Logo Houbrechts Bouwmarkt NV
Houbrechts Bouwmarkt NV
Date posted
Commute time
Job language
Skills
Categories
Regions
Cities

Filters

SortingDate
Date posted
    Commute time
    Job language
      Skills
        Categories
          Regions
            Cities

              Popular Jobs

              • Sales
              • Administration
              • Billing
              • Building Materials
              • Communication
              • MS Outlook
              • Adviser Sales

              Locations

              Date posted

              Last week
              1

              Commute time

              Skills








              Categories

              Sales
              1

              Locations

              Your search returned 1 job

              Houbrechts Bouwmarkt NV

              administratief aankoop/verkoopbediende

              Houbrechts Bouwmarkt NV
              ALKEN
              Houbrechts Bouwmarkt NV * ALKEN - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Verantwoordelijk voor verschillende administratieve taken met betrekking tot aankoop en verkoop. Bestellingen plaatsen bij onze leveranciers en ervoor zorgen dat deze correct worden verwerkt. Telefoonoproepen beantwoorden en klanten professioneel te woord staan. Efficient beheren van inkomende mails en deze tijdig en adequaat beantwoorden. Administratieve ondersteuning bieden aan de toonzaal en het verkoopteam. Bijstaan in de administratie van de facturatie. Jouw profiel - Uitstekende communicatieve vaardigheden,zowel mondeling als schriftelijk. Klantgericht met een vriendelijken en professionele houding. Kennis van bouwmaterialen en -producten is een groot pluspunt. Ervaring met Microsoft Office-toepassingen,zoals Word ,Exel en Outlook. Kennis van het software pakket B
              Houbrechts Bouwmarkt NV * ALKEN - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Verantwoordelijk voor verschillende administratieve taken met betrekking tot aankoop en verkoop. Bestellingen plaatsen bij onze leveranciers en ervoor zorgen dat deze correct worden verwerkt. Telefoonoproepen beantwoorden en klanten professioneel te woord staan. Efficient beheren van inkomende mails en deze tijdig en adequaat beantwoorden. Administratieve ondersteuning bieden aan de toonzaal en het verkoopteam. Bijstaan in de administratie van de facturatie. Jouw profiel - Uitstekende communicatieve vaardigheden,zowel mondeling als schriftelijk. Klantgericht met een vriendelijken en professionele houding. Kennis van bouwmaterialen en -producten is een groot pluspunt. Ervaring met Microsoft Office-toepassingen,zoals Word ,Exel en Outlook. Kennis van het software pakket B
              more

              Popular Jobs