Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • MS Excel
                          • MS Office Suite
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint du directeur
                          • Classeur/se
                          • Adjoint/e de vente
                          • Adjoint/e logistique
                          • Agent/e d'accueil
                          • Agent/e payeur/euse
                          • Notaire
                          • Administrateur/rice du service clients

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          19


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          72






                          87 résultats pour Aide Datelier à Gullegem dans un rayon de 30 km

                          Medewerker verkoopsadministratie

                          TRIXXO
                          Waregem, West-Vlaanderen
                          TRIXXO * Waregem, West-Vlaanderen * Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, bepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Voor onze afdeling verkoopsadministratie zoeken we een enthousiast organisatietalent dat houdt van afwisseling. Je bent de onmisbare schakel tussen onze klanten, het verkoopteam en de administratie. Met jouw vlotte communicatie en nauwkeurige aanpak zorg je ervoor dat elke bestelling, offerte en levering tot in de puntjes wordt opgevolgd. Kortom: jij bent degene die ervoor zorgt dat alles achter de schermen perfect verloopt, zodat onze klanten tevreden blijven en het verkoopteam kan schitteren! Jouw verantwoordelijkheden * Je bestelt voertuigen correct bij de juiste leveranciers en volgt het bestelproces op. * Je maakt afleveringsplannen op en zorgt dat alles tijdig en correct wordt ingepland.
                          TRIXXO * Waregem, West-Vlaanderen * Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, bepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Voor onze afdeling verkoopsadministratie zoeken we een enthousiast organisatietalent dat houdt van afwisseling. Je bent de onmisbare schakel tussen onze klanten, het verkoopteam en de administratie. Met jouw vlotte communicatie en nauwkeurige aanpak zorg je ervoor dat elke bestelling, offerte en levering tot in de puntjes wordt opgevolgd. Kortom: jij bent degene die ervoor zorgt dat alles achter de schermen perfect verloopt, zodat onze klanten tevreden blijven en het verkoopteam kan schitteren! Jouw verantwoordelijkheden * Je bestelt voertuigen correct bij de juiste leveranciers en volgt het bestelproces op. * Je maakt afleveringsplannen op en zorgt dat alles tijdig en correct wordt ingepland.
                          plus
                          OIP * Oudenaarde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Ben jij een organisatietalent met een passie voor logistiek en internationale handel? Bij ons ben je de spil in de vlotte stroom van goederen en zorg je ervoor dat alles – van inkomende zendingen tot exportdocumenten – precies en volgens de regels verloopt. Stap in een dynamisch team waar jouw nauwkeurigheid, proactiviteit en kennis van douaneregelgeving écht het verschil maken! Jouw verantwoordelijkheden - Je maakt deel uit van een team dat instaat voor de vlotte stroom van goederen, zowel inkomend als uitgaand, en zorgt ervoor dat alle logistieke en wettelijke vereisten correct worden nageleefd. * Ontvangen en registreren van inkomende goederen * Verpakking controleren en goederen doorsturen voor kwaliteitscontrole * Voorbereiden en beheren van import-/exportdocumenten
                          OIP * Oudenaarde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Ben jij een organisatietalent met een passie voor logistiek en internationale handel? Bij ons ben je de spil in de vlotte stroom van goederen en zorg je ervoor dat alles – van inkomende zendingen tot exportdocumenten – precies en volgens de regels verloopt. Stap in een dynamisch team waar jouw nauwkeurigheid, proactiviteit en kennis van douaneregelgeving écht het verschil maken! Jouw verantwoordelijkheden - Je maakt deel uit van een team dat instaat voor de vlotte stroom van goederen, zowel inkomend als uitgaand, en zorgt ervoor dat alle logistieke en wettelijke vereisten correct worden nageleefd. * Ontvangen en registreren van inkomende goederen * Verpakking controleren en goederen doorsturen voor kwaliteitscontrole * Voorbereiden en beheren van import-/exportdocumenten
                          plus
                          Rock Recruitment * Hooglede * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Met een team van 45 medewerkers staat dit West-Vlaams bedrijf elke dag klaar om hun professionele klanten het nodige advies te geven bij de aankoop van werkkledij, afsluitingen, tools en diverse gereedschappen. Daarnaast hebben zij ook een gespecialiseerde afdeling waarbij zij alle materialen voor de inrichting van publieke ruimtes aanbieden. Momenteel gaan ze op zoek naar een Commercieel Administratief Medewerker. Jouw verantwoordelijkheden * Je stelt offertes op, verwerkt bestellingen en volgt deze nauwgezet op. * Je plant leveringen en installaties in en behoudt het overzicht over alle lopende dossiers. * Je voert zelfstandig aankopen uit en onderhandelt met en . * Je verwerkt alle administratieve taken correct en zorgt voor een vlotte admini
                          Rock Recruitment * Hooglede * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Met een team van 45 medewerkers staat dit West-Vlaams bedrijf elke dag klaar om hun professionele klanten het nodige advies te geven bij de aankoop van werkkledij, afsluitingen, tools en diverse gereedschappen. Daarnaast hebben zij ook een gespecialiseerde afdeling waarbij zij alle materialen voor de inrichting van publieke ruimtes aanbieden. Momenteel gaan ze op zoek naar een Commercieel Administratief Medewerker. Jouw verantwoordelijkheden * Je stelt offertes op, verwerkt bestellingen en volgt deze nauwgezet op. * Je plant leveringen en installaties in en behoudt het overzicht over alle lopende dossiers. * Je voert zelfstandig aankopen uit en onderhandelt met en . * Je verwerkt alle administratieve taken correct en zorgt voor een vlotte admini
                          plus
                          Experis * Wielsbeke * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Vast contract - Waregem #MasterData #BusinessCentral #DataQuality #ProcessImprovement - Ben jij analytisch sterk, cijfermatig onderbouwd en gedreven om structuur en kwaliteit te brengen in data? Voor een groeiende organisatie zijn we op zoek naar een Master Data Officer die een sleutelrol opneemt in het beheren, optimaliseren en bewaken van alle masterdata binnen het ERP-systeem. Je werkt nauw samen met een ervaren en neemt bovendien een coördinerende rol op in masterdata-gerelateerde projecten. Ben jij iemand die initiatief neemt, processen begrijpt en graag meedenkt over verbeteringen? Dan is dit jouw kans. Jouw verantwoordelijkheden - In deze functie ben je verantwoordelijk voor het volledige beheer van artikeldata binnen Business Central en
                          Experis * Wielsbeke * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Vast contract - Waregem #MasterData #BusinessCentral #DataQuality #ProcessImprovement - Ben jij analytisch sterk, cijfermatig onderbouwd en gedreven om structuur en kwaliteit te brengen in data? Voor een groeiende organisatie zijn we op zoek naar een Master Data Officer die een sleutelrol opneemt in het beheren, optimaliseren en bewaken van alle masterdata binnen het ERP-systeem. Je werkt nauw samen met een ervaren en neemt bovendien een coördinerende rol op in masterdata-gerelateerde projecten. Ben jij iemand die initiatief neemt, processen begrijpt en graag meedenkt over verbeteringen? Dan is dit jouw kans. Jouw verantwoordelijkheden - In deze functie ben je verantwoordelijk voor het volledige beheer van artikeldata binnen Business Central en
                          plus
                          HR Talents * Kortrijk * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij op zoek naar een werkgever waar een warme werksfeer en persoonlijk contact écht centraal staan? Wil je deel uitmaken van een organisatie waar klanten jou bij naam kennen en waar je het verschil maakt door jouw expertise? Dan is deze rol als Dossierbeheerder in Aalst helemaal iets voor jou! Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol - Als Payroll Consulent ben je de partner van je klanten en sta je in voor het volledig beheer van hun personeelsdossiers. Je bent hun eerste aanspreekpunt en zorgt voor een correcte, tijdige en kwalitatieve loonverwerking. • Je verwerkt lonen en sociale documenten volgens de geldende sociale wetgeving. • Je beheert personeelsadministratie van A tot Z en volgt klantendossiers nauwgezet op.
                          HR Talents * Kortrijk * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij op zoek naar een werkgever waar een warme werksfeer en persoonlijk contact écht centraal staan? Wil je deel uitmaken van een organisatie waar klanten jou bij naam kennen en waar je het verschil maakt door jouw expertise? Dan is deze rol als Dossierbeheerder in Aalst helemaal iets voor jou! Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol - Als Payroll Consulent ben je de partner van je klanten en sta je in voor het volledig beheer van hun personeelsdossiers. Je bent hun eerste aanspreekpunt en zorgt voor een correcte, tijdige en kwalitatieve loonverwerking. • Je verwerkt lonen en sociale documenten volgens de geldende sociale wetgeving. • Je beheert personeelsadministratie van A tot Z en volgt klantendossiers nauwgezet op.
                          plus
                          Robert Half * Roeselare * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Vacature: Administratief Projectmedewerker (Roeselare) (m/v/x). Ben je energiek, leergierig en hou je ervan om in een dynamisch team te werken? Wil je een rol waarin je administratieve ondersteuning biedt aan projecten met maatschappelijke impact? Deze organisatie is op zoek naar een administratief projectmedewerker. Over het team - Je komt terecht in een jong en dynamisch team binnen een grotere organisatie (ca. 60 collega's, opgesplitst in kleinere subteams). Samen maken jullie deel uit van het projectenteam dat zich voornamelijk richt op overheidsopdrachten. Je wordt begeleid en opgeleid door de project support manager en rapporteert aan de . Jouw takenpakket * Het ondersteunen van de en op administratief vlak.
                          Robert Half * Roeselare * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Vacature: Administratief Projectmedewerker (Roeselare) (m/v/x). Ben je energiek, leergierig en hou je ervan om in een dynamisch team te werken? Wil je een rol waarin je administratieve ondersteuning biedt aan projecten met maatschappelijke impact? Deze organisatie is op zoek naar een administratief projectmedewerker. Over het team - Je komt terecht in een jong en dynamisch team binnen een grotere organisatie (ca. 60 collega's, opgesplitst in kleinere subteams). Samen maken jullie deel uit van het projectenteam dat zich voornamelijk richt op overheidsopdrachten. Je wordt begeleid en opgeleid door de project support manager en rapporteert aan de . Jouw takenpakket * Het ondersteunen van de en op administratief vlak.
                          plus
                          Robert Half * Zulte * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Robert Half is momenteel dringend op zoek naar een Operations Officer (m/v/x). Onze klant is gelegen in Zulte en is moeilijker bereikbaar met het openbaar vervoer. Wil jij werken in een innovatieve onderneming die duurzaamheid en milieu centraal zet? Je komt terecht in een vooruitstrevend familiebedrijf dat autonomie en frisse ideeën waardeert. Rol * Verantwoordelijk voor de administratie en logistiek binnen de transportafdeling; * Administratieve opvolging van sociale zaken, wagenparkbeheer en data-implementatie; * Coördinatie van de dagelijkse transportactiviteiten en flow; * Contacten onderhouden met interne en externe partijen. Profiel * Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring; * Sterke digitale vaardigheden en uitstekende kennis van MS Office;
                          Robert Half * Zulte * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Robert Half is momenteel dringend op zoek naar een Operations Officer (m/v/x). Onze klant is gelegen in Zulte en is moeilijker bereikbaar met het openbaar vervoer. Wil jij werken in een innovatieve onderneming die duurzaamheid en milieu centraal zet? Je komt terecht in een vooruitstrevend familiebedrijf dat autonomie en frisse ideeën waardeert. Rol * Verantwoordelijk voor de administratie en logistiek binnen de transportafdeling; * Administratieve opvolging van sociale zaken, wagenparkbeheer en data-implementatie; * Coördinatie van de dagelijkse transportactiviteiten en flow; * Contacten onderhouden met interne en externe partijen. Profiel * Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring; * Sterke digitale vaardigheden en uitstekende kennis van MS Office;
                          plus
                          HR Talents * Menen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een ervaren Payroll Officer met een hart voor mensen en processen? Zoek je een functie met afwisseling tussen hard en soft HR, in een internationale productieomgeving met oog voor work-life balance? Dan is deze rol als Payroll Officer in Menen je volgende uitdaging! Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol - Als Payroll Officer ben je verantwoordelijk voor de correcte payrollvoorbereiding en personeelsadministratie, aangevuld met een aantal soft HR-taken. Je werkt nauw samen met het HR-team en bent het aanspreekpunt voor op de site in Menen. Je takenpakket * Je controleert de tikkingen en bereidt de payroll voor. * Je bent het eerste aanspreekpunt voor met HR-gerelateerde vragen. * Je ondersteunt bij learning & development en andere HR-proje
                          HR Talents * Menen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een ervaren Payroll Officer met een hart voor mensen en processen? Zoek je een functie met afwisseling tussen hard en soft HR, in een internationale productieomgeving met oog voor work-life balance? Dan is deze rol als Payroll Officer in Menen je volgende uitdaging! Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol - Als Payroll Officer ben je verantwoordelijk voor de correcte payrollvoorbereiding en personeelsadministratie, aangevuld met een aantal soft HR-taken. Je werkt nauw samen met het HR-team en bent het aanspreekpunt voor op de site in Menen. Je takenpakket * Je controleert de tikkingen en bereidt de payroll voor. * Je bent het eerste aanspreekpunt voor met HR-gerelateerde vragen. * Je ondersteunt bij learning & development en andere HR-proje
                          plus
                          Robert Walters * Machelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Voor een modern en gedigitaliseerd boekhoudkantoor in de regio Machelen zijn we op zoek naar en enthousiaste medewerker om het team van een 10-tal personen te versterken, naar aanleiding van hun groeiend klantenportfolio. * Je staat in voor de jaarafsluitingen * Je staat in voor de volledige BTW-verplichtingen * Verwerken van boekhoudkundige documenten * Instaan voor de volledige verwerking van jouw eigen klantenportefeuille, met ondersteuning van de en je * Voorbereiding en indienen van aangiften vennootschapsbelasting * Beheren van je eigen planning en deadlines * Je beschikt over een bachelor diploma accountancy & fiscaliteit of een master in een bedrijfseconomische richting * Je hebt minstens 3 jaar ervaring in een boekhoudkantoor
                          Robert Walters * Machelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Voor een modern en gedigitaliseerd boekhoudkantoor in de regio Machelen zijn we op zoek naar en enthousiaste medewerker om het team van een 10-tal personen te versterken, naar aanleiding van hun groeiend klantenportfolio. * Je staat in voor de jaarafsluitingen * Je staat in voor de volledige BTW-verplichtingen * Verwerken van boekhoudkundige documenten * Instaan voor de volledige verwerking van jouw eigen klantenportefeuille, met ondersteuning van de en je * Voorbereiding en indienen van aangiften vennootschapsbelasting * Beheren van je eigen planning en deadlines * Je beschikt over een bachelor diploma accountancy & fiscaliteit of een master in een bedrijfseconomische richting * Je hebt minstens 3 jaar ervaring in een boekhoudkantoor
                          plus
                          Robert Half * Waregem * Interimwerk met optie 'vast werk' * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Voor een groeiend bedrijf zijn we op zoek naar een Masterdata Officer (m/v/x) die het volledige beheer van de artikeldata op zich neemt. De firma is gelegen in de regio van Waregem. Je wordt hét referentiepunt binnen de organisatie voor alles wat met masterdata te maken heeft. Jouw verantwoordelijkheden * Je beheert en onderhoudt de artikeldata in het ERP-systeem (Business Central) en zorgt voor een correcte en tijdige input. * Je verzamelt alle noodzakelijke gegevens en stemt indien nodig af met klanten of interne teams. * Je creëert en wijzigt artikeldata en bewaakt continu de datakwaliteit. * Je analyseert het huidige masterdataproces en denkt actief mee over optimalisaties.
                          Robert Half * Waregem * Interimwerk met optie 'vast werk' * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Voor een groeiend bedrijf zijn we op zoek naar een Masterdata Officer (m/v/x) die het volledige beheer van de artikeldata op zich neemt. De firma is gelegen in de regio van Waregem. Je wordt hét referentiepunt binnen de organisatie voor alles wat met masterdata te maken heeft. Jouw verantwoordelijkheden * Je beheert en onderhoudt de artikeldata in het ERP-systeem (Business Central) en zorgt voor een correcte en tijdige input. * Je verzamelt alle noodzakelijke gegevens en stemt indien nodig af met klanten of interne teams. * Je creëert en wijzigt artikeldata en bewaakt continu de datakwaliteit. * Je analyseert het huidige masterdataproces en denkt actief mee over optimalisaties.
                          plus
                          Robert Half * Waregem * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Voor een bekend productiebedrijf regio Waregem gaan we op zoek naar een Logistiek Administratief Bediende (m/v/x). Dit betreft een voltijdse en vaste functie, met na de gekende interimperiode een vast contract. Taken? * Je bent verantwoordelijk voor het ontvangen van de vrachtwagenchauffeurs; * Je stelt de nodige documenten op in kader van CMR - bestellingen); * Je bereidt de facturen voor; * Je volgt de stocktelling op en controleert deze en voert acties uit waar nodig. Profiel? * Je bent administratief onderlegd en hebt ervaring binnen een logistiek administratieve functie; * Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels; Basiskennis Frans is mooi meegenomen; * Motivatie en het enthousiasme is de grootste must binnen deze functie;
                          Robert Half * Waregem * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Voor een bekend productiebedrijf regio Waregem gaan we op zoek naar een Logistiek Administratief Bediende (m/v/x). Dit betreft een voltijdse en vaste functie, met na de gekende interimperiode een vast contract. Taken? * Je bent verantwoordelijk voor het ontvangen van de vrachtwagenchauffeurs; * Je stelt de nodige documenten op in kader van CMR - bestellingen); * Je bereidt de facturen voor; * Je volgt de stocktelling op en controleert deze en voert acties uit waar nodig. Profiel? * Je bent administratief onderlegd en hebt ervaring binnen een logistiek administratieve functie; * Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels; Basiskennis Frans is mooi meegenomen; * Motivatie en het enthousiasme is de grootste must binnen deze functie;
                          plus
                          Austin Bright * Izegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging in de wereld van accountancy? Sta je graag elke dag op met het gevoel dat je ergens werkt waar collegialiteit, vertrouwen en plezier centraal staan? Dan zou onze organisatie in Izegem weleens perfect bij jou kunnen passen. Ons kantoor groeide de voorbije decennia uit tot een vaste partner voor tal van kmo's in uiteenlopende sectoren. Wat ooit klein begon, evolueerde naar een professioneel maar warm team waar samenwerking en persoonlijke groei vooropstaan. Vandaag bestaat ons team uit een mix van ervaren deskundigen en jonge talenten die elkaar versterken in een open werkruimte. Binnenkort verhuizen we naar een vernieuwde omgeving - misschien krijg jij daar straks ook je eigen plek? Jouw veran
                          Austin Bright * Izegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging in de wereld van accountancy? Sta je graag elke dag op met het gevoel dat je ergens werkt waar collegialiteit, vertrouwen en plezier centraal staan? Dan zou onze organisatie in Izegem weleens perfect bij jou kunnen passen. Ons kantoor groeide de voorbije decennia uit tot een vaste partner voor tal van kmo's in uiteenlopende sectoren. Wat ooit klein begon, evolueerde naar een professioneel maar warm team waar samenwerking en persoonlijke groei vooropstaan. Vandaag bestaat ons team uit een mix van ervaren deskundigen en jonge talenten die elkaar versterken in een open werkruimte. Binnenkort verhuizen we naar een vernieuwde omgeving - misschien krijg jij daar straks ook je eigen plek? Jouw veran
                          plus

                          Dossierbeheerder

                          HeadCount
                          Antwerpen, Zaventem, Roeselare
                          Télétravail possible
                          HeadCount * Antwerpen, Zaventem, Roeselare * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wegens groei zijn wij momenteel op zoek naar een Dossierbeheerder Automotive Expertise voor de locaties Antwerpen, Zaventem en Roeselare. DEKRA heeft een lange traditie in het aanbieden van diensten op het vlak van schadebeheer, preventie en controle. Als onafhankelijk expertisebureau zijn we actief in de behandeling van schadedossiers en schade-expertise, zowel binnen als buiten de automobielsector. DEKRA België heeft een sterk en dynamisch team dat garant staat voor een volledige service. Dat we een stabiele, integere en internationale groep zijn, zien wij als een goede basis voor onze toekomst. Een toekomst waar we in geloven en waarbij duurzaamheid, diversiteit en digitalisering méér dan losse woorden zijn. Jouw verant
                          HeadCount * Antwerpen, Zaventem, Roeselare * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wegens groei zijn wij momenteel op zoek naar een Dossierbeheerder Automotive Expertise voor de locaties Antwerpen, Zaventem en Roeselare. DEKRA heeft een lange traditie in het aanbieden van diensten op het vlak van schadebeheer, preventie en controle. Als onafhankelijk expertisebureau zijn we actief in de behandeling van schadedossiers en schade-expertise, zowel binnen als buiten de automobielsector. DEKRA België heeft een sterk en dynamisch team dat garant staat voor een volledige service. Dat we een stabiele, integere en internationale groep zijn, zien wij als een goede basis voor onze toekomst. Een toekomst waar we in geloven en waarbij duurzaamheid, diversiteit en digitalisering méér dan losse woorden zijn. Jouw verant
                          plus
                          Robert Half * Tielt, * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Voor een gezond en stabiel bedrijf regio Tielt zijn we op zoek naar een Administratief Medewerker. Dit betreft een voltijdse functie, met na de gekende uitzendperiode een vast contract. Het bedrijf is actief in de meubelsector en speelt al geruime tijd mee in deze wereld. Naast stabiliteit probeert het bedrijf ook in te zetten op de menselijke kant van de werknemers. Wat zijn de taken? * Je zorgt voor de ondersteunende administratieve taken van de commerciële binnendienst; * Je zorgt voor facturatie en het opmaken van creditnota's; * Je volgt dossiers op en communiceert met de klant inzake hun bestellingen en leveringen; * Je verwerkt de nodige gegevens in het systeem. Profiel * Je hebt een relevante administratieve ervaring; * Je spreekt vloeiend Nederlands en een goede tot zeer goede kennis van de
                          Robert Half * Tielt, * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Voor een gezond en stabiel bedrijf regio Tielt zijn we op zoek naar een Administratief Medewerker. Dit betreft een voltijdse functie, met na de gekende uitzendperiode een vast contract. Het bedrijf is actief in de meubelsector en speelt al geruime tijd mee in deze wereld. Naast stabiliteit probeert het bedrijf ook in te zetten op de menselijke kant van de werknemers. Wat zijn de taken? * Je zorgt voor de ondersteunende administratieve taken van de commerciële binnendienst; * Je zorgt voor facturatie en het opmaken van creditnota's; * Je volgt dossiers op en communiceert met de klant inzake hun bestellingen en leveringen; * Je verwerkt de nodige gegevens in het systeem. Profiel * Je hebt een relevante administratieve ervaring; * Je spreekt vloeiend Nederlands en een goede tot zeer goede kennis van de
                          plus
                          Robert Half * Machelen * Tijdelijk werk, interim, projectbasis * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Robert Half is op zoek naar een Business Support voor een opdracht met zicht op vast. Onze klant is actief in de IT-sector en is gelegen in Diegem. Je volgt contractverlengingen en licenties op - Je vraagt prijzen op bij leveranciers; Je bent verantwoordelijk voor het begrijpen van de behoeften en verzoeken van de klanten; Je beheert de leverancierskosten en maakt rapportages op. Je hebt minstens een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring - Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en/of Frans en een goede kennis Engels; - Je hebt een goede kennis van Excel, kennis van SAP is een plus, Je hebt feeling voor IT; Je bent proactief en wil bijleren; Je bent gemotiveerd en een echte teamplayer; Je staat open in verandering v
                          Robert Half * Machelen * Tijdelijk werk, interim, projectbasis * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Robert Half is op zoek naar een Business Support voor een opdracht met zicht op vast. Onze klant is actief in de IT-sector en is gelegen in Diegem. Je volgt contractverlengingen en licenties op - Je vraagt prijzen op bij leveranciers; Je bent verantwoordelijk voor het begrijpen van de behoeften en verzoeken van de klanten; Je beheert de leverancierskosten en maakt rapportages op. Je hebt minstens een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring - Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en/of Frans en een goede kennis Engels; - Je hebt een goede kennis van Excel, kennis van SAP is een plus, Je hebt feeling voor IT; Je bent proactief en wil bijleren; Je bent gemotiveerd en een echte teamplayer; Je staat open in verandering v
                          plus
                          Als Management Assistant bij Asteria Group ben jij het administratieve hart van onze organisatie. * Je hebt een eerste ervaring als Management Assistant of bent een enthousiaste schoolverlater met een uitgesproken passie voor administratie.
                          Als Management Assistant bij Asteria Group ben jij het administratieve hart van onze organisatie. * Je hebt een eerste ervaring als Management Assistant of bent een enthousiaste schoolverlater met een uitgesproken passie voor administratie.
                          plus
                          Philippe Hoornaert BVBA * STADEN - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Functieomschrijving: Als allround administratie bediende ben jij de spil in ons kantoor. Je hebt een veelzijdige rol waarbij je verantwoordelijk bent voor diverse administratieve taken die essentieel zijn voor het soepel laten verlopen van onze dagelijkse operaties. Jouw precisie en efficiëntie zorgen ervoor dat alles op rolletjes loopt, van offerte tot levering. * Opstellen van nauwkeurige offertes: Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en controleren van offertes, waarbij je zorgt dat deze volledig en correct zijn voordat ze naar de klant gaan. * Efficiënt beheren van factureringsprocessen: Je zorgt voor een vlekkeloze afhandeling van de facturatie, van het aanmaken van facturen tot het opvolgen van betalingen, om zo een stabiele cashflow te garanderen.
                          Philippe Hoornaert BVBA * STADEN - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Functieomschrijving: Als allround administratie bediende ben jij de spil in ons kantoor. Je hebt een veelzijdige rol waarbij je verantwoordelijk bent voor diverse administratieve taken die essentieel zijn voor het soepel laten verlopen van onze dagelijkse operaties. Jouw precisie en efficiëntie zorgen ervoor dat alles op rolletjes loopt, van offerte tot levering. * Opstellen van nauwkeurige offertes: Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en controleren van offertes, waarbij je zorgt dat deze volledig en correct zijn voordat ze naar de klant gaan. * Efficiënt beheren van factureringsprocessen: Je zorgt voor een vlekkeloze afhandeling van de facturatie, van het aanmaken van facturen tot het opvolgen van betalingen, om zo een stabiele cashflow te garanderen.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Ekopak * DEINZE * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ekopak is wereldwijd een gevestigde waarde in de industriële waterbehandeling. We hebben een enorme groei doorgemaakt (o.a. door de overname van waterzuiveraar GWE) en zijn daarom op zoek naar versterking van ons team. Het is een jong en gedreven team met een passie voor water! * Opmaak van verkoopsoffertes voor technische materialen en reservestukken * Opmaak van projectoffertes gebaseerd op ons standaardgamma aan ontharders en RO's * Omzetting van verkoopsoffertes in verkoopsorders en opvolging van de correcte bestelling bij onze leveranciers en correcte verzending naar de klant * Actieve opvolging van het supply chain traject, waarbij je zorgt voor de tijdige levering van materialen en middelen voor de installaties
                          Ekopak * DEINZE * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ekopak is wereldwijd een gevestigde waarde in de industriële waterbehandeling. We hebben een enorme groei doorgemaakt (o.a. door de overname van waterzuiveraar GWE) en zijn daarom op zoek naar versterking van ons team. Het is een jong en gedreven team met een passie voor water! * Opmaak van verkoopsoffertes voor technische materialen en reservestukken * Opmaak van projectoffertes gebaseerd op ons standaardgamma aan ontharders en RO's * Omzetting van verkoopsoffertes in verkoopsorders en opvolging van de correcte bestelling bij onze leveranciers en correcte verzending naar de klant * Actieve opvolging van het supply chain traject, waarbij je zorgt voor de tijdige levering van materialen en middelen voor de installaties
                          plus
                          NOUVEAU
                          Senior Homes Bvba * Deinze, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Sales en Marketing Manager - Deinze - Verantwoordelijkheden * Je staat zelf mee in voor de verhuur en verkoop van assistentiewoningen, van A tot Z, inclusief de nodige administratie. Daarnaast neem je ook de lead in de verkopen naar en in de herverkoop bij potentiële klanten. Je staat mee in voor een vlotte overdracht van een dossier naar de woonassistenten. Je beheerst de nodige skills om onze commerciële boodschap steeds op de juiste manier in de kijker te zetten en werkt hiervoor nauw samen met onze en onze externe marketingpartner. Vanuit deze hands-on functie breiden we jouw verantwoordelijkheden stapsgewijs uit. Waar we steeds de focus leggen op het resultaatgericht rapporteren naar onze en het opnemen van een coachende rol naar jouw team.
                          Senior Homes Bvba * Deinze, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Sales en Marketing Manager - Deinze - Verantwoordelijkheden * Je staat zelf mee in voor de verhuur en verkoop van assistentiewoningen, van A tot Z, inclusief de nodige administratie. Daarnaast neem je ook de lead in de verkopen naar en in de herverkoop bij potentiële klanten. Je staat mee in voor een vlotte overdracht van een dossier naar de woonassistenten. Je beheerst de nodige skills om onze commerciële boodschap steeds op de juiste manier in de kijker te zetten en werkt hiervoor nauw samen met onze en onze externe marketingpartner. Vanuit deze hands-on functie breiden we jouw verantwoordelijkheden stapsgewijs uit. Waar we steeds de focus leggen op het resultaatgericht rapporteren naar onze en het opnemen van een coachende rol naar jouw team.
                          plus
                          NOUVEAU
                          BEL&BO * 8540 Deerlijk, België - Solliciteer als één van de eersten - Wie zijn wij? Werken bij Bel&Bo? Dat voelt goed Al 30 jaar vindt iedereen z'n eigen stijl bij Bel&Bo. Of het nu op de webshop is of in één van de 95 winkels. Het Belgische familiebedrijf zorgt bij elke nieuwe outfit voor een glimlach en een goeie portie goesting in de dag. Met 600 collega's die zot zijn van mode, krijg je altijd het beste advies bij hun alledaagse en verrassende collecties. Comfortabel van stof en nog meer van prijs. Want iedereen verdient het om zich goed te voelen. Omdat duurzaamheid in ons DNA zit, is Bel&Bo lid van de Fair Wear, dit is een non-profit organisatie met 130 leden die zich inzet voor correcte arbeidsomstandigheden in de kledingsindustrie. Bel&Bo is ook lid van BeCommerce, de Belgische Vereniging van bedrijven die actief zijn in online verkoop. Jouw verantwoordelijkhe
                          BEL&BO * 8540 Deerlijk, België - Solliciteer als één van de eersten - Wie zijn wij? Werken bij Bel&Bo? Dat voelt goed Al 30 jaar vindt iedereen z'n eigen stijl bij Bel&Bo. Of het nu op de webshop is of in één van de 95 winkels. Het Belgische familiebedrijf zorgt bij elke nieuwe outfit voor een glimlach en een goeie portie goesting in de dag. Met 600 collega's die zot zijn van mode, krijg je altijd het beste advies bij hun alledaagse en verrassende collecties. Comfortabel van stof en nog meer van prijs. Want iedereen verdient het om zich goed te voelen. Omdat duurzaamheid in ons DNA zit, is Bel&Bo lid van de Fair Wear, dit is een non-profit organisatie met 130 leden die zich inzet voor correcte arbeidsomstandigheden in de kledingsindustrie. Bel&Bo is ook lid van BeCommerce, de Belgische Vereniging van bedrijven die actief zijn in online verkoop. Jouw verantwoordelijkhe
                          plus
                          NOUVEAU
                          Move * Tielt - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als Administratief bediende in dit familiebedrijf ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je zorgt voor een warm onthaal en staat hen bij met advies en informatie over onze producten. Daarnaast vervul je enkele administratieve taken, waaronder het verwerken van facturen en de voorbereiding van de boekhouding. * Eerste contactpersoon voor de klanten. * Het beantwoorden van vragen over voorraad van bepaalde onderdelen, alsook het plaatsen van bestellingen * Het opstellen en verwerken van facturen * Ondersteuning bij de voorbereiding van de boekhouding, zoals het verzamelen en controleren van financiële documenten * Beheren van de inkomende en uitgaande post * Bijhouden van klantgegevens en zorgen voor een correcte administratieve afhandeling - Vaardigheden
                          Move * Tielt - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als Administratief bediende in dit familiebedrijf ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je zorgt voor een warm onthaal en staat hen bij met advies en informatie over onze producten. Daarnaast vervul je enkele administratieve taken, waaronder het verwerken van facturen en de voorbereiding van de boekhouding. * Eerste contactpersoon voor de klanten. * Het beantwoorden van vragen over voorraad van bepaalde onderdelen, alsook het plaatsen van bestellingen * Het opstellen en verwerken van facturen * Ondersteuning bij de voorbereiding van de boekhouding, zoals het verzamelen en controleren van financiële documenten * Beheren van de inkomende en uitgaande post * Bijhouden van klantgegevens en zorgen voor een correcte administratieve afhandeling - Vaardigheden
                          plus
                          NOUVEAU
                          Senior Homes Bvba * Deinze, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Sales en Marketing Manager - Deinze - Verantwoordelijkheden * Je staat zelf mee in voor de verhuur en verkoop van assistentiewoningen, van A tot Z, inclusief de nodige administratie. Daarnaast neem je ook de lead in de verkopen naar en in de herverkoop bij potentiële klanten. Je staat mee in voor een vlotte overdracht van een dossier naar de woonassistenten. Je beheerst de nodige skills om onze commerciële boodschap steeds op de juiste manier in de kijker te zetten en werkt hiervoor nauw samen met onze en onze externe marketingpartner. Vanuit deze hands-on functie breiden we jouw verantwoordelijkheden stapsgewijs uit. Waar we steeds de focus leggen op het resultaatgericht rapporteren naar onze en het opnemen van een coachende rol naar jouw team.
                          Senior Homes Bvba * Deinze, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Sales en Marketing Manager - Deinze - Verantwoordelijkheden * Je staat zelf mee in voor de verhuur en verkoop van assistentiewoningen, van A tot Z, inclusief de nodige administratie. Daarnaast neem je ook de lead in de verkopen naar en in de herverkoop bij potentiële klanten. Je staat mee in voor een vlotte overdracht van een dossier naar de woonassistenten. Je beheerst de nodige skills om onze commerciële boodschap steeds op de juiste manier in de kijker te zetten en werkt hiervoor nauw samen met onze en onze externe marketingpartner. Vanuit deze hands-on functie breiden we jouw verantwoordelijkheden stapsgewijs uit. Waar we steeds de focus leggen op het resultaatgericht rapporteren naar onze en het opnemen van een coachende rol naar jouw team.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Oka * BERCHEM - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Je staat in voor efficiënte en kwalitatieve dienstverlening op het secretariaat van de Oogkliniek Antwerpen te Berchem. Verder krijg je de verantwoordelijkheid over een gevarieerd en uitgebreid takenpakket (geven van afspraken, pre- en postoperatieve administratie). Ook technische onderzoeken die eigen zijn aan onze praktijk worden door het secretariaat ondersteund. Je luistert naar de vragen en noden van de patiënt en kan deze op een beleefde en correcte wijze beantwoorden. In onze praktijk is een nauwe samenwerking met het hele team belangrijk en noodzakelijk. Ieder draagt met zijn functie en verantwoordelijkheden bij aan de dagelijkse zorg en het welzijn van onze patiënten. Jouw profiel - Profiel * Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, gemotiveerde en vriendelijke medewerker voor he
                          Oka * BERCHEM - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Je staat in voor efficiënte en kwalitatieve dienstverlening op het secretariaat van de Oogkliniek Antwerpen te Berchem. Verder krijg je de verantwoordelijkheid over een gevarieerd en uitgebreid takenpakket (geven van afspraken, pre- en postoperatieve administratie). Ook technische onderzoeken die eigen zijn aan onze praktijk worden door het secretariaat ondersteund. Je luistert naar de vragen en noden van de patiënt en kan deze op een beleefde en correcte wijze beantwoorden. In onze praktijk is een nauwe samenwerking met het hele team belangrijk en noodzakelijk. Ieder draagt met zijn functie en verantwoordelijkheden bij aan de dagelijkse zorg en het welzijn van onze patiënten. Jouw profiel - Profiel * Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, gemotiveerde en vriendelijke medewerker voor he
                          plus
                          NOUVEAU
                          BEL&BO * 8540 Deerlijk, België - Solliciteer als één van de eersten - Wie zijn wij? Werken bij Bel&Bo? Dat voelt goed! Al 30 jaar vindt iedereen z'n eigen stijl bij Bel&Bo. Of het nu op de webshop is of in één van de 96 winkels. Het Belgische familiebedrijf zorgt bij elke nieuwe outfit voor een glimlach en een goeie portie goesting in de dag. Met 600 collega's die zot zijn van mode, krijg je altijd het beste advies bij hun alledaagse en verrassende collecties. Comfortabel van stof en nog meer van prijs. Want iedereen verdient het om zich goed te voelen. Omdat duurzaamheid in ons DNA zit, is Bel&Bo lid van de Fair Wear, dit is een non-profit organisatie met 130 leden die zich inzet voor correcte arbeidsomstandigheden in de kledingsindustrie. Bel&Bo is ook lid van BeCommerce, de Belgische Vereniging van bedrijven die actief zijn in online verkoop. Jouw verantwoordelijkh
                          BEL&BO * 8540 Deerlijk, België - Solliciteer als één van de eersten - Wie zijn wij? Werken bij Bel&Bo? Dat voelt goed! Al 30 jaar vindt iedereen z'n eigen stijl bij Bel&Bo. Of het nu op de webshop is of in één van de 96 winkels. Het Belgische familiebedrijf zorgt bij elke nieuwe outfit voor een glimlach en een goeie portie goesting in de dag. Met 600 collega's die zot zijn van mode, krijg je altijd het beste advies bij hun alledaagse en verrassende collecties. Comfortabel van stof en nog meer van prijs. Want iedereen verdient het om zich goed te voelen. Omdat duurzaamheid in ons DNA zit, is Bel&Bo lid van de Fair Wear, dit is een non-profit organisatie met 130 leden die zich inzet voor correcte arbeidsomstandigheden in de kledingsindustrie. Bel&Bo is ook lid van BeCommerce, de Belgische Vereniging van bedrijven die actief zijn in online verkoop. Jouw verantwoordelijkh
                          plus
                          NOUVEAU

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Aide Datelier à Gullegem?

                          Salaire moyen par an
                          32.200 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Aide Datelier à Gullegem est de 32.200 €. Les salaires de Aide Datelier à Gullegem vont de 26.000 € à 40.200 €.