Date
Options télétravail
Temps de trajet
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Administration
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Langue du job
        Compétences
          Fonctions
          1 sélectionné
            Secteur
              Région
                Ville
                  Expérience
                    Type de contrat
                      Régime de travail

                        Jobs populaires

                        • Administration
                        • Comptabilité
                        • Français
                        • Néerlandais
                        • Communication
                        • Conseil fiscal
                        • Adjoint/e administratif/ve
                        • Classeur/se
                        • Administrateur/trice comptabilité
                        • Chef/fe de Bureau
                        • Adhérent/e
                        • Adjoint du directeur
                        • CPA
                        • Chargé/e d'opérations comptables
                        • Chef financier

                        Afficher plus
                        Administration
                        Supprimer tous les filtres

                        Date

                        Nouveaux jobs dernières 24h
                        3


                        Temps de trajet

                        Compétences








                        Fonctions

                        Administration
                        24










                        23 résultats pour Assistant Accountant à Bruxelles dans un rayon de 30 km

                        Nous avons étendu votre recherche à plus de 23 offres d’emploi similaires.

                        Office Assistant

                        Intelect Mechelen
                        Willebroek
                        Dan is deze functie als Office Assistant zeker iets voor jou.
                        Dan is deze functie als Office Assistant zeker iets voor jou.
                        Austin Bright * Sint-Katelijne-Waver * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Stel je een kantoor voor waar niemand ooit vertrekt, alleen met pensioen gaat. Een klein, lokaal verankerd accountancykantoor dat al zo'n 60 jaar bestaat, recent mee opgenomen in een grotere groep, maar waar de sfeer nog altijd is zoals vroeger: iedereen kent elkaar, klanten blijven tientallen jaren en overleg gebeurt gewoon aan dezelfde tafel. In deze vestiging werken zes collega's samen in een hecht team. De huidige kantoorverantwoordelijke staat op het punt om na een lang en trouw parcours met pensioen te gaan en wil haar opvolger rustig inwerken. De kennis is er, de klanten zijn op de hoogte, het team staat klaar om jou te verwelkomen, nu zoeken ze nog die ene persoon met inhoudelijke sterkte en een warm hart om het kantoor
                        Austin Bright * Sint-Katelijne-Waver * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Stel je een kantoor voor waar niemand ooit vertrekt, alleen met pensioen gaat. Een klein, lokaal verankerd accountancykantoor dat al zo'n 60 jaar bestaat, recent mee opgenomen in een grotere groep, maar waar de sfeer nog altijd is zoals vroeger: iedereen kent elkaar, klanten blijven tientallen jaren en overleg gebeurt gewoon aan dezelfde tafel. In deze vestiging werken zes collega's samen in een hecht team. De huidige kantoorverantwoordelijke staat op het punt om na een lang en trouw parcours met pensioen te gaan en wil haar opvolger rustig inwerken. De kennis is er, de klanten zijn op de hoogte, het team staat klaar om jou te verwelkomen, nu zoeken ze nog die ene persoon met inhoudelijke sterkte en een warm hart om het kantoor
                        plus
                        Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie te Brussel * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - De Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie te Brussel zoekt een gemotiveerde boekhoudverantwoordelijke om haar team te versterken. In deze sleutelrol ben jij verantwoordelijk voor een correcte en efficiënte financiële administratie. Jouw verantwoordelijkheden * Het opvolgen en verwerken van inkomende en uitgaande facturen; * Het controleren, boeken en klasseren van financiële documenten; * Het ondersteunen bij de opmaak van budgetten en jaarrekeningen in samenwerking met de financiën en externe ; * Het nakijken en opvolgen van vennootschapsakten van ; * En het uitvoeren van alle aanverwante administratieve taken in ruime zin. Jouw profiel * Je beschikt over een diploma boekhouding of gelijkwaardige ervari
                        Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie te Brussel * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - De Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie te Brussel zoekt een gemotiveerde boekhoudverantwoordelijke om haar team te versterken. In deze sleutelrol ben jij verantwoordelijk voor een correcte en efficiënte financiële administratie. Jouw verantwoordelijkheden * Het opvolgen en verwerken van inkomende en uitgaande facturen; * Het controleren, boeken en klasseren van financiële documenten; * Het ondersteunen bij de opmaak van budgetten en jaarrekeningen in samenwerking met de financiën en externe ; * Het nakijken en opvolgen van vennootschapsakten van ; * En het uitvoeren van alle aanverwante administratieve taken in ruime zin. Jouw profiel * Je beschikt over een diploma boekhouding of gelijkwaardige ervari
                        plus
                        NOUVEAU
                        Sander Brussels * Zaventem * Freelance, Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Nous sommes actuellement à la recherche un.e gestionnaire de dossiers en fiduciaire, disposant d'une expérience confirmée de 3 à 4 ans minimum. Rejoignez un cabinet en pleine accélération en périphérie bruxelloise et repositionnez votre trajectoire professionnelle vers des missions à forte valeur ajoutée. Basée à Zaventem et active également dans le Brabant wallon, cette structure à la croissance naturelle mise sur le développement des talents et la mobilité interne. Vous évoluerez dans un environnement collaboratif où l'innovation, la polyvalence et la prise d'initiative sont les leviers de votre évolution. Autonomie, flexibilité et exposition clients rythmeront votre quotidien : vous accompagnerez un portefeuille varié, multinationales, scale-ups
                        Sander Brussels * Zaventem * Freelance, Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Nous sommes actuellement à la recherche un.e gestionnaire de dossiers en fiduciaire, disposant d'une expérience confirmée de 3 à 4 ans minimum. Rejoignez un cabinet en pleine accélération en périphérie bruxelloise et repositionnez votre trajectoire professionnelle vers des missions à forte valeur ajoutée. Basée à Zaventem et active également dans le Brabant wallon, cette structure à la croissance naturelle mise sur le développement des talents et la mobilité interne. Vous évoluerez dans un environnement collaboratif où l'innovation, la polyvalence et la prise d'initiative sont les leviers de votre évolution. Autonomie, flexibilité et exposition clients rythmeront votre quotidien : vous accompagnerez un portefeuille varié, multinationales, scale-ups
                        plus
                        Sander Brussels * Auderghem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Vous êtes comptable avec de l'expérience et vous souhaitez donner un nouvel élan à votre carrière? Venez postuler pour une fiduciaire connu sur Bruxelles ! Située dans la région d'Auderghem, dans le sud de Bruxelles, cette fiduciaire est à la recherche d'un comptable expérimenté. Forte de son expérience de plus de 40 ans, cette fiduciaire en perpétuelle croissance cherche à agrandir ses équipes. Connue dans la région, cette fiduciaire n'est plus à présenter. Elle travaille avec des partenaires de longue date. Vous aurez l'occasion de travailler avec un beau portefeuille clients. Ce bureau comptable compte plusieurs départements et répond aux besoins de ses collaborateurs soucieux d'évoluer dans la société.
                        Sander Brussels * Auderghem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Vous êtes comptable avec de l'expérience et vous souhaitez donner un nouvel élan à votre carrière? Venez postuler pour une fiduciaire connu sur Bruxelles ! Située dans la région d'Auderghem, dans le sud de Bruxelles, cette fiduciaire est à la recherche d'un comptable expérimenté. Forte de son expérience de plus de 40 ans, cette fiduciaire en perpétuelle croissance cherche à agrandir ses équipes. Connue dans la région, cette fiduciaire n'est plus à présenter. Elle travaille avec des partenaires de longue date. Vous aurez l'occasion de travailler avec un beau portefeuille clients. Ce bureau comptable compte plusieurs départements et répond aux besoins de ses collaborateurs soucieux d'évoluer dans la société.
                        plus
                        Sander Brussels * Ixelles * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Vous êtes comptable et vous aspirez à devenir expert comptable? Rejoignez cette fiduciaire qui sera à hauteur de vos ambitions. Situé dans le sud de Bruxelles, cette fiduciaire est à la recherche d'un gestionnaire de dossier dans la région de Bruxelles. Forte de leur de plus de 30 ans, ce bureau comptable en croissance perpétuelle souhaite trouver des nouveaux collaborateurs. Dans une envie de pérennisation, ce cabinet souhaite intégrer de nouveaux ayant une réelle envie de devenir expert comptable. Cette fiduciaire reconnu dans la région de Bruxelles, est connu pour son professionnalisme et son environnement formateur. En effet, de nombreux collaborateurs ont commencé en tant que gestionnaire de dossier pour ensuite devenir expert comptable.
                        Sander Brussels * Ixelles * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Vous êtes comptable et vous aspirez à devenir expert comptable? Rejoignez cette fiduciaire qui sera à hauteur de vos ambitions. Situé dans le sud de Bruxelles, cette fiduciaire est à la recherche d'un gestionnaire de dossier dans la région de Bruxelles. Forte de leur de plus de 30 ans, ce bureau comptable en croissance perpétuelle souhaite trouver des nouveaux collaborateurs. Dans une envie de pérennisation, ce cabinet souhaite intégrer de nouveaux ayant une réelle envie de devenir expert comptable. Cette fiduciaire reconnu dans la région de Bruxelles, est connu pour son professionnalisme et son environnement formateur. En effet, de nombreux collaborateurs ont commencé en tant que gestionnaire de dossier pour ensuite devenir expert comptable.
                        plus
                        Ruimte voor opleidingen (bv. ITAA, webinars via Accountants Academy) : dossierbeheerder / accountant / boekhoudkantoor / fiduciaire / tax / fiscality / fiscaliteit / boekhouder / accountancy / boekhouding / Belastingconsulent / Fiscalist / ITAA / accountantskantoor
                        Ruimte voor opleidingen (bv. ITAA, webinars via Accountants Academy) : dossierbeheerder / accountant / boekhoudkantoor / fiduciaire / tax / fiscality / fiscaliteit / boekhouder / accountancy / boekhouding / Belastingconsulent / Fiscalist / ITAA / accountantskantoor
                        plus
                        Introduce * Londerzeel * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Onze klant is een grote en gekende speler in accountancy en ondernemingsadvies, met ervaring in talrijke sectoren. Hun groei hebben ze mede te danken aan hun persoonlijke aanpak, zeer gerichte overnames, de partnerships die ze aangaan met klanten maar ook met sectorspecifieke organisaties. Met enkele tientallen kantoren binnen Vlaanderen, en 600 FTE sterk, biedt onze klant de voordelen van een familiale bedrijfscultuur én professionele ondersteuning door , waaronder; juridisch, financieel, bedrijfseconomisch, mergers & acquisities, milieu & omgeving, en aanvullend goed uitgebouwde ondersteunende diensten. Jouw verantwoordelijkheden - Voor onze klant, een grote speler actief in accountancy en ondernemingsadvies, zijn we op zoek n
                        Introduce * Londerzeel * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Onze klant is een grote en gekende speler in accountancy en ondernemingsadvies, met ervaring in talrijke sectoren. Hun groei hebben ze mede te danken aan hun persoonlijke aanpak, zeer gerichte overnames, de partnerships die ze aangaan met klanten maar ook met sectorspecifieke organisaties. Met enkele tientallen kantoren binnen Vlaanderen, en 600 FTE sterk, biedt onze klant de voordelen van een familiale bedrijfscultuur én professionele ondersteuning door , waaronder; juridisch, financieel, bedrijfseconomisch, mergers & acquisities, milieu & omgeving, en aanvullend goed uitgebouwde ondersteunende diensten. Jouw verantwoordelijkheden - Voor onze klant, een grote speler actief in accountancy en ondernemingsadvies, zijn we op zoek n
                        plus
                        AXA Belgium * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - AXA wil een weerspiegeling zijn van de diverse samenleving waarin wij leven en voert daarom al jaren een beleid van actieve diversiteit, non-discriminatie en gelijke kansen. In dit kader garanderen wij een gelijke behandeling en toegang tot selecties, ongeacht leeftijd, afkomst, culturele achtergrond, handicap, geslacht of seksuele geaardheid of andere kenmerken. Bij AXA wijzen wij alle vormen van oneerlijke of onwettige discriminatie af. Jouw verantwoordelijkheden - Als onderdeel van een dynamisch en ambitieus team binnen AXA België werk je mee aan de verdere uitrol van onze nieuwe Life-strategie. In een stimulerende werkomgeving met een sterke focus op samenwerking, innovatie en klantgerichtheid, speel je een essentiële rol in de digitale transformatie van onze diensten.
                        AXA Belgium * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - AXA wil een weerspiegeling zijn van de diverse samenleving waarin wij leven en voert daarom al jaren een beleid van actieve diversiteit, non-discriminatie en gelijke kansen. In dit kader garanderen wij een gelijke behandeling en toegang tot selecties, ongeacht leeftijd, afkomst, culturele achtergrond, handicap, geslacht of seksuele geaardheid of andere kenmerken. Bij AXA wijzen wij alle vormen van oneerlijke of onwettige discriminatie af. Jouw verantwoordelijkheden - Als onderdeel van een dynamisch en ambitieus team binnen AXA België werk je mee aan de verdere uitrol van onze nieuwe Life-strategie. In een stimulerende werkomgeving met een sterke focus op samenwerking, innovatie en klantgerichtheid, speel je een essentiële rol in de digitale transformatie van onze diensten.
                        plus
                        Rens Accountants B.V. BVBA - Voor ons kantoor te Vilvoorde (op onze website staat er een filmpje van kantoor – ook zie Facebook berichten Rens Accountants)
                        Rens Accountants B.V. BVBA - Voor ons kantoor te Vilvoorde (op onze website staat er een filmpje van kantoor – ook zie Facebook berichten Rens Accountants)
                        plus
                        NOUVEAU
                        Procertus asbl * Evere - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Na een recente fusie worden jaarlijks ongeveer 5.000 verkoopfacturen per entiteit en per project elektronisch opgesteld. Daarom zoeken we een veelzijdige medewerker met analytisch inzicht die, na een grondige opleiding, deze administratieve en facturatieprocessen zelfstandig kan beheren en het klantenbestand up-to-date houdt. Jouw verantwoordelijkheden ¿Je rapporteert aan de Verificatie Divisie, lid van het Directiecomité en verantwoordelijke voor facturatieprocessen. ¿Je werkt nauw samen met de , de certificatie-experten en met de boekhoudkundige afdeling ¿Je maakt klanten aan in het klantenbeheersysteem en onderhoudt dagelijks de klantengegevens. ¿Je beheert de volledige klantenadministratie en organiseert en archiveert de documentatie op een gestructureerde manier.
                        Procertus asbl * Evere - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Na een recente fusie worden jaarlijks ongeveer 5.000 verkoopfacturen per entiteit en per project elektronisch opgesteld. Daarom zoeken we een veelzijdige medewerker met analytisch inzicht die, na een grondige opleiding, deze administratieve en facturatieprocessen zelfstandig kan beheren en het klantenbestand up-to-date houdt. Jouw verantwoordelijkheden ¿Je rapporteert aan de Verificatie Divisie, lid van het Directiecomité en verantwoordelijke voor facturatieprocessen. ¿Je werkt nauw samen met de , de certificatie-experten en met de boekhoudkundige afdeling ¿Je maakt klanten aan in het klantenbeheersysteem en onderhoudt dagelijks de klantengegevens. ¿Je beheert de volledige klantenadministratie en organiseert en archiveert de documentatie op een gestructureerde manier.
                        plus
                        Globelink VZW * ANDERLECHT - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Globelink zoekt een nieuwe medewerker die * de draaischijf is van Globelink op administratief en logistiek vlak * je bent verantwoordelijk voor het beheren en correct afhandelen van diverse administratieve taken (personeelsadministratie, betalingen, facturatie, voorbereidende boekhouding …) * je ondersteunt de op administratief vlak * je ondersteunt op logistiek vlak enkele van onze projecten met jongeren * je kan kort op de bal spelen bij het bedenken van praktische oplossingen * je bent gebeten door structuur en orde in de organisatie - Jouw profiel - Je bent een geschikte kandidaat * als je je kan vinden in de visie van Globelink * als je (professionele) ervaring hebt in financiële en/of personeelsadministratie (betalingen, facturatie en voorbereidende boekhouding)
                        Globelink VZW * ANDERLECHT - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Globelink zoekt een nieuwe medewerker die * de draaischijf is van Globelink op administratief en logistiek vlak * je bent verantwoordelijk voor het beheren en correct afhandelen van diverse administratieve taken (personeelsadministratie, betalingen, facturatie, voorbereidende boekhouding …) * je ondersteunt de op administratief vlak * je ondersteunt op logistiek vlak enkele van onze projecten met jongeren * je kan kort op de bal spelen bij het bedenken van praktische oplossingen * je bent gebeten door structuur en orde in de organisatie - Jouw profiel - Je bent een geschikte kandidaat * als je je kan vinden in de visie van Globelink * als je (professionele) ervaring hebt in financiële en/of personeelsadministratie (betalingen, facturatie en voorbereidende boekhouding)
                        plus
                        NOUVEAU
                        Fincareplus Accountancy & TAX * DILBEEK - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Wil jij écht het verschil maken voor klanten én jezelf verder ontwikkelen? Bij ons kan dat. Wij zijn een kleinschalig accountantskantoor waar teamwork, vertrouwen en groei centraal staan. We zoeken een assistent dossierbeheerder die zin heeft om samen met ons kantoor verder te bouwen aan de toekomst. Jouw verantwoordelijkheden * Intense on-the-job training van twee ervaren collega's, afgestemd op jouw kennis en tempo. * Geleidelijke groei in verantwoordelijkheid: je volgt dossiers van dichtbij op en krijgt ruimte om te leren en te proberen. * Rechtstreeks contact met klanten: je leert hoe je hen helder en praktisch kan adviseren. * Ruimte om door te groeien: zowel inhoudelijk als persoonlijk en inzicht in het volledige proces: Van boekhoudsoftware tot rapporteringen en tussent
                        Fincareplus Accountancy & TAX * DILBEEK - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Wil jij écht het verschil maken voor klanten én jezelf verder ontwikkelen? Bij ons kan dat. Wij zijn een kleinschalig accountantskantoor waar teamwork, vertrouwen en groei centraal staan. We zoeken een assistent dossierbeheerder die zin heeft om samen met ons kantoor verder te bouwen aan de toekomst. Jouw verantwoordelijkheden * Intense on-the-job training van twee ervaren collega's, afgestemd op jouw kennis en tempo. * Geleidelijke groei in verantwoordelijkheid: je volgt dossiers van dichtbij op en krijgt ruimte om te leren en te proberen. * Rechtstreeks contact met klanten: je leert hoe je hen helder en praktisch kan adviseren. * Ruimte om door te groeien: zowel inhoudelijk als persoonlijk en inzicht in het volledige proces: Van boekhoudsoftware tot rapporteringen en tussent
                        plus
                        Prima Mundo * SINT-KATELIJNE-WAVER - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij een administratieve alleskunner met een scherp oog voor detail? Houd je ervan om in een dynamische omgeving te werken waar geen enkele dag hetzelfde is? Dan ben jij misschien wel één van de 2 administratieve duizendpoten die wij zoeken! Functieomschrijving - Als administratieve duizendpoot ondersteun je verschillende interne diensten (verkoop, boekhouding, transport, …) . Je bent een echte multitasker en vindt het leuk om snel te schakelen tussen verschillende taken en afdelingen. * Verwerken en controleren van binnenkomende en uitgaande documenten. * Ondersteunen bij orderverwerking en facturatie. * Beheren van documenten en dossiers. * Archiveren. * Agendabeheer en het maken van afspraken. * Ad hoc ondersteuning van het management en andere teams. Jouw profiel
                        Prima Mundo * SINT-KATELIJNE-WAVER - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij een administratieve alleskunner met een scherp oog voor detail? Houd je ervan om in een dynamische omgeving te werken waar geen enkele dag hetzelfde is? Dan ben jij misschien wel één van de 2 administratieve duizendpoten die wij zoeken! Functieomschrijving - Als administratieve duizendpoot ondersteun je verschillende interne diensten (verkoop, boekhouding, transport, …) . Je bent een echte multitasker en vindt het leuk om snel te schakelen tussen verschillende taken en afdelingen. * Verwerken en controleren van binnenkomende en uitgaande documenten. * Ondersteunen bij orderverwerking en facturatie. * Beheren van documenten en dossiers. * Archiveren. * Agendabeheer en het maken van afspraken. * Ad hoc ondersteuning van het management en andere teams. Jouw profiel
                        plus
                        Metallooks BVBA * BOORTMEERBEEK - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij een administratieve duizendpoot met een uitnodigende glimlach? Voor onze toonzaal zoeken wij een enthousiast en georganiseerd talent dat klanten professioneel ontvangt en begeleidt, zowel face-to-face, telefonisch als via e-mail. Als visitekaartje van ons bedrijf speel je een essentiële rol in de communicatie en klantbeleving. Jouw verantwoordelijkheden - Uitvoeren van administratieve taken - Facturatie en alles klaarmaken voor boekhouding - Opvolgen van offertes - Post verwerken - Je bent klantvriendelijk en hebt een verzorgd voorkomen - Administratie is jouw specialiteit - Je beantwoord vlot telefoons - Je verwerkt post en maakt alles klaar voor onze boekhouding - Je handelt e-mails af en volgt verkoopdossiers op - Je maakt de planning voor afspraken - Je werkt punctueel - J
                        Metallooks BVBA * BOORTMEERBEEK - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij een administratieve duizendpoot met een uitnodigende glimlach? Voor onze toonzaal zoeken wij een enthousiast en georganiseerd talent dat klanten professioneel ontvangt en begeleidt, zowel face-to-face, telefonisch als via e-mail. Als visitekaartje van ons bedrijf speel je een essentiële rol in de communicatie en klantbeleving. Jouw verantwoordelijkheden - Uitvoeren van administratieve taken - Facturatie en alles klaarmaken voor boekhouding - Opvolgen van offertes - Post verwerken - Je bent klantvriendelijk en hebt een verzorgd voorkomen - Administratie is jouw specialiteit - Je beantwoord vlot telefoons - Je verwerkt post en maakt alles klaar voor onze boekhouding - Je handelt e-mails af en volgt verkoopdossiers op - Je maakt de planning voor afspraken - Je werkt punctueel - J
                        plus
                        * DP Construct * KAPELLE-OP-DEN-BOS Solliciteer als één van de eersten Introductie * Administratieve taken uitvoeren, zoals klasseren, orderverwerking enz.. * Het opmaken van offertes/facturen en opvolging * Periodieke rapporten opstellen en samenvatten. * Communicatievaardig met de klanten en leveranciers. Jouw profiel * Hulp in de boekhouding (kennis boekhouding) kennis Exact,Taxaz pluspunt * Kennis Excel,Word goed * Je werkt nauwkeurig * Je bent gemotiveerd, neemt intiatief en kan zelfstandig werken. * Kennis van bouw is een pluspunt, maar niet vereist Ons aanbod * Vacature opstart als deeltijds of flexi, uren en dagen bespreekbaar, eventueel later naar een voltijdse betrekking Alleen soliciteren als je direct beschikbaar bent Opstart bespreekbaar
                        * DP Construct * KAPELLE-OP-DEN-BOS Solliciteer als één van de eersten Introductie * Administratieve taken uitvoeren, zoals klasseren, orderverwerking enz.. * Het opmaken van offertes/facturen en opvolging * Periodieke rapporten opstellen en samenvatten. * Communicatievaardig met de klanten en leveranciers. Jouw profiel * Hulp in de boekhouding (kennis boekhouding) kennis Exact,Taxaz pluspunt * Kennis Excel,Word goed * Je werkt nauwkeurig * Je bent gemotiveerd, neemt intiatief en kan zelfstandig werken. * Kennis van bouw is een pluspunt, maar niet vereist Ons aanbod * Vacature opstart als deeltijds of flexi, uren en dagen bespreekbaar, eventueel later naar een voltijdse betrekking Alleen soliciteren als je direct beschikbaar bent Opstart bespreekbaar
                        plus
                        HVAC BV * Waver, België - Solliciteer als één van de eersten - na - interimperiode - Functie - Ben jij een administratieve duizendpoot met Technische kennis binnen de HVAC, én op zoek naar een nieuwe uitdaging ? Lees dan zeker verder! Contract ondertekenen - Hoera, tijd voor een klein feestje! Je hebt de eindstreep gehaald en het is nu tijd om je contract te ondertekenen. HERENTALSVivaldis office Geel zoekt ........ INSIDE SALES HVAC & SANITAIR! Waar moet je zijn? HerentalsDistributeur Vaste job na geslaagde interimperiodeGROOT-BIJGAARDENVoor onze organisatie die gespecialiseerd is in HVAC-oplossingen, koeltechniek en elektrotechnische componenten, zijn wij op zoek naar een enthousiaste filiaalmedewerker ter versterking van ons Service Vaste job na geslaagde interimperiodeAARTSELAARVoor onze klant te Kontich zijn wij op zoek naar een technisch - Jouw verantwoordelijkh
                        HVAC BV * Waver, België - Solliciteer als één van de eersten - na - interimperiode - Functie - Ben jij een administratieve duizendpoot met Technische kennis binnen de HVAC, én op zoek naar een nieuwe uitdaging ? Lees dan zeker verder! Contract ondertekenen - Hoera, tijd voor een klein feestje! Je hebt de eindstreep gehaald en het is nu tijd om je contract te ondertekenen. HERENTALSVivaldis office Geel zoekt ........ INSIDE SALES HVAC & SANITAIR! Waar moet je zijn? HerentalsDistributeur Vaste job na geslaagde interimperiodeGROOT-BIJGAARDENVoor onze organisatie die gespecialiseerd is in HVAC-oplossingen, koeltechniek en elektrotechnische componenten, zijn wij op zoek naar een enthousiaste filiaalmedewerker ter versterking van ons Service Vaste job na geslaagde interimperiodeAARTSELAARVoor onze klant te Kontich zijn wij op zoek naar een technisch - Jouw verantwoordelijkh
                        plus
                        Ivebica * Provinciale Steenweg 100, 2627 Schelle, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - IVEBICA is een dynamische intergemeentelijke vereniging voor bibliotheekwerking, cultuur en academie voor deeltijds kunstonderwijs met als werkgebied Hemiksem, Schelle en Niel. Voor de ondersteuning van de academie zijn we op zoek naar een administratief medewerker. Jouw verantwoordelijkheden - Functie * Administratieve taken: leerlingen, personeel, organisatie, ... * Financiële en logistiek ondersteunende taken: voorbereiding en uitvoering * Instaan voor klantvriendelijk onthaal en toezicht * Instaan voor algemene communicatie met zowel interne als externe actoren. Jouw profiel - Profiel * Sterke voeling met de kunsten en ervaring m.b.t. academiewerking strekt tot aanbeveling * Kennis m.b.t. budgetbeheer, boekhouding en administratie strekt tot aanbeveling
                        Ivebica * Provinciale Steenweg 100, 2627 Schelle, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - IVEBICA is een dynamische intergemeentelijke vereniging voor bibliotheekwerking, cultuur en academie voor deeltijds kunstonderwijs met als werkgebied Hemiksem, Schelle en Niel. Voor de ondersteuning van de academie zijn we op zoek naar een administratief medewerker. Jouw verantwoordelijkheden - Functie * Administratieve taken: leerlingen, personeel, organisatie, ... * Financiële en logistiek ondersteunende taken: voorbereiding en uitvoering * Instaan voor klantvriendelijk onthaal en toezicht * Instaan voor algemene communicatie met zowel interne als externe actoren. Jouw profiel - Profiel * Sterke voeling met de kunsten en ervaring m.b.t. academiewerking strekt tot aanbeveling * Kennis m.b.t. budgetbeheer, boekhouding en administratie strekt tot aanbeveling
                        plus
                        Manpower * BRUXELLES /BRUSSEL * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Manpower Office People is specialist in de rekrutering van bediendeprofielen. Wij gaan steeds voor de 'perfecte match' tussen werkgever en sollicitant! Voor onze klant zijn wij op zoek naar een Administratief Bediende verzekeringen in Sint-Gillis, Brussel. Onze klant ondersteunt , , en andere bouwprofessionals met betrouwbare verzekeringsoplossingen. We zoeken een administratief bediende die mee wil bouwen aan kwaliteit, vertrouwen en een vlotte dienstverlening - Jouw verantwoordelijkheden - Als Administratief Bediende ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en . Jij zorgt ervoor dat elk dossier correct en vlot wordt opgevolgd. Zo draag je rechtstreeks bij aan de betrouwbaarheid en kwaliteit waar onze klant om bekendstaat.
                        Manpower * BRUXELLES /BRUSSEL * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Manpower Office People is specialist in de rekrutering van bediendeprofielen. Wij gaan steeds voor de 'perfecte match' tussen werkgever en sollicitant! Voor onze klant zijn wij op zoek naar een Administratief Bediende verzekeringen in Sint-Gillis, Brussel. Onze klant ondersteunt , , en andere bouwprofessionals met betrouwbare verzekeringsoplossingen. We zoeken een administratief bediende die mee wil bouwen aan kwaliteit, vertrouwen en een vlotte dienstverlening - Jouw verantwoordelijkheden - Als Administratief Bediende ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en . Jij zorgt ervoor dat elk dossier correct en vlot wordt opgevolgd. Zo draag je rechtstreeks bij aan de betrouwbaarheid en kwaliteit waar onze klant om bekendstaat.
                        plus

                        Nous avons étendu votre recherche avec 1 offres d'emploi dans d'autres régions

                        Diff * Belgium - Solliciteer als één van de eersten - Jobomschrijving - Als onze management assistent ben je de spin in het web voor ons team en je bouwt mee aan het fundament van onze organisatie. We beloven je nu al dat je niet vast zal roesten, want je takenpakket is heel divers en uitdagend. * Ondersteunen van administratieve en processen. * Verzorgen van de lay-out van documenten, invoeren en beheren van data. * Beantwoorden van telefonische oproepen en het ontvangen van klanten. * Helpen bij het stroomlijnen van communicatie, zowel intern als naar klanten toe. * Beheer van inkomende en uitgaande correspondentie, waaronder e-mails en post. Jouw profiel - Wie wij zoeken * Een basis tot goede kennis van boekhouding heeft. * Ervaring heeft met tools zoals Exact Online en Excel. * Vloeiend Nederlands spreekt, en een goede basis heeft in Frans en Engels.
                        Diff * Belgium - Solliciteer als één van de eersten - Jobomschrijving - Als onze management assistent ben je de spin in het web voor ons team en je bouwt mee aan het fundament van onze organisatie. We beloven je nu al dat je niet vast zal roesten, want je takenpakket is heel divers en uitdagend. * Ondersteunen van administratieve en processen. * Verzorgen van de lay-out van documenten, invoeren en beheren van data. * Beantwoorden van telefonische oproepen en het ontvangen van klanten. * Helpen bij het stroomlijnen van communicatie, zowel intern als naar klanten toe. * Beheer van inkomende en uitgaande correspondentie, waaronder e-mails en post. Jouw profiel - Wie wij zoeken * Een basis tot goede kennis van boekhouding heeft. * Ervaring heeft met tools zoals Exact Online en Excel. * Vloeiend Nederlands spreekt, en een goede basis heeft in Frans en Engels.
                        plus

                        Ces jobs pourraient également vous intéresser

                        Robert Half is momenteel op zoek naar een gemotiveerde facturatiemedewerker voor een bedrijf in de regio van Jette. Als facturatiemedewerker ben jij dé schakel in het facturatieproces en lever je een actieve bijdrage aan een optimale werking van de boekhouding. * Robert Half * Groot-Bijgaarden * Interimwerk met optie 'vast werk' * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wil je graag een essentiële rol spelen binnen de financiële administratie van een dynamisch, internationaal bedrijf? Lees dan zeker verder want dan is dit jouw kans! Je werkt nauw samen met verschillende teams en zorgt ervoor dat de financiële processen efficiënt en accuraat verlopen. * Opstellen en beheren van klantfacturen * Verwerken van creditnota's * Verzamelen, controleren en valideren van gegevens die noodzakelijk zijn voor het corr
                        Robert Half is momenteel op zoek naar een gemotiveerde facturatiemedewerker voor een bedrijf in de regio van Jette. Als facturatiemedewerker ben jij dé schakel in het facturatieproces en lever je een actieve bijdrage aan een optimale werking van de boekhouding. * Robert Half * Groot-Bijgaarden * Interimwerk met optie 'vast werk' * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wil je graag een essentiële rol spelen binnen de financiële administratie van een dynamisch, internationaal bedrijf? Lees dan zeker verder want dan is dit jouw kans! Je werkt nauw samen met verschillende teams en zorgt ervoor dat de financiële processen efficiënt en accuraat verlopen. * Opstellen en beheren van klantfacturen * Verwerken van creditnota's * Verzamelen, controleren en valideren van gegevens die noodzakelijk zijn voor het corr
                        plus

                        Jobs populaires


                        Afficher plus

                        Quel est le salaire moyen pour Assistant Accountant à Bruxelles?

                        Salaire moyen par an
                        32.100 €

                        Le salaire moyen pour les emplois Assistant Accountant à Bruxelles est de 32.100 €. Les salaires de Assistant Accountant à Bruxelles vont de 25.400 € à 38.500 €.