1. Vacatures
  2. StepStone
  3. Bedrijfsreviews

StepStone

4.3
  1. HR diensten, aanwerving en selectie
  2. IT en internet
Ben je werknemer geweest van StepStone?
Beoordeel deze werkgever en help andere werkzoekenden.
Beoordelen
(Minder dan 3 minuten)
Bedrijfsreview
4.3
109
Reviews
Het beste aan werken voor StepStone
StepStone profileert zich door een::
Mooie kantoorlocatie
85%
Positieve bedrijfscultuur
81%
Goed evenwicht tussen werk en privéleven
79%
Huidige medewerkers van StepStone blijven om deze reden :
Ze voelen zich vertrouwd
67%
Ze hebben interessante taken
63%
Ze voelen zich gewaardeerd
57%
Beoordeel bedrijven waar jij gewerkt hebt
Help anderen de juiste carrière keuzes te maken.

102 overeenkomende recensies met commentaren

Alle filters verwijderen
3.0 / 5
Customer Service Representative bij Brussel, Belgiëvoormalig werknemer bij (2019)

Good if you like doing the same thing over and over again.

Sterke punten

Flexibilité, multiculturel, équilibre, drinks, events, formation, accessible, restaurants, variété, harmonie, bon salaire, activités, open space

Punten ter verbetering

The company should better value each individual's strengths and use them where needed, as an asset for the company, its services and future developments.

4.0 / 5
Key Account Manager bij Brussel, Belgiëvoormalig werknemer bij (2019)

Perfect bedrijf INDIEN nieuwe management

Sterke punten

De cultuur en waarden waren in het begin zeer positief! Geen problemen om vakantie te nemen, eens vroeger weg te gaan voor persoonlijke zaken. Super sfeer met apéro op vrijdag of wanneer de cijfers positief waren

Punten ter verbetering

Je moet een schaap zijn om hogerop te geraken of er een lange carrière te maken. De vrije meningsuiting zou niet enkel mogen wanneer je in dezelfde richting gaat dan management. Mensen die hard werken behouden i.p.v. die te bedanken om dan met minder efficient maar ja-knikkend personeel verder te gaan.

Over de job

Prospectie, meetings, onderhandelen, C-Level contact

5.0 / 5
Medewerker in Anoniem bij Brussel, Belgiëhuidige werknemer bij 22 oktober 2020

Yep, het is zeer tof werken bij StepStone

Sterke punten

De algemene collegiale werksfeer, de lage drempel aan de deur van het management, het internationale aspect, ...

Punten ter verbetering

Beter en warmer weer, minder regen dus, zodat we op ons dakterras kunnen pingpongen. Ongelooflijk dat StepStone daar nog geen oplossing voor gevonden heeft.

Beoordeel bedrijven waar jij gewerkt hebt
Help anderen de juiste carrière keuzes te maken.
4.0 / 5
Customer Success Lead bij Brussel, Belgiëhuidige werknemer bij 29 oktober 2019

Pretty OK

Sterke punten

Ambiance, culture, flexibilité, ouverture, valorisation, multiculturel, équilibre, rewards, drinks, events, formation, accesible, restaurants, variety, harmony

Punten ter verbetering

égalité entre les salaires des personnes qui font le même travail avec la même ancienité

Over de job

Suivi administratif des clients

4.0 / 5
Medewerker in Product management bij Brussel, Belgiëhuidige werknemer bij 29 oktober 2019

Uitdagend werk in een stimulerende omgeving

Sterke punten

Er is een aangename werksfeer en ik heb fijne collega's. Er zijn voorzieningen voor sport en ontspanning tijdens de middagpauze. Daarnaast is mijn werk inhoudelijk uitdagend en boeiend.

Punten ter verbetering

Thuiswerken wordt niet structureel ondersteund. Het loonpakket is complex en daarom moeilijk te vergelijken met concurrentie. Er is ook een gebrek aan transparantie op dat gebied.

1.0 / 5
Customer Service Advisor bij Brussel, Belgiëvoormalig werknemer bij (2019)

Dubbel gevoel

Sterke punten

Ze betalen een goed loon en er zijn goede extra legale voordelen, maar dat mag met alle stress dat de job en sfeer met zich meebrengt

Punten ter verbetering

Een beter management die luistert naar hun mensen zou al wonderen kunnen doen. Ook even de onhaalbare targets aanpassen want dit demotiveert en pest de goede mensen weg

5.0 / 5
Customer Experience Manager bij Brussel, Belgiëvoormalig werknemer bij (2019)

Really pleasant company but there is room for improvement.

Sterke punten

I really like the work atmosphere, people are very gentle and generous. Everyone is very open and helpful. Management is very flexible.

Punten ter verbetering

The company should better value each individual's strengths and use them where needed, as an asset for the company, its services and future developments.

5.0 / 5
Medewerker in Onderwijs bij Brussel, Belgiëvoormalig werknemer bij (2019)

Goed en fijn

Sterke punten

De werksfeer was altijd goed en geen dag ging voorbij dat saai was. Ik vond het altijd leuk om mijn stage op StepStone te doen.

Punten ter verbetering

Door het jaar heen had ik door dat er veel gecomuniceerd wordt, maar er zijn momenten waarbij collega's ergens van uitgaan dat voor problemen zorgt.

4.0 / 5
Customer Service Advisor bij Brussel, Belgiëhuidige werknemer bij 9 april 2019

une chouette société à visage humain.

Sterke punten

Le contact avec les clients, l'ambiance car l'équipe est géniale! Une bonne entreaide. Une entreprise humaine, qui a un égard pour les difficultés de la vie. Les fruits gratuits sont super sympasurtout le matin quand on a pas eu le temps de dejeuner ... ;)

Punten ter verbetering

la communication la formation l'attitude de certains sales qui ont beaucoup de mal à communiquer de façon convenable avec les autres.

5.0 / 5
Inside Sales Account Manager bij Brussel, Belgiëvoormalig werknemer bij (2018)

Fantastische en vooral leerrijke ervaring. Bedankt iedereen

Sterke punten

Flexibiliteit, begrip, werksfeer, top ! Ook heel gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. Goede bakker dichtbij waar je de lekkerste eclairs en gâteau tropezienne kan kopen.

Punten ter verbetering

Transparantie en communicatie kan beter. Als de mensen het gevoel hebben gehoord te zijn, gaan ze meer motivatie krijgen en beter presteren