Notre site utilise des cookies afin que nous puissions vous fournir la meilleure expérience utilisateur. En navigant sur notre site, vous acceptez l’usage que nous en faisons. En savoir plus
Téléchargement de la liste de résultats ...
En tant que Financial Business Partner (FBP) vous êtes, grâce à votre connaissance du business, le partenaire et conseiller financier du management de Securex pour tous les aspects technico-financiers et stratégiques de leur business. * En étroite collaboration avec le management, vous assurez le suivi des aspects technico-financiers.
En tant que Financial Business Partner (FBP) vous êtes, grâce à votre connaissance du business, le partenaire et conseiller financier du management de Securex pour tous les aspects technico-financiers et stratégiques de leur business. * En étroite collaboration avec le management, vous assurez le suivi des aspects technico-financiers.
Moins
Plus
Ces jobs pourraient également vous intéresser
En tant que Gestionnaire de Sinistres Senior, vous vous occupez de la gestion des sinistres les plus complexe et organisez le travail journalier de l'équipe de gestionnaires. de Sinistres Senior • Vous vous occupez de la gestion des sinistres en traitant les demandes de remboursement des clients et en collectant les documents nécessaires au traitement du dossier ; • Vous avez une bonne expérience dans le domaine des assurances et dans celle de de la gestion des sinistres Allianz Global * Bruxelles * Contrat fixe à durée indéterminée * Plein temps - Allianz Partners : une intervention toutes les 2 secondes, partout dans le monde. 250 millions de personnes sont bénéficiaires de ses services, soit 4 % de la population mondiale. Vos responsabilités - Vous travaillez du département. • Vous analysez les pièces reçues et prenez des décisions selon la couverture du contrat du client ;
En tant que Gestionnaire de Sinistres Senior, vous vous occupez de la gestion des sinistres les plus complexe et organisez le travail journalier de l'équipe de gestionnaires. de Sinistres Senior • Vous vous occupez de la gestion des sinistres en traitant les demandes de remboursement des clients et en collectant les documents nécessaires au traitement du dossier ; • Vous avez une bonne expérience dans le domaine des assurances et dans celle de de la gestion des sinistres Allianz Global * Bruxelles * Contrat fixe à durée indéterminée * Plein temps - Allianz Partners : une intervention toutes les 2 secondes, partout dans le monde. 250 millions de personnes sont bénéficiaires de ses services, soit 4 % de la population mondiale. Vos responsabilités - Vous travaillez du département. • Vous analysez les pièces reçues et prenez des décisions selon la couverture du contrat du client ;
Moins
Plus
le Finance Business Partner rapporte de façon hiérarchique au responsable Financial Control et de façon opérationnelle aussi au membre du Comité de Direction responsable pour ses propres segments. * Chaque Finance Business Partner est responsable pour ses propres segments, mais doit aussi pouvoir être capable de prendre un rôle de back-up en absence d'autres collègues Finance Business Partners. Vous faites partie de l'équipe des 4 Business Partner Finance et êtes le relais direct entre la direction financière (CFO) et le business pour ce qui concerne le suivi des différents KPI d'appétence au risque et de la stratégie définie par le Groupe. - Les produits de VIVIUM, d'ARCES et de Piette & Partners sont vendus par les courtiers ; * Il est le point de contact/facilitateur de la Direction Financière vis-à-vis du business.
le Finance Business Partner rapporte de façon hiérarchique au responsable Financial Control et de façon opérationnelle aussi au membre du Comité de Direction responsable pour ses propres segments. * Chaque Finance Business Partner est responsable pour ses propres segments, mais doit aussi pouvoir être capable de prendre un rôle de back-up en absence d'autres collègues Finance Business Partners. Vous faites partie de l'équipe des 4 Business Partner Finance et êtes le relais direct entre la direction financière (CFO) et le business pour ce qui concerne le suivi des différents KPI d'appétence au risque et de la stratégie définie par le Groupe. - Les produits de VIVIUM, d'ARCES et de Piette & Partners sont vendus par les courtiers ; * Il est le point de contact/facilitateur de la Direction Financière vis-à-vis du business.
Moins
Plus
An international Insurance Group is looking for its new Financial Controller to complete its team. Currently they are looking for a Financial Controller who can assist their team to achieve the goal and build your expertise along the way. Tasks & responsibilities - FINANCIAL CONTROLLER Profile - FINANCIAL CONTROLLER Offer - FINANCIAL CONTROLLER * Financial analyses with recommendations to improve effectiveness - James Woodman * Bruxelles * Contrat fixe à durée indéterminée * Plein temps - of insurance. They are renowned for their high quality of services for their clients . * Budgeting & Forecasting * Planning Trends of BU * Profitability analyses with risk and opportunities identification and plan of actions * Monthly reporting * Master in Economics or Economics-related * At least 4 years of experience * You are fluent in English and knowledge of French or Dutch. * SAP knowledge is an asset
An international Insurance Group is looking for its new Financial Controller to complete its team. Currently they are looking for a Financial Controller who can assist their team to achieve the goal and build your expertise along the way. Tasks & responsibilities - FINANCIAL CONTROLLER Profile - FINANCIAL CONTROLLER Offer - FINANCIAL CONTROLLER * Financial analyses with recommendations to improve effectiveness - James Woodman * Bruxelles * Contrat fixe à durée indéterminée * Plein temps - of insurance. They are renowned for their high quality of services for their clients . * Budgeting & Forecasting * Planning Trends of BU * Profitability analyses with risk and opportunities identification and plan of actions * Monthly reporting * Master in Economics or Economics-related * At least 4 years of experience * You are fluent in English and knowledge of French or Dutch. * SAP knowledge is an asset
Moins
Plus
For our client (an international life sciences company) we are looking for a Group Controlling NWC Manager (M/F). Directly Reporting to the Group Treasury & Financing Manager, you will in particular interact with management both on local and top levels to implement all actions you deem necessary to reach your target; support all Group companies to implement best practices; set up specific KPIs, group standards and tools if needed. o Control the Treasury-related input in the existing system * Participate to Group Treasury project related to NWC and others * A successful prior working experience (5 years) is mandatory, preferably in a treasury/financing position of an international corporate, or in a controlling or audit division * Bruxelles * Contrat fixe à durée indéterminée * Plein temps - Introduction - Your Responsibilities - o Relative performance vs. budget and previous periods of the same KPI.
For our client (an international life sciences company) we are looking for a Group Controlling NWC Manager (M/F). Directly Reporting to the Group Treasury & Financing Manager, you will in particular interact with management both on local and top levels to implement all actions you deem necessary to reach your target; support all Group companies to implement best practices; set up specific KPIs, group standards and tools if needed. o Control the Treasury-related input in the existing system * Participate to Group Treasury project related to NWC and others * A successful prior working experience (5 years) is mandatory, preferably in a treasury/financing position of an international corporate, or in a controlling or audit division * Bruxelles * Contrat fixe à durée indéterminée * Plein temps - Introduction - Your Responsibilities - o Relative performance vs. budget and previous periods of the same KPI.
Moins
Plus
Pour renforcer ce département, nous recherchons un(e) Financial Management Consultant for Brokers. Le département Top Management au sein de Commercial Broker à Bruxelles propose, entre-autre, aux dirigeants d'entreprise et aux courtiers des analyses juridiques, économiques et financières. AG Insurance Chez AG Insurance, vous trouverez une organisation professionnelle bien établie offrant de nombreuses perspectives d'évolution de carrière. * De plus, chez AG Insurance, vous pouvez compter sur un vaste éventail de formations pour continuer à vous développer. * AG Insurance, vous propose plus qu'un job: une véritable carrière. * Bruxelles * Contrat fixe à durée indéterminée * Plein temps - Introduction - Vous avez quelques années d'expérience dans la finance et vous êtes à la recherche d'un nouveau défi? Ça vous dirait de travailler pour un des plus grands administrateurs de biens de Belgique?
Pour renforcer ce département, nous recherchons un(e) Financial Management Consultant for Brokers. Le département Top Management au sein de Commercial Broker à Bruxelles propose, entre-autre, aux dirigeants d'entreprise et aux courtiers des analyses juridiques, économiques et financières. AG Insurance Chez AG Insurance, vous trouverez une organisation professionnelle bien établie offrant de nombreuses perspectives d'évolution de carrière. * De plus, chez AG Insurance, vous pouvez compter sur un vaste éventail de formations pour continuer à vous développer. * AG Insurance, vous propose plus qu'un job: une véritable carrière. * Bruxelles * Contrat fixe à durée indéterminée * Plein temps - Introduction - Vous avez quelques années d'expérience dans la finance et vous êtes à la recherche d'un nouveau défi? Ça vous dirait de travailler pour un des plus grands administrateurs de biens de Belgique?
Moins
Plus
The Business Analyst supports the various BD Benelux Business Units and the Benelux Customer Service Organization based in Erembodegem, Belgium. Are you a Business Analyst at heart? Then you could be the person we are looking for, a Business Analyst. Are you interested in joining our team as a Business Analyst? As part of a dynamic team you will be responsible to support the various BD Benelux Business Units in developing their strategies by providing market, sales and pricing analysis. In addition, you will assist in financial planning, forecasting, analysis and optimizing reporting and you will play a key role as Business Partner. * Support the Annual Strategic Review (ASR), annual budget, periodic forecast activities and quarterly reporting of the various BD Benelux Business Units. * , analyze specific market developments and highlight trends that affect the strategy of the Business in question.
The Business Analyst supports the various BD Benelux Business Units and the Benelux Customer Service Organization based in Erembodegem, Belgium. Are you a Business Analyst at heart? Then you could be the person we are looking for, a Business Analyst. Are you interested in joining our team as a Business Analyst? As part of a dynamic team you will be responsible to support the various BD Benelux Business Units in developing their strategies by providing market, sales and pricing analysis. In addition, you will assist in financial planning, forecasting, analysis and optimizing reporting and you will play a key role as Business Partner. * Support the Annual Strategic Review (ASR), annual budget, periodic forecast activities and quarterly reporting of the various BD Benelux Business Units. * , analyze specific market developments and highlight trends that affect the strategy of the Business in question.
Moins
Plus
We are now looking for a dedicated Commercial Financial Planner & Analyst to join our growing function based in Nazareth, Belgium. This role will be responsible for enabling the delivery of insightful commercial analysis, reporting and forecasting to the European and US business, and contributing effectively on companywide projects. * Quarterly and monthly Financial Reporting towards European and Corporate management (US) * Develop financial models and analyses to support strategic initiatives such as sell-in/sell-out models, new product development models, etc. * Working understanding of financial statements; income statement, balance sheet and cash flow - Perrigo * Nazareth * Contrat fixe à durée indéterminée * Plein temps - Introduction - A key part of the FP&A team is to collaborate within finance and with CSI, sales and marketing. Main Responsibilities
We are now looking for a dedicated Commercial Financial Planner & Analyst to join our growing function based in Nazareth, Belgium. This role will be responsible for enabling the delivery of insightful commercial analysis, reporting and forecasting to the European and US business, and contributing effectively on companywide projects. * Quarterly and monthly Financial Reporting towards European and Corporate management (US) * Develop financial models and analyses to support strategic initiatives such as sell-in/sell-out models, new product development models, etc. * Working understanding of financial statements; income statement, balance sheet and cash flow - Perrigo * Nazareth * Contrat fixe à durée indéterminée * Plein temps - Introduction - A key part of the FP&A team is to collaborate within finance and with CSI, sales and marketing. Main Responsibilities
Moins
Plus
Pour notre siège à Bruxelles, nous sommes à la recherche d'un : GESTIONNAIRE CORPOREL EXPERT (FR/NL). * Vous prenez les mesures d'instructions utiles aussi bien sur le terrain amiable que judiciaire : diligente un inspecteur, expert matériel, avocat, médecin, délivrance d'un accord de règlement, réclamation des justificatifs d'usage pour le volet corporel. Partners Assurances * Bruxelles * Contrat fixe à durée indéterminée * Plein temps - Introduction - du département de la Gestion des Sinistres Corporel, votre mission consiste à assurer l'instruction des dossiers corporels IARD jusqu'à 40 % d'incapacité permanente. Vos responsabilités * Votre activité (information, résolution) s'articule autour du service aux clients et la préservation des intérêts du Groupe, dans le respect des règles légales, jurisprudentielles et contractuelles en vigueur ainsi que des procédures internes de gestion.
Pour notre siège à Bruxelles, nous sommes à la recherche d'un : GESTIONNAIRE CORPOREL EXPERT (FR/NL). * Vous prenez les mesures d'instructions utiles aussi bien sur le terrain amiable que judiciaire : diligente un inspecteur, expert matériel, avocat, médecin, délivrance d'un accord de règlement, réclamation des justificatifs d'usage pour le volet corporel. Partners Assurances * Bruxelles * Contrat fixe à durée indéterminée * Plein temps - Introduction - du département de la Gestion des Sinistres Corporel, votre mission consiste à assurer l'instruction des dossiers corporels IARD jusqu'à 40 % d'incapacité permanente. Vos responsabilités * Votre activité (information, résolution) s'articule autour du service aux clients et la préservation des intérêts du Groupe, dans le respect des règles légales, jurisprudentielles et contractuelles en vigueur ainsi que des procédures internes de gestion.
Moins
Plus
You to transition the defined Financial Actuals to the COE team - Becton Dickinson * Erembodegen * Contrat fixe à durée indéterminée * Plein temps - BD is a global medical technology company that is advancing the world of health by improving medical discovery, diagnostics and the delivery of care. BD safety and the technologies that enable medical research and clinical laboratories. The company provides innovative solutions that help advance cellular studies and genomics, enhance the diagnosis of infectious disease and cancer, improve medication management, promote infection prevention, equip surgical and interventional procedures, optimize respiratory care and support the management of diabetes. The company partners with organizations around the world to address some of the most challenging global health issues.
You to transition the defined Financial Actuals to the COE team - Becton Dickinson * Erembodegen * Contrat fixe à durée indéterminée * Plein temps - BD is a global medical technology company that is advancing the world of health by improving medical discovery, diagnostics and the delivery of care. BD safety and the technologies that enable medical research and clinical laboratories. The company provides innovative solutions that help advance cellular studies and genomics, enhance the diagnosis of infectious disease and cancer, improve medication management, promote infection prevention, equip surgical and interventional procedures, optimize respiratory care and support the management of diabetes. The company partners with organizations around the world to address some of the most challenging global health issues.
Moins
Plus
If you share our passionate stance on sustainability, believe that fashion can be done differently, are digitally minded, and want to take ownership of something meaningful then this could be your future role as our Project Management Officer * You will have established experience of inter-departmental project management in a complex, international, agile and competitive environment. * You will explain the tools and processes that will allow you to follow the evolution of the various projects, using the most digital approach possible. * You will supervise both the progress of the projects and these fundamental parameters: respect for deadlines and budgets, achievement of KPIs. * Most of all, you will fully integrate the human dimension of your job: your role will be one of motivation, influence, and challenge vis-à-vis the owners of each project.
If you share our passionate stance on sustainability, believe that fashion can be done differently, are digitally minded, and want to take ownership of something meaningful then this could be your future role as our Project Management Officer * You will have established experience of inter-departmental project management in a complex, international, agile and competitive environment. * You will explain the tools and processes that will allow you to follow the evolution of the various projects, using the most digital approach possible. * You will supervise both the progress of the projects and these fundamental parameters: respect for deadlines and budgets, achievement of KPIs. * Most of all, you will fully integrate the human dimension of your job: your role will be one of motivation, influence, and challenge vis-à-vis the owners of each project.
Moins
Plus