Have you worked at StepStone?
Rate them to help other people like you make career decisions.
Leave a review
(Less than 3 mins)
Employer rating
4.3
109
Reviews
The best things about working for StepStone
StepStone provides:
Nice office location
85%
Great corporate culture
81%
Good Work Life Balance
79%
Current employees of StepStone stay because:
They feel trusted
67%
They feel challenged
63%
They feel valued
57%
Rate companies you’ve worked at
Help other people like you make career decisions.

102 matching reviews with comments

Clear all filters
3.0 / 5
Customer Service Representative in Brussels, Belgiumformer employee in 2019

Good if you like doing the same thing over and over again.

The Best Bits

Flexibilité, multiculturel, équilibre, drinks, events, formation, accessible, restaurants, variété, harmonie, bon salaire, activités, open space

Things to improve

The company should better value each individual's strengths and use them where needed, as an asset for the company, its services and future developments.

4.0 / 5
Key Account Manager in Brussels, Belgiumformer employee in 2019

Perfect bedrijf INDIEN nieuwe management

The Best Bits

De cultuur en waarden waren in het begin zeer positief! Geen problemen om vakantie te nemen, eens vroeger weg te gaan voor persoonlijke zaken. Super sfeer met apéro op vrijdag of wanneer de cijfers positief waren

Things to improve

Je moet een schaap zijn om hogerop te geraken of er een lange carrière te maken. De vrije meningsuiting zou niet enkel mogen wanneer je in dezelfde richting gaat dan management. Mensen die hard werken behouden i.p.v. die te bedanken om dan met minder efficient maar ja-knikkend personeel verder te gaan.

About The Job

Prospectie, meetings, onderhandelen, C-Level contact

5.0 / 5
Employee in Anonymous in Brussels, Belgiumcurrent employee in October 22, 2020

Yep, het is zeer tof werken bij StepStone

The Best Bits

De algemene collegiale werksfeer, de lage drempel aan de deur van het management, het internationale aspect, ...

Things to improve

Beter en warmer weer, minder regen dus, zodat we op ons dakterras kunnen pingpongen. Ongelooflijk dat StepStone daar nog geen oplossing voor gevonden heeft.

Rate companies you’ve worked at
Help other people like you make career decisions.
4.0 / 5
Customer Success Lead in Brussels, Belgiumcurrent employee in October 29, 2019

Pretty OK

The Best Bits

Ambiance, culture, flexibilité, ouverture, valorisation, multiculturel, équilibre, rewards, drinks, events, formation, accesible, restaurants, variety, harmony

Things to improve

égalité entre les salaires des personnes qui font le même travail avec la même ancienité

About The Job

Suivi administratif des clients

4.0 / 5
Employee in Product Management in Brussels, Belgiumcurrent employee in October 29, 2019

Uitdagend werk in een stimulerende omgeving

The Best Bits

Er is een aangename werksfeer en ik heb fijne collega's. Er zijn voorzieningen voor sport en ontspanning tijdens de middagpauze. Daarnaast is mijn werk inhoudelijk uitdagend en boeiend.

Things to improve

Thuiswerken wordt niet structureel ondersteund. Het loonpakket is complex en daarom moeilijk te vergelijken met concurrentie. Er is ook een gebrek aan transparantie op dat gebied.

1.0 / 5
Customer Service Advisor in Brussels, Belgiumformer employee in 2019

Dubbel gevoel

The Best Bits

Ze betalen een goed loon en er zijn goede extra legale voordelen, maar dat mag met alle stress dat de job en sfeer met zich meebrengt

Things to improve

Een beter management die luistert naar hun mensen zou al wonderen kunnen doen. Ook even de onhaalbare targets aanpassen want dit demotiveert en pest de goede mensen weg

5.0 / 5
Customer Experience Manager in Brussels, Belgiumformer employee in 2019

Really pleasant company but there is room for improvement.

The Best Bits

I really like the work atmosphere, people are very gentle and generous. Everyone is very open and helpful. Management is very flexible.

Things to improve

The company should better value each individual's strengths and use them where needed, as an asset for the company, its services and future developments.

5.0 / 5
Employee in Education in Brussels, Belgiumformer employee in 2019

Goed en fijn

The Best Bits

De werksfeer was altijd goed en geen dag ging voorbij dat saai was. Ik vond het altijd leuk om mijn stage op StepStone te doen.

Things to improve

Door het jaar heen had ik door dat er veel gecomuniceerd wordt, maar er zijn momenten waarbij collega's ergens van uitgaan dat voor problemen zorgt.

4.0 / 5
Customer Service Advisor in Brussels, Belgiumcurrent employee in April 9, 2019

une chouette société à visage humain.

The Best Bits

Le contact avec les clients, l'ambiance car l'équipe est géniale! Une bonne entreaide. Une entreprise humaine, qui a un égard pour les difficultés de la vie. Les fruits gratuits sont super sympasurtout le matin quand on a pas eu le temps de dejeuner ... ;)

Things to improve

la communication la formation l'attitude de certains sales qui ont beaucoup de mal à communiquer de façon convenable avec les autres.

5.0 / 5
Inside Sales Account Manager in Brussels, Belgiumformer employee in 2018

Fantastische en vooral leerrijke ervaring. Bedankt iedereen

The Best Bits

Flexibiliteit, begrip, werksfeer, top ! Ook heel gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. Goede bakker dichtbij waar je de lekkerste eclairs en gâteau tropezienne kan kopen.

Things to improve

Transparantie en communicatie kan beter. Als de mensen het gevoel hebben gehoord te zijn, gaan ze meer motivatie krijgen en beter presteren

StepStone

4.3
  1. HR Services, Recruitment & Selection
  2. IT & Internet
  1. Jobs
  2. StepStone
  3. Reviews