Logo Special Cleaning Benelux srl
Special Cleaning Benelux srl
Date
Temps de trajet
Langue du job
Compétences
Fonctions
Région
Ville

Critères

Le triDate
Date
    Temps de trajet
    Langue du job
      Compétences
        Fonctions
          Région
            Ville

              Jobs populaires

              • Administration
              • Archivage
              • Communication
              • Construction
              • Contact clients
              • Facturation
              • Adjoint du directeur

              Date

              7 derniers jours
              1

              Temps de trajet

              Compétences








              Fonctions

              Administration
              1

              Votre recherche a retourné 1 résultat

              Special Cleaning Benelux srl

              Administratieve rechterhand zaakvoerder

              Special Cleaning Benelux srl
              GOETSENHOVEN
              Als administratieve rechterhand van de sta je in voor het volledige administratieve proces van A tot Z. Je zorgt dat de organisatie vlot draait door bestellingen, planning en administratie nauwkeurig op te volgen. * Special Cleaning Benelux srl * GOETSENHOVEN - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Functieomschrijving - Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en ondersteunt de in alle dagelijkse operationele taken. Administratieve ondersteuning * Opstellen, verwerken en archiveren van werkbonnen * Offertes voorbereiden (en eventueel opmaken) * Voorbereiden van facturatie en verwerken van uitgevoerde prestaties * Algemeen klassement en beheer van documenten * Ondersteuning bij klanten- en leveranciersadministratie - Aankoop & logistieke opvolging * Materialen en verbruiksproducten bestellen bij vaste leveranciers * Pri
              Als administratieve rechterhand van de sta je in voor het volledige administratieve proces van A tot Z. Je zorgt dat de organisatie vlot draait door bestellingen, planning en administratie nauwkeurig op te volgen. * Special Cleaning Benelux srl * GOETSENHOVEN - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Functieomschrijving - Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en ondersteunt de in alle dagelijkse operationele taken. Administratieve ondersteuning * Opstellen, verwerken en archiveren van werkbonnen * Offertes voorbereiden (en eventueel opmaken) * Voorbereiden van facturatie en verwerken van uitgevoerde prestaties * Algemeen klassement en beheer van documenten * Ondersteuning bij klanten- en leveranciersadministratie - Aankoop & logistieke opvolging * Materialen en verbruiksproducten bestellen bij vaste leveranciers * Pri
              plus

              Jobs populaires