantwoordelijke administratief medewerker om het team van de stafhouder te versterken. Als administratief medewerker binnen het team van de Stafhouder ben je een essentieel aanspreekpunt voor diverse dossiers en zorg je voor een correcte en tijdige opvolging. * Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie te Brussel * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - In deze functie werk je zelfstandig aan je eigen dossiers, terwijl je ook actief meewerkt aan gedeelde administratieve taken binnen het team. Wat ga je doen? * Verzoeningskamer Ereloongeschillen: je bereidt dossiers voor, ondersteunt de werking van de verzoeningskamer en onderhoudt de communicatie met en cliënten. * Ereloonadviezen voor rechtba
                        De Orde van Advocaten in Brussel zoekt een nauwkeurige, communicatieve en verantwoordelijke administratief medewerker om het team van de stafhouder te versterken. Als administratief medewerker binnen het team van de Stafhouder ben je een essentieel aanspreekpunt voor diverse dossiers en zorg je voor een correcte en tijdige opvolging. * Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie te Brussel * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - In deze functie werk je zelfstandig aan je eigen dossiers, terwijl je ook actief meewerkt aan gedeelde administratieve taken binnen het team. Wat ga je doen? * Verzoeningskamer Ereloongeschillen: je bereidt dossiers voor, ondersteunt de werking van de verzoeningskamer en onderhoudt de communicatie met en cliënten. * Ereloonadviezen voor rechtba
                        plus
                        NOUVEAU
                        Voor onze klant, een toonaangevende internationale onderneming, zijn wij op zoek naar een Office Administrator. In deze functie sta je in voor de administratieve ondersteuning aan het admin- en marketingteam. - Ervaring in een administratieve functie is een pluspunt. - Je bent vlot met MS Office-toepassingen, in het bijzonder Outlook, Word en Excel. * Stegmann Belgium (BVBA) * Mechelen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Introductie - Jouw verantwoordelijkheden - Je zorgt voor het tijdig samenstellen, inpakken en verzenden van beursmateriaal. Daarnaast regel je de nodige logistiek zoals hotelreserveringen en andere praktische afspraken rond de deelname aan (vak)beurzen. - Je verwerkt de contactgegevens en informatie van geïnteresseerden verzameld op beurzen en zorgt voor
                        Voor onze klant, een toonaangevende internationale onderneming, zijn wij op zoek naar een Office Administrator. In deze functie sta je in voor de administratieve ondersteuning aan het admin- en marketingteam. - Ervaring in een administratieve functie is een pluspunt. - Je bent vlot met MS Office-toepassingen, in het bijzonder Outlook, Word en Excel. * Stegmann Belgium (BVBA) * Mechelen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Introductie - Jouw verantwoordelijkheden - Je zorgt voor het tijdig samenstellen, inpakken en verzenden van beursmateriaal. Daarnaast regel je de nodige logistiek zoals hotelreserveringen en andere praktische afspraken rond de deelname aan (vak)beurzen. - Je verwerkt de contactgegevens en informatie van geïnteresseerden verzameld op beurzen en zorgt voor
                        plus
                        HUDSON * 1160 Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Onze klant, Amundi, de toonaangevende Europese vermogensbeheerder die tot de top 10 van wereldwijde spelers behoort, biedt zijn 100 miljoen klanten - particulieren, institutionele beleggers en bedrijven - een compleet aanbod aan spaar- en beleggingsoplossingen in actief en passief beheer, in traditionele of reële activa. Dit aanbod wordt aangevuld met IT-tools en -diensten om de volledige spaarwaardeketen te bestrijken. Amundi, een dochteronderneming van de Crédit Agricole-groep en genoteerd aan de beurs, beheert momenteel meer dan € 2,3 biljoen aan activa. Jouw verantwoordelijkheden - Je rapporteert rechtstreeks aan de van de Klantendienst in België. Als lid van de Klantendienst binnen onze vermogensbeheerder ben je verantwoordelijk voor de administr
                        HUDSON * 1160 Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Onze klant, Amundi, de toonaangevende Europese vermogensbeheerder die tot de top 10 van wereldwijde spelers behoort, biedt zijn 100 miljoen klanten - particulieren, institutionele beleggers en bedrijven - een compleet aanbod aan spaar- en beleggingsoplossingen in actief en passief beheer, in traditionele of reële activa. Dit aanbod wordt aangevuld met IT-tools en -diensten om de volledige spaarwaardeketen te bestrijken. Amundi, een dochteronderneming van de Crédit Agricole-groep en genoteerd aan de beurs, beheert momenteel meer dan € 2,3 biljoen aan activa. Jouw verantwoordelijkheden - Je rapporteert rechtstreeks aan de van de Klantendienst in België. Als lid van de Klantendienst binnen onze vermogensbeheerder ben je verantwoordelijk voor de administr
                        plus
                        Dan is deze functie als Office Assistant zeker iets voor jou. * Intelect Mechelen * Willebroek * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een KMO in de luxesector. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij iemand die graag het overzicht bewaart, graag werkt in een luxueuze omgeving, en energie krijgt van een gevarieerde dag? - Je ondersteunt bij betalingen en boekhouding. - Je onderhoudt de personeelsadministratie. - Je denkt actief mee en ondersteunt het team waar nodig. Van koffie voorzien voor klanten tot het organiseren van memorabele teambuildings. Klinkt dit als dé veelzijdige administratieve uitdaging voor jou? Solliciteer dan vandaag nog! Jouw profiel - Je hebt een eerste administratieve ervaring achter de rug. - Je werkt discreet en nauwkeurig. - Je communiceert vlot in het Nederlands, Frans én
                        Dan is deze functie als Office Assistant zeker iets voor jou. * Intelect Mechelen * Willebroek * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een KMO in de luxesector. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij iemand die graag het overzicht bewaart, graag werkt in een luxueuze omgeving, en energie krijgt van een gevarieerde dag? - Je ondersteunt bij betalingen en boekhouding. - Je onderhoudt de personeelsadministratie. - Je denkt actief mee en ondersteunt het team waar nodig. Van koffie voorzien voor klanten tot het organiseren van memorabele teambuildings. Klinkt dit als dé veelzijdige administratieve uitdaging voor jou? Solliciteer dan vandaag nog! Jouw profiel - Je hebt een eerste administratieve ervaring achter de rug. - Je werkt discreet en nauwkeurig. - Je communiceert vlot in het Nederlands, Frans én
                        plus

                        Jobs populaires


                        Afficher plus