Date
Options télétravail
Temps de trajet
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Administration
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Langue du job
        Compétences
        1 sélectionné
          Fonctions
            Secteur
              Région
                Ville
                  Expérience
                    Type de contrat
                      Régime de travail

                        Jobs populaires

                        • Administration
                        • Néerlandais
                        • Français
                        • MS Excel
                        • Communication
                        • MS Office Suite
                        • Adjoint/e administratif/ve
                        • Agent/e d'accueil
                        • Agent/e de conduite
                        • Bachelier
                        • Camionneur/se
                        • Adjoint du directeur
                        • Adjoint/e
                        • Adjoint/e de vente
                        • Adjoint/e logistique

                        Afficher plus
                        Administration
                        Supprimer tous les filtres

                        Date

                        Nouveaux jobs dernières 24h
                        6


                        Temps de trajet

                        Compétences


                        Administration
                        24






                        Fonctions

                        Administration
                        9






                        20 résultats pour Agent E Commercial E En Assurances à Bruges dans un rayon de 30 km

                        Nous avons étendu votre recherche à plus de 20 offres d’emploi similaires.

                        Dienstenchequeconsulent(e) Knokke

                        TRIXXO
                        Knokke
                        Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands en hebt een degelijke basisk
                        Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands en hebt een degelijke basisk
                        plus
                        Om de verdere uitbreiding en optimalisatie te verwezenlijken, zijn we op zoek naar een dynamische (m/v/o) Quality Assurance Manager * Als Quality Assurance Manager zorg je voor de verdere uitbouw van het ISO9001 kwaliteitsmanagementsysteem (QMS) doorheen ons bedrijf Je bewaakt het systeem en stuurt bij waar nodig om continue verbetering te waarborgen, je durft kritisch te kijken naar het kwaliteitsmanagement en initieert verbeteringen die tot kwaliteitsverbeteringsprojecten leiden. * Als Quality Assurance Manager behaalde je een technische Bachelor- of Masterdiploma en koppelt dit aan enkele jaren ervaring binnen kwaliteit. Met 110 medewerkers in Brugge en 80 In Skopje, (Noord-Macedonië) is Slabinck een competitieve speler op de toele
                        Om de verdere uitbreiding en optimalisatie te verwezenlijken, zijn we op zoek naar een dynamische (m/v/o) Quality Assurance Manager * Als Quality Assurance Manager zorg je voor de verdere uitbouw van het ISO9001 kwaliteitsmanagementsysteem (QMS) doorheen ons bedrijf Je bewaakt het systeem en stuurt bij waar nodig om continue verbetering te waarborgen, je durft kritisch te kijken naar het kwaliteitsmanagement en initieert verbeteringen die tot kwaliteitsverbeteringsprojecten leiden. * Als Quality Assurance Manager behaalde je een technische Bachelor- of Masterdiploma en koppelt dit aan enkele jaren ervaring binnen kwaliteit. Met 110 medewerkers in Brugge en 80 In Skopje, (Noord-Macedonië) is Slabinck een competitieve speler op de toele
                        plus
                        Advenso is een betrouwbare installateur die iedereen in Vlaanderen helpt aan slimme en duurzame energieoplossingen. Ons bedrijf en haar waarden worden uitgelegd in een filmpje. Als jij graag mee wilt bouwen aan een bedrijf dat duurzaam is en slimme energieoplossingen aanbiedt, aarzel dan zeker niet. * Je bent het eerste aanspreekpunt voor , klanten en , zowel telefonisch als aan de balie; * Je beheert de agenda's en ondersteunt administratief onze ; * Je bent verantwoordelijk voor de inkomende e-mails en post. * Je ontvangt klanten, en met een glimlach en helpt hen verder. * Je beheert de telefooncentrale en zorgt voor een vlotte communicatie binnen het bedrijf. * Je belt de klanten proactief op en pl
                        Advenso is een betrouwbare installateur die iedereen in Vlaanderen helpt aan slimme en duurzame energieoplossingen. Ons bedrijf en haar waarden worden uitgelegd in een filmpje. Als jij graag mee wilt bouwen aan een bedrijf dat duurzaam is en slimme energieoplossingen aanbiedt, aarzel dan zeker niet. * Je bent het eerste aanspreekpunt voor , klanten en , zowel telefonisch als aan de balie; * Je beheert de agenda's en ondersteunt administratief onze ; * Je bent verantwoordelijk voor de inkomende e-mails en post. * Je ontvangt klanten, en met een glimlach en helpt hen verder. * Je beheert de telefooncentrale en zorgt voor een vlotte communicatie binnen het bedrijf. * Je belt de klanten proactief op en pl
                        plus
                        Korian België is sinds 2005 actief in de residentiële zorg voor ouderen en kwetsbaren, alsook in de thuiszorg, thuisverpleging en thuiszorgwinkels. Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voor vast of deeltijds werk in de gezondheidszorg. Stel ee jobalertn in en ontvang dagelijks automatisch de meest relevant zorgvacaturese in je mailbox — volledig gratis. Ondersteunen bij logistieke taken, zoals hulp in de keuken, onderhoud van gemeenschappelijke ruimtes en kleine praktische opdrachten. Verzorgen van administratieve taken: klassement
                        Korian België is sinds 2005 actief in de residentiële zorg voor ouderen en kwetsbaren, alsook in de thuiszorg, thuisverpleging en thuiszorgwinkels. Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voor vast of deeltijds werk in de gezondheidszorg. Stel ee jobalertn in en ontvang dagelijks automatisch de meest relevant zorgvacaturese in je mailbox — volledig gratis. Ondersteunen bij logistieke taken, zoals hulp in de keuken, onderhoud van gemeenschappelijke ruimtes en kleine praktische opdrachten. Verzorgen van administratieve taken: klassement
                        plus
                        NOUVEAU
                        In het bezit van een rijbewijs CE en op zoek naar een nieuwe en uitdagende job als chauffeur? Voor onze vestigingen in Brugge en Pittem zijn wij op zoek naar ee chauffeur CE voor uitzonderlijk vervoern . • Naast het vervoer sta je ook zelf in voorladen en lossenhet van de ladi ng. • Het schrikt je niet af om meer uren te presteren om de job tot een goed en veilig einde te bre ngen. • Je bent in het bezit van een rijbewijs CE en code 95. • Enthousiasme, resultaatgerichtheid en flexi biliteit. • Je hebt aan veiligheiddacht voor en draagt zorg voor je vr achtwagen. • Een vast contract met een aantrekkelijk loonpakket en extralegale voordelen. • Een modern en goed onderhouden wagen p Opleidingsmogelijkhed
                        In het bezit van een rijbewijs CE en op zoek naar een nieuwe en uitdagende job als chauffeur? Voor onze vestigingen in Brugge en Pittem zijn wij op zoek naar ee chauffeur CE voor uitzonderlijk vervoern . • Naast het vervoer sta je ook zelf in voorladen en lossenhet van de ladi ng. • Het schrikt je niet af om meer uren te presteren om de job tot een goed en veilig einde te bre ngen. • Je bent in het bezit van een rijbewijs CE en code 95. • Enthousiasme, resultaatgerichtheid en flexi biliteit. • Je hebt aan veiligheiddacht voor en draagt zorg voor je vr achtwagen. • Een vast contract met een aantrekkelijk loonpakket en extralegale voordelen. • Een modern en goed onderhouden wagen p Opleidingsmogelijkhed
                        plus
                        NOUVEAU
                        In het bezit van een rijbewijs CE en op zoek naar een nieuwe en uitdagende job als chauffeur? Voor onze vestigingen in Brugge en Pittem zijn wij op zoek naar ee chauffeur CE met laadkraann . • Naast het vervoer sta je ook zelf in voorladen en lossenhet van de ladi ng. • Het schrikt je niet af om meer uren te presteren om de job tot een goed en veilig einde te bre ngen. • Je bent in het bezit van een rijbewijs CE en code 95. • Enthousiasme, resultaatgerichtheid en flexi biliteit. • Je hebt aan veiligheiddacht voor en draagt zorg voor je vr achtwagen. • Een vast contract met een aantrekkelijk loonpakket en extralegale voordelen. • Een modern en goed onderhouden wagen p Opleidingsmogelijkhedenark. •
                        In het bezit van een rijbewijs CE en op zoek naar een nieuwe en uitdagende job als chauffeur? Voor onze vestigingen in Brugge en Pittem zijn wij op zoek naar ee chauffeur CE met laadkraann . • Naast het vervoer sta je ook zelf in voorladen en lossenhet van de ladi ng. • Het schrikt je niet af om meer uren te presteren om de job tot een goed en veilig einde te bre ngen. • Je bent in het bezit van een rijbewijs CE en code 95. • Enthousiasme, resultaatgerichtheid en flexi biliteit. • Je hebt aan veiligheiddacht voor en draagt zorg voor je vr achtwagen. • Een vast contract met een aantrekkelijk loonpakket en extralegale voordelen. • Een modern en goed onderhouden wagen p Opleidingsmogelijkhedenark. •
                        plus
                        NOUVEAU
                        Ben jij gepassioneerd door schoenen en mode? Ralet is een familiebedrijf , waar een voorliefde voor schoenen en mensen samengaan. Wij verkopen modieuze en kwalitatieve schoenen. • Je staat in voor een tijdige en goed personeelsplanninge die evenwichtig is. • Je ge leidingeft aan de verkoopmedewerkers coacht en hen om de prestaties te verbeteren. • JeKPI'svolgt de van de winkel van nabij op en neemt de nodige initiatieven om deze te ver beteren. • actief Je neemt shopmanagers meetings deel aan en gee feedbackft actief & input aan het management en aankoop. Klantenstaan voor jou centraal maar daarnaast heb je ook veel andere contacten : met jouw eigen team (vaste medewerkers, flexi's en jobstudenten), met administratie
                        Ben jij gepassioneerd door schoenen en mode? Ralet is een familiebedrijf , waar een voorliefde voor schoenen en mensen samengaan. Wij verkopen modieuze en kwalitatieve schoenen. • Je staat in voor een tijdige en goed personeelsplanninge die evenwichtig is. • Je ge leidingeft aan de verkoopmedewerkers coacht en hen om de prestaties te verbeteren. • JeKPI'svolgt de van de winkel van nabij op en neemt de nodige initiatieven om deze te ver beteren. • actief Je neemt shopmanagers meetings deel aan en gee feedbackft actief & input aan het management en aankoop. Klantenstaan voor jou centraal maar daarnaast heb je ook veel andere contacten : met jouw eigen team (vaste medewerkers, flexi's en jobstudenten), met administratie
                        plus
                        NOUVEAU
                        TransWest, onderdeel van de Stef Group, is een toonaangevend logistiek bedrijf met een sterke focus op transport en warehousing. Binnen het internationale planningsteam zorg je als retourplanner - dispatcher voor een efficiënte organisatie van het wagenpark en een vlotte terugkeer van onze wagens naar de basis. Je werkt in een moderne, stabiele onderneming die voortdurend investeert in mens, middelen en technologie. Als Retourplanner - Dispatcher Internationaal ben je verantwoordelijk voor een optimale bezetting van het wagenpark en een doordachte planning van de retourvrachten. Je houdt rekening met diverse parameters zoals laad- en losadressen, chauffeurs, beschikbare voertuigen en volumes. Je bent het operationele aanspreekpunt voor , klanten en .
                        TransWest, onderdeel van de Stef Group, is een toonaangevend logistiek bedrijf met een sterke focus op transport en warehousing. Binnen het internationale planningsteam zorg je als retourplanner - dispatcher voor een efficiënte organisatie van het wagenpark en een vlotte terugkeer van onze wagens naar de basis. Je werkt in een moderne, stabiele onderneming die voortdurend investeert in mens, middelen en technologie. Als Retourplanner - Dispatcher Internationaal ben je verantwoordelijk voor een optimale bezetting van het wagenpark en een doordachte planning van de retourvrachten. Je houdt rekening met diverse parameters zoals laad- en losadressen, chauffeurs, beschikbare voertuigen en volumes. Je bent het operationele aanspreekpunt voor , klanten en .
                        plus
                        Verwerken, controleren en valideren van digitale aankoop- en verkoopfacturen (e-invoicing / Peppol). * Afpunten en controleren van banktransacties via digitale bankkoppelingen. * Opvolgen van klanten- en leveranciersrekeningen. * Voorbereiden van btw-aangiftes en tussentijdse rapporteringen (onder begeleiding). * Nauwkeurig, gestructureerd en cijfermatig ingesteld. * Je spreekt en schrijft vlot Nederlands. * Fiscale specialisatie is niet vereist – motivatie en leergierigheid wél. * Interesse in digitale boekhouding en e-invoicing is een pluspunt.
                        Verwerken, controleren en valideren van digitale aankoop- en verkoopfacturen (e-invoicing / Peppol). * Afpunten en controleren van banktransacties via digitale bankkoppelingen. * Opvolgen van klanten- en leveranciersrekeningen. * Voorbereiden van btw-aangiftes en tussentijdse rapporteringen (onder begeleiding). * Nauwkeurig, gestructureerd en cijfermatig ingesteld. * Je spreekt en schrijft vlot Nederlands. * Fiscale specialisatie is niet vereist – motivatie en leergierigheid wél. * Interesse in digitale boekhouding en e-invoicing is een pluspunt.
                        plus
                        Alle nodige administratie doen en de telefoons beantwoorden. * Je houdt van klantencontacten en bent klantvriendelijk. * Kennis van het Frans en/of Engels is een pluspunt.
                        Alle nodige administratie doen en de telefoons beantwoorden. * Je houdt van klantencontacten en bent klantvriendelijk. * Kennis van het Frans en/of Engels is een pluspunt.
                        plus
                        Je zorgt ervoor dat alles administratief op wieltjes loopt en helpt klanten met een vlotte service na verkoop. Je werkt in een dynamische, groeiende sector en krijgt de kans om écht impact te maken in de wereld van groene energie. * Antwoorden op klantenvragen en zorgen voor een topservice * Beheer en archivering van dossiers * Organiseren van afspraken en meetings * Sorteren van mails en briefwisseling - Je bent een administratieve duizendpoot die houdt van structuur en orde, maar ook van een goede sfeer op de werkvloer. Je werkt nauwkeurig, denkt in oplossingen en voelt je thuis in een dynamische omgeving. Ben jij een administratieve krak die houdt van structuur én graag deel uitmaakt van een tof team? * Je spreekt
                        Je zorgt ervoor dat alles administratief op wieltjes loopt en helpt klanten met een vlotte service na verkoop. Je werkt in een dynamische, groeiende sector en krijgt de kans om écht impact te maken in de wereld van groene energie. * Antwoorden op klantenvragen en zorgen voor een topservice * Beheer en archivering van dossiers * Organiseren van afspraken en meetings * Sorteren van mails en briefwisseling - Je bent een administratieve duizendpoot die houdt van structuur en orde, maar ook van een goede sfeer op de werkvloer. Je werkt nauwkeurig, denkt in oplossingen en voelt je thuis in een dynamische omgeving. Ben jij een administratieve krak die houdt van structuur én graag deel uitmaakt van een tof team? * Je spreekt
                        plus
                        Ben je een ervaren heftruckchauffeur en wil je jouw vaardigheden inzetten in ons magazijn in Ardooie? Trots zijn op meer dan 20 jaar werk in een internationaal en ambitieus bedrijf. “En dat Sioen zo dicht bij mijn deur ligt, is nog zo'n groot voordeel. “Werken bij Sioen is heel fijn: er is altijd ambiance en iedereen staat steeds klaar om elkaar te helpen. Het geeft me een gevoel van zelfstandigheid en dat motiveert!” Hands-on met veel afwisseling en interactie“Ik heb zowel contact met productie als met het kantoor, die interactie is top!” Zelfs in een groot bedrijf als Sioen staan Nick en zijn collega's dicht genoeg om vlot te communiceren. Sioen en Nick, da's een perfect match! Ik hou van de dynamiek tussen de verschillende diensten
                        Ben je een ervaren heftruckchauffeur en wil je jouw vaardigheden inzetten in ons magazijn in Ardooie? Trots zijn op meer dan 20 jaar werk in een internationaal en ambitieus bedrijf. “En dat Sioen zo dicht bij mijn deur ligt, is nog zo'n groot voordeel. “Werken bij Sioen is heel fijn: er is altijd ambiance en iedereen staat steeds klaar om elkaar te helpen. Het geeft me een gevoel van zelfstandigheid en dat motiveert!” Hands-on met veel afwisseling en interactie“Ik heb zowel contact met productie als met het kantoor, die interactie is top!” Zelfs in een groot bedrijf als Sioen staan Nick en zijn collega's dicht genoeg om vlot te communiceren. Sioen en Nick, da's een perfect match! Ik hou van de dynamiek tussen de verschillende diensten
                        plus
                        NOUVEAU
                        Als Administratief Bediende / Medewerker Dienst Na-Verkoop bij Grizo ben jij het centrale aanspreekpunt voor klanten en . Je combineert administratieve taken met klantgericht telefonisch contact en zorgt voor een vlotte opvolging van bestellingen en naverkoopdossiers. Je beheert inkomende oproepen en e-mails, verwerkt orders en ondersteunt de commerciële werking van het bedrijf. Wanneer klanten vragen of problemen hebben na aankoop, behandel jij die professioneel en met de glimlach. Dankzij jouw nauwkeurigheid en talenkennis zorg je ervoor dat onze klanten steeds snel en correct geholpen worden. * Talenkennis: Zeer goede kennis van Nederlands en Frans, mondeling én schriftelijk. * Computerkennis: Vlot
                        Als Administratief Bediende / Medewerker Dienst Na-Verkoop bij Grizo ben jij het centrale aanspreekpunt voor klanten en . Je combineert administratieve taken met klantgericht telefonisch contact en zorgt voor een vlotte opvolging van bestellingen en naverkoopdossiers. Je beheert inkomende oproepen en e-mails, verwerkt orders en ondersteunt de commerciële werking van het bedrijf. Wanneer klanten vragen of problemen hebben na aankoop, behandel jij die professioneel en met de glimlach. Dankzij jouw nauwkeurigheid en talenkennis zorg je ervoor dat onze klanten steeds snel en correct geholpen worden. * Talenkennis: Zeer goede kennis van Nederlands en Frans, mondeling én schriftelijk. * Computerkennis: Vlot
                        plus
                        DE OESTERBANK vzw is als industrieel maatwerkbedrijf actief sedert 1966 en gekend als een sociale werkgever met innovatieve, technologische arbeidsprocessen. * Je controleert de werktijden en je waarborgt het administratieve beheer van afwezigheden, inclusief de opvolging hiervan. * Je staat in voor een tijdige en nauwkeurige loonafsluiting voor de arbeiders. * Met jouw kennis en knowhow beantwoord je op een correcte manier de vragen m.b.t. loonberekeningen, simulaties, vakantiegeld, einde loopbaan... * Je beheert payroll gerelateerde dossiers en je bent verantwoordelijk voor het opstellen of invullen van de nodige documenten en attesten aan overheids- of andere instanties * Je verdiept je in loonprogramma's (e-blox) en tijdsregistraties zodat het hui
                        DE OESTERBANK vzw is als industrieel maatwerkbedrijf actief sedert 1966 en gekend als een sociale werkgever met innovatieve, technologische arbeidsprocessen. * Je controleert de werktijden en je waarborgt het administratieve beheer van afwezigheden, inclusief de opvolging hiervan. * Je staat in voor een tijdige en nauwkeurige loonafsluiting voor de arbeiders. * Met jouw kennis en knowhow beantwoord je op een correcte manier de vragen m.b.t. loonberekeningen, simulaties, vakantiegeld, einde loopbaan... * Je beheert payroll gerelateerde dossiers en je bent verantwoordelijk voor het opstellen of invullen van de nodige documenten en attesten aan overheids- of andere instanties * Je verdiept je in loonprogramma's (e-blox) en tijdsregistraties zodat het hui
                        plus
                        Zonnepanelen en windmolenparken, elektrische voertuigen en slimme laadpalen, thuisbatterijen en energiedelen Het vraagt om een elektriciteitsnet dat meer aankan. Wij zijn hét Vlaamse multi-utility bedrijf dat bouwt aan de netwerken voor morgen: wij beheren 6,6 miljoen aansluitingen voor elektriciteit, gas, warmte en riolering. Een Fluviusser kan vertrouwen op collega's en staat klaar voor anderen. Intern en extern samenwerken is ongelooflijk belangrijk om alles in elkaar te doen klikken. We gaan altijd voor een prettige teamgeest en zijn blij als je zelf initiatief neemt. Jij kan bijdragen aan ons gezamenlijke doel, met je unieke competenties en talent, je achtergrond en persoonlijkheid. Aan de slag als technieker aan
                        Zonnepanelen en windmolenparken, elektrische voertuigen en slimme laadpalen, thuisbatterijen en energiedelen Het vraagt om een elektriciteitsnet dat meer aankan. Wij zijn hét Vlaamse multi-utility bedrijf dat bouwt aan de netwerken voor morgen: wij beheren 6,6 miljoen aansluitingen voor elektriciteit, gas, warmte en riolering. Een Fluviusser kan vertrouwen op collega's en staat klaar voor anderen. Intern en extern samenwerken is ongelooflijk belangrijk om alles in elkaar te doen klikken. We gaan altijd voor een prettige teamgeest en zijn blij als je zelf initiatief neemt. Jij kan bijdragen aan ons gezamenlijke doel, met je unieke competenties en talent, je achtergrond en persoonlijkheid. Aan de slag als technieker aan
                        plus
                        NOUVEAU
                        BeliVert, gevestigd in Zedelgem, is een groeiend bedrijf dat totaaloplossingen aanbiedt voor groene energie: zonnepanelen, laadpalen, batterijopslag en meer. Ze werken uitsluitend met premium merken en leveren topkwaliteit dankzij hun vakmensen. Ze ontzorgen hun klanten volledig en zetten in op efficiëntie, duurzaamheid en sterke service. \\\"HR Mentor, selectiekantoor in Maldegem, is het resultaat van een jarenlange ervaring in het zoeken, selecteren en ontwikkelen van menselijk kapitaal. Wij trachten steeds te werken op lange - termijn en hanteren een persoonlijke aanpak.\\\" Als Allround Administratief Medewerker ben je het hart van het kantoor en het eerste aanspreekpunt voor klanten en . Je draagt bij aan de dagelijkse operatione
                        BeliVert, gevestigd in Zedelgem, is een groeiend bedrijf dat totaaloplossingen aanbiedt voor groene energie: zonnepanelen, laadpalen, batterijopslag en meer. Ze werken uitsluitend met premium merken en leveren topkwaliteit dankzij hun vakmensen. Ze ontzorgen hun klanten volledig en zetten in op efficiëntie, duurzaamheid en sterke service. \\\"HR Mentor, selectiekantoor in Maldegem, is het resultaat van een jarenlange ervaring in het zoeken, selecteren en ontwikkelen van menselijk kapitaal. Wij trachten steeds te werken op lange - termijn en hanteren een persoonlijke aanpak.\\\" Als Allround Administratief Medewerker ben je het hart van het kantoor en het eerste aanspreekpunt voor klanten en . Je draagt bij aan de dagelijkse operatione
                        plus
                        Ben jij op zoek naar een boeiende job met menselijk contact, afwisseling én een goede work-life balans? Als officiële partner van ENGIE-Electrabel én verdeler van Telenet en BASE, staan we elke dag paraat voor onze klanten in een netwerk van een 7-tal kantoren. Wij zijn een dynamische en groeiende organisatie die inzet op service, kwaliteit, klantgerichtheid en professionaliteit. Je ondersteunt zowel klanten als en zorgt ervoor dat alle administratieve en operationele processen vlot en nauwkeurig verlopen. Je bent communicatief sterk, organisatorisch ingesteld en je houdt ervan om mensen correct en vriendelijk te helpen. Verwerken en opvolgen van klachten op een klantvriendelijke mani
                        Ben jij op zoek naar een boeiende job met menselijk contact, afwisseling én een goede work-life balans? Als officiële partner van ENGIE-Electrabel én verdeler van Telenet en BASE, staan we elke dag paraat voor onze klanten in een netwerk van een 7-tal kantoren. Wij zijn een dynamische en groeiende organisatie die inzet op service, kwaliteit, klantgerichtheid en professionaliteit. Je ondersteunt zowel klanten als en zorgt ervoor dat alle administratieve en operationele processen vlot en nauwkeurig verlopen. Je bent communicatief sterk, organisatorisch ingesteld en je houdt ervan om mensen correct en vriendelijk te helpen. Verwerken en opvolgen van klachten op een klantvriendelijke mani
                        plus
                        Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheid, discretie en vertrouwen de basis vormen van alles wat we doen. Wij begeleiden cliënten op een duidelijke en betrokken manier bij belangrijke juridische en notariële beslissingen. Ons kantoor is centraal gelegen in Torhout, waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheiddiscretie, e vertrouwenn de basis vormen van alles wat we doen. Ons kantoor is centraal gelegen i Torhoutn , waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. * Een actieve rol spelen in de verbetering van onze dienstverlening aan cliënten door uniforme aktemodellen op te stellen
                        Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheid, discretie en vertrouwen de basis vormen van alles wat we doen. Wij begeleiden cliënten op een duidelijke en betrokken manier bij belangrijke juridische en notariële beslissingen. Ons kantoor is centraal gelegen in Torhout, waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheiddiscretie, e vertrouwenn de basis vormen van alles wat we doen. Ons kantoor is centraal gelegen i Torhoutn , waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. * Een actieve rol spelen in de verbetering van onze dienstverlening aan cliënten door uniforme aktemodellen op te stellen
                        plus
                        Hiermee spelen we in op vraag en aanbod en optimaliseren we de marge en bezettingsgraad op onze vliegtuigen om zo onze targets te behalen. Bij Yield werken we nauw samen met verschillende afdelingen binnen België, zoals de collega's van Yield Seat Only en product management. Daarnaast hebben we ook vaak contact met onze in Nederland rond het afstemmen van offer-aanvragen en met hotelpartners. * Vragen van interne collega's en reisagenten behandelen ivm beddenvoorraad/stop sales * Je beschikt over een sterke commerciële en analytische ingesteldheid * Je wordt onderdeel van de Stage Community en mag deelnemen aan de activiteiten die georganiseerd worden; We bieden interne online en offline trainingen aan via op ons eige
                        Hiermee spelen we in op vraag en aanbod en optimaliseren we de marge en bezettingsgraad op onze vliegtuigen om zo onze targets te behalen. Bij Yield werken we nauw samen met verschillende afdelingen binnen België, zoals de collega's van Yield Seat Only en product management. Daarnaast hebben we ook vaak contact met onze in Nederland rond het afstemmen van offer-aanvragen en met hotelpartners. * Vragen van interne collega's en reisagenten behandelen ivm beddenvoorraad/stop sales * Je beschikt over een sterke commerciële en analytische ingesteldheid * Je wordt onderdeel van de Stage Community en mag deelnemen aan de activiteiten die georganiseerd worden; We bieden interne online en offline trainingen aan via op ons eige
                        plus
                        Wil je graag een bloeiende en groeiende reisorganisatie naar een higher level helpen tillen? Hou je zelf van reizen en sta je te popelen om anderen onze pareltjes van bestemmingen te laten ontdekken? Ok, dan ben je er bijn a. Nog e online zettenven en vermarkten. En dan… genieten van de binnenlopende boekingen. – je bent enthousiast en gedreven met een sterke commerciële feeling – je hebt geen schrik van deadlines en bent stressbestendig – je denkt steeds mee hoe we nog verder kunnen groeien – je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden (want je wilt absoluut dat die reis veel geboekt wordt) – je hebt een goede kennis van het Frans en het Engels, kennis van andere europese talen is een plusplunt – je kunt zelfstandig werken en sch
                        Wil je graag een bloeiende en groeiende reisorganisatie naar een higher level helpen tillen? Hou je zelf van reizen en sta je te popelen om anderen onze pareltjes van bestemmingen te laten ontdekken? Ok, dan ben je er bijn a. Nog e online zettenven en vermarkten. En dan… genieten van de binnenlopende boekingen. – je bent enthousiast en gedreven met een sterke commerciële feeling – je hebt geen schrik van deadlines en bent stressbestendig – je denkt steeds mee hoe we nog verder kunnen groeien – je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden (want je wilt absoluut dat die reis veel geboekt wordt) – je hebt een goede kennis van het Frans en het Engels, kennis van andere europese talen is een plusplunt – je kunt zelfstandig werken en sch
                        plus

                        Nous avons étendu votre recherche avec 4 offres d'emploi dans d'autres régions

                        Onthaalbediende en adviseur verzekeringen

                        Azuro
                        Gent-centrum met 10 dagen thuiswerk per maand.
                        Télétravail possible
                        Azuro rekruteert een administratief en commercieel medewerker voor een verzekeringsmakelaar in Gent. Beschik je over goede communicatieve vaardigheden en ben je ook administratief sterk? Je gaat aan de slag in een team dat de organisatie in brede zin ondersteunt op administratief en commercieel gebied. * Je bent het eerstelijns aanspreekpunt van alle mogelijke klanten (particulieren, zelfstandigen, ondernemingen) én partners waarmee het bedrijf samenwerkt (commerciële tussenpersonen, de verzekeringsmaatschappijen, …). * Je bent verantwoordelijk voor het telefonisch en fysiek onthaal op kantoor. * Tijdens je contacten breng je door middel van vraag en antwoord de behoeften van de klant of partner in kaart. * Je geeft de persoon zelf de nodige toelichting en informatie of je brengt waar nodig de persoon in contact met de verschillende gespecialiseerde backoffice dienste
                        Azuro rekruteert een administratief en commercieel medewerker voor een verzekeringsmakelaar in Gent. Beschik je over goede communicatieve vaardigheden en ben je ook administratief sterk? Je gaat aan de slag in een team dat de organisatie in brede zin ondersteunt op administratief en commercieel gebied. * Je bent het eerstelijns aanspreekpunt van alle mogelijke klanten (particulieren, zelfstandigen, ondernemingen) én partners waarmee het bedrijf samenwerkt (commerciële tussenpersonen, de verzekeringsmaatschappijen, …). * Je bent verantwoordelijk voor het telefonisch en fysiek onthaal op kantoor. * Tijdens je contacten breng je door middel van vraag en antwoord de behoeften van de klant of partner in kaart. * Je geeft de persoon zelf de nodige toelichting en informatie of je brengt waar nodig de persoon in contact met de verschillende gespecialiseerde backoffice dienste
                        plus
                        Je verzamelt de nodige informatie en je onderzoekt de aanleiding, oorzaak en omstandigheden van het schadegeval. * Je onderhandelt in dossiers om tot een snelle en adequate oplossing te komen. Je respecteert deadlines en je werkt op een accurate en ordelijke wijze. * Je kan terugbuigen op een eerste ervaring in de verzekeringssector binnen schade (vanuit de advocatuur, bij een makelaar, verzekeraar,…) en je hebt al ervaring met letselschades. * Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans. * Glijdende uren en 2 dagen thuiswerk per week na een inwerkperiode.
                        Je verzamelt de nodige informatie en je onderzoekt de aanleiding, oorzaak en omstandigheden van het schadegeval. * Je onderhandelt in dossiers om tot een snelle en adequate oplossing te komen. Je respecteert deadlines en je werkt op een accurate en ordelijke wijze. * Je kan terugbuigen op een eerste ervaring in de verzekeringssector binnen schade (vanuit de advocatuur, bij een makelaar, verzekeraar,…) en je hebt al ervaring met letselschades. * Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans. * Glijdende uren en 2 dagen thuiswerk per week na een inwerkperiode.
                        plus
                        Als onze management assistent ben je de spin in het web voor ons team en je bouwt mee aan het fundament van onze organisatie. We beloven je nu al dat je niet vast zal roesten, want je takenpakket is heel divers en uitdagend. * Ondersteunen van administratieve en processen. * Verzorgen van de lay-out van documenten, invoeren en beheren van data. * Beantwoorden van telefonische oproepen en het ontvangen van klanten. * Beheer van inkomende en uitgaande correspondentie, waaronder e-mails en post. * Ervaring heeft met tools zoals Exact Online en Excel. * Vloeiend Nederlands spreekt, en een goede basis heeft in Frans en Engels. * Proactief, zelfstandig en zorgvuldig werkt. * Dynamisch is
                        Als onze management assistent ben je de spin in het web voor ons team en je bouwt mee aan het fundament van onze organisatie. We beloven je nu al dat je niet vast zal roesten, want je takenpakket is heel divers en uitdagend. * Ondersteunen van administratieve en processen. * Verzorgen van de lay-out van documenten, invoeren en beheren van data. * Beantwoorden van telefonische oproepen en het ontvangen van klanten. * Beheer van inkomende en uitgaande correspondentie, waaronder e-mails en post. * Ervaring heeft met tools zoals Exact Online en Excel. * Vloeiend Nederlands spreekt, en een goede basis heeft in Frans en Engels. * Proactief, zelfstandig en zorgvuldig werkt. * Dynamisch is
                        plus
                        Ter versterking van ons Projectteam zoeken wij een gemotiveerde First Line Support Medewerker die onze collega's ondersteunt in het gebruik van het gestandaardiseerde ERP-systeem – een pakket op maat van drukkerijen en labelspecialisten. Je ondersteunt hen bij het efficiënt gebruiken van het systeem, en zorgt zo mee voor vlotte en foutloze processen in productie, administratie en logistiek. Analyseren en oplossen van eerstelijnsproblemen, of deze correct doorgeven aan de tweede lijn. Duidelijke documentatie voorzien van oplossingen en bijdragen aan kennisdeling. Actief meedenken over structurele verbeteringen aan processen en gebruikerservaring. Je bouwt bruggen tussen gebruikers, de sites en het operationele teams binnen Asteria. Je
                        Ter versterking van ons Projectteam zoeken wij een gemotiveerde First Line Support Medewerker die onze collega's ondersteunt in het gebruik van het gestandaardiseerde ERP-systeem – een pakket op maat van drukkerijen en labelspecialisten. Je ondersteunt hen bij het efficiënt gebruiken van het systeem, en zorgt zo mee voor vlotte en foutloze processen in productie, administratie en logistiek. Analyseren en oplossen van eerstelijnsproblemen, of deze correct doorgeven aan de tweede lijn. Duidelijke documentatie voorzien van oplossingen en bijdragen aan kennisdeling. Actief meedenken over structurele verbeteringen aan processen en gebruikerservaring. Je bouwt bruggen tussen gebruikers, de sites en het operationele teams binnen Asteria. Je
                        plus

                        Ces jobs pourraient également vous intéresser

                        Robert Half zoekt: Assistent Boekhouder (m/v/x) - Oostende (Contract bepaalde duur: januari t.e.m. eind april 2026). Solliciteer vandaag via Robert Half en maak het verschil als assistent boekhouder van januari tot eind april 2026! * Robert Half * Oostende * Tijdelijk werk, interim, projectbasis * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wij zoeken voor een kleinschalig boekhoudkantoor in Oostende tijdelijk versterking binnen een compact team. Het kantoor is gekend voor zijn moderne aanpak en collegiale sfeer. Je krijgt de kans om direct mee te draaien in een goed georganiseerd kantoor met korte communicatielijnen. Rol * Verwerken en boeken van inkomende/uitgaande facturen via Expert/M. * het verwerken van boekhoudkundige documenten tot het zelfstandig opvolgen en afsluiten van klantendossiers.
                        Robert Half zoekt: Assistent Boekhouder (m/v/x) - Oostende (Contract bepaalde duur: januari t.e.m. eind april 2026). Solliciteer vandaag via Robert Half en maak het verschil als assistent boekhouder van januari tot eind april 2026! * Robert Half * Oostende * Tijdelijk werk, interim, projectbasis * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wij zoeken voor een kleinschalig boekhoudkantoor in Oostende tijdelijk versterking binnen een compact team. Het kantoor is gekend voor zijn moderne aanpak en collegiale sfeer. Je krijgt de kans om direct mee te draaien in een goed georganiseerd kantoor met korte communicatielijnen. Rol * Verwerken en boeken van inkomende/uitgaande facturen via Expert/M. * het verwerken van boekhoudkundige documenten tot het zelfstandig opvolgen en afsluiten van klantendossiers.
                        plus

                        Jobs populaires


                        Afficher plus

                        Quel est le salaire moyen pour Agent E Commercial E En Assurances à Bruges?

                        Salaire moyen par an
                        35.700 €

                        Le salaire moyen pour les emplois Agent E Commercial E En Assurances à Bruges est de 35.700 €. Les salaires de Agent E Commercial E En Assurances à Bruges vont de 29.000 € à 44.000 €.