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Le Groupe P&V - De P&V Groep * Bruxelles, Anvers * Stage * Plein temps - Le Groupe P&V est un groupe coopératif d'assurances belge solide actif depuis plus de 100 ans.
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En tant que HR Officer Learning & Development vous offrez du Learning & Development et au HR Manager Talent & Development. NOUS RECHERCHONS UN (UNE) HR Officer Learning & Development - Suez * Bruxelles * Contrat fixe à durée indéterminée * Plein temps - Qui sommes-nous ? Le Groupe fournit des solutions de gestion de l'eau et des déchets qui permettent aux villes et aux industries d'optimiser la gestion de leurs ressources et d'améliorer leurs performances environnementale et économique. Vos responsabilités - Type de contrat: CDI - Belgium - Votre mission - Nous cherchons un "touche-à-tout" administratif et organisationnel pour joindre notre équipe Talent & Development - Votre Fonction * L'administration générale pour tout ce qui concerne les formations : les inscriptions, réservations des salles, édition des PO's et suivi de la facturation.
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We are looking for a driven and ambitious recruitment consultant who can complete our dynamic team in Brussels. Eyetech Solutions specialises in the recruitment of high-level IT profiles who work in Brussels and Wallonia. * You provide the best service to our clients and candidates through the entire recruitment process * You have a sales or recruitment background - FSM Group * Bruxelles * Contrat fixe à durée indéterminée * Plein temps - Are you driven by targets, incentives & commissions? Are you passionate about sales? Then we are looking for you! Eyetech Solutions, part of the FSM Group, can offer you what you are looking for. With us, fun, success, and meritocracy are at the forefront and this is reflected in everything we do. On the work floor, in addition to the work hard, play hard mentality, there is also plenty of room for fun and numerous incentives. A perfect combination that continuously grow.
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For our of , Hays Office Professionals is looking for an Assistant in Brussels. As an Assistant, . The ideal candidate has 3 to 5 years of experience as a Management Assistant. * Bruxelles * Contrat fixe à durée indéterminée * Plein temps * * * Perfect knowledge of English, French and Dutch * 3 to 5 years of experience * Willing to deal with complex agenda management - Vos responsabilités - You will mainly be responsible to manage their complex agendas. You will prioritize and make decision, based on your Partner's preferences. You also take care of travel arrangements, schedule and organize their meetings. In order words, s time and expenses. Votre profil - You speak perfectly French, English and Dutch. You can solve complex calendar issues by being proactive and thinking out of the box. Outlook and MS Office hold no secret for you. You don't have a 9-to-5 attitude and are flexible when needed.
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Le Groupe P&V - De P&V Groep * Bruxelles * Contrat fixe à durée déterminée * Plein temps - Le Groupe P&V est un groupe coopératif d'assurances belge solide actif depuis plus de 100 ans. Nous voulons nous différencier comme partenaire impliqué, loyal et proche de nos clients, nos partenaires de distribution et autres intervenants. Plus de 1500 collaborateurs, basé à Bruxelles et d'Anvers, se portent garants d'un service professionnel. - P&V Assurances distribue ses produits via un exclusifs ; - Les produits de VIVIUM, d'ARCES et de Piette & Partners sont vendus par les courtiers ; - Actel Affinity via des accords automobiles. Vos responsabilités - En cette période inédite, le Groupe P&V poursuit ses recrutements. Notre équipe s'adapte néanmoins aux mesures prises par notre gouvernement fédéral et passe au recrutement digital, afin de garantir la sécurité et le bien-être de chacun et de chacune.
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Bruxelles * Contrat fixe à durée déterminée * Plein temps - Donnez le meilleur de vous-même à l'énergie ! Rejoignez TOTAL : plus de 500 métiers différents dans 130 pays. Une entreprise responsable avec des standards de sécurité et d'éthique forts, des perspectives d'évolution de carrière variées, une culture de l'innovation et une mission partagée par les 100.000 collaborateurs du Groupe : rendre l'énergie meilleure jour après jour. Vos responsabilités - Présent en Belgique depuis 1920, les 4.900 collaborateurs de TOTAL exercent leur métier dans les secteurs du raffinage, de la pétrochimie, des énergies nouvelles et de la commercialisation de produits pétroliers, de spécialités, de gaz naturel et d'électricité. Les bureaux historiques du Groupe se trouvent en plein quartier européen à Bruxelles.
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For one of based in Wemmel, Hays is looking for an Assistant to . As an Assistant, with his agenda and his emails. * Bruxelles * Contrat fixe à durée indéterminée * Plein temps * * * Excellent level of French and English and good level of Dutch * Experience in complex agenda management * No 9 to 5 mentality - Vos responsabilités - You will be the one filtering topics on urgency and importance, ensuring all relevant processes are managed properly and producing documents,summaries, letters briefing papers, reports and presentations. You will prepare and draft the Management Team agenda and take notes. You will also be in charge of coordinating local and international meetings; arranging travel, visitor accommodations, etc. Votre profil - The ideal candidate had a first experience in managing complex agenda. You speak a really good level of French and English and a good level of Dutch.
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active in the financial services sector and located in the centre of Brussels, is looking for a Senior Personal Assistant who carries out all administrative . * You have at least 5 years of experience in a Management/Executive/Personal assistant role. * A challenging opportunity to expand your personal network and build sustainable business relationships - Walters People * Brussels * Contrat fixe à durée indéterminée * Plein temps - You will directly closely * Performing administrative and support tasks for the Board of Directors: drafting and organisation of communications, correspondence, translations, invitations, reports, etc. * Providing administrative and logistical support for the Board of Directors meetings: coordination of the agenda, minutes' taking, draft memorandums, corrections, translations, preparation of action plans, etc. * Ensuring an optimal and effective response to various requests from the Board.
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Afin de faire face au développement de notre activité, nous sommes à la recherche pour notre futur bureau de Bruxelles d'un.e Office & HR assistant. Mise à jour des fiches employés, suivi des time-sheets et des absences, suivi administratif du processus d'évaluation, notes de frais, formalisation et suivi des règles internes, reporting RH sur demande, contact avec le secrétariat social pour la préparation du payroll). * Bruxelles * Contrat fixe à durée indéterminée * Plein temps - Introduction * Sa culture du résultat, * Son approche pragmatique, * L'implication forte de ses consultants, * Les véritables partenariats scellés avec ses clients (grands comptes et PME) Votre mission - Vous gérez , des missions variées et importantes pour le bon fonctionnement de notre cabinet. * suivi de dossiers de financement auprès des institutions publiques
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Un.e Secrétaire au service des inscriptions à temps plein – 37,5 /semaine (h/f) L'Ecole européenne de Bruxelles III est à la recherche d'un(e) secrétaire en charge des inscriptions des élèves au sein de l'école (contrat à durée indéterminée, à temps-plein). * Travail en collaboration avec l'Autorité centrale des inscriptions (ACI) du Bureau du Secrétaire général des Ecoles européennes - La/le secrétaire a un statut du personnel administratif et de service (PAS) des Ecoles Européennes - Ecole européenne Bruxelles III * Bruxelles * Contrat fixe à durée indéterminée * Plein temps - Contrat à durée indéterminée - Entrée en service : février 2021 - Les Ecoles européennes sont une organisation intergouvernementale, offrant une éducation multilingue, multiculturelle et multinationale. Il/elle sera responsable de la gestion administrative des inscriptions des élèves. Fonction
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Within this story, we are looking for a passionate HR Administration Manager. An experience as HR Manager in an SME where the focus was on hard HR, or a team leader position for a social secretariat are both interesting paths - As an organization in the midst of change, it is also the intention to achieve efficiency and automation within the area of HR administration, and for this we need you. To help bpost's more than 26,000 employees answer their questions, the HR Shared Service Center is ready to answer them every day. Someone who ideally combines a managerial position with a thorough knowledge of hard HR: time, illness and other absences. This makes this position very interesting already seen as a purebred people manager. From your managerial role, you will critically examine the current HR processes, reporting tools, dashboards and workflows that exist today.
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