Candidature facile
2
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • IT
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • Administration
                          • Vente
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Agent/e aux renseignements sur les voyages
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e de vente
                          • Adjoint/e en télémercatique
                          • Agent/e d'accueil
                          • Chargé/e de mission
                          • Account Executive
                          • Adjoint/e en soins de santé

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          30


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          IT
                          31






                          215 résultats pour Agent E Aux Renseignements Sur Les Voyages à Wichelen dans un rayon de 30 km

                          Travel Consultant MICE & Groups

                          Southwest Travel Bv
                          MERELBEKE-MELLE
                          Southwest Travel Bv * MERELBEKE-MELLE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - UNIGLOBE Southwest Travel met vestigingen in Roeselare, Gent, Strombeek en Waregem maakt deel uit van de wereldwijde groep UNIGLOBE Travel en is specialist in het organiseren van zakenreizen en MICE. • U bent verantwoordelijk voor het uitwerken en beheren van MICE & Groepen in voornamelijk een B2B-omgeving; • U geeft informatie m.b.t. prijzen, faciliteiten en vraagt grondig door voor een gerichte prijsopmaak; • U maakt offertes op maat voor bedrijven en groepen; • U behandelt wijzigingen en annuleringen; • U helpt klanten of prospects verder met al hun vragen en voert eventueel site inspections uit in binnen- en buitenland; • U bent bereid enkele groepen per jaar in het buitenland persoonlijk te begeleiden. U bent een enthousiaste en gemotiveerde teamplayer met goede communicati
                          Southwest Travel Bv * MERELBEKE-MELLE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - UNIGLOBE Southwest Travel met vestigingen in Roeselare, Gent, Strombeek en Waregem maakt deel uit van de wereldwijde groep UNIGLOBE Travel en is specialist in het organiseren van zakenreizen en MICE. • U bent verantwoordelijk voor het uitwerken en beheren van MICE & Groepen in voornamelijk een B2B-omgeving; • U geeft informatie m.b.t. prijzen, faciliteiten en vraagt grondig door voor een gerichte prijsopmaak; • U maakt offertes op maat voor bedrijven en groepen; • U behandelt wijzigingen en annuleringen; • U helpt klanten of prospects verder met al hun vragen en voert eventueel site inspections uit in binnen- en buitenland; • U bent bereid enkele groepen per jaar in het buitenland persoonlijk te begeleiden. U bent een enthousiaste en gemotiveerde teamplayer met goede communicati
                          plus
                          3 A Projecten * GENT - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Met het oog op onze verdere groei zijn wij op zoek naar een bijkomende vastgoedprospecteur. Jouw verantwoordelijkheden - Je gaat actief op zoek naar nieuwe vastgoedopportuniteiten in het segment van industrieel vastgoed alsook residentieel vastgoed. Je zoekt naar afbraakpanden of naar locaties voor nieuwbouwprojecten in de regio Vlaanderen. Je bouwt een netwerk uit door het leggen van contacten met , gemeentebesturen, , , … Je achterhaalt wie de eigenaar is er neemt er contact mee met het oog op de verwerving van het pand. Je organiseert een grondig vooronderzoek/prospectie: verzamelen van alle relevante gegevens, bestuderen, analyseren en schetsen van de ontwikkelingsmogelijkheden - Je legt een haalbaarheidsstudie voor en bekijkt de rentabiliteit met de directie. Jouw profiel
                          3 A Projecten * GENT - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Met het oog op onze verdere groei zijn wij op zoek naar een bijkomende vastgoedprospecteur. Jouw verantwoordelijkheden - Je gaat actief op zoek naar nieuwe vastgoedopportuniteiten in het segment van industrieel vastgoed alsook residentieel vastgoed. Je zoekt naar afbraakpanden of naar locaties voor nieuwbouwprojecten in de regio Vlaanderen. Je bouwt een netwerk uit door het leggen van contacten met , gemeentebesturen, , , … Je achterhaalt wie de eigenaar is er neemt er contact mee met het oog op de verwerving van het pand. Je organiseert een grondig vooronderzoek/prospectie: verzamelen van alle relevante gegevens, bestuderen, analyseren en schetsen van de ontwikkelingsmogelijkheden - Je legt een haalbaarheidsstudie voor en bekijkt de rentabiliteit met de directie. Jouw profiel
                          plus
                          De belangrijkste rol van een reisspecialist is uitstekende klantenservice leveren en geweldige reizen samenstellen om zo de dromen van onze klanten te realiseren. Je werkt 39u per week en als reisspecialist werk je zowel op doordeweekse dagen als gemiddeld 2 zaterdagen per maand.
                          De belangrijkste rol van een reisspecialist is uitstekende klantenservice leveren en geweldige reizen samenstellen om zo de dromen van onze klanten te realiseren. Je werkt 39u per week en als reisspecialist werk je zowel op doordeweekse dagen als gemiddeld 2 zaterdagen per maand.
                          plus
                          De belangrijkste rol van een reisspecialist is uitstekende klantenservice leveren en geweldige reizen samenstellen om zo de dromen van onze klanten te realiseren. Je werkt 39u per week en als reisspecialist werk je zowel op doordeweekse dagen als gemiddeld 2 zaterdagen per maand.
                          De belangrijkste rol van een reisspecialist is uitstekende klantenservice leveren en geweldige reizen samenstellen om zo de dromen van onze klanten te realiseren. Je werkt 39u per week en als reisspecialist werk je zowel op doordeweekse dagen als gemiddeld 2 zaterdagen per maand.
                          plus
                          De belangrijkste rol van een reisspecialist is uitstekende klantenservice leveren en geweldige reizen samenstellen om zo de dromen van onze klanten te realiseren. Je werkt 39u per week en als reisspecialist werk je zowel op doordeweekse dagen als gemiddeld 2 zaterdagen per maand.
                          De belangrijkste rol van een reisspecialist is uitstekende klantenservice leveren en geweldige reizen samenstellen om zo de dromen van onze klanten te realiseren. Je werkt 39u per week en als reisspecialist werk je zowel op doordeweekse dagen als gemiddeld 2 zaterdagen per maand.
                          plus
                          De belangrijkste rol van een reisspecialist is uitstekende klantenservice leveren en geweldige reizen samenstellen om zo de dromen van onze klanten te realiseren. Je werkt 39u per week en als reisspecialist werk je zowel op doordeweekse dagen als gemiddeld 2 zaterdagen per maand.
                          De belangrijkste rol van een reisspecialist is uitstekende klantenservice leveren en geweldige reizen samenstellen om zo de dromen van onze klanten te realiseren. Je werkt 39u per week en als reisspecialist werk je zowel op doordeweekse dagen als gemiddeld 2 zaterdagen per maand.
                          plus
                          De belangrijkste rol van een reisspecialist is uitstekende klantenservice leveren en geweldige reizen samenstellen om zo de dromen van onze klanten te realiseren. Je werkt 39u per week en als reisspecialist werk je zowel op doordeweekse dagen als gemiddeld 2 zaterdagen per maand.
                          De belangrijkste rol van een reisspecialist is uitstekende klantenservice leveren en geweldige reizen samenstellen om zo de dromen van onze klanten te realiseren. Je werkt 39u per week en als reisspecialist werk je zowel op doordeweekse dagen als gemiddeld 2 zaterdagen per maand.
                          plus
                          De belangrijkste rol van een reisspecialist is uitstekende klantenservice leveren en geweldige reizen samenstellen om zo de dromen van onze klanten te realiseren. Je werkt 39u per week en als reisspecialist werk je zowel op doordeweekse dagen als gemiddeld 2 zaterdagen per maand.
                          De belangrijkste rol van een reisspecialist is uitstekende klantenservice leveren en geweldige reizen samenstellen om zo de dromen van onze klanten te realiseren. Je werkt 39u per week en als reisspecialist werk je zowel op doordeweekse dagen als gemiddeld 2 zaterdagen per maand.
                          plus
                          De belangrijkste rol van een reisspecialist is uitstekende klantenservice leveren en geweldige reizen samenstellen om zo de dromen van onze klanten te realiseren. Je werkt 39u per week en als reisspecialist werk je zowel op doordeweekse dagen als gemiddeld 2 zaterdagen per maand.
                          De belangrijkste rol van een reisspecialist is uitstekende klantenservice leveren en geweldige reizen samenstellen om zo de dromen van onze klanten te realiseren. Je werkt 39u per week en als reisspecialist werk je zowel op doordeweekse dagen als gemiddeld 2 zaterdagen per maand.
                          plus
                          De belangrijkste rol van een reisspecialist is uitstekende klantenservice leveren en geweldige reizen samenstellen om zo de dromen van onze klanten te realiseren. Je werkt 39u per week en als reisspecialist werk je zowel op doordeweekse dagen als gemiddeld 2 zaterdagen per maand.
                          De belangrijkste rol van een reisspecialist is uitstekende klantenservice leveren en geweldige reizen samenstellen om zo de dromen van onze klanten te realiseren. Je werkt 39u per week en als reisspecialist werk je zowel op doordeweekse dagen als gemiddeld 2 zaterdagen per maand.
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 205 offres d’emploi similaires.

                          TRIXXO * Sint-Martens-Latem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het i
                          TRIXXO * Sint-Martens-Latem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het i
                          plus
                          NOUVEAU
                          Culinor * Destelbergen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten “We are different, we are delicious!” CULINOR Food Group, met hoofdkantoor te Destelbergen (regio Gent), is de belangrijkste producent van verse kant-en-klaarmaaltijden in de Benelux. Het bedrijf is opgestart in 1989 en kende als succesvolle familiale KMO – oa mede dankzij relevante overnames van sectorgenoten en entrepreneurship – een exponentiële groei met als resultaat een jaaromzet van ruim €100M of 150.000 maaltijden per dag en een 400-tal medewerkers. CULINOR heeft in België 4 productievestigingen waaronder een centraal warehouse en ontwikkelt, produceert en vermarkt haar producten in de voedingsretail, de foodservice en - via haar aan-huis kanaal “Home Cuisine” - ook rechtstreeks aan consumenten. Wat ga je doen?
                          Culinor * Destelbergen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten “We are different, we are delicious!” CULINOR Food Group, met hoofdkantoor te Destelbergen (regio Gent), is de belangrijkste producent van verse kant-en-klaarmaaltijden in de Benelux. Het bedrijf is opgestart in 1989 en kende als succesvolle familiale KMO – oa mede dankzij relevante overnames van sectorgenoten en entrepreneurship – een exponentiële groei met als resultaat een jaaromzet van ruim €100M of 150.000 maaltijden per dag en een 400-tal medewerkers. CULINOR heeft in België 4 productievestigingen waaronder een centraal warehouse en ontwikkelt, produceert en vermarkt haar producten in de voedingsretail, de foodservice en - via haar aan-huis kanaal “Home Cuisine” - ook rechtstreeks aan consumenten. Wat ga je doen?
                          plus
                          Rédiger et structurer les documents officiels et courriers liés au financement, aux institutions et aux partenaires. * Gérer les réservations, documents de voyage, plannings et aspects logistiques. * Préparer et coordonner les demandes de subsides auprès des différents organismes régionaux, communautaires et européens. * Centraliser les informations entre les équipes de production, les prestataires et les partenaires internationaux. * Participer aux réunions, rédiger des comptes rendus et assurer le suivi des actions et relances. * Organiser et planifier les déplacements liés au projet (Belgique, Paris, tournages internationaux). * Assurer le lien administratif entre
                          Rédiger et structurer les documents officiels et courriers liés au financement, aux institutions et aux partenaires. * Gérer les réservations, documents de voyage, plannings et aspects logistiques. * Préparer et coordonner les demandes de subsides auprès des différents organismes régionaux, communautaires et européens. * Centraliser les informations entre les équipes de production, les prestataires et les partenaires internationaux. * Participer aux réunions, rédiger des comptes rendus et assurer le suivi des actions et relances. * Organiser et planifier les déplacements liés au projet (Belgique, Paris, tournages internationaux). * Assurer le lien administratif entre
                          plus
                          NOUVEAU
                          Documenter précisément chaque étape du cycle de vente et fluidifier les process internes. * Mettre à jour et fiabiliser les données dans le CRM et les outils internes. * Maîtrise des processus administratifs liés aux ventes (contrats, devis, commandes, facturation, reporting), ainsi que des outils bureautiques et CRM * Goût marqué pour les environnements internationaux et les échanges interculturels * Une rémunération attractive accompagnée de plusieurs avantages extralégaux, tels que les chèques-repas, les écochèques, l'assurance hospitalisation, un budget mobilité et bien d'autres encore
                          Documenter précisément chaque étape du cycle de vente et fluidifier les process internes. * Mettre à jour et fiabiliser les données dans le CRM et les outils internes. * Maîtrise des processus administratifs liés aux ventes (contrats, devis, commandes, facturation, reporting), ainsi que des outils bureautiques et CRM * Goût marqué pour les environnements internationaux et les échanges interculturels * Une rémunération attractive accompagnée de plusieurs avantages extralégaux, tels que les chèques-repas, les écochèques, l'assurance hospitalisation, un budget mobilité et bien d'autres encore
                          plus
                          Transformation Digitale : Vous assumez la responsabilité finale de l'adaptation du système actuel de déclaration et de l'optimisation de tous les autres processus internes, afin de répondre aux exigences strictes de la nouvelle Packaging and Packaging Waste Regulation (PPWR). * Direction et Finances : En tant que membre de l'équipe de direction, vous participez aux décisions concernant la mise en œuvre de la responsabilité des producteurs pour les emballages industriels, en collaboration avec vos collègues . * Vous relevez un défi professionnel ayant un impact réel sur la mise en œuvre de la responsabilité des producteurs et sur la transition vers une économie circulaire pour les emballages industriels. Valipac, située à Wemmel, est une organisation c
                          Transformation Digitale : Vous assumez la responsabilité finale de l'adaptation du système actuel de déclaration et de l'optimisation de tous les autres processus internes, afin de répondre aux exigences strictes de la nouvelle Packaging and Packaging Waste Regulation (PPWR). * Direction et Finances : En tant que membre de l'équipe de direction, vous participez aux décisions concernant la mise en œuvre de la responsabilité des producteurs pour les emballages industriels, en collaboration avec vos collègues . * Vous relevez un défi professionnel ayant un impact réel sur la mise en œuvre de la responsabilité des producteurs et sur la transition vers une économie circulaire pour les emballages industriels. Valipac, située à Wemmel, est une organisation c
                          plus
                          Grâce aux formations, sur le terrain et via notre catalogue de formations, vous obtenez l'espace nécessaire pour le faire. * Diriger des d'ouvriers et d'employés logistiques en les motivant et en menant des entretiens individuels * Prendre en charge l'accueil des nouveaux collaborateurs au sein de l'équipe, coordonner leur intégration et jouer un rôle proactif dans le développement des collaborateurs (formations, apprentissage sur le terrain, etc.) * Veiller à l'application correcte de tous les processus opérationnels et de support existants (p. ex. sécurité, hygiène, etc.) et les remettre en question en permanence afin de pouvoir les adapter si nécessaire * Apporter votre soutien aux (qui ont la responsabilité finale du shift en cour
                          Grâce aux formations, sur le terrain et via notre catalogue de formations, vous obtenez l'espace nécessaire pour le faire. * Diriger des d'ouvriers et d'employés logistiques en les motivant et en menant des entretiens individuels * Prendre en charge l'accueil des nouveaux collaborateurs au sein de l'équipe, coordonner leur intégration et jouer un rôle proactif dans le développement des collaborateurs (formations, apprentissage sur le terrain, etc.) * Veiller à l'application correcte de tous les processus opérationnels et de support existants (p. ex. sécurité, hygiène, etc.) et les remettre en question en permanence afin de pouvoir les adapter si nécessaire * Apporter votre soutien aux (qui ont la responsabilité finale du shift en cour
                          plus
                          Vous informez et conseillez les clients sur les nombreuses possibilités offertes par notre site. * Vous soutenez les campagnes de marketing et tenez à jour les sites web et les canaux de médias sociaux. * Vous établissez des devis, les suivez de près et accompagnez les prospects et les clients de A à Z, jusqu'à la facturation. * Vous travaillez en étroite collaboration avec nos différentes - de l'Horeca au karting en passant par les événements – pour s'assurer que tout se passe bien. * Vous abordez les défis de manière proactive, en concertation avec vos collègues et/ou de manière autonome, si nécessaire avec votre manager. * Un emplacement accessible avec un grand parking et de nombr
                          Vous informez et conseillez les clients sur les nombreuses possibilités offertes par notre site. * Vous soutenez les campagnes de marketing et tenez à jour les sites web et les canaux de médias sociaux. * Vous établissez des devis, les suivez de près et accompagnez les prospects et les clients de A à Z, jusqu'à la facturation. * Vous travaillez en étroite collaboration avec nos différentes - de l'Horeca au karting en passant par les événements – pour s'assurer que tout se passe bien. * Vous abordez les défis de manière proactive, en concertation avec vos collègues et/ou de manière autonome, si nécessaire avec votre manager. * Un emplacement accessible avec un grand parking et de nombr
                          plus
                          Vous informez et conseillez les clients sur les nombreuses possibilités offertes par notre site. * Vous soutenez les campagnes de marketing et tenez à jour les sites web et les canaux de médias sociaux. * Vous établissez des devis, les suivez de près et accompagnez les prospects et les clients de A à Z, jusqu'à la facturation. * Vous travaillez en étroite collaboration avec nos différentes - de l'Horeca au karting en passant par les événements – pour s'assurer que tout se passe bien. * Vous abordez les défis de manière proactive, en concertation avec vos collègues et/ou de manière autonome, si nécessaire avec votre manager. * Un emplacement accessible avec un grand parking et de nombr
                          Vous informez et conseillez les clients sur les nombreuses possibilités offertes par notre site. * Vous soutenez les campagnes de marketing et tenez à jour les sites web et les canaux de médias sociaux. * Vous établissez des devis, les suivez de près et accompagnez les prospects et les clients de A à Z, jusqu'à la facturation. * Vous travaillez en étroite collaboration avec nos différentes - de l'Horeca au karting en passant par les événements – pour s'assurer que tout se passe bien. * Vous abordez les défis de manière proactive, en concertation avec vos collègues et/ou de manière autonome, si nécessaire avec votre manager. * Un emplacement accessible avec un grand parking et de nombr
                          plus
                          Dräger Medical Belgium * Wemmel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw functie * Je bent verantwoordelijk voor het optimaal functioneren van het netwerk, de hardware, de software, de telecom en andere ICT middelen voor een vlot verloop van de bedrijfsprocessen. * Door een zorgvuldige en projectmatige werkwijze zorg je ervoor dat de projecten tijdig en volledig (en binnen budget) worden opgeleverd. * Je staat ook in voor het verlenen van support en uitrollen van pc's en smartphones. * Je adviseert de in het verbeteren en vernieuwen van de processen * IT Support van de medewerkers (180 users) * Projectmanagement * Goed netwerkbeheer, serverbeheer, Teams-telefonie, hard- en softwarebeheer en dit met de nodige procedures. * Signaleren van trends in zijn/aar vakgebied * Vertalen van deze ontwikkelingen naar te nemen acties
                          Dräger Medical Belgium * Wemmel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw functie * Je bent verantwoordelijk voor het optimaal functioneren van het netwerk, de hardware, de software, de telecom en andere ICT middelen voor een vlot verloop van de bedrijfsprocessen. * Door een zorgvuldige en projectmatige werkwijze zorg je ervoor dat de projecten tijdig en volledig (en binnen budget) worden opgeleverd. * Je staat ook in voor het verlenen van support en uitrollen van pc's en smartphones. * Je adviseert de in het verbeteren en vernieuwen van de processen * IT Support van de medewerkers (180 users) * Projectmanagement * Goed netwerkbeheer, serverbeheer, Teams-telefonie, hard- en softwarebeheer en dit met de nodige procedures. * Signaleren van trends in zijn/aar vakgebied * Vertalen van deze ontwikkelingen naar te nemen acties
                          plus
                          Êtes-vous passionné(e) par les projets de maintenance et de rénovation de bâtiments industriels ? * Planifier, coordonner et superviser les travaux d'entretien, de maintenance préventive et corrective des installations HVAC, bâtiments et espaces verts. * Négocier avec les et , et gérer les relations contractuelles. * Établir les décomptes des frais des différents bâtiments, avec répartition de ceux-ci pour les différents occupants. * Garantir la conformité aux normes de sécurité et de qualité en vigueur. * Travail sur des projets variés et stimulants dans des environnements industriels.
                          Êtes-vous passionné(e) par les projets de maintenance et de rénovation de bâtiments industriels ? * Planifier, coordonner et superviser les travaux d'entretien, de maintenance préventive et corrective des installations HVAC, bâtiments et espaces verts. * Négocier avec les et , et gérer les relations contractuelles. * Établir les décomptes des frais des différents bâtiments, avec répartition de ceux-ci pour les différents occupants. * Garantir la conformité aux normes de sécurité et de qualité en vigueur. * Travail sur des projets variés et stimulants dans des environnements industriels.
                          plus
                          Barry Callebaut * Lebbeke-Wieze, BE, 9280 * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Introduction - At Barry Callebaut, we are on a journey to transform the cocoa and chocolate industry. As the world's leading manufacturer of high-quality chocolate and cocoa products, our actions truly shape the future of our industry. We are a business-to-business company, serving the entire food sector, from the cocoa bean to the finest chocolate product. We are a company with a purpose, we believe in doing well by doing good and reinvesting in the communities we operate. We have a long-standing commitment to sustainability and our goal is to shape a sustainable cocoa and chocolate future. We are headquartered in Zurich, and have more than 12,000 passionate Employees working in more than 40 countries worldwide. We are very proud of who we are and what we do.
                          Barry Callebaut * Lebbeke-Wieze, BE, 9280 * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Introduction - At Barry Callebaut, we are on a journey to transform the cocoa and chocolate industry. As the world's leading manufacturer of high-quality chocolate and cocoa products, our actions truly shape the future of our industry. We are a business-to-business company, serving the entire food sector, from the cocoa bean to the finest chocolate product. We are a company with a purpose, we believe in doing well by doing good and reinvesting in the communities we operate. We have a long-standing commitment to sustainability and our goal is to shape a sustainable cocoa and chocolate future. We are headquartered in Zurich, and have more than 12,000 passionate Employees working in more than 40 countries worldwide. We are very proud of who we are and what we do.
                          plus
                          Optios BV * 9080 Lochristi, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Wil jij als stagiair(e) Office Management werken bij een jong, dynamisch bedrijf en écht een verschil maken? Optios biedt je de kans om mee te bouwen aan de toekomst van digitaal salonbeheer. Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen? Tijdens je stage bij Optios werk je mee aan verschillende facetten van office management en ondersteunende administratie. Algemene administratieve ondersteuning: Je helpt bij het verwerken en updaten van belangrijke documenten en gegevens. Contractenbeheer: Je zet contracten correct in onze administratie en zorgt ervoor dat alles nauwkeurig wordt geregistreerd. Supportbeheer: Je koppelt support tickets aan de juiste contactpersonen of teams om zo een vlotte klantenservice te ondersteunen. Klantenonderzoek: Je helpt bij het opstellen en uitvoeren van
                          Optios BV * 9080 Lochristi, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Wil jij als stagiair(e) Office Management werken bij een jong, dynamisch bedrijf en écht een verschil maken? Optios biedt je de kans om mee te bouwen aan de toekomst van digitaal salonbeheer. Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen? Tijdens je stage bij Optios werk je mee aan verschillende facetten van office management en ondersteunende administratie. Algemene administratieve ondersteuning: Je helpt bij het verwerken en updaten van belangrijke documenten en gegevens. Contractenbeheer: Je zet contracten correct in onze administratie en zorgt ervoor dat alles nauwkeurig wordt geregistreerd. Supportbeheer: Je koppelt support tickets aan de juiste contactpersonen of teams om zo een vlotte klantenservice te ondersteunen. Klantenonderzoek: Je helpt bij het opstellen en uitvoeren van
                          plus
                          NOUVEAU
                          Laura * AALST - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor ons giftingbrand zijn we op zoek naar een student(e) die ons kan ondersteunen op verschillende vlakken. Jouw verantwoordelijkheden - Vooral op vlak van marketing & social media. Dit gaat bijvoorbeeld over webshop voorbereiden, foto's nemen, folder aanpassen, social media inplannen, reels maken, ... We verwachten geen echte sales van de student - Wij verkopen (voornamelijk B2B) cadeauartikelen: kaarsen, mokken & spagifts. - Flexibel en zelfstandig werken - Goed in social media (tiktok, reels, ...) - Handson mentaliteit want kleine onderneming - Ervaring in marketing of sales is een plus net zoals relevante studies - Werken in Aalst, op verplaatsing of vanuit thuis (na overleg) - rijbewijs B - commercieel ingesteld - Marketing kennis is een plus - Handson mentaliteit en flexibel - Ons aanbod
                          Laura * AALST - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor ons giftingbrand zijn we op zoek naar een student(e) die ons kan ondersteunen op verschillende vlakken. Jouw verantwoordelijkheden - Vooral op vlak van marketing & social media. Dit gaat bijvoorbeeld over webshop voorbereiden, foto's nemen, folder aanpassen, social media inplannen, reels maken, ... We verwachten geen echte sales van de student - Wij verkopen (voornamelijk B2B) cadeauartikelen: kaarsen, mokken & spagifts. - Flexibel en zelfstandig werken - Goed in social media (tiktok, reels, ...) - Handson mentaliteit want kleine onderneming - Ervaring in marketing of sales is een plus net zoals relevante studies - Werken in Aalst, op verplaatsing of vanuit thuis (na overleg) - rijbewijs B - commercieel ingesteld - Marketing kennis is een plus - Handson mentaliteit en flexibel - Ons aanbod
                          plus
                          NOUVEAU
                          Di * BRUSSEL (Anderlecht) Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Onder leiding van de Category Managerverantwoordelijk voor de ontwikkeling van het eigen merk assortiment is de Purchasing Assistant verantwoordelijk voor : - De administratieve opvolging van de productfamilies (Assortimentsbeheer) - De administratieve opvolging van de leveranciers (beheer van de aankoopvoorwaarden) De assistent werkt dus actief mee aan de verwezenlijking van de inkoopdoelstellingen op het gebied van omzet, marge, marktaandeel en voorraadniveaus. Assortiment Taken: - Beheer van de artikeldatabase (Masterdata) en zorg ervoor dat deze strikt correct is (ean code, voorwaarden, status,...) - Beheren en optimaliseren van voorraden en zorgen voor de liquidatie van eindvoorraden. - Beheer van de creatie van nieuwe producten tot hun aankomst in het verkooppunt - Deelne
                          Di * BRUSSEL (Anderlecht) Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Onder leiding van de Category Managerverantwoordelijk voor de ontwikkeling van het eigen merk assortiment is de Purchasing Assistant verantwoordelijk voor : - De administratieve opvolging van de productfamilies (Assortimentsbeheer) - De administratieve opvolging van de leveranciers (beheer van de aankoopvoorwaarden) De assistent werkt dus actief mee aan de verwezenlijking van de inkoopdoelstellingen op het gebied van omzet, marge, marktaandeel en voorraadniveaus. Assortiment Taken: - Beheer van de artikeldatabase (Masterdata) en zorg ervoor dat deze strikt correct is (ean code, voorwaarden, status,...) - Beheren en optimaliseren van voorraden en zorgen voor de liquidatie van eindvoorraden. - Beheer van de creatie van nieuwe producten tot hun aankomst in het verkooppunt - Deelne
                          plus
                          NOUVEAU
                          SERWIR RENARDEAU * Sint-Niklaas, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Hotel Serwir maakt deel uit van de familiale hotelgroep Stars of Flanders onder leiding van de broers Serge en Dimitri Vermeersch. De holding baat al jaren de gevestigde waarde Auberge du Pêcheur in Sint-Martens-Latem uit. Daarnaast is de groep ook eigenaar van het Gosset Hotel te Groot-Bijgaarden en B&B brasserie Charl's te Knokke-Heist. Hotel Serwir heeft 78 elegante kamers van Comfort tot Superior, een gezellige brasserie waar altijd iets te beleven is, een prachtige feestzaal met podium, ideaal voor recepties, personeels- en huwelijksfeesten en volledig uitgeruste vergaderzalen voor seminaries met of zonder hotelverblijf. Jouw verantwoordelijkheden - Als nachtreceptionist(e) ben je het eerste aanspreekpunt en dus ons visitekaartje.
                          SERWIR RENARDEAU * Sint-Niklaas, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Hotel Serwir maakt deel uit van de familiale hotelgroep Stars of Flanders onder leiding van de broers Serge en Dimitri Vermeersch. De holding baat al jaren de gevestigde waarde Auberge du Pêcheur in Sint-Martens-Latem uit. Daarnaast is de groep ook eigenaar van het Gosset Hotel te Groot-Bijgaarden en B&B brasserie Charl's te Knokke-Heist. Hotel Serwir heeft 78 elegante kamers van Comfort tot Superior, een gezellige brasserie waar altijd iets te beleven is, een prachtige feestzaal met podium, ideaal voor recepties, personeels- en huwelijksfeesten en volledig uitgeruste vergaderzalen voor seminaries met of zonder hotelverblijf. Jouw verantwoordelijkheden - Als nachtreceptionist(e) ben je het eerste aanspreekpunt en dus ons visitekaartje.
                          plus
                          NOUVEAU

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Agent E Aux Renseignements Sur Les Voyages à Wichelen?

                          Salaire moyen par an
                          32.100 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Agent E Aux Renseignements Sur Les Voyages à Wichelen est de 32.100 €. Les salaires de Agent E Aux Renseignements Sur Les Voyages à Wichelen vont de 25.300 € à 39.400 €.