Candidature facile
87
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

411 résultats pour Aide à Puurs dans un rayon de 30 km

En tant qu'aide-soignant(e), votre rôle consistera à soutenir le personnel , sous sa supervision, en fournissant des soins, en dispensant des conseils en matière de santé et en assurant la logistique nécessaire dans le cadre des activités organisées par l'infirmier au sein d'une équipe structurée. Nous recherchons un(e) aide-soignant(e) en possession du diplôme et du visa, qui possède une capacité humaine incluant le contact, l'écoute, la patience et un bon sens de l'accueil.
En tant qu'aide-soignant(e), votre rôle consistera à soutenir le personnel , sous sa supervision, en fournissant des soins, en dispensant des conseils en matière de santé et en assurant la logistique nécessaire dans le cadre des activités organisées par l'infirmier au sein d'une équipe structurée. Nous recherchons un(e) aide-soignant(e) en possession du diplôme et du visa, qui possède une capacité humaine incluant le contact, l'écoute, la patience et un bon sens de l'accueil.
plus
Sous la supervision générale de l'agent(e) de services communs (ASC), l'adjoint(e) de services communs a comme rôle principal de fournir un soutien administratif lié aux processus et procédures, principalement en matière de ressources humaines, et dans une moindre mesure en matière de services financiers. Vous trouverez via ce lien : les qualifications requises pour la fonction d'adjoint(e) de services communs.
Sous la supervision générale de l'agent(e) de services communs (ASC), l'adjoint(e) de services communs a comme rôle principal de fournir un soutien administratif lié aux processus et procédures, principalement en matière de ressources humaines, et dans une moindre mesure en matière de services financiers. Vous trouverez via ce lien : les qualifications requises pour la fonction d'adjoint(e) de services communs.
plus
Robert Half recherche actuellement un(e) Aide-Comptable (H/F/X) à l'occasion d'une mission intérimaire en vue d'engagement fixe.
Robert Half recherche actuellement un(e) Aide-Comptable (H/F/X) à l'occasion d'une mission intérimaire en vue d'engagement fixe.
plus

Envoyez-moi les nouvelles offres d'emploi par e-mail.

Aide Robert Half recherche actuellement un aide-comptable (H/F/X) à l'occasion d'une mission intérimaire en vue d'engagement fixe.
Aide Robert Half recherche actuellement un aide-comptable (H/F/X) à l'occasion d'une mission intérimaire en vue d'engagement fixe.
plus
Als Assistent Gebouwbeheerder ben jij het go-to aanspreekpunt voor de externe klanten en de business lines rond het beheer van het bestaande patrimonium van Brussels Airport Company.
Als Assistent Gebouwbeheerder ben jij het go-to aanspreekpunt voor de externe klanten en de business lines rond het beheer van het bestaande patrimonium van Brussels Airport Company.
plus
Als Assistant purchase (overheidsopdrachten) coördineer je contracten voor openbare werken van NMBS. Als Assistant purchase ondersteun je je die vastgoedprojecten opvolgen. Als Assistant purchase heb je de mogelijkheid om rechtstreeks aan prioritaire projecten van de directie Stations te werken en zo mee vorm te geven aan de mobiliteit van morgen.
Als Assistant purchase (overheidsopdrachten) coördineer je contracten voor openbare werken van NMBS. Als Assistant purchase ondersteun je je die vastgoedprojecten opvolgen. Als Assistant purchase heb je de mogelijkheid om rechtstreeks aan prioritaire projecten van de directie Stations te werken en zo mee vorm te geven aan de mobiliteit van morgen.
plus
Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Introductie - Hudson is een full-service HR adviesbureau dat al meer dan 40 jaar mensen en organisaties helpt zichzelf te overtreffen. Wij zijn een integere en loyale HR-partner en zetten onze expertise en oplossingen in om mensen en organisaties steeds verder te helpen. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij je op zoek naar een parttime rol en elke woensdag en vrijdag beschikbaar? Wil jij je kans grijpen om ervaring op te doen in een onthaalfunctie bij een gekende HR speler? * Na een intensieve opleidingsperiode zal je, samen met je , het eerste aanspreekpunt zijn voor onze bezoekers: klanten, kandidaten en leveranciers. Je staat iedereen vriendelijk en professioneel te woord en zorgt voor een correcte doorverwijzing. * Je beheert de reservaties en helpt bij de logistieke support van onze meetings.
Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Introductie - Hudson is een full-service HR adviesbureau dat al meer dan 40 jaar mensen en organisaties helpt zichzelf te overtreffen. Wij zijn een integere en loyale HR-partner en zetten onze expertise en oplossingen in om mensen en organisaties steeds verder te helpen. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij je op zoek naar een parttime rol en elke woensdag en vrijdag beschikbaar? Wil jij je kans grijpen om ervaring op te doen in een onthaalfunctie bij een gekende HR speler? * Na een intensieve opleidingsperiode zal je, samen met je , het eerste aanspreekpunt zijn voor onze bezoekers: klanten, kandidaten en leveranciers. Je staat iedereen vriendelijk en professioneel te woord en zorgt voor een correcte doorverwijzing. * Je beheert de reservaties en helpt bij de logistieke support van onze meetings.
plus
Candidature facile
Vous utilisez facilement les outils informatiques et d'aide à la gestion (Microsoft Office, idéalement VBA, Bloomberg et l'un ou l'autre logiciel de gestion, …). Dans le cadre de notre stratégie de développement, nous recherchons un ou une Assistant(e) de gestion pour notre bureau de Bruxelles. * Vous êtes intéressé(e) par la finance et pouvez nous apporter votre savoirfaire pour nous assister efficacement dans les domaines administratifs et techniques de la gestion de fortune.
Vous utilisez facilement les outils informatiques et d'aide à la gestion (Microsoft Office, idéalement VBA, Bloomberg et l'un ou l'autre logiciel de gestion, …). Dans le cadre de notre stratégie de développement, nous recherchons un ou une Assistant(e) de gestion pour notre bureau de Bruxelles. * Vous êtes intéressé(e) par la finance et pouvez nous apporter votre savoirfaire pour nous assister efficacement dans les domaines administratifs et techniques de la gestion de fortune.
plus
Candidature facile
SGS Group Belgium * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Bedrijfsomschrijving - When you need to be sure, dat is waar SGS voor staat. Bij SGS bieden wij jou namelijk double layer sureness, dubbellaagse zekerheid. Als wereldleider op het gebied van inspectie, controle, analyse en certificering, staan wij garant voor kwaliteit en integriteit. Wereldwijd telt de SGS-familie bijna 89.000 enthousiaste medewerkers. In België geven ca 1850 collega's dagelijks het beste van zichzelf om onze klanten zo efficiënt en professioneel mogelijk verder te helpen. SGS heeft een indrukwekkende diversiteit aan diensten. Het laboratorium van de divisie Agriculture, Food and Life is toonaangevend voor analyse van grondstoffen, halffabricaten en eindproducten in de voedingssector. Wij verlenen diensten aan ondernemingen in industriële segmenten, KMO en retail. Vacatureoms
SGS Group Belgium * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Bedrijfsomschrijving - When you need to be sure, dat is waar SGS voor staat. Bij SGS bieden wij jou namelijk double layer sureness, dubbellaagse zekerheid. Als wereldleider op het gebied van inspectie, controle, analyse en certificering, staan wij garant voor kwaliteit en integriteit. Wereldwijd telt de SGS-familie bijna 89.000 enthousiaste medewerkers. In België geven ca 1850 collega's dagelijks het beste van zichzelf om onze klanten zo efficiënt en professioneel mogelijk verder te helpen. SGS heeft een indrukwekkende diversiteit aan diensten. Het laboratorium van de divisie Agriculture, Food and Life is toonaangevend voor analyse van grondstoffen, halffabricaten en eindproducten in de voedingssector. Wij verlenen diensten aan ondernemingen in industriële segmenten, KMO en retail. Vacatureoms
plus

Envoyez-moi les nouvelles offres d'emploi par e-mail.

Gestionnaire de dérogations et de dossiers PEB (h/f/x)

Leefmilieu Brussel / Bruxelles Environnement
Brussel
Télétravail possible
Vous prenez en charge le traitement des requêtes de dérogation en suivant la procédure de traitement de ces requêtes et en analysant, à l'aide d'experts « métier », les données techniques des requêtes.
Vous prenez en charge le traitement des requêtes de dérogation en suivant la procédure de traitement de ces requêtes et en analysant, à l'aide d'experts « métier », les données techniques des requêtes.
plus
Air Products * Diegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Welkom bij Air Products België, waar innovatie tot leven komt en duurzaamheid door onze aderen stroomt! Als een toonaangevende speler op het wereldtoneel van industriële gassen, met toepassingen in diverse sectoren zoals lassen, voeding, farmaceutica, medische technologie en geavanceerde technologieën zoals waterstof, zijn we veel meer dan zomaar een bedrijf. Bij Air Products draait het niet alleen om wat we doen, maar ook om hoe we het doen. We zijn de katalysator voor vooruitgang, en we geven je de kans om deel uit te maken van deze boeiende reis. Met onze 23.000 werknemers over de hele wereld stellen we opnieuw voor wat mogelijk is. Ons hogere doel is om mensen samen te brengen om met elkaar te werken en oplossingen te innoveren voor 's werelds grootste uitdagingen op het gebied van e
Air Products * Diegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Welkom bij Air Products België, waar innovatie tot leven komt en duurzaamheid door onze aderen stroomt! Als een toonaangevende speler op het wereldtoneel van industriële gassen, met toepassingen in diverse sectoren zoals lassen, voeding, farmaceutica, medische technologie en geavanceerde technologieën zoals waterstof, zijn we veel meer dan zomaar een bedrijf. Bij Air Products draait het niet alleen om wat we doen, maar ook om hoe we het doen. We zijn de katalysator voor vooruitgang, en we geven je de kans om deel uit te maken van deze boeiende reis. Met onze 23.000 werknemers over de hele wereld stellen we opnieuw voor wat mogelijk is. Ons hogere doel is om mensen samen te brengen om met elkaar te werken en oplossingen te innoveren voor 's werelds grootste uitdagingen op het gebied van e
plus
Candidature facile
Grimbergen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Ben jij op zoek naar variatie? Hou jij van het werken aan verschillende dossiers? Ben je bovendien woonachtig in Grimbergen? Lees dan zeker verder! Onze partner, een prachtig accountantskantoor in Grimbergen, biedt grote vennootschappen uit alle sectoren een uitgebreide begeleiding op het gebied van accountancy en fiscaliteit. Hun deskundig team van 15 medewerkers staan klaar om klanten te ondersteunen in elke fase van hun onderneming, van de opstart tot de stopzetting. Daarnaast bieden ze ook juridische diensteverlening bij onder andere overnames, fusies, .... Jouw verantwoordelijkheden - Kijk jij uit naar een job waar je naast de dagdagelijkse operationele taken ook jonge dossierbeheerders kan ondersteunen bij hun eerste stappen in de financiële wereld?
Grimbergen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Ben jij op zoek naar variatie? Hou jij van het werken aan verschillende dossiers? Ben je bovendien woonachtig in Grimbergen? Lees dan zeker verder! Onze partner, een prachtig accountantskantoor in Grimbergen, biedt grote vennootschappen uit alle sectoren een uitgebreide begeleiding op het gebied van accountancy en fiscaliteit. Hun deskundig team van 15 medewerkers staan klaar om klanten te ondersteunen in elke fase van hun onderneming, van de opstart tot de stopzetting. Daarnaast bieden ze ook juridische diensteverlening bij onder andere overnames, fusies, .... Jouw verantwoordelijkheden - Kijk jij uit naar een job waar je naast de dagdagelijkse operationele taken ook jonge dossierbeheerders kan ondersteunen bij hun eerste stappen in de financiële wereld?
plus
Candidature facile
Merito * Zaventem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk - Introductie - Onze klant, een toonaagevende speler op het gebied van veiligheid en kwaliteit, is op zoek naar een ervaren Payroll Expert om het team te versterken. Jouw verantwoordelijkheden - Nauwkeurige Payroll Verwerking: Zorg voor de correcte en tijdige verwerking van de payroll voor onze medewerkers, met speciale aandacht voor accuraatheid en compliance. Advies en Ondersteuning: Bied professioneel advies aan en met betrekking tot payroll-gerelateerde zaken. Rapportage en Analyse: Stel gedetailleerde rapporten op en analyseer payroll-gerelateerde gegevens om bij te dragen aan strategische besluitvorming. Samenwerking: Werk nauw samen met HR en andere afdelingen om een soepele communicatie en samenwerking te waarborgen.
Merito * Zaventem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk - Introductie - Onze klant, een toonaagevende speler op het gebied van veiligheid en kwaliteit, is op zoek naar een ervaren Payroll Expert om het team te versterken. Jouw verantwoordelijkheden - Nauwkeurige Payroll Verwerking: Zorg voor de correcte en tijdige verwerking van de payroll voor onze medewerkers, met speciale aandacht voor accuraatheid en compliance. Advies en Ondersteuning: Bied professioneel advies aan en met betrekking tot payroll-gerelateerde zaken. Rapportage en Analyse: Stel gedetailleerde rapporten op en analyseer payroll-gerelateerde gegevens om bij te dragen aan strategische besluitvorming. Samenwerking: Werk nauw samen met HR en andere afdelingen om een soepele communicatie en samenwerking te waarborgen.
plus
BMW JOY'N US * Tanghe Melsbroek * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds * Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van de administratie bij het verkoopsproces * Je voert opdrachten uit binnen verschillende domeinen: administratie, leveranciersboekhouding, debiteurenopvolging, algemene dagdagelijkse boekhouding. * Daarnaast boek je de aankoopfacturen in en maak je verkoopfacturen aan. Je doet boekingen in het boekhoudpakket Incadea. * Je voert controle uit van de openstaande rekeningen. * Je hebt bij voorkeur een bacheloropleiding genoten en je kan terugblikken op een eerste, gelijkaardige werkervaring. * Een collega die vlot kan werken met de computer en met programma's zoals Excel. Heb je ervaring met Incadea? Dan heb je een extra troef in handen! * Iemand die zichzelf kan omschrijven als leergierig en detailgericht. Je bent in staat om zelfstandig te werken.
BMW JOY'N US * Tanghe Melsbroek * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds * Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van de administratie bij het verkoopsproces * Je voert opdrachten uit binnen verschillende domeinen: administratie, leveranciersboekhouding, debiteurenopvolging, algemene dagdagelijkse boekhouding. * Daarnaast boek je de aankoopfacturen in en maak je verkoopfacturen aan. Je doet boekingen in het boekhoudpakket Incadea. * Je voert controle uit van de openstaande rekeningen. * Je hebt bij voorkeur een bacheloropleiding genoten en je kan terugblikken op een eerste, gelijkaardige werkervaring. * Een collega die vlot kan werken met de computer en met programma's zoals Excel. Heb je ervaring met Incadea? Dan heb je een extra troef in handen! * Iemand die zichzelf kan omschrijven als leergierig en detailgericht. Je bent in staat om zelfstandig te werken.
plus
Candidature facile
FiscaQuest * Berchem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk - Introductie - Ben je in het bezit van een diploma rechten en zou je graag samenwerken met ervaren ? Zie je jezelf succesvol groeien in een inspirerende werkomgeving met veel variatie? Dan hebben we een uitstekende kans voor jou! Een accountancykantoor in Becrhem is op zoek naar versterking voor hun juridische afdeling. Momenteel bestaat het team uit 2 ervaren juristen met een schat aan kennis en expertise. Ze zijn van plan om op korte termijn uit te breiden naar een team van ongeveer 5 juridische professionals, waardoor er volop ruimte is voor jouw ontwikkeling. Jouw verantwoordelijkheden * Beheer van juridische documenten zoals contracten, gerechtelijke stukken en notulen. * Onderhouden van contacten met cliënten, en andere betrokken partijen.
FiscaQuest * Berchem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk - Introductie - Ben je in het bezit van een diploma rechten en zou je graag samenwerken met ervaren ? Zie je jezelf succesvol groeien in een inspirerende werkomgeving met veel variatie? Dan hebben we een uitstekende kans voor jou! Een accountancykantoor in Becrhem is op zoek naar versterking voor hun juridische afdeling. Momenteel bestaat het team uit 2 ervaren juristen met een schat aan kennis en expertise. Ze zijn van plan om op korte termijn uit te breiden naar een team van ongeveer 5 juridische professionals, waardoor er volop ruimte is voor jouw ontwikkeling. Jouw verantwoordelijkheden * Beheer van juridische documenten zoals contracten, gerechtelijke stukken en notulen. * Onderhouden van contacten met cliënten, en andere betrokken partijen.
plus
Bruxelles * Contrat fixe à durée indéterminée * Plein temps - L'Association Pharmaceutique Belge fédère les pharmaciens d'officine indépendants et développe une expertise unique en matière de médicaments et de services pharmaceutiques. Nos solutions innovantes ont un impact positif sur nos pharmaciens et leurs patients, ainsi que sur nos partenaires et clients du secteur des soins de santé. Le département RH cherche actuellement un - Vos responsabilités - Vous assurez activement le développement et la gestion administrative des processus RH suivants * En collaboration avec notre secrétariat social, vous gérez la préparation et la bonne exécution mensuelle de la paie, conformément à la législation en vigueur - o Congés et absences - o Crédit temps, congés thématiques... o Maladies - o Gestion des abonnements (STIB, SNCB, Telecom...) * Vous gérez les dossiers d'accident
Bruxelles * Contrat fixe à durée indéterminée * Plein temps - L'Association Pharmaceutique Belge fédère les pharmaciens d'officine indépendants et développe une expertise unique en matière de médicaments et de services pharmaceutiques. Nos solutions innovantes ont un impact positif sur nos pharmaciens et leurs patients, ainsi que sur nos partenaires et clients du secteur des soins de santé. Le département RH cherche actuellement un - Vos responsabilités - Vous assurez activement le développement et la gestion administrative des processus RH suivants * En collaboration avec notre secrétariat social, vous gérez la préparation et la bonne exécution mensuelle de la paie, conformément à la législation en vigueur - o Congés et absences - o Crédit temps, congés thématiques... o Maladies - o Gestion des abonnements (STIB, SNCB, Telecom...) * Vous gérez les dossiers d'accident
plus
Candidature facile
Sander * Waterloo * Contract duration unspecified * Full Time - We are currently seeking a Senior Payroll Specialist for one of our partners in the Information and Communication Technologies sector located in Walloon Brabant. As a Senior Officer, you will have the opportunity to lead and mentor a team of enthusiastic , fostering their growth and guiding them through decision-making processes. Join this esteemed ICT institution today ! Your function – Senior Payroll * Daily supervision of a team of 5 . * Payroll management for white/blue collars with the social secretariat. * Ensure remuneration and social handouts. * Management of working time and absenteeism. Profile – Senior Payroll * Bachelor's degree in Payroll and personnel administration or in a similar field. * Fluent in Dutch and French or English. * At least 3 years of experience in Payroll and Personnel Admi
Sander * Waterloo * Contract duration unspecified * Full Time - We are currently seeking a Senior Payroll Specialist for one of our partners in the Information and Communication Technologies sector located in Walloon Brabant. As a Senior Officer, you will have the opportunity to lead and mentor a team of enthusiastic , fostering their growth and guiding them through decision-making processes. Join this esteemed ICT institution today ! Your function – Senior Payroll * Daily supervision of a team of 5 . * Payroll management for white/blue collars with the social secretariat. * Ensure remuneration and social handouts. * Management of working time and absenteeism. Profile – Senior Payroll * Bachelor's degree in Payroll and personnel administration or in a similar field. * Fluent in Dutch and French or English. * At least 3 years of experience in Payroll and Personnel Admi
plus

Quel est le salaire moyen pour Aide à Puurs?

Salaire moyen par an
32.200 €

Le salaire moyen pour les emplois Aide à Puurs est de 32.200 €. Les salaires de Aide à Puurs vont de 26.000 € à 40.200 €.