Candidature facile
22
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

192 résultats pour Manager de dossiers à Wetteren dans un rayon de 30 km

Gestionnaire de dossiers

Wermenbol & Partners
Brussel, Ternat
Télétravail possible
Candidature facile
Profil recherché : Nous sommes actuellement à la recherche d'un / d'une gestionnaire de dossiers (FR/NL ) , en temps plein, pour rejoindre notre équipe du bureau de Bruxelles / Ternat. La société dispose de quatre sites d'exploitation, l'un à Ternat, qui gère les dossiers de sinistre pour la région flamande, un site à Charleroi qui couvre toute la Wallonie, un site d'exploitation à Bruxelles où se trouve le siège également et le site à Liège – Wermenbol et Partners Liège-Luxembourg. Le candidat / la candidate assistera l'(les) expert(s) de ce bureau au niveau de la correspondance et de la gestion des dossiers de sinistre. * L'application pratique des programmes informatiques ( Office – Word – Outlook
Profil recherché : Nous sommes actuellement à la recherche d'un / d'une gestionnaire de dossiers (FR/NL ) , en temps plein, pour rejoindre notre équipe du bureau de Bruxelles / Ternat. La société dispose de quatre sites d'exploitation, l'un à Ternat, qui gère les dossiers de sinistre pour la région flamande, un site à Charleroi qui couvre toute la Wallonie, un site d'exploitation à Bruxelles où se trouve le siège également et le site à Liège – Wermenbol et Partners Liège-Luxembourg. Le candidat / la candidate assistera l'(les) expert(s) de ce bureau au niveau de la correspondance et de la gestion des dossiers de sinistre. * L'application pratique des programmes informatiques ( Office – Word – Outlook
plus
Candidature facile
Wij zoeken momenteel een sociaal geëngageerd, contactvaardig en administratief sterk Huurbegeleider - Dossierbeheerder (m/v/x) voor huurders en kandidaat-huurders. Je begeleidt hen van A tot Z bij de inschrijving wat resulteert in een correct en volledig dossier. * Je neemt de nodige initiatieven om elk dossier administratief in orde te brengen. De Woonmaatschappij Vlaamse Ardennen is een open woonmaatschappij die het recht op sociaal wonen mogelijk maakt door de realisatie van betaalbare en kwaliteitsvolle woongelegenheden. Wij bieden sociale huurwoningen, koopwoningen en leningen aan in de Vlaamse Ardennen. Wij zijn ambitieus en wensen de referentiepartner voor wonen te zijn in de regio. Dit om
Wij zoeken momenteel een sociaal geëngageerd, contactvaardig en administratief sterk Huurbegeleider - Dossierbeheerder (m/v/x) voor huurders en kandidaat-huurders. Je begeleidt hen van A tot Z bij de inschrijving wat resulteert in een correct en volledig dossier. * Je neemt de nodige initiatieven om elk dossier administratief in orde te brengen. De Woonmaatschappij Vlaamse Ardennen is een open woonmaatschappij die het recht op sociaal wonen mogelijk maakt door de realisatie van betaalbare en kwaliteitsvolle woongelegenheden. Wij bieden sociale huurwoningen, koopwoningen en leningen aan in de Vlaamse Ardennen. Wij zijn ambitieus en wensen de referentiepartner voor wonen te zijn in de regio. Dit om
plus

Dossierbeheerder

DEKRA Belgium NV
Antwerpen, Gent, Roeselare, Zaventem
Télétravail possible
Heb je interesse om aan de slag te kunnen gaan als Dossierbeheerder? Op zoek naar een Dossierbeheerder * Indien nodig zal je de nodige acties ondernemen bij complexe en/of problematische dossiers Wij investeren in de toekomst en dat ben jij. * Je bent een aanspreekpunt voor alle betrokken partijen (de opdrachtgevers, experten, dealers, etc.) en zal tevens met hen onderhandelen * Daarnaast zal je bemiddelen in dossiers en aan probleemoplossing doen * Verder zal je de experten ondersteuning bieden door in te staan voor hun agendabeheer en het plannen van hun expertise-routes * Je zal instaan voor de verwerking van de inkomende correspondentie * Erkenning van jouw waarden en talenten en
Heb je interesse om aan de slag te kunnen gaan als Dossierbeheerder? Op zoek naar een Dossierbeheerder * Indien nodig zal je de nodige acties ondernemen bij complexe en/of problematische dossiers Wij investeren in de toekomst en dat ben jij. * Je bent een aanspreekpunt voor alle betrokken partijen (de opdrachtgevers, experten, dealers, etc.) en zal tevens met hen onderhandelen * Daarnaast zal je bemiddelen in dossiers en aan probleemoplossing doen * Verder zal je de experten ondersteuning bieden door in te staan voor hun agendabeheer en het plannen van hun expertise-routes * Je zal instaan voor de verwerking van de inkomende correspondentie * Erkenning van jouw waarden en talenten en
plus
Als Accountant/Dossierbeheerder/Boekhouder word jij de held van onze financiële saga. In de late jaren '80 ontstond ons sprookje in Sint-Denijs-Westrem, en het blijft maar groeien! Ons moderne kantoor, handig gelegen nabij de E40 met eigen parkeergelegenheid, vormt het decor voor dit succesverhaal. * Leidt de dans bij btw-, personen- en vennootschapsbelasting. * Beheert zelfstandig jouw dossiers, met een ervaren collega als jouw mentor. Het Karakter van de Ideale Kandidaat * Heeft 2-3 jaar ervaring opgedaan in de wereld van boekhouding of accountancy. * Een collegiale sfeer waarin we elkaar helpen bij dossiers en uitdagingen.
Als Accountant/Dossierbeheerder/Boekhouder word jij de held van onze financiële saga. In de late jaren '80 ontstond ons sprookje in Sint-Denijs-Westrem, en het blijft maar groeien! Ons moderne kantoor, handig gelegen nabij de E40 met eigen parkeergelegenheid, vormt het decor voor dit succesverhaal. * Leidt de dans bij btw-, personen- en vennootschapsbelasting. * Beheert zelfstandig jouw dossiers, met een ervaren collega als jouw mentor. Het Karakter van de Ideale Kandidaat * Heeft 2-3 jaar ervaring opgedaan in de wereld van boekhouding of accountancy. * Een collegiale sfeer waarin we elkaar helpen bij dossiers en uitdagingen.
plus

Envoyez-moi les nouvelles offres d'emploi par e-mail.

Naast een gevoel voor ICT moet deze ervaren dossierbeheerder ook heel wat ervaring op de teller hebben staan, en indien je dan ook nog eens uit de voeten kan met een leidinggevende functie dan ben jij wat dit kantoor zoekt. Voor een kantoor dat stevig inzet op digitalisering en een papierloze werkwijze gaan we op zoek naar een ervaren dossierbeheerder die zich hierin wel kan vinden. Boekhouder / Dossierbeheerder / Accountant - Functie - Boekhouder / Dossierbeheerder / Accountant - Profiel - Boekhouder / Dossierbeheerder / Accountant - Aanbod * Je werkt dossiers af. Dit wil zeggen dat je voornamelijk de meer complexere zaken voor je rekening neemt. * Verder die je de afsluitingen van de balans en neem je ook de vennootschapsbelasting en personenbelasting onder de loep. * Uiteraard ben jij de steunpilaar voor de minder ervaren dossierbeheerders en kunnen ze bij jou tere
Naast een gevoel voor ICT moet deze ervaren dossierbeheerder ook heel wat ervaring op de teller hebben staan, en indien je dan ook nog eens uit de voeten kan met een leidinggevende functie dan ben jij wat dit kantoor zoekt. Voor een kantoor dat stevig inzet op digitalisering en een papierloze werkwijze gaan we op zoek naar een ervaren dossierbeheerder die zich hierin wel kan vinden. Boekhouder / Dossierbeheerder / Accountant - Functie - Boekhouder / Dossierbeheerder / Accountant - Profiel - Boekhouder / Dossierbeheerder / Accountant - Aanbod * Je werkt dossiers af. Dit wil zeggen dat je voornamelijk de meer complexere zaken voor je rekening neemt. * Verder die je de afsluitingen van de balans en neem je ook de vennootschapsbelasting en personenbelasting onder de loep. * Uiteraard ben jij de steunpilaar voor de minder ervaren dossierbeheerders en kunnen ze bij jou tere
plus
Keywords: Jurist / Legal / Dossierbeheerder / Accountant / Boekhoudkantoor / Fiduciaire / Tax / Fiscality / Fiscaliteit / Boekhouder / Accountancy / Boekhouding / Belastingconsulent / Fiscalist / IAB / BIBF / Accountantskantoor / Oudenaarde - We zijn al over de helft, maar er is ruimte voor junior, medior, en senior dossierbeheerders. * Afwerken van jouw dossiers van A tot Z volgens interne procedures * Sterk in organisatie met een visie op de toekomst
Keywords: Jurist / Legal / Dossierbeheerder / Accountant / Boekhoudkantoor / Fiduciaire / Tax / Fiscality / Fiscaliteit / Boekhouder / Accountancy / Boekhouding / Belastingconsulent / Fiscalist / IAB / BIBF / Accountantskantoor / Oudenaarde - We zijn al over de helft, maar er is ruimte voor junior, medior, en senior dossierbeheerders. * Afwerken van jouw dossiers van A tot Z volgens interne procedures * Sterk in organisatie met een visie op de toekomst
plus
Introductie Ben jij een gedreven dossierbeheerder met ervaring in de accountancysector? Als medior dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het beheer van diverse dossiers binnen het accountantskantoor in Lochristi. De klanten zijn verspreid over verschillende sectoren, waaronder eenmanszaken, vzw's, vrije beroepen en vennootschappen. * Beheren en opvolgen van dossiers voor klanten uit verschillende sectoren. * Ondersteuning bieden bij de opstelling van jaarrekeningen en tussentijdse rapporteringen. Heb je de ambitie om eindbesprekingen te voeren, is dit zeker een mogelijkheid.
Introductie Ben jij een gedreven dossierbeheerder met ervaring in de accountancysector? Als medior dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het beheer van diverse dossiers binnen het accountantskantoor in Lochristi. De klanten zijn verspreid over verschillende sectoren, waaronder eenmanszaken, vzw's, vrije beroepen en vennootschappen. * Beheren en opvolgen van dossiers voor klanten uit verschillende sectoren. * Ondersteuning bieden bij de opstelling van jaarrekeningen en tussentijdse rapporteringen. Heb je de ambitie om eindbesprekingen te voeren, is dit zeker een mogelijkheid.
plus
Als dossierbeheerder kom je terecht in een groeiend accountantskantoor. Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van de aan- en verkoopfacturen en verwerking van de financiële verrichtingen. Verder behoren de opmaak van de balans, de jaarrekening en de bijhorende verslaggeving ook tot jouw takenpakket. Daarnaast doe je ook de voorbereiding van de btw-aangiftes, de aangiftes vennootschapsbelasting en personenbelasting. Je kan doorgroeien in de job en je krijgt verantwoordelijkheid.
Als dossierbeheerder kom je terecht in een groeiend accountantskantoor. Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van de aan- en verkoopfacturen en verwerking van de financiële verrichtingen. Verder behoren de opmaak van de balans, de jaarrekening en de bijhorende verslaggeving ook tot jouw takenpakket. Daarnaast doe je ook de voorbereiding van de btw-aangiftes, de aangiftes vennootschapsbelasting en personenbelasting. Je kan doorgroeien in de job en je krijgt verantwoordelijkheid.
plus
Voor de afdeling Non-Automotive zijn wij op zoek naar een administratief medewerker met een passie voor customer service. • Je bent verantwoordelijk voor het volledige beheer en de opvolging van schadedossiers van ABS (Algemene Bouw Risico's) en BA (Burgerlijke Aansprakelijkheiddossiers). • Verwerken en nauwgezet opvolgen van de verslagen. • Verder zal je de experten ondersteuning bieden door in te staan voor hun agendabeheer en het plannen van hun expertise-routes. • Je houdt contact met de opdrachtgevers, verzekeraars, advocaten en de interne medewerkers en makelaar
Voor de afdeling Non-Automotive zijn wij op zoek naar een administratief medewerker met een passie voor customer service. • Je bent verantwoordelijk voor het volledige beheer en de opvolging van schadedossiers van ABS (Algemene Bouw Risico's) en BA (Burgerlijke Aansprakelijkheiddossiers). • Verwerken en nauwgezet opvolgen van de verslagen. • Verder zal je de experten ondersteuning bieden door in te staan voor hun agendabeheer en het plannen van hun expertise-routes. • Je houdt contact met de opdrachtgevers, verzekeraars, advocaten en de interne medewerkers en makelaar
plus
Je verzorgt de administratieve opvolging van nieuwe onderzoekscontracten en toekenningen met inbegrip van de opvolging van de ondertekeningsprocedure, een correcte extractie van de financiële gegevens, en de aanmaak van een elektronisch dossier De Universiteit Gent is een wereld op zich. 15.000 medewerkers zijn er dagelijks aan de slag in onderwijs, onderzoek en ondersteunende diensten. Voor hen is de Universiteit Gent een logische keuze: het is een van de grootste, meest boeiende en toekomstgerichte werkgevers van de regio. * Je staat in voor het inbrengen van nieuwe en gewijzigde administratieve en financiële gegevens van projecten in het geïntegreerd onderzoeksinformatiesysteem van
Je verzorgt de administratieve opvolging van nieuwe onderzoekscontracten en toekenningen met inbegrip van de opvolging van de ondertekeningsprocedure, een correcte extractie van de financiële gegevens, en de aanmaak van een elektronisch dossier De Universiteit Gent is een wereld op zich. 15.000 medewerkers zijn er dagelijks aan de slag in onderwijs, onderzoek en ondersteunende diensten. Voor hen is de Universiteit Gent een logische keuze: het is een van de grootste, meest boeiende en toekomstgerichte werkgevers van de regio. * Je staat in voor het inbrengen van nieuwe en gewijzigde administratieve en financiële gegevens van projecten in het geïntegreerd onderzoeksinformatiesysteem van
plus
Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van de documenten (aankoop, verkoop en bank). Je helpt bij de voorbereiding van de btw-aangiftes en afsluiting. Het opstellen van de jaarrekening en het voorbereiden van de fiscale aangiftes zie je ook wel zitten. Je bent accuraat, nauwkeurig en je logische denkvermogen en analytische kijk komen goed van pas om snel inzicht te verwerven in de werking van diverse softwarepakketten.
Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van de documenten (aankoop, verkoop en bank). Je helpt bij de voorbereiding van de btw-aangiftes en afsluiting. Het opstellen van de jaarrekening en het voorbereiden van de fiscale aangiftes zie je ook wel zitten. Je bent accuraat, nauwkeurig en je logische denkvermogen en analytische kijk komen goed van pas om snel inzicht te verwerven in de werking van diverse softwarepakketten.
plus
Voor de afdeling Non-Automotive zijn wij op zoek naar een administratief medewerker met een passie voor customer service. • Je bent verantwoordelijk voor het volledige beheer en de opvolging van schadedossiersvan ABS (Algemene Bouw Risico's) en BA (Burgerlijke Aansprakelijkheiddossiers). • Verwerken en nauwgezet opvolgen van de verslagen. • Verder zal je de experten ondersteuning bieden door in te staan voor hun agendabeheer en het plannen van hun expertise-routes. • Je houdt contact met de opdrachtgevers, verzekeraars, advocaten en de interne medewerkers en makelaar
Voor de afdeling Non-Automotive zijn wij op zoek naar een administratief medewerker met een passie voor customer service. • Je bent verantwoordelijk voor het volledige beheer en de opvolging van schadedossiersvan ABS (Algemene Bouw Risico's) en BA (Burgerlijke Aansprakelijkheiddossiers). • Verwerken en nauwgezet opvolgen van de verslagen. • Verder zal je de experten ondersteuning bieden door in te staan voor hun agendabeheer en het plannen van hun expertise-routes. • Je houdt contact met de opdrachtgevers, verzekeraars, advocaten en de interne medewerkers en makelaar
plus
Je zal werken op de productieafdeling van een steeds groeiend verzekeringskantoor met momenteel 6 medewerkers in dienst. * Je zoekt de juiste producten voor onze klanten afhankelijk van hun noden en wensen. * Je kan in begrijpbare taal de verzekeringsvragen van de klanten beantwoorden. * Je vergelijkt offertes voor verschillende takken bij verschillende maatschappijen en bespreekt deze met de klant. * Je verwerkt de klantengegevens en polissen in ons beheerspakket BRIO. * Je beheert actief je eigen dossiers. * Koude prospectie is niet de bedoeling. Je krijgt veel zelfstandigheid bij het uitvoeren van je job, maar kan complexere zaken steeds afstemmen met collega's en de zaakvoerder. Je rapporteert aan de . Zo niet, zorgen wij voor de nodige opleiding. Je hebt een uitgebreide kennis van de verzekeringen BOAR. Je hebt minstens een eerste ervaring in de sector.
Je zal werken op de productieafdeling van een steeds groeiend verzekeringskantoor met momenteel 6 medewerkers in dienst. * Je zoekt de juiste producten voor onze klanten afhankelijk van hun noden en wensen. * Je kan in begrijpbare taal de verzekeringsvragen van de klanten beantwoorden. * Je vergelijkt offertes voor verschillende takken bij verschillende maatschappijen en bespreekt deze met de klant. * Je verwerkt de klantengegevens en polissen in ons beheerspakket BRIO. * Je beheert actief je eigen dossiers. * Koude prospectie is niet de bedoeling. Je krijgt veel zelfstandigheid bij het uitvoeren van je job, maar kan complexere zaken steeds afstemmen met collega's en de zaakvoerder. Je rapporteert aan de . Zo niet, zorgen wij voor de nodige opleiding. Je hebt een uitgebreide kennis van de verzekeringen BOAR. Je hebt minstens een eerste ervaring in de sector.
plus

Envoyez-moi les nouvelles offres d'emploi par e-mail.

Van Eester is op zoek naar een enthousiaste Dossierbehandelaar Omgevingsvergunningen met een basiskennis in CAD-tekenwerk om ons team te versterken. Als Dossierbehandelaar Omgevingsvergunningen ben je verantwoordelijk voor het zelfstandig opmaken van omgevingsvergunningen voor verkavelingsdossiers. Dossierbeheer: Het organiseren en bijhouden van dossiers, inclusief alle benodigde documentatie en informatie.
Van Eester is op zoek naar een enthousiaste Dossierbehandelaar Omgevingsvergunningen met een basiskennis in CAD-tekenwerk om ons team te versterken. Als Dossierbehandelaar Omgevingsvergunningen ben je verantwoordelijk voor het zelfstandig opmaken van omgevingsvergunningen voor verkavelingsdossiers. Dossierbeheer: Het organiseren en bijhouden van dossiers, inclusief alle benodigde documentatie en informatie.
plus
Verwerking van de facturen en stukken, opmaken BTW aangiften, afsluiting van KMO dossiers, opstellen jaarrekeningen. Voeren en/of controleren van boekhoudingen van KMO dossiers
Verwerking van de facturen en stukken, opmaken BTW aangiften, afsluiting van KMO dossiers, opstellen jaarrekeningen. Voeren en/of controleren van boekhoudingen van KMO dossiers
plus

Nous avons étendu votre recherche à plus de 176 offres d’emploi similaires.

Candidature facile
Je analyseert de noden van de klant, maakt de prijsoffertes en finaliseert de verkoop. * Je genereert omzet door het afhandelen van zowel binnenkomende dossiers evenals door het werven van nieuwe klanten en door het opbouwen van een contactennetwerk. * Je hebt de noodzakelijke commerciële kwaliteiten. * Je hebt een praktische kennis van de Franse taal. * Je kan goed overweg met de gebruikelijke MS-office pakketten. Solliciteer via de knop 'Solliciteren'.
Je analyseert de noden van de klant, maakt de prijsoffertes en finaliseert de verkoop. * Je genereert omzet door het afhandelen van zowel binnenkomende dossiers evenals door het werven van nieuwe klanten en door het opbouwen van een contactennetwerk. * Je hebt de noodzakelijke commerciële kwaliteiten. * Je hebt een praktische kennis van de Franse taal. * Je kan goed overweg met de gebruikelijke MS-office pakketten. Solliciteer via de knop 'Solliciteren'.
plus
Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging als HSE Manager binnen een sterk groeiende onderneming met link naar de bouwsector? Voor een van onze klanten met vestiging in regio Gent zijn we momenteel op zoek naar HSE Manager met certificaat Preventieadviseur Niveau II of I. We kijken uit naar een kandidaat die de ambitie heeft om te groeien naar een rol als afdelingshoofd binnen de HSE-afdeling. Als HSE Manager ben je verantwoordelijk voor het verder uitrollen van een solide preventie-, kwaliteits- en milieubeleid binnen de organisatie. Dan ben jij misschien wel de HSE Manager die wij zoeken! Naast de implementatie ervan, zal je er ook over waken dat de maatregelen correct worden toegepa
Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging als HSE Manager binnen een sterk groeiende onderneming met link naar de bouwsector? Voor een van onze klanten met vestiging in regio Gent zijn we momenteel op zoek naar HSE Manager met certificaat Preventieadviseur Niveau II of I. We kijken uit naar een kandidaat die de ambitie heeft om te groeien naar een rol als afdelingshoofd binnen de HSE-afdeling. Als HSE Manager ben je verantwoordelijk voor het verder uitrollen van een solide preventie-, kwaliteits- en milieubeleid binnen de organisatie. Dan ben jij misschien wel de HSE Manager die wij zoeken! Naast de implementatie ervan, zal je er ook over waken dat de maatregelen correct worden toegepa
plus

Office manager

Capacity
Sint Niklaas
Télétravail possible
Candidature facile
Onze klant, een sterk groeiende speler actief in de bouwsector, is op zoek naar een gemotiveerde office manager die het reilen en zeilen op kantoor mee in goede banen kan leiden. Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken die essentieel zijn voor de soepele werking van ons bedrijf. • Het beheren van de agenda's van teamleden en het plannen van vergaderingen en afspraken. • Het bijhouden van administratieve dossiers en documenten, waaronder facturen, offertes en contracten. Je krijgt onmiddellijk een contract van onbepaalde duur, een bedrijfswagen behoort tot de mogelijkheden.
Onze klant, een sterk groeiende speler actief in de bouwsector, is op zoek naar een gemotiveerde office manager die het reilen en zeilen op kantoor mee in goede banen kan leiden. Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken die essentieel zijn voor de soepele werking van ons bedrijf. • Het beheren van de agenda's van teamleden en het plannen van vergaderingen en afspraken. • Het bijhouden van administratieve dossiers en documenten, waaronder facturen, offertes en contracten. Je krijgt onmiddellijk een contract van onbepaalde duur, een bedrijfswagen behoort tot de mogelijkheden.
plus
Candidature facile
Je komt terecht in een groeiende organisatie met bijzondere focus op de opleiding, ondersteuning en begeleiding van onze tot next level (project)managers en engineers. Ontwikkelen en organiseren van processen en activiteiten gericht op de realisatie van de actieplannen en beleidsdoelstellingen met betrekking tot het energetisch en installatietechnisch concept van het eigen gebouwenpatrimonium van stad en OCMW. Actief overleggen met (interne) klanten en andere belanghebbenden rond de beleidsvoorbereiding en –uitvoering. * a. In geval van projecten met ontwerp door externe partijen (komt frequent voor) omvat dit de taak van projectleider, namelijk plannen, coördineren, leiden en ondersteunen van alle betrokken partijen (externe ontwerpers, uitvoerders, collega's) doorhe
Je komt terecht in een groeiende organisatie met bijzondere focus op de opleiding, ondersteuning en begeleiding van onze tot next level (project)managers en engineers. Ontwikkelen en organiseren van processen en activiteiten gericht op de realisatie van de actieplannen en beleidsdoelstellingen met betrekking tot het energetisch en installatietechnisch concept van het eigen gebouwenpatrimonium van stad en OCMW. Actief overleggen met (interne) klanten en andere belanghebbenden rond de beleidsvoorbereiding en –uitvoering. * a. In geval van projecten met ontwerp door externe partijen (komt frequent voor) omvat dit de taak van projectleider, namelijk plannen, coördineren, leiden en ondersteunen van alle betrokken partijen (externe ontwerpers, uitvoerders, collega's) doorhe
plus
Als customer service medewerker ben je verantwoordelijk voor de internationale klantenportefeuille waar je de dossiers van A-Z opvolgt. Voor een bekende speler te Oudenaarde gaat Hays Gent op zoek naar een customer service medewerker waar je de orderopvolging doet van A-Z en nauw in contact staat met de klanten. Over de organisatie - Hier sta je in voor het opmaken van offertes, problemen/klachten behandelen en de facturatie opvolgen. Je bent de spoc tussen de klant en het bedrijf waarbij je het mailbeheer en de telefonie en zal je klanten bevragen over de huidige systemen en informatie verstrekken over de dienstverlening van het bedrijf. De gespotte
Als customer service medewerker ben je verantwoordelijk voor de internationale klantenportefeuille waar je de dossiers van A-Z opvolgt. Voor een bekende speler te Oudenaarde gaat Hays Gent op zoek naar een customer service medewerker waar je de orderopvolging doet van A-Z en nauw in contact staat met de klanten. Over de organisatie - Hier sta je in voor het opmaken van offertes, problemen/klachten behandelen en de facturatie opvolgen. Je bent de spoc tussen de klant en het bedrijf waarbij je het mailbeheer en de telefonie en zal je klanten bevragen over de huidige systemen en informatie verstrekken over de dienstverlening van het bedrijf. De gespotte
plus
Je maakt een planning op waarbij je rekening houdt met de klant, met de capaciteit van de werkplaats en de beschikbare onderdelen. * Je gaat voor een persoonlijke aanpak waarbij je vooral luistert naar de klant zijn wensen zodat zijn verwachtingen duidelijk zijn en steeds kunnen nagekomen worden. * Je beheert met zorg de planning van de vervangwagens om de mobiliteitsgarantie naar onze klanten te garanderen * Je bent woonachtig in de regio. * Ervaring binnen de automotive en kennis van carrosserie is een plus. * Werkplezier in een vaste, voltijdse én afwisselende job bij één van de referentiespelers in de automotive sector. * Stel je kandidaat via de
Je maakt een planning op waarbij je rekening houdt met de klant, met de capaciteit van de werkplaats en de beschikbare onderdelen. * Je gaat voor een persoonlijke aanpak waarbij je vooral luistert naar de klant zijn wensen zodat zijn verwachtingen duidelijk zijn en steeds kunnen nagekomen worden. * Je beheert met zorg de planning van de vervangwagens om de mobiliteitsgarantie naar onze klanten te garanderen * Je bent woonachtig in de regio. * Ervaring binnen de automotive en kennis van carrosserie is een plus. * Werkplezier in een vaste, voltijdse én afwisselende job bij één van de referentiespelers in de automotive sector. * Stel je kandidaat via de
plus
Begeleiden van interne en externe audits en rapporteren aan de HSEQ-Manager. Ter ondersteuning van hun ambitie om tegen 2050 klimaatneutraal te zijn, zoeken zij voor de site in regio Gent een Milieucoördinator & Energie Expert die graag een sleutelrol wil spelen in de transitie van het bedrijf naar een duurzame organisatie. * Opzetten en uitvoeren van het milieu- en energiebeleid van de site. * Master in milieu- en preventiemanagement of master in de ingenieurswetenschappen of gelijkaardig. * Min 2 jaar relevante werkervaring in milieu en/of energie binnen de industrie. * Diverse doorgroeimogelijkheden waarbij steeds gekeken wordt naar jouw interesses en ambities, zodat je ook op de middellange- en lange termijn de no
Begeleiden van interne en externe audits en rapporteren aan de HSEQ-Manager. Ter ondersteuning van hun ambitie om tegen 2050 klimaatneutraal te zijn, zoeken zij voor de site in regio Gent een Milieucoördinator & Energie Expert die graag een sleutelrol wil spelen in de transitie van het bedrijf naar een duurzame organisatie. * Opzetten en uitvoeren van het milieu- en energiebeleid van de site. * Master in milieu- en preventiemanagement of master in de ingenieurswetenschappen of gelijkaardig. * Min 2 jaar relevante werkervaring in milieu en/of energie binnen de industrie. * Diverse doorgroeimogelijkheden waarbij steeds gekeken wordt naar jouw interesses en ambities, zodat je ook op de middellange- en lange termijn de no
plus
Dit bedrijf, gelokaliseerd in de regio van Sint-Niklaas, is een marktleider in de textielsector. Houd jij met veel gemak meerdere balletjes in de lucht? Jouw flexibele en ondernemende minsdet draagt bij aan een uitstekende ondersteuning van de ! - opvolgen van dossiers en hun deadlines - opvolgen CRM van de verkoop en rapporteringen voorzien
Dit bedrijf, gelokaliseerd in de regio van Sint-Niklaas, is een marktleider in de textielsector. Houd jij met veel gemak meerdere balletjes in de lucht? Jouw flexibele en ondernemende minsdet draagt bij aan een uitstekende ondersteuning van de ! - opvolgen van dossiers en hun deadlines - opvolgen CRM van de verkoop en rapporteringen voorzien
plus
We geven jou de verantwoordelijkheid voor de administratieve samenstelling, opvolging en beheer van onze verkoop- en verhuurdossiers, je stelt de publiciteit op en schaaft bij waar nodig. Daarnaast zorg je voor de off- en online marketing van Vastima, alsook voor onze facebook en instagrampagina's en beheer je het kantoor met een glimlach. Je bent commercieel ingesteld: occasioneel bijspringen in de verkoop en verhuur schrikt je niet af (integendeel!). “Kennis en ervaring zijn uiteraard van belang, maar met een dosis gedrevenheid en inzet trek je ons helemaal over de streep." Om jou en onze dienstverlening voortdurend te blijven verbeteren voorzien we je geregeld van de nodige opleidingen, zodat zowel je professionele als persoonlijke ontwikkeling on
We geven jou de verantwoordelijkheid voor de administratieve samenstelling, opvolging en beheer van onze verkoop- en verhuurdossiers, je stelt de publiciteit op en schaaft bij waar nodig. Daarnaast zorg je voor de off- en online marketing van Vastima, alsook voor onze facebook en instagrampagina's en beheer je het kantoor met een glimlach. Je bent commercieel ingesteld: occasioneel bijspringen in de verkoop en verhuur schrikt je niet af (integendeel!). “Kennis en ervaring zijn uiteraard van belang, maar met een dosis gedrevenheid en inzet trek je ons helemaal over de streep." Om jou en onze dienstverlening voortdurend te blijven verbeteren voorzien we je geregeld van de nodige opleidingen, zodat zowel je professionele als persoonlijke ontwikkeling on
plus

Quel est le salaire moyen pour Manager de dossiers à Wetteren?

Salaire moyen par an
34.000 €

Le salaire moyen pour les emplois Manager de dossiers à Wetteren est de 34.000 €. Les salaires de Manager de dossiers à Wetteren vont de 26.800 € à 41.400 €.